tak to su neuveritelne poklesy :-O , naopak peugeot z prvej desiatky percentualne tie poklesy zvladol najlepsie a zo ctou, rozbehnuta 208micka sa tento rok v taliansku urcite postara o solidne vysledky pre pezot :yes: budem drzat palce...
panda po 18tich rokoch ukoncila nadvladu punta a kedze nove punto je v nedohladne tak to vyzera tak ze teraz zacina nadvlada pandy ;-) ktora ma pred sebou dalsie roky vlady :yes:
skuste hadat ktora znacka zaznamenala v taliansku v r 2012 najvacsi narast? Ano spravne , je to kia... narast 39 percent :yes: predaj kii stupol na peknych 27 000 kuskov.... len pre porovnanie skodovka predala v taliansku len nieco cez 10 000 aut a klesa o 27 percent....
hyundai skoncil v taliansku napr pred bmw mercedesom aj alfou romeo.... 43 000 kuskov je slusne... trh klesol, hyundai nie :yes:
bravo H/K :yes: tieto znacky rastu takmer vsade .... okrem par trhov.... ich narast je neuveritelny :yes: ich tempo je vrazedne :yes: ich revirom je cela europa :yes:
Osobně tě neznám a útočit na tebe nechci, ale už jsem alergický snad na všechno co napíšeš. Nechápu z jakého důvodu lezeš s prominutím do zadku korejcům! Každý má rád nějakou značku, já třeba Hyundai a Kiu nesnáším, (jejich modely se mi nelíbí, nepodporuju tím evrospké výrobce atd), to repspektuju, ale tvé názory jsou poněkud zvláštní.
ako vidime hyundai predal v taliansku v r 2012 viac aut ako bmw alebo mercedes a 4 krat tolko ako skodovka alebo seat..... myslim ze r 2013 bude ale este lepsi.... ;-) drzme palce, urcite pojde H/K pekne nahor
pesimizmus nie je na mieste, korei sa v taliansku zacina darit a kia stupa velmi pekne.... narast o 39 percent je navyssi zo vsetkych znaciek... a tento rok pojde podla mna opat predajne hore... skor mi je luto opla forda renaulta a dalsich rekordnych poklesov... ;-) a najma skodovky a seatu >:D
posmievanie sa korejcom nie je na mieste... uz aj v taliansku si razia cestu nahor a celkovo viac ako 70 000 predanych aut je pre H/K slusny vysledok... tento rok verim ze to bude viac... a takych 85 000 az 90 000 by ma potesilo este viac :yes:
opel - prepadak roka.... gratulujem ;-) to nikoho netrapi >:D
no tak Bravo je zdá se propadákem i v itálii...což moc nechápu, jinak giuliettě se daří hůř než golfu...kterému se zase v itálii daří překvapivě sympaticky...já spíš nechápu že lancia s těmi svými "modely" je tak vysoko
U Lancie to bude tak ze 2/3 ypsilonka, pak Musa s Deltou. Ty americky prelepenci jsou kusove zalezitosti.
To ze Lancia je vysoko me zas tak neprekvapuje, v Italii stoji na kazdem rohu, je to tam hodne oblibena znacka. Bohuzel uz nikde jinde v Evrope.
no mě to taky nepřekvapuje...však je taky lancie doma, stejně jako alfa která je ale na míle daleko za ní...a že se třeba prodává blbě mito mě taky celkem překvapuje...je to docela pěkné malé auto a to přece taloši rádi
Pro prostoduchého jedince, jakým bezesporu jsi, je složité pochopit jakoukoliv závislost čísel uvedených v tabulce.
Ty chápeš jen jedno - absolutní hodnotu uvedeného čísla.
Dál už máš duto a prázdno. :-!
tie poklesy musia z niecoho vychadzat... ved si len pozri predaje za rok 2011 a za rok 2012....
neviem co proti mne stale mas ale ja na teba nikdy neutocim.... ale ty v kazdom mojom prispevky vidis problem a odbavujes sa na mne..... hlupakom by som nenazival niekoho koho nepoznam ;-) skor mi pripada hlupe vzdy vyryvat , co si tym dokazujes neviem
Chlapče, ty stroprocentně nemáš žádné vyšší vzdělání, tipuji, že i maturita, pokud ji vůbec máš, byla pro tebe tím top, čeho je tvůj mozeček schopen. Tady jsi sem zcela jist.
Lidi totiž dovedu odhadnout velice slušně. A je naprosto jedno, co zde ty napíšeš. :-!
ale ako vravim... s takymi ako ty je to zbytocne riesit... lebo ty aj ked inych nepoznas mas svoj nazor - tak si zi vo svojom svete a mysli si o mne co chces... ja ta nejdem presviedcat... :yes:
u mna si sa absolutne netrafil... stane sa aj majster tesar sa utne....
je pravda ze trojne integraly uz velmi neviem a beurnoliho rovnica mi uz tiez akosi unika z hlavy, faradayove zakony by chcelo tiez zopakovat a mechaniku statiku ( pruznost pevnost ) tiez ako aj dynamiku tekutin, a pod....ked je clovek von zo skoly rychlo zabuda a hlavne ked v tejto oblasti nepracuje.... :yes:
preklepy sa stanu ;-) hlavne ak clovek pise rychlo :yes: v tomto skutocne nehladaj nic zvlastne.... nejeden VS vzdelany clovek pise gramaticky sem tam s chybami... ziadna rarita...
mozem si prefotit index a poslat ti na mail.... ak neveris... mam doma az dva jeden bakalarsky a jeden inziniersky >:D:yes:
1. Člověk může mít klidně 10 indexů, aniž by dosáhl na vysokoškolský titul.
2. Vysokoškolský titul sám o sobě nic neznamená. Vysoškolský titul lze totiž získat i s podprůměrným IQ. Důležitý je to, co má člověk v hlavě a jak vystupuje.
Tak pro mne je dobré to, že propad Fiatu (všech značek s výjimkou Maserati) není tak velký jako ostaních konkurentů. Propad Opelu je o to horší, že v podstatě teď uvedl všechny své zásadní modely nově a při tom trh v itálii byl pro něj podobně zásadní jako pro Fiat..., podobně blbě je na tom PSA... Tady je aspoň vidět, které značky končí.
U AR je zásadní fakt, že prodává skutečně jen dva modely, přičemž jeden už docela starý. S příchodem nových modelů se tato čísla rychle změní, tomu pevně věřím...
čísla H/K vycházejí z toho, že mají novou modelovou řadu a ofenzivu a mají násůsty prakticky z nuly, nicméně se jim daří. Prodeje škodovky odpovídají jejímu reálnému postavení na trhu, ne tomu, jak si stojí škofna u nás. To je realita... VW lowcost ...alias Seat...
Podívej se, jak si stojí značky v celý Evropě.
Usuzovat něco z domácího trhu, je hodné akorát tebe. Ale já to chápu, evrospké čísla jsou nefalšovaná bída s nouzí a tady se můžeš aspoň trochu poplácat po zádech. :-!
Když se někdo směje jednomu, že neprodává na jednom trhu, ale už ne tomu druhému, který je na tom lautr stejně, tak to ukazuje buď na absolutní blbost, nebo na slušnej mindrák. Celkově je to zcestné a lživé. :-!
Toppere, zkus prosím Tě omezit produkci tvých komentářů. Pokud Tě někdo zesměšňuje, pak jsi to především ty sám. Tvá nutkavá potřeba všechno komentovat, to je něco urputného.
ano alfa predava len 2 modely a preto je to bieda. S prichodom novych modelov to bude lepsie to urcite presne ako pises len otazka znie kedy pride dalsi model? o rok o d va o tri? Pretoze pokial viem v tomto roku sa ziadna novinka od alfy nechysta a MiTO aj Giulietta uz tiez nie su novinky a tak ich prepad asi bude nadalej pokracovat aj keby trh zacal rast.... alfa to ma velmi zlozite... kedze dva modely ma uz nie najnovsie a dlasie ma v nedohladne a k tomu vsetkemu je konkurencia v malej a nizsej strednej tirede stale vacsia... je tu novy golf, nova A3, ceed .. giulietta to bdue mat cim dalej tym tazsie ... alfa potrebuje modely ako sol a to hned.... nejake dva tri roky cakania znacku uz uplne pochovaju..... 8-s taliani si to nejako s tou alfou divne predstavuju.... skoda tej znacky
Vzhledem k tomu, jak jsou zde lidi nespokojení a nadávají na ekonomickou situaci, že je všechno drahé, tak se dívím, že nejezdí dvoukoláky taženými osly.
Ale oni ty jižní národy fakt tolik nelpí na velkým kusu plechu jako tady. Tady i kdyby na kus žvance nebylo, tak před kučou musí stát alespoň 15 let starý olítaný bávo. Aby ostatní čuměli.
Ja som poznal jedneho, co mal pred 10 rokmi najnovsi model Audi S8.Stretol som ho na pumpe a tankoval do nej za poslednych 300 korun a chvalil sa, ze sa ide postavit s autom pred discobar zbalit nejakel zlatokopky. >:D
500ka uz dost predajne klesla ale stale sa slusne drzi ale pokles oproti roku 2011 je znacny... 500L ako novinka pojde urcite tento rok hore akurat ze asi na ukor punta... co fiatu v celkovom predaji mozno velmi nepomoze... chce to uz nove punto.... a nove bravo.... inak fiat dlho s pandou 500kou a 500L nevydrzi
Statistika je přesný součet nepřesných čísel! Je rozdíl mezi tím když někdo jeden rok prodá 10 aut a druhý rok jich prodá 20, to je nárust 100%
Pokud ale někdo prodá jeden rok 50000 aut a druhý rok jich prodá 25000 je to propad 100%
A to je to co se ti marně snažil Jossalito vysvětlit.
Další blbost je tvoje porovnání H/K s BMW. To že se v době krize prodá více hodinek na Vietnamské tržnici než v prodejně Rolexu je tak nějak logický.
Jestli ty máš VŠ tak začínám mít pochybnosti o úrovni Slovenského školství. Za tuhle zásadní neznalost bych ti neotiskl ani rázítko z brambory na toaletní papír.
Tvoje myšlenka je vlastně úžasná! Aplikujme ji v praxi v Africe. Jeden sní dvě kuřata a druhý žádné. To znamená že v průměru měl každý po jednom kuřeti a sláva byl nalezen lék na hladomor!
O tom že v diskusi prakticky jen opíšeš to co je v článku už snad ani psát nemusím. Na nějakou hlubší myšlenku nestačí za opsanou tabulku napsat KIA šlape.
Necítíš se trapně když tě musí poučit člověk který má jen výuční list? (Já)
ja porovnavam pocty aut... nie ceny ani imidz... preto teda nevidim ziadny problem napisat ze kolko sa predalo baworakov a kolko hyundaiov ;-) a porovnat to.... ide o uspech znacky a nazornu ukazku z hladiska poctu predanych aut o nic ine.... nikde predsa netvrdim ze bmw je horsie ako hyundai.... boze chran
uroven skolstva je dnes biedna, to je pravda a studovat tak pred 20-30 rokmi tak by som ziadnu vysku urcite nespravil a nehanbim sa za to... to ake su dnes slabe naroky na skole - tak ja za to nemozem.....
preco by som sa citil trapne? je nejaky rozdiel medzi clovekom s vyucnym listom a inzinierom? dnes takmer ziadny, kolkokrat je clovek bez VS skoly aj sikovnejsi.... a viac vidi do problematiky....
Naprosto si ale vynechal moji první část textu!!! Jak řekl Jossalito: ty vidíš jen absolutní čísla které mají vypovídající hodnotu tak na půl. Zaměř se na tyto čísla více do hloubky! Naprosto přehlídni ty procentuální růsty a více se zaměř na čísla prodaných aut.
Ona totiž i ta Astra (s největším procentuálním propadem) se prodávala líp než cokoliv od H/K. Tedy KIA zaznamenala nárůst, ale i tak nedosahuje ani na prodejní čísla zmíněné Astry.
Jenže tam, kupodivu, máš logickou chybu i ty. V době současné krize, kdy nejvíce trpí střední třída obyvatelstva, nejvíce trpí taky mainstreamové značky. PSA, Renault, VW, Opel... ti všichni dostávají zabrat, protože jejich tradiční kupci najednou nenakupují tolik, jako dřív. Bohatší, typicky kupci prémie, zase tolik škod neutrpí a stejně tak ne firmy, které rovněž patří mezi zákazníky prémiových značek. Ten prostor pro levnější značky není na úkor BMW, ale ostatních mainstreamů. A zase je pravda, že na to, jak se všichni ohání silou BMW, tady se zrovna jejich síla neprojevila.
Nebo myslíš, že zákazníci Rolexu nějak současnou krizí utrpěli?
Já s tebou souhlasím, ale to že více prodaných aut (byť procentuálně to tak nevypadá) je víc než méňe prodaných aut byť s ročním procentuálním nárustem se snad dohadovat nebudem.
Je krásný že má KIA nárust třeba 100% ale je jí to prd platný když se nedostane ani do top 15.
Jeden rok možná, ale stačí udržet podobný růst dva, tři roky a můžeme se divit, kde Kia bude. Já bych je nepodcenil. Umí dělat líbivá auta, mají dobrou techniku a relativně rozumné ceny.
No,když mám výrobní kapacity na 10 aut a další rok zvýším výrobní kapacitu a prodám 20 aut,tak jsem na tom mnohem lépe,než ten,který má výrobní kapacitu na 50000 aut a nasledující rok prodá pouze 25000 aut.
Absolutní čísla vypadají ve prospěch druhého,ale jsou stálé výdaje,které způsobí,že neprodukuje zisk,ale ztrátu.Takže je možná lepší být tím prvním,ale v růstu.Nemusí pršet,stačí když kape.A to jsou zase ty procenta inženýři.
Jde vidět , že v Itálii trh vládnou menší auta domácí výroby. Překvapila mě Alfa Romeo , že už i doma nedokáže promluvit do vrchních pozic. To je pro ni špatná zpráva. Jak jsem očekával Škoda je hluboko v poli poražených . V Italii to ale není prohrou ,nýbrž očekávanou realitou.
Alfa Romeo Giulietta je v pořadí prodejů modelů na 8-mé příčce s propadem prodejů "jen" -14,5%, takže to není tak, že nedokáže promluvit do vrchních pozic. A to Giulietta nemá rozhodě lidovou cenu.
Nemůže přeci nikdo čekat, že se dvěma modely bude Alfa v celkových prodejích značek na druhé příčce hned za Fiatem. Jen pro ilustraci druhý Volkswagen má v prodeji 14 modelů, Renault 9 modelů,Peugeot 12 modelů ...
Neříkám, že jsou dva modely to pravé, ale na tu bídu ty výsledky rozhodně nejsou špatné a v budoucnost bude sna d už jen lepší. ;-)