a celkově automatů asi podle automobilek v budoucnu poroste. Je to prostě trend. Za chvíli bude řidič pouze točit volantem a i do toho bude kecat elektronika když se jí bude zdát, že třeba přejel nějakou čáru.
Btw. DSG převodovky patří k těm lepším automatům, ale pořád je to jen automat, který občas řadí dost nesmyslně anebo pomalu, když si zrovna "připraví" jinou rychlost než je potřeba. A taky zde není možný zcela manuální režim - převodovka nedovolí přeřadit v některých okamžicích nebo naopak začne řadit sama i v manuálním režimu. Z tohoto důvodu mě mrzí, že do některých zajímavých aut se zajímavou motorizací koncern nemontuje klasické převodovky ale jen DSG, které kvůli výše popsanému a taky velké složitosti nechci.
DSG je prima, ale co v aute neni, to se nemuze pos**at. Proto i nadale chci mit v aute manualni prevodovku a rucni brzdu.
Jinak z Vrchlabi jsem kdysi mel Octavii 4x4. Byla perfektni, absolutne zadna chybicka. Takze bylo videt, ze to auto bylo vyrobene s laskou a ne sbouchane jen tak aby delnikum odpadlo naradi od ruky co nejdrive, jak je to bezne u jinych vyrobcu. I kdyz to auto uz dnes asi nejezdi (ztratilo se mi z oci pred 6 lety, kdyz na nem bylo pres 300 tis. km), stale na nej rad vzpominam. Ve Vrchlabi umi vyrabet auta!
mě opravdu nezajímá, kde se dělají ozubená kola a co se montuje ve Vrchu, prostě je to dílna a montovna a takových je v CZ 90%. Jestli to má na něco vliv? Možná ano, ale jinak o ničem....... :no: