Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mazda 6: Ceny od 539.900 Kč, kombi za cenu sedanu

77 komentářů

Avatar - iudex
iudex
To mi je zase cenník, typicky hlúpo japonsky postavený. Ak nebudú predaje M6 také, ako očakáva importér, môže poďakovať zrejme aj nelogicky zostavenému cenníku. M6 by ma zaujímala s prostredným benzínom a manuálom; prečo mi ale nútia až najvyššiu výbavu? Ja nechcem kožené čalúnenie (zbytočne kĺže, ak nie sú sedadlá odvetrávané, potím sa v tom), ani 19" kolesá (to je už na úkor komfortu). Presne v štýle: Mohli sme urobiť rozumný cenník; ale nie, my sme si povedali, že vám zostavíme len pár možností voľby. 8-s :no:
Avatar - Schapp
Schapp
Souhlas..
Avatar - Choochoo
Choochoo
Vetsine bude stacit zaklad, ktery ma vse dulezite a je za vybornou cenu, a s pripadnou slevou no nadhera. Tyhle stupne vybavy cenu snizuji a zaklad je plne dostacujici.
Ten prostredni motor je ale fakt divnej. Cenik se samozrejme muze upravit a snad to nekdo udela vcas
_Teddy_
bohuzial, to je "cena" za to, ze sa auta vyrabaju v Japonsku. Nemozu si dovolit robit privela kombinacii (a uz vobec nie cosi take ako web-konfigurator a dodavat auto site na mieru zakaznika) pretoze by sa im sialene predrazila logistika/doprava. To asi je aj jeden z dovodov nizkych predajov Mazdy v Europe...

Mimochodom, zo vcerajsej diskusie k cene Octavie😒br />
GTI: "...K šesti stovkám ještě jednu přidej na extras a máš jasno: máš-li těch sedm stováků, pak za ně obdržíš opravdovou evropskou extratřídu..."

_Teddy_: "Dat sedemsto tycek za octaviu? To nemozes mysliet vazne. Za taku cenu mas slusne vybavene auto z triedy o stupen vyssie..."

Navtech: "Které holátko myslíš vážně ty?!"

No a mame to tu. Napriklad Mazda6/2.0/121kW/Revolution za ~710 tisic je teda fakt "holatko" ako vysite, pretoze jej chyba skrabka na lad!
😄
jossalito
Já naopak tvrdím, že dát za Octavii 700 tisíc, tak mám v klidu verzi RS. :-!
_MT_
Víc kombinací neznamená dražší dopravu, ale potenciálně delší čekání (bude menší pravděpodobnost, že tvá specifikace už někde je). Většinou to spíš znamená dražší výrobu.
Avatar - skejpa
skejpa
:yes:
_MT_
Mimochodem, různé evropské trhy mívají různě poskládané výbavy, takže to s těmi variantami nemůže být tak hrozné.
_MT_
Je to stejná komedie, jako to byla dříve. 😒 Použitelné snad jen když chceš základní motor (popřípadě prostřední s automatem) a nejsi moc náročný na výbavu (nebo máš štěstí a sedne ti).
Mino21
Njn, ti japonci jsou v tom skládání výbav čím dál horší. Z počátku to vypadalo na naprostou bombu ve střední třídě, teď to vypadá na opak. Nebude liftback, střední benzin nelze mít v manuálu s nižšími výbavami a s automatem u vyšší, kde bych to naopak předpokládal, 2,5 nelze mít v manuálu vůbec...
Avatar - roman.rs
roman.rs
ceník je proti pitomcům, co si do maximálky jsou schopný u škodovky dát respektive dokonce nedat třeba klimatizaci.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Když si naopak v Japonsku budeš kupovat Volkswagena, dostaneš taky na výběr z několika výbav, žádný konfigurátor na každou lampičku a popelník se nekoná,
Avatar - roman.rs
roman.rs
Souhlas :yes:
_MT_
Stejně tak v USA. Kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt. Tohle není ani tak o každé lampičce, ale o nesmyslných omezeních.
Avatar - skejpa
skejpa
Musím souhlasit. Přesně tahle kombinace mi tam chybí. Silnější dvoulitr s manuálem a třeba druhou nejnižší výbavou. To se teda v Mazdě někdo klepl do hlavy...
_MT_
Povinná kůže je na draka. Ale to jsme tu probírali už několikrát. Těžko říct, jaké budou 19". Teď jezdím na 20" a je to v pohodě.
Tymkoo
Já si nemůžu pomoct, ale ten nový web je hrozný. Tady nejde o zvyk a o nadávání na všechno co je nové. Vadí mi ta hrozná galerie. Chci si prohlédnout fotky nové Mazdy a místo toho vidím nějakých 8 fotek a tlačítko na další stranu. Pitoměji už to fakt udělat nešlo. to mám 16x odkliknout, abych se dostal k posledním fotkám? A to už vůbec nemluvím o tom, že se na jeden řádek textu vejde tak 7 slov. Akorát se z toho udělá kilometr dlouhá nudle.
cuoresportivo
Souhlasím, ano, je to idiocie.
Avatar - skejpa
skejpa
:yes:
kaplic
M6 je opravdu krásné auto, skoda, ze je trochu mimo můj rozpočet 😒 Ale uvidíme, treba nakonec zbyde vic peněz, nez počítám, nebo bude nějaká zajímavá cena na předvádčku 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
že silnější dvoulitr v manuálu koupíš jedině v nejvyšší výbavě. Právě bych řekl, že kombinace 121 kW, manuál a střední výbavy by šly nejvíce z benzínu. No mi se trefili přímo jak chci, 2,5, automat, plná výbava. Jediné co bych uvítal je el. otvírání kufru. Jsem zvědavý co to bude žrát. Do osmi budu nadšený, do devíti spokojený.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nebude nic i na předváděčku bude pořadník. Není se třeba bát ani automatu, je skvělý. Patří to výš
kaplic
Máš pravdu, v Evropě obecně bude čekačka asi na všechny nové Mazdy, je to vidět na CX5 😒
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vyzkoušej diesely, jsou opravdu dobré a opravdu o hodně silnější než benzíny.
Dokonce to v samotném Japonsku došlo až tak daleko, že lidi kupují M6 z 80% v dieselu, to samé s CX-5.
Sky-G je opravdu dobrý o tom žádná, ale na diesely nestačí - a to ani náhodou.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Můžu jen potvrdit, v CX 5 je diesel jasná volba, ale i ten benzín jezdí vymazleně, jen mu bude chybět dech na dálnici v kopci a naložené. Přece jen je to čtyřválec a v malých rychlostech dá diesel jasně najevo, co motor spaluje. Doufám, že 2,5 bude mít síly dost. Rozdíl v reálné spotřebě u CX 5 je jeden blbý litr a pokud bude 6 žrát s 2,5 o 1,5 litru víc neždiesel tak budu vysmátý jak lečo. Podotýkám, že u žadného jiného podobného auta bych si benzín nekoupil.
jossalito
Včera tady někdo srovnával Mazdu 6 a novou Octavii. Něco z hledika cen. Když kouknu do toho ceníku, co má auto za 540 tis, tak to za kdovíjakou výhru rozhodně nepovažuji.
martin_MPS
V případě nižších výbav bude vycházet Octavia levněji, ale v případě vyšších výbav tam už takový rozdíl není ( a to nepočítám s příplatkem za combi - tyto verze u nás budou asi převažovat). Je to samozřejmě dáno i náklady na logistiku.
Navíc M6 je oproti Octavii velikostně o třídu jinde.
kaplic
No tak M6 je opravdová stredni třída, v základu má nefoukanou novou úspornou atmosféru, a vybavou v zakladu je okolo 1,4 tsi ambition plus + nějaké doplňky. Takze stejna cena jako u oIII ale opravdová střední a fungl nový motor. U mě je jasna volba Mazda 😄
_Teddy_
Mazda6 v "Emotion" ma +/- vsetko co u auta strednej tiedy povazujem za samozrejmost. Je to zaklad, ale slusny zaklad. Pochopitelne, ze par veci tam este chyba. Ale ked skusis dovybavit OctaviuIII 1.4tsi "ambition" na +/- rovnaku uroven, mozno bude stat este viac ako ta mazda. Okrem toho u Octavie bude isto kombik stat viac (pri OII je ten rozdiel ~30-35 tisic Kc)...
jossalito
Já si naopak tvrdím, že Octavii se slušnou výbavou a s 1.4 TSI nedám ani zdaleka tolik, co bych dal za základní model M6. Odhadem 470 tis. Do půl milionu se vlezu s velkým přehledem. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vůbec nechápu proč by to vlastně mělo stát stejně. Tobě připadá divné, že Mazda 3 stojí víc než Fabie.
jossalito
Já ty auta vůbec nesrovnávám, do toho se tady včera pustili jiní, já jen na tu nesmyslnost poukázal.
Mimochodem říkám, ty auta si nijak zvlášť konkurovat nebudou.
esenbe
Nějaké prolínání vidím až u vrcholných kombinací, kdy plná mazda vyjde za méně než octavia. Ale to je tak 5 % zákazníků - většina budou fleety a základní modely pro fyzické osoby
jossalito
Prolínají se všechny značky a modely. 😉
esenbe
No to je sice fakt, ale když porovnáš plnou octavii za cenu nějakých 800 tak najednou je plná mazda levnější nebo stejná. A to je mazda minimálně o jednu formální třídu výše a tak o tři pocitové a kvalitativní .
jossalito
Ceníky jsou u škodovky spíše orientační. Proč Octavii za 800, když za to můžu mít Superba v kombíku, Eleganci, atp.? 😉
esenbe
No jasně. Ale zase se určitě najde těch 5% co řeknou dejte mi voktávku v plný palbě a právě ti by mohli nyní pokukovat po mazdě.
jossalito
Jestli někdo hledá Octávii v plný palbě, spíš než u Mazdy skončí u Superbu. 😉
esenbe
No jenže to je to. Za superb v plné dá daleko více než u mazdy
jossalito
Podívej se, kolik je k mání skladových Superbů a za kolik jsou. A ještě technická, s tou jejich cenou se dá vždy pohnout - směrem dolů. 😉
_MT_
Uniká ti pointa. Snad nikdo rozumný nebude kupovat dobře vybavenou Octavii za ceníkovou cenu. Vím, že některým se to nelíbí, ale podívej se v ČR třeba na mobilní operátory. Neomezený tarif stával oficiálně nějaké 3-4 tisíce měsíčně, nebo kolik, přitom to někteří měli za 3-4 stovky. 90% slevu ti Škoda nedá, ale flexibilní umí být, když se jim chce.
esenbe
BTW nebývá zvykem, že se auto o třídu dolů dostane s cenou na auto o třídu výše při shodné výbavě.
jossalito
Vše je otázkou nabídky a poptávky. Škodovek je po salónech mraky, jednat se dá opravdu úplně o všem. 😉

U Mazdy budeš hledat horko těžko předváděčku s "tvým" motorem, o výbavě už ani nemluvím.
_Teddy_
Lenze ja nehovorim o slusnej vybave, ale porovnatelnej! OIII Ambition stoji 459.900,-. Aby bola na +/- rovnakej urovni vybavy ako M6/Emotion, musis doplnit start/stop, monitorovanie tlaku v pneu, hill-holder, elektricke ovladanie okien vzadu, a multifunkcny volant. To si fakt myslis, ze toto vsetko bude stat len 10 tisic Kc???
jossalito
Já si to narozdíl od tebe nemyslím. 😉
Laboruješ s ceníkem, na můj vkus až přespříliš. Neznám nikoho, zdůrazňuji, nikoho, kdo by si škodovku koupil za ceníkovou cenu z konfigurátoru. Vždy je tam sleva v řádu desítek tisíc. 😉
Avatar - Emel
Emel
Srovnával jsem to já. 1.4TSI Elegance za 509.000 u Škody oproti 539.900 u Mazdy. U Octavie bude kombík +- za 30.000, to jsi tedy v základu na stejných penězích. Mazda má 17" kola, monitor tlaku v pneu, asistent rozjezdu do kopce, start/stop. Octavia zase má autoklimu, mlhovky, kožený volant, vyhřívané a stavitelné sedačky. Na první pohled mi z toho vychází přibližně cenová remíza... a to není pro Octavii dobrá zpráva, Mazda je přece jen větší kus auta.
jossalito
O cenu u Octavie opravdu strach nemám, reálně na tom bude o poznání lépe. 😉
Avatar - Emel
Emel
Uvidíme, zatím jsou ceníky tak hodnotím ceníky. Mě zaráží velký příplatek za Ambition a xenony, jinak je to celkem v normálu.
jossalito
Reálně platí přímá úměra, čím větší příplatky, tím větší možnost slevy. 😉
Avatar - Emel
Emel
To samozřejmě jo, takže dostanu slevu 10.000 ze 40.000 místo 6.000 z 25.000... a ve finále mám xenony za 30 místo za 19 😉 .
Porovnavaj provnatelne. Octavia je masovy vyrobok, prerasteny priemernostou a kompromismi, kvalitou a spolahlivostou hra o dve ligy nizsie. O jazdnych vlastnostiach sa ani nemusime bavit, Mazda je v kazdej triede benchmark ovladatelnosti ci kvality prevodovky. Octavia je dopravny prostriedok, Mazda 6 je auto.
pk1777
Ten rozměr pneu "17“ kola s pneumatikami 255/55" je správně? mám na mysli 255
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Patří tam 225
krultheking
na jednu stranu, pokud chci silnější benzín, dostanu v rozumném příplatku navíc i automat a to je sympatické
ale pokud chci kůži a automat, tak jsem v pytli a musím koupit plno hovadin o které nestojím
včera jsem koukal na polský ceník a ten je poskladaný trochu jinak (... blbě)
Avatar - positivemind
positivemind
To ovládání je fakt zanořené nahoře u toho displeje, tedy ještě hlouběji v palubní desce? No to mě potěškoště 8-s
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Japonské verze nemají vůbec ty čudle kolem displeje, tak to půjde i jinak ovládat. V podstatě ty čudle jsou největší mínus celého auta.
parafin
display je dotykový a okrem toho je dole na tunely otočný ovládač a audio tiež na volante. čo by si ešte chcel?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
..a to se týká i interiéru, je velmi povedený, s velkým náskokem je to nejhečí sedan střední třídy. Trošku mě mrzí, že nová oktávka se k tomuto ani nepřibližuje.... ;-\
earl
😒
Avatar - Aladeen
Aladeen
a musím povedať že je to asi najkrajšie auto strednej triedy , vo vnútry som našiel ten hlúpy systém navigácie a rádia ;-\ , sedenie je na mieste vodiča komfortné až športové z auta je dobrý výhľad a ovladače sú tam kde majú byť , na sedadle spolujazdca sa vyšší človek ako 190 cm sa nebude cítiť dobre kvôli palubnej doske ktorá obmedzuje nohy a koľajničky sú dosť krátke, vzadu je dostatok miesta na nohy , hlava trpí 😉 Cena je nižšia ako mala stará M6 , bohužiaľ nie je to Group a výbavy sú pevne určené :no:
Celkovo nie som až tak nadšený , čakal som trošku viac , ale je lepšia ako Passat 😐 ..... Je to normálne auto strednej triedy 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Navigaci a rádio ovládáš sdruženým ovládačem jako u prémie.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Práve ten mi nedáva logiku ... Nie je to veľmi intuitívne , ja by som mazdu bral asi v základnejšej výbave
Ma007
Musím sa priznať, že slintám po tomto aute, ale čo som si myslel, že motor bude jednoznačne 2,5 benzín pri pohľade do cenníkov a parametrov na silnejší 2,2 chrochták až tak jednoznačne to nevidím.
Dám mazde 1-2 roky na odstránenie mušiek a aby som videl referencie a hor sa do predajne.
cudzinec11
Minusy😒br />
- Benzin moze byt sice usporny, ale na lpg to prerobit nepojde, ani dnes ani o 2-3 roky, kedze je to uplne novy motor uplne novej konstrukcie, takze pre tych, co vela najazdia, neprichadza velmi do uvahy. Plus ked si clovek zacne vychutnavat jazdu, spotreba bude o dost vyssia ako podla EU testov, predsa len, 4,86m a 5,5 l je utopia...

- stredny benzinovy motor s manualom iba v najvyssej vybave a cene
- 2,5 l benzin iba s automatom v najvyssej vybave a cene

- silnejsi diesel iba v najvyssej vybave aj cene

- slabsi diesel ma vsetky tie vychytavky ako adaptivne svetlomety, mrtvy uhol, jazdne pruhy atd., ktore davaju tomu auto pocit premiovosti, az vo vybave Attraction od 28700 EUR.

- cennik sa podoba CX-5 - 2000 EUR, kedze nie je 4x4. Povedal by som vsak, ze je este horsie, ba az priam tragicky zostaveny.

- VELKE MINUS: ziadne zlavy, ziadna moznost zjednavania, dlhe cakacie doby
- NAJVACSIE MINUS V EUROPSKOM KONTEXTE: ziadne predvadzacky.
- tie technologie nepojdu servisovat len tak hocikde, bude to chciet autorizovany servis = dalsie naklady.

Urcite to je super auto, o tom nepochybujem, ale mazda zvolila japonsku cestu - predavat radsej menej kusov v co najvyssej vybave za co najvyssiu cenu, co tu v Europe sa prinajmensom vymimka z kontextu.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Mně ty mínusy vůbec nevadí, vezmu už třetí mazdu v plné výbavě, automat chci, neboť žena se s manuálem moc nekamarádí a cenu budu mít 100% dobrou, jen musím vyřešit, protože se mi snížil nájezd z cca 33000 km ročně na 22000-25000 km ročně, jestli půjdu zase do 2.2 nebo do 2.5 benzínu a jestli by mi náhodou nestačil sedan, protože že bych jezdil stále s plně naloženým kombíkem, to se říct nedá.
jossalito
Tohleto je první realný pohled na problém. Bez skrupulí popsaná realita. :-! :yes:
Avatar - jozephko
jozephko
Som na mazdu zaťažený - aj teraz mám dieslovú šestku. Základná výbava je však neuveriteľné holátko. Bez automatickej klímy, tempomatu a vyhrievaných sedačiek. Myslím, že Golf to má všetko už v základe. Dokonca malý Peugeot 208 má v tempomat v základe!
Šestku s manuálnou klímou som videl tak možno na obrázku - teraz to asi bude bývať častejšie 😄.
Už som o tom kedysi písal - kvalitné audio u japonského výrobcu áut len v najvyššej výbavy mi príde úplná absurdnosť. To by malo byť za príplatok v akejkoľvek výbave. Štandardné audio v japoncoch je šunka za pár eúr z poľského trhu 😄. A vlastné DIN-ové rádio si nenamontuješ čo zahynieš.
Avatar - roman.rs
roman.rs
TAK to se prober. Podívej se na novou Octávku, příplatek je zde snad i za výhled z vozu a růžovou kontrolčičku na palubní desce o klimatizaci si můžeš v základu jen zdát. Co to blábolíš za nesmysl.
Avatar - jozephko
jozephko
Odporúčam najskôr si niečo o autách naštudovať, veľa rozmýšľať a až potom niečo napísať. Potom by sa ti nestalo, aby si porovnával hrušky s jablkami. Octavia je auto o triedu nižšie - a tomu zodpovedajú ceny, výbava, použité materiály atď. Octavia NIE JE priamym konkurentom Mazdy 6. Porovnaj len si ceny základnej výbavy.
Predpokladám, že včera si len čosi-kdesi pochytil v diskusii Octavia vs. Mazda 6 a dnes sa hráš na chytráka >😒] .
Avatar - roman.rs
roman.rs
A co je vzákladu Octávie? - NIC za klimu se připlácí, za hliníková kola se připlácí, za výhřev zrcátek se připlácí, za zadní okna se připlácí, za stop start se pravděpodobně taky připlácí. To se ještě neví, jak je to s motry TSi s vytahaným řetězem po 30.000km.
Co je v základu M6? . klima, 6 pytlů, abs, esp, dsc, eba, 17 hliníky, autorádio s CD MP3, el. zrcátka + výhřev, komplet okna v elektrice, stop start systém atd,atd.atd. Technika Skyactiv je hodně dobrá a jelikož se osvědčila v CX-5 dali jí do lehčí M6. To jí předurčuje k úspěchu.
Ano máš pravdu, když si dovybavíš Octávku, která je otřídu níž, dostaneš se na minimální rozdíl od podobně vybaveného auta, ale o třídu víš. Kompletní ceník s popisem celé výbavy najdeš na stránkách Mazdy, tak si to naštuduj a pak plácej.
jossalito
Tohleto srovnání je od začátku směšné. Uvědom si, že za půl milionu si žádnou M6 nikdy nekoupíš, leda v bazaru. A Octavii budeš mít velmi pěkně vybavenou. 😉
Avatar - Emel
Emel
Hele já nevím... podle mě za takové tři měsíce budou první skladovky a půjde to. V tom základu mě nic moc neruší... jasně, kožený volant a vyhřívané sedačky by to asi chtělo, stejně tak xenony, ale jako auto pro rodinu si umím představit i ten základ.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Počkám zářijovou výrobu a aktuální dieselový 135kW kombík GTA půjde do světa. Jen se musím rozhodnout, jestli vezmu delší sedan nebo přibližně stejně velké kombi. Každopádně Revolution s automatem a asi opět bílá perleť (na Mazdě 6 GJ je jen trochu studenější, než na GH). Uvažoval jsem i o 2.5 benzínu, ale cenový rozdíl není tak velký a při mém stylu jízdy se obávám, že bych se pod 8 litrů na dálnici jen těžko vešel.

[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Asi jako ty vybírá reálný kupec, který má svobodnou volbu. Je jen otázka zda nejlepší diesel nebo nejlepší benzín ve třídě.
Mixo
nazdar mazdaci, ja bych sel do dieslu. nastesti zde diesel neni nutnou volbou kvuli absenci slusneho benzinu jak je to u jinych znacek, ale i tak bych preferoval diesel. jen ta vybava mi dela vrasky na cele.
Avatar - Individualita
Individualita
Jsem velký fanda Mazdy a Hondy, ale co mi (v Evropě) chybí jsou nějaké pořádné motory. Accord už s poslední generací směle může konkurovat prémii a to samé jsem očekával od nové M6. Lze to ale se čtyřválcem 147 respektive 141kW? Prostě aspoň jeden V6 někde okolo 250 koní by to chtělo...
Avatar - Mireon
Mireon
A až se začne prodávat nové Mondeo tak to tady bude zase 😄. Octávka je prostě předražená a kdo chce atmosferickej motor má smůlu. Jinak si myslím že s nejsilnějsí benzínovou M6 půjde jezdit relativně v pohodě za 8 litrů. Nevidím důvod proč by to nemělo jít. Není to evropská automobilka takže by to mělo být ok.