Novinky
[odkaz]
Tomu se říká propad jak prase, no hlavně že když se to tady italian fans předpovídal, tak se mi smáli.
Jo o přelepence zájem není 😄))
[odkaz]
Tomu se říká propad jak prase, no hlavně že když se to tady italian fans předpovídal, tak se mi smáli.
Jo o přelepence zájem není 😄))
[odkaz]
S těmi přelepencemi to není tak jednoznačné. 😉 V případě Chryslerů/Lancií je to neúspěch, ale v případě Freemontu to funguje.
borec s tými prelepencami by si mohol prestat..U ostatných automobiliek to je bežné a tu sa to jak sopel taha...
pozri si ako talianov momentalne tahaju jeepy: grand cherokee, wrangler aj compass.
Jeep je ejdináznačka kterou v EU pozvedli, ale zabili chrysler a Dodge.
2009: 12500 ks a 2011 4600 ks
Skoro 3násobný pokles, to je hodně,ale hodně smutné a to byl rok2009 slabý, v dobá největší slávy se prodalo přes 15 tis ks
Jediné smysluplnéřešení je značku Lanciizrušit, sami přiznávají že má úspěchy jen v Itálii
2009: 12500 ks a 2011 4600 ks
Skoro 3násobný pokles, to je hodně,ale hodně smutné a to byl rok2009 slabý, v dobá největší slávy se prodalo přes 15 tis ks
Jediné smysluplnéřešení je značku Lanciizrušit, sami přiznávají že má úspěchy jen v Itálii
no, on spíš v Evropě není zájem o auta s velikostí nad 5 metrů a vahou přes dvě tuny.... Jestli se přelepených Chryslerů za rok prodá 2.000, kolik by se prodalo tzv. "originálů"? - i kdyby 10.000 - má smysl kvůli tomuto číslu držet tady značku Chrysler? Podle mě ne....
A mimochodem, prodeje Freemontu jsou dostatečnou kompenzací i za debakl přelepenců.... Ten se naopak velmi slušně prodává taky díky tomu, že to má logo Fiatu.... Jako Dodge by to mělo šancí mnohem méně....
A mimochodem, prodeje Freemontu jsou dostatečnou kompenzací i za debakl přelepenců.... Ten se naopak velmi slušně prodává taky díky tomu, že to má logo Fiatu.... Jako Dodge by to mělo šancí mnohem méně....
At tak ci onak, muzou se zaryti fans vztekat jak chteji a naopak , myslim ze Sergiovi je to uplne u pr... * co si kdo tady u nas v Cechach mysli o prodejich a o autech vubec, takze celkem zbytecna diskuse jak to ma Fiat potazmo Lancia potazmo Chrysler s prodejema. A myslim ze Sergio to ma s tou *..ti tak nejak v EU vubec podle jeho novych vizi.........
mna uplne fascinuje ze nove punto ktore by malo byt pre fiat taziskovym modelom a ktore je na trhu uz riadne dlho ma prist az v r 2015.... to je snad blby vtip nie? Co chce v eu fiat dalsie dva roky predavat? Ved nova mala panda to neutiahne vsetko a F500 tiez uz ma najlepsie roky pomaly za sebou .... navyse v miniautach pride novinka opel adam... F500 to bude mat zase tazsie... fiat uz mal davno prist s novym puntom. Ano velky model 500L a neskor 500X budu zrejme uspesne auta ale myslim ze keby prislo miesto nich nove punto tak by to pre fiat malo vacsi potencial a zisk...no uvidime.... fiat zatial robi vsetko preto aby skrachoval.... kedze na modely punto a bravo sa vykaslal..... som zvedavy co bude aj s f500 ci tiez ju nechau tak 10rokov na pospas osudu... bezny zakaznik kasle na nejake luxusne SUV levante... zisky robia auta ktore sa predavaju velkoseriovo a nie parkusove maserati... fiat ked sa nespamata skrachuje... ale mne asi nebude za nim velmi smutno lebo ako vidim robi zatial vsetko preto aby skrachoval.... noveho punta sa asi nedockam.... a nove bravo? tak to uz je daleka buducnost ..... fiat fat.... pride qoros z ciny a nepomoze ti ani punto
Punto může do budoucna zastoupit 500X, podle toho co se o něm ví vypadá velice dobře a je to typ auta, který je dnes v kurzu a dá se na něm vydělat víc než na klasickém malém HB jako je Punto. Přitom náklady na výrobu budou podobné.
Fiat 500? A jak by sis představoval jeho novou generaci? To snad ani není u takového retroauta možné - změnit na něm cokoliv tak přestane připomínat původní 500 a bude o ničem. Potom by se mohl zařadit po bok zkažených aut jako je nová Ka...
f500 samozrejme este vydrzi len vravim ze ma to tiez predajne stale tazsie kedze konkurentov pribuda ( adam, nova i10-bude ) a uz to nie je novinka ako pred par rokmi.. prave preto by mal fiat prist cim skor s puntom a nenechavat nic na nahodu... panda je fajn aj f500 ale punto je predsa len uz kus auta ktore je velkostne v eu velmi ziadane a fiatu taketo auto chyba....... ano 500L aj 500X ciastocne punto zastupia ale nie je to ono... takisto mokka nemoze zastupit corsu.... to sa neda..... punto tu malo uz davno byt nove.....fiat si to sam ser.ie svojou podivno upolitikou
a co vravis na bravo? tiez ziadna slava co? Tiez mas pocit ze auto tejto triedy fiatu nechyba? Ved je to najpredavanejsi segment v eu a fiatacke bravo je uz tiez auto v rokoch ... aj tu fiat opat vyhorel ....mimo talianska je bravo tiez raritou.... a kedze nove asi pride najskor tak o 5 az 10 rokov ako poznam fiat tak buducnost bude pre fiat este velmi zaujimava...
Punto stále není zastaralé, design je prostě nadčasový - ale Fiat ho nedokáže prodat. Korejci nám tlačí auta horem dolem, reklamy mají všude. Marně vzpomínám, kdy a jestli vůbec jsem kdekoliv viděl reklamu na Punto. Potom se nemůžeme divit, že Punto nikdo nezahrne do výběru při koupi auta a prodeje padají. Věřím v úspěch 500X, ta se podle toho co vím povedla mnohem víc než třeba Mokka. Snad ji Fiat začne prodávat dřív, než skončí móda SUV...
Méně může někdy znamenat i více. Stačí se vžít do situace, že by ti ta automobilka úplně patřila a že by jsi platil vše, takříkajíc, ze své kapsy. Když se auta celosvětově prodávají méně, tak investuješ do vývoje několika typů x miliónů s nejistým prodejním výsledkem ?
Není třeba lepší se, takříkajíc zapouzdřit se současnými modely, případně jejich facelifty a vyčkat na vykrystalizování situace ?