Novinky
3000 alebo 300?
Já to pochopil tak, že prvních 300 kvůli převodovek. A až to zavřou komplet, bude to 3 000.
Já to chápu tak, že do konce roku 2013 zavřou "převodovkárnu" kde pracuje 300 lidí a do konce roku 2016 celý závod a propustí 3000 lidí.
Evropa je typická v tom, že je e😜ert v sr**ní si do vlastního hnízda. Místo toho aby zavedla vysoké cla na dovoz aut vyrobených mimo EU, tak jak to má korea, rusko, čína, indie, brazílie a další. Tak to raději bude tiše přihlížet jak se tu budou postupně zavírat továrny jedna za druhou. :no: :no:
A to je ten hlavní rozdíl a to je proč Opel/Vauxhall stojí přinejlepším někde mezi....
A to přirovnání s Volvem taky kulhá ..... Strategická rozhodnutí jsou činěna v Číně to samé se u Land Roveru / RR / Jaguaru děje v Indii.
Označení "evropská automobilka" se tímto rozplývá do vzduchu...
Lenze Opel je (pri vsetkej ucte) len mainstreamovy vyrobca, ktory je pod silnym tlakom lacnej konkurencie. Je logicke, ze ak musi daku tovaren zavriet, tak tu kde ma najvyssie naklady. Nebude teda zatvarat tovaren niekde v Polsku (Gliwize, ci kde ju maju), Thajsku alebo Brazilii, ale skor v Nemecku.
[odkaz]
Okrem toho VW si moze dovolit drzat svoje ceny, nemusi podliezat korejsku konkurenciu. VW s Hyundai/Kia nesuperi, ale Opel ano. Opel si svoju povest dost poskodil, a aby ziskal doveru zakaznikov, musi aj znizovat ceny...