Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel ukončí výrobu aut v Bochumi

21 komentářů

Avatar - sargis
sargis
kde europska automobilka zatvara, tam azijska bude iste do par rokov otvarat.. ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Opel patri Americanum, je to evropska automobilka asi tak jako Kia v Ziline a Hyundai v Nosovicich...
LudaBaxa
Jenže korejské automobilky odněkud přišly a nevznikly tu. Opel vždy byl, je a bude plnohodnotnou evropskou automobilkou, která má neevropského vlastníka.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sargis
sargis
:yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Strategická rozhodnutí se dělají v USA, stejně jako u HMC v Koreji.
A to je ten hlavní rozdíl a to je proč Opel/Vauxhall stojí přinejlepším někde mezi....

A to přirovnání s Volvem taky kulhá ..... Strategická rozhodnutí jsou činěna v Číně to samé se u Land Roveru / RR / Jaguaru děje v Indii.

Označení "evropská automobilka" se tímto rozplývá do vzduchu...
Avatar - sargis
sargis
Ono vsetky automobilky su teraz v podstate globalne. Podobne je to aj zo Skodou ci ktoroukolvek inou znackou. Opel ma eurokorene, vznikol tu, ma vacsinu zamestnancov z Europy a aj tradiciu toho, ze vacsinou nedodaval na trhy mimo Europy a tak...Ide o vnimanie znacky. To uz ani vsetko ceske pivo nie je ceske 😉
Simone
Je jenom otázka času kdy se budou všechna strategické rozhodování dít už pouze mimo evropu. Všechno k tomu spěje.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
Nerez
:yes:
_Teddy_
Zatvorenie tovarne v krajine typickej vysokymi mzdami (a rozmaznanymi odborarskymi bossmi) je naopak nevyhnutnost. Vyrabat v Nemecku si mozu dovolit premiovi vyrobcovia, ktori nemaju problem vyssie naklady premietnut do koncovej ceny.

Lenze Opel je (pri vsetkej ucte) len mainstreamovy vyrobca, ktory je pod silnym tlakom lacnej konkurencie. Je logicke, ze ak musi daku tovaren zavriet, tak tu kde ma najvyssie naklady. Nebude teda zatvarat tovaren niekde v Polsku (Gliwize, ci kde ju maju), Thajsku alebo Brazilii, ale skor v Nemecku.
Simone
To je zajímavé, že největší evropské mainstreamové značce VW se tak v německu daří. No i když taky toho dost vyrábí v polsku a na slovensku.
_Teddy_
No ked si pozries zoznam fabrik VW A.G. tak vyroba priamo v Nemecku nepredstavuje velky podiel na celkovej vyrobe...

[odkaz]

Okrem toho VW si moze dovolit drzat svoje ceny, nemusi podliezat korejsku konkurenciu. VW s Hyundai/Kia nesuperi, ale Opel ano. Opel si svoju povest dost poskodil, a aby ziskal doveru zakaznikov, musi aj znizovat ceny...
Klaudius
3000 alebo 300?
Giorgio
Já to pochopil tak, že prvních 300 kvůli převodovek. A až to zavřou komplet, bude to 3 000.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
3300
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak tohle bylo jak ve Videostopu, ruce do startovních bloků.... 😉 >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já to chápu tak, že do konce roku 2013 zavřou "převodovkárnu" kde pracuje 300 lidí a do konce roku 2016 celý závod a propustí 3000 lidí.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A není to jedno? 😄

Za všechno může stejně Volkswagen, teď bude muset lidi z Opelu zaměstnat. 😄
Simone
Evropa je typická v tom, že je e😜ert v sr**ní si do vlastního hnízda. Místo toho aby zavedla vysoké cla na dovoz aut vyrobených mimo EU, tak jak to má korea, rusko, čína, indie, brazílie a další. Tak to raději bude tiše přihlížet jak se tu budou postupně zavírat továrny jedna za druhou. :no: :no: