Novinky
petrumr
musí se šetřit nejen peníze, ty převozy něco stály a ta ekologie taky není nejlevnější a slovákům je to šumák 😄
Klaudius
0
Bolí to veľmi?
petrumr
ano přírodu to bolí, jestli doma nemáš tepelný čerpadlo, tak vůbec se nedivím, že mně nerozumíš.
jamp
0
ty máš ? Prírodu bolí aj jazda autom, výroba áut, ťažba surovín ty EKOTERORISTA >😒] :no:
petrumr
Já pro přírodu udělám více, než ji autem poškodím.
Klaudius
0
Pýtal som sa, či teba bolí...
petrumr
já umím jen trenčínsky, nechápem co drmolíš ;-\
Aj montáž Porsche Cayenne by mohli presunúť do súčasnej karosárne 😄 >😒]
a celkově automatů asi podle automobilek v budoucnu poroste. Je to prostě trend. Za chvíli bude řidič pouze točit volantem a i do toho bude kecat elektronika když se jí bude zdát, že třeba přejel nějakou čáru.
Btw. DSG převodovky patří k těm lepším automatům, ale pořád je to jen automat, který občas řadí dost nesmyslně anebo pomalu, když si zrovna "připraví" jinou rychlost než je potřeba. A taky zde není možný zcela manuální režim - převodovka nedovolí přeřadit v některých okamžicích nebo naopak začne řadit sama i v manuálním režimu. Z tohoto důvodu mě mrzí, že do některých zajímavých aut se zajímavou motorizací koncern nemontuje klasické převodovky ale jen DSG, které kvůli výše popsanému a taky velké složitosti nechci.
Btw. DSG převodovky patří k těm lepším automatům, ale pořád je to jen automat, který občas řadí dost nesmyslně anebo pomalu, když si zrovna "připraví" jinou rychlost než je potřeba. A taky zde není možný zcela manuální režim - převodovka nedovolí přeřadit v některých okamžicích nebo naopak začne řadit sama i v manuálním režimu. Z tohoto důvodu mě mrzí, že do některých zajímavých aut se zajímavou motorizací koncern nemontuje klasické převodovky ale jen DSG, které kvůli výše popsanému a taky velké složitosti nechci.
DSG je prima, ale co v aute neni, to se nemuze pos**at. Proto i nadale chci mit v aute manualni prevodovku a rucni brzdu.
Jinak z Vrchlabi jsem kdysi mel Octavii 4x4. Byla perfektni, absolutne zadna chybicka. Takze bylo videt, ze to auto bylo vyrobene s laskou a ne sbouchane jen tak aby delnikum odpadlo naradi od ruky co nejdrive, jak je to bezne u jinych vyrobcu. I kdyz to auto uz dnes asi nejezdi (ztratilo se mi z oci pred 6 lety, kdyz na nem bylo pres 300 tis. km), stale na nej rad vzpominam. Ve Vrchlabi umi vyrabet auta!
Jinak z Vrchlabi jsem kdysi mel Octavii 4x4. Byla perfektni, absolutne zadna chybicka. Takze bylo videt, ze to auto bylo vyrobene s laskou a ne sbouchane jen tak aby delnikum odpadlo naradi od ruky co nejdrive, jak je to bezne u jinych vyrobcu. I kdyz to auto uz dnes asi nejezdi (ztratilo se mi z oci pred 6 lety, kdyz na nem bylo pres 300 tis. km), stale na nej rad vzpominam. Ve Vrchlabi umi vyrabet auta!
petrumr
tu ruční brzdu budeš muset hledat navigací a budeš se muset mooc ohlížet abys ji vůbec za rok koupil
mě opravdu nezajímá, kde se dělají ozubená kola a co se montuje ve Vrchu, prostě je to dílna a montovna a takových je v CZ 90%. Jestli to má na něco vliv? Možná ano, ale jinak o ničem....... :no: