Technika
KANKUNEN
0
je to ale špatně? Společně do vývoje budou moct nasypat víc peněz a Volva budou lepší. Číňáci by jsi to stejně vzali i načerno. Na světě platí, že ti slabší musí poslouchat silnější.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
KANKUNEN
0
Pohanit jednu z nejlepších automobilek na světě vyžaduje řádnou porci jednoduchosti. Jak pravil GTI, tvá garáž je tvým zrcadlem. Pod kapotou třičtvrtě a pod čepicí taky.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
STi 2008
0
To ale myslíš náklaďáky, tam dealeři jezdili oktávkama vždy, stejně tak i Scania. Jen Renaulťáci jezdí lagunama a v MANu fabiema, co vím...Dealer osobáku jezdí vždy svou značkou.
PeterLuk
0
A Volkswageny vozia Mercedesmy... :-!
4hill
0
Spíš ty pověz nám co je na něm špatného..Mám s Volvem dlouholeté zkušenosti a to nejen jako majitel.Kromě ceny a některých starších automatických převodovek nemám žádné významnější připomínky.Jsi na tom se svým vozem, potažmo značkou stejně?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Johnn
0
A realita je taková,že mechanici u volva a hyundae opravují škodovky.
Simone
0
To je zajímavé, že jsem musel se služební octavkou čekat 2 týdny na objednání do servisu na garančku, že me nevzali hned na druhý den, když tam tak nemají do čeho píchnout.
3_diamanty
0
urcite to nie je zle..... vsetci chceme kvalitnejsie auta aj cinania... a da sa ocakavat ze geely nekupovala volvo pre paradu ale hlavne na to ze vyuziju jeho know how....
Díky likvidačni politice EU vůči evropskému průmyslu, bude čim dal více evropských firem patřit činanům nebo indům nebo v tom horším připadě skončí úplně. Ve smlouvě o prodeji volva se čínané zavázali, že po nejakou dobu udrži výrobu ve švédsku, ale co bude s volvem třeba za 10 let je ve hvězdách. Je ale velice naivní si myslet, že čínané budou ve švédsku i nadále pokud je už k tomu nebude nic zavazovat.
Co výroba, o tu bych se ani nebál (pokud mají aspoň špetku rozumu), mně spíš připadá děsivé, že Ford prostě a jednoduše prodal do Číny (jejíž automobilový průmysl je dodnes přímo tragikomický) celou vyspělou evropskou automobilku...Viz článek.
A kam to měl prodat, když to nikdo jiný nechtěl (alespoň ne za cenu,, kterou si Ford představoval)?
Každej chytrej jak rádio...
Každej chytrej jak rádio...
a co mal s nou robit?
mal nechat volvo krachnut?
fiat tiez nechce ustupit a alfu nechce predat ani za svateho a ani lanciu ale vdaka tomu jedinym vysledkom bude akurat to ze obe znacky skrachuju.... 😉
mal nechat volvo krachnut?
fiat tiez nechce ustupit a alfu nechce predat ani za svateho a ani lanciu ale vdaka tomu jedinym vysledkom bude akurat to ze obe znacky skrachuju.... 😉
se v jednom okamžiku dostane na svůj vrchol a potom už nastává jen dlouhý a bolestivý úpadek. Bylo tomu tak v minulosti u všech velkých říší, nebude tomu jinak ani s Evropou. Úpadek nastává postupně, pomalu, takže si ho plno lidí vůbec nepřipouští. Co je jeho základními příznaky?
Evropa se soustavně vzdává veškerého know-how budovaného desetiletí. Technologicky náročné výroby se přesouvají do jiných zemí. Nové technologie už jdou zcela mimo nás a můžeme je pouze dovážet. Ukazatele jako např. HDP se sice stále drží relativně vysoko, ale jen za cenu ohromných dluhů a zrychlující se spirály zadlužení. Jinak řečeno - jen rychlé zadlužování nám dovoluje držet současný výkon ekonomiky.
Čím je konkrétně úpadek EU způsoben? Především zcela zbytečnými restrikcemi, které zvyšují náklady a tlačí na přesun produkce mimo EU. Také daňové zatížení, ať už přímé či nepřímé, má na růst negativní vliv. K tomu nízká nebo žádná dovozní cla a i ten nejhloupější podnikatel pochopí, že se mu vyplatí do Evropy dovážet zboží vyrobené jinde. Nemusí řešit emisní povolenky, stávky odborů, vysoké daně placené za každého zaměstnance.
A tak stejně jako jsme přišli o výrobu textilu, turbín, čokolády, motorek a místo nich postavili sklady na dovozové zboží, přijdeme v Evropě i o výrobu aut ve chvíli, kdy se Čína dostane technologicky nad automobilky v EU. Potom už nebude možné jejich nástup oddalovat zaváděním dalších povinných drahých nesmyslů do výbav aut - pro číňany už nebude problém tyto doplňky do svých aut namontovat taky. Je jen otázka, kdy se tak stane...
Evropa se soustavně vzdává veškerého know-how budovaného desetiletí. Technologicky náročné výroby se přesouvají do jiných zemí. Nové technologie už jdou zcela mimo nás a můžeme je pouze dovážet. Ukazatele jako např. HDP se sice stále drží relativně vysoko, ale jen za cenu ohromných dluhů a zrychlující se spirály zadlužení. Jinak řečeno - jen rychlé zadlužování nám dovoluje držet současný výkon ekonomiky.
Čím je konkrétně úpadek EU způsoben? Především zcela zbytečnými restrikcemi, které zvyšují náklady a tlačí na přesun produkce mimo EU. Také daňové zatížení, ať už přímé či nepřímé, má na růst negativní vliv. K tomu nízká nebo žádná dovozní cla a i ten nejhloupější podnikatel pochopí, že se mu vyplatí do Evropy dovážet zboží vyrobené jinde. Nemusí řešit emisní povolenky, stávky odborů, vysoké daně placené za každého zaměstnance.
A tak stejně jako jsme přišli o výrobu textilu, turbín, čokolády, motorek a místo nich postavili sklady na dovozové zboží, přijdeme v Evropě i o výrobu aut ve chvíli, kdy se Čína dostane technologicky nad automobilky v EU. Potom už nebude možné jejich nástup oddalovat zaváděním dalších povinných drahých nesmyslů do výbav aut - pro číňany už nebude problém tyto doplňky do svých aut namontovat taky. Je jen otázka, kdy se tak stane...
Je mi velice líto, že společnost, která dělá a dělala nejbezpečnější auta na světe, navíc se špičkovými technologiemi a motory, patří Čínské společnosti. Známý se Volvy zabývá a automobily z 80 a 90 let jsou opravdu luxusní, mají osobitý desing a na svou dobu jsou revoluční. Pak už Volvo kopírovalo desing např S80(desing Ford) a pak firmu koupí čínani, kteří využívají její poctivou techniku. Myslím si, že i pod křídly Gelly ztrácí volvo tu kvalitu a zákazníky.
Vždy, keď sa dejú takéto komické veci (v tomto prípade majiteľ firmy požiadal vlastnú firmu, aby mohol využívať v inej vlastnej firme jej know-how), cítim za tým nejakú "boudu". Číňania jednoducho vykuchajú súčasné Volvá aj s celou ich technikou a ušijú im čínsky kabátik. (nakoniec načo iné by Volvo kupovali). A aby to nevyzeralo tak hlúpo, tak pustia do sveta táraninky o uzavretí zmluvy samých so sebou