Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati: Vyzrazeny plány na další tři roky

Fiatu utekly tajné informace, týkající se modelové ofenzivy značky Maserati, která proběhne v následujících třech letech. Na konci roku 2016 tu budeme mít pět modelových řad.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 13:51
plany su pekna vec ale realita je realita
u talianov som si uz akosi zvykol ze pokial neuvidim neuverim.....

mna uplne fascinuje ze nove punto ktore by malo byt pre fiat taziskovym modelom a ktore je na trhu uz riadne dlho ma prist az v r 2015.... to je snad blby vtip nie? Co chce v eu fiat dalsie dva roky predavat? Ved nova mala panda to neutiahne vsetko a F500 tiez uz ma najlepsie roky pomaly za sebou .... navyse v miniautach pride novinka opel adam... F500 to bude mat zase tazsie... fiat uz mal davno prist s novym puntom. Ano velky model 500L a neskor 500X budu zrejme uspesne auta ale myslim ze keby prislo miesto nich nove punto tak by to pre fiat malo vacsi potencial a zisk...no uvidime.... fiat zatial robi vsetko preto aby skrachoval.... kedze na modely punto a bravo sa vykaslal..... som zvedavy co bude aj s f500 ci tiez ju nechau tak 10rokov na pospas osudu... bezny zakaznik kasle na nejake luxusne SUV levante... zisky robia auta ktore sa predavaju velkoseriovo a nie parkusove maserati... fiat ked sa nespamata skrachuje... ale mne asi nebude za nim velmi smutno lebo ako vidim robi zatial vsetko preto aby skrachoval.... noveho punta sa asi nedockam.... a nove bravo? tak to uz je daleka buducnost ..... fiat fat.... pride qoros z ciny a nepomoze ti ani punto
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Kolouš
27. 12. 2012 17:38
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
pripominas mi naseho doposud neuspesneho kandidata na prezidenta Okamuru. Tenhle Uko Jesita ma taky potrebu se ke vsemu "fundovane" vyjadrovat a na vsechno ma nazor... (nutno podotknout, ze samozrejme ten nejlepsi :-)
27. 12. 2012 17:57
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
To jsou jen řeči. Nové Punto teď není potřeba a ani by Fiatu nepomohlo, protože to staré, současné je geniální a stále nadčasové hlavně díky nestárnoucímu designu. Amatéři z Fiatu ho nedokážou ani vylepšit tak, aby ho nepokazili (viz. minulý facelift, který ho skoro pohřbil), zcela nová generace jen z pera lidí ve Fiatu by byla asi katastrofa. Problémem Punta není design a technika, ale neschopný marketing Fiatu - to auto nikdo nezná a tak ho ani nenapadne se na něj podívat.
Punto může do budoucna zastoupit 500X, podle toho co se o něm ví vypadá velice dobře a je to typ auta, který je dnes v kurzu a dá se na něm vydělat víc než na klasickém malém HB jako je Punto. Přitom náklady na výrobu budou podobné.
Fiat 500? A jak by sis představoval jeho novou generaci? To snad ani není u takového retroauta možné - změnit na něm cokoliv tak přestane připomínat původní 500 a bude o ničem. Potom by se mohl zařadit po bok zkažených aut jako je nová Ka...
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2012 20:26
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
nove punto by fiatu nepomohlo? to je co za blud? este minuly rok bolo punto najpredavanejsie auto talianska. dnes je to uz panda..... vieme preco.... punto starne a mimo talianska je predajne vlastne uz len raritou v eu.... kedze v malej triede nestiha na ziadneho konkurenta vo vacsine europskych statov.... terajsie punto uz nie je ziadna slava.... nech je akokolvek genialne nova generacia fiatu chyba.... predaje punta klesaju kazdym dnom a o rok sa ich v taliansku preda opat menej... to je ako keby sme povedali ze oplu netreba corsu... ved ma teraz mokku adama ma astru... somarina ze? oplu tiez treba corsu tak ako aj fiatu treba punto....

f500 samozrejme este vydrzi len vravim ze ma to tiez predajne stale tazsie kedze konkurentov pribuda ( adam, nova i10-bude ) a uz to nie je novinka ako pred par rokmi.. prave preto by mal fiat prist cim skor s puntom a nenechavat nic na nahodu... panda je fajn aj f500 ale punto je predsa len uz kus auta ktore je velkostne v eu velmi ziadane a fiatu taketo auto chyba....... ano 500L aj 500X ciastocne punto zastupia ale nie je to ono... takisto mokka nemoze zastupit corsu.... to sa neda..... punto tu malo uz davno byt nove.....fiat si to sam ser.ie svojou podivno upolitikou

a co vravis na bravo? tiez ziadna slava co? Tiez mas pocit ze auto tejto triedy fiatu nechyba? Ved je to najpredavanejsi segment v eu a fiatacke bravo je uz tiez auto v rokoch ... aj tu fiat opat vyhorel ....mimo talianska je bravo tiez raritou.... a kedze nove asi pride najskor tak o 5 az 10 rokov ako poznam fiat tak buducnost bude pre fiat este velmi zaujimava...
Avatar - beibej
27. 12. 2012 21:02
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
Hadr na hlavu!!! i10 nikdy F500 konkurovat nemůže a ani nebude. Dál jsem ten tvůj výtvor radši nečetl.
29. 12. 2012 02:09
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
jj, adam a i10 jsou auta pro úplně jiné zákazníky, f500 nemohou konkurovat. Bravo je propadák, protože vypadá hnusně - amatéři od Fiatu se pokusili "rozvinout" design Punta od Giugiara, vyrobit jeho zvětšeninu a dopadlo to hrozně. Dlouhý přední převis, zadek jak ocumlaný bombón. Po předchozích Bravo/Brava se špičkovým designem to byla studená sprcha.
Punto stále není zastaralé, design je prostě nadčasový - ale Fiat ho nedokáže prodat. Korejci nám tlačí auta horem dolem, reklamy mají všude. Marně vzpomínám, kdy a jestli vůbec jsem kdekoliv viděl reklamu na Punto. Potom se nemůžeme divit, že Punto nikdo nezahrne do výběru při koupi auta a prodeje padají. Věřím v úspěch 500X, ta se podle toho co vím povedla mnohem víc než třeba Mokka. Snad ji Fiat začne prodávat dřív, než skončí móda SUV...
27. 12. 2012 21:25
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
Ještě je zde otázka, zda v situaci, kdy téměř každá, seberenomovanější automobilka nebo koncern, uzavírá továrny či minimálně snižuje výrobní kapacity, je na místě uvádět na trh bezhlavě a zbytečně nové modely aut. Zvláště pokud jejich existující předchůdci mají ve vlastním portfóliu jistou alternativu.

Méně může někdy znamenat i více. Stačí se vžít do situace, že by ti ta automobilka úplně patřila a že by jsi platil vše, takříkajíc, ze své kapsy. Když se auta celosvětově prodávají méně, tak investuješ do vývoje několika typů x miliónů s nejistým prodejním výsledkem ?

Není třeba lepší se, takříkajíc zapouzdřit se současnými modely, případně jejich facelifty a vyčkat na vykrystalizování situace ?
28. 12. 2012 09:09
Re: plany su pekna vec ale realita je realita
Zajímavý pohled :yes:
Avatar - Barrichello
27. 12. 2012 16:02
S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
[odkaz]

Tomu se říká propad jak prase, no hlavně že když se to tady italian fans předpovídal, tak se mi smáli.

Jo o přelepence zájem není :o)))

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
27. 12. 2012 16:18
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
S těmi přelepencemi to není tak jednoznačné. ;-) V případě Chryslerů/Lancií je to neúspěch, ale v případě Freemontu to funguje.
27. 12. 2012 16:46
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
borec s tými prelepencami by si mohol prestat..U ostatných automobiliek to je bežné a tu sa to jak sopel taha...
Avatar - Barrichello
27. 12. 2012 22:58
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
amo: ovšem nikdo tak blbě jako Fiat, který tím značky chrysler a dodge v EU zabil a Lancii vůbec nepomohl,jen prodloužil agonii
Avatar - PERNO
27. 12. 2012 16:56
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
pozri si ako talianov momentalne tahaju jeepy: grand cherokee, wrangler aj compass.
Avatar - Barrichello
27. 12. 2012 22:57
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
Jeep je ejdináznačka kterou v EU pozvedli, ale zabili chrysler a Dodge.
2009: 12500 ks a 2011 4600 ks

Skoro 3násobný pokles, to je hodně,ale hodně smutné a to byl rok2009 slabý, v dobá největší slávy se prodalo přes 15 tis ks

Jediné smysluplnéřešení je značku Lanciizrušit, sami přiznávají že má úspěchy jen v Itálii
27. 12. 2012 20:15
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
no, on spíš v Evropě není zájem o auta s velikostí nad 5 metrů a vahou přes dvě tuny.... Jestli se přelepených Chryslerů za rok prodá 2.000, kolik by se prodalo tzv. "originálů"? - i kdyby 10.000 - má smysl kvůli tomuto číslu držet tady značku Chrysler? Podle mě ne....
A mimochodem, prodeje Freemontu jsou dostatečnou kompenzací i za debakl přelepenců.... Ten se naopak velmi slušně prodává taky díky tomu, že to má logo Fiatu.... Jako Dodge by to mělo šancí mnohem méně....
Avatar - Barrichello
27. 12. 2012 23:00
Re: S Chryslerem tomu dali v EU řádně na prd**
Je zajímavý že kdysi tenúspěch měli a zanček dodge, chrysler a jeep nebo předtím jeep a chrysler se rpodalov evropě kolem 30-40 tis ročně v dobách největší slávy.

A to ještě pár tisíc přidal šedý dovoz
27. 12. 2012 17:39
Stejne nas to nemusi palit
At tak ci onak, muzou se zaryti fans vztekat jak chteji a naopak , myslim ze Sergiovi je to uplne u pr... * co si kdo tady u nas v Cechach mysli o prodejich a o autech vubec, takze celkem zbytecna diskuse jak to ma Fiat potazmo Lancia potazmo Chrysler s prodejema. A myslim ze Sergio to ma s tou *..ti tak nejak v EU vubec podle jeho novych vizi.........
Rozbalit vlákno
0