Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Combi III: Takto bude vypadat

Podoba nové Octavie je už dobře známá. Odvozené kombi se představí v březnu na autosalonu v Ženevě.
Zpět na článek
7. 1. 2013 12:11
7. 1. 2013 13:30
7. 1. 2013 12:12
7. 1. 2013 12:13
7. 1. 2013 12:16
7. 1. 2013 12:16
7. 1. 2013 12:49
7. 1. 2013 13:19
7. 1. 2013 14:38
7. 1. 2013 12:52
7. 1. 2013 13:17
7. 1. 2013 17:19
7. 1. 2013 12:32
7. 1. 2013 12:53
7. 1. 2013 13:13
7. 1. 2013 17:03
7. 1. 2013 12:22
7. 1. 2013 12:46
7. 1. 2013 13:24
7. 1. 2013 18:54
7. 1. 2013 19:07
7. 1. 2013 20:20
7. 1. 2013 17:23
7. 1. 2013 12:33
7. 1. 2013 12:37
7. 1. 2013 13:18
7. 1. 2013 17:25
7. 1. 2013 12:41
7. 1. 2013 12:45
7. 1. 2013 12:52
7. 1. 2013 13:49
7. 1. 2013 13:55
7. 1. 2013 14:05
7. 1. 2013 19:25
7. 1. 2013 19:39
7. 1. 2013 16:14
7. 1. 2013 14:12
7. 1. 2013 15:51
7. 1. 2013 14:25
7. 1. 2013 15:03
7. 1. 2013 16:14
7. 1. 2013 15:18
7. 1. 2013 15:42
7. 1. 2013 16:02
7. 1. 2013 16:21
7. 1. 2013 16:23
7. 1. 2013 16:42
7. 1. 2013 17:47
7. 1. 2013 17:27
7. 1. 2013 17:32
7. 1. 2013 17:38
7. 1. 2013 17:40
7. 1. 2013 17:42
7. 1. 2013 17:44
7. 1. 2013 17:34
7. 1. 2013 17:41
7. 1. 2013 17:43
7. 1. 2013 17:46
7. 1. 2013 17:37
7. 1. 2013 17:42
7. 1. 2013 17:53
7. 1. 2013 18:07
7. 1. 2013 18:17
7. 1. 2013 18:26
7. 1. 2013 18:44
7. 1. 2013 20:13
7. 1. 2013 19:46
7. 1. 2013 12:11
golf variant
vw group to uz s optimalizaciou vstupov prehana, bocna linia je kopia golf variant :-/
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Snooob
7. 1. 2013 13:26
Re: golf variant
A to vieš ako?!
A ešte: na tvare klasického kombi toho moc nezmeníš, teda ak nejde o auto typu Shooting Brake alebo nejaký iný crossover
7. 1. 2013 13:30
Re: golf variant
Vždyť jsou to zase nějaké redakční omalovánky...
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 12:12
pekne
krajsia ako lift.... :yes: v prvej sekunde ked som sa zahliadol na to zadne bocne okienko kombika a aj ten chromovany lem okolo d stlpika tak som v tom uvidel 3ku touring [odkaz]

to zadne okno je skutocne tvarom uplne rovnake... vidim v tom bmw
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
7. 1. 2013 12:13
.
Nová Octavia se mi prostě líbí. V dnešní době rozteklých, překombinovaných tvarů a aut, kde se přední světla skoro potkávají se zadními působí naprosto skvěle.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 12:16
Re: .
asi fandis pezotu a treba povedat ze s tymi natiahnutymi svetlami to zacal v minulosti prave pezot , neboj mna to tiez nepotesilo a pezoty mam tiez rad a tak som rad ze dnesny dizajn pezotov je uz ine kafe :yes:
Avatar - kari.laz
7. 1. 2013 12:49
Re: .
Peugeoty mám dva, ale neznamená to, že jsem k nim nekritický a například 208 se mi nelíbí téměř vůbec právě kvůli překombinovanosti, ale 508 je úžasná. Stejně tak moc nemusím 3008, ale 5008 se mi líbí hodně. Byl jsem vždy zastáncem usedlejších tvarů.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 13:19
Re: .
suhlas 508micka je genialna a vo verzii GT kombik priam bozska, velmi vydarene auto :yes:
Avatar - PeterLuk
7. 1. 2013 14:38
Re: .
Tak ja som fánúšik Peugeotov a ako 508, 208, 300, 2008 alebo 5008 sa mi páčia. Aj 207, ale naopak 407mičku moc nemusím.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 12:24
Re: .
Ano, designový jazyk Škody je v tomhle dobrý. Nekombinuje nekombinovatelné a design je čistý a nadčasový. OII před facem vypadá pořád dobře. Jak vypadá 308, neřku-li 307 z té doby raději nemluvit. Ale neber si to osobně ;-)
Avatar - kari.laz
7. 1. 2013 12:52
Re: .
V pohodě, já u Peugeotu taky nefandím všemu. Kde jsou časy krásné 406. A dnes za vyloženě hezké auto u Peugeotu považuji jen 508 a 5008. Takže osobně si to neberu. A jsem rád, že se Škoda nenechala strhnout proudem zaoblování a protahování světel.
7. 1. 2013 13:17
Re: .
V téhle volbě modelů se naprosto shodnem. :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 14:08
Re: .
Ano, 406, 306 to jsem taky býval fandou a Peugeot byl pro mě jasná jednička z Francouzů. :yes:
Avatar - twistedTSD
7. 1. 2013 17:19
Re: .
:yes: Mám téměř stejný názor. 406 byla krasavec, i 306 a 605 byla pěkná auta. Nejlépe vypadajícím Peugeotem současnosti je pro mě 508 (kombík je asi nejhezčí ve třídě), což o 208 říct nemohu...A ať si milovníci rozteklin říkají co chtějí, já jsem rád za návrat Škody k jednoduchým hranatým tvarům.
7. 1. 2013 12:32
Re: .
Já nevím, radši si počkám až na live seznámení zatím se mi to moc nepozdává. Ale Lift je moc povedený. Škodofky nemusím, ale musím uznat že OIII lift je první škodofka kterou bych si dokázal představit v garáži.
7. 1. 2013 12:22
...
Hezčí než liftback (chromovaná linka okolo oken je konečně tak, jak má být), ale ty trojúhelníky jsou pořád stejně hnusný.
Dneska jsem konečně potkal na D8 tu červenou socku o který se tu pořád píše...a nic moc teda, bude to chtít světlou barvu a hoodně velká kola.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 12:31
Re: ...
Velká kola jsou bolestí dnešních aut. Všechno to jsou velké obludy, na kterých i 16" vypadají podměrečně, jenže kdo má ty nízkoprofilové 18" platit, ale hlavně kdo má na nich v našem tankodromu jezdit. Kde jsou ty časy, já mám na E36, autě střední třídy, 15" a vypadá to dobře.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 12:46
Re: ...
to je tym ze kedysi mali auta strednej triedy dlzku maximalne 4,5 metra a vysoke boli tak 1,4 metra - boli to pekne kompaktne nizke sedany ( 3ka, Cecko,A4ka, 156tka )..... takze tam vyzerali aj 15tky 16tky vyborne.... lenze dnesne auta strednej triedy maju 4,8 metra vyska auta uz atakuje 1,5 metra.... je jasne ze potrebuju taketo obludy aj vacsie kolesa... ved dnes uz male auta maju bezne 15tky ale kedze su dnesne male auta tucne a vysoke skatule tak tie kolesa tiez nevyzeraju vobec velke... na felde vyzeraju aj 14tky elektrony super... lebo auto je stihle a nizke , skus tieto 14tky elektrony z feldy si predstavit na fabii.... hrozna predstava ze.... :yes: ;-)

suhlasim.... dnesne auta su uz dost obludy
7. 1. 2013 13:24
Re: ...
Problém není v délce a výšce auta, ale ve zvětšování plochy plechů/ zmenšování prosklení a zvedání kapoty. Nad koly je opticky více a více masy. Navíc u některých aut mi připadá, že se mezigeneračně snižují a snižují (ověřovat se mi to nechce). To jen k tomu proklamovanému nárůstu výšky.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 14:10
Re: ...
Je to přesně jak píšeš. Výškou to ani tak není, ale je to tou masou plechu, toho je strašně moc a pak není divu, že to vypadá jak vypadá. Insignia na 17" vypadá jak na kolech z kočárku.
Avatar - Blue Sun
7. 1. 2013 18:54
Re: ...
S tím souhlasím. Dnes jsem potkal ix35 v bílém a ta masa plechu mě vyloženě vyděsila. Ale, abych zase neříkal, není to jen bolest Hyundai, protože mám pocit, že se to začíná objevovat i u BMW, Fordu, Renaultu. V tomhle docela obdivuju VW, stále té plechové ofenzivě odolává. Neříkám, že se mi jejich design kdovíjak líbí, ale za tohle mají plus. Inu, tvarované plechy jsou asi levnější, než kvalitní autoskla.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 19:07
Re: ...
Jo, to je fakt problém. Hlavně Korejci se neumí korigovat, děs vidět i40 se zástěrkami a na kdovíjak malých kolech. Ford, jak přešel na kudrlinky, se v tomhle začíná hodně podobat HK.
BMW ale dle mě nemá tak vysoký ponton, plocha zasklení vůči plechům je tak akorát. Kola a snížený podvozek dělají auto daleko hezčím, jenže větší kola s nízkým profilem a s dnešními tvrdými podvozky se s tankodromem prostě neslučují a člověk má pak sto chutí si koupit W140, který všechno kolem sežere.
7. 1. 2013 20:20
Re: ...
U BMW jsem si toho všiml asi jako první (třeba u E92) - objektivně to není tak hrozné, ale nejde si toho nevšimnout. Což bylo nejspíš tím, že jsem auta tolik nesledoval, BMW patřilo k výjimkám. Ale ix35, to je kapitola sama pro sebe. Ve skutečnosti vypadá snad ještě groteskněji než na fotkách. Poprvé jsem ho potkal také v bílé a jak jsem tu psal, málem jsem se vyboural, jak jsem se začal smát.

Je to móda. Chtějí dát autu dynamičtější vzezření. Takže klesající linie střechy (minimálně horní linie oken), stoupající spodní linie oken a ideálně úzké tankové průzory. U mne má za tohle VW také plus. Ta masa vypadá hrozně a z auta navíc bývá hůř vidět. A prvoplánovost vzhledu také není ideální. Klasické, desítky let staré tvary jsou pořád krásné. U tohohle se člověk musí přemáhat už v době uvedení.
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 13:12
Re: ...
Máš pravdu v tom, že dnešní sedany a lifty mají velkou plechovou plochu nad zadními blatníky, a tak kola vypadají utopeně. Když se k tomu přidá vysoký předek, tak je dílo zkázy dokonáno. Nevýhodou jsou i velké obvody (Fabia má nízkoprofilové 15ky, zatímco O II balóny).
Avatar - twistedTSD
7. 1. 2013 17:23
Re: ...
Červená mi k OIII nesedí (aspoň na fotkách), nejlepší to asi bude v nějaké stříbrné.
7. 1. 2013 12:33
Fotky
Tak další zaručený zprávy, jak bude vypadat. Ale že každá fotka má jinak spodní lištu pod bočním oknem u kufru... Asi budou dvě varianty... A nebo ACZ opět pouští do světa svoje koláže... 8-s
Rozbalit vlákno
3
7. 1. 2013 12:37
Re: Fotky
Nejen to, každá ta koláž má jinak i zadní nárazník. :-)
7. 1. 2013 13:18
Re: Fotky
A okrem toho bude mat v zadnych svetlach po 2 svietiace C (ako liftback) a urcite nedostane 18" disky Luxon zo Superba :no:
7. 1. 2013 17:25
Re: Fotky
Tvarove to podle realnych fotek oiii sedi, proporcne ale moc ne. Bojim se, ze takto hezka nebude >:D Nebude vypadat tak kompaktne, ale vzdusneji. Jo, a bude mit sterac nadruhou stranu...
7. 1. 2013 12:41
pěkné ale
Nová Oktávka se povedla řekl bych ale myslím, že to zabijou cenou. Ano nová Oktávka je větši ale to třeba nová Kuga taky. V současné době zdražovat nový model je hodně velká odvaha. A už Rapid začíná ukazovat, že přestřelili....otázkou, jak budou moc jít dolu z cenou až to zjístí i u Oktávky...
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2013 12:45
superb
Co jsem slyšel, má to lepší výbavu i místa než Superb, tak to se jich teď moc neprodá :-) A na novou octávku se bude čekat od půl roku nahoru. V MB už podepisujou zaměstnanci že budou dělat 6 dní v týdnu :-! chudáci :-|
Rozbalit vlákno
15
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2013 12:52
Re: superb
Tak místa těžko, nebude ho nadbytek jako v Superbu. Až na zadní nápravu nevidím důvod proč Superba koupit. Snad odhlučnění, ale kdo ví.
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 13:07
Re: superb
O III má modifikovanou zadní vlečnou nápravu a mnohem lepší poměr délka/rozvor. Takže toho, že by měl vlečňák horší vlastnosti než ***atý sup s víceprvkem bych se nebál. Jen silný motor a velká kola budou nezávislé zavěšení potřebovat. I když to, že Golf ho nabízí o dost níž vyvolává řadu spekulací.
Avatar - Choochoo
7. 1. 2013 13:49
Re: superb
Pokud plati, ze i pro 110kW TDI bude torzka, tak nezavisle zaveseni dostane snad jen 1,8 TSI 132kW. No treba ***ata OI byla bida na torzce a tohle ma taky slusne previsy. Takze, ze by tohle predbehlo Superba dost pochybuji.
Avatar - guze
7. 1. 2013 13:55
Re: superb
Jak měla vůbec řešenou zadní nápravu OI v provedení 4x4?

EDIT: Cajk, už jsem si to našel :-)
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 14:02
Re: superb
Tuším, že víceprvek. Víceprvek měl v 4x4 i Passat a konstrukce vlečka - 4x4 je třeba jen u Pandy 4x4 nebo F E RS Coswordu.
Avatar - Choochoo
7. 1. 2013 19:25
Re: superb
Co Opel Moka s torzkou 4x4? Jestli si dobre vzpominam, tak jsem to videl jeste u nejakeho Renaultu.
Avatar - guze
7. 1. 2013 19:39
Re: superb
Scenic RX4 měl/má torzku s 4x4.
7. 1. 2013 16:14
Re: superb
Právě nasazení Haldexu přivedlo u koncernu multilink do nižší střední. I teď by všechny 4x4 měly dostat multilink, takže i 1,6 TDI, pokud se tahle kombinace dostane do nabídky. A tentokrát by pohon všech kol měl dostat i liftback.
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 14:00
Re: superb
Jenže O I měla o trochu jinou konstrukci nápravy a měkké tlumiče, měkkou kastli a vůbec to nebylo kdovíco. Rapid se stejnou nápravou jezdí dobře.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 14:11
Re: superb
A hlavně měla opravdu extrémní zadní převis a malý rozvor, to bylo to hlavní. V tomhle je OIII opravdu někde jinde.
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 14:15
Re: superb
Tak na střední třídu je to málo, ale na Octavia Klasse hodně.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:09
Re: superb
Ano, střední třída byla a bude daleko, od toho je Superb, který zase v žádném případě nepatří do vyšší střední. Zkrátka při pomatenosti novinářů člověku nezbývá nic jiného než si zachovat zdravý rozum.
Avatar - šmoula nešika
8. 1. 2013 15:40
Re: superb
Tak ale zase to musíš někam zařadit a když to úplně není ani na jedno...
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 12:52
Ďalší Prepadák ?
Je to možné , to záleží ako škodovka nastaví ceny a výbavy . Zatiaľ škodovka mlčí o cenách a výbavách , len dúfam že dostanú už konečne rozum ! :-!
Rozbalit vlákno
32
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 13:03
Re: Ďalší Prepadák ?
Tak u nejdůležitějšího modelu to snad takový propadák nebude. Když vezmeme cenu O II, O III, G VII, G VI, L III, T IV a Rapida, tak se to dá +- odhadnout.
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 13:07
Re: Ďalší Prepadák ?
rapid je prepadakom nie iba kvoli cene ale podla mna mnoho ludi od kupy rapida odradza aj stara verzia TSi -ciek s retazou.... kazdy kto moze uz pojde radsej do noveho golfa alebo novej octavky s remenom... rapid sa proste nevydaril... motoricky zastarale a navyse drahe.... myslim ze bez tohoto auta by sa skodovka zaobisla.... nuz co mame tu rapida tak som zvedavy na skodovku co dalej s nim bude robit ( uprava cien, zmena motorov, rozsirenie karoserskej varianty a pod )
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 13:13
Re: Ďalší Prepadák ?
Nové TSI motory pravdepodobne dostane až o 2-3 roky , ale rozhodujúca je úprava cien a výbav ..
Nie je možné aby rovnako vybavená Jetta stála len o 19 € viac ako Rapid , pritom je v Jette viac miesta a je aj kvalitnejšia a luxusnejšia , to viem , kedže je to moje služobné auto ! ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 13:22
Re: Ďalší Prepadák ?
ceny mozu upavovat ako len chcu.... kto raz nechce tsi s retazou tak si rapida nekupi... a pojde do golfa.... ja si myslim ze lady sa pohnu nielen upravou cien ale prave nasadenim novsej verzie motora TSi s remenom.....

jettu nemozes porovnavat s rapidom... jetta je fakticky golf sedan... rapid vychadza skor z fabie ( predna naprava ) je uzsi ... razvor nie je vsetko
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 13:27
Re: Ďalší Prepadák ?
jetta už dávno nie je ten hnusný Golf V s kufrom , už je samostatná a povedal by som že je to asi jediný VW ktorí by som chcel :yes: Ale máš pravdu s Rapidom sa nemá zrovnávať , ale mne nejde do hlavy ako je možné že Rapid stojí toľko čo Jetta pritom Jetta je na úplne inej úrovni ako Rapid ? je to choré !
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 13:35
Re: Ďalší Prepadák ?
skodovka ma uz dlhsiu dobu prestrelene a "chore ceny" a my slovaci hlupi jej to zerieme ;-\ , kto sa trosku poobzera po cennikoch a vybavach a pod tak mu musi byt nad slnko jasnejsie ze skodovka je dnes draha znacka.... uz to nie je ako kedysi za cias feldy.... casy sa zmenili... skodovka je dnes draha a pritom ponuka za vela penazi velmi malo muziky.....

s rapidom to prestrelili.... uz sa o tom aj verejne vie.... priznali to ja dileri skodovky, rapid skonci skor ako zacal.... spravili mi velmi zle meno uz len cenami, navyse ako vravis.... za cenu rapida mame jettu... alebo nadupanu 301tku... sam neviem preco je skodovka taka draha... neviem v com to viazne.... ze ceske auto je drahsie ako auto spoza oceanu.... neviem
7. 1. 2013 13:08
Re: Ďalší Prepadák ?
Netvař se tady jak naivka. Proč by měli "dostávat rozum", když rok od roku zvyšují objem prodaných aut.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 13:17
Re: Ďalší Prepadák ?
Škodovka sa v česku a na slovensku predáva len preto , pretože ľudia si stále myslia že je to "domáca automobilka a tak je to najlepšie" a preto si škodovka dovolí zvýšiť ceny , v ostatných krajinách kde sa dobre predáva je aj vyšší plat , takže tam škodovka je pravá ľudová automobilka a oplatí sa im to kúpiť ... ;-) Škodovka Česko a Slovensko len využíva !
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 13:26
Re: Ďalší Prepadák ?
skodovka prestala byt lacna prichodom Octavie II, este fabia I da sa povedat bolo celkom fajn auto za rozumnu cenu ale uz aj tam bolo evidentne ze skodovka prestala byt akousi lacnou znackou a akousi vyhodnou kupou ;-) , pri pohlade ale na ceny rapidu mam pocit ze skodovka si asi robi srandu..... uz to prestava byt s cenami skodovky vtipne.... 8-s , ved dnes mame na vyber tolko lepsich a lacnejsich aut ze je az hriechom kupovat skodu.... boze moj.... ludia otvorte oci
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 13:31
Re: Ďalší Prepadák ?
:yes: :yes: To si radšej kúpim I30 alebo Ceedku za lepšiu cenu a s lepšou výbavou ...
Škodovka sa tvári že je Premiant , pritom by to mala byť ľudová značka ! Lenže ona je asi taká ľudová ako Volkswagen >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 13:40
Re: Ďalší Prepadák ?
fakt neviem v com je ten hacik ze je rapid taky drahy ako je ( asi ma zlate vodice v elektroinstalacii ako Rolls ) lebo inak si to neviem vysvetlit tie ceny.... ale vlastne aj fabia je drahym autom.... pri pohlade do cennika skodovky je to cele na hlavu.... ved skus pozriet ;-)

ani ceed uz nie je lecnym autom ale za slusne peniaze predsa len ponuka viac muziky, krajsi dizajn a lepsie zaruky, navyse uz zaklad je motoricky schopny... skus si kupit skodovku v zaklade.... ;-)
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 13:51
Re: Ďalší Prepadák ?
[odkaz]

[odkaz]

Takže Petrumr má v eleganci HTP , veď to vychádza na 11 tisíc € ! Človek kto je ochotný dať za Škodovku toľko peňazí je fakt mentálne postihnutý a ešte keď bude mať šťastie mu ju ukradnú z parkoviska na ND

Nemáš číslo na pána Chocholouška , mám pre neho pacientov v Mladej Boleslavi >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 14:50
Re: Ďalší Prepadák ?
skutocne ceny z risi divov 8-s
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 14:52
Re: Ďalší Prepadák ?
To je moje hláška. 8-s
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 18:24
Re: Ďalší Prepadák ?
Neboj , ten môj vrak ktorí ty uvidíš stále len zo zadu mám poistený ;-)

Dík , obrázok som vyberal pečlivo ! >:-[]
7. 1. 2013 14:14
Re: Ďalší Prepadák ?
>:D >:D Tváří se jako premiant, ale měla by být..... >:D >:D Tajný sen na který nemáš ? >:D >:D
To, že by měla být lidová značka říká kdo ? A že se tváří jako premiant ? No, sám píšeš, že je drahá, tedy neprodává za lidové ceny.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 14:22
Re: Ďalší Prepadák ?
Výbava je ubohá , aj vo výbave Elegance si musíš dokúpiť zadný stierač za 86 € a motory sú výkonostne v roku 1990 a ceny Octavie (nižšia stredná trieda) siahajú až na 30 000€ ! To je zo strany Škodovky dosť ubohé ! ....
7. 1. 2013 16:07
Re: Ďalší Prepadák ?
Výbava by byla ubohá, kdyby nebyla. Výbava je. Druhou otázkou je za jakou cenu. O paletě motorů se nemá cenu příliš bavit. Rozhlédni se na trhu a uvědom si postavení škodovky.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 18:33
Re: Ďalší Prepadák ?
V tom máš pravdu , ja sa ale bavím o nepríplatkovej výbave , inak s tebou súhlasím že si Škodovku môžeš nakonfigurovať ako chceš , akurát že ťa to bude stáť celý majetok a ľavú ľadvinu ;-) :yes:
7. 1. 2013 16:23
Re: Ďalší Prepadák ?
Zase zadní stěrač. U liftbacků/ kupé je to normální. U hatchbacků/ kombi jsou v základu. Mně třeba štve, když ho mám povinně, protože to po pravdě v mých očích vypadá otřesně. Sedan ho nepotřebuje, proč by ho měl potřebovat liftback? Když už chceš psa bít (kritizovat nevybavenost), tak si alespoň vyber pořádnou hůl.

A co se cen týče... všichni ví, že reálné jsou trochu někde jinde a mohu ti prozradit, že takové BMW 118i při uvedení stálo v plné nějakých 55 tisíc € ceníkových (lepší výbava + prémium). 30 tisíc je prd. Dříve byl strop Octavie II nějakých 1,1-1,2 milionu Kč. Nemá cenu nad tím fňukat. Buď ji můžeš koupit výhodně, nebo koupíš někde jinde.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 18:28
Re: Ďalší Prepadák ?
Vec vkusu , ale já si bez stierača liftback neviem predstaviť , ale keď to nechceš je to tvoja vec , ty budeš v mraze zoškrabávať sneh a vyhrievať okno pól hodinu ... ;-)
7. 1. 2013 20:01
Re: Ďalší Prepadák ?
Na námrazu/ led stěrače nepoužívám. Naštěstí v mém kraji známe vymoženosti jako vyhřívání oken, nezávislé topení a garáž. Když není jiná možnost, tak škrabu a ometám.

Kdyby ten stěrač byl alespoň nějak schovaný, tak pominu, že ho v praxi nepotřebuji. Ale chtít něco, co mi akorát bude na autě trčet a hyzdit ho? Děkuji, nechci.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 18:25
Re: Ďalší Prepadák ?
[odkaz]
Viz. Doplnková výbava
To isté aj u Rapida .... ;-)
7. 1. 2013 20:07
Re: Ďalší Prepadák ?
Všechny kombíky a hatchbacky Škoda mají v základu zadní stěrač. I Citigo. A k tvému odkazu, chce to jen číst: "Zadný stierač Aero s ostrekovačom (len pre Liftback)." Slovák nejsem a má slovenština není zrovna nejlepší, ale "len pre Liftback" ještě pochopím.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2013 14:11
Re: Ďalší Prepadák ?
No a ? Proč by Škoda u Octavie mělo něco vymýšlet s cenou, když se, jak sám píšeš prodává. Využívá ? >:D Nenech se vysmát. Nikdo zákazníkům nenařizuje, co smějí a nesmějí koupit.
Avatar - Aladeen
7. 1. 2013 14:17
Re: Ďalší Prepadák ?
Ale využíva ... ľudské presvedčenie
7. 1. 2013 16:05
Re: Ďalší Prepadák ?
A není to sen každého marketingu každého výrobce, aby co největší část trhu byla přesvědčena o dokonalosti jejich výrobku ? Mimochodem ty zákazníky přesvědčil kdo ? Muž s pistolí a kuklou s logem Škoda ? >:D >:D
Avatar - Choochoo
7. 1. 2013 13:29
Re: Ďalší Prepadák ?
Nerekl bych, ze to bude propadak, Oktavka byla vzdy designove nejvyvazejensi Skodovka. Snad jedine OII facelift se nepovedl. Cenu nastavit je tezke, adekvatni urci az trh. Videl bych ji optimalni na urovni Golfu, mozna lehce pres, cca 20 tis.
7. 1. 2013 14:14
Re: Ďalší Prepadák ?
Ano :yes:
Avatar - Ozzman
7. 1. 2013 13:21
A mě se líbí!
Vypadá velmi dobře, určitě líp, než nynější generace. Takový menší superb. Alespoň zezadu mi ho to připomíná, navíc kola, co se na superb dávají, takže to iluzi dotváří dokonale, ale to určitě nemylsím jako minus. :). Liftback mi přišel sice celkem pohledný, ale kombi vypadá lépe, vyváženěji. Jsem zvědav na cenu, ale bojim se, že oproti nynejší OII to už tak výhodné nebude...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Choochoo
7. 1. 2013 13:33
Re: A mě se líbí!
Na 5. dveřích mi trošku nesedí ten sikmy Rapidni prolis, uvidi se na zivo.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2013 13:43
Re: A mě se líbí!
Me docela dost zajímá velikost oproti stávající ( já vim, že mě tu začnou mlátit čísly někteří uživatelé), ale až to auto uvidim naživo a porovnám ho se stávájící Octou, nebo právě se zástupcem střední třídy, jsem zvědavý :-)
Avatar - Choochoo
7. 1. 2013 18:38
Re: A mě se líbí!
Nejlepe je porovnat vedle sebe. Cisla nejsou dulezita, treba na me pusobi Ceed I v kobiku mohutneji nez Superb. Nebavim se o delce.
Nejvice jsem zvedav na masu plechu na blatniku (vyska nad kolem), kolik ji bude a jak bude pusobit. Kdyby to pusobilo trochu subtilneji nez OII bylo by to spise plus.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2013 19:52
Re: A mě se líbí!
Uvidíme :-)
7. 1. 2013 13:43
nepovedená fotomontáž
Když se kouknete na foto skutečného vozu na xxx.autoforum.cz/…osti/skoda-octav… />tak to vzhledově uplně, nějak se autoři fotomontáže na ty fotky nestihli pořádně podívat.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 14:03
Re: nepovedená fotomontáž
Sériovka bude mít užší světla viz. focení v Chile.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 16:18
Re: nepovedená fotomontáž
Já hlavně netuším, proč nám sem cpou nějaký photoshopy, když už byl kombík nafocen. Fakt... :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:07
Re: nepovedená fotomontáž
Ano, skelet karoserie je venku už tak rok 8-s
Avatar - šmoula nešika
8. 1. 2013 15:42
Re: nepovedená fotomontáž
Člověk už jen těžko chápe, co může ta závislost na bulváru natropit.
7. 1. 2013 14:12
:-)
Takhle vznikaj nejčtenější články... Nemáme o čem psát, tak vyrobíme dvě koláže a předhodíme to stádu... A hurááá, už to jede, už to kliká.... A přitom ty koláže jsou od sebe tak odlišný, že pravosti nevěří snad ani největší fanoušek Škodovky... Ale úkol je splněn.
Rozbalit vlákno
2
7. 1. 2013 14:25
2 Parda71
Čoveče, o moc dál OIII oproti OI není. Délka auta narostla o 152mm a rozvor o 174... Takže oba ty převisy jsou dohromady o 22mm kratší... Rozvor na takhle dlouhý auto je prostě krátkej, ať si Kaban říká, co chce... Zato máme kufr jako kráva...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 14:54
Re: 2 Parda71
Viz můj příspěvek: „Na střední třídu je to málo, ale na Octavia Klasse hodně.“
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 15:22
Re: 2 Parda71
Nemůžeš to brát takhle jednoduše. OI měla krátký rozvor a dlouhé převisy a v zatáčkách to fungovalo jako páka. Násobilo se to se zatížením kufru. OIII na tom bude určitě lépe už jen kvůli delšímu rozvoru a jinak dělané nápravě. Projeď se v OI ostřeji a určitě to sám poznáš, na tehdejší dobu to byl průměr, dnes už to je hodně slabé. Takhle jízdně slabé auto by si Škoda nemohla dovolit.
7. 1. 2013 19:13
Re: 2 Parda71
Práliš zjednodušene to berieš aj ty, jazdné vlastnosti našťastie nie sú závislé len na rázvore a dĺžkach previsov...
7. 1. 2013 15:03
2 śmoula
On ten rozvor není světobornej ani na střední třídu... Pokud si Octavia classe myslel nižší střední... Takovej průměr... Mohl být o pár centimetrů delší... :-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - šmoula nešika
7. 1. 2013 15:07
Re: 2 śmoula
Tím jsem myslel, že Octavia je třída sama pro sebe - mezi nižší střední a střední. :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 15:24
Re: 2 śmoula
Ano, taky nechápu ten novinářský boom s řazením OIII do střední třídy. Prostě je to liftback nižší střední, který je pěkně narostlý jak doba žádá.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 16:14
Re: 2 śmoula
Já bych neřekl, že lidi chtějí čím dál větší auta. Kdo to potřebuje, když vevnitř se to ve většině případů zase tak moc nezvětší, resp. ne o tolik, o kolik se auto natáhlo... Třeba F10/F11 je fakt velký auto v porovnání s E60, neřkuli E39. 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:04
Re: 2 śmoula
Taky bych řekl. Proto má Škodovka kompaktnější Rapid, ale ten je zas předražený, tak si pak vyber (u Škody). A co se týká prostornosti, tak nezapomeň na bezpečnost, systémy a airbagy. To zabírá neskutečně místa, ale je i fakt, že to automobilky dělají i trochu schválně, aby sis koupil dražší MPV, na kterém jsou větší marže.
Auto jako F10 je zase jiná káva. Obrovský motorový prostor+ za nárazníkem obrovská deformační zóna a prostor pro chladiče, do toho řadové motory až za nápravou... Tam to je prostě dané konstrukcí.
7. 1. 2013 15:18
Nic nove
Po otvoreni webu a vzhliadnuti octy pozeram... co tu zase chce dalsi test starej octavie?

Strati sa v dave starych verzii a rapidov.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
8. 1. 2013 15:44
Re: Nic nove
Co zas se ti v tý tvý makovici honí...
Avatar - Emel
7. 1. 2013 15:42
Kombík
To víko kufru mi přijde nějaké překombinované... ale jednak to tak na renderech bývá a dvak se možná pánové skicaři sekli, protože zrovna tohle na těch fotkách co jsem viděl moc není.
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2013 16:02
LIVE "show"
A kde je ta slibovaná reportáž z pobřeží Portugalska? Reportéři slibovali živé dojmy z premiéry, ne?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - boost.
7. 1. 2013 16:11
Re: LIVE "show"
Co vím z FB jedný nejmenovaný stránky, tak už prý přistáli v Portugalsku.

WTF, tak teď si připadám, jak když má přiletět Obama a na ČT24 to je LIVE. >:D
Re: LIVE "show"
Zdravím, sice jsme přistáli, ale auty se bude bohužel jezdit až zítra, dnes bude zveřejněna cena ;-)

Aleš Jungmann, Portugalsko
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2013 16:23
400 klacků
My co máme auta za 400tkč... Koupit Fabii za 400 klacků... Je to šílenec, nebo neví, co s prachama??? >:D
Rozbalit vlákno
16
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 16:46
Re: 400 klacků
Běž si naleštit auto, a už se sem nevracej.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
7. 1. 2013 16:42
Re: 400 klacků
Ty by ses měl léčit..
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2013 17:05
Re: 400 klacků
Ale rozum si v apatyce nekoupis. Takze ti porad bude neco chybet.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2013 17:47
Re: 400 klacků
Apatyka? Lékárna, přeci. :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:06
Re: 400 klacků
Očividně vše nemáš, protože s chytrostí ses očividně nepotkal.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:24
Re: 400 klacků
To netvrdím, ale semnou tady vedlo a vede několik lidí seriozní diskusi, kdežto na tebe raději každý hned kapituluje, neb s tebou diskutovat je ztráta času, aneb srážka s blbcem je fakt to nejhorší na světě. Mě o tom přesvědčuješ už roky.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:41
Re: 400 klacků
Potvrzeno, chytrost se ti pořád vyhýbá. Těšilo mě, zase si dám od diskuze s tebou nějaký ten rok pokoj.
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2013 17:13
Re: 400 klacků
Napsat mám vše znamená, že ti něco podstatného chybí.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 17:38
Re: 400 klacků
Tobě toho taky chybí víc, než si myslíš.

A už končím, nemá to cenu.
7. 1. 2013 17:27
Dotaz
Prosím všechny, nevíte, jestli by na začátku věty nemělo být velký písmeno? Kor když je zakončena tečkou? Protože nejchytřejší zde nedošel ani k základům gramatiky, a to tady chce poučovat... Mimochodem, pokud ten člověk myslí, že jsem ho viděl leštit auto, tak se plete ale suprově se přiznal. Ani nevím, ani nechci vědět, kde bydlí. >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:34
Re: Dotaz
Ale (ne)inteligence uživatelů se hodnotit může, ne? Když už máme tu demokracii >:D
Avatar - boost.
7. 1. 2013 17:38
Re: Dotaz
Zatím tu máme demokracii. >:-[]
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2013 17:42
Re: Dotaz
Problém je, že blbej nepozná že je blbej a ani to nepochopí i mkdyby mu to řeklo 1000 lidí.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2013 17:34
Gramatika
Já jsem slíbil už nereagovat na různý individua, ale prosím, přečti si svůj příspěvek v 17:16. To byla reakce na tebe, ty pako. >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 17:43
Re: Gramatika
Nech toho už. :-!
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:48
Re: Gramatika
Chovej se jako dospělý, když už nic.
7. 1. 2013 17:37
???
Kde jsou ty živé dojmy?!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - boost.
7. 1. 2013 17:42
Re: ???
A ceník ještě dnes večer.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:49
Re: ???
Můj odhad za TSI 63kw s výbavou o něco slabší než v Golfu je stejných 339 tis. Kč.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 17:53
Re: ???
Dnes jsem četl vyjádření někoho z prodejců Škody na iDěsu a tipoval 360 tisíc. Z mého pohledu nebude Škodovka dražší než VW, to by vedení koncernu nedovolilo. >:D Osobně tipuji něco málo pod základní cenu Golfu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 17:55
Re: ???
Za 360K by to dohnojili komplet. Už tak stačí že je Rapid přestřelený minimálně o 30 tisíc. Octa se v žádném případě nesmí vzdálit od základní ceny Golfu.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 18:07
Re: ???
Yep. Rapida zabili cenou. Fakt nevím, kdo by koupil Rapida, aniž by minimálně (!) v potaz nevzal Leona za 299k s lepším motorem a celkovou kvalitou. Akorát tomu v podstatě chybí AC a multifunkční volant.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 18:12
Re: ???
Ano, mělo to být levné auto, které ale levné není. HTP mělo být jako startovačka za 230, TSI za 250 a prodávalo by se to krásně, takhle budou muset být hodně agresivní dealeři a chce to akce hned ze startu, což není šťastné řešení.
Doufám, že se u Octavie Škoda ponaučí z chyb u Rapida.
Avatar - petrumr
7. 1. 2013 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 18:26
Re: ???
Taky 15". Viděl jsem asi tři stříbrné OIII u pumpy a vypadalo jak zvětšený Rapid. Nic víc, nic míň. Říkal jsem si, jak je OIII pěkná na PR fotkách (jaké auto není, že...), a ona není. Zapadlá malá kola, stříbrná barva, ty trojúhelníky u zadních světel... Nič moč. :-|
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 18:34
Re: ???
A co jsi čekal? Podle laika nebo zdálky v základu to Rapida prostě musí připomínat, když jsou na stejném designovém jazyku a Rapid se základních prvků Octavie vychází. Nebo jsi chtěl aby Rapid byl zmenšená Octavie a OIII by se snažila vymýšlet již vymyšlené? Mě je tenhle způsob mnohem sympatičtější a oceňuju neoddiskutovatelnou snahu Škody Octavii stylově odlišit (zadní dveře, technika světel...).
Design u OIII si myslím je až ten poslední problém. Vše bude stát a padat na ceně.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 18:44
Re: ???
Právě, že jsem čekal větší odlišnost. Nemyslím tím úplně jiný styl, ale detaily. Třeba to nemuselo mit ty trojúhelníky, např.. Neříkám, že je to šeredný. Rozdíly samozřejmě jsou (zadní dveře, odrazky), jen ale celek nemusí vypadat tak stejně.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 18:48
Re: ???
Podle mě to je víc než OK, ale názor ti samozřejmě neberu ;-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2013 20:13
Re: ???
Tak to tam máte, 334 900,- . No.. Kdyby byla za 300, tak bych se nezlobil, jsem zvědav na tu základní verzi :-)
7. 1. 2013 17:59
Bulvár.auto.cz
Koukám ,že z Auta.cz se stal pěkný bulvár.Už se nediskutuje o autech ale o nás samotných.Někdy se tady hádáte ůplně o ničem.Předmět by měla být nová oktávka a né hádky a nadávky na cokoliv.
Můj názor je takový , že nová oktávie combi je zdařilé auto , které už od první generace vytáhl fyrmu škoda tam kde je .ostatní jsou jen doplňkové modely.Včetně Rapidu , který se podle některých neprodává , ale co já vím , je na něj víc zakázek než na Fábii.Otom , jak bude úspěšný rozhoduje trh a aspoň půlroční prodej a ne nějaký vzorek od listopadu..-
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
7. 1. 2013 18:13
Re: Bulvár.auto.cz
Ale i ty první měsíce měly něco napovědě. Každý model Škody, ihned vyletěl, naposled to bylo Citigo. Rapid, tak nadějný mode, nikoliv.
7. 1. 2013 18:04
Naprostý amatérismus
Nejspíš opět uslyšíme, že je to článek (pokud to vůbec článek je) přebraný tentokrát od AutoTipu, a že místní redaktoři za to vlastně vůbec nemůžou. Ale v dnešní době, kde po netu lítají lepší či horší záběry skutečné Octavie Combi, umístit jako super bombu pár řádků s nejsračkovitější animací "nové Octavie" je zoufalost. Například už na první pohled je vidět, že bok tohoto "modelu" je vzatý z Rapida, což ve chvíli kdy známe tvary Octavie působí trochu nelogicky. Před půlrokem bych to bral jako dobrý odhad, teď už je to jenom mlácení prázdné slámy. Vážená redakce, pokud už neumíte/nesmíte nebo nechcete opatřit aktuální fotografie, tak potom asi raději čekejte, až budou oficiální. Tohle nemá vážně cenu... :no:
Rozbalit vlákno
5
7. 1. 2013 19:02
Re: Naprostý amatérismus
Čoveče je to možná blbé, ale po zralé úvaze s tebou musím plně souhlasit. Jasné fotky na autoforum.cz jsou už od 27. listopadu a tady se s trapnovizualizací vytasí, jak s nějakou ultra peckou.
Ten úpadek auto.cz sleduji už cca 2 roky a proto již radši jako jedničku volím právě autuforum. A to není žádná reklama, ale bohužel naprostá realita.
Avatar - boost.
7. 1. 2013 19:11
Re: Naprostý amatérismus
Autoforum jsem začal letos číst a jsem mile překvapen. Velkou míru na tom samozřejmě mají testy, i když ne všechny jsem četl. I ty news tam mají rychleji než na ACZ a přijde mi, že jsou obsáhlejší. Jediné, co mi vadí je vzhled webu.
7. 1. 2013 19:28
Re: Naprostý amatérismus
Jojo testy pana Jandy bych označil za literární skvost. to je radost číst. Ale vzhled je tam opravdu špatný mno, chtělo by to nějakou modernizaci...
7. 1. 2013 19:40
Re: Naprostý amatérismus
Na Autoforum som sa mrkol teraz, a tiež som celkom príjemne prekvapený. Dokonalý nie je, ale voči ACZ má, zdá sa, navrch.
7. 1. 2013 19:41
Re: Naprostý amatérismus
Autofora jsem si v posledních měsících začal také více všímat a souhlasím, také není dokonalé, ale má dost možná nakročeno stát se nejlepším webem o autech (minimálně co se testů týče - skvělé čtení, nebojí se chválit ale i kritizovat a přidávají videa z jízdy - prostě vše co mi tady čím dál víc chybí :yes: ).
7. 1. 2013 19:46
Nádhera
Ačkoliv je to nejspíš jen ,jak už tu bylo řečeno, omalovánka auto.cz tak i kdyby to bylo takhle a já věřím ,že to bude ještě lepší. Tak by to bylo nádherné nadčasové auto. Neměl bych problém s tím mít ho v garáži. Otázkou stále zbýva cena. Ta rozhodne zda to bude dobré nebo výjmečné auto. Jestli oktávie bude pouze celoevropě zaostávat ( u nás vítězit ) nad ostatními nebo se stane autem světového kalibru. Rozhodně se těším až ho budou mít na prodejně a budu ji moct pořádně otestovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2013 19:58
dnes je nejaky saleny den
neviem co sa dnes kazdemu deje..... nechapem

kazdy je dnes akysi podrazdeny 8-s , nahnevany , skoncili sviatky mozno je to tym...

dnes na mna niekolko ludi vyskocilo a vlastne celkom bezdovodne... menovat nebudem...

nikomu tu nenadavam do volov tragedov debilov a budem velmi rad ked si niektori ( ktori nevedia prekusnut iny nazor ako ten ich ) uvedomia ako sa k inym spravaju.... kazdy tu ma pravo vyjadrit svoj nazor a zakazdym sa snazim diskutovat slusne.... bohuzial je tu par individui ktori schvalne provokuju a nemiestnymi provokacnymi prispevkami sa snazia clvoveka vyprovokovat a nastvat..... opat menovat nebudem, ich ciel je jediny... najst si u dotycneho nieco coho sa mozu chytit a potom mu to vyhadzovat pred oci aky je *.......

pisem to poslednykrat - ak je nejaky nazor iny ako ten Vas netreba vzdy podliehat panike a nadavat dotycnemu a zosmiesnovat ho.... je to predsa len nevhodne na tomto fore .. tu ide predovsetkym o pokec o autach.... a o ten sa ja vzdy snazim... nechodim tu nikomu zneprijemnovat zivot ako poniektori ktori sem nechodia slusne diskutovat ale odbavuju sa na tom ako mne a inym budu hadzat provokacne odpovede uplne mimo misu s jedinym cielom.... rypnut si... preco to neviem--- nikomu tu nic nerobim a nikomu tu nenadavam.... komu sa prispevky nepacia nemusi odpisovat ale nadavanie skutocne nie je na mieste...... mame novy rok..... verim ze bude uspesny a prijemny..... a budem rad ked tu budeme navzajom slusne komunikovat a nebudeme si to tu zneprijemnovat nezmyslami

nikomu tu tiez nepisem aby tu neprispieval a pod.... ako iny mne pisu...... mnohi si neuvedomuju ze svojou neprimeranou zaujatostou voci istym osobam akurat zosmiesnuju sami seba.....

ja sem prispievat budem aj nadalej takze je nacase chlapci najst spolocnu rec.... a kto ju najst nechce nech prosim nenadava neuraza nevyhana, dakujem :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
8. 1. 2013 15:53
Re: dnes je nejaky saleny den
Asi bych ti vytknul závorky, ale to sem nepatří. Víceméně s tebou musím souhlasit, nicméně mě zaráží fakt, že to píšeš zrovna ty, protože tvoje názory už jsou poněkud „za hranou“, a tak to méně zkušení kolegové mohou brát jako provokaci i když to většinou nejspíš myslíš vážně. Musí se uznat, že psát umíš až na.... docela dobře, jen ne o autech. Pochop, že tvoje názory na to, co je a není dobré auto, dost zvláštní, a proto tu nejsi oblíbený.
17. 1. 2013 18:57
Video z testování
Video z testování [odkaz]

:yes:
Rozbalit vlákno
0