Osobne mam dojem, ze si neuvedomil, ze je v drifte a zle otocil volant. V snahe o korekciu ho stocil doprava a nie na stranu, kde mal zadok. V 0:14 je to aj vidiet, ako to pekne nasmeroval do kamiona.
Tak určitěěěě :-) Denodenní realita nejenom v Praze, levej vlak, prostřední poloviční a pravej volnej.... specialita v ČR. Dokud za to cajti nebudou dávat pokuty a v autoškolách potažmo dodatečně v médiích se tím lidi "nepostrašej" tak to bude furt :no::no::no:
Ten s kamerou blokoval pruh? Clovece, ty si ake video pozeral? Vsak ta cesta je plna, si pozri tu zakrutu okolo 15 sekundy. Ze sa nelepil na chrbat tomu pred nim, a dodrzoval bezpecnu vzdialenost to znamena ze "blokuje" jazdny pruh? Nevychadzam z udivu, co za ludia maju dnes vodicsky preukaz...
Já vidím to, že soudruh s kamerou jede v levém pruhu +- stejně rychle, jako řidič v pravém pruhu vedle něj. A o můj "vodicsky" průkaz se nestarej, možná mám nacouváno víc, než ty naježděno...
Ten řidič před ním je stejný blb, ten v tom levém pruhu taky neměl co dělat. Řidičák jsem dělal v době, kdy Horní Uhry patřily k Čechám a to plejstejšny ještě nebyly.
K čemu vlastně jsou ty silnice s více jízdními pruhy, když všichni mají jet v tom jednom jediném pruhu úplně napravo? Udělej si řidičák taky na něco jiného než jenom na koňské spřežení.
Nevím jestli máš problém se zrakem nebo s počty, ale na videu je silnice, která má 4 jízdní pruhy. Takže pokud někdo nemá jet v úplně levém pruhu ještě neznamená, že musí jet nutně v tom úplně pravém, ještě si může vybrat některý ze dvou prostředních. Snad máš na ruce dost prstů, aby sis to mohl spočítat nebo představit.
neee ten co se rozsekal neměl předjíždět z prava jako prase na zmrzlý silnici :-! měl se držet v levým probliknout toho s kamerou aby mu naznačil že chce před něj a nemusel ohrozit několik lidí tím že jak frajer to vezme z prava jak hovado :-!
Tak hele, chytráku, vůbec nevíš, co tomu všemu předcházelo, video začíná na 4 pruzích, ale třeba ještě pár sekund před začátkem toho videa mohlo mít pruhy 2 (to když se 2 dvouproudové silnice spojí, víš?) a ono chvilku trvá, než se dopravní proud sklidní a všichni se odkutálí co nejvíc vpravo. Osobně ale nevidím moc prostoru, kde by mělo auto s kamerou (nebo to před ním) začat bezpečně uhýbat do pravého.
Já neříkám, že ten co předjížděl z prava to udělal správně, je to de*il. Pouze tvrdím, že kdyby někteří blbečci zbytečně neblokovali rychlý pruh, tak by k takovým věcem nedocházelo.
1. - jak můžeš vědět že tohle neni "ve městě" (třeba nějakej okruh kolem většího města, pod kterej ta dálnice spadá)? To by totiž znamenalo že s osobákem můžeš využívat všech pruhů.
2. - to že místo toho aby počkal než bude mít dostatečný "okno" vzhledem k jeho schopnostem, autu a stavu silnice, radši jel a kvůli tomu málem způsobil vážnou hromadnou bouračku chceš házet na někoho kdo na to zdálky koukal (chlápka s kamerou v autě)?
Myslim že by sis se šikulou z videa mohl podat ruku
Si si istý, že na diaľničnom obchvate su pruhy rovnocenné ? Mne sa to zdá ako dobrá blbosť. Myslím, že v meste sú rovnocenné pruhy hlavne kvôli častej možnosti odbočenia ako doľava , tak doprava.
Jo, je to tak. Rozlišení mezi tim jestli je to někde v centru kde je úplně levej odbočovací a dálnicí která prochází městem neni. Důvod může bejt třeba zvýšenej počet výjezdů a nájezdů
rovnocené pruhy jsou pouze tam, kde je silnice opravdu v obci, tzn projíždíš okolo značky s názvem obce. Pokud dálnice pohledově obcí vede, ale značka obec tam není, pruhy rovnocené samozřejmě nejsou (viz příjezd do Prahy, kde dálnice v obci skutečně je vs. průjezd D1 přes Brno, kde dálnice v obci není)
Já vím, že mě za to neustálé poučování tady už nebudete mít rádi ( :-) ), ale myslím, že tady je vina jasná - agresivita za volantem. Člověk se někam chtěl vecpat, hrr hrr, co nejrychleji se dostat k cíli...a aby využil sebemenší mezery, prudce dupe na plyn...
Kdyby jej blokovalo nějaké auto, které se plouží prostředkem po normální silnici, pak bych snad chápal...ale tady podle mě opravdu nebyl problém, počkat si chvíli, nehledě na to, že s největší pravděpodobností ve většině pruzích jeli maximální povolenou rychlostí.
Agresivita je celkově problém - kdo se neumí uklidnit a je bouřlivák, měl by se sebou něco dělat. Jsou lidé, kteří jsou na tom tak špatně, že jim rupne v bedně (resp. jak je teď moderní - mají řepkovský "blikanec") jede-li auto před nimi dejmetomu tacho 90 na 90tce...někdy i více. To není jen problém v automobilové dopravě, ale celkově problém dnešní doby. Lidé zběsile spěchají a pomalu ani sami neví proč...
Pokud by kamerky byly tak rozšířené i u nás tak by jste teprve viděli :-)
Na youtube se prohání nějakej po Hradecký dálnici s A8 280kou v odstavným a tak >:D
Pokud to není městskej okruh kde je 70ka tak proč brzdit levý pruh?V ČR je problém že ve dvou pruzích umíme docela dobře jezdit...ale jak se tam připlete třetí tak je to fpr..li.
Já jsem proti zákonu, že při předjíždění mimo obec na víceproudé komunikaci je povinné se zařadit do pravého pruhu. Mnohokrát jsem viděl řidiče, jak se za každou cenu snaží vrazit klín do plného pravého pruhu na dálnici, jen aby uhli blbečkovi co si to tam tráduje 150 - 200, spíše tím ohrozí všechny, než aby jeli souběžně. Dle mého je to pitomost co brzdí a nabádá k agresivní jízdě, kdyby všichni jeli například na dálnici vedle sebe 130, tak nikdo nemá tendenci se v levém rozjet na 150 a dělat * problikáváním a podobně.
V US se tak jezdí, 4 pruhy a všichni jedou na tempomat vedle sebe a jede se tam, tak příjemně krásně.
Bohužel o nás to není jen o předpisech, ale o nátuře.
Správně, soudruhu!
Všichi od zítřka pojedou povinně po dálnici rychlostí 130 km/hod., po dvouproudové ve dvojřadu a po tříproudové ve trojřadu, protože Strana v čele se soudruhem Filipem rozhodla, že jedině tak je to správně a tak to má být!
spatne jsou oba extremy. je spatne nekoho umyslne blokovat, je spatne naopak za kazdou cenu uvolnovat rychly pruh. nebezpecnejsi je vetsinou uhybani a zarazovani do pomalejsiho za kazdou cenu. naopak to cloveka nuti jet neustale rychleji. sam jezdim s sportovnim vozem,ktere i v zrcadku vypada asi o neco rychleji, a i kdyz po zadne rychle jizde naprosto netouzim, casto treba jen chvili jedu v rychlem z praktickeho duvodu vyjetuch koleji a nerovnosti, i kdyz svym tempen davam najevo ze nehodlam pospichat, vsichni se snazi co nejruchleji klidit z cesty i kdyz se pak vzajemne privadeji do omezujicich situaci....
samozrejme rychlejsi poustim, ale podle situace vpravo. tak jako ja ocekavam,ze kdyz jsem ten rychlejsi,ze proste budu muset tempovat dle provozu a je zcela v poradku ze budu i v rychlem pravidelne brzdit, tak by to mel ocekavat i ten druhej. neni jedinej duvod toho vlevo privilegovat,aby vubec nemusel ztracet kinetickou energii