Novinky
Autobus je po technickej stránke zaujímavý, ale vodíkový pohon je z energetického i ekonomického nezmyslom - teda aspoň dnes a najbližších pár desiatok rokov.
Raz v ďalekej budúcnosti bude možno vodík zaujímavým palivom - ale až potom čo sa znížia náklady na jeho výrobu - resp. stúpnu na ceny substitútov.
Raz v ďalekej budúcnosti bude možno vodík zaujímavým palivom - ale až potom čo sa znížia náklady na jeho výrobu - resp. stúpnu na ceny substitútov.
[odkaz]
tenhle je podle me hezci a technika bude obdobna. uvnitr sem nepoznal zadny vetsi rozdil...
ted sem nasel rozdily. podle me je ten starsi dokonce lepsi >😁
starsi verze (ta z obrazku)😒br /> Hlavní technické údaje
délka 11 990 mm
šířka 2 500 mm
výška 2 979 mm
celková max. hmotnost na přední nápravu 6 500 kg
celková max. hmotnost na zadní nápravu 11 500 kg
pohotovostní hmotnost 11 200 kg
nástupní výška u předních a zadních dveří 320 mm
nástupní výška u zadních dveří 330 mm
počet míst k sezení 30+1
počet míst k stání 69
nova verze (ta co je zde predelana na vodik)😒br /> Hlavní technické údaje
délka 11 990 mm
šířka 2 500 mm
nejvyšší výška 2 979 mm
celková max. hmotnost na přední nápravu 6 500 kg
celková max. hmotnost na zadní nápravu 11 500 kg
nástupní výška u předních dveří 320 mm
nástupní výška u středních a zadních dveří 330 mm
počet míst k sezení 28 až 32
počet míst k stání 65 (dle výbavy)
A technika používající stlačený vodík je dobrá tak pro bus. Kam bys v osobáku narval ty tlakové lahve?