Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Techniku Volva použije mateřské Geely

22 komentářů

Avatar - jozephko
jozephko
Vždy, keď sa dejú takéto komické veci (v tomto prípade majiteľ firmy požiadal vlastnú firmu, aby mohol využívať v inej vlastnej firme jej know-how), cítim za tým nejakú "boudu". Číňania jednoducho vykuchajú súčasné Volvá aj s celou ich technikou a ušijú im čínsky kabátik. (nakoniec načo iné by Volvo kupovali). A aby to nevyzeralo tak hlúpo, tak pustia do sveta táraninky o uzavretí zmluvy samých so sebou
Pacho69
Tedy pobavila mě zmínka o špičkových motorech... Tedy doba, kdy Volvo vyvinulo vlastní motor, to už je hodně fousatá vzpomínka. Spíš nějakej upravenej japonec, francouz nebo (napůl/pseudo)američan. Myslím, že tyhle technologie už budou číňánci kopírovat jinde...
Avatar - chetoos
chetoos
Je mi velice líto, že společnost, která dělá a dělala nejbezpečnější auta na světe, navíc se špičkovými technologiemi a motory, patří Čínské společnosti. Známý se Volvy zabývá a automobily z 80 a 90 let jsou opravdu luxusní, mají osobitý desing a na svou dobu jsou revoluční. Pak už Volvo kopírovalo desing např S80(desing Ford) a pak firmu koupí čínani, kteří využívají její poctivou techniku. Myslím si, že i pod křídly Gelly ztrácí volvo tu kvalitu a zákazníky.
ryccardo
Naprosto souhlasím :yes:
Gangrel
Pekne napsano :yes:
Simone
To je zajímavé, že jsem musel se služební octavkou čekat 2 týdny na objednání do servisu na garančku, že me nevzali hned na druhý den, když tam tak nemají do čeho píchnout.
Simone
Teď když má geely veškeré technologie volva k dispozici, nic mu nebrani vyrabet uplne stejné volvo v číne. Proc potom vyrabet volvo ve svedsku kdyz ho o min 60% levneji vyrobi v čine a do EU dovezou se směšným 10% clem.
Johnn
A realita je taková,že mechanici u volva a hyundae opravují škodovky.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
megacruiser
se v jednom okamžiku dostane na svůj vrchol a potom už nastává jen dlouhý a bolestivý úpadek. Bylo tomu tak v minulosti u všech velkých říší, nebude tomu jinak ani s Evropou. Úpadek nastává postupně, pomalu, takže si ho plno lidí vůbec nepřipouští. Co je jeho základními příznaky?
Evropa se soustavně vzdává veškerého know-how budovaného desetiletí. Technologicky náročné výroby se přesouvají do jiných zemí. Nové technologie už jdou zcela mimo nás a můžeme je pouze dovážet. Ukazatele jako např. HDP se sice stále drží relativně vysoko, ale jen za cenu ohromných dluhů a zrychlující se spirály zadlužení. Jinak řečeno - jen rychlé zadlužování nám dovoluje držet současný výkon ekonomiky.
Čím je konkrétně úpadek EU způsoben? Především zcela zbytečnými restrikcemi, které zvyšují náklady a tlačí na přesun produkce mimo EU. Také daňové zatížení, ať už přímé či nepřímé, má na růst negativní vliv. K tomu nízká nebo žádná dovozní cla a i ten nejhloupější podnikatel pochopí, že se mu vyplatí do Evropy dovážet zboží vyrobené jinde. Nemusí řešit emisní povolenky, stávky odborů, vysoké daně placené za každého zaměstnance.
A tak stejně jako jsme přišli o výrobu textilu, turbín, čokolády, motorek a místo nich postavili sklady na dovozové zboží, přijdeme v Evropě i o výrobu aut ve chvíli, kdy se Čína dostane technologicky nad automobilky v EU. Potom už nebude možné jejich nástup oddalovat zaváděním dalších povinných drahých nesmyslů do výbav aut - pro číňany už nebude problém tyto doplňky do svých aut namontovat taky. Je jen otázka, kdy se tak stane...
Avatar - 4hill
4hill
Spíš ty pověz nám co je na něm špatného..Mám s Volvem dlouholeté zkušenosti a to nejen jako majitel.Kromě ceny a některých starších automatických převodovek nemám žádné významnější připomínky.Jsi na tom se svým vozem, potažmo značkou stejně?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a co mal s nou robit?

mal nechat volvo krachnut?

fiat tiez nechce ustupit a alfu nechce predat ani za svateho a ani lanciu ale vdaka tomu jedinym vysledkom bude akurat to ze obe znacky skrachuju.... 😉
BroukJ
A kam to měl prodat, když to nikdo jiný nechtěl (alespoň ne za cenu,, kterou si Ford představoval)?

Každej chytrej jak rádio...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
A Volkswageny vozia Mercedesmy... :-!
Avatar - STi 2008
STi 2008
To ale myslíš náklaďáky, tam dealeři jezdili oktávkama vždy, stejně tak i Scania. Jen Renaulťáci jezdí lagunama a v MANu fabiema, co vím...Dealer osobáku jezdí vždy svou značkou.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co výroba, o tu bych se ani nebál (pokud mají aspoň špetku rozumu), mně spíš připadá děsivé, že Ford prostě a jednoduše prodal do Číny (jejíž automobilový průmysl je dodnes přímo tragikomický) celou vyspělou evropskou automobilku...Viz článek.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pohanit jednu z nejlepších automobilek na světě vyžaduje řádnou porci jednoduchosti. Jak pravil GTI, tvá garáž je tvým zrcadlem. Pod kapotou třičtvrtě a pod čepicí taky.
Simone
Díky likvidačni politice EU vůči evropskému průmyslu, bude čim dal více evropských firem patřit činanům nebo indům nebo v tom horším připadě skončí úplně. Ve smlouvě o prodeji volva se čínané zavázali, že po nejakou dobu udrži výrobu ve švédsku, ale co bude s volvem třeba za 10 let je ve hvězdách. Je ale velice naivní si myslet, že čínané budou ve švédsku i nadále pokud je už k tomu nebude nic zavazovat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
urcite to nie je zle..... vsetci chceme kvalitnejsie auta aj cinania... a da sa ocakavat ze geely nekupovala volvo pre paradu ale hlavne na to ze vyuziju jeho know how....
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
je to ale špatně? Společně do vývoje budou moct nasypat víc peněz a Volva budou lepší. Číňáci by jsi to stejně vzali i načerno. Na světě platí, že ti slabší musí poslouchat silnější.