Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: BMW řady 2, Coupe i Cabrio

Příchod nejmenšího kupé a kabrioletu od BMW se blíží, a tak zde máme nějaké fotky. Zatím však s kamufláží.
Zpět na článek
20. 12. 2012 19:48
20. 12. 2012 22:31
20. 12. 2012 22:59
20. 12. 2012 23:00
20. 12. 2012 23:02
21. 12. 2012 05:18
21. 12. 2012 08:30
21. 12. 2012 09:49
21. 12. 2012 14:10
21. 12. 2012 15:16
22. 12. 2012 07:22
22. 12. 2012 09:18
22. 12. 2012 11:42
22. 12. 2012 12:27
22. 12. 2012 13:09
22. 12. 2012 16:50
23. 12. 2012 19:26
23. 12. 2012 19:40
23. 12. 2012 19:17
21. 12. 2012 09:55
22. 12. 2012 07:24
20. 12. 2012 22:59
20. 12. 2012 21:23
21. 12. 2012 10:07
20. 12. 2012 19:48
Nic proti
ale tyhle nové řady, to je hnus. To je pomalu na stejné úrovni, jako když se kombík od Seatu jmenoval jinak než sedan o stejném základu...
M3 byla vždycky pojem a člověk si pod tím názvem vždycky vybavil kupé. teď to bude M4...
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
20. 12. 2012 22:31
Re: Nic proti
presne tak .. M3 je pojem a legenda uz len co sa mena tyka... teraz to bude niest nazov M4 8-s preboha preco? Infiniti ide zjednocovat nazvy a robia to tak vsade len BMW ide opacnou cestou a ide z toho robit chaos a rozsirovat mena - dvojdverova rada 1 sa bude volat rada 2 ... dalsi blud ... BMW malo jasne definovatelne rady a modely...nikto nemal problem... teraz bude rada 1,2,3,4,5,6,7,8 ani pan boh sa z toho nevyzna.... nerozumiem baworaku.... co z toho zakaznik bude mat? Akurat chaos...

niektore mena by automobilky nemali zneuctit... a M3 si premenovanie na M4 nezasluzi.... presne tak.. ja si tiez pod pojmom M3 vzdy vybavim kupe od 3ky....

s
20. 12. 2012 22:59
Re: Nic proti
Podobně to má i Audi (kupé, kabriolet a sportback jsou vystrčeni jako samostatná řada), takže asi tak, jen tady bude GranCoupé místo Sportbacku.
20. 12. 2012 23:00
Re: Nic proti
Ale Audi není BMW... Když se M3 stala legendou, u Audi tahali kačera...
20. 12. 2012 23:02
Re: Nic proti
Jen říkám, odkud vítr vane. S M3 Coupé to nevychytali, ale M3 zůstane... jen to bude výlučně sedan. Určitě uvážili dopady.
21. 12. 2012 05:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 12. 2012 08:30
Re: Nic proti
no ale Audi quattro se už dávno nedělá a M3 pořád. mimochodem, po sportovní stránce je quattro horší [odkaz] než zadní náhon (rozdíl ve výkonu cca 50 koní a stejně to nestačí).
Avatar - Ham.
21. 12. 2012 09:49
Re: Nic proti
Quattro má své nástupce.
[odkaz]
[odkaz]

A skutečně sportovní auto BMW dnes nedělá, takže ve srovnání třeba s R8 toho kačera tahá BMW.
21. 12. 2012 14:10
Re: Nic proti
skutečně sportovní jako supersport? ten skutečně u BMW nedělají. ale jinak o sportovnosti BMW vs Audi asi není sporu...
Avatar - Ham.
21. 12. 2012 15:16
Re: Nic proti
Jj, sportovní model má v současnosti jen MB (SLS) a Audi (R8).
Avatar - bigsoul
22. 12. 2012 07:22
Re: Nic proti
A co je M6 coupe? To nieje ridzo sportove auto? R8 ako viem je 4x4 a to nikdy ridzo sportove auto nebude!!! SLS koli spatnemu podvozku tiez nieje ziadny zazrak a jeho neskutocna pretacavost z neho tiez robi, len auticko co sa tvari ako sportove!!!

Qattro na relly mozno, ale BMW sa vzdy orientovalo na cesty a nie na sut!!!
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 09:18
Re: Nic proti
M6 je krásný grand tourer, ale jinak těžká kravka (skoro dvacet metráků) na sportování zcela nevhodná, které jak SLS tak R8 natrhnou prdku kdykoliv a kdekoliv.
Avatar - bigsoul
22. 12. 2012 11:42
Re: Nic proti
Jasne a GT je co? To nieje sportove auto? Tak to potom ani ta vasa R8 nieje sportova, kedze je to tiez GT >:D

Vaha je visia, ale prednsoti ma BMW inde a s tou vahov dokaze perfektne pracovat vdaka vinikajucej V8 a 7 stupnovej roboticke prevodovke.

Je to vec vkusu. Ja by som uprednostnil jednoznacne M6 ako R8 ci AMG SLS!
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 12:27
Re: Nic proti
GT je výkonná luxusní kára na dlouhé cesty, žádný sporťák. Na okruhu jí utavíš během tří kol a na zakroucené okresce nemá vůbec žádnou šanci. Takže pokud někdo chce sporťák M6 je špatná adresa. Pokud někdo chce pohodlné luxusní cestovní auto se silným motorem pak je to jedna z nejlepších voleb. Porovnávat M6 s R8 nemá vůbec smysl. R8 nařeže M6 v jakékoliv sportovní disciplíně počínaje rallye na okresce a konče okruhem nebo drag race. R8 se naopak nechytá na M6 v cestovním komfortu, prostoru v kabině etc. M6 můžeš porovnávat s přicházející RS7, to jsou ekvivalentní soupeři, prostě těžké luxusní káry, které mají se sportem společného jenom to, že mají silný motor.
Avatar - bigsoul
22. 12. 2012 13:09
Re: Nic proti
R8 je, ale tiez GT a s novou M6 to zas tak jedoduche mat nebude. Stejne u mna je na prvom mieste BMW potom dlho dlho nic >:-[] :yes:
Avatar - Ham.
22. 12. 2012 16:50
Re: Nic proti
R8 je GT jenom podle přípony v názvu. Auto s koncepcí motor uprostřed mezi klasická GT nepatří.
S novou M6 po sportovní stránce nemůže mít R8 žádný problém (čas na okruhu nebo na okresce bude vždy o třídu lepší). R8 nesoupeří s M6, ale se sportovními auty. M6 se bude moci měřit s RS7 nebo CLS AMG tedy s luxusními kupé zaměřenými primárně na pohodlí, nikoliv na sport.
23. 12. 2012 19:26
Re: Nic proti
Definice GT je trochu jiná pro soutěže. R8 se tam vejde - má dvoje dveře, dvě sedadla vedle sebe a homologaci pro silniční provoz. V tomhle případě by přídomek GT měl znamenat, že je vůz upraven pro použití na okruhu, jako je tomu v případě 911 (může mít třeba rám z výroby, popřípadě může být v nabídce za příplatek, což standardní verze nemají - mělo by jít zkrátka o vůz splňující podmínky pro amatérské soutěže, ať už v sérii, nebo za příplatek).

Mimo prostředí soutěží pak jde o schopnost překonávat velké vzdálenosti v luxusu a pohodlí zabalenou typicky do karoserie typu kupé s uspořádáním 2+2, nebo 2+0. I sem by se R8 mohla vejít, záleží na tom, jak jsi náročný na pohodlí. A luxus. :-) Placka s motorem uprostřed není ideální forma pro GT.

Jako dva typické zástupce bych jmenoval Porsche 911 GT3 RS a Bentley Continental GT. Dobře, přidám třetího, protože Aston Martin opravdu mohu :-) , DB9. Hned je vidět, které GT je které.
23. 12. 2012 19:40
Re: Nic proti
Pokud by člověk hledal něco purističtějšího u BMW v posledních letech, skončí asi u M3 GTS. A podle mne za ty peníze nestálo. Ale je to prakticky sběratelský kus.
23. 12. 2012 19:17
Re: Nic proti
GT je Grand Tourer (Gran Turismo). Tedy luxusní cestovní vůz.

Jel jsi vůbec M6, když ji tu tak cpeš? Oproti předchozí generaci slušně vyměkla a ani předtím to nebyl zrovna sporťák. Je to přesně v souladu se současným směřováním BMW. Na předchozí, syrovější, generaci rád vzpomínám. Ale zase tolik mi to nevadí, GT mám rád.
21. 12. 2012 09:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bigsoul
22. 12. 2012 07:24
Re: Nic proti
A ty si bez komentovat tie svoje KOREJSKE MIKROVLNKY a auta nechaj chlapom :-!
Avatar - Schapp
20. 12. 2012 21:23
Sestivalce?
Jake motory pod kapotou budou je mozna otazka, kazdopadne kdyz se mrknete na prumer kotoucu u obou tech aut, tak je jasny, ze prave tyhle nebudou mit jenom 200k, ale je tam o dost vic...
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2012 06:38
Budú aj 4-dverové GranCoupe 235i a 435i?
Už sa teším na 4-dverové 235i a 435i v prevedení Gran Coupé, prípadne Gran Combi :-) Keď môže mať 6-ková rada 4 dvere, prečo by ich nemohli mať aj dvojkové a štvorkové rady?
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2012 10:07
au au audi
Nevím, ale audi tahá kačera pořád:-D přijde mi, že pořád blouzní a neumí se ustálit.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku