Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP 2012: Fiat Scudo, Citroën Jumpy, Peugeot Expert – Trojčata dostala jen tři hvězdy

V rámci testů osobních verzí užitkových modelů se Euro NCAP zaměřilo i na vozy, které jsou na trhu již několik let. Mezi ty patří i trojice vanů značek Fiat, Citroën a Peugeot.
Zpět na článek
13. 12. 2012 13:20
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 19:28
s tymi hviezdami je to relativne
stejne si myslim ze ak sa zrazi 5 hviezdicovym Fiat 500 s 3 hviezdickovy Fiatom scudom tak ma vodic v scude vacsiu sancu na prezitie.... podobne aj v 3 hviezdickovom lodgy :yes:

hviezdicky su na efekt fajn... ale realne je malicke 5 hviezdickove auto urcite menej bezpecne ako velke dvoj trojhviezdickove.... ono tie niektore hviezdicky naviac su u niektorych aut aj za kdejake bezpecnostne somarinky ktore realne pri nehode na bezpecnosti nepridaju ze ano...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 19:32
Re: s tymi hviezdami je to relativne
Podľa mňa by hlavne mali zaviesť nárazy zozadu a prevrátenie. Američania majú riadne crashtesty. ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 19:39
Re: s tymi hviezdami je to relativne
americania hlavne nedavaju hviezdy hore dole len za kdejake nalepky na oknach a podobne veci ktore nesuvisia pri naraze s bezpecnostou... tam maju realne crashtesty na rozdiel od europanov kde sa viac teoretizuje na papieri ako realne maka.... americania su v tomto daleko pred eu..

tu je jeden priklad za vsetky:
[odkaz]
europska hanba storocia...

hlavne ze sa polovica europanov vysmieva americkym autam... a pritom na to nie je najmensi dovod.... s europskymi autami je to totiz bezpecnostne uz roky na zaplakanie... a nielen v bezpecnosti.... aj spolahlivost a ine faktory u vacsiny eu znaciek pokrivkavaju...
13. 12. 2012 11:32
Re: s tymi hviezdami je to relativne
Amíci prostě přizpůsobují auta svým crashtestům, evropané svým (v EuroNCAP je náraz veden na 40% čelní plochy, v US na míň). Hanba storočia jseš tady jedině ty.
Avatar - 4hill
12. 12. 2012 19:55
Re: s tymi hviezdami je to relativne
V testech NCAP nejde samozřejmě jen o srážky dvou vozidel ..Jde tu hlavně o náraz do pevné překážky nebo v neposlední řadě do chodce kterých je samozřejmě mnohem více.Pokud převezmu tvůj způsob bodování tak by mohlo mít každé auto jen jednu hvězdu protože při srážce s jedoucím vlakem je buřt v čem sedíš... :no:
13. 12. 2012 11:54
Re: s tymi hviezdami je to relativne
by mě zajímalo kdy to lidi konečně pochopěj a nebudou tu takové diskuze typu že scudo vs. 500 dopadne líp pro scudo, dovedete si představit jak kolik by muselo bejt testů kdyby se testoval náraz auta každej s každým? ono totiž nejde jen o hmotnost, ale umístění deformačních zón, třeba náraz ve starým favoritu dopadne pro jeho posádku líp když narazí do moderního 1000kg těžkýho auta než když narazí do stejně těžkýho auta s 1hvězdičkou..
13. 12. 2012 13:20
pozrite si video
nie je vela aut a uz vobec aut z roku 2006, ktorym by pri celnom naraze neprasklo ani celne sklo.
Podla mna sa toto auto drzalo velmi dobre pevnostou karoserie, ovela lepsie ako najnovsie auta z posledneho testu.
Uplne vazne poviem, ze keby sa mali celne zrazit na pr vw golf7, ci clio4, alebo rapid, s tymti trojhviezdickovymi akoze nebezpecnymi autami, tak by som urcite radsej sedel v tomto nebezpecnom aute.
Samozrejme bocne airbagy a ESP je u mna zaklad a auto bez nich by som nekupil.
Rozbalit vlákno
0