To "konečně" je tam proto, že oznámení o konci bylo uvedeno před asi jedním rokem, normálně je oznámen konec a do pár týdnů je po modelu.
Tedy ono "konečně" tam není kvůli redaktorovi, ale kvůli tomu autu, respektive procesu ukončování výroby a prodeje.
Zkus to příště zhodnotit bez emocí...
Tvoje komentáře se v 9 z 10 týkají kritiky zdejších novinářů, neustále se evidentně nedrží tvých rad. Zřejmě jsou rádi, že i přes tyto kritiky mají více a více čtenářů, mezi kterými jsi i ty.
Jak si připadám, vím pouze já. Pokud jsou tedy "nejlepsí internetovou stránkou v Ceské Republice", kde je chyba?!
Jak říká kolega, mají přece kontakní email...
Ne, redakci bych nepomáhal, pokud to nechce a dá to jasně najevo svojí nečiností. Jako čtenář a následně "diskutér", bych se věnoval diskusi, zde C6 a ne co autor napsal.
A ať už je to, jak je to (o novinářích obecně si myslím ledacos a lichotivé to není...), myslíte si, že vaše reakce jsou až zas tak inteligentní? Navíc podsouvat nějakou dvojsmyslnost autorovu článku mně připadá už skutečně paranoidní.
Takže zopakuji fakta, autor článku zhodnotil stav, kdy odchod auta se táhl skoro rok. Konečně znamená, že teď už tedy opravdu končí. Nic víc, nic míň. Vztahovačnost je ovšem chyba ješitných lidí, kteří se ovšem dost často projevují tím, že sami kolem sebe kopou a dotýkají se jiných jako smyslu zbavení.
Pokládáte se natolik za významného, že si myslíte, že vaše opravy by měl někdo v redakci přednostně sledovat a provádět okamžité zpětné korekce?
A jak víte, že ve všem máte pravdu vy?
Když tady někdo něco opraví, beru to jako službu spoludiskutujícím a ne ukázku jejich "geniality" a "nadznalostí", ale asi se mýlím. Naopak mně mile překvapí, když přece jenom redaktor korekci provede.
Myslíte si, že je povinností redaktorů číst diskuze?
Až dosud jsme myslel, že diskuze jsou tady pro nás, čtenáře.
Redakce má adresu, redaktoři nejsou anonymní a nic vám nebrání se na tu redakci obrátit a ta vám jistě odpoví. Nicméně je tady asi ten háček - budete to muset udělat pod svým jménem a bez publika a měl byste si poctivě odpovědět, jestli vám to za to stojí.
Pokud ano - udělejte to, dokážete, že vám jde o věc, pokud ne, přestaňte tady anonymně exihibovat. Jiný dojem to na mně nedělá, kolegové výše to vyjádřili pouze trochu lapidárněji.
Pokud je AUTO.cz tak strašné, proč sem tedy chodíte? Jsou snad stovky serverů o autech, dost z nich je v angličtině (což je jazyk, který - jak předpokládám ovládáte) a pokud jsou lepší z hlediska vašich preferencí, proč se trápit tady?
Kdysi jste měl pár zajímavých připomínek ohledně aut a techniky vůbec, to si pamatuji, tak je používejte v diskusi, rád si je přečtu. Podle toho, co píšete, máte zřejmě přehled o tom, co se děje. Bude to OK třeba pro směřování diskusí.
Pak ale stejně nechápu to věčné šťourání do novinářů a článků. Prostě to nefunguje, tak na to peču, ne?
Človeku to jistě nedá, ale někde jsou hranice. Já bych se vzhledem k struktuře serveru vůbec nevzrušoval. Aniž bych tedy chtěl někoho vědomě urazit. "Pevně věřím", že jednou tu bude testovat káry i Iveta Bartošová.
Děkuji za odpovědi, hlavně s ohleden na bod 7 se připojuji k Navtechovi. Měl jste (a máte) i třeba k článkům (naposled se týkajících kupříkladu plánů Renaultu vyrábět další a další laciná auta v souvislosti s Ladou) zcela věcné a zajímavé připomínky. Takže fakta ano, rádi si je přečteme, ale redakci nechte na pokoji. Ti si žijou vlastní život a to, v čem je síla internetu je, že tvoří ALTERNATIVU k tzv. oficiálním médiím, ať papírovým, nebo těm ostatním, internetová nevyjímaje.
Mohu vás ubezpečit, že skutečně jediné, co zajímá administrátory severu je počet kliků a od nich se odvíjející rating a od něj poplatky na reklamu. A že je třeba si přebrat lecos (či spíše většinu) z toho, co je nám médii servírováno, platí nejen tady.
Takže si myslím, že je účelnější a příjemnější si "pokecat" s těmi, co o to stojí, než se vybíjet v rozbíjení ocelových zdí. Když uvedete fakta, že tohle a tohle je tak a nebo jinak, je to opravdu mnohem lepší a zajímavější. Když se tady nesmyslně a "vášnivě" diskutuje o prodejích, je mnohem lepší, když sem někdo dal nedávno dal odkazy přímo na dost podrobné tabulky, kde jsouuvedena strohá fakta.
Přeji hezký večer, pokud nemáte příliš velký časový posun.
Neznie to pekne, a dá sa vyložiť tak aj tak. Keby to bolo o inej značke, reagovali by podobne zase iní ľudia. Mne prídu tieto poznámky celkom namieste.
Nijak se mne to nedotklo, jen mi ten nadpis přijde hloupý... Je to autor, kdo slovem "konečně" dal nadpisu subjektivní a zbytečně negativní zabarvení.
Auto mi přijde krásné, byť interiér celkový dojem sráží o notný kus níže. Ovšem za ten komfort jízdy jsem to designérům odpustil...
(pro úplnost - nevlastnil jsem ji, ale mohl jsem s ní několikrát svézt)
s normalnymi budikmi a stredovym tunelom a auto by sa predavalo podstatne lepsie... lebo ako tak pozeram do interieru tak to je hruza... ta architektura palubovky je tak na urovni 80tych rokov... vtedy leteli taketo tvary interierov aj digitalky a ine veci... tento interier skutocne nemoze oslovit ludi baziacich po aute vyssej strednej triedy.... ja by som teda povedal ze nie az tak vonkajsi vzhlad je problemom... ale skor interier... auto zvonku posobi naopak celkom sviezo aj dnes a neokukane a avantgardne ako za starych dobrych citroenovskych cias ale ten interier to je hruza skutocne [odkaz] 8-s uz len samotny volant vyzera akoby z nejakej starej dacie... dalej ani nekomentujem ;-\ , co sa tyka prehladnosti uz aj stary P504 to mal prehladnejsie .. ale hlavne mal normalne budiky[odkaz] ... citroen svojou velkou snahou o avantgardu aj v interieri na to doplatil.... ak by mal normalnu palubovku tak by to auto malo vacsi uspech hlavne mimo francuzska
som zvedavy na to nove velke DS ako nahrada za C6tku lebo ani mensie DS-ka mimo francuzska zatial ziadna slava...
Podla mna auto musi v prvom rade zaujat exterierom. Inak sa k nemu potencialny zakaznik ani nepriblizi. A nech sa snazim ako chcem, na C6 nenachadzam nic, na com by moje oko rado spocinulo. Naopak, kam len pozriem, vsade vidim daku disproporcnost, stale nieco co pri najlepsej voli mozem oznacit len ako "cudne". A to zrejme nie je ta prava vlastnost ktora sa caka u sedanu vyssej strednej triedy...
Mozno je to auto technicky na slusnej urovni, to mu neberiem. Ale ako aj predajne cisla ukazuju, vkus europskeho zakaznika je niekde inde. Napriklad C5 je u mna ovela schodnejsia cesta. Tadial by sa mozno mal uberat aj nastupca C6...
exterier ta moze zaujat akokolvek super ked interier v ktorom travis cely cas pocas jazdy autom ti vyzorovo ani prakticky nesadne... cas pocas jazdy totiz vodic travi pohladom na interier nie exterier... obe fakty su dolezite to je pravda.... aj interier aj exterier ale povedzme si pravdu... ak aj skarede auto je zvnutra pekne a prakticke tak je to mensi problem pre sofera ako ked je pekne auto zvnutra riesene zle neprakticky a vyzera dnu otrasne... ja si myslim ze problemom C6tky bol prave skor interier... lebo exterier skutocne nadchne ale interier ten sklame.... uz len pohlad na volant vyvolava divne pocity.....
S tím úplně nesouhlasím, ale zase nejsem reprezentativní vzorek společnosti. :-) Pokud to auto zvládá skvěle, na čem mi záleží, má pěkný interiér, tak si řeknu, že přeci jen sedím uvnitř, ne venku, a dokáži odpustit ledacos. Příkladem budiž Panamera.
zvonku je to skor zaujimave auto ako hnusne ale zvnutra je to skutocne otras... ten interier je totalne uplne a absolutne mimo triedu a mimo bezne chapanie cloveka uvazujuceho o takomto aute tejto triedy.... uplny krok mimo.... uz len keby prevzali interier zo stareho XM [odkaz] tak by to auto malo vacsi uspech... nuz co narobime
Ten interier je skutecne otresny a pravdepodobne bude jednim z podstatnych duvodu komercniho neuspechu teto francouzske pramice. A pritom stacilo tak malo: inspirovat se u koncernu VW, kteri dnes delaji nejlepsi palubky na svete.
Francouzi nejsou Němci, tak honem maž pro Passat-). I když jsem na francouzskou produkci nikdy nebyl a nebudu, nemám problém uznat, že C6 bylo zajímavé auto, s 3.0 V6 i rychlé a spolehlivé. Volanty s pevným středem se mi taky nikdy nezamlouvaly, ale pro Citroen si jdeš, pokud chceš něco jiného, ovšem chápu, že to někteří jedinci nedokážou pochopit. Největším problémem toho auta byla asi cena. Tady za 3.0 V6 v plné chtělo zastoupení 1.200 000,-Kč (ceníkových), v UK 900.000,- Kč (ceníkových). Jinými slovy, jediné co tomu autu chybělo byl Haldex, pokud jsi si ho objednal s automatem, byl tam japonský Aisin, takže no problem. Tak nějak je toho auta škoda, ale Citroen ho prostě neuměl prodat..
Neviem či sa práveže tvoj VW neinšpiroval u CItroena. Nový Golf má palubku s klavírnym lakom orientovanú na vodiča - nie nepodobnú Citroenu C4, Peugeotu 3008/5008 či Kii ceed. Aj zrkadlá má na stopkách ako to majú hlavne Citroeny a Peugeoty - a doteraz na to mnohí koncernovci nadávali, že si na to nikdy nezvyknú apod. a zrazu keď to má nový Golf tak je ticho.
to je ticho pred búrkou chvály, zatiaľ hľadajú slová a až ich nájdu >:-[] . Prístrojovka C6 naozaj nie je nič moc. Najväčšou chybou riaditeľských áut ( nie manažérskych, manažérov je až až ) je málo miesta vzadu ( hlavne na hlavu ) a preto musia riaditelia sedieť vpredu ( priemerná výška sa za posledné desaťročia trošku zvýšila ). Aj to je jeden z mínusov C6, ale pekne podľa abecedy aj A6 s tým mala problém ( nová zatiaľ neviem ) a superb je OK iba combi. Čo C6 tku nahradí, citroen ? alebo kórejec. Pred časom z európy zmizla aj CAMRY a zvykli sme si.
Například já, vůbec nechápu záď toho auta. Vypadá to, jako by každej kus plechu/plastu karoserie, dělal úplně jiný designér a jednoho krásnýho dne se sešli a dali to nějak dokupy. S předkem to vůbec nekoresponduje.
ja si to naopak uvedomujem velmi dobre, skor tvoja otazka sa mi zdala nezmyselna: rovnako ako avangarda neznamena automaticky krasu, neznamena ani automaticky hnus. ty to vies, ja tiez, tak naco?
tiez si teraz spetne kladim tu otazku. prepadla ma nahla myslienka, ze by debata s tebou mohla davat zmysel, ale nanestastie som sa mylil. tak asi preto, ze sa v ramci nej tak pekne smejes. to je dobre, ponechaj si to na vianoce.
Spousta lidí, zde staví tuto C6 do role nějaké avantgardní sochy, která by měla stát v Louvru. Ruku na srdce a rozum do hrsti. Nejslabším místem tohoto vozu je bezesporu a bezdebaty design.
Proti technice, dnes už poplatné době, nemůže znalý člověk namítat vůbec nic. Tam je vše v naprostém pořádku. Dá li se tomuto vozidlu něco konkrétně vytknout, je to právě jeho design. Ten je slabý. Ať už z venku, nebo zevnitř. Ale to je pořád z velké části subjektivní. A já to bez problému chápu. ;-)
no vidis, a nemohol si to takto vecne napisat skor?
mne sa C6-ka sice paci, nestaviam ju vsak na piedestal. dokonca ju nutne nevnimam ani ako avangardnu, skor jednoducho citroenacky zaujimavu. mne sa teda jej dizajn zda prave silny. chapem vsak, ze sa nemusi pacit kazdemu, to je vec vysostne subjektivna a podla predajov sa asi ani nepacil.
podotykam, ze mam inak rad skor strohy a jednoduchy dizaj na styl VW (jetta ci G7 su nadherne pociny), ale tak nejak vnutorne fandim fracuzom (jazdim na C4 - predchadzajucej generacii).
Tohle auto je opravdový fešák! A - bohužel - poslední svého druhu. Show model C9 nesahá tomuto C6 designově ani po výfuk. Bohužel. C6 navždy zůstane v mém srdci....
Ne z hlediska prodejů, ne z hlediska techniky nebo estetiky.
I když mě osobně se tahle avantgarda líbí a co se týče konfortu odpružení, bylo a je určitě na špici (viz. celkem příjemný test v top gearu).
Ale je třeba si uvědomit, že díky počinům jako C6 na silnicích nepotkáváme jen hranaté škatule v jedné barvě.
..veru škoda, len sa potom nedivte, že Vám bude chýbat pestrost a kreativita iných ako nemeckých automobiliek....lebo u nich moc kreativity a odlišnosti nehladaj...obyčajna uniformita, šeď a priemernosť....škoda pre nás ;-\
suhlas... auto zvonku zaujimave jedinecne...ale interier to je tragedia... 8-s
som zvedavy na ten novy velky DS ale mam pocit ze rada DS je dalsi velky preslap... predrazene gyove ocencane neprakticke auta dnes nechce nikto... osobne mna nic na rade DS doteraz nezaujalo... ani DS3 ani DS4 ani DS5... nic.... - jednym slovom gycovina drahe neprakticke no neviem pre koho to citroen robi.... je len otazka casu kedy rada DS asi zanikne.... nema to hlbsi zmysel vyrabat dva modely subezne bud postavim kvalitny C3 alebo len DS3 ale ponukat aj to aj to to sa casom nevyplati... citroen na to doplati... takisto v pripade C4 a DS4.... a C5 a DS5.... neverim ze citroen vydrzi aj v dalsich generaciach ponukat dve odlisne auta v jednej triede naraz a ze este obe budu uspesne.... DS su momentalne este nove takze je o nic haky taky zaujem.. som zvedavy na predaj DS3, DS4 a DS5 ky tak za dva roky..... to uz asi nebude ziadna hitparada... navyse ani terajsie klasicke citroeny ako C3 C4 a C5 nie su predajne ziadna slava.... citroen ma teda problem.... a dost velky problem.... co dalej s citroenmi kao takymi.... maju dve rady ( c a ds) ale ziadna nie je nejako uspesna... miesto novej rady DS mohli citroeny radsej investovat do zlepsenia a vyvoja lepsich krajsich a kvalitnejcih kalsickych citroenov C... ved C4ku v eu poraza aj stara 308 od pezota... takisto nova C3-ka sa vo francuzsku nechytala ani na staru 207micku s cliom..... citroen by sa mal zamysliet ako dalej.... ale rada DS je cesta do zahuby ...... nie cesta k uspechu... cesta k uspechu bude ked citroen postavi modely s oznacenim C tak kvalitne a imidzove ako ma radu DS ale zachova si praktickost a cenu ako ma dotraz v modeloch s oznacenim C.....
Toppere, tvůj neustále opakovanej důraz na praktičnost mě nutí se zamyslet, jestli nosíš i khaki jégrovky...barva praktická...wc turecký...nesplachuješ...praktický...
Bereš-li všechno prakticky prakticky, pak mi je záhadou, jak tak praktický člověk dokáže fanaticky vypisovat o neprakticky drahým M-B.
jde do kytek. Mohli se zeptat prvního člověka na chodníku a ten by jim řekl, že to bude neprodejné. Odlišit se dá i jinak než bizarním designem, [odkaz] koncept vypadá agresivně a dynamicky a nevěší na kufr jelita s tím, že je to světlo.
Lancia Thesis a teď C6. Prostě tyhle modely byly naprosto originální a patří mezi karosářské i desingové skvosty :yes: Co chcete obdivovat Citigo, Golf či X6?
C6, C2, avantime, vel satis, 1007, 4007 - to je celkom dost neuspesnych francuzov.len za posledne roky a coskoro tuto zbierku rozsiri asi aj rada DS od citroena... uvidime...
ani taliani nemozu vyskakovat:
thesis, musa, idea, multipla, 159, 166, - ziadna slava opat.... az na musu ktora sa vyraba tak vsetko opat auta kdesi na cintorine automobilovych dejin bez vacsich uspechov.....
podobne dopadne aj exeo od seatu, neslavne dopadlo aj stare toledo na baze leonu a altey....., povedzme si pravdu .. europske znacky maju co zlepsovat..... ale nevadi hlavne sa smejme korejcom... z vlastneho smiechu niektori prejdu rovno do placu
A je nutné něco obdivovat? U aut je důležité, aby byly hezké i za deset let, což v případě Golfa není žádný problém. I Golf III je pořád pěkné auto? Myslíš, že tohle někdo řekne o Hjondé i30, předchozí generace? Já myslím, že těžko a o to jde.
Kolega mluvil o tom, že toto auto disponuje originálním designem narozdíl od německé konkurence, čemuž asi objektivně nelze nic vytýkat. Nevidím důvod, proč do toho tahat Golf vs. i30, tohle tu nikdo neřeší. Trochu mi to připomíná zpravodajské servery, kde při jakékoliv zprávě lidi začnou nadávat na politiku.
ale tiež ho prestali vyrábať, asi pre znížený dopyt. Jasně, bazároví kovboji naň ani dnes nedajú dopustiť, ale nemajú ho tak radi, aby dopriali origo VW servis a súčiastky a v TDi sú to väčšinou dymiace šunky. Ten kto kupuje nového, už nechce ani G4, 5, 6 ale chce 7.
dokáží na jedné straně udělat pěkná a praktická auta a na druhé straně zplodit obludnosti jako současná C6 ...
Vše v rovnováze ;-)
Excentričtí zákazníci, automobilku jako je Citroen, neuživí.
tak vel satis alebo avantime to boli podobne ako C6 tiez podivne auta... to je pravda.... ani P1007 s posyvnymi dverami som moc nechapal... ale nevadi... mozno aj vdaka tymto preslapom budu frantici do buducna silnejsi ... taky novy P301 je zda sa uz konecne spravny smer akym by sa mali francuzi uberat :yes: nove clio je tiez super :yes:
nevim jestli je tohle uplne obludnost, napr oproti soucasny DS5 je to krasnej kus :-)
[odkaz]
jednoducha cista prace, vcera jsem ho potkal a kdyz nic, tak me to auto zaujalo
Mnohí sem píšete, že chápete, že predaje niesú veľké (lebo sa vám nepáči). Lenže treba si uvedomiť, že:
1. Toto auto nieje na to aby malo veľké predaje. Naopak máme byť radi že niekto vyrába aj takéto originálne autá, že niekto má odvahu, že všetky autá nevyzerajú rovnako. Kúpi si ho málo ľudí, vela ho obdivuje a veľa ho neznáša. Tak to má byť.
2. V tejto triede si takčitak CItroen kúpi málokto. Vetšina ľudí si kúpi D3, prípadne Porsche, VW. Jaguar, Lexus, Infiniti, Cadillac apod. sú len doplnok, čo potom taký Citroen, ktorý ani nemá povesť spoľahlivej či prémiovej značky, ani nemá masovo orientovaný dizajn. Ako som písal hore, takto to má byť, máme byť radi, že niekto má odvahu nezapadať do davu.
3. Toto auto je už trochu zastaralé, na exteriéri už vek trocha cítiť, o interiéri ani nehovorím. Je čas na nástupcu a je to rovnaké ako keď prestanú vyrábať VW Golf VI pretože začnú vyrábať VW Golf VII. Toto auto dostane nástupcu.
Z toho vyplýva : BRAVO CITROEN! :yes::yes:
Je super, že niekto vyrába takéto odvážne autá( výroba sa síce skončila ale nástupca je predsa na ceste) aj v časoch krízi, keď je v problémoch. Jediné či mi vadí je, že nástupca asi dostane konvenčnejšiu techniku :*) (ako pri iných DSkách). Žial, je kríza.
Musim len suhlasit. Ked som si do tohto auta raz sadol na autosalone tak skvele som sa na zaadnuch sedadlach necitil ani v BMW 7. Proste velke, pohodlne auto. Pacilo sa mi aj to zadne sklo a originalny dizajn. Bohuzial v konzervativej europe ak nemas standartne auto koncernoveho typu, tak si z teba kazdy len utahuje aky si chudak. Horsie je ze vacsina ludi nehladi na svoj nazor a svoje pocity, ale pod natlakom okolia si kupia aj to co by si normalne nekupili, lebo ved ked to ma polka obyvatelstva tak to nemoze byt zle 8-s
To je bohužel pravda. Podívej se jen do diskuzí, kde někdo napíše o Kii či Francouzi že je to dobrý, hezký ( neberu extrémisty jako je Topper >:D ).. Spousty lidí ho tu pak přesvědčuje o opaku ( nebudu jmenovat ,myslím že ty určitě víš o kterých mluvím, nejsi tu nováček :-) ). Stejně tak to chodí i v normální mezilidské komunikaci v hospodě, ve škole v práci. A dost lidí z nich si místo toho Francouze nebo Korejce jde koupit německý auto jen proto, protože se řiká že je lepší/hezčí/rychlejší a protože bude před kamarádama za lepšího, že nemá ten "francouzskej/korejskej krám", ale koncern. Znám dost takových lidí, bohužel :-(
Mě C6 nepřijde jako vyloženě ošklivé auto. Dnes sem ho viděl v tmavé metalíze a vypadalo slušně. Vždy, když ho někde vidím, otočím se.. nekoupil bych si ho, ale určitě bych se v něm alespoň chtěl svézt:)
Byla by škoda, kdyby se takováta odlišná auta přestala dělat.. :yes:
Já to však nemyslím vůbec na tebe:D Ale na hodně "ovčanů" :-) Lidé jsou ovlivnitelní :-)
Měl sem Renault Laguna II >:D To bys nevěřil jaký klíny do hlavy mi valilo množství lidí :-) Kolikrát to byli borci s vylítanejma Oktávkama I a v té době 10-15 let starými D3 >:D Stejně sem to auto rád měl >:D
Konečně, konečně, konečně. Z nedávné historie si těžko vybavit model, který by si zasloužil menší ovace při zakončení svého generačního žití, než cešetka.
Auto neauto. Ani ryba ani rak. Příznačné je to, že člověk si ani nemusí pročítat diskusi, stačí znát nicky a hned je jasné, kdo se tu popadá za břicho a kdo roní slzy prosťáčka.
Auta se totiž od nepaměti dělí jen na dvě skupiny - jedna skupina, to jsou jsou káry, děla. O taková auta se zajímají chlapi. Doufám už víš, nebo alespoň tušíš, co znamená pojem "chlap".
No a pak jsou ta auta ostatní, vykrývají poměrně široký koridor, od běžné produkce k prosté jízdě z A do Bé až po obludária, slepé uličky, designové propasti a nechtěné estetické kýče. Koho přitahují takováto auta, na to si odpověz sám 8-s
Ano, opravdu "bravo". Reakce hodná českého strupa. Ale co zde čekat od
někoho, který dovede napsat o dizajnu dvojkové Fabie, že je krásná (když se
tu řešil indický Rapid). Máš pravdu soudruhu, boční linie C6, její bezrámová
okna, dizajn původních litých kol nebo provedení schránek ve dveřních výplních,
úžasná plochost přídě a useknutá záď (tj. dokonale vystihnuté atributy velkých
Citroënů), která nám vzkřísila nikoli XM, ale nádherné CX...to je určitě kýč jako
prase, slepá ulička, propast... GTI, ještě že tě máme 8-s