Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ondris
Test se mi líbil.
Jedna připomínka k druhému odstavci, hlučnost měříme v belech, ne centimetrech. :-)
A ještě jedna připomínka k testům obecně. Bylo by možné psát testy obsáhlejší - třeba alespoň v polovině rozsahu testů na AF? Vždyť i recenzenti telefonů, notebooků a tabletů jsou schopni mít zábavný a čtivý test na pěti, šesti normostranách...
Možná jsem zbytečně náročný, možná máte statistiky, že to čtenářstvo nezajímá, ale mně by se líbílo rozdělení do kapitol a ne to míchat vše dohromady, od podvozku k "vnímané kvalitě" a odtama zase k designu...
Odkazovat nebudu, víte, co mám na mysli.
Píšu to Vám, protože jste šéfredaktor - prosím alespoň o zvážení, zkuste dva - tři takové testy publikovat a pak se uvidí. :-)
Jedna připomínka k druhému odstavci, hlučnost měříme v belech, ne centimetrech. :-)
A ještě jedna připomínka k testům obecně. Bylo by možné psát testy obsáhlejší - třeba alespoň v polovině rozsahu testů na AF? Vždyť i recenzenti telefonů, notebooků a tabletů jsou schopni mít zábavný a čtivý test na pěti, šesti normostranách...
Možná jsem zbytečně náročný, možná máte statistiky, že to čtenářstvo nezajímá, ale mně by se líbílo rozdělení do kapitol a ne to míchat vše dohromady, od podvozku k "vnímané kvalitě" a odtama zase k designu...
Odkazovat nebudu, víte, co mám na mysli.
Píšu to Vám, protože jste šéfredaktor - prosím alespoň o zvážení, zkuste dva - tři takové testy publikovat a pak se uvidí. :-)
rohYpnol
SUV korejci vždy uměli. Zatímco evropské značky tahaly kačera, Kia/Hyundai už bojovali na trhu s SUV. A je vidět, že dokáží nabídnout výborný model.
Výtky v testu mi přijdou zvláštní, nikdo jiný si na podobné věci nestěžoval... Inu, objektivwita především.
Tak snad jen :yes: za "o centimetr tišší" >:-[] ;-)
Výtky v testu mi přijdou zvláštní, nikdo jiný si na podobné věci nestěžoval... Inu, objektivwita především.
Tak snad jen :yes: za "o centimetr tišší" >:-[] ;-)
Cital som testy Sorenta uz v niekolkych nemeckych a rakuskych casopisoch, ale ani raz som tam nezazneli take vytky ako v tomto teste. Nic nove, tym sa len potvrdzuje, ze najlepsi tester si ty sam.
Inac by ma zaujimalo, ze ci i Sorento je pre Europu nejak upravovane...ako je to u jeho "kolegu" Santa Fe alebo ide u uplne ten isty model bez akehokolvek zasahu. Nevie niekto daco o tom?
Inac by ma zaujimalo, ze ci i Sorento je pre Europu nejak upravovane...ako je to u jeho "kolegu" Santa Fe alebo ide u uplne ten isty model bez akehokolvek zasahu. Nevie niekto daco o tom?
iudex
Neviem, prečo je autor taký prekvapený z údajne vysokej ceny testovaného auta. Koľko je na trhu 7-miestnych SUV s cca. 200k dízlom, automatom a plnej výbave za cenu pod milión? Že sa s touto cenou blíži prémiovým o triedu menším SUV v základnej výbave, to je mi argument ako noha. 8-s
Jojo, honiči cen a výbavy budou JČ proklínat...frknul tam základní výbavu a příplatková nějak neukazuje ten rozdíl mezi ceníkovou cenou a dovybaveným autem.
Těch SUV nižší kategorie s dvoulitrovým automatem prestižní značky za tyhle peníze zase tolik nebude.
Těch SUV nižší kategorie s dvoulitrovým automatem prestižní značky za tyhle peníze zase tolik nebude.
Kde vidíš údajnou zmínku o "vysoké" ceně, že už ceny korejců nejsou přímo podbízivé (jako dříve) je fakt, ale když napíšu, že jsou podstatně vyšší ve srovnání s "korejskou" minulostí, ještě automaticky neznamená, že tím myslím i to, že jsou vysoké i ve srovnání s přímou konkurencí... ;-)
Mike_C
Musím si zas rejpnout do té spotřeby... chlastá to na dálnici 9 jen to hvízdne, ale podle údajů výrobce je to hotovej šetřílek >:D Kdy už někdo v Evropě dostane koule a přizná si své chyby, aby mohl trestat i chyby ostatních...
reálne to jazdí do 7,3 a keď chceš šetriť, tak do 7, nie si brzda na ceste ale ani nepredbiehaš, je to o nervy. U nás to ale šetrí peňaženku, pomáhajú a chránia aj tam, kde by to nikdo nečakal, napr. policajná fábia s radarom mastí 70 na ceste s povolenou 90. Skús ju predbehnúť cez 96 kmh ;-) . Ono ani X5 s 3 litrom v nafte nejazdí za 7,6 ale za 9 litrov a nejaké deci, s nervami v koncoch sa ale dostaneš až ku ôsmim. Kúpiť také auto a potom sa takto týrať 8-s . Tá spotreba sa zbytočne moc rieši, veď stačí jedna 100 EUR pokuta za rýchlosť a stojí to ako prejdenie 1000 km, akurát stojíš namieste a kajáš sa pomáhajúcim. :no:
Mě jen vadí ty lži...když mi tam někdo napíše spotřeba 10, tak si řeknu jo, to bych očekával..A ne, že je X6 superdiesel a udávaná kombinace je jak pro Octu...
automobilky nelžou, jen uvádí to, co si vlády přejí, aby bylo uvedeno. Jak jinak zdůvodníš mraky nesmyslných nařízení, které vlastně nevedou ke snižování reálné spotřeby? Jak jinak zdůvodníš mraky nesmyslných "eko" poplatků za vjedzy do center, za přepis bazarového atp?
Reálne jazdí medzi 8-9 litrami, čo je pochopiteľné vzhľadom k váhe, výkonu a automatu s meničom. Vytkol by som povrzgavajúci interiér a nedostatky typu, že v aute s takmer v plnou výbavou sa nedá výškovo nastavovať sedadlo spolujazdca a iné prekvapenia, ktoré človek pri aute za 35 tisíc eur nečaká.
Ak chce niekto šetriť, tak si nekúpi SUV. Pri konštrukcii tohto typu vozidiel a zvlášť 4x4 je normál 8-9 litrov.
WoodyPWX
Osobne bych volil radsi SantaFe. Technika je stejna nebo o chlup lepsi a design exterieru i interieru mi prijde lepsi teda vyrazne. Snad jen zaruka je horsi nez ma Kia, 5let. Videl sem ji v realu zatim jen stat nekde na parkovisti, ale i tak mi prijde srovnatelna s Touaregem. Skoro se to tu bojim napsat ;-) Kazdopadne :yes: Kia/Hyundai
Srovnatelná? V čem prosím tě? ;-)
design
nesranduj,,,, sorento je v dizajne o niekolko stroroci v buducnosti pred vw ;-) a technicky tiez
No, Sorento mám celkem rád, je to kus pěknýho auta, ale prosím, s Touaregem ho už NIKDY nesrovnávej. To je prostě trapas. Touareg je úplně jiná liga, motor základ V6TDI, automat 8st., zpracování, funkčnost, prostě jen zoufalec by si troufnul porovnávat slušný korejský auto a absolutně skvělý Touareg - dva naprosto nesrovnatelné světy...
Reagujete na slovo "design", kterym sem myslim zcela jednoznacne popsal, co srovnavam, vyctem lepsi techniky? O te sem se mezminil ani slovem! Nepochybuji, ze za prihozenych minimalne 500.000,- bych dostal u VW lepsi techniku. Zalezi jen na vas, jestli to za to stoji. Zrovna nedavno sem si jednoho na webu VW nakonfiguroval a snadno sem se dostal dokonce na 1.7 mega! To je trochu jina liga.
Absolutní souhlas! Jen jsem reagoval na Toppera a jeho "...a technicky tiez". Touareg je technologicky, technicky a samozřejmě i cenově úplně jiná liga...! Nesrovnatelné. I když, aktuální nabídka na V6 3,0TDI s 8st automatem v ČR za 999.900,- s DPH ve verzi Nomad... To je už sakra dobrá cena za Touarega.
To sis potom zřejmě spletl design Touarega s designem Lexusu RX... ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tedy ne, že bych si je někdy spletl, ale pokud chceš (za každou cenu) hledat nějaké dílčí designové podobnosti, pak je RX znatelně vhodnější objekt.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tedy ne, že bych si je někdy spletl, ale pokud chceš (za každou cenu) hledat nějaké dílčí designové podobnosti, pak je RX znatelně vhodnější objekt.
mne osobne sa viac paci sorento.... paci sa mi hranatejsi dizajn u takychto velkych SUV a santa fe aj ked je skvelym autom nema taku charizmu pre mna ako napr tato biela kia sorento ktora vyzera dokonale :yes:
Gangrel
kdy facelift sice poslouzil ke zkrasleni vozu, ale prdevsim ke snizeni vstupni ceny, coz se odrazilo na kvalite zpracovani a pouzitych materialu 8-s
3_diamanty
velmi pekne.... s vybornym motorom.... v bielej farbe doslova nadhera :yes:
Sorento je v USA velmi uspesne auto a ja verim ze po europskom facelifte sa aj v EU predajne troska preberie... kvality ma :yes:
si myslim ze v tejto podobnej kategorii nie je vela SUV ktore by dokazali sorento porazit - premiu samozrejme neratam... kedze nie je ich konkurent...
sorento... vyborne auticko, po facelifte doslova ziari :yes:
Sorento je v USA velmi uspesne auto a ja verim ze po europskom facelifte sa aj v EU predajne troska preberie... kvality ma :yes:
si myslim ze v tejto podobnej kategorii nie je vela SUV ktore by dokazali sorento porazit - premiu samozrejme neratam... kedze nie je ich konkurent...
sorento... vyborne auticko, po facelifte doslova ziari :yes:
Davidof_CR
Tak s testem nemohu úplně souhlasit .
Mám toto auto s manuální převodovkou a než jsem ho koupil, tak jsem vyzkoušel snad vše.
Jedna z hlavních předností nového Sorenta je podle mě právě odhlučnění.
Jsem přesvědčen, že je minimálně srovnatelné s Q5 , X3 a Touaregem. V menších rychlostech ve městě je lepší než X3 2.0d.
Aerodynamický hluk je minimální.
Tlumení nerovností je rovněž dobré, rozhodně je srovnatelné s výše uvedenými SUV a lepší než Q7
Kvalita interieru je podle mě perfektní a srovnatelná s premií, oproti X3 se mi zdá i hezčí ale to je subjektivní
Automat je horší než X3 a o hodně horší než DSG u Q5 ( proto mám manuál)
Motor je výborný, s krásným a lineárním zátahem.
System 4x4 je jistě horší než premie ale - prakticky to nejde při normální jizdě poznat a Sorento v posledních dnech vyjelo vše, to jsem si vyzkoušel :-)
Mám toto auto s manuální převodovkou a než jsem ho koupil, tak jsem vyzkoušel snad vše.
Jedna z hlavních předností nového Sorenta je podle mě právě odhlučnění.
Jsem přesvědčen, že je minimálně srovnatelné s Q5 , X3 a Touaregem. V menších rychlostech ve městě je lepší než X3 2.0d.
Aerodynamický hluk je minimální.
Tlumení nerovností je rovněž dobré, rozhodně je srovnatelné s výše uvedenými SUV a lepší než Q7
Kvalita interieru je podle mě perfektní a srovnatelná s premií, oproti X3 se mi zdá i hezčí ale to je subjektivní
Automat je horší než X3 a o hodně horší než DSG u Q5 ( proto mám manuál)
Motor je výborný, s krásným a lineárním zátahem.
System 4x4 je jistě horší než premie ale - prakticky to nejde při normální jizdě poznat a Sorento v posledních dnech vyjelo vše, to jsem si vyzkoušel :-)
tak toto ti antikorejci neuveria..... tolko chvaly na korejske auto ;-)
no ja nemam dovod neverit ti... je jasne ze korejci uz patria k absolutnej spicke :yes:
no ja nemam dovod neverit ti... je jasne ze korejci uz patria k absolutnej spicke :yes:
No, jsem zvědav.
Výběru jsem věnoval poměrně dost času a sám jsem překvapen :-)
Podle mě pokud nemáš úplně volné ruce ohledně financí a taky reakcí okolí, tak za své peníze dostaneš podstatně víc u korejců. A to prakticky tak, že si koupíš Sorento pro sebe a Sportage pro ženu a jseš na stejných penězích (skoro).
Taky některé technologické supervychytávky u sorenta nejsou ale nic opravdu podstatného nechybí.
Výběru jsem věnoval poměrně dost času a sám jsem překvapen :-)
Podle mě pokud nemáš úplně volné ruce ohledně financí a taky reakcí okolí, tak za své peníze dostaneš podstatně víc u korejců. A to prakticky tak, že si koupíš Sorento pro sebe a Sportage pro ženu a jseš na stejných penězích (skoro).
Taky některé technologické supervychytávky u sorenta nejsou ale nic opravdu podstatného nechybí.
Q7 má vzduchový podvozek a Sorento tlumí líp nerovnosti než Q7? A ty ostatní poznatky... no sorry, ale tady je přáním otcem myšlenky.
Q7 je podle mě strašně tvrdá, aspoň ty dvě, co jsem měl možnost projet. A na comfort moc houpavá.
A ty ostatní poznatky, naopak - přání bylo premie, ale fakta mě přesvědčila.
A ty ostatní poznatky, naopak - přání bylo premie, ale fakta mě přesvědčila.
Vlastně musím řict, že mě vzduchové podvozky moc nenadchly - hlavně to bouchání u Touarega :-(
ML ko je zase tak těžké, že aby ses nekejval zleva ddoprava a zepředu dozadu tak musíš mít spíš ten režim sport a to teda moc pohodlný neni.
Oproti starýmu Sorentu udělali v pružení/tlumení docela pokrok. A protože jsem jel po sobě sorento 3 a X3 tak vím, že ty auta pruží stejně
Zkus se v tom projet, ale jak se matně pamatuju, ty jezdíš v trochu jiných autech, takže tvoje pocity budou patrně jiné
ML ko je zase tak těžké, že aby ses nekejval zleva ddoprava a zepředu dozadu tak musíš mít spíš ten režim sport a to teda moc pohodlný neni.
Oproti starýmu Sorentu udělali v pružení/tlumení docela pokrok. A protože jsem jel po sobě sorento 3 a X3 tak vím, že ty auta pruží stejně
Zkus se v tom projet, ale jak se matně pamatuju, ty jezdíš v trochu jiných autech, takže tvoje pocity budou patrně jiné
všechny zvukové podvozky na světě vyluzují při přejezdu nerovností rány, a nikdo s tím neumí nic udělat. jinak dobrý vzduchový podvozek se dá nastavit v mnoha úrovních, i když osobně jsem to viděl nejpropracovanější u Phaetonu... což není SUV
To jsem taky slyšel. Zdálo se mi, že u touarega stačí k bouchnutí menší impuls, než třeba u toho mercedesu.
Asi jsem divnej, ale jakmile mi auto bouchá na okreskách, tak mi to začíná vadit. A kladu si otázku, jestli není lepší, když mi bude bouchat klasický pružinový podvozek, který je podstatně levnější :-)
Asi jsem divnej, ale jakmile mi auto bouchá na okreskách, tak mi to začíná vadit. A kladu si otázku, jestli není lepší, když mi bude bouchat klasický pružinový podvozek, který je podstatně levnější :-)
auto bouchá při přejezdu díry/nerovnosti atd. což rozhodně není tak často. pokud jezdíš do terénu, potom stavení světlé výšky klasický podvozek určitě neumí, klasický podvozek si nemůžeš navolit na několik stupňů tvrdosti atd.
prostě příplatek tam není jen tak...
prostě příplatek tam není jen tak...
S druhou polovinou souhlas, s tím že přejezd nerovností není často, s tím nesouhlasím :-)
Ale OK , vzduchový podvozek má spoustu výhod. Ale to bouchání mě štvalo :-)
Ale OK , vzduchový podvozek má spoustu výhod. Ale to bouchání mě štvalo :-)
Q7 je obluda.... to so sorentom neporovnavaj >:D , Q7 je otras
Jasně, Q7 je obr.
Kdybych vybíral takhle velký auto, šel bych spíš do Landrovera. Ten tlumí dobře, vzhledem k tomu, na rám našroubovali samonosnou kastli, a podložili to veleměchama, máš pocit, že tohle auto hrboly a díry polyká.
Na druhou stranu, tyhle auta už docela řvou do světa jaký mají ego, a to nemusí dělat dobrotu
Kdybych vybíral takhle velký auto, šel bych spíš do Landrovera. Ten tlumí dobře, vzhledem k tomu, na rám našroubovali samonosnou kastli, a podložili to veleměchama, máš pocit, že tohle auto hrboly a díry polyká.
Na druhou stranu, tyhle auta už docela řvou do světa jaký mají ego, a to nemusí dělat dobrotu
3_diamanty
pozrel som si niekolko videotestov aj zahranicnych aj nejake testiky klasicke s popisom a tabulkami a sorento vychadza v porovnani s konkurenciu velmi dobre a s tymto CRDi motorom je to doslova lahodka :yes: :yes: :yes: paci sa mi.... ked neberiem do uvahy premiu tak lepsie auto tejto triedy asi tazko zozenieme.. nadherne SUV
:yes:
:yes:
A když v premii nepůjdeš do šestiválce tak nenajdeš moc objektivních důvodů pro 40 až 50% rozdíl v ceně
presne tak... :yes:
navyse sorento vyzera skutocne velmi solidne reprezentativne a neokukane... uz aj BMW X3,X5 X1 a kdejake stare X3 X5 mas na kazdom rohu.... je to same nudne BMW vsade... tym nechcem povedat ze BMW nie je lepsie ale rozhodne sorento uputa viac ako X-ka od BMW-eciek ktore su uz na kazdom rohu.... sorento sa vydarilo... auto sa na nic nehra ale nie je to zase ziadny uplakanec kdesi v kute.... je to sebavedome a slusne auto za rozumne peniaze navyse s vybornymi motormi :yes: , mat prachy a potrebu SUVecka... tak letim pre inovovane Sorento do showroomu nie je o com... nadherne auto a tej bielej to je skutocne super: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
myslim ze predaje sorenta ppojdu od noveho roka pekne hore .. facelift sa vydaril :yes:
navyse sorento vyzera skutocne velmi solidne reprezentativne a neokukane... uz aj BMW X3,X5 X1 a kdejake stare X3 X5 mas na kazdom rohu.... je to same nudne BMW vsade... tym nechcem povedat ze BMW nie je lepsie ale rozhodne sorento uputa viac ako X-ka od BMW-eciek ktore su uz na kazdom rohu.... sorento sa vydarilo... auto sa na nic nehra ale nie je to zase ziadny uplakanec kdesi v kute.... je to sebavedome a slusne auto za rozumne peniaze navyse s vybornymi motormi :yes: , mat prachy a potrebu SUVecka... tak letim pre inovovane Sorento do showroomu nie je o com... nadherne auto a tej bielej to je skutocne super: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
myslim ze predaje sorenta ppojdu od noveho roka pekne hore .. facelift sa vydaril :yes:
V téhle "váhové" kategorii je snad šestiválec samozřejmostí, ne? Čtyřválec má stejně v nabídce zatím jen ML.
budes prekvapeny ale o par rokov to aj v tejto triede bude samy stvorvalec... obejmy a valce idu kazdym rokom dole aj vo vacsich autach.... ;-)
Vidíš tam to zatím, ne? O budoucnosti se nebavím a rozhodně nebudu překvapený, spíš zklamaný. Válce se jen těžko nahrazují. Dokud budou nabízet i pořádné motory, tak mne to moc trápit nebude.
"poradne" motory sa dnes daju spravit aj so 4 valcami dokaz je aj toto CRDi od kie :yes: a podobny motor ma aj mercedes 2,2 150 KW.... co je vykonovo bohate postacujuce aj na ML... :yes:
Asi nemáš ani představu, co to je pořádný motor. Technika šla hodně dopředu a díky aktivnímu uložení, tlumení hluku a moderním výfukovým systémům ani čtyřválec neudělá ostudu, ale na úrovni motoru to pořád není ono, čtyři válce jsou pořád málo, jen dnes dobře zvládáme maskování nedostatků.
vacsine ludi 4 valce malo nie je a ani nebude a za par rokov bude aj 4 valec o objeme 2 litre velky a silny motor... vsetko sa to uz totiz ponesie na vlne troj a dvojvalcov.... sestvalce sice tak skoro nevymiznu ale 8 valce a 12 vlace to uz maj uspocitane a aj tie spominane 6 valce ubudnu...
Silné motory jsou to už desítky let. Přeplňování není výmysl poslední dekády. Jenže motor není právě jen o síle.
Zkrátka, čtyřdobý čtyřválec nezvládne dodávat sílu nepřetržitě (netrpí ohromnými dírami, ale jeho expanzní cykly se nepřekrývají), to prostě nejde, leda bys měl nějaký kouzelný. Navíc trpí vibracemi druhého řádu. S rostoucím objemem a výkonem se to jen zhoršuje.
Kneblis
Korejci opět dokazují, že poslední dobou umějí vyrobit automobil s duchem za příznivou cenou a od předchozí generace i poměrně slušnou kvalitou, i když nejsem si ted jistý, ale kvalita by se mohla malinko zlepšit u vstřiků. Jinak kvalita/cena za 1. :-)
je pekne vidiet ako sa korejci zlepsuju kazdym novym modelom, kazdym faceliftom, kazdym rokom kazdym dnom... toto sorento povazujem zatial za jedno z naj korejskych aut predavanych v eu.... ani nove santa fe sa mi tak nepaci a ani i40 ako tato kia.... optima je tiez pekna bohuzial motoricky by to chcelo silnejsi diesel a aj nejaky dalsi benzin do ponuky.... ale povedzme si pravdu ..... optima by uz tiez coskoro mohla prist s faceliftom... to auto je sice v eu nove ale v usa sa predava uz 3 roky.... facelift by optime pomohol a kludne by do nej mohli dat aj tento 2,2 litrovy silny diesel zo sorenta... neviem v com je problem ale jednoznacne optima aj i40 trpia motoricky.... chce to viac motorov... aj ked i40 sa kupodivu predava celoeuropsky celkom obstojne aj s tymi malo motormi co ma... zaujimave....
S tou optimou musím s tebou naprosto souhlasit. :-) Sice nejsem zastáncem korejců, ale jsem rád, že produkují do evropy automobily s takovou dravostí. :-) Myslím si, že ostatní výrobci budou muset postupem času bud zlevnovat a nebo nabízet lepší výbavu za stejný peníz. :-)
presne tak... nikto nechce predrazene sunty a europania zdierali len sami seba... ake dojemne, este ze su tu korejci :yes:
Wendover
CO to trci z podvozka tohto auta ? celkom by ma to aj zaujímalo mne sa to vidi ako výfuk(koleno) ale preco je takto spustene ? pohlad je zhora ak by si fotograf čupol tak neviem ako silno by to trčalo ...
Vie niekto presne ? REDAKCIA ??? :-!
Inak autíčko nádherné, krásne. Jedno s najkrajších (design) vo svojej triede a to tam rátam aj premiu ! :yes: KIA :yes:
Vie niekto presne ? REDAKCIA ??? :-!
Inak autíčko nádherné, krásne. Jedno s najkrajších (design) vo svojej triede a to tam rátam aj premiu ! :yes: KIA :yes:
sorento je paradne.... konkurencii opat pribudnu vrasky .... podla mna s tym CRDi.... potrapi aj niektore premiove SUVecka... totiz kupovat si rovnako silne velke a o pol melona drahsie premiove SUV nevidim dovod ked sa pozeram na tu bielu nadheru od kie...sorento :yes:
tu mas aj nejaky videotest s pohladom na podvozok:
[odkaz]
tu mas aj nejaky videotest s pohladom na podvozok:
[odkaz]
hej sorento je krááásne, dakujem vám chlapci ja sa dost zaujimam o podvozky aut bavý ma to a tak preto sa pýtam >:D
Ada je zase tady
Vuz jsem si vyzkousel v provozu. V mych ocich ma 3 podstatne chyby, kvuli kterych bych si jej nekoupil. i) design pristrojove kaplicky primo pred ridicem je absolutne otresny ii) pri polozeni zadnich sedadel nevznikne rovna plocha iii) chybejici rucni brzda
:no: :no: :no:
A navic automaticka prevodovka s gumovym hydrodynamickym menicem zveda spotrebu nafty temer o dva litry :no:
:no: :no: :no:
A navic automaticka prevodovka s gumovym hydrodynamickym menicem zveda spotrebu nafty temer o dva litry :no:
pokial viem tak s tymto motorom si mozes sorento kupit aj v manuali.. ziadny problem ... a inak automat nema chybu... aspon co v testoch som cital.. tak ziadny problem
tvoje podstatne chyby su pre niekoho detail.... zaujimave, ze v testoch vsetkych co som presiel sa o tvojich podstatnych chybach nikde nepise... pristroje pred vodicom su prehladne a celkom pekne... ale kazdemu sa vyhoviet neda tak chapem ze hladas problemy tam kde nie su lebo ono najst na sorente nieco zle je ako sam vidis tazke.... aj rypakovia ako ty maju problem najst nejaku "vadu" krasy... tak riesia somariny... sorento je skvele auto a do ruk takych ako ty rozhodne nepatria... tebe postaci aj nejaky duster....
tvoje podstatne chyby su pre niekoho detail.... zaujimave, ze v testoch vsetkych co som presiel sa o tvojich podstatnych chybach nikde nepise... pristroje pred vodicom su prehladne a celkom pekne... ale kazdemu sa vyhoviet neda tak chapem ze hladas problemy tam kde nie su lebo ono najst na sorente nieco zle je ako sam vidis tazke.... aj rypakovia ako ty maju problem najst nejaku "vadu" krasy... tak riesia somariny... sorento je skvele auto a do ruk takych ako ty rozhodne nepatria... tebe postaci aj nejaky duster....
Palubní deska je podle hezká, ale to je subjektivní.
Ruční brzdu mám normální - možná je to tak, že automaty je mají nožní, protože nové Santa Fe s automatem ji melo taky nožní a to se mi nelíbilo.
Ten automat je opravdu gumový.
Po sklopení sedaček vzniká rovná plocha, to vím určitě :-)
Ruční brzdu mám normální - možná je to tak, že automaty je mají nožní, protože nové Santa Fe s automatem ji melo taky nožní a to se mi nelíbilo.
Ten automat je opravdu gumový.
Po sklopení sedaček vzniká rovná plocha, to vím určitě :-)
Ad rovna plocha = to rozhodne neni pravda! Bud to auto nemas a jen fabulujes, nebo jsi nikdy nevidel auto s opravdu rovnou loznou plochou :no:
Ad palubka = palubka celkem jde, jen usporadani pristroju v kaplicce pred ridicem = to je opravdovy hnus.
Ad palubka = palubka celkem jde, jen usporadani pristroju v kaplicce pred ridicem = to je opravdovy hnus.
Po sklopení sedaček druhé řady rovná plocha u Sorenta nevzniká ani náhodou, sklopená sedadla druhé řady tvoří hrb a ještě jdou "do kopečka". Lépe je na tom Santa Fe, tam druhá řada netvoří hrb a sklopené opěradlo jde "do kopečka" jen opravdu velice mírně. Úplně ideální letiště má po sklopení sedadel nový Outlander, tam je všechno v jedné rovině. Takže Sorento jsi neviděl ani na fotkách.
Takže, hrdobci !
Jak se sem vkládají fotky ?
Ale uznávám, úplně vodorovná plocha to není. Je tam úhel tak 3 stupně
Ale schod ? Ne ! :-)
Jak se sem vkládají fotky ?
Ale uznávám, úplně vodorovná plocha to není. Je tam úhel tak 3 stupně
Ale schod ? Ne ! :-)
[odkaz]
fotka č. 21
fotka č. 21
Tohle je ale minulé Sorento, za prvé.
Za druhé, schod tam opravdu není. Mám fotky, ale nevím jak sem dát funkční obrázek, je to bráno i zezadu i zboku.
Tvůj útok :-) mě vyhnal ráno na mráz :-)
Jak jsem již psal, plocha sklopených opěradel má sklon cca 3 deg, ale reálně je to rovná a široká plocha.
Její délka je 180 cm
Za druhé, schod tam opravdu není. Mám fotky, ale nevím jak sem dát funkční obrázek, je to bráno i zezadu i zboku.
Tvůj útok :-) mě vyhnal ráno na mráz :-)
Jak jsem již psal, plocha sklopených opěradel má sklon cca 3 deg, ale reálně je to rovná a široká plocha.
Její délka je 180 cm
U mňa nemá šancu žiadne SÚV .... a je jedno akej značky ...
Považujem túto triedu len za módnu vlnu a dosvedčuje to najlepšie to, že dnešnú SÚV sú už také "polo-SÚV" t.j. sa približujú k "normálnym" vozidlám .... v praxi sú nižšie, ľahšie, aerodynamickejšie, pohon 4 x 2 a pod. ....
Samozrejme časť vodičov využije ich vlastnosti, ale čo viem tak väčšina ich kupuje pre "módnosť" a hlavne ilúziu väčšej bezpečnosti .....
Považujem túto triedu len za módnu vlnu a dosvedčuje to najlepšie to, že dnešnú SÚV sú už také "polo-SÚV" t.j. sa približujú k "normálnym" vozidlám .... v praxi sú nižšie, ľahšie, aerodynamickejšie, pohon 4 x 2 a pod. ....
Samozrejme časť vodičov využije ich vlastnosti, ale čo viem tak väčšina ich kupuje pre "módnosť" a hlavne ilúziu väčšej bezpečnosti .....
Tisíc lidí tisic chutí.
Mě k SUV nakonec dovedlo odhlučnení ( zejména od kol), pohodlný posed, pohon 4x4, robustnost konstrukce a zavěšení kol.
Passat a Superb jsou úzké auta, zejména středový tunel je moc široký, Subaru má problém s tuhostí kastle ( vyzkoušeno - při nájezdu zadního kola na obrubník nešly skoro zavřít dveře kufru)
No a s 4x4 zas tak moc možností není.
Ale chápu tě, určitý styl jízdy s SUV není možný. A víc to žere :-)
Mě k SUV nakonec dovedlo odhlučnení ( zejména od kol), pohodlný posed, pohon 4x4, robustnost konstrukce a zavěšení kol.
Passat a Superb jsou úzké auta, zejména středový tunel je moc široký, Subaru má problém s tuhostí kastle ( vyzkoušeno - při nájezdu zadního kola na obrubník nešly skoro zavřít dveře kufru)
No a s 4x4 zas tak moc možností není.
Ale chápu tě, určitý styl jízdy s SUV není možný. A víc to žere :-)
SUV su v pohode... take skutocne SUV ako ML X5 sorento, ravka, vitara, CRV a pod.... len tej mode crossoverov nechapem .... aj ked je pravda ze ma to svoje vyhody ten vyssi podvozok aj v meste,,, take stepway je paradne a aj prakticke auto a aj SX4 :yes:
ano SUVecka zeru viac... vyssi valivy odpor od pneu, vacsi odpor vzduchu, tazsie auto vyzaduje silnejsie motory, a samozrejme aj nahon 4x4 ak je zapnuty tak zvysuje spotrebu.... ano SUV nie su pre pretekarov... ani pre jazdu do mesta ako ich mnohi vyuzivaju a potom nadavaju ze sa im s tym zle parkuje a ze je to drahe a zerie to vela a pod... SUV by prioritne malo byt autom pre vodica ktory sa cast svojej cesty planuje pohybovat mimo spevnenej cesty.. napr na zahradu kdesi do lesa a pod... na chalupu do hor a pod... vela ludi si kupuje SUVecko a jazdi s nim po meste a potom sa cuduju ze je to drahe a vela to zerie... ;-)
suhlasim ze passat a superb su relativne uzke auta a aj bmw ma sakramentsky siroky stedovy tunel ze aj clovek jazdiaci v sparku ma vpredu skutocne viac miesta ako v bmw 3....
ano SUVecka zeru viac... vyssi valivy odpor od pneu, vacsi odpor vzduchu, tazsie auto vyzaduje silnejsie motory, a samozrejme aj nahon 4x4 ak je zapnuty tak zvysuje spotrebu.... ano SUV nie su pre pretekarov... ani pre jazdu do mesta ako ich mnohi vyuzivaju a potom nadavaju ze sa im s tym zle parkuje a ze je to drahe a zerie to vela a pod... SUV by prioritne malo byt autom pre vodica ktory sa cast svojej cesty planuje pohybovat mimo spevnenej cesty.. napr na zahradu kdesi do lesa a pod... na chalupu do hor a pod... vela ludi si kupuje SUVecko a jazdi s nim po meste a potom sa cuduju ze je to drahe a vela to zerie... ;-)
suhlasim ze passat a superb su relativne uzke auta a aj bmw ma sakramentsky siroky stedovy tunel ze aj clovek jazdiaci v sparku ma vpredu skutocne viac miesta ako v bmw 3....
Tchán má ASX 4x2 a ten velebí rozhled a pohodlné nastupování. A tlumení nerovností. Vzhledem k tomu, že přesedlal z nějaké staré hondy tak se mu nedivím :-)
Robustnost není zrovna jednoduchý parametr na posouzení. Odhlučnění není specifické SUV, stejně tak pohon všech kol. :-)
Myslíš jako že odhlučnená mohou být i ne SUV ?
To jo, ale překvapilo mě, jak některé premie hlučí. Třeba A6 není úplný vzor co se týká hlukunod kol např.
Ta robustnost je např když musíš najet na obrubník nebo přejet nějaké díry. Zde mám z suv lepší pocit.
To jo, ale překvapilo mě, jak některé premie hlučí. Třeba A6 není úplný vzor co se týká hlukunod kol např.
Ta robustnost je např když musíš najet na obrubník nebo přejet nějaké díry. Zde mám z suv lepší pocit.
A6 jsem jezdil v zahraničí, takže jsem nechápal, o čem to mluví. Dost záleží na kolech/ pneumatikách, nakonec jsem zažil A6 na 20" na tom, co v ČR vydávají za asfalt, a k dokonalosti daleko.
Robustnost je odolnost/ mohutnost/ pevnost. A to, pokud nemáš přístup k originál modelům, můžeš posoudit leda materiálovou analýzou a (povětšinou destruktivním) testováním. Alternativně se můžeš nedestruktivní cestou pokusit modely zrekonstruovat a provést nad nimi simulace. Popřípadě to zjistíš dlouhodobým používáním.
Robustnost je odolnost/ mohutnost/ pevnost. A to, pokud nemáš přístup k originál modelům, můžeš posoudit leda materiálovou analýzou a (povětšinou destruktivním) testováním. Alternativně se můžeš nedestruktivní cestou pokusit modely zrekonstruovat a provést nad nimi simulace. Popřípadě to zjistíš dlouhodobým používáním.
Porovnávám to např se 406 :-)
Takže jeden můj test je naject jedním kolem na vyšší obrubník a sledovat. U mého milého peugeota se mi nad hlavou dělá, za patřičného zvukového doprovodu, ukázková tahová diagonála. Prof. Macháček by ji mohl použít do skript. A vržou mu dveře v zámcích, jak se kastle kroutí.
To mi sorento zatím :-) nedělá.
Takže tohle je moje simulace :-)
Takže jeden můj test je naject jedním kolem na vyšší obrubník a sledovat. U mého milého peugeota se mi nad hlavou dělá, za patřičného zvukového doprovodu, ukázková tahová diagonála. Prof. Macháček by ji mohl použít do skript. A vržou mu dveře v zámcích, jak se kastle kroutí.
To mi sorento zatím :-) nedělá.
Takže tohle je moje simulace :-)
>:D Některá kupé a sedany mají dnes torzní tuhost opravdu špičkovou, nabízí násobky toho, co zvládlo například Ferrari 355 (D3 se dnes pohybuje asi na čtyřnásobku), a strčí do kapsy i auta jako Pagani Zonda, nebo Porsche Carrera GT. SUV v tomhle mají horší pozici kvůli zadním dveřím. V porovnání s moderním sedanem/ kupé byla 406 z másla. Na půl rozteklého. >:-[]
A s tou a6 máš úplnou pravdu.
Ale přesto myslím že to trochu podcenili, měřeno ovšem optikou premiové třídy. Protože mě by štvalo , kdybych věděl, že např 508 má kola tišsí, jak se mi zdálo. Prostě bych chtěl, aby to auto bylo lepší ve všech těchto aspektech.
Jinak je ale a6 moc povedená.
Ale přesto myslím že to trochu podcenili, měřeno ovšem optikou premiové třídy. Protože mě by štvalo , kdybych věděl, že např 508 má kola tišsí, jak se mi zdálo. Prostě bych chtěl, aby to auto bylo lepší ve všech těchto aspektech.
Jinak je ale a6 moc povedená.
Ano, je to naprosto zbytečná vada na kráse. Diletantství, dá se říct. Neodpovídá to zbytku vozu. Jsem celkem perfekcionista, takže tě chápu, také mne tyhle drobnosti hlodají. :-)
Ano, tohle prokletí mám taky a je to celkem drahé někdy :-)
To ano. Na druhou stranu mi nedělá problém se některých věcí vzdát, takže prostě kupuji méně a kvalitnější. Pomáhá mi to dosáhnout vnitřního klidu a harmonie. :-) To je ostatně jeden z důvodů, proč mi většinou nevyhovuje komplikovanější vzhled. Příliš mnoho příležitostí, jak něco zkazit. Ale když se to povede...
Tak to děláš dobře. A to jak pro sebe, ale i pro lidstvo, protože když se šmejdy nebudou kupovat, tak se nebudou vyrábět.
Takže :yes:
:-)
Takže :yes:
:-)
GTI
Tohle nahoře, to můžeš pojmout jako povinnou garážovou četbu, a je jedno jestli jsi eurodrzek ošlehanej prémiovým esuvé-vichrem, literármí magnát či pouhý zdejší diskusní plakátový zobáčik... Neboť jsou texty které svojí lidskou, znalostní, formulační, profesionální kvalitou překračují rámce nejen očekávatelného, nýbrž i očekávaného. Tohle je prémiový text o nějakém autě. Text v němž sedí každá věta, v němž pasuje každé slovo, text, jehož písmena jsou řazena v dokonalém, sdělném a obohacujícím sledu.
No jen se ponoř do řeky myšlének pana testéra, uč se stavět testový příběh, uč se vést čtenáře jako silničního ohaře na obojku znalostí, umu a doslova mistrovské gradace textu.
Sakra... já tu píši o textu a nějak jsem pozapomněl na samotný vůz. No... asi dnes nebudu výjimkou, které více než auto samotné, učaroval testík. Jistě...
BRAVO TEXT :yes: :-!
No jen se ponoř do řeky myšlének pana testéra, uč se stavět testový příběh, uč se vést čtenáře jako silničního ohaře na obojku znalostí, umu a doslova mistrovské gradace textu.
Sakra... já tu píši o textu a nějak jsem pozapomněl na samotný vůz. No... asi dnes nebudu výjimkou, které více než auto samotné, učaroval testík. Jistě...
BRAVO TEXT :yes: :-!
Člověče GTI ty umíš pobavit :-)
Sice trochu od věci, ale vždy neotřesitelný.
Mám ale strach, že za pár let bude tvoje role čím dál tím těžší a nevděčnejší. Ani z toho nemám radost, ale příští generace těchto aut bude znamenat pro zavedené výrobce problém. Snad je to donutí k dalšímu rozvoji.
Měj se
Sice trochu od věci, ale vždy neotřesitelný.
Mám ale strach, že za pár let bude tvoje role čím dál tím těžší a nevděčnejší. Ani z toho nemám radost, ale příští generace těchto aut bude znamenat pro zavedené výrobce problém. Snad je to donutí k dalšímu rozvoji.
Měj se
Nu, ja si naopak myslim, ze (pokud budou v pristi generaci po zhrouceni ekonomiky jeste jezdit nejaka auta) se automobilovy prumysl vrati ke korenum, takze budoucnost aut povede k jednoduchym, levnym, hranatym a osklivym vozum s malou spotrebou. Myslim, ze CiGo je predzvesti vozu nove generace.
ked ta nezaujalo auto tak k comu je dobry tento tvoj roman alebo lepsie povedane vylev?
aby si pochvalil clanok ktorych tu je denne dost? alebo nepriamo dal takto vsetkym najavo ze ta nic nezaujalo lebo v clanku sa nepise o VW ani skodovke ? boze ty si traged
aby si pochvalil clanok ktorych tu je denne dost? alebo nepriamo dal takto vsetkym najavo ze ta nic nezaujalo lebo v clanku sa nepise o VW ani skodovke ? boze ty si traged
×
Sdílení komentáře
×
Mínus automatická prevodovka. Okrem jednej vety "Vznětový motor 2,2 CRDi má síly dost, ale část jí přijde nazmar v prokluzujícím hydrodynamickém měniči automatické převodovky. " som sa o prevodovke nedozvedel nič.