No moc mi tam nesedí ten "korejský vůz". Ale je vidět, že stačí aby hjondé udělalo v čechách masivní reklamní kampaň a české ovečky mají okamžitě jasno, že korejské vozy jsou opravdu velice kvalitní a kupují je jak o život.
sen Martina Winterkorna se plní, všichni stejné vozy (nejlépe v jedné barvě aby se ušetřilo), všichni stejné domy nebo byty které vyrobilo VW a všichni stejné děti, které taky pomohl vyrobit on >:D běda těm co se budou chtít lišit, stádo oveček se bude posmívat
Ako bojovník proti byrokracii (a stupidite vôbec) nemôžem byť zástancom "terajšej" EÚ. To ale neznamená, že pôvodná myšlienka vzniku predchodcov EÚ bola zlá! To nemôže namietať nik!
A áno som zástanca neničenia prírody, ale "ekoterorizmus" je mi sakra proti srsti!
A které dvě (ryze) německé automobilky se uzavřely?
Za ryze německé velkosériové automobilky aktuálně považuji pouze: Audi, VW, Porsche, BMW a MB.
Např. Opel je sice také německá značka, ale protože už se v roce 1929! stal součástí amerického koncernu General Motors, považuji Opel dlouhodobě za Německo-Americkou automobilku.
Prostě těžko se dá po této stránce zcela srovnávat Opel s takovým VW.
To Clio IV. na úvodní fotce těm nízkým cenám v ČR zrovna moc neodpovídá. Byl jsem se na něj podívat (ikdyž raději bych kombíka a asi počkám pár měsíců), tak když pominu cenu od, tak prostřední výbava Expression s motorem Tce začíná na 290tis, k tomu barva za 11tis a jsme přes 300 000 Kč. A to mi v porovnání s konkurencí ve stejné třídě přijde jako hodně přestřelená cena (min o 50tis) + jsem zvědavý na příplatek za kombi.
Doufám, že mě neukamenujete, ale za tuhle cenu už se dá sehnat Megane 2012 1,2 Tce s lepší výbavou a stejně tak např. Hyundai i30 (možná i kombík) ještě s jednoduchou atmosférou 1,4.
Naprostý souhlas, jen s tím rozdílem, že se to nevztahuje jen na Renault.
VW šel s cenami hodně naproti spotřebitelům, ale třeba Hyundai či Kia začali vyrábět opravdu skvělá auta, ale bohužel už stojí stejně jako "prémie", což potom zase dost nabourává logiku je kupovat, protože i kdybyste mě měli ukamenovat, tak prostě z hlediska uchování hodnoty Hyundai x VW nepomůže prvně jmenovanému ani nadstandardní záruka (a to nemluvím o otázce její vymahatelnosti).
Do firmy kupuju všechna auta, která jdou, od Škodovky a důvodů je několik - auta nikoho neurazí, jsme česká firma a dáváme tím najevo, že věříme českých výrobkům, no a v neposlední řadě jsem radší, když vydám peníze, které dostane český dělník, utratí je v ČR, zaplatí z nich tady daně a ty peníze se zase oklikou dostanou zpátky k nám (v přeneseném slova smyslu, samozřejmě). Navíc mi rozhodně udělá větší radost, když budu číst, že česká ekonomika má vzestupnou tendencí, než kdybych to četl o Koreji. Nebaví mě řeči, že Škodovka je německá. Ano, je, ale zaměstnanci, zaměstnanci dodavatelů atd. platí daně a utrácí peníze v ČR a podporují tak všechny ostatní výrobce, obchodníky, řemeslníky, farmáře atd.
Ono to heslo "buy cezch" nebo "buy national" má opravdu něco do sebe...
To je hezký přístup... jen tě holt nesmí mrzet, že Škodovka toho lehce zneužívá (ovšem méně než dřív). Rapid je zatím cenově mimo, tak jsem zvědavý na Octavii.
Hyundai a Kia za stejné ceny jako prémie? To má být vtip :-)?
Vzhledem k tomu, že máme se Škodovkou fleetovou smlouvu, tak si myslím, že ty ceny jsou přijatelné (většinou).
Pokud se podívám na ceny Hyundai / Kia u jejich nových modelů a porovnám je s cenami "prémií", tak je rozdíl dost malý, někdy si troufnu tvrdit, že díky akcím vychází i dráž. Je otázka, co zařadíme mezi "prémii", ale myslel jsem to spíš na "evropu", nemyslím konkrétní značku.
Prémií se rozumí Mercedes-Benz, Audi a BMW. Obvykle se k nim přidává ještě Jaguar, Lexus, někdy i další značky. Rozhodně ale není prémií třeba Renault nebo Volkswagen, to je mainstream.
Ja budu jeste nadnarodni. Libi se mi kazde auto prodane v Evrope, ktere je made in Europe. Zduvodu, ktere psal A8.
A jeste lepsi, kdyz to bude mit vlastnika sidliciho v Evrope. Zapomente na putky mezi staty a radeji kupujte evropska auta. Dokud tu bude trh, bude tu vyroba a tim padem prace. Sluzby ani zemedelstvi nas, industrialni Evropu, nespasi...stejne jako udaj prodeje Skodovek v Ceske Republice.
Nez me ukamenujete, chvilku nad tim premyslejte...
Souhlas, az na to ze spousta vyrobku Hyundai/Kia je stejne ceska asi jako Skoda, zduvodu ze se vyrabi u nas a prachy se toci rovnez u nas. Takze kupec I30 je vetsi vlastenec nez Skody Cigo ;-)
Fabia sice stojí v 1.2TSI 63kW Ambition 280.000, nicméně aby ses dostal na srovnatelnou výbavu, musíš přihodit klimu, hlavové airbagy, ESC, rádio, metalízu... a jsi na 350. Clio má pořád navíc navigaci a LED světla pro denní svícení. Jen tak mimochodem, stejně stojí i ten Megane TCe.
Tady musím jasně souhlasit s Ronault-stop bulvárnímu odpadu!
Jde o cenu za jakou se ta Fabie reálně prodává a ne si tady číst ceníky. Bohužel Clio se s ceníkem shoduje, proto si myslím, že je opravdu předražené.
Ernele: A právě o to jde. Clio je skoro stejně drahé jako Megane (neplést s Generation), tak aby kombi na tom nebylo stejně. To radši většího Megana a se čtyrválcem 1,2 Tce, 115k a šestikvaltem.
Clio ještě půjde dolů, o tom žádná, teď hraje roli to, že jde o horkou novinku, která se navíc podařila. A já osobně tvrdím, že má lepší podvozek než Megane...
Já jsem s Cliem IV ještě nejel, takže o podvozku ani motoru mluvit nemůžu. Chci kombíka a taky mi bude stačit velikostí, takže si počkám a vyzkouším až bude. Stejně tak motor, který bude muset tahat trochu víc váhy než s hatchbackem.
Pokud mu ale cena zůstane, asi půjdu do "více plechu a koní" a vezmu Megana 1.2 Tce.
Rone, když jsou ty ceny tak nízko, to aby jsi taky koupil nějaké auto, co?
Klidně třeba toho Mégana kolem 300 litrů :-!
Jinak souhlas, ceníky a reálné ceny mám nyní hodně nastudované a navštívil jsem hodně prodejců různých značek a vyzkoušel hodně aut v kategorii malých aut (Polo, Fabie..) a nižší střední třídy, když se člověk nebojí zeptat a trochu na prodejce přitlačit, slevy rozdávají na počkání ;-):-)
Nové Clio je sice zajímavé, ale reálně je dražší než šestkový Golf, který je kvalitou mnohem dále, kultivovaností za jízdy také a ke všemu je to o třídu výše.. No a o ještě zajímavějších nabídkách Kia/Hyundai ani nemluvě - a to se jízdním projevem a interiérem už dost přiblížili na dostřel lídru třídy Golfu :-)
Já nové auto nechci, mám aktuálně to nejlepší na světě ;-) >:-[] A reálně taky nemám potřebu měnit auto jen proto, že chci horší, jako ty >:D
Clio je drahé, o tom žádná, horší jak Golf musí být, je o třídu níže, to charakterizuje vše... ve své třídě ale patří k naprosté špičce. Ale to jsou zaváděcí ceny a i přes ně se Clio prodává zatím moc hezky.
Tím Hyundaiem tady prosím neobhajuj svou garáž, která to teď bude potřebovat neustále >:D
Obhajovat nepotřebuji (nemám Renaulta ;-) ). Každý kdo se krátce po sobě projede např. i30 a Golfem, tak pochopí že aktuální reálný cenový rozdíl 10-15% po slevách (někdy i 20%) nemusí být pro každého obhajitelný či zkousnutelný. I pro mě jako zastánce Golfa a majitele Golfa to bylo lehce překvapivé zjištění :-!
Clio opravdu nebylo dobrým příkladem. On chtěl pan redaktor jen trochu provokovat. Třeba ten Golf, který tam byl postaven jako protiklad Clia je oproti minulé generaci taky levnější a to výrazněji než Clio. A to nebudu řešit, že dnes je v základu 1.2 TSI. A pokud se panu redaktorovi zdá cena Clia ve Francii nízká, tak mu doporučuji navštívit tamní diskuse o Cliu. Clio je za vysokou cenu silně kritizováno a při pohledu na ceny konkurence se není čemu divit.
Základní ceny 5.dv HB:
Clio - 13 700,- (14 200 - 500,- Bonus), (slevy zatím nejsou)
C3 - 13 300,- (v akci 9 800,-)
Polo - 13 190,- (v akci - 10 500)
Fiesta - 13 150,- (v akci - 9 500)
P208 - 12 550,- (v akci za 10 000)
Rio - 12 490,-
i20 - 12 750,- (v akci - 8 900,-)
Fabia - 11 190,-
C3 -