Ekonomika
KANKUNEN
0
pak budou potřebovat prachy na provoz, zároveň se stanou línějšími s větší potřebou peněz. Skončili by jako levná pracovní síla a v Evropě by jsme to zase rozjeli. 😲
tento trh v najblizsich 10 rokoch caka asi najvacsi rast , samozrejme cinu nedobehne
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
to je len nieco narychlo.... india ma urcite nejake vacsie esa v rukave pripravene pre najblizsie roky
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
to je len nieco narychlo.... india ma urcite nejake vacsie esa v rukave pripravene pre najblizsie roky
Tisíc nových Mercedesov a tisíc čínskych samochodov na úrovni 20-ročného žiguláka je predsa len rozdiel. Porovnávať suché čísla z Číny a z Európy je dosť nepatričné.
Z toho 99% jsou evropské kopie... nasekal bych jim pokuty, a všechny ty jejich sračkopie sešrotoval... :no: :no: :no:
Ne, že by mě to kdovíjak překvapovalo. Evropští výrobci přesouvají některé své aktivity rovněž do Číny, Číňanům prodáváme naše tradiční značky a ty postupně rovněž začínají vyrábět "doma". Evropa si za to může sama, ale hlad po majetku je u mocných nekonečný, takže zlepšení situace je... asi nikdy.
Zahranicne automobilky nemozu v Cine vytvarat 100% vlastnene fabriky. Musia vytvorit 50:50 join-venture s Cinskou kopirovaciu automobilkou, ktora je len babka Cinskej vlady a vykradne technologie a know-how a zacne vyrabat kopie, ktore bude e😜ortovat do celeho sveta a aj do Europy na drzost!
Taktiez zahranicne automobilky nemozu kupit Cinsku automobilku.. donedavna Cina zakazovala dovazat originalne zahranicne autodiely hoci porusovala pravidla WTO (co potvrdilo WTO) ale to jej nebranilo aby vyrabala nelegalne plagiaty Europskych autodielov a tie e😜ortovala do EU uz desatrocia! Taktiez dovozne cla su do Ciny az vo vyske 65% (cize Cina zas porusuje pravidla WTO)... a Cina e😜ortuje nelegalne kopie EU aut do EU za smiesne 10% clo!
Zahranicna automobilka, ktora ma v Cine spolocny vyrobny podnik (a teda prinasa Cine aj peniaze a zamestnanost) nema nijaku pravnu ochranu v Cine a ked zazaluje Cinskeho kopirovaca tak Cinsky sud da za pravdu Cinskemu kopirovacovi. Vid napriklad pripad ked Cinsky Great Wall okopiroval Fiat Pandu (ktoru mal drzost predavat aj v EU a Taliansku) a Cinsky sud dal za pravdu Great Wall...a to FIAT vyrabal v Cine prostrednictvom svojich dcerskych spolocnosti.... Po sude Great Wall vyhlasil, ze to vraj Fiat kopiroval..to je drzost storocia...
Ale na druhu stranu v Europe maju Cinske kopirovacie spolocnosti 100% pravnu ochranu a istotu hoci tu nic nevyrabaju a vyrabaju len v Cine... Napriklad ked Cinsky Qoros (kopirovacia Cinska statna automobilka Chery, ktora skopirovala Chevrolet/Daewoo Matiz (ktory sa vyrabal aj v EU, Taliansky dizajn) a dodnes ho Chery predava po celom svete dokonca aj tam kde ma GM vyrobne zavody) zazaloval v EU Kiu aby nemohla pouzivat pre K9 oznacenie Quoris v EU..a Cinsky kopirovac sud vyhral...
Dalej Cinania mozu kupovat 100% podiely v EU automobilkach (Volvo - Cinska kopirovacia automobilka Geely, MG/Rover - Cinsky SAIC - vykradol technologie a krach v GB doslova), mozu tu dovazat Cinske autodiely, maju 100% pravnu ochranu a podobne... Hnus.
:no: :no:
Taktiez zahranicne automobilky nemozu kupit Cinsku automobilku.. donedavna Cina zakazovala dovazat originalne zahranicne autodiely hoci porusovala pravidla WTO (co potvrdilo WTO) ale to jej nebranilo aby vyrabala nelegalne plagiaty Europskych autodielov a tie e😜ortovala do EU uz desatrocia! Taktiez dovozne cla su do Ciny az vo vyske 65% (cize Cina zas porusuje pravidla WTO)... a Cina e😜ortuje nelegalne kopie EU aut do EU za smiesne 10% clo!
Zahranicna automobilka, ktora ma v Cine spolocny vyrobny podnik (a teda prinasa Cine aj peniaze a zamestnanost) nema nijaku pravnu ochranu v Cine a ked zazaluje Cinskeho kopirovaca tak Cinsky sud da za pravdu Cinskemu kopirovacovi. Vid napriklad pripad ked Cinsky Great Wall okopiroval Fiat Pandu (ktoru mal drzost predavat aj v EU a Taliansku) a Cinsky sud dal za pravdu Great Wall...a to FIAT vyrabal v Cine prostrednictvom svojich dcerskych spolocnosti.... Po sude Great Wall vyhlasil, ze to vraj Fiat kopiroval..to je drzost storocia...
Ale na druhu stranu v Europe maju Cinske kopirovacie spolocnosti 100% pravnu ochranu a istotu hoci tu nic nevyrabaju a vyrabaju len v Cine... Napriklad ked Cinsky Qoros (kopirovacia Cinska statna automobilka Chery, ktora skopirovala Chevrolet/Daewoo Matiz (ktory sa vyrabal aj v EU, Taliansky dizajn) a dodnes ho Chery predava po celom svete dokonca aj tam kde ma GM vyrobne zavody) zazaloval v EU Kiu aby nemohla pouzivat pre K9 oznacenie Quoris v EU..a Cinsky kopirovac sud vyhral...
Dalej Cinania mozu kupovat 100% podiely v EU automobilkach (Volvo - Cinska kopirovacia automobilka Geely, MG/Rover - Cinsky SAIC - vykradol technologie a krach v GB doslova), mozu tu dovazat Cinske autodiely, maju 100% pravnu ochranu a podobne... Hnus.
:no: :no:
Jo, co si Evropa upekla, to má. Ale pak ať nebrečí. Těm vlivným je to stejně jedno, své prachy mají jisté a nic více je nezajímá. A pláč o tom, jak se jim nelíbí klesající evropská ekonomika je jen hra na oko pro veřejnost...
Populismus a tvrzení bez důkazů. Např. tady je italská stránka great wallu😒odkaz]
Ukaž mi, které auto je okopírovaná Panda.
Mám pocit, že šíření špatných nálad prosáklo do všech odvětví. Lidi chtějí slyšet špatné věci, tak je slyší. Média je jim s radostí naservírují, hlavně, když na tom vydělají.
[odkaz] Které to auto je okopírovaný Matiz? Jistou podobnost k něčemu lze najít u všech modelů aut světa, ale kdo nechce, nevidí a naopak.
S lidmi se v moderní dobe rychlého přístupu informací velmi snadno manipuluje. Stačí něco napsat a hned je to dogma, přitom je otázka pár sekund si tvrzení ověřit. (pro info, dělá se to na stejném stroji, kde jsme si přečetli tvrzení).
Ukaž mi, které auto je okopírovaná Panda.
Mám pocit, že šíření špatných nálad prosáklo do všech odvětví. Lidi chtějí slyšet špatné věci, tak je slyší. Média je jim s radostí naservírují, hlavně, když na tom vydělají.
[odkaz] Které to auto je okopírovaný Matiz? Jistou podobnost k něčemu lze najít u všech modelů aut světa, ale kdo nechce, nevidí a naopak.
S lidmi se v moderní dobe rychlého přístupu informací velmi snadno manipuluje. Stačí něco napsat a hned je to dogma, přitom je otázka pár sekund si tvrzení ověřit. (pro info, dělá se to na stejném stroji, kde jsme si přečetli tvrzení).