Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v listopadu 2012: Nejprodávanější velké terénní vozy, SUV a pickupy
33 komentářů
simson33
V absolutním pořadí by se umístil na 5. místě, to je velice slušné. Až za ním jsou auta jako Jeep Grand Cherokee, Audi Q7, Toyota LC, všechny Land Rovery... Kdo by před pár lety řekl, že nejprodávanějším rámovým autem bude výrobek VW ??? Co dělají vývojáři Nissanu Patrol, Mitsubishi Pajero...? Toyota sice prapor opravdových aut do terénu stále řadou Land Cruiser drží, ale začalo se proslýchat, že nástupce 150-ky bude možná mít samonosnou karoserii (rozhodnutí snad zatím platí pouze pro dvojče od Lexusu) - to by byl začátek konce, stačí se podívat jak dopadl Nissan a Mitsubishi.
ono tvrde a prave "offroady" miznu aj z europskych automobiliek.... ani discovery uz nie je to co kedysi.... a ani range rover nie je uz taky pravy a pracovny terenak ako dakedy - ved kto s nim pojde do terenu? nikto..... na realnu pracu a vyuzitie je pridrahy - stala sa z neh odraha imidzovka na paradu.... ked pride novy defender tak to vidim tak ze klasicke offroady uz vymru uplne.... ostane len hranate stare G-ecko a Wrangler... aj ked verim ze Defender nepokazia... nezasluzi si to.... nuz uvidime... trieda klasickych terenakov zrejme vymrie.... podla mna ostanu uz len pracovne pickupy..... pre dnesne automobilky vlastne nema zmysel vyrabat uz klasicke terenaky ako ich pozname zo starych cias..... ostanu asi uz len pickupy s korbami nadstavbami a pod.... skoda.... lebo kalsicke offroady mali vzdy svoje caro a akysi punc jedinecnosti... ked vidim stary dobry patrol tak si vzdy povzdychnem.... dnes je to sama X6tka X5ka same premotorovane obludy a nadherne ofroady miznu.... zlate casy automobilovej ery su uz davno prec.... kedysi to nebolo len o rozmerocha vykonoch ale bolo to hlavne o praktickosti ucelnosti a kvalite a auta mali charizmu..... skoda reci.... dnes je to o nicom
Nezapomínat na Iveco Massif, není to masovka, ale opravdový off-road to rozhodně je. I když u nás jsem ho nikdy neviděl 😄
pravdu mas...massifa som vynechal.... ja som ho videl len raz a v takej bezovej farbe a vyzeralo skutocne monstrozne... a jedinecne :yes: bohuzial je to v eu skor kusovka... to znamena auto ktore realne clovek niekedy ani za cely zivot nestretne....
z eu terenakov sme tu kedysi mali aj lambo LM002 ale to bola asi taka ista kusovka ako bracek massif....
z eu terenakov sme tu kedysi mali aj lambo LM002 ale to bola asi taka ista kusovka ako bracek massif....
Mraky lidi v Cesku zrovna takove auto potrebuje, tim to je :yes:
Schpnost ludi kupovat VW v tomto regione je nekonecna. Pre 95% vlastnikov takych aut je to aj tak iba imidzovka, takze jedine by Japonci mohli spravit to, ze by zlepsili svoj image u tej skupiny ludi, co taketo auta nakupuju na image. Nic viac spravit nemozu. Hilux uz lepsi nemoze byt, moze mat jedine maksie plasty, mensie spary a miliardu doplnkov za 3214,53Kc
U Toyoty LC nezapomínat na řadu 200 (V😄! Popravdě nedokáži si představit, prodávat tak velké auto určené převážně na mimoevropské komunikace bez žebřinového rámu.
Dvoustovku sedlám už skoro druhý a nevyměnil bych jí za nic. Faktem ale je, že oproti 100 dost zcivilněla, takže je to takový skorooffroad.
No a pak tady máme HJZ 78 a to je o úplně něčem jiném... :yes: :yes: :yes:
Dvoustovku sedlám už skoro druhý a nevyměnil bych jí za nic. Faktem ale je, že oproti 100 dost zcivilněla, takže je to takový skorooffroad.
No a pak tady máme HJZ 78 a to je o úplně něčem jiném... :yes: :yes: :yes:
presne tak rada LC 100 a 70 sa ešte stále vyrábajú ... veľká škoda, že kúpiť sa už nedajú a ked áno tak za nehorázne peniaze 😐
... to sú totižto králi offroadu !!
... ako spomenul topper1982 ... ak nástupca rady LC150 príde o rebrinový rám tak to bude koniec povestnej ikony ;-\
PS : sa divím, že si ľudia ten amarok kupujú
... ešte, že európa nie je celý svet >😁
... to sú totižto králi offroadu !!
... ako spomenul topper1982 ... ak nástupca rady LC150 príde o rebrinový rám tak to bude koniec povestnej ikony ;-\
PS : sa divím, že si ľudia ten amarok kupujú
... ešte, že európa nie je celý svet >😁
vývojáři nissanu nespí,ale asi by v zelené evropě neospravedlnili motor 5,6 byť s přímým vstřikem [odkaz]
3_diamanty
mercedes opat na spici , tam kde ma byt :yes: gratulujem :yes😒br />
prekvapil ma aj relativny uspech modelu grand cherokee ktory predava dvakrat tolko ako jeho mensi model wrangler ale nechal za sebou aj take mena ako discovery, land cruiser alebo pajero.... ani XC90 uz nestiha... zaujimavy vysledok pre jeep :yes: teda skor len pre grand cherokee 😉 wrangler este ma co dohanat.
v tabulke mi chyba klasicky velky range rover... neviem kde sa vyparil.... pokial viem predal 2 auta za november.. takze za taketo tabulky musim dat opat palec :no😒br />
negativne prekvapil nissan navara.... neviem ci je to dosledok niekdajsieho neslavneho crashtestu ale odvtedy sa predaje skutocne prepadli a dodnes su slabe ;-\ pritom nissan terenaky vzdy vedel.... skoda
prekvapil ma aj relativny uspech modelu grand cherokee ktory predava dvakrat tolko ako jeho mensi model wrangler ale nechal za sebou aj take mena ako discovery, land cruiser alebo pajero.... ani XC90 uz nestiha... zaujimavy vysledok pre jeep :yes: teda skor len pre grand cherokee 😉 wrangler este ma co dohanat.
v tabulke mi chyba klasicky velky range rover... neviem kde sa vyparil.... pokial viem predal 2 auta za november.. takze za taketo tabulky musim dat opat palec :no😒br />
negativne prekvapil nissan navara.... neviem ci je to dosledok niekdajsieho neslavneho crashtestu ale odvtedy sa predaje skutocne prepadli a dodnes su slabe ;-\ pritom nissan terenaky vzdy vedel.... skoda
Keby si sa poriadne pozrel na spici je BMW :yes:
velke SUV😒br />
GL plus G plus ML = 584ks
X5 plus X6 = 581ks
ak spravne ratam na cele velkych SUV je v cechach mercedes :yes:
GL plus G plus ML = 584ks
X5 plus X6 = 581ks
ak spravne ratam na cele velkych SUV je v cechach mercedes :yes:
Nemám pocit, že by XC90 nestíhala. Auto představené v roce 2002 má za letošních 11 měsíců prodaných/registrovaných 169 kousků...to je myslím velmi slušný výsledek :yes:
romgator
ten mě i tento měsíc velmi potěšil. Vedlo se jak Grand Cherokee tak i Wrangleru. Překvapením je pro mne Isuzu se svým D Maxem. 11 kousků za jeden měsíc, to je úctyhodné. Když přihlédnu k tomu, že se do té doby v průběhu roku prodaly jen dva kousky. No a na konec čínský Gonow. I ten si svého kupce našel.
Zajímalo by mě, jak se prodávají u nás v čr třeba Ssangyongy. Nějaké čísla ze statistiky by mě docela zajímaly.
Zajímalo by mě, jak se prodávají u nás v čr třeba Ssangyongy. Nějaké čísla ze statistiky by mě docela zajímaly.
mozno si nejaka firma kupila par D-maxov a zahada je vyriesena... :yes: zvlast pred koncom roka mohli byt rozne zlavy na skladove kusy a pod... ved aj l200-ky aj amaroky ... vlastne vsetky pickupy sa predavaju vacsinou do firiem ako pracovne naradie..... malokto si kupi pickup pre osobnu potrebu.... takze ak nejaky pickup v predaji zahadne vyskoci da sa ocakavat ze to bude nejaky "firemny nakup" .....
Mňa by hlavne zaujímalo kto kupuje tých Číňanov. Dovozca? :-!
Budeš se divit, ale já znám dva lidi, kteří mají pick up v luxusnější verzi a rozhodně nepodnikají ve stavebnictví nebo něco takového. Mají ho jako rodinné auto. Jeden má fungl nového Rangera od Fordu a ten druhý má Mitsubishi. Jo a moje kolegyně měla ještě před měsícem a něco Great Wall Steed. Tedy jestli ti ta čínská značka něco říka.
Statistiky uvádějí od ledna do listopadu 14 nových registrací SsangYongů, z toho 12 Korand a jeden Rodius. Ten poslední kousek nelze u SDA dohledat, co to bylp zač. Je pravda, že do žebříčku se mi většinou nevejdou.
[odkaz]%e2%80%9ena-s…
[odkaz]
pathfinder v eu skutocne nebude... po accorde dalsie japonske negativne prekvapenie...
Nie. Ako viete, v súčasnosti ponúkame Pathfinder, ktorý vyvinuli špeciálne pre európsky trh, a to z jednoduchého dôvodu, ktorým je naftový motor. V Európe je turbodiesel základom, ktorý musí spĺňať Euro 5 a ten sa nedá len tak jednoducho vložiť do podobného auta. Keďže máme 3.0 l V6 diesel, ktorý sme vyvinuli spolu s Renaultom a štandard Euro 5 spĺňa a zároveň máme produkciu Pathfinderov v Barcelone, nechystáme sa to v blízkej budúcnosti zmeniť. Americký Pathfinder je teda úplne iné auto, než to, čo ponúkame v Európe."