no problem je zcasti v dizajne ale z vacsej casti v slabej motorovej ponuke.... ved ked pozeram na slovensku stranku znacky subaru tak okrem STI a WRX STI sa impreza u na sponuka len s motormi 1.5R a 2.0D.... to je katastroficka ponuka motorov..... a potom ze kde je problem 8-s
1.5 R je fakticky nepredajny a slaby motor na taketo auto a 2.0D je zase silny diesel... a aj dost drahy.... a povedzme to takto... vacsina by si skor kupila nejaky klasicky benzin o vykone tohoto spominaneho dieslu ako samotny diesel...
pokial sa ponuka motorov nezlepsi .... bude to nadalej totalna bieda
Videl si uz novu Imprezu??? Ak ano, tak asi budeme obaja radi, ked prave ta stara zostane este na trhu :-( . Skoda...keby sa na nu aspon trochu dalo pozerat, bola by i moja. :-!
Přitom stačí málo, vybrat člověka co má trochu citu pro design, může to být i holič.
Podvozek mají, motory taky, ale zoufale chybí automat jak pro benzín i naftu. CVT nechejme skůtristům.
okrem automatu chybaju aj nejake bezne "zakladne" motorizacie... povedzme si pravdu: motor 1,5R o vykone 79KW je slaby a malokto si ho v impreze vie realne predstavit a zase 2.0D 110KW je na bezny zaklad az moc.... navyse je to diesel a cenovo je opat uplne uz inde.... a ono su tieto dva motory vlastne vsetko s cim sa impreza predava ak neratam STI a WRX STI ... no tak teraz uz si len vybrat ze? Bud slaby stvorvalec benzin dynamicky v impreze kdesi na urovni htp u fabii alebo drahy a pre bezneho cloveka az zbytocne silny diesel - navyse diesel v impreze je tiez nieco co nie kazdy akceptuje pri kupe tohoto auta.... Impreze chyba nejaka solidna 1.6tka alebo 1.8micka nieco o vykone 85 az 100KW.... problem nevidim az tak v dizajne ale skor v chybajucej ponuke motorov.. ak by impreza ponukala nejaky normalny 100KW benzin napr 1.8micku ako lancer alebo civic tak by predaje imprezy sli istotne pekne hore ( jednak by to bolo lacnejsie ako 2.0D a jednak by to bol vykonovo znesitelny benzin na rozdiel od slabeho 1,5R ktory je pre nikoho ).... bohuzial s jednym slabym nepredajnym benzinom a jednym silnym dieslom sa subaru presne vyhyba cenovemu a vykonovemu spektru ktore by jej zarucovalo predajny uspech..... problem je podla mna v motoroch... dizajn sa mi vcelku pozdava... predstavme si takyto priklad: dajme tieto 2 motory z imprezy do golfa ktory by nemal nic ine len tieto dva motory v ponuke ako ma subaru - bude to urcite rovnaky prepadak ... niet pochyb. Ak by aj nova impreza vyzerala lepsie ako terajsia ale okem STi verzie by mala nadalej len 1.5R a 2.0D tak to bude opat prepadak---- pokial japonci nedaju impreze adekvatne motory ( zaklad 1.6 minimum 85 KW potom nejaky 1.8 alebo 2.0 benzin - 90 az 110 KW a povedzme napr nejaky mensi diesel 1.8D napr 90KW ) tak dovtedy sa bude impreza nadalej predajne trapit ........ pretoze s realne predajnym jednym motorom a to tym silnejsim 2.0D nema dnes sancu....
Jakej je rozdíl mezi STI a WRX STI, ty experte? >:D
Jinak píšeš nesmysly, jako vždy. Imprezu nezabíjí nedostatek motorů (dříve se nabízel i atmo benzínový 2l s dle tebe optimálním výkonem a prodejům to taky nijak nepomohlo), ale ceny, které jsou na úrovni prémie a velká konkurence modelů v těchto základních motorech. Impreza proto byla vždy na okraji zájmu a min. 25% jejich prodejů tvořily ostřejší verze WRX a WRX STI...
Ty chytrej, on motor 1,5l se už nevyrábí, místo něj je nový 1,6 /84 kW a nový dvoulitr 110kW, tak neplácej, prosím.
A k tomu dalšímu, drahý Vševěde, no je těžko udělat čtryřkolku za pár šupů. Prostě toto auto se stále ještě něčím liší, je tak nějak jiné. ano, nebylo to a asi ani nebude masovka, což ale neznamená, že to bude špatné.
Neviem na čo sa bavíš s "expertom na auta" u ktorého je dokonalé auto kia sportáž. Takých ako toppor zaujíma na aute len množstvo chrómu, lediek a farba auta. Vyšperkovaná technika pohonu 4x4 a motory typu boxer od subaru je ďaleko nad jeho možné chápanie.... 8-s
Kúpiť sa už nedá. Pozrite si cenník. Impreza momentálne v SR nie je. Vo štvrtok som sa rozprával s dovozcom a začiatkom roka 2013 sa objavý nový model. Žiaľ iba s 1,6 benzín. Neplánuje sa ani 2.0D a ani 2,0 benzín. Povedal by som, že je to koniec Imprezy v EÚ.
A čisto môj pohľad čo impreze chýba.
1. prevedenie kombi - v EÚ by si isto našlo klientelu. Klasický 5dverák má kufor pomerne malý.
2. motory - 2.0 benzín, 2.0 benzín turbo a možno 2.5
Chápem ale Subaru. EÚ je zjavne okrajový trh a uvedené motory vzhľadom na emisie neponúka, aj keď ich vo výrobnom portfóliu má. Mám imprezu 2.0 a veru neviem za čo ju budem meniť keď doslúži. Pre mňa by bol ideál, ak by sa vrátilo kombi a doň dávali 2.5 atmosféru. To je samozrejme na našom trhu nemyslitelné. Celkovo mi skladba ich modelov a motorizácií príde v poslednom čase veľmi podivná. Prakticky si nie je čo vybrať.
V aktuální nabídce se mi asi nejvíc pozdává Forester. Má dvoulitrový benzín s automatem a dá se na něj dívat. Rozhodně to však není ideál. A jinak celkem katastrofa.
SUV ani "kváziterénne" verzie nechcem a také Legacy by sa dalo požiť na rodinu, ale za tie peniaze a náklady už radšej ten Mercedes C, lebo mne je štvorkolka úplne zbytočná ....
presne tak... diesel v takomto aute tohto mena je o nicom.... poriadny benzin chyba...a nie kazdy sa obzera len po STI..... realny zakaznim si nema z coho vybrat :no: suhlas
už ani nevím kolikátý, Accord, Legend, Camry, Almera, Primera, Carisma, Galant, teď Impreza za chvíli Legacy to jsou všechno útěky z daných tříd. Pěkný hřbitov nám tu Japonci za pár posledních let nadělali a Korejci bleskově vyplňují vzniklé mezery jak montážní pěna.