Testy
Janodzvonu
0
Velmi pomalu je slabé slovo.
Přejít do diskuze
Elektromobil má emise větší než spalovací motor. El. energie nevzniká ze vzduchu nebo ze zásuvky, ale výrobou, která znečišťuje ovzduší bez ohledu na to, kde jsou nebo nejsou města.
Cim jezdis Ty, ze si udelujes pravo posmivat se lidem za jejich auto? Pochlub se nam, at vidime, z ktereho to patra na nej koukas.
Ono male auto na dojizdeni do prace ma svuj smysl. Na co potrebujes velky motor a o pul tuny vetsi hmotnost, kdyz se chces jenom dostat do prace a tvoje spolecenske* postaveni nevyzaduje minimalne vyssi stredni? Lip napriklad zaparkujes.
Ono male auto na dojizdeni do prace ma svuj smysl. Na co potrebujes velky motor a o pul tuny vetsi hmotnost, kdyz se chces jenom dostat do prace a tvoje spolecenske* postaveni nevyzaduje minimalne vyssi stredni? Lip napriklad zaparkujes.
Nepreháňaj, za 0,50 to nezvláda ani Up!. Punto je tiež kvapku väčšie auto ako Up!. A tiež jeho prestavba na plyn toľko nestojí 50 litrov.
Spočítam náklady a návratnosť a razom to zmysel stráca. Na viac ako 10-15 km denne po meste radšej niečo o kúsok väčšie. Aj na rozvoz pizze treba auto, ktorému sa tá pizza do kufra zmestí...
.... tohle je ekologické auto jak má být - malé, levné, efektivní....
Mnohem chytřejší volba než dotované elektromobily atd. atd....
VW za tenhle počin tleskám... Společně s Fiatem, který nabízí Pandu twin-air CNG, ukazují, jak má vypadat levné, ekologické auto.... :yes:
Mnohem chytřejší volba než dotované elektromobily atd. atd....
VW za tenhle počin tleskám... Společně s Fiatem, který nabízí Pandu twin-air CNG, ukazují, jak má vypadat levné, ekologické auto.... :yes:
Zajímavé že se nikde nepíše o povinnosti každý rok jezdit na kontrolu s plynovým autem nebo to platí jen u přestaveb a u továrních úprav stačí jednou za 2 roky na technickou? Jistě to nebude zadarmo 😒
opel Agila s tříválce o objemu jeden litr na dojíždění do práce (cca 60km denně) >😁 >😁 Fajne auto na dojíždění do práce.
Levný provoz, nízké emise, proč by to měla být kravina u malého auta? A pro všechny ty rozvážkové služby, které podobné krabičky používají, to může být velmi zajímavá volba.
Pro toho, kdo chce jezdit levně je to stokrát smysluplnější varianta než všechny hybridy nebo diesely dohromady. A pro ty okolo je to nejekologičtější pohon, který má nižší emise než benzín nebo nafta.
A proč zbytečnost ? Když máš doma třeba plynového Passata a domácí plničku, tak máš kg plynu za +- 14 Kč tak proč by jsi si k tomu tedy nepořídil plynového Upa, který ti tak bude jezdit za 50 haléřů na kilometr ?
Stejně tak se tady v okolí Hrušové, kde je stanice CNG houfem množí dovezená Punta na CNG. Takže lidé o to zájem mají. A pokud o to lidé mají zájem, stojí za to to vyrábět. No ne ?
Stejně tak se tady v okolí Hrušové, kde je stanice CNG houfem množí dovezená Punta na CNG. Takže lidé o to zájem mají. A pokud o to lidé mají zájem, stojí za to to vyrábět. No ne ?
Nemyslím si že je to zbytečnost, sám používám opel Agila s tříválce o objemu jeden litr na dojíždění do práce (cca 60km denně) a kilometr mám za cca 80haléřů. Koukni na Spritmonitor [odkaz]