Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
matii
0
Nová Octavia III je nejhezčí Škoda od dob 110Rcupé.
šmoula nešika
0
Mně se ještě líbila Fabia I fl.
karfiol
Že to byla náhoda,může uvěřit jen blázen...
Bola to náhoda, skôr systémová chyba, fotky som našiel ja a objavovali sa náhodne. Robil som konfigurátor Fabie RS a keď som zvolil paket s čiernymi svetlami, maskou atď, tak sa hodil miesto Fabie RS obrázok Octavie RS, takisto to nešlo v jednom slede, kým som dostal tieto finálne obrázky, musel som asi hodinu skúšať kombináciu rôznych príplatkových výbav 😄 Nakoniec Škoda asi zistila problém a slovenský konfigurátor zablokovala 😄
ryccardo
Vypadá to dobře akorát ty kola mi k tomu moc nepasujou. Paprskový ala starý RS by byly slušivější.
Ozzman
Nepřijde vám to jako virtual tunning? Za mě tedy :no: . Přijde mi že hezké auto zkazily. Klasická O III vypadá líú . Kola se mi nelíbí (ale kola se dají vymněit 😄 ) a ten spoiler mi na to auto vubec nesedí. Stávající RS je hezčí, ale nej je stejně RS O I ! >😁 😄
RS
Hodnotit renderovaný snímek je ošidné. Nejdou vidět linie a prolisy čímž vzniká poněkud unilý tvar jak od laciné tuningové firmy.
Chce to živé oko.
PS: dvoubarevná kola nemám rád ;-\
Chce to živé oko.
PS: dvoubarevná kola nemám rád ;-\
cjoctavian
je to Photoshop - zadne strmene nelakovane, halogenove predne svetla...
MSV
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mozno je to tak...no ale nechce sa mi verit, zeby ORS dostala rovnake disky, ake mala bezna Octavia na premiere, nie? 😲 A co LED SPDS v narazniku? Ved O3 ma LED SPDS v hlavnych svetlach...
vypada to na 360ku, takze zadny malovani, ale normalni 3D model kterej se pak behem par minut vyrendruje v potrebnych rotacich, ostatne to ze se jedna o vizualizaci tam napovida vice faktoru, vcetne dosti odflaknuteho prostredi/enviromentu
Je fakt, že RS asi bude mít v základu xenony a že ta kola vypadají, jako kdyby je tam někdo dostával z pneumatik.cz, ale víc se mi o tom spekulovat nechce.
RS
Je to asi naivní, ale svým zjevem, velikostí a charakterem by si zasložila pětiválec Audi :yes😒br />
"Dvousetkoňový" čtyřválec začíná být trošku tuctový.
"Dvousetkoňový" čtyřválec začíná být trošku tuctový.
Octa nie je hothatch, ani RS nie je konkurent Meganu RS, je to len rýchle diaľničné vozidlo.
Päťvalec Audi nedostane zrejme ani Golf/Leon a tam by sa pritom hodil oveľa viac.
O III RS bude mať 2,0TSI naladený buď na 155 kW, ako doterajšie GTI, alebo na 162 kW ako Polo R, čo na účel diaľničného rýchlika bohate postačuje. Na okresky sú iné autá.
Päťvalec Audi nedostane zrejme ani Golf/Leon a tam by sa pritom hodil oveľa viac.
O III RS bude mať 2,0TSI naladený buď na 155 kW, ako doterajšie GTI, alebo na 162 kW ako Polo R, čo na účel diaľničného rýchlika bohate postačuje. Na okresky sú iné autá.
To si dost protiřečí ne?
Proč by menší a teoreticky hůře vyvážené auto mělo být vhodnější na větší motor?
Právě pro rychlé dálniční přesuny je objemnější motor ideální.
Proč by menší a teoreticky hůře vyvážené auto mělo být vhodnější na větší motor?
Právě pro rychlé dálniční přesuny je objemnější motor ideální.
Teória je pekná, prax je ale taká, že Octavia pri svojich previsoch nikdy nebude taká mrštná, ako Golf a pri HH alebo športovom modeli nižšej strednej triedy nejde len o absolútny výkon, ale aj o ovládateľnosť. Takže podľa mňa je dobre, že Octaviu netlačia ako konkurenta HH a nejdú výkonovo na hranu. A aj 211-220k s dlhou šestkou bude na rýchle diaľničné presuny stačiť viac, ako dostatočne.
Ale pokud to ani nemá být HH, ale jen rychlá Octavia, tak jaký je problém s těžkým motorem? Tvoje argumentace nedává moc smysl. Pětiválec nedostane, protože je v hierarchii příliš nízko. Nedostane ho ani Golf R a jak by mu slušel.
Z hľadiska hierarchie/image by Golf v potenciálnej verzii R ten R5 zniesol a ako píšeš, hodil by sa tam. Avšak nakoľko koncern vie 2,0TSI naladiť až na 300k (viď S3), vidím to práve na tento motor, ktorý do Rka pôjde.
Ano, Golf R by měl dostat 2.0 TSI, stejně jako S3. Jinak končící S3 (a výroční edice Golfu i R) měla pořád EA113, který šel ladit snáz. Nástupci budou mít EA888, který nikdo takhle vysoko předtím neladil.
Motor z končícího GTI dostane jen těžko - tohle "ponížení" Octavie by vyšlo celkem draho. Octavia je na MQB, což znamená třetí generaci EA888. Dostane stejný motor jako Golf GTI, tedy nejspíš 162 kW. Že by speciálně pro Octavii dělali slabší verzi, je nepravděpodobné. Mohla by dostat i 169 kW verzi, kterou bude mít silnější GTI, ale to je méně pravděpodobné. Stejný motor má i Polo R.
S EAneviemčo na mňa nechoď, vo VW nerobím a taký fanatik nie som, aby som sa učil naspamäť kódy motorov. 😄 Každopádne sa zhodujeme, že OIII RS dostane túto poslednú variantu 2,0TSI s výkonom okolo 162 kW. Či už ju podladia oproti Golfu (technicky to nemôže byť najmenší problém), alebo bude výkonovo identická s GTI je v podstate jedno, charakter/vlastnosti auta to nijak citeľne nezmení.
To kódy ještě nejsou, ty neznám ani já (a ani nechci). 😉
Podladit ji softwarově jde celkem snadno, ale VW to v minulosti nedělal a pokud by se to rozkřiklo (poznáš to podle katalogu náhradních dílů), tak budou lidi přehrávat řídící jednotky o sto šest. Díky jejich konstrukci by šlo bez větších problémů zoptimalizovat i některé klíčové díly, ale prodražovalo by to výrobu. Vzhledem k tomu, že Golf má R, nepředpokládám, že by se o něco takového pokoušeli. A ORS podle mne prodejně zase tak nezatápí G GTI. Když je budou chtít víc odlišit, tak spíš oříznou ORS příplatky. Hned první na ráně je asi aktivní diferenciál VAQ.
Podladit ji softwarově jde celkem snadno, ale VW to v minulosti nedělal a pokud by se to rozkřiklo (poznáš to podle katalogu náhradních dílů), tak budou lidi přehrávat řídící jednotky o sto šest. Díky jejich konstrukci by šlo bez větších problémů zoptimalizovat i některé klíčové díly, ale prodražovalo by to výrobu. Vzhledem k tomu, že Golf má R, nepředpokládám, že by se o něco takového pokoušeli. A ORS podle mne prodejně zase tak nezatápí G GTI. Když je budou chtít víc odlišit, tak spíš oříznou ORS příplatky. Hned první na ráně je asi aktivní diferenciál VAQ.
Počkej, první generace 2.0 TSI byla tuším řada EA113 a druhá EA888, takže třetí generace EA888 to nejspíš nebude. Ještě si to překontroluj, ale třeba tam mám chybu já. 😄
Byly čtyři 2.0 TFSI (TSI), první byl EA113 a další tři EA888. A každá generace se dělala v několika verzích.
EA113 = 2.0 TFSI = jezdí na 98 oct. benzín např. Škoda Octavia RS II (před fl.)
EA888 = 2.0 TSI = jezdí na 95 oct. benzín např. Volkswagen Golf GTI VI
EA113 = 2.0 TSI = např. Volkswagen Golf R VI/Seat Leon Cupra R
Je to složité... Tohle jsou základní tři pardon dvě řady.
EA888 = 2.0 TSI = jezdí na 95 oct. benzín např. Volkswagen Golf GTI VI
EA113 = 2.0 TSI = např. Volkswagen Golf R VI/Seat Leon Cupra R
Je to složité... Tohle jsou základní tři pardon dvě řady.
Vezmu to jen pro dvoulitry😒br />
2004 EA113 - 147, 173 (tady si nejsem jist rokem), později (2006 a dál) 195, 199, 200 a 228 kW (možná jsem nějakou vynechal, píši to z hlavy). Beru v potaz 147 kW verzi, tedy hlavní větev. Vyšší specifikace byly laděné pro sportovnější modely a rozdíly byly ohromné (dokonce i jiné bloky/ hlavy).
2007 (představen 2006) EA888 I - 147 kW - cílem byla modulární konstrukce, která by umožnila jak podélnou, tak příčnou zástavbu, což bylo důležité pro Audi plus nějaká dílčí vylepšení; vyvíjen od 2003 jako globální náhrada za EA113 pro celý koncern
2009 (představen 200😄 EA888 II - 155 kW - valve lift
2011 (představen na jaře) EA888 III - 162 (GTI, Polo R), 165 (Q5), 169 (GTI s nějakým paketem) kW, plus nějaká cca 220 kW verze pro budoucí R/ S3 - chlazené svody, přímý a nepřímý vstřik.
Mezi další milníky patří třeba 2010 TFSI s podporou E85. Jinak změn mezigeneračně bylo mnohem víc, ale to je na dlouho, napsal jsem těch pár podle mne nejdůležitějších.
Vycházím z oficiálních materiálů Audi, takže mne nepřesvědčíš, že současné 1,8 TFSI a 2,0 TFSI nejsou třetí generací EA888. 😉 Pokud jsou pro Audi, jsou i pro mne. Přitom se prodávaly všechny najednou, třetí generace nabíhá v Audi od minulého roku, druhá generace byla prakticky všude, první generace byla v A3 (určitě v kabrioletu), Jettě a pár dalších a EA113 byla ve špičkových verzích.
Pokud tě zajímají relevantní materiály😒br /> - Der neue Audi 2,0T FSI Motor – Der erste direkteinspritzende Turbo-Ottomotor bei Audi. 25. Wiener Motoren Symposium, Wien 2004
- Die Audi Turbo FSI Technologie. 13. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2004
- Der neue R4-1,8 l T-FSI Motor von Audi. 15. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2006
- Der neue R4 2,0l 4V TFSI-Motor im Audi S3. 11. Aufladetechnische Konferenz, Dresden 2006
- Der neue R4 – 2,0l TFSI SulEV/PZEV-Motor von AUDI. 16. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2007
- Der neue 2.0l-TFSI mit Audi valvelift system für den Audi A4 – die nächste Generation der Audi Turbo-FSI-Technologie. 17. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2008
- Audi 2.0l TFSI flexible fuel. 12. Tagung “Der Arbeitsprozess des Verbrennungsmotors”, Technische universität Graz, 24./25. September 2009
2004 EA113 - 147, 173 (tady si nejsem jist rokem), později (2006 a dál) 195, 199, 200 a 228 kW (možná jsem nějakou vynechal, píši to z hlavy). Beru v potaz 147 kW verzi, tedy hlavní větev. Vyšší specifikace byly laděné pro sportovnější modely a rozdíly byly ohromné (dokonce i jiné bloky/ hlavy).
2007 (představen 2006) EA888 I - 147 kW - cílem byla modulární konstrukce, která by umožnila jak podélnou, tak příčnou zástavbu, což bylo důležité pro Audi plus nějaká dílčí vylepšení; vyvíjen od 2003 jako globální náhrada za EA113 pro celý koncern
2009 (představen 200😄 EA888 II - 155 kW - valve lift
2011 (představen na jaře) EA888 III - 162 (GTI, Polo R), 165 (Q5), 169 (GTI s nějakým paketem) kW, plus nějaká cca 220 kW verze pro budoucí R/ S3 - chlazené svody, přímý a nepřímý vstřik.
Mezi další milníky patří třeba 2010 TFSI s podporou E85. Jinak změn mezigeneračně bylo mnohem víc, ale to je na dlouho, napsal jsem těch pár podle mne nejdůležitějších.
Vycházím z oficiálních materiálů Audi, takže mne nepřesvědčíš, že současné 1,8 TFSI a 2,0 TFSI nejsou třetí generací EA888. 😉 Pokud jsou pro Audi, jsou i pro mne. Přitom se prodávaly všechny najednou, třetí generace nabíhá v Audi od minulého roku, druhá generace byla prakticky všude, první generace byla v A3 (určitě v kabrioletu), Jettě a pár dalších a EA113 byla ve špičkových verzích.
Pokud tě zajímají relevantní materiály😒br /> - Der neue Audi 2,0T FSI Motor – Der erste direkteinspritzende Turbo-Ottomotor bei Audi. 25. Wiener Motoren Symposium, Wien 2004
- Die Audi Turbo FSI Technologie. 13. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2004
- Der neue R4-1,8 l T-FSI Motor von Audi. 15. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2006
- Der neue R4 2,0l 4V TFSI-Motor im Audi S3. 11. Aufladetechnische Konferenz, Dresden 2006
- Der neue R4 – 2,0l TFSI SulEV/PZEV-Motor von AUDI. 16. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2007
- Der neue 2.0l-TFSI mit Audi valvelift system für den Audi A4 – die nächste Generation der Audi Turbo-FSI-Technologie. 17. Aachener Kolloquium – Fahrzeug- und Motorentechnik, Aachen 2008
- Audi 2.0l TFSI flexible fuel. 12. Tagung “Der Arbeitsprozess des Verbrennungsmotors”, Technische universität Graz, 24./25. September 2009
V AutoTipu psali, že v plánu je dvoulitr o výkonu 180kW, ovšem nakolik jsou to reálné informace netuším
Keď už je (údajne, pritom podobnú dľžku má aj kompaktná Jetta >😁 ) v strednej triede, tak nech aj dostane riadne motory! :yes: :yes:
5ti válec by asi nebyl dobrý nápad. Na rychlý motor nejdřív rychlý podvozek - a pokud se nepletu, všechny O3 mají mít vlečenou zadní nápravu. Jestli ji bude mít i RS, to ještě nevíme, ale obávám se, že jo - to by pak s 5ti válcem mohlo dělat dost neplechu ... 😄
To jsou zase povídačky. I 1,8 TSI má multilink, tak proč by dávali RS klikovou?
OK to jsem nevěděl. Takže bude mít víceprvkovou 1.8 TSI a RSko? Nebo i nějaký diesel?
Naftové RS, dá se předpokládat (pokud se pochlapí, tak bude mít 140 kW). Jestli i 110 kW, to je otázka. Plus verze s pohonem všech kol.
110 kW dízel má mať torzku (v článku bolo písané "do 110 kW včetně"). 8-s
3_diamanty
ale ako celok fajn ..... taky vw audi skodovacky zlepenec :yes: kde staci vymenit logo a mame miesto skody audi alebo vw... :yes: originalita je sice neznamy pojem v koncerne ale uspesne auto to bude :yes: este ze mame seat a leona :yes:
ObiWanKenobi
podla mna dostane motor z noveho Golfu GTI, teda 2.0 TSI 220 koni. A aby malo GTI navrch, tak u Octavky nebude mozne objednat jeho 230 konovu verziu so samosvorom, ako to bude mozne u GTI-cka. Teoria s 211-konovym motorom je scestna, kedze je to stary motor nepasujuci do MQB platformy a nove 2.0 TSI sa v tymto vykonom nebude vyrabat (nezabudajte, ze vsetky motory pre MQB su nove)
mrs
mě by zajímalo co sedí za dementy v marketingovém oddělení Škodovky... proč stále dělaj z lidí blbce s akcemi typu "testuj rapida" s hodnocením 5 hvězd od pochybných českých rodin... teď zase zcela náhodou a naprostým nedopatřením je RS-ko v konfigurátoru a předtím to byly fotky z natáčení reklamy oktáfky z Brazílie... fotky, které poslal sama Škoda na servery jako je tento. Proč to děláte? Mě to příjde maximálně trapné a devastující značku. Možná ale český člověk skousne všechno. 8-s
Možná ses měl líp učit a dnes by jsi o marketingu Škodovky spolurozhodoval i ty.
ty asi budeš jeden z těch zoufalců ze škodováckýho pentagonu, jejíchž kreativita končí u rodiny Honomichlových... >😁 viz. testujrapida.cz
takovej blábol nebyl ani za komoušů... 8-s 8-s 8-s
takovej blábol nebyl ani za komoušů... 8-s 8-s 8-s
Mandelíčkovi
Zdeněk: Jedničkaa a vyrážíme. Pozor, jednička je sportovně krátká. Takže rychle dvojku a teď se projeví 105 koní. Motor Vás zatlačí do sedačky a už Vás nepustí. Zabírá pěkně odspodu a pobízí Vás do řazení pořád nahoru a nahoru až na šestý převodový stupeň, který má ještě pořád dost záběru. Takže kopců se s ním opravdu nebojte. Potřebujete rychle zabrzdit? Žádný problém. Rychleji zatáčkou? Opět bez problému. A spotřeba? Velmi sympatická. Vystačíte s 5,6-6,0 litry/100 km.
To je pecka! >😁
Zdeněk: Jedničkaa a vyrážíme. Pozor, jednička je sportovně krátká. Takže rychle dvojku a teď se projeví 105 koní. Motor Vás zatlačí do sedačky a už Vás nepustí. Zabírá pěkně odspodu a pobízí Vás do řazení pořád nahoru a nahoru až na šestý převodový stupeň, který má ještě pořád dost záběru. Takže kopců se s ním opravdu nebojte. Potřebujete rychle zabrzdit? Žádný problém. Rychleji zatáčkou? Opět bez problému. A spotřeba? Velmi sympatická. Vystačíte s 5,6-6,0 litry/100 km.
To je pecka! >😁
Test jízdních vlastností podstupuje Rapid prakticky každou naši cestu do práce. Na několika serpentinách, které denně projíždíme, máme možnost posoudit, že auto sedí pevně v zatáčce za všech okolností. Jediné, co nás ráno brzdí, jsou aktivní traktoristé; ty ale není problém svižně předjet díky pohodlnému řazení a bezvadnému zrychlení.
Bydlíme tam, kde dávají lišky dobrou noc, a jak padne tma, člověk si připadá jako na safari. Srnky, zajíci, lišky skáčou do cesty tak, že i Bolt by musel místo sprintu běžet slalom. Brzdy jsou v permanentní pohotovosti. Jaké by bylo setkání se srnkou, jsme se vydali vyzkoušet za denního světla na lesní cestu. Zástupce lesní zvěře měla dělat plyšová atrapa. Rapid se při rozjetí rychlostí 50 km/h a brzdění v cca 7metrové vzdálenosti zastavil těsně před srnkou.
Domů k nám se dá dostat i dobrodružnější zkratkou – přes vodu. První přejezd byl opatrný, ale druhým pokusem už bylo naprosto sebejisté a rychlé zdolání vodního toku. Manžel ocenil velmi přesné a rychlé řazení, které záhy vyzkoušel i při výjezdu do krkolomného kopce po kamenité cestě, již Rapid zvládnul překvapivě hbitě a lehce.
a to ještě není to nejhorší... >😁
Bydlíme tam, kde dávají lišky dobrou noc, a jak padne tma, člověk si připadá jako na safari. Srnky, zajíci, lišky skáčou do cesty tak, že i Bolt by musel místo sprintu běžet slalom. Brzdy jsou v permanentní pohotovosti. Jaké by bylo setkání se srnkou, jsme se vydali vyzkoušet za denního světla na lesní cestu. Zástupce lesní zvěře měla dělat plyšová atrapa. Rapid se při rozjetí rychlostí 50 km/h a brzdění v cca 7metrové vzdálenosti zastavil těsně před srnkou.
Domů k nám se dá dostat i dobrodružnější zkratkou – přes vodu. První přejezd byl opatrný, ale druhým pokusem už bylo naprosto sebejisté a rychlé zdolání vodního toku. Manžel ocenil velmi přesné a rychlé řazení, které záhy vyzkoušel i při výjezdu do krkolomného kopce po kamenité cestě, již Rapid zvládnul překvapivě hbitě a lehce.
a to ještě není to nejhorší... >😁
Icescent píše i o tvém oblíbeném Hjondé i30😒br />
"Prostor (pocit "obývacího pokoje" - jako doma, velmi příjemné!), comfort, stabilita na vozovce (víceprvková náprava se nezapře a předjíždět, zařazovat se zpět a se zuřivou vervou sešlápnout plyn do zatáček - to je opravdu potěšení!), design (každý jemný detail vozu je jaksi k neokoukání - což je jedinečné!), motor (109 koní v 1.4 - jde to cítit, je neskutečnou radostí si s ním hrát, skotačit - a ten zvuk - zvláště při zařazení 3. stupně k akci předjíždění k otáčkám 5000), praktičnost (s podivem musím napsat, že např. prostor v loketní opěrce je "bezedný"... je to záhada), skvělá výbava za velmi dobrou cenu (výbava comfort), komfortní sedadla (ty potahy, to posezeníčko, to pohodlí a vůně - se snad ani nedá popsat! A což teprve onen úžasný sklon zadních sedadel!), modré podsvícení ukazatelů (ve večerních a nočních hodinách - se člověk těší z onoho nádherného pohledu směrem na budíky!), velká zpětná zrcátka, účinnost brzd (takovou jistotu jsem zatím v žádném jiném voze nezažil), zvuk audiosoustavy je vynikající ..."
8-s >😒]
"Prostor (pocit "obývacího pokoje" - jako doma, velmi příjemné!), comfort, stabilita na vozovce (víceprvková náprava se nezapře a předjíždět, zařazovat se zpět a se zuřivou vervou sešlápnout plyn do zatáček - to je opravdu potěšení!), design (každý jemný detail vozu je jaksi k neokoukání - což je jedinečné!), motor (109 koní v 1.4 - jde to cítit, je neskutečnou radostí si s ním hrát, skotačit - a ten zvuk - zvláště při zařazení 3. stupně k akci předjíždění k otáčkám 5000), praktičnost (s podivem musím napsat, že např. prostor v loketní opěrce je "bezedný"... je to záhada), skvělá výbava za velmi dobrou cenu (výbava comfort), komfortní sedadla (ty potahy, to posezeníčko, to pohodlí a vůně - se snad ani nedá popsat! A což teprve onen úžasný sklon zadních sedadel!), modré podsvícení ukazatelů (ve večerních a nočních hodinách - se člověk těší z onoho nádherného pohledu směrem na budíky!), velká zpětná zrcátka, účinnost brzd (takovou jistotu jsem zatím v žádném jiném voze nezažil), zvuk audiosoustavy je vynikající ..."
8-s >😒]
Hmmm. Taky jsem původně chtěl do tý soutěže, ale po přečtení pravidel moje nadšení dost opadlo. Dal jsem na radu, že to bude pěkná opičárna. A taky, že je...
Tak jak to bylo s tím učením? Nic moc, co.
rozhodně dost dobrý na to, abych si mohl koupit lepší auto než je škoda... >😒] byť koncernové, ale řekněme od prémiovějšího výrobce, kterej nedělá tak spupidní reklamu... >😁
Futurista
Může mi někdo vysvětlit, v čem spočívá posun OIII o kategorii výš??? A tohle je zase perla: "...evokující lopatky turbíny, což může být vnímáno jako odkaz na techniku pod kapotou." Co to má bejt??? Tady zase někdo krmí národ blbostma...
nalimer
Kde všade sa zobrazili tieto snímky za posledné hodiny.
Vložte si url obrázku do googlu a dajte vyhľadať odkazy. Čína, UK, Rusko, Chorvátsko...
Vložte si url obrázku do googlu a dajte vyhľadať odkazy. Čína, UK, Rusko, Chorvátsko...
biker126
Tak si po ránu otevřu auto.cz, že si přečtu nějaký článek, který mi padne do oka. Do oka mi padla ale neuvěřitelná okupace plochy hlavní stránky reklamou. Tak se podělím o čísla😒br />
74 % plochy zabírá reklama na Škodu Rapid
6 % plochy reklama na Audi
5 % plochy odkaz na autobazar
6 % plochy náhled článku Nová Octávia
a konečně 9 % plochy náhled ostatních článků
Díky za tenhle web. Neraďte mi nikdo, jak v prohlížečích zakázat banery, díky 😄
74 % plochy zabírá reklama na Škodu Rapid
6 % plochy reklama na Audi
5 % plochy odkaz na autobazar
6 % plochy náhled článku Nová Octávia
a konečně 9 % plochy náhled ostatních článků
Díky za tenhle web. Neraďte mi nikdo, jak v prohlížečích zakázat banery, díky 😄
iudex
A zase tu máme podsúvanie Octavie do strednej triedy; po Alešovi podľahol PR kecom automobilky aj Michal Fokt; smutné. 8-s
Už som dostatočne vyargumentoval, že Octavia III stále rozmerovo zostáva v nižšej strednej triede (dĺžka, rázvor, šírka, motory) a je veľkostne konkurenciou sedanom nižšej strednej (keďže iný lift nie je) ako Astra sedan, Fluence či Cruze. A potom tí, ktorí najviac presadzujú radenie do strednej triedy povedia, že je to vlastne jedno, že to bežný kupujúci nerieši. Tak prečo sa to tu stále podsúva? 8-s
Už som dostatočne vyargumentoval, že Octavia III stále rozmerovo zostáva v nižšej strednej triede (dĺžka, rázvor, šírka, motory) a je veľkostne konkurenciou sedanom nižšej strednej (keďže iný lift nie je) ako Astra sedan, Fluence či Cruze. A potom tí, ktorí najviac presadzujú radenie do strednej triedy povedia, že je to vlastne jedno, že to bežný kupujúci nerieši. Tak prečo sa to tu stále podsúva? 8-s
octavia je přec božská, přesahuje třídy, boří ustálené konvence, píše nová pravidla, tak bacha až tě bude problikávat střední třída s 1.6tdi, radši se kliď z cesty >😁
Ty si neumis ale najit spravne protivniky, jako to umi u Skody, viz. clanek na idnesu😒br />
"Kompaktním vozům se v Německu říká "golf třída", jsou to auta s délkou zhruba 4,3 metru a Volkswagen Golf je jejich typickým představitelem. Nová Škoda Octavia zřejmě založí třídu novou. Papírově sice mezi kompakty patří, ale jejím 4,66 metru délky se žádný rovnat nemůže. Vždyť i její nejbližší příbuzní Audi A3, VW Golf a Seat Leon jsou klasické hatchbacky, které mají o třicet centimetrů míň." >😒]
A pak jeste blabol o kufru, bejt tu blijici smailik, tak bych zvracel
"Kompaktním vozům se v Německu říká "golf třída", jsou to auta s délkou zhruba 4,3 metru a Volkswagen Golf je jejich typickým představitelem. Nová Škoda Octavia zřejmě založí třídu novou. Papírově sice mezi kompakty patří, ale jejím 4,66 metru délky se žádný rovnat nemůže. Vždyť i její nejbližší příbuzní Audi A3, VW Golf a Seat Leon jsou klasické hatchbacky, které mají o třicet centimetrů míň." >😒]
A pak jeste blabol o kufru, bejt tu blijici smailik, tak bych zvracel
Asi začnu nosit na hlavě baťoh a přihlásím se do NBA s tím, že mám přes 2 metry a tudíž výškou mezi hráče patřím 😄
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Platinový ventílek 2012 získava iDnes! Gratulujeme!
Porovnávať sedan s hatchbackom... >😁
Platinový ventílek 2012 získava iDnes! Gratulujeme!
Porovnávať sedan s hatchbackom... >😁
Když už, tak porovnávat liftback s hatchbackem, takže si v nominaci taky, i když s podstatně menší šancí prosadit se do čela... >😒] 😉
Golf / Leon / Focus vs Octavia - težko se někdo bude rozhodovat mezi těmito třemi (pokud nejde o kombíka). A3 do toho netahej, to si koupíš Octavie dvě (jakože dva kusy).
Srovnávat můžes s Passatkem (Jetta, ta má ale jinou cílovku) nebo s nesmyslným Fluence (ubohost) a stejně je Octavia 3 přerostla docela dost. Stejně jako Rapid nepatří do žádné klasické třídy (Rapida hodně rychle chytají francouzi), přímých konkurentů má O3 prostě málo.
Papír snese kde co, ale realita je taková, že O3 je docela větší než O2 - rozvor, délka, místo pro nohy, zavazadlový prostor...
Do střední třídy přesto nepatří. Tam je Passat, Mondeo atd. tedy poctivější, robustnější a větší auta. O prvcích základních výbav a cenovce nemluvě.
Srovnávat můžes s Passatkem (Jetta, ta má ale jinou cílovku) nebo s nesmyslným Fluence (ubohost) a stejně je Octavia 3 přerostla docela dost. Stejně jako Rapid nepatří do žádné klasické třídy (Rapida hodně rychle chytají francouzi), přímých konkurentů má O3 prostě málo.
Papír snese kde co, ale realita je taková, že O3 je docela větší než O2 - rozvor, délka, místo pro nohy, zavazadlový prostor...
Do střední třídy přesto nepatří. Tam je Passat, Mondeo atd. tedy poctivější, robustnější a větší auta. O prvcích základních výbav a cenovce nemluvě.
Mockrát děkuji za "podlehnutí PR kecům". 😉 Pravdou je, že mi nápad Škodovky strkat Octavii do střední třídy připadl také nemístný, ovšem až dosud. Aktuální generace už je opravdu na hraně a hodně záleží na individuálním pohledu na věc.
Namátkou - Octavia je delší a širší než Renault Laguna, ale má kratší rozvor, stejně dlouhá, nepatrně užší a s nepatrně menším rozvorem než Alfa 159, víceméně shodně se Suzuki Kizashi, trojkové BMW se bojím zmiňovat 😉 ) na druhou stranu Fluence je také hodně blízko, ale ten nezastírá sovou příbuznost ke kompaktnímu Meganu, zatímco Octavia není jen prodlouženou verzí něčeho. Je jasné, že vedle Mondea nebo třeba Mazdy 6 je Octavia opravdu malá, ale už existence laguny nebo Alfy ukazuje, jak velký rozdíl dneska může být mezi auty, která patří do jedné kategorie.
Co se motorů týče, v dnešní době downsizingu (tříválec pro BMW) si člověk nemůže být jistý vůbec ničím. Navíc Octavia i velmi dospěle a vyváženě vypadá. Jediné, co na mě nepůsobí dojmem střední třídy, je palubní deska.
Myslím, že jsem vcelku dalek jakémukoli podléhání marketingové masáži, na druhou stranu se kvůli Octavii opravdu odmítám scházet za úsvitu v Bouloňském lesíku, argumentů, proč by to stále měl být kompakt, je také spousta. Teď už spíš záleží na soudnosti konkrétních redaktorů, zda ve srovnávacích testech budeme mít OIII spíše se Suzuki a lagunou nebo s Mondeem a Mazdou 6. 😉
Namátkou - Octavia je delší a širší než Renault Laguna, ale má kratší rozvor, stejně dlouhá, nepatrně užší a s nepatrně menším rozvorem než Alfa 159, víceméně shodně se Suzuki Kizashi, trojkové BMW se bojím zmiňovat 😉 ) na druhou stranu Fluence je také hodně blízko, ale ten nezastírá sovou příbuznost ke kompaktnímu Meganu, zatímco Octavia není jen prodlouženou verzí něčeho. Je jasné, že vedle Mondea nebo třeba Mazdy 6 je Octavia opravdu malá, ale už existence laguny nebo Alfy ukazuje, jak velký rozdíl dneska může být mezi auty, která patří do jedné kategorie.
Co se motorů týče, v dnešní době downsizingu (tříválec pro BMW) si člověk nemůže být jistý vůbec ničím. Navíc Octavia i velmi dospěle a vyváženě vypadá. Jediné, co na mě nepůsobí dojmem střední třídy, je palubní deska.
Myslím, že jsem vcelku dalek jakémukoli podléhání marketingové masáži, na druhou stranu se kvůli Octavii opravdu odmítám scházet za úsvitu v Bouloňském lesíku, argumentů, proč by to stále měl být kompakt, je také spousta. Teď už spíš záleží na soudnosti konkrétních redaktorů, zda ve srovnávacích testech budeme mít OIII spíše se Suzuki a lagunou nebo s Mondeem a Mazdou 6. 😉
Váš náror respektuju a přijde mi jako hooodně rozumnej... Jen mi z toho tak nějak vyplývá, že vlastně jen díky těm litrům v kufru, který stejně využije člověk max. 2x do roka, máme dilema, kam to auto řadit. Pokud si člověk odmyslí kufr, je to klasika. Šířka laguny je sice menší, ale je o 3,5 cm delší, taky to není auto z nejnovějších... A Fluence OIII přerůstá jen o 5mm, Lagunu o 3mm. Rozvor je na dnešní dobu krátkej... Kam Octavia poroste? Příští generace bude mít 5 metrů a 700 litrů??? Takže Logan MCV je střední třída, protože rozvor a kufr by, ve srovnání s OIII, patřil ještě vejš... Supeeer.
PS: TO JE MŮJ NÁZOR, TAK MĚ NEKAMENUJTE.😄
PS: TO JE MŮJ NÁZOR, TAK MĚ NEKAMENUJTE.😄
Třída je hlavně o celkové úrovni. Už jen kvůli rozdílným uspořádáním jsou rozměry do značné míry irelevantní. Pokud cpou Octavii do střední a nemá na to, sami si škodí. A pokud dokáže sežrat Lagunu za živa, tak bravo Škoda, budu vám tu střední věřit.
Alfa Romeo 159 je již nevyráběný model, který přišel v roce 2005, tedy rok po OII, Laguna je výběhový model uvedený v roce 2007. Srovnávat tedy novinku nižší střední s odházejícím, nebo již nevyráběným modelem střední je zcestné. Pravdou, je, že modely se dnes dost překrývají a to z mnoha důvodů, jeden z nich je právě nestejná generační obměna. To nic nemění na faktu, že OIII není střední třída ať si to fandové nebo marketing přeje sebevíc. Prakticky identické rozměry má Astra sedan a nikdo ji potřebu cpát do střední nemá. Nebylo by lepší se smířit s tím, že OIII je co je, tedy solidní vůz segmentu C a neztrapňovat sebe i ji tím, že ji budu podsouvat někam kam nepatří. Je to stejné jako když si nějaký Lojza koupí třeba Polo v 1.2ce, ale aby si nepřipadal motorově tak "sociálně" začne všude vypravovat jak mu to kámoš čipnul a poladil a teď ta 1.2ka fakt jede a je to úplně jiný auto...
Souhlas. Zatímco 2. generaci jsem bral někde trochu pod pomezím NS a S třídy, ta nová už mi připadá tak třemi koly ve střední. Je to ale asi jedno. Hlavní je postoj zákazníka, který svým názorem rozhodne, jestli je cena ještě OK nebo půjde do menšího Golfu. Na tomhle tématu se všichni jen tak neshodneme, takže si myslím, že je to dobré téma třeba do blogu.
Jde o to, že i zmiňovaná alfa i laguna i tak, že jsou staršího data, jsou stejně celkově větší než OIII, Pokud srovnáváme s novinkami ve střední třídě, je OIII opět tam kam patří tedy do nižší střední. Že si ji lidé ať z neznalosti nebo s fandovství řadí do střední je samozřejmně jejich věc, jejich peníze a jejich preference. Já si jen myslím, že "ochudit se" o výběr jen tím, že srovnám třeba z nevědomosti, něco co se tak úplně srovnávat nedá je škoda. Většina lidí totiž neví, že Octavia byla vždy na podvozku a technice Golfu, dokonce jsem se i setkal s názorem, že Fabie je přímým konkurentem a třídou i30ce, svého času také, že Felicie je to samé co Ford Escort a v práci jsem se od některých kolegů dozvěděl, že Oktávie je vlastně Passat. Pro ujasnění, já se tady nesnažím prezentovat nějakou svou nenávist k ŠA, ač se to tak může někdy zdát, jen se snažím uvést věc na pravou míru. I když zvláště na tomto serveru je to boj s větrnými mlýny.
Páni, čo to tu stále riešite!
Octavia 3 - Class of its own! Dosť jasný slogan, nie?!
Buď malá ryba vo veľkom rybníku alebo veľká ryba v malom.
V každom prípade je to pre O3 win-win situácia.
:no:
Octavia 3 - Class of its own! Dosť jasný slogan, nie?!
Buď malá ryba vo veľkom rybníku alebo veľká ryba v malom.
V každom prípade je to pre O3 win-win situácia.
:no:
Ano, to jsem chtěl dodat - Octavia je třída sama pro sebe. Jen jsem vlastně poukázal na to, že tohle škatulkování je úplně naprd, protože Škoda má svoje pravidla a určit, kam s Octávkou je opravdu těžké.
Tvůj argument moc nechápu. Octavia má být levnější než Golf. Až budou zveřejněny rozměry kombíku, tak budeme moci porovnat Octávii s konkurencí v nižší střední třídě. HB a LB moc porovnávat nejde.
Pozor, Michale na renomé, človek ho ťažko buduje a ľahko stráca a i keď Tvoj image takého malé zakopnutie nepošramotí, ak ich bude viac, môžeš dopadnúť ako Lukáš a to by si asi nechcel. 😉
Tá Laguna nie je úplne šťastný príklad, patrila k najmenším už pri predstavení a teraz je to auto na konci životného cyklu (a AR 159 sa už nevyrába vôbec) a ako jediná v rámci triedy nemá multilink vzadu, takže to naozaj štandardná stredná nie je a stredná trieda sa medzičasom posunula podstatne ďalej. Ak štandard, tak Passat, to je taký zlatý stred (o hodne menší než Insignia či Mondeo) a nik snáď nebude Octaviu prirovnávať k Passatu (veľkostne, motoricky). 😉
A aby ste náhodou tej Octavii (ktorá inak vyzerá výborne) nerobili medvediu službu tým radením do strednej triedy, aby nevyšlo na povrch, ako veľmi zaostáva (torzka do 110 kW, 63 kW ako základ, 162 kW ako očakávané maximum). 😉
Tá Laguna nie je úplne šťastný príklad, patrila k najmenším už pri predstavení a teraz je to auto na konci životného cyklu (a AR 159 sa už nevyrába vôbec) a ako jediná v rámci triedy nemá multilink vzadu, takže to naozaj štandardná stredná nie je a stredná trieda sa medzičasom posunula podstatne ďalej. Ak štandard, tak Passat, to je taký zlatý stred (o hodne menší než Insignia či Mondeo) a nik snáď nebude Octaviu prirovnávať k Passatu (veľkostne, motoricky). 😉
A aby ste náhodou tej Octavii (ktorá inak vyzerá výborne) nerobili medvediu službu tým radením do strednej triedy, aby nevyšlo na povrch, ako veľmi zaostáva (torzka do 110 kW, 63 kW ako základ, 162 kW ako očakávané maximum). 😉
Prosím Tě, ta torzka je do 110 kW včetně?
Už se to tu řešilo, ale nějak jsem propásl výsledek...jde mi o to, co bude mít 2.0TDI.
Už se to tu řešilo, ale nějak jsem propásl výsledek...jde mi o to, co bude mít 2.0TDI.
Cit. z článku: Verze do 110 kW včetně mají klikovou zadní nápravu, tedy vlečená ramena spojená torzně poddajnou příčkou. Čiže ani 2,0TDI nebude mať multilink a ten zostáva zatiaľ vyhradený pre jedinú motorizáciu 1,8TSI (neskôr aj RS), čím sa stane na našich cestách úplne výnimočným a 99% Octavií teda budú mať vzadu "vlečku". 8-s Holt stredná trieda. >😒]
Stydím se, to mi uteklo 😐
Díky...no, to se tedy moc nepovedlo - ne, že by tedy na torzce bylo něco špatného, ale zvykli jsme si na lepší. 😄
Díky...no, to se tedy moc nepovedlo - ne, že by tedy na torzce bylo něco špatného, ale zvykli jsme si na lepší. 😄
Na tu klikovou u 2.0 TDI si počkám... Osobně očekávám, že motorizace, které budou mít možnost pohonu všech kol, budou mít multilink. Tedy i 2.0 TDI. V téhle generaci by totiž pohon všech kol měl mít i liftback. U základní motorizace mi to ani nevadí, je to přeci jen řešení levnější na údržbu, ale jinak tedy šlendrián.
Na druhou stranu, pohon 4x4 čekám i u 1.6 TDI. Takže snad to nebude tak horké.
Své argumenty, ovlivněné čistě tím, co vidím, + jsem řekl, uznávám i protiargumenty a opravdu si umím představit spíše srovnání s Kizashi a Lagunou než Fluencem, i když je jasné, že v případě třeba Mondea není co řešit, ale možná osobní setkání a s ním související další vjemy jako je třeba i vnímání prostornosti situaci změní.
O nějaké službě nemůže být řeč. Že se mi zdá patřit OIII do střední třídy nesleduje žádný skrytý úmysl a že je lepší být dobrý v nižší kategorii než špatný ve vyšší, to ne naprosto bez diskuze. Takže jsem vlastně Octavii uškodil.
O nějaké službě nemůže být řeč. Že se mi zdá patřit OIII do střední třídy nesleduje žádný skrytý úmysl a že je lepší být dobrý v nižší kategorii než špatný ve vyšší, to ne naprosto bez diskuze. Takže jsem vlastně Octavii uškodil.
Pane Fokte, Renault Laguna je stále delší (asi o 4 centimetry) než nová Octavia.
Jak Laguna III, tak 159 mají podvozkovou platformu pocházející z devadesátých let (z Laguny II resp. Kappy/166), omezení z toho vyplývající jsou zřejmá - i když 166 byla dost veliké auto.
Přijde mi nefér (vůči Oktě) srovnávat nové auto s důchodci. Jakmile se totiž OIII jednou zařadí po bok Mondea, šestky nebo C5, bude si muset nést i následky.
EDIT: Budu se muset spřátelit s tlačítkem F5.
Jak Laguna III, tak 159 mají podvozkovou platformu pocházející z devadesátých let (z Laguny II resp. Kappy/166), omezení z toho vyplývající jsou zřejmá - i když 166 byla dost veliké auto.
Přijde mi nefér (vůči Oktě) srovnávat nové auto s důchodci. Jakmile se totiž OIII jednou zařadí po bok Mondea, šestky nebo C5, bude si muset nést i následky.
EDIT: Budu se muset spřátelit s tlačítkem F5.
Tak😁 Tady sou rozměry pro srování s Lagunama😒br />
* Rozměry jsou uvedeny v milimetrech, hodnoty jsou pro karoserii hatchback, hodnoty uvedeny v závorce jsou pro verzi grandtour¨
Čísla jsou v pořadí LII, LIII, O III
Rozvor: 2748; 2756; 2686
šířka: 1772; 1811; 1814
délka: 4576 (4695); 4803; 4659
výška: 1429 (1443); 1445; nedohledal sem
Takže suma sumárum, Oktávka III bude velká jako Laguna II grandtour😁 Jen má menší rozvor 😄
Čísla jsou v pořadí LII, LIII, O III
Rozvor: 2748; 2756; 2686
šířka: 1772; 1811; 1814
délka: 4576 (4695); 4803; 4659
výška: 1429 (1443); 1445; nedohledal sem
Takže suma sumárum, Oktávka III bude velká jako Laguna II grandtour😁 Jen má menší rozvor 😄
:yes😒br />
Třídy aut nikde nejsou a ani nikdy v minulosti nebyly definovány, neexistuje žádná instituce, která by rozhodovala o tom, kam co patří nebo nepatří. Takže diskuze na téma někdo něco nazval nebo nenazval střední třídou je jak hádání malých kluků o kuličky. Osobně si řadím novou Octavii mezi nižší střední, ale na druhou stranu nemohu než respektovat, že už minulá OII byla v některých zemích automaticky řazena do střední třídy (prostě délka karoserie a šmytec). Kdyby existoval nějaký muster, který by říkal, že střední má minimální délku 4700mm, minimální šířku 1840 mm a minimální rozvor 2750mm a nejsilnější motor má minimálně 200kW (což by byla tak zhruba moje osobní definice), tak se to přeměří jak příruční zavazadlo na letišti a bude jasno. Ale takový muster není, asi nikdy nebude a tak záleží jenom na každém, kam si co zařadí a jak si nastaví svůj muster. A když se automobilka rozhodne něco nějak zatřídit tak je to jen její rozhodnutí. Ona tím rozhodnutím totiž definuje bojiště, kde bude její produkt posuzován. A když jsou rozměry hraniční tak má vždy dvě možnosti, buď hrát roli low-endu ve vyšší třídě nebo roli high-endu v nižší třídě. Co z toho je lepší nikdo nemůže spolehlivě dopředu určit. Faktem je, že s vymřením ostatních liftbacků si Octavia definuje svou vlastní třídu, protože rozměry je na horní hranici nižší střední a typem karoserie je unikát.
Třídy aut nikde nejsou a ani nikdy v minulosti nebyly definovány, neexistuje žádná instituce, která by rozhodovala o tom, kam co patří nebo nepatří. Takže diskuze na téma někdo něco nazval nebo nenazval střední třídou je jak hádání malých kluků o kuličky. Osobně si řadím novou Octavii mezi nižší střední, ale na druhou stranu nemohu než respektovat, že už minulá OII byla v některých zemích automaticky řazena do střední třídy (prostě délka karoserie a šmytec). Kdyby existoval nějaký muster, který by říkal, že střední má minimální délku 4700mm, minimální šířku 1840 mm a minimální rozvor 2750mm a nejsilnější motor má minimálně 200kW (což by byla tak zhruba moje osobní definice), tak se to přeměří jak příruční zavazadlo na letišti a bude jasno. Ale takový muster není, asi nikdy nebude a tak záleží jenom na každém, kam si co zařadí a jak si nastaví svůj muster. A když se automobilka rozhodne něco nějak zatřídit tak je to jen její rozhodnutí. Ona tím rozhodnutím totiž definuje bojiště, kde bude její produkt posuzován. A když jsou rozměry hraniční tak má vždy dvě možnosti, buď hrát roli low-endu ve vyšší třídě nebo roli high-endu v nižší třídě. Co z toho je lepší nikdo nemůže spolehlivě dopředu určit. Faktem je, že s vymřením ostatních liftbacků si Octavia definuje svou vlastní třídu, protože rozměry je na horní hranici nižší střední a typem karoserie je unikát.
Na pomezi trid klidne byt muze, ale plnohodnotna stredni to rozhodne neni. Uz jen kvuli tomu, ze astra, jetta atd. jsou stejne velka, ne li vetsi, auta.
No a která auta ze střední třídy mohou Octavii III konkurovat? Já jich tam teda moc nevidím... 😄
Mercedes-Benz třídy C a BMW 3 řady jsou ještě menší,takže rozměrově už několik generací typičtí zastupitelé nižší střední,že? >😁 >😁 >😁
Faktem je,že ve střední třídě může celkově OIII konkurovat jen velmi omezený počet modelů jiných značek 😉
Faktem je,že ve střední třídě může celkově OIII konkurovat jen velmi omezený počet modelů jiných značek 😉
LudaBaxa
Jak může tohle redakce vůbec zveřejnit. Pokud Octavia RS bude mít vzadu bubnové brzdy, pak se máme na co těšit. A co teprve ty halogenky vpředu.. To se tedy ta Škodovka moc nevytáhne.
Přemýšlejte, než sem dáte jakoukoli kravinu o Škodovce.
Přemýšlejte, než sem dáte jakoukoli kravinu o Škodovce.
1. Proč by měla mít O III RS panebože bubnové brzdy?
2. Ani nevíš, jestli jsou ty fotky pravé, tak nesuď!
Přemýšlet bys měl spíš ty, než sem nějakou podobnou „kravinu“ vložíš.
2. Ani nevíš, jestli jsou ty fotky pravé, tak nesuď!
Přemýšlet bys měl spíš ty, než sem nějakou podobnou „kravinu“ vložíš.
Futurista
Tak silně pochybuju o pravosti fotek. Na seznamu jsou fotky novýho kombajnu, samozřejmě maskovanýho, z běžnýho provozu, a že by měl kombajn stejný koncovky výfuků jako RS??? Nebo že by už tu RS testovali??? Krmíme...
Tohleto nejsou fotky, ale rendery z konfigurátoru. Schválně si ten konfigurátor škodovky rozjeď a uvidíš, že tam skládáš počítačový obrázek jako v nějaké hře, ne reálnou fotku auta. A že má v zobrazení chyby, to je taky pravda.
Moje chyba, měl jsem napsat obrázky... Já konfigurátory znám, ale tohle má nějak moc chyb... Mně to fakt přijde jako domácí práce nudícího se začínajícího grafika... Já se jen fakt těším, jak tady budou slintoši slintat nad OIII v základu na plechových patnáctkách, který se v těch megapodbězích (dle mého schválně obludně zvětšených, aby se zakryly neskutečně dlouhý převisy) budou doslova ztrácet...
No asi to tak bude 😄, viděl jsem červené RS na R10. A sedačky vypadají jak z Golfu R s pevnou opěrkou hlavy, tedy v jednom kuse. Výfuky ven budou jen u verze RS, jinak je vše pod autem( nebudou vidět)!!! Takže to je RS at se to někomu líbí nebo ne. Pokuď se ti Škodovka nelíbí tak nechápu proč si o tom čteš....
petr.senky
Halogenový světla v RS verzi...ehm tak to zní trochu nereálně. To je nějáká photoshop slepenina. Zadní bubny, denní svícení v narazníku ala OII, bez mlhovek... >😁
Asi trochu slepej, né???? Jsou tam bixenony a vzadu kotouče vezmi si lupu když to nevidíš >😒]
Seš si jistý??? [odkaz] [odkaz]
[odkaz] tady je taky video. Doporučuji pustit na 1080p
Nejsem si úplně jist, jestli je to RS. Křídlo může být pouze zmatení a sportovní výfuk už jsem viděl i na combi. [odkaz]
Tady se bavíme o fotkách v článku ne o videu který sem tlačíš, takže nevím kdo je slepý, na obrázcích je zřetelně vidět vepředu červený třmen a vzadu nic. A světla mají pouze halogenové paraboly-reflektory nikoliv PES jednotky (lidově čočky)
šmoula nešika
:yes: :yes: :yes:
Sekne mu to víc, než jsem čekal. A ty vejfuky.
[odkaz]
Sekne mu to víc, než jsem čekal. A ty vejfuky.
[odkaz]
zrovna ty vejfuky se mi na tom líbí >😁
Naprostý soulhas s pěknými vejfuky 😄
Jen si dycky říkám co je to za podivnou úchylku, že se nám líbí vejfuky 😐
Jen si dycky říkám co je to za podivnou úchylku, že se nám líbí vejfuky 😐
Mne sa nepáčia zadné svetlá na combi podľa foto. Pripadajú mi useknuté a malé. Možno by to lepšie vyznelo keby prechádzali aj do piatych dverí...
Mne sa nepáči zadné svetlá na combi. Pripadajú mi useknuté a malé. Možno by to lepšie vyznelo keby prechádzali aj do piatych dverí...
Taky bych je protáhl až ke sklu. [odkaz] [odkaz]
Myslel som niečo typu [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jó ty myslíš dvoudílný... Ale ty by mně na Octavce asi moc neseděly.
Jó dvoudílný. Mne by na combi sedeli. Každopádne nová octavia sa mi páči a vyzerá veľmi dobre. Škoda absencie atmosférického benzínu, ale taký je trend. Kto nechce turbo, musí k aziatom.
Dizajnu nie je čo vyčítať, rozmery narástli vo všetkých smeroch a octavia bude na niekoľko rokov hit a sen mnohých. Budú ju kritizovať tí, ktorí na ňu nemajú a veľmi by chceli (sen) ...
Dizajnu nie je čo vyčítať, rozmery narástli vo všetkých smeroch a octavia bude na niekoľko rokov hit a sen mnohých. Budú ju kritizovať tí, ktorí na ňu nemajú a veľmi by chceli (sen) ...
Futurista
Tak už je mi jasný, proč to srovnání... >😁
[odkaz]
Fábie byla částečně obšlehlej Swift (A sloupky), tady máme kopii výfuků... Suzuki má, zřejmě, náskok pár let...
[odkaz]
Fábie byla částečně obšlehlej Swift (A sloupky), tady máme kopii výfuků... Suzuki má, zřejmě, náskok pár let...
Já nemám slov. Prej je Kizashi dobrý. To ale drtivá většina lidí nezjistí, protože si rozumnej člověk nebude kupovat Suzuki za 800.000 Kč... 😄 Suzuki 😄
A škodovku za 800 tisíc si rozumnej člověk koupí??? A nepsal jsem, že je dobrý, ale že má náskok. V kontextu designu...
No tak to je samozřejmě jiná otázka - podle mě si RSko rozumnej člověk nekoupí, ale je to můj osobní názor. Už jen kvůli spotřebě / nedostatečnému sportovnímu zážitku. Ale přesto jich je vidět hromada...
romgator
pokud někdo napíše, že unikly fotky toho a toho modelu. tak se mi chce smát. Vše je to podle mě načasované. Na náhody se tady asi moc nehraje. Mám na mysli automobil. průmysl.
overnight
Jenom ta spodní část předního nárazníku mi trochu připomíná dynamičtějšího Leona, což je vlastně jenom dobře! 😄
Wolfsteen
Tak já bych teda rozhodně netvrdil, že celé Česko žije novou oktávkou. To jste trošku přestřelili :no:
JaMM
Uz su zblbnuti a podplateni aj redaktori.
Je to zvacseny kalfas, predlzeny razvor a primitivna zadna naprava.
Preboha, toto ma byt kategoria RS?!
Ked budu suhajkovia zo Skoda-Auto vyhravat WRC rallye, tak to, PLS, uverejnite.
Cakam, cakame!!!
Je to zvacseny kalfas, predlzeny razvor a primitivna zadna naprava.
Preboha, toto ma byt kategoria RS?!
Ked budu suhajkovia zo Skoda-Auto vyhravat WRC rallye, tak to, PLS, uverejnite.
Cakam, cakame!!!
RS bude mít víceprvek - má na to výkon. To je přeci jasné. Takže zmatený mi připadáš spíš ty. Ale s těmi podplacenými redaktory máš pravdu. Oni už totiž nevědí, jak jinak mají vydělat peníze na „nové“ stránky, tak provádí tajné obchody s automobilkami. Pssst
Asi tak. Znova to bude vychytavka! Za chvilu budu plne ulice tychto "sportakov"! A budu na nich jazdit suhajkovia s osvedcenim "corka - nesmies ist na nom do zahranicia"!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dr. Tigi
Vie mi niekto vysvetliť, aký má význam LED denné sietenie v spodnom nárazníku u RS, keď má normálna Octávia LED svietenie v hlavných svetlometoch? Akosi som to nepochopil. Ale vyzerá pekne.
jeje
Už u O2 nestíhal podvozek s 1,8 TSI a co teprve s 2,0 TSI... :-!