Novinky
Mna viac ako údaje o spotrebe dieselu fascinuje, ako moze mat benzínové biturbo s 326 konmi priemernú spotrebu 9,9 litra... Ja nevidím dovod v sedmicke kupovat iný motor ako základný benzín: radový sestvalec, dve turbá, 326 koní, na stovku za 5,9 s a to vsetko pod 10 l na sto... fascinujúce. :yes:
na papíře 😉 😉 😉
O tom niet pochýb, ale i iní výrobcovia udávajú normovanú, "papierovú" spotrebu a i tak sa nedostanú na takúto hodnotu. To by sme sa rovnako mohli bavit o tom, ci v hlavnom clávnku spomínaný 305 k naftiak je schopný jazdit za 6,9 l...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Papierovo a s náležitou sebakontrolou áno ale s ťažkou nohou to bude minimalne 16 l s benzinov sa mi páči 760 ale kôli spotrebe berem 740d zo sedmi tazko aj tak bude sportovec este ako tak keby drazila m7.. teraz na to su ine autá ide o technologie materiály priestor hlavne o komfort pri cestovani
Benzínové "biturbo" je SKVĚLÉ, ale (tedy dle MÉHO názoru) NE až tak do LUXUSní 7 řady (v 3kové cupce - fantazie!). Do tohoto vozu PATŘí i přes trochu "horší" spotřebu BENZíNový motor V8 a nebo SAMOZŘEJMĚ V12 - NEjde vlastně VŮBEC o výkon (i ten nejSLABŠí motor je vlastně pro běžný provoz "dostatečný", ale když je pod kapotou "víceválec" tak to prostě "cítíte/slyšíte" a kupec vozu TÉTO kategorie - dle mne - chce .. V8 či je-li možno V12) 😉
PS: Kdybych JÁ volila/potřebovala kupovala bmw 7 - asi JEDNOZNAČNĚ bych vybrala verzi 760i :yes: 😄
Pěkný den (s BMW 760i by asi opravdu BYL! 😉
PS: Kdybych JÁ volila/potřebovala kupovala bmw 7 - asi JEDNOZNAČNĚ bych vybrala verzi 760i :yes: 😄
Pěkný den (s BMW 760i by asi opravdu BYL! 😉
Kylie, ale aj tak sa jenoznacne najviac predava v tejto triede diesel. 😉
Taky se tím pádem "trochu" divíš, že zrovna Kylie mění v C5 benzín za naftu...? >😒]
... ono to zas TAK "překvapivé" přeci není...
Do vozů "luxusní" třídy (dle mne) prostě PATŘÍ spíše ony "víceválce" (prostě motory co mají na začátku ozačení "Vééé") a spíše BENZíNové, neb přes tam VÝKON jako takový NENí tím jediným a hlavním kritériem (popravdě i ten nejNIŽŠí motor bude v praxi VÝKONově asi "zcela dostatečný") - tím dokonce DŮLEŽITĚJŠíM je "chod" motoru (a samozřejmě trochu "hra" na image 😉 ) a i když dám např. naftovému biturbu od bmw 1 s 3mi "*", tak NIKDY NE"nasimuluje" chod BENZíNového V8 či 12.
Co se týče "Ž(l)aloka" (pracovní název pro příštího Brumlu - vyslovujte s VELMi "ztraceným eRrrr asi jako "Sha(r)k" - děkuji 😄 ) příjde mi (před)výběr 3.0 HDi celkem "logický". Prostě je to v tuto chvíli NEJ- motor pro vůz Citroën C5 (který se mi z VÍCe důvodů na české území/silnice jeví jako "ideál"). Kdyby byl v nabídce BENZíNový V6 3.0 s turbem (který snad testovali, ale NEvím co "krize", jestli tyto "nadějné" plány NEovlivnila..) pravděpodobně bych volila TEN (nyní vybírám ... prostě ten NEJ- motor - i když je naftový). Navíc Citroën C5 je sice svým způsobem a "stylem/charakterem" trošičku něco jako "levný" Mercedes S-Klasse, ale jinak je to "normální" vůz střední třídy, kde naftový 6tiválec myslím NENí problém (a bude-li nový 3litr tak "pohodový" a "kultivovaný" jako V6 2.7 HDi, tak se to dá "vydužet" 😄
Prostě do každého vozu je (může být) "optimem" něco trochu JINÉHO (když jsme u bmw, tak do 3kové cupky bych volila motor 35i, ale do 1čkové asi spíše 23d - samozřejmě NE že byl snad "lepší", ale do TOHOTO vozu mi prostě "pasuje" jako IDEÁL(ní) 😉
Pěkný den (je, když je v každém voze ten "správný" IDEÁLně tam "pasující" motor 😄
Do vozů "luxusní" třídy (dle mne) prostě PATŘÍ spíše ony "víceválce" (prostě motory co mají na začátku ozačení "Vééé") a spíše BENZíNové, neb přes tam VÝKON jako takový NENí tím jediným a hlavním kritériem (popravdě i ten nejNIŽŠí motor bude v praxi VÝKONově asi "zcela dostatečný") - tím dokonce DŮLEŽITĚJŠíM je "chod" motoru (a samozřejmě trochu "hra" na image 😉 ) a i když dám např. naftovému biturbu od bmw 1 s 3mi "*", tak NIKDY NE"nasimuluje" chod BENZíNového V8 či 12.
Co se týče "Ž(l)aloka" (pracovní název pro příštího Brumlu - vyslovujte s VELMi "ztraceným eRrrr asi jako "Sha(r)k" - děkuji 😄 ) příjde mi (před)výběr 3.0 HDi celkem "logický". Prostě je to v tuto chvíli NEJ- motor pro vůz Citroën C5 (který se mi z VÍCe důvodů na české území/silnice jeví jako "ideál"). Kdyby byl v nabídce BENZíNový V6 3.0 s turbem (který snad testovali, ale NEvím co "krize", jestli tyto "nadějné" plány NEovlivnila..) pravděpodobně bych volila TEN (nyní vybírám ... prostě ten NEJ- motor - i když je naftový). Navíc Citroën C5 je sice svým způsobem a "stylem/charakterem" trošičku něco jako "levný" Mercedes S-Klasse, ale jinak je to "normální" vůz střední třídy, kde naftový 6tiválec myslím NENí problém (a bude-li nový 3litr tak "pohodový" a "kultivovaný" jako V6 2.7 HDi, tak se to dá "vydužet" 😄
Prostě do každého vozu je (může být) "optimem" něco trochu JINÉHO (když jsme u bmw, tak do 3kové cupky bych volila motor 35i, ale do 1čkové asi spíše 23d - samozřejmě NE že byl snad "lepší", ale do TOHOTO vozu mi prostě "pasuje" jako IDEÁL(ní) 😉
Pěkný den (je, když je v každém voze ten "správný" IDEÁLně tam "pasující" motor 😄
Stotoznujm sa s Vasím názorom (ohladne vhodnosti motorov do jednotlivých tried). A 3,0 HDI musí byt príjemná motorizácia (i ked ja by som ju principiálne nevolil).
no myslim, ze s tym levnym S klasse ste to uz hodne prehnali.Jednak S klasse je uz luxus klasse, ktora lacna uz z principu nemoze byt a aj ta najlacnejsia verzia je uplne v inom svete oproti C5.
Este, keby ste napisali charakterovo a stylom ako levna E klasse, to by som este nejako preglgol, ale toto nie. 😉
Este, keby ste napisali charakterovo a stylom ako levna E klasse, to by som este nejako preglgol, ale toto nie. 😉
...tak proč nezůstat raději rovnou ve střední třídě kam C5 vlastně patří...
moj prispevok, ci kylien prispevok?
Pocuvaj Ta slovencina Ti ide cim dalej tym lepsie, nemas Ty nahodou zenu od nas?
Lebo kylie si asi mysli, ze C5 patri do vyzsej triedy, teda minimalne dieselom a komfortnym podvozkom. 😉
Pocuvaj Ta slovencina Ti ide cim dalej tym lepsie, nemas Ty nahodou zenu od nas?
Lebo kylie si asi mysli, ze C5 patri do vyzsej triedy, teda minimalne dieselom a komfortnym podvozkom. 😉
NE-NE - TAKhle to NEmyslím, myslela jsem "styl" vozu (NIKOLIV "kategorii" či "třídu" vozu - tam je C5 možná lehoučce "přerostlá" nebo mírně NADprůměrná, ale "normální" STŘEDNí třída - konstrukcí i motory).
PS: Já tedy slovensky (moc) NEumím, ale KTO je "somár" - to VÍM (i já) 😉
Pěkný den 😄
PS: Já tedy slovensky (moc) NEumím, ale KTO je "somár" - to VÍM (i já) 😉
Pěkný den 😄
Kylie to bol, len smec pre labela. 😉
Somarov je vela, ale label napisal pekne celu vetu v mojom rodnom jazyku, to svedci bud o jeho silnom vztahu k Slovakom, alebo jeho blizkom posobisku k Slovensku. 😉
Somarov je vela, ale label napisal pekne celu vetu v mojom rodnom jazyku, to svedci bud o jeho silnom vztahu k Slovakom, alebo jeho blizkom posobisku k Slovensku. 😉
Vďaka..., áno napísal a navyše vobec nie prvý raz...
Taky jsem se něco za komančů načetl třeba (časopisu)
"STOP AMR"... 😉
Edit: "o" se "stříškou" na klávesnici bohužel zatím nemám... :no:
Taky jsem se něco za komančů načetl třeba (časopisu)
"STOP AMR"... 😉
Edit: "o" se "stříškou" na klávesnici bohužel zatím nemám... :no:
tiež je to jedna z vecí ktoré tuná v Prahe postrádam, bryndzu aj žinčicu už kúpim kdekade, ale to "o" se "stříškou" nikde... >😒]
ale prave bryndzove halusky tam nedostanes, iba napodobneninu, ale nie original.
Chod do Azijskej restiky a odchyt si nejakeho Azijskeho zamestnanca aj so strieskou na hlave. >😁
Chod do Azijskej restiky a odchyt si nejakeho Azijskeho zamestnanca aj so strieskou na hlave. >😁
Ten tvůj asi těžko...
A nechtěl si na konci napsat raději "maximálně", než "minimálně"?!?
😉
Edit: ...a mne tak ide vlastne všetko... >😁
A nechtěl si na konci napsat raději "maximálně", než "minimálně"?!?
😉
Edit: ...a mne tak ide vlastne všetko... >😁
ved ja viem ze Ti takto ide vsetko, ved preto aj chodim do tej ustrice.
A s tym maximom mas pravdu. 😉
A s tym maximom mas pravdu. 😉
Neb v "AUTOOJETINY" vyjde "zlomečíček" mého "rozpracovaného" a dosud NEúplného TEXTu (o Brumlovi) rozhodla jsem se (částečnou a zatím NEdokončenou "pohádku" o našem "soužití" nabídnouti k přečtení ... a případné KRITICE). Text je na servru mého "hackera" (který mou adresu NEprozradí ani pod hrozbou "mučením" - jak slíbil 😉 ), takže MÁTE-li (někdo) zájem
[odkaz]
Pěkný den (dnes/zítra i pozítří a možná i PŘÍŠTí týden, neb NEtuším jak ČASU bude 😄
[odkaz]
Pěkný den (dnes/zítra i pozítří a možná i PŘÍŠTí týden, neb NEtuším jak ČASU bude 😄
Děkujem, nemáme.... >😁
Edit: tak jsem na to nakonec (ze soucitu) mrkl, ale to si přece nepsala ty, tvůj "rukopis" "CapsLock on/off" bych přece musel poznat)... :😉 8-s >😒]
Edit: tak jsem na to nakonec (ze soucitu) mrkl, ale to si přece nepsala ty, tvůj "rukopis" "CapsLock on/off" bych přece musel poznat)... :😉 8-s >😒]
CapsLock tam sice nie je , lebo to by redakcia neuniesla, ale je to zarucene rukopis kylie, ale ja viem, ze Ty to vies velmi dobre. 😉
A vsimol si si, bol som osloveny ako prvy a mily a Ty az po mne. >😁
A vsimol si si, bol som osloveny ako prvy a mily a Ty az po mne. >😁
Buď to bylo podle abecedy, nebo jak se říká - první hnůj a potom úroda... :yes: >😁
Já POTĚŠENA (vašemi reakcemi 😉 ), ale JAK to (s vámi) budu "dělat" to tedy zatím opravdu NEvím/NEtuším..
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
Dělat...?!?...no nestraš... 8-s >😁
"...nestraš"??
Vy BOJÍTE se! 😄
To mne ale "muzí" 😉
Vy BOJÍTE se! 😄
To mne ale "muzí" 😉
Nebojím, jen bych měl "srach" z toho tvého "dělání"... >😒]
... to NEvíte, že😒br />
DĚLÁNí DĚLÁNí všechny smutky zahání,
DĚLÁNí DĚLÁNÍ je lék,
DĚLÁNí DĚLÁNí to nám úsměv zachrání,
DĚLÁNí DĚLÁNí je lék? 😉
DĚLÁNí DĚLÁNÍ je lék,
DĚLÁNí DĚLÁNí to nám úsměv zachrání,
DĚLÁNí DĚLÁNí je lék? 😉
To je nějaká "hymna" z E55(nemyslí AMG)...(samozřejmě, když ji ještě "stavěli")... 😉
No ODHADEM to "z té doby" MŮŽE být 😄
PS: Vy NE"vzdělanče", to NEznáte😒br /> PRINCové jsou na draka? 😉
PS: Vy NE"vzdělanče", to NEznáte😒br /> PRINCové jsou na draka? 😉
No tak jestli myslíš nějakou "pohádku" Jiřího Adamce s Janem Čenským, Ivanou Andrlovou, Valdimírem Menšíkem, Jiřinou Bohdalovou atd... tak to sorry, tu teda fuckt neznám... 8-s
tož dnes už nestíhám, ale v pondělí si to určitě přečtu, co jsem zatím nakoukl, vypadá to fajn (a bez toho CapsLock chaosu se to i příjemně čtě 😉
Děkuji 😄
On je to vlastně ještě NE(zcela)dodělaný text - neb já byla POŽÁDÁNA něco maličko o Brumlovi a sotva jsem si tak nějak "rozepsala" a "načrtla" koncept, DOZVĚDĚLA jsem se, že TEXTu je asi tak o 90% více než je třeba 8-s ;-\ , takže TOHLE je ten "rozpracovaný" (ne"vyladěný") "hrubý" TEXT o Brumlovi a mém životě s ním (co mi zabral jedno "pracovní" odpoledne) 😉
Pěkný den 😄
On je to vlastně ještě NE(zcela)dodělaný text - neb já byla POŽÁDÁNA něco maličko o Brumlovi a sotva jsem si tak nějak "rozepsala" a "načrtla" koncept, DOZVĚDĚLA jsem se, že TEXTu je asi tak o 90% více než je třeba 8-s ;-\ , takže TOHLE je ten "rozpracovaný" (ne"vyladěný") "hrubý" TEXT o Brumlovi a mém životě s ním (co mi zabral jedno "pracovní" odpoledne) 😉
Pěkný den 😄
NEmyslím to jako srovnání "kvality", ale srovnání CHARAKTERU - a tam to myslím VÍCe/LÉPE "sedí" k S-Klasse 😉
Pěkný den (třeba v Mercedes S-Klasse a těm "chudším" v Citroën C5 V6 Exclusive 😄
Pěkný den (třeba v Mercedes S-Klasse a těm "chudším" v Citroën C5 V6 Exclusive 😄
mne to tam ani charakterovo nesedi a ja som to pochopil ako to myslite. 😉
Nu z MÉHO pohledu je rozdíl třeba mezi bmw 7 a mercedes S-Klasse zhruba právě TEN a TAKový jako mezi "něčím" ve střední třídě a Citroën(em) C5 V6 Exclusive (tu "vyšší" verzi ZDŮRAZŇUJi, neb rozdíl mezi "běžnou" verzí a těmi vyššími - s motory 2.2 HDi a V6kami je - Hydractive III Plus funguje maličko "jinak")
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
no s 2,7 HDi zkušenost nemám, ale když jsem sledoval nějaký jeho test, tak mi připadal jako dost solidní "traktůrek". Takže tu pohodovost a kultivovanost dost nechápu...
škoda že už nevím co to bylo za test, zkouknul bych to pro jistotu ještě jednou...
škoda že už nevím co to bylo za test, zkouknul bych to pro jistotu ještě jednou...
V Evropě asi ano - ve ZBYTKU planety jsou naštěstí stále trochu "konzervativnější" (prostě dle MNE do TOHOTO typu vozu patří spíše BENZíNOVÝ motor do "Véé" 😉
Pěkný den (s BENZíNovým V8 nebo V12 😄
Pěkný den (s BENZíNovým V8 nebo V12 😄
ja respektujem Vas nazor, ale vacsina zakaznikov ma asi iny nazor. 😉
Do velkého a těžkého, ale přesto moderního evropského auta (včetně prémie) dnes patří především moderní dieselový motor, nejlépe takový jaký je právě v nové 740d, který staví na hlavu i benzínové hybridy od Lexuse...
Např. na dálnici (včetně té Německé) bude nejpodstatnější rozdíl mezi 740d a jeho benzinovými alternativami především ve spotřebě a s ní spojeném dojezdu...
Např. na dálnici (včetně té Německé) bude nejpodstatnější rozdíl mezi 740d a jeho benzinovými alternativami především ve spotřebě a s ní spojeném dojezdu...
Súhlas, zrejme ten dojazd je este dolezitejsí argument ako tá spotreba samotná.
Inak pri porovnaní 40d s 99% konkurencných motorizácií je baworácky dízel jasný vítaz, jedine doma nie je az tak prorokom, teda 40i ho kvalitami ak nie predcí, tak mu zdatne konkuruje.
Inak pri porovnaní 40d s 99% konkurencných motorizácií je baworácky dízel jasný vítaz, jedine doma nie je az tak prorokom, teda 40i ho kvalitami ak nie predcí, tak mu zdatne konkuruje.
... je vidět, že NEjste "princezna na hrášku" 😉
PS: Berete to JEN zcela "účelově/prakticky/rozumově" - a z TOHOTO pohledu samozřejmě MÁTE PRAVDU. "Smiřte se" však s tím, že existují i JiNÁ "kritérie" - když si vybíráte třeba ZESILOVAČ, volíte "automaticky" ten co má NEJvyšší výkon? Když si vybíráte třeba alkohol, volíte "automaticky" ten co má NEJvyšší procento alkoholu?
PPS: NEzpochybňuji důležitost spotřeby, ale toto kritérium v MÝCH očích je "uplatnitelné" např. ještě v řadě 5 a zčásti možná 6, u řady 7 mám již trochu JiNÁ kritéria/požadavky..
Zrovna dnes kolem mne v tiché ulici jel vw - kruciš jak se jmenuje, prostě ten co je "společný" s Porsche Cayenne - s motorem V10 TDi - BOMBASTický záběr to má a do tohoto vozu snad ještě, ale i když VÝKONEM by NEurail v Audi A8 nebo dokonce v Bentley - já bych ho tam prostě NEchtěla (i když jinak označení V10 je mi very Bristol sympatické :yes: 😄
A jinak myslím že ani u verze 760i NEbude s DOJEZDem nějaký "zásadní" problém, vy snad ano? 😉
Pěkný den (třeba s BMW V12 760i 😄
PS: Berete to JEN zcela "účelově/prakticky/rozumově" - a z TOHOTO pohledu samozřejmě MÁTE PRAVDU. "Smiřte se" však s tím, že existují i JiNÁ "kritérie" - když si vybíráte třeba ZESILOVAČ, volíte "automaticky" ten co má NEJvyšší výkon? Když si vybíráte třeba alkohol, volíte "automaticky" ten co má NEJvyšší procento alkoholu?
PPS: NEzpochybňuji důležitost spotřeby, ale toto kritérium v MÝCH očích je "uplatnitelné" např. ještě v řadě 5 a zčásti možná 6, u řady 7 mám již trochu JiNÁ kritéria/požadavky..
Zrovna dnes kolem mne v tiché ulici jel vw - kruciš jak se jmenuje, prostě ten co je "společný" s Porsche Cayenne - s motorem V10 TDi - BOMBASTický záběr to má a do tohoto vozu snad ještě, ale i když VÝKONEM by NEurail v Audi A8 nebo dokonce v Bentley - já bych ho tam prostě NEchtěla (i když jinak označení V10 je mi very Bristol sympatické :yes: 😄
A jinak myslím že ani u verze 760i NEbude s DOJEZDem nějaký "zásadní" problém, vy snad ano? 😉
Pěkný den (třeba s BMW V12 760i 😄
Otázka pohledu - co už je problém a co ještě ne...
Každopádně právě na té (německé) dálnici bude rozdíl v dojezdu(spotřeby) 740d a 760i ten naprosto nejpodstatnější parametr a naopak rozdíly ostatních, zmiňovaných kritérií budou relativně úplně minimální...
Edit: motor V10TDI (např. v Touaregu) není dobrý ani typický příklad, protože se nejedná ani o kultivovaný, ani o úsporný dieselový motor, spíš právě naopak...
Každopádně právě na té (německé) dálnici bude rozdíl v dojezdu(spotřeby) 740d a 760i ten naprosto nejpodstatnější parametr a naopak rozdíly ostatních, zmiňovaných kritérií budou relativně úplně minimální...
Edit: motor V10TDI (např. v Touaregu) není dobrý ani typický příklad, protože se nejedná ani o kultivovaný, ani o úsporný dieselový motor, spíš právě naopak...
Ok - až se budou ROZDÁVAT bmw 7čkové řady - JÁ si nechám poslat 760i (a že budu muset po ... třeba 6ti stech kilometrech zastavit a natankovat - jak je to nutné s Brumlou - to mi zas tak NEvadí 😉
PS: Já momentálně "preferuji/volím" do Ž(l)aloka NAFTU místo BENZíNu NIKOLIV z důvodů "většího DOJEZDu", ale protože momentálně je v C5 NAFTOVÝ V6 třílitr LEPŠí než ten BENZíNový - kdyby byly shodou okolností STEJNÉ, asi tak na 90 a více % by ZVÍTĚZIL opět BENZíN (ale že můj "vkus/názor" NEbývá "masový" - to mi NEmusíte připomínat 😉 - z nějakého mi NEpochopitelného důvodu si NAPROSTÁ většina lidí do C5 volí motor 2.0 HDi - což dle mne opravdu NENí to "nej" do tohoto vozu - já "ostatním" doporučuji 2.2 HDi, což je z mého pohledu OPTIMÁLNí kombinace mezi "masovými" požadavky /na nížší spotřebu/ a "charakterem/kulturou/výkonem" - jinak samozřejmě "optimem" které PLNĚ odpovídá "stylu/charakteru" vozu je motor V6 😉
Pěkný den (s VÍCEválci - když to JDE 😄
PS: Já momentálně "preferuji/volím" do Ž(l)aloka NAFTU místo BENZíNu NIKOLIV z důvodů "většího DOJEZDu", ale protože momentálně je v C5 NAFTOVÝ V6 třílitr LEPŠí než ten BENZíNový - kdyby byly shodou okolností STEJNÉ, asi tak na 90 a více % by ZVÍTĚZIL opět BENZíN (ale že můj "vkus/názor" NEbývá "masový" - to mi NEmusíte připomínat 😉 - z nějakého mi NEpochopitelného důvodu si NAPROSTÁ většina lidí do C5 volí motor 2.0 HDi - což dle mne opravdu NENí to "nej" do tohoto vozu - já "ostatním" doporučuji 2.2 HDi, což je z mého pohledu OPTIMÁLNí kombinace mezi "masovými" požadavky /na nížší spotřebu/ a "charakterem/kulturou/výkonem" - jinak samozřejmě "optimem" které PLNĚ odpovídá "stylu/charakteru" vozu je motor V6 😉
Pěkný den (s VÍCEválci - když to JDE 😄
No vidíš a mě by zas (na lítačku) bohatě stačil v 7ičce ten nový "40"d... :yes: :-! 😉
... o to ŽÁDNÁ (však jsem napsala, že dokonce i ten nejSLABŠí v praxi "stačí" - a BRZDOU provozu spíše NEbudete, že? 😉
Ač biturba (ať benzín či nafta) jsou sice SKVĚLÁ, tak svým "charakterem" patří/"pasují" spíše do 3 nebo snad i do 6kové cupky, SEM patří něco JINÉHO - zde MÁ BÝT 8mi či 12ti-válec v BENZíNu :yes: 😄
To je alespoň MŮJ "názor/pohled na věc" 😉
Pěkný den (s BENZíNovým V8 či V12 😄
Ač biturba (ať benzín či nafta) jsou sice SKVĚLÁ, tak svým "charakterem" patří/"pasují" spíše do 3 nebo snad i do 6kové cupky, SEM patří něco JINÉHO - zde MÁ BÝT 8mi či 12ti-válec v BENZíNu :yes: 😄
To je alespoň MŮJ "názor/pohled na věc" 😉
Pěkný den (s BENZíNovým V8 či V12 😄
Ja si zrovna myslím, ze R6 biturbo sa svojím charakterom do 7 krásne hodí; R6 je dokonale vyvázený, dostatocne kultivovaný a ak clovek i zacuje jeho dravý zvuk vo vysokých otáckach, je to len dobre a ten, kto si BMW kupuje to ocení. Ak chce byt dokonale izolovaný od akéhokolvek hluku, kúpi si Lexus LS alebo M-B S.
NEmohu zcela SOUHLASit! 😉
Kdo chce slyšet "dravý" zvuk spíše NEvolí vůz typu bmw 7 (a KDO chce slyšet ZVUK i v této třídě - volí ZVUKkově výborné Maserati Quattroporte, bych řekla já .. a uvidíme JAKé bude v tomto směru Porsche Panamera - KONSTRUKČNĚ se mi LíBí.. 😉
Pěkný den (ve třídě LUXUSních vozů raději s BENZÍNem 😄
Kdo chce slyšet "dravý" zvuk spíše NEvolí vůz typu bmw 7 (a KDO chce slyšet ZVUK i v této třídě - volí ZVUKkově výborné Maserati Quattroporte, bych řekla já .. a uvidíme JAKé bude v tomto směru Porsche Panamera - KONSTRUKČNĚ se mi LíBí.. 😉
Pěkný den (ve třídě LUXUSních vozů raději s BENZÍNem 😄
Ano. Ta "top" třída, resp. top verze potřebuje "něco" navíc, i když to fakticky "není lepší".
Ve vztahu k BMW v těchto "nižších" motorizacích ale nevidím žádný problém. Přeci jen ve velkých sedanech je sice BMW "na špici", ale pořád to není uplně to nejvyšší patro, ať už zastoupené třeba Bentley a nebo sportovně střiženým Quattroporte, kde bych nabídku 6ti válce viděl jako nemýstnou.
Ve vztahu k BMW v těchto "nižších" motorizacích ale nevidím žádný problém. Přeci jen ve velkých sedanech je sice BMW "na špici", ale pořád to není uplně to nejvyšší patro, ať už zastoupené třeba Bentley a nebo sportovně střiženým Quattroporte, kde bych nabídku 6ti válce viděl jako nemýstnou.
To, ze ludia bez vacsieho racionálneho zdovodnenia zastávajú rovnaký názor, t.j. ze do auta typu 7-er sa hodí minimálne V8, este lepsie V12, je dané konzervativizmom v zmýslaní a tým, ze sa s danými motorizáciami ani neskúsali zviezt. Som bytostne presvedcený o tom, ze nikto reálne nepocíti akýkolvek výkonový deficit v "základnom" sestvalci, ktorý má 326 koní a na sto zrýchli za 5,9 s(len pre ilustráciu volakedajsie 740i malo 4,4 V8 s výkonom 286 k, na sto za 6,5 s a skutocne nik na výkonový deficit nesomral). A o kultivovanosti radového sestvalca ulozeného pozdĺzne snád vela ludí nepochybuje.
Vy se "soustředíte" JEN na "číslíčka" - o ta VŮBEC NEjde (jak jsem napsala, co se reálného VÝKONu týče, NAPROSTO stačí i nejlevnější R6 - a že to je výborný a kultivovaný motor o tom NEtřeba mluvit).
Dám vám PŘÍKLAD - když jedete po dálnici - třeba víceméně předpisových 130-140 km/h (v jakémkoliv autě) s motorem např. 1.6 HDi, 2.0 T(F)Si, s 35d a 35i, nebo třeba s V12 6,75 - i když jedete se všemi STEJNOU rychlostí (pravda asi za RŮZNÉ spotřeby) vy máte z motoru stále STEJNÝ pocit (zkuste si "čistě TEORETICKY" představit že jsou namontovány do STEJNÉHO vozu 😉 )?
Pěkný den (bych si JÁ představovala s těmito motory - dle mne všemi docela POVEDENÝMi - nejraději "odzadu" = 6,75 "počínaje"; 1,6 "konče" - i když na tu "pokojnou" dálniční 130-140ku "stačí" všichni a naprosto "hravě" 😄
Dám vám PŘÍKLAD - když jedete po dálnici - třeba víceméně předpisových 130-140 km/h (v jakémkoliv autě) s motorem např. 1.6 HDi, 2.0 T(F)Si, s 35d a 35i, nebo třeba s V12 6,75 - i když jedete se všemi STEJNOU rychlostí (pravda asi za RŮZNÉ spotřeby) vy máte z motoru stále STEJNÝ pocit (zkuste si "čistě TEORETICKY" představit že jsou namontovány do STEJNÉHO vozu 😉 )?
Pěkný den (bych si JÁ představovala s těmito motory - dle mne všemi docela POVEDENÝMi - nejraději "odzadu" = 6,75 "počínaje"; 1,6 "konče" - i když na tu "pokojnou" dálniční 130-140ku "stačí" všichni a naprosto "hravě" 😄
...to je také "dlouhý nos" a další odpověď BMW na složité a těžké luxusní hybridy (Lexus) a jimi dosahované "nedostižné" provozní náklady...přičemž toto "hybridní" řešení stejně neřeší (to nejpodstatnější) úplnou nezávislost pohonu na "ropě" jako takové... :-!
Já bych hybridy nezatracoval, ale jejich využití bych viděl nejlépe ve městě a místo těžkých akumulátorů bych upřednostnil nějaký revoluční kondenzátor.. Mám pocit že nějaký takový už češi vymysleli. Ale jeho charakteristiky neznám...
Jinak pro toho, kdo na to má a chce nej z nej, bych také doporučil V8 nebo V12. Pro toho koho nebaví pauzy na čerpací stanici (...na dálnici, nebo zajíždění na pumpu ve městě) je zde 740d.
S Oktávkou 1,8 TSi a rychlostí kolem 180km/h znamená každá cesta Praha-Třinec jednu zastávku na čerpací stanici - otravné.. K čemu pak rychlé auto, když ten čas stejně strávím u pumpy, že? Tedy na argument dojezdnosti bych také kladl důraz. Zvlášť u 740d.
Jinak pro toho, kdo na to má a chce nej z nej, bych také doporučil V8 nebo V12. Pro toho koho nebaví pauzy na čerpací stanici (...na dálnici, nebo zajíždění na pumpu ve městě) je zde 740d.
S Oktávkou 1,8 TSi a rychlostí kolem 180km/h znamená každá cesta Praha-Třinec jednu zastávku na čerpací stanici - otravné.. K čemu pak rychlé auto, když ten čas stejně strávím u pumpy, že? Tedy na argument dojezdnosti bych také kladl důraz. Zvlášť u 740d.
tých 6,9 pre trojlitrové biturbo v nafte je na voľnobeh? :-!
Zdravim vsetkych diskutujucich, posielam vam link na video, kde dosiahli s BMW 730d spotrebu 6,6 l/100km, dojazd cinil 1150 km na jednu nadrz. Samozrejme, ze isli na spotrebu, ale ako je z toho videa vidiet, ked sa clovek trochu snazi, tak sa to da dosiahnut a to sa snazili udrzovat priemernu rychlost 100km/h.
[odkaz]
P.S.: Na video sa preklikajte sipkov doprava, myslim, ze je piate v poradi.
[odkaz]
P.S.: Na video sa preklikajte sipkov doprava, myslim, ze je piate v poradi.
Milý peto999!
VIDĚLA jsem a :yes: 😉
Pěkný den (s bmw 730d, docela by mne ZAJÍMAL STEJNÝ test/STEJNÁ trasa s bmw 750 nebo 760i 😄
VIDĚLA jsem a :yes: 😉
Pěkný den (s bmw 730d, docela by mne ZAJÍMAL STEJNÝ test/STEJNÁ trasa s bmw 750 nebo 760i 😄
No dobrá, s Ibizou se dá taky jezdit pod 3... a pokud jste koukali na nedávný závod na spotřebu, tak na litr paliva se dá ujet něco kolem 3500km.
ak Vam ô tak strasne chyba skuste podrzat alt a vytukat 147 😉
p.s. ako bonus pridavam ä alt 132
p.s. ako bonus pridavam ä alt 132
ale to musia mat nastavenu slovensku klavesnicu. 😉
ô,ä...dobrý, fuckt to funguje .. :yes: 😉
A jaký kód má znak "and", "euro", nebo "dolar"?
A jaký kód má znak "and", "euro", nebo "dolar"?
BMW :yes: