Novinky
Jake motory pod kapotou budou je mozna otazka, kazdopadne kdyz se mrknete na prumer kotoucu u obou tech aut, tak je jasny, ze prave tyhle nebudou mit jenom 200k, ale je tam o dost vic...
Už sa teším na 4-dverové 235i a 435i v prevedení Gran Coupé, prípadne Gran Combi 😄 Keď môže mať 6-ková rada 4 dvere, prečo by ich nemohli mať aj dvojkové a štvorkové rady?
M3 byla vždycky pojem a člověk si pod tím názvem vždycky vybavil kupé. teď to bude M4...
niektore mena by automobilky nemali zneuctit... a M3 si premenovanie na M4 nezasluzi.... presne tak.. ja si tiez pod pojmom M3 vzdy vybavim kupe od 3ky....
s
[odkaz]
[odkaz]
A skutečně sportovní auto BMW dnes nedělá, takže ve srovnání třeba s R8 toho kačera tahá BMW.
Qattro na relly mozno, ale BMW sa vzdy orientovalo na cesty a nie na sut!!!
Vaha je visia, ale prednsoti ma BMW inde a s tou vahov dokaze perfektne pracovat vdaka vinikajucej V8 a 7 stupnovej roboticke prevodovke.
Je to vec vkusu. Ja by som uprednostnil jednoznacne M6 ako R8 ci AMG SLS!
S novou M6 po sportovní stránce nemůže mít R8 žádný problém (čas na okruhu nebo na okresce bude vždy o třídu lepší). R8 nesoupeří s M6, ale se sportovními auty. M6 se bude moci měřit s RS7 nebo CLS AMG tedy s luxusními kupé zaměřenými primárně na pohodlí, nikoliv na sport.
Mimo prostředí soutěží pak jde o schopnost překonávat velké vzdálenosti v luxusu a pohodlí zabalenou typicky do karoserie typu kupé s uspořádáním 2+2, nebo 2+0. I sem by se R8 mohla vejít, záleží na tom, jak jsi náročný na pohodlí. A luxus. 😄 Placka s motorem uprostřed není ideální forma pro GT.
Jako dva typické zástupce bych jmenoval Porsche 911 GT3 RS a Bentley Continental GT. Dobře, přidám třetího, protože Aston Martin opravdu mohu 😄 , DB9. Hned je vidět, které GT je které.
Jel jsi vůbec M6, když ji tu tak cpeš? Oproti předchozí generaci slušně vyměkla a ani předtím to nebyl zrovna sporťák. Je to přesně v souladu se současným směřováním BMW. Na předchozí, syrovější, generaci rád vzpomínám. Ale zase tolik mi to nevadí, GT mám rád.