Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 6: Ceny od 539.900 Kč, kombi za cenu sedanu

Michal Fokt Michal Fokt 8. 1. 2013 • 08:44
122
77
Zobrazit náhledy (122)
Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6 Mazda 6
Japonský sedan, koketující s vyšší střední třídou, začíná na českém trhu za necelých 540 tisíc korun, o něco menší kombi bude stát stejně.

Mazda se v Česku chystá na zahájení prodeje třetí generace modelu Mazda6 a v souvislosti s tím zveřejnila ceny obou karosářských verzí sedan a kombi. Obě varianty využívají komplex technických řešení, známých jako Skyactiv, které zahrnují lehké a pevné konstrukce platformy a karoserie, novou generaci benzinových i dieselových motorů a vylepšenou převodovku.

Základní motorizací pro Mazdu6 se stane dvoulitrový benzinový motor o výkonu 107 kW, zkombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, jenž se bude prodávat ve verzi Emotion za 539.900 korun. Ta platí, stejně jako všechny ostatní, jak pro sedan, tak pro kombi.

Silnější verzi dvoulitru se 121 kW lze pořídit s manuálem za 709.900 Kč, velký cenový rozdíl je daný jeho dostupností výhradně v nejvyšší výbavové verzi Revolution, dostupnější tak je překvapivě se šestistupňovým automatem ve druhé nejnižší specifikaci Challenge za 679.900 korun. Vrchlem benzinové nabídky je výhradně s automatem zkombinovaný motor 2.5 Skyactiv G se 141 kW, jen je k mání v top variantě Revolution za 804.900 Kč.

Nabídka turbodieselů o objemu 2,2 l je tvořena dvěma verzemi se 110 a 129 kW, v obou případech lze volit z nabídky manuální a automatické šestistupňové převodovky. Nejlevnější 110kW model s manuálem začíná na 599.900 Kč, 129kW varianta přijde na 771.900 korunách. Verze s automatem začínají na 719.900 Kč, respektive 854.900 Kč.

Zážehové motory
Motor2.0 Skyactiv-G2.5 Skyactiv-G
Převodovka6M6M (6A)6A
Zdvihový objem [cm3]199819982488
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]107/6000121/6000141/5700
Největší toč. mom. [Nm/min-1]210/4000210/4000256/3250
Max. rychlost [km/h]206214 (206)220
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,69,1 (10,2)7,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,65,9 (6,0)6,4
Cena Emotion [Kč]539.900- (-)- (-)
Cena Challenge [Kč]619.900- (679.900)- (-)
Cena Attraction [Kč]659.900- (716.900)- (-)
Cena Revolution [Kč]- 709.900 (-) - (804.900)

Základní verze Emotion zahrnuje mimo jiné dnes standardní balíček elektronických bezpečnostních systémů (včetně signalizace nouzového brzdění) a airbagů, aktivní opěrky vpředu, systém Start-Stop označený i-Stop, startovací tlačítko, palubní počítač, monitor tlaku v pneumatikách, asistent rozjezdu do kopce, multifunkční volant, manuální klimatizaci, elektrické ovládání všech bočních oken, dálkové centrální zamykání, zadní středová opěrka, výškově stavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, audio s CD a MP3 (4 repro), konektory USB a AUX, vyhřívaná, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, 17“ kola s pneumatikami 255/55 a pro vybrané motorizace i systém i-ELOOP s kondenzátorem.

Výbava Challenge přidává kožený volant a hlavici řadicí páky, palubní počítač s velkoplošným displejem, tempomat, hands-free Bluetooth, informační rozhraní HMI s dotykovým displejem, systém prevence čelního nárazu, duální automatická klima, střední loketní opěrka, autorádio se šesti reproduktory, elektricky sklopná zpětná zrcátka, zpětná zrcátko s automatickou clonou, přední mlhovky, dešťový senzor a automatické světlomety.

Varianta Attraction má navíc hlídání mrtvého úhlu zpětných zrcátek, varování před opuštěním jízdního pruhu, přední a zadní parkovací asistent, vyhřívaná přední sedadla, denní svícení s LED, aktivní bixenonové světlomety.

Top varianta Revolution se chlubí koženým čalouněním, elektrickým ovládáním předních sedadel s pamětí, audiosystémem BOSE, 19“ koly, zadní parkovací kamerou, bezklíčkovým ovládáním, adaptivní tempomat nebo pádla pod volantem pro automatickou převodovku.

Vznětové motory
Motor2.2 Skyactiv-D
Převodovka6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]21912191
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]110/4500129/4500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]380/1800-2600420/2000
Max. rychlost [km/h]210 (202)221 (215)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,2 (10,0)8,0 (8,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]4,4 (4,9)4,6 (4,9)
Cena Emotion [Kč]599.900 (-)- (-)
Cena Challenge [Kč]669.900 (719.900)- (-)
Cena Attraction [Kč]709.900 (759.900)- (-)
Cena Revolution [Kč]759.900 (-)771.900 (854.900)

Témata
Avatar - Mireon
22. 1. 2013 13:00
To srovnávání s Octavií je fakt kravina
A až se začne prodávat nové Mondeo tak to tady bude zase :-). Octávka je prostě předražená a kdo chce atmosferickej motor má smůlu. Jinak si myslím že s nejsilnějsí benzínovou M6 půjde jezdit relativně v pohodě za 8 litrů. Nevidím důvod proč by to nemělo jít. Není to evropská automobilka takže by to mělo být ok.
Avatar - Individualita
10. 1. 2013 10:36
Chybí pořádné motory
Jsem velký fanda Mazdy a Hondy, ale co mi (v Evropě) chybí jsou nějaké pořádné motory. Accord už s poslední generací směle může konkurovat prémii a to samé jsem očekával od nové M6. Lze to ale se čtyřválcem 147 respektive 141kW? Prostě aspoň jeden V6 někde okolo 250 koní by to chtělo...
Avatar - Emel
9. 1. 2013 14:25
Re: M6
To samozřejmě jo, takže dostanu slevu 10.000 ze 40.000 místo 6.000 z 25.000... a ve finále mám xenony za 30 místo za 19 ;-) .
8. 1. 2013 23:53
Re: je to o nicom
Tohleto je první realný pohled na problém. Bez skrupulí popsaná realita. :-! :yes:
8. 1. 2013 23:51
Re: M6
Reálně platí přímá úměra, čím větší příplatky, tím větší možnost slevy. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku