Novinky
cervenec2012
0
No jelikož nove auta prodávám 14 let něco o tom vím... ale podle počtu tvých příspěvku Ty asi neděláš nic jiného než tu tlacháš nesmysly co ??
Přejít do diskuze
Když si přečteš svůj příspěvek tak řekl a toho lháře by jsem si vyprosil. S tou 1.generací máš absolutní pravdu, já mluvím o současné i30. Jinak nejsem ve fandovství nějak vyhraněn. Mám rád všechny, kteří umí nabídnout za přijatelný peníz dobrá auta. Dnes se o to snaží např. i VW s Golfem nebo Toyota s Aurisem což nebývalo zvykem.
Najuniverzálnejší nemusí zákonite znamenať najlepší. Osobne nemám rád vyhlásenia, že Golf definuje triedu, ale dá sa povedať, že ju charakterizuje. V tomto prípade univerzálnosť funguje a VW konečne dokázal, že vie spraviť aj zaujímavé a nenudné auto. Lacnejšie riešenie, plasty nižšej kvality - nechápem tú kritiku, ja naopak kvitujem to zostúpenie z výšin o pomyselný schod a priblíženie sa v tomto ohľade štandardom doby aj štandardu ľudí, ktorí Golfa kupujú. Aj keď jednu výtku predsa len mám a s tou VW nič nespraví - že je Golf častým terčom zlodejov a závistlivcov s kľúčami. Ale to je asi špecifikum centra Európy...
Ok.. mne jen přijde, že každý, kdo se opováží říct něco proti koncernu je hned zamindrákovaný ***, co na VW nemá.. Vím, že je tu hodně takových co rýpou schválně.. ale nehažme je do jednoho pytle..😊
Jestli to nebude tím, že většina těch co tento zázrak zvaný GT-86 měla možnost řídit, včetně mě, to považuje za línou lemru nedůstojnou kategorie sportovních aut.
Takže vítězem je zcela nezajimavé auto, jehož zařazení je porušením pravidel ankety (auto rozhodně není inovativní ani vyrazně změněné od poslední verze)
následované nevýkonným předraženým kupé s interiérem z 80. let hrající si na sporťák.
Tomu se lze jen zasmát >😁 >😁 >😁 :no:
následované nevýkonným předraženým kupé s interiérem z 80. let hrající si na sporťák.
Tomu se lze jen zasmát >😁 >😁 >😁 :no:
je to ford fiesta vpodstate, rok vyroby 1995, pokial je auto garazovane, tak s koroziu neni problem, u mna to tiez zacalo az ked mazda musela prenachat miesto v garazi .
spotrebu mam teraz v zime okolo 6- 6.5l a to vytacam otacky celkom vysoko (paci sa mi zvuk motora pri >4k otackach 😁) horsie je ze na kazdu prejazdenu nadrz musim doliat aj 1l oleja 😁 (jednu zimu som sa hral na parkovisku a tocil do 8k otacok a nemal som olej a potom ho to zacalo zrat nejak moc 😐 )
Zřejmě neznaš. Jemu od jiste automobilky nikdy nic nesedne asi tak. Navic on piše že se mu G7 "libi" oproti předchudcum což ja mam stejně jako ty naopak. A to mam raději ostřejši rysy.
To je tak když někdo nahliži na auta skrze design. :no:
No každy to mame jinak. A z G7 ani z MB A rozhodně neustřikuji.
Jinak když čtu dalši tve komenty tak je mi vše jasne.
No každy to mame jinak. A z G7 ani z MB A rozhodně neustřikuji.
Jinak když čtu dalši tve komenty tak je mi vše jasne.
Přestaň mi laskavě podsouvat svoje domněnky. Nic z toho co jsi napsal jsem neřekl. A opravdu nevím, kde jsi přišel na to, že korejské vozíky znám jen z obrázků. Jestli já jsem pro tebe "odborník", tak ty jsi pro mě prostý "lhář"...
Z tvých příspěvků je zase cítit, že jsi jeden z místních Koreafans, takže je mi jasné, že budeš vynášet do nebes i podvozek první generace i30, který opravdu nebyl žádná hitparáda :no:
Z tvých příspěvků je zase cítit, že jsi jeden z místních Koreafans, takže je mi jasné, že budeš vynášet do nebes i podvozek první generace i30, který opravdu nebyl žádná hitparáda :no:
Nedá mi to, ale musím se zeptat, proč soudíš že má z auta (z VW) mindrák? Napsal, že ho viděl a nesedlo mu.. to se musí každému zákonitě líbít a komu ne, má mindrák?. Mne se více líbí generace 5 a 6. Nový G7 mi přijde hodně hranatý.. Sám sem v G7 neseděl, tak ji nebudu soudit, ale věřil bych těm plastum. Nedávno jsem měl tu čest si dost dukladně prolézt stávající generaci Jetty a porovnat s předchozí. I když na první pohled je interiér libivý, tak se nemužu zbavit dojmu, že v předchozí generaci je lépe zpracován s lepšími materiály ( srovnávány vezre comfortline), nejsem hater VW. Také nebudu tvrdit, že je to u každého modelu stejné, ale dle mne byl vrchol VW u minulé generace modelů ( G5,6, Passat B6, první CC..) to byla opravdu moc hezká auta, dnes už mi design přijde hranatý a vracející se zpět do 90tek, jak podotkl můj táta ( potencionální kupec G7, který se díky hranatým tvarům o něj přestal zajímat).
Objektivně si Golf 7 vítězství zaslouží, určitě je to dobré auto, ale já bych volil BMW 3 😊
Objektivně si Golf 7 vítězství zaslouží, určitě je to dobré auto, ale já bych volil BMW 3 😊
Tentoraz si absolútne mimo - rýpeš len preto, že je to folklór obúvať sa do mariánka. Nehaní, neohovára, napísal proste názor. Tak čo sa šprajcuješ? Uvidíš mariánka a ideš po ňom? Jak hlúpe a detinské... ;-\
GT86 má tuctovej motor, malejch sportáčků na milion? Todle bych čekal od nějakýho prostáčka...od tebe teda ne...
Tak vy traja ste sa našli...(ty a tí dvaja pod tebou...)
Nový Golf je pomerne decentný, ale zďaleka už nie nudný.
Nová je minimálne platforma a komplet dizajn a určite by sa našli novinky aj v technike.
Človek, ktorý má oči, nemôže o Golfe povedať, že to nie je pekné auto.
Nový Golf je pomerne decentný, ale zďaleka už nie nudný.
Nová je minimálne platforma a komplet dizajn a určite by sa našli novinky aj v technike.
Človek, ktorý má oči, nemôže o Golfe povedať, že to nie je pekné auto.
Tak to si ty, ja vozím aj deti, aj dospelých...tiež deti zvyknem v aute pripútávať aby som mal istotu, že sedia bezpečne. Nie, B-Max nepochválim, nesadol mi. Pripočítam odpudzjúci dzajn palubky a som si istý, že toto auto sa v mojej garáži neobjaví.
Golf na první místo patří,už z důvodu kolik se jich v ČR prodává. Ale co tam chce ta Toyota ?? Ti lidi co jí dali hlas jsou buď bez mozku,nebo si dělali *. Seděli a jeli jste v tom někdy? Vždyď to je parodie na auto směska toyoty a subaru a nic pořádného z toho nevypadlo. BMW 3 takový designový a technologický skvost a čtvrtý ?? Styďte se vy koyotysti!!!!! :no: :no: :no:
Spíš ty seš z golfa asi úplně vystříkanej >😁 mě golf nic neříká, je to auto kterého bych si prostě nedokázal vážit, bral bych ho stejně jaoko nějakýho korejce a podobně ale Ten Mercedes se vážně povedl a to jsem byl vždycky na BMW. I kdyby byli Golf a MB parametrově úplně stejné tak nikdo nemůže popúřít že MB třídy A je jednoznačně vzhledově povedenější. Golf ani být nemůže vypadá pořád stejně >😁 takže nudně >😁 auto pro důchodce prostě
Aby jsi to lego nezáviděl až se vrátíš zpátky na zem a zjistíš, že jsi vyhodil zbytečně o pár desítek tisíc jen za znak na kapotě. Vím o čem mluvím máme doma GolfVI i i30. To by ten nový Golf musel být o dost lepší než starý aby se íčku vyrovnal. Samozřejmě porovnávám co dostanu za stejné peníze.
O tom kdo ma mindrak si uděla obrazek každy sam ale v tvem připadě neni o čem.
Moje vychova tě vubec nemusi zajimat.
Za tu třeti větu si naliskej.
Moje vychova tě vubec nemusi zajimat.
Za tu třeti větu si naliskej.
Toto pouze potvrzuje fakt o tvem mindraku.
Zaroven je videt, ze te doma moc dobre nevychovali. Vitezi se slusi blahoprat, at se ti dane vitezstvi zamlouva, nebo ne.
Zaroven je videt, ze te doma moc dobre nevychovali. Vitezi se slusi blahoprat, at se ti dane vitezstvi zamlouva, nebo ne.
Už když jsem viděl přispěvek od Marianek a nadpis GRATULACE VITEZI tak jsem se zasmal a věděl že pujde o dezinformativni nadpis ktery v sobě skryva pouze plivance.
A kdyby jsi to auto měl projete tak by jsi nenapsal to co jsi napsal.
A kdyby jsi to auto měl projete tak by jsi nenapsal to co jsi napsal.
tak tak... a proto je objednán :yes: i30 i Ceed proti němu vypadají jak špatně poskládané lego..
Kdyz chces videt mindraky, musis za mistnim labilem a jeho klonem jelitem (popr se podivej do zrcadla).
Co se tyce kvalit, o nich nepisu a ani se je nijak nesnazim snizovat. Golf VII se mi libi, mnohokrat jsem to zde jiz napsal. Nic vsak neni bez chyb, ani Golf.
Co se tyce kvalit, o nich nepisu a ani se je nijak nesnazim snizovat. Golf VII se mi libi, mnohokrat jsem to zde jiz napsal. Nic vsak neni bez chyb, ani Golf.
Proč reaguješ na značky aut z kterych maš mindraky ? Stejně to jejich kvality nesniži takže maš smulu.
Naopak, mam s nim dost cerstvou zkusenost.
P.S. mirni se... na buranske vylevy neni, verim, nikdo zvedavy.
P.S. mirni se... na buranske vylevy neni, verim, nikdo zvedavy.
A dalši mimoň ktery G7 neviděl bliže než na 20m. Jinak G7 je Německoeho puvodu ale tvuj puvod ? Raději nevědět.
Tohle je čiste zoufalstvi. Po kolikate u nas vyhral Golf ? Co je na MB A tak zazračneneho ? Nic !!! Tam kde je dnes MB A tam je Golf už mnoho let. Ta zavist a připosranost z Golfa je ne jen u tebe už nechutna. :no:
Vitezstvi Golfu je dano jeho puvodem, nikoli vlastnostmi. Oproti minule generaci se zlepsil pouze ve dvou vecech. Ve vzhledu a vnitrnim prostorem. Prekvapive vsak, v nekolika vecech si pohorsil. Odhlucneni podvozku, mene kvalitni plasty, zvesti o ne tolik povedenych prevodovkach..., v ergonomii je pokrok minimalni, uz je videt na rychlomer (vlastne se jen zvysila kaplicka pristr. desky o 2cm). Za neodpustitelnou vidim absenci klasicke rucni brzdy a humpolacky vyresenou podlahu v zavazadelniku.
I tak, gratuluji vitezi a tesim se na vysledky v nezaujatych zemich.
I tak, gratuluji vitezi a tesim se na vysledky v nezaujatych zemich.
pane dinero, naprosta pravda! universal kazdym mm/coulem (jak kdo chce)! s golfem jezdil/jezdi kazdej, netreba predstavovat... vsichni jsou spokojeny, ze jezdi za 4l/sto, max 3k/min., s rodinou, a tak... ale proc ne... jenze bohuzel jsem mel tu moznost, a mel jsem pujcenou tu gt-86... a na rozdil od universala, je s tim autem velka prd*el. urvat ho, vyzaduje ztratit pud sebezachovy (a vypnout, samo, esp). kdyz nepustis gt pod 5k, tak se budes divit...! otazka: mit doma gvii a chtit spasskaru, urcite neberu golf gti, ale tuhle potvoru, i kdyz do kufru dam je 4 kola...
Nevím proč volit Golfa kterej je pořád stejnej, nudnej. Mercedesu se začíná dařit pomalu to co bylo do nedávna výsada Italů a to je vzhled který rozpoutá emoce. O technice se bavit nemusíme ta je jednoznačně lepší než u VW. Osobité funkční praktické a ke všemu skvěle vypadajcí auto 😄 Pochybuju že evropské auto roku vyhraje Golf, u nás se tomu nedivím, protože VW Golf potažmo Škoda Octavia má u nás prostě spoustu fanoušků takže jinak to dopadnout ani nemohlo >😁 já mezi ně ale nepatřím ani zdaleka
Souhlas..!!
Golf je jednoznačně nejlepší auto z nominace.A bude taky nejprodávanější..
Mazda je pro mne hned na druhém místě..Mercedes se fakt povedl,dal bych ho na třetí flek.
Ford B-max je ideální kára pro ženu s dětmi..myslím,že tam patří.
BMW je klasika,krásné auto.Toyota mne nezaujala..možná kdyby mi bylo 18.. 😉
Golf je jednoznačně nejlepší auto z nominace.A bude taky nejprodávanější..
Mazda je pro mne hned na druhém místě..Mercedes se fakt povedl,dal bych ho na třetí flek.
Ford B-max je ideální kára pro ženu s dětmi..myslím,že tam patří.
BMW je klasika,krásné auto.Toyota mne nezaujala..možná kdyby mi bylo 18.. 😉
>😁
Ale bez legrace, na našich silnicích má klikovka jednu a asi nezanedbatelnou výhodu - je levnější na údržbu.
Ale bez legrace, na našich silnicích má klikovka jednu a asi nezanedbatelnou výhodu - je levnější na údržbu.
Což je naprosto korektní, protože tento parametr je rozhodující i u běžného zákazníka. Jsem rád, že v tomto se shodneme.
GT86 bych za "bezchybné" auto rozhodně neoznačoval. Chyb má jako máku.
Spíše mu sedne označení řidičské auto. 😉
Spíše mu sedne označení řidičské auto. 😉
Pokud někomu nezáleží na ceně tak samozřejmě všechna auta ve výběru jsou pro něj nezajímavá a najde si technicky daleko dokonalejší auta. Právě proto se u takovýchto typů soutěží objevuje parametr cena/vlastnosti protože bez něj by se z těchto soutěží stala jednostranná záležitost těch nejdražších vozů.
Ano, já jsem se přečetl, jak to vlákno začalo. Ale to se v průběhu samozřejmě větví, otevírají se nová témata a zaznívají výroky, na které já reaguji. Tím myslím odpovídám na vše včetně RR.
Skús si napríklad malé Picasso a budeš vedieť o čom píšem.
Nastupovanie do B-Maxu je všetko, len nie pohodlné - a skús nastupovať dozadu bez otvorenia predných dverí... Odsuvné dvere sú skrátka príliš úzke, zadná rada sedadiel je kus zasunutá za nimi - čo nepomáha ani nastupovaniu dospelých, ani manipulácii so sedačkami.
Nastupovanie do B-Maxu je všetko, len nie pohodlné - a skús nastupovať dozadu bez otvorenia predných dverí... Odsuvné dvere sú skrátka príliš úzke, zadná rada sedadiel je kus zasunutá za nimi - čo nepomáha ani nastupovaniu dospelých, ani manipulácii so sedačkami.
Já reaguji na ten tvůj výčet, kde jsi GT-86 odbyl jako tuctový sporťák a vůči čemuž se taky dost lidí ohradilo. Pokud to bylo myšleno jako seznam technicky neinovativních aut a mám ty komentáře k nim brát s nadsázkou, tak to samozřejmě beru.
Nic to ovšem nemění na mých výhradách k té logice, že lepší auto od výrobce jako Porsche je jen dražší a tudíž GT-86 není zas takové terno. Vím, žes to takhle přímo nenapsal, ale vyznívá to jakože GT-86 je nic, vždyť je tu přeci Cayman/Boxster, kteří jsou JEN dražší.
Nic to ovšem nemění na mých výhradách k té logice, že lepší auto od výrobce jako Porsche je jen dražší a tudíž GT-86 není zas takové terno. Vím, žes to takhle přímo nenapsal, ale vyznívá to jakože GT-86 je nic, vždyť je tu přeci Cayman/Boxster, kteří jsou JEN dražší.
Souhlas, Golf VII je skutečně neuvěřitelně odladěné a dochozené auto, dokonalý univerzál, který navíc perfektně jezdí. Auto roku v ČR je logickým oceněním, a zcela jistě nezůstane jen u ČR. 😄 :yes:
Nikde nepíši, že by se nemělo ohlížet na cenu. Tohle vlákno je o inovacích. Tak proč to pitváš dál? Záleží, jak by se inovace započítávaly (musí to mít první celosvětově, v rámci trhu, nebo ankety - co když má vychytávku, kterou sice představili na jiném modelu, ale ten v anketě vůbec není/ nebyl atp.), ale většina aut by tady měla smolíka. A Rolls Royce nepatří mezi špičku na poli inovací.
Překrucuješ, nikde jsem netvrdil, že má vyhrát prémiové auto, přečti si celé vlákno. RohYpnol argumentoval, že by se mělo vzít do úvahy kdo přišel s nějakou novou koncepcí a proto že by měl vyhrát MB-A. Já říkám, že kdyby se takto postavila kritéria (nová koncepce) tak jediným vítězem může být jenom Mazda, protože ta skutečně přišla s novou koncepcí motorů. Ostatní jsou jen o posuzování cena/vlastnosti protože novou koncepci či nové technické řešení nepřinesl mimo Mazdy nikdo z finalistů.
Dobrá volba. Dobrá garážová volba. Ostatně tak to také má být, v hodnocení aut, zejména, když hodláš kritizovat, je dobře začít ve vlastní garáži. Jen tak přes palec si svého draka zařaď mezi horní šestku a tipni si, na jakém místě bys skončil. No a podle tohoto umístění vol následně hrubost svých slov.
Oceňuji též druhé místo, je znát, že zde se šlo na objektivitu a hodnotitelé brali do úvahy nikoliv počet monočlánků v kufru, ale především to, že se mají hodnotit... auta v jejich komplexní využitelné šíři. Lze samozřejmě zahájit diskusi o umístění třeba áčka, ale nepovažuji to za natolik potřebné, aby se tu na tomhle tématu udělalo pár prosťáčků dokonale do kalhot...
A tedy v komplexu lze letos porotu vychválit, umístění samo není až tak rozhodné, ostatně kdo z diskusních posměváčků by dokázal v reálu tak okázale jako na diskusi odmítnout jeden každý model do své garáže? Ani jeden, z ohlodanými nehty klofou jednu garážovou ostřesnost za druhou, neznalí, nevědomí, závistiví a vskutku postojově malolitrážní.
Co tedy vybrat na diskusi jako... diskusního vítěze. Zde je to myslím též jasné - GOLF. Vítězí jak přesvědčivým designem, tak především svými odladěnými komplexními vlastnostmi, a to v postavení nejuniverzálnějšího vozu Evropy. Golf je vůz, který největšímu procentu šoférské populace plní garážové sny, někdo se spokojí s malým výkonem a uměřenou výbavou, jiný zase upřednostní geteičko, nejpřítulnější hot-hatch trhu. Jistě, chytří vědí...
Ty si zatím ale na zeď přilépni TGT, kluci ocení tvůj vyhraněný postoj. Ostatně na garážovou dřeň máš ještě dost času. Na dřeň to totiž obnažíš, až si jednou půjdeš koupit svůj nový vůz. Garantuju ti, že na TGT si nevzpomeneš ani náhodou. A víš proč? I na to máš zatím čas. Tak pluj zatím na dokonale okázalém plakátovém rauši a sekej to kolem sebe nekompromisně a natvrdo. Čas prozření tě totiž teprve čeká.
BRAVWO GOLF ROKU :yes: :-!
Oceňuji též druhé místo, je znát, že zde se šlo na objektivitu a hodnotitelé brali do úvahy nikoliv počet monočlánků v kufru, ale především to, že se mají hodnotit... auta v jejich komplexní využitelné šíři. Lze samozřejmě zahájit diskusi o umístění třeba áčka, ale nepovažuji to za natolik potřebné, aby se tu na tomhle tématu udělalo pár prosťáčků dokonale do kalhot...
A tedy v komplexu lze letos porotu vychválit, umístění samo není až tak rozhodné, ostatně kdo z diskusních posměváčků by dokázal v reálu tak okázale jako na diskusi odmítnout jeden každý model do své garáže? Ani jeden, z ohlodanými nehty klofou jednu garážovou ostřesnost za druhou, neznalí, nevědomí, závistiví a vskutku postojově malolitrážní.
Co tedy vybrat na diskusi jako... diskusního vítěze. Zde je to myslím též jasné - GOLF. Vítězí jak přesvědčivým designem, tak především svými odladěnými komplexními vlastnostmi, a to v postavení nejuniverzálnějšího vozu Evropy. Golf je vůz, který největšímu procentu šoférské populace plní garážové sny, někdo se spokojí s malým výkonem a uměřenou výbavou, jiný zase upřednostní geteičko, nejpřítulnější hot-hatch trhu. Jistě, chytří vědí...
Ty si zatím ale na zeď přilépni TGT, kluci ocení tvůj vyhraněný postoj. Ostatně na garážovou dřeň máš ještě dost času. Na dřeň to totiž obnažíš, až si jednou půjdeš koupit svůj nový vůz. Garantuju ti, že na TGT si nevzpomeneš ani náhodou. A víš proč? I na to máš zatím čas. Tak pluj zatím na dokonale okázalém plakátovém rauši a sekej to kolem sebe nekompromisně a natvrdo. Čas prozření tě totiž teprve čeká.
BRAVWO GOLF ROKU :yes: :-!
Jaké auto by mělo vyhrát Auto roku 2013????
Hodnotím Golf jako dobrou volbu všech svých porotců... 😉
Hodnotím Golf jako dobrou volbu všech svých porotců... 😉
Myslím, že i těch inovací by se pár našlo... ale jinak jasně, o tom GT-86 není. GT-86 je o tom, že se podařilo poskládat vzácně bezchybné auto, které dnes nemá konkurenci.
To je marný, nerozumíme si. Já jsem uznal hned v první reakci, že žádná vyloženě nová technická vychytávka tam není. To auto do dnešní doby přineslo něco jiného než technické inovace.
Jen cenu má ale i ten Golf oproti A3 a stejně vyhrál. Není to JEN cena, ale právě ta důležitá věc cena, která je určujícím faktorem pro celé auto. Kdybychom k tomu přistupovali touto logikou, tak pokaždé můžeme vyhlásit za vítěze ten Rolls-Royce a říct, že je ve všem nejlepší a oproti ostatním je jen několikanásobně dražší. O to mi v tom příspěvku šlo a myslím, že hlavu a patu to má.
Jen cenu má ale i ten Golf oproti A3 a stejně vyhrál. Není to JEN cena, ale právě ta důležitá věc cena, která je určujícím faktorem pro celé auto. Kdybychom k tomu přistupovali touto logikou, tak pokaždé můžeme vyhlásit za vítěze ten Rolls-Royce a říct, že je ve všem nejlepší a oproti ostatním je jen několikanásobně dražší. O to mi v tom příspěvku šlo a myslím, že hlavu a patu to má.
Jeho argumentace se pořád nese ve stejném duchu. On to sice není jeden z mnoha, na trhu sedí celkem osamoceně (a to je velká škoda), ale z hlediska inovací nic nového nepřináší - starý, známý, dobrý, klasický sporťáček. A nějakou tu vychytávku, co má, jsme už viděli někde jinde. A když člověk vezme, co je dnes na trhu, tak proti Caymanu má opravdu jen tu cenu.
Tak já myslím, že ty výsledky se prostě odráží od reality. Je pravda, že mě osobně se líbil víc Golf VI, ale i tak jsem pro tu sedcmičku v té soutěži hlasoval, ale rozhodoval jsem se mezi ním a MB A. Já myslím, že by mělo být od inovací po design i reálnou prodejnost a zájem o auto zhodnocováno při těch výsledcích vše. Ale je taky fakt, že ten Golf mi tam z těch aut jako vítěz sedí prostě nejvíc.
O tom já vůbec nepolemizuji. Nicméně jak vidno, to auto se dostalo do užšího výběru snad ve všech významných anketách tohoto druhu. K vítěztví nechybělo nejen tady mnoho, tak jsem si posteskl, že nevyhrálo úplně, nic víc.
Promiň, ale spíš ty si přečti, na co já reaguji. O obecném tématu vlákna já obeznámen jsem, jen padla řeč i na něco jiného. Kolegův argument proti GT-86 totiž spočíval v tom, že Boxster je ve všem lepší a výhoda Toyoty je jen cena. Proto jsem ragoval v tomto stylu.
Pod to se podepíšu..na obrázcích G7 vypadá docela v klidu, ale naživo je to auto zezadu strašný...
Tyhle ankety mají své priority a podle toho se hodnotí. Auto jako GT86 je výjimka, ne pravidlo. Můžeme být rádi, že se takové auto vůbec dostane do užšího výběru.
Docela by mne zajímalo čím a kolik toho najezdíš. Podle tvých příspěvků znáš korejské auta jen z obrázků a JPP. Jestli chceš tvrdit, že OI, Golf IV a Astra H mají lepší podvozek než i30 tak jseš opravdu odborník. Pro doplnění poslední Octavií ani Golfem jsi určitě nejel a současná Astra má jednoduchou zadní nápravu upravenou o Wattův přímovod.
To ano, ale Audi by zákazníci za takový motor nepoděkovali. Mnohem radši budou mít 2,0 TFSI. GT86 je úplně někde jinde. Kdyby to auto bylo zaměřené na evropský trh, tak by nikdy s takovým motorem nepřišlo, to je můj názor. Škoda? Určitě. Ale je to tak.
A proč by to v dnešní době dělali? V koncernu jinak mají atmo přes 100 koní na litr u Audi RS4/5
Ten hmatatelný výsledek si u Audi můžeš koupit v autosalonu. Nové 1,8 TFSI a 2,0 TFSI mají 8 vstřikovačů (4 MPI + 4 FSI). Uvedení na trh 2011.
Problém řetězu je, že nepruží (a některé motory s ním opravdu cvičí). Stejně největší problém je, že servisní intervaly jsou optimistické a pokyny jsou neúplné (doživotní dnes v autě prostě neexistuje). Kdo si sám intervaly zkrátí, pokud auto víc namáhá?
S tímhle přístupem by mělo pokaždé vyhrát prémiové auto a řeknu na to, že to neprémiové má jen výhodu ceny. Proč pořád nevyhrávají Rolls-Royce, když jsou ve všem lepší a zbyde jen cena? Cena je zkrátka jeden z nejdůležitějších determinujících atributů automobilu. Sportovní auto pro masy od tuctové značky, které je tu jen pro radost z řízení a jeho smyslem není co nejnižší spotřeba, tu prostě chybělo. V dnešní době je to vzácnost, kterou stojí za to ocenit. Což se taky děje, získává přední příčky v mnoha těchto anketách po celém světě.
Jak už jsem psal, z mého pohledu jen účelově využíváš těch nejnegativnějších aspektů podle toho, jak se to hodí. Skutečně by mě zajímalo, jak bys mi v kontextu tvého příspěvku obhájil, že Golf vyhrál a A3 ani nepostoupila do finále.
Jak už jsem psal, z mého pohledu jen účelově využíváš těch nejnegativnějších aspektů podle toho, jak se to hodí. Skutečně by mě zajímalo, jak bys mi v kontextu tvého příspěvku obhájil, že Golf vyhrál a A3 ani nepostoupila do finále.
Ano! Jistě! Takže čekám, že ty budeš ten první, který tu začne vyžadovat články o průserech jiných automobilek. A že jich je! :-!
Tady jde ale o něco úplně jiného, a jak tě tak čtu, o nějaké rovnostářství ti vůbec nejde.
Tady jde ale o něco úplně jiného, a jak tě tak čtu, o nějaké rovnostářství ti vůbec nejde.
A jsme u toho, prostě články o "neúspěchu" VW jsou přímo vyžadovány.
Proč nejsou vyžadovány zprávy o jiných automobilkách?
Otázka, kdo z toho něco má? Zdejší ušlápnutí diskutéři? Potřebují si pohladit svoji dušíčku? Ulevit si? Jen mne klidně doplň. :-!
Proč nejsou vyžadovány zprávy o jiných automobilkách?
Otázka, kdo z toho něco má? Zdejší ušlápnutí diskutéři? Potřebují si pohladit svoji dušíčku? Ulevit si? Jen mne klidně doplň. :-!
Je to jistě skvělé auto z pohledu cena/vlastnosti, ovšem to je pak stejný pohled jako u toho Golfu nebo 3er. Když postavím GT-86 třeba proti Boxsteru tak je po diskuzi a zbude jen ten pohled ceny. Takže znovu, v kontextu ceny - skvělé auto, v kontextu technických inovací - všechno už tu bylo.
Mě napadá jen odcházející Clio RS a Type-R, po kterých teď všichni petrolheadi teskní.
Oprava: když už tady můžou být svolávačky hondy a toyoty v americe, proč ne zmínka o soudním nařízení svolat na 400 000 folcvágnů v brazílii?
Ale řeč byla o technických inovacích, jestli bylo před GT-86 dvacet aut stejné koncepce a v řadě HB bylo už pětset dvacet aut podobné koncepce nic nemění na skutečnosti, že technické inovace se u GT-86 nekonají. Technická inovace znamená být první, a to splňuje Mazda se Skyactive, být druhý, desátý nebo padesátý není o inovacích, ale o rozvoji známých principů.
Je pravda, že zásadní technické inovace tam nejsou. Nicméně "inovace" je to auto samo o sobě. V dnešní době je to exot, jehož nejbližší konkurence je skutečně až ta MX-5. Ohlasy novinářů i lidí, kteří ta auta kupují, jasně hovoří o tom, že taková auta tu zoufale chybí a lidi je chtějí. Ten humbuk kolem něj má svůj důvod. Zkrátka v kontextu dnešní doby je to sakra inovativní auto, a to svým přístupem. Přeci jen když JC prohlásí, že to je nejlepší auto, co řídil za posledních několik let, má to svou váhu.
Připojil bych se tedy ke kolegům, že odbýt GT-86 jako obyčejný sporťák, kterých už tu bylo spousty, není zcela košer. Fakticky to je sice pravda, ale je to ten nejvíc negativistický úhel pohledu, kterým se na to auto koukat a asi málokdo jej sdílí.
Připojil bych se tedy ke kolegům, že odbýt GT-86 jako obyčejný sporťák, kterých už tu bylo spousty, není zcela košer. Fakticky to je sice pravda, ale je to ten nejvíc negativistický úhel pohledu, kterým se na to auto koukat a asi málokdo jej sdílí.
Pomer kvality a ceny je jiste brilantni treba u noveho Aurise. U nekterych proflaklych si nejsem jist. Nepsal jsi podobne hodnoceni take pri uvedeni na trh u G6?
Se divim ze nevyhral pred lety u nas G6 auto roku, motory byly jiste inovativnejsi nez dnes a podvozek rovnez lepsi. Jinak ostatni, jako prostor pro posadku, kufr beze zmeny 😉
Ted jsem parkrat nazivo videl G7 zezadu a je takovej nejakej strohej. G6 vypada lepe 😉 Exterier G6 na me pusobil hodnotneji.
Se divim ze nevyhral pred lety u nas G6 auto roku, motory byly jiste inovativnejsi nez dnes a podvozek rovnez lepsi. Jinak ostatni, jako prostor pro posadku, kufr beze zmeny 😉
Ted jsem parkrat nazivo videl G7 zezadu a je takovej nejakej strohej. G6 vypada lepe 😉 Exterier G6 na me pusobil hodnotneji.
S tímto přístupem... kompaktních hatchbacků už tu bylo ještě víc. V minulosti tu bylo kde co, ale dneska?
Už to že se argumentuje MX-5 svědčí o tom, že vlastně žádná konkurence není - MX-5 je roadster, její dvoulitr je o nezanedbatelných 30kW slabší, samosvor dostupný pouze v top výbavě atd.
Už to že se argumentuje MX-5 svědčí o tom, že vlastně žádná konkurence není - MX-5 je roadster, její dvoulitr je o nezanedbatelných 30kW slabší, samosvor dostupný pouze v top výbavě atd.
Pokud se zamyslíš, tak na články o průserech VW si zajisté vzpomeneš a že se jim tu věnovalo prostoru. Více, než kterýmkoliv jiným značkám.
Ale místním honičům, je to očividně málo. :-!
Ale místním honičům, je to očividně málo. :-!
To není zas tak úplně pravda. GT-86 se umisťuje vysoko všude, mnohokráte na stupních vítězů a někde možná i vyhrála (minimálně v TG, což má obrovskou váhu), všechny země nesleduji. Tady v ČR se taky dost novinářů stavělo na její stranu, ale tábor těch, pro které takové sportovní auto není až úplné terno a kteří k tomu přistupovali jaksi německy prostým výčtem vlastností, byl holt o malinko větší. Proto jen říkám, že je to škoda, o kousek to mohlo vyjít a jak jsem říkal, velmi příjemně by to prolomilo ledy.
Taky to nechápu, lidem je to skutečně jedno. Na druhou stranu většina koncernistů, co to teď obhajuje, na tom stavěla svou kritiku aut a teď to obhajují, ale to by bylo na jiné téma.
Co se týče druhé části, to se taky člověk většinou dozví od koncernistů, ale... Já tedy ve všech testech čtu, že co do tlumení nerovností patří i30 i Cee'd k tomu nejlepšímu ve třídě a že to zároveň neznamená žádnou houpavou jízdu, která by komplikavala dynamičtější přesuny. Mně se tento argumet tedy zdá lichý.
Co se týče druhé části, to se taky člověk většinou dozví od koncernistů, ale... Já tedy ve všech testech čtu, že co do tlumení nerovností patří i30 i Cee'd k tomu nejlepšímu ve třídě a že to zároveň neznamená žádnou houpavou jízdu, která by komplikavala dynamičtější přesuny. Mně se tento argumet tedy zdá lichý.
Mluvil jsem o technických inovacích. Malých sporťáčku se zadním pohonem zde již bylo mraky, jestli je neznáš tak se podívej do historie automobilismu. Už jenom tím, že říkáš je zde MX-5 tak je jasné, že GT-86 nepřináší technicky nic nového. A výkon 147kW opět není žádný zázrak, v historii již zde bylo daleko více, viz třeba Honda S2000. A i v současnosti je dost atmosférických motorů které mají daleko více než 100hp z litru objemu. Takže nejzajímavější je na GT-86 poměr cena/vlastnosti, nikoliv technické inovace jako takové.
Já vím moc dobře, proč tam to turbo je. Ale saab má utkvělou představu, že u VW neumí udělat atmo 200Hp. Proto jsem uvedl, příklad 114i, kde je více než patrné.
trepes hovadiny. 114i je vyrazne softwarovo podladena. hodinka u carodeja s pocitacom a to auto ma vykon okolo 140k bez mihnutia oka a obav o motor.
mimochodom, ukaz mi jedinu 1.6, ktora ma 180Nm od 1100 otacok. alebo nie. ukaz mi jedinu 1.6 ktora ma 180Nm.
mimochodom, ukaz mi jedinu 1.6, ktora ma 180Nm od 1100 otacok. alebo nie. ukaz mi jedinu 1.6 ktora ma 180Nm.
maly? neuraz sa, neviem ako vyzeras, ale ja mam 87kg a meriam 180cm - ked som si nastavil prednu sedacku na seba, tak som mal vzadu este asi 8cm miesta pred kolenami. miesta nad hlavou som mal vpredu aj vzadu habadej. nastupovalo sa mi tiez velmi dobre.
netvrdim, ze b-max je zazrak, ale stazovat sa v jeho pripade na nedostatok vnutorneho priestoru pre pasazierov je samovrazda...
netvrdim, ze b-max je zazrak, ale stazovat sa v jeho pripade na nedostatok vnutorneho priestoru pre pasazierov je samovrazda...
"VW to bez turba nedokáže viz Octavia RS 2.0 TFSI 147kW!
Tak tohle je prozatím blábol roku.
A BMW nedokáže z motoru 1,6 dostat 75KW, proto tam musí dát turbo. (BMW 114i s 1,6 turbo 75KW/180 Nm)
Tak tohle je prozatím blábol roku.
A BMW nedokáže z motoru 1,6 dostat 75KW, proto tam musí dát turbo. (BMW 114i s 1,6 turbo 75KW/180 Nm)
Myslím, že trochu motáš dokopy auto roku a české auto roku - to jsou 2 odlišné ankety a v té české, myslím, asi těch fiatů ani v minulosti zas tolik nevyhrávalo..?? Tu celoevropskou anketu většinou vyhraje menší auto s co nejvyšším počtem inovací, což se fiatu celkem zdárně vedlo, ale že by to mělo nějaký výrazný vliv na celkovou prodejnost, to myslím že ne.
Druhé místo pro GT 86? WTF! Může mi někdo vysvětlit CO je hezké a NOVÉ na autě bez koulí = GOLF VIIIIXIII ?!? >😁
Že je segment v útlumu a autíčko cenově přepálené, to ještě neznamená, že není třeba zajímavě řešené...
"GT-86? Klasický malý sporťáček kterých už tady bylo milion, motor zcela tuctová atmosféra, jediný přínos lidová cena, ale s lidovou cenou je tady každý druhý."
To seš hodně mimo. Malých sporťáčků tady je spousta, ale s výbornými (zábavnými) jízdními vlastnostmi je tady jen Mazda MX5, která už je staršího data a pak právě GT-86, jinak nic. Zbytek jsou nudné tuctovky, které si na sporťáčky jen hrají.
Tuctová atmosféra ? To myslíš opravdu vážně ? Napiš 3 atmosferické dvoulitry s výkonem 147kW neby vyšším. Pro ukázku, VW to bez turba nedokáže viz Octavia RS 2.0 TFSI 147kW. Případně mi tady napiš alespoň 1 motor, který není od Toyoty a který používá přímý i nepřímý vstřik benzínu. Najdeš je pouze v Lexusech přičemž GT-86 je jediný boxer s touto technologií. Audi na této technologii už pár let pracuje, ale zatím bez hmatatelného výsledku.
To seš hodně mimo. Malých sporťáčků tady je spousta, ale s výbornými (zábavnými) jízdními vlastnostmi je tady jen Mazda MX5, která už je staršího data a pak právě GT-86, jinak nic. Zbytek jsou nudné tuctovky, které si na sporťáčky jen hrají.
Tuctová atmosféra ? To myslíš opravdu vážně ? Napiš 3 atmosferické dvoulitry s výkonem 147kW neby vyšším. Pro ukázku, VW to bez turba nedokáže viz Octavia RS 2.0 TFSI 147kW. Případně mi tady napiš alespoň 1 motor, který není od Toyoty a který používá přímý i nepřímý vstřik benzínu. Najdeš je pouze v Lexusech přičemž GT-86 je jediný boxer s touto technologií. Audi na této technologii už pár let pracuje, ale zatím bez hmatatelného výsledku.
330k je celkom slusny najazd 😄
A ozaj, ta 121 je ktora? Bublinka? Alebo rebadged Ford Fiesta?
Viem o jednej 323, rok vyroby 1999, ma 400,000 km a s koroziou nema problem.
A ozaj, ta 121 je ktora? Bublinka? Alebo rebadged Ford Fiesta?
Viem o jednej 323, rok vyroby 1999, ma 400,000 km a s koroziou nema problem.
Jasně, že tam nejsou žádné inovace.
Proto se jim ho taky podařilo nabídnout za 340 tisíc, že?
Proto se jim ho taky podařilo nabídnout za 340 tisíc, že?
Myslim, ze chcel poukazat na to, ze ked uz sa plodia clanky o VW, tak by sa mohlo pokryt cele spektrum. Je fajn citat o tom, ze Golf vyhral (gratulujem...) a ze v rebricku najpredavanejsich je opat na hornych prieckach, atd... Ale v pripade problemov ziadny clanok nevyjde.
tak snad Golf nedopadne jako oni, když se nám snaží namluvit, že špagát v motoru je pevnější než řetěz (vždy se mluvilo, že řetěz je navždy, ale je hlučnější) a lešeňovka je ta pravá výhra. Dalších výhrad nemám. Až na B max celkem povedené.
mam 121, 1.2l, 330k km, hrdza mi zozrala pomaly aj volant >😁 uz len cakam kedy budem jazdit jak flinstonovci >😁
Těžko srovnávat relativní novinku ve třídě mini s o třídu vyšší "malou" Fabií. V Up!u/Citigo je v kabině až neuvěřitelně hodně prostrou, což umožńuje i celková jednoduchost třídy mini, ale např. zavazadlový prostor Citigo je ve srovnání s Fabií pouze nouzový.
Když to vztáhneme k době kdy Fabia II. přišla na trh, tak možná ano, nicméně o tom, že u ní není prostor na 100% využit svědčí i to, že za prostorově lépe řešené považují mnozí i Citigo. Jak jsi správně podotkl Fabia II. je již za zenitem, uvidíme jak na tom bude Fabia III.
Na české cesty je taková "klikovka" ideální, na nich jak nemáš "kliku" na díry, tak si v prd... >😁
Také jsem předpokládal spíš Mazdu 6 - tedy, že se uklepl, než že by vynechal CX. Ta bude v příštím ročníku.
Pokud srovnáváš Fabii s kompakním hb/mpv Jazzem, tak to už chápu tu tvou kritiku stísněnosti Fabie. Ale na průměr třídy malých vozů Fabie stísněná není, je sice užší, ale celkově jde spíš o lehký nadprůměr.
:yes: Také mi v té skupince připadá Ford nejslabší a říkal jsem si, že se tam dostal snad omylem.
Do určité míry je zahrnuta technická úroveň. Inovativnost jde trochu stranou. Parametr je to zajímavý, ale ne podstatný. Jsou oborové ankety, kde inovace hrají důležitou roli. Třeba EuroCarBody, kde hlasují přímo automobiloví inženýři. Tady hlasují novináři a bere se v potaz spíš úhel pohledu spotřebitele.
Uznávám, že např. jízdní vlastnosti jsou vzhledem ke konkurenci slušné, ale v žádném jiném autě jsem se necítil tak stísněně. Co se týká ideálního průsečíku jízdních vlastností a praktičnosti, je tu třeba Jazz, jeho snad jedinou nevýhodou je vyšší základní cena oproti Fabii.
Hm, taky nechápu proč ty technické inovace aspoň nezahrnou do výběru, takhle to trochu zavání tím, že zvolili auto, o kterém si jsou jisti, že o něj potenciální zákazník bude mít větší zájem, i když i to je trochu zavádějící kritérium. V segmentu SUV může mít klidně větší objem prodejů CX-5, než Tiguan, i když to už jsou jen moje spekulace.
Tam musela zase být tlačenka 😄 Že Golf 😄 Soudný člověk musí považovat za jediného možnoho vítěze Mazdu CX-5.
Proti Mazdě hraje to, že takovéto ankety se skutečně zaměřují na poměr cena/vlastnosti než na nějaké technické inovace. Skyactive může mít dobrou šanci třeba v anketách typu Engine of the Year (vloni třetí mezi novými motory) atp. I když letos už ty motory nebudou mít punc novinky tak na základě zkušeností bude hlavně o dieselu ještě v různých anketách dost slyšet.
Tak já nevím - ty tu píšeš něco o TSI, a já v přehledu vítězů Auta roku vidím první a poslední Fabii v roce 2001...?
Myslíš jako, že jak může být béčkové Béčko (B-Max) před áčkovým Ačkem? >😒]
Jinak (myšleno vážně) souhlas... 😉
Jinak (myšleno vážně) souhlas... 😉
Není to trochu málo? Cenově poněkud mimo, (zvlášť 1,0 Ecoboost), zavazadlový prostor zhruba tak velký jako subkompakty, to je trochu málo ne? Řešení bez sloupku je sice zajímavé, ale to je tak všechno.
Je to mini - MPV což je segment, který je u nás prodejně "mrtvý," v Evropě je v útlumu taky, nechápu.
Řek bych, že (tou jeho napsanou Mazdou 5) myslel spíš Mazdu 6, než CX5, která byla ve finále, ale je to jen můj pocit.
Ad GT86 - kupé, bude mít problém vyhrát podobnou anketu i jinde, než v ČR, včetně celoevropské ankety.
Ad GT86 - kupé, bude mít problém vyhrát podobnou anketu i jinde, než v ČR, včetně celoevropské ankety.
Vzhledem k tomu ze jsem z finalove skupiny jel jen s MBA ktere skoncilo podle me bohuzel posledni...tak mi neprislusi hodnotit zda-li to vyhral ten pravy vuz...tesi me umisteni toyoty a mazdy...to jsou jiste velmi kvalitni vozy
Mám stejný názor, ve srovnání s Mazdou jsou motory Golfu evolucí stávajícího. I když je Golf velice dobrý, mám dojem, že jediné co hrálo proti Mazdě byla vyšší cena, i když to taky není úplně fér srovnání.
S výsledkem, tak jak je v tabulce nemám problém. První trojice se mi zdá celkem dobře zvolená. Druhé místo sportovního vozu je milým překvapením. Jediné k čemu mám výtku je umístění B-Maxu, to auto snad ani nepatří do první desítky, případně jen na její chvost. Já bych prohodil i 3er a A-klasse, ale to není podstatné.
Aktuální Fabie už je generačně za zenitem, ale ve srovnávačkách si vedla tradičně velmi dobře a ten stísněný interiér (na poměry třídy) rozhodně obecně napatřil ke slabinám Fabie. Zkus sám mrknout na nějaký větší třídní srovnávací test s Fabií II.
To ano. A Golf je těžký soupeř. Hlavně po technické stránce ho ničím nepřevyšuje, spíš naopak. Praktičnost posoudit nemohu, ale když si k tomu člověk přidá vyšší cenu, tak ho nezachrání ani design, kterým by si mohl porotce získat. Tady bylo první místo celkem jasné. Mnohem vážnější soupeř by mohl být třeba budoucí Mégane, kdyby už byl na trhu. To je auto, které má potenciál Golf porazit. Prémie je silnější ve vyšších třídách. Umím si třeba představit, že by 3er porazila Passat.
Jak jsem psal v závěru reakce z 23:51, to jak je nové Ačko nové na poměry MB (viz předchozí Ačko), je pro podobné soutěže nepodstatné, protože jsou tady mnohem déle a s velmi podobným "receptem" A3, C30/V40, 1er , Golf apod.
Pokud to vezmeš podle skutečných technických inovací tak jednoznačně Mazda, nikoliv proto, že by byla nějak zvláštní CX-5 jako taková, je to tuctové SUV, ale motory jsou skutečně jiné, postavené na jiných principech než dosud. Takže pokud bys chtěl ocenit něco jiného než parametr cena/kvalita (kategorie cena za technické inovace) tak technologie Skyactive je jediný kandidát.
MB-A? Klasický HB nižší střední třídy, technika zcela tuctová, ve srovnávacích testech vypráskaný od G7. Prostě další hatch v dlouhé řadě.
GT-86? Klasický malý sporťáček kterých už tady bylo milion, motor zcela tuctová atmosféra, jediný přínos lidová cena, ale s lidovou cenou je tady každý druhý.
G7? Ano stále HB nižší střední, nic nového, jedině zase poměr cena/vlastnosti
3er opět tuctové auto prémiové střední třídy, standardní technika, nic dál, zase jen poměr prémiová technika/cena
B-Max, opět nic technicky převratného
MB-A? Klasický HB nižší střední třídy, technika zcela tuctová, ve srovnávacích testech vypráskaný od G7. Prostě další hatch v dlouhé řadě.
GT-86? Klasický malý sporťáček kterých už tady bylo milion, motor zcela tuctová atmosféra, jediný přínos lidová cena, ale s lidovou cenou je tady každý druhý.
G7? Ano stále HB nižší střední, nic nového, jedině zase poměr cena/vlastnosti
3er opět tuctové auto prémiové střední třídy, standardní technika, nic dál, zase jen poměr prémiová technika/cena
B-Max, opět nic technicky převratného
Že by vyhrálo podobné kupé bylo vysoce nepravděpodobné (viz výsledky minulých kol), takže poměrně těsně druhá GT86 je pro Toybaru mimořádný úspěch.
Na Fabii toho opravdu není moc k obdivu. Stísněný interiér, příplatky za jinde zcela běžné prvky výbavy, ne zrovna spolehlivé TSI I. gen. atd.
V případě, že všichni co se k tomu konkrétně nevyjádřili, to určitě museli pochopit tak, jak tomu chceš věřit, pak to vlastně musela takto pochopit nejen půlka, ale většina... >😒]
"Novost" je jen kvalifikační podmínka. Mělo by jít o "nejlepší" auto, které ten rok přišlo na trh. U mezinárodních bývá dané, na kolika trzích se muselo začít ten rok prodávat, aby se kvalifikovalo. Tyhle ankety mívají své priority, většinou vysoko patří praktičnost (užitná hodnota) a cena. Najdou se výjimky - viz Leaf. Takže třeba tebou zmíněné A je vedle Golfu odrovnané. Skoro jistě. To by muselo mít v rukávu pořádný trumf, aby ho porazilo. Dostalo se do pětky, to mu musí jako poklona stačit. Pravda je, že vedle Golfu nijak nevyčnívá.
Tak se klidně rozepiš, co naopak zásadně a JEDNOZNAČNĚ nového přinesla do kompaktní třídy A-classe, v čem se skrývá to nové pojetí, nová koncepce apod. Můžeme to srovnat třeba s přímým a mnohem tradičnějím konkurentem v podobě současné A3, jaká "technika" jednoznačně chybí A3, ale i Golfu, proti Ačku? Svěží design je hodně subjektivní záležitost, ale i kdyby, tak na takovou cenu to přece samo o sobě logicky nemůže stačit. To, že je Ačko až v druhé polovině finalistů, nebude náhoda..., a to že je zásadněji jiné, než předchozí "sendvičové" Ačko, je pro hodnocení vztažené ke konkurenci prakticky nepodstatné.
Na podobné ankety nemá smysl nadávat. To je mlácení prázdné slámy. Když vyhraje auto jako Leaf, tak se zase říká, že je to špatně, protože si ho skoro nikdo nekoupí. Jsem rád za výsledek GT86 a tím bych skončil. Vzhledem k hodnotám, podle kterých se v podobných anketách snaží vybírat, jsem rád za každý úspěch sportovního vozu.
Ničeho si nejsem vědom... >😁 . >😁 OK, přiznávám... No zas půlka to pochopila, tak nevím... >😁 >😁 >😁
Teď už snad ano.... a věřím , že už rozumíš i tomu, že na tom, že jsi "nečekal, že to tady nepochopí půlka diskutujících", má lví podíl i to , jak jsi to sám formuloval... 😉
až na to, že u auta roku bych asi něl oceňovat něco jiného než cena/kvalita... očekával bych, že autem roku se stane to, které přijde s novým nápadem, pojetím, technikou, zkrátka něčím novým.
Golf VII? Jistě, výborný vůz, ale v čem je nový? Ničím, je to evoluce, jen další krok. Že přišli s MBQ... ok, to je ale věcí koncernu. Já jako zákazník tím nic nezískávám, jen koncern víc vydělá.
Kdo přišel s něčím novým, svvěžím? JEDNOZNAČNĚ A-classe - svěží design, nové pojetí, nová koncepce. TO se mělo stát být autem roku :-!
Golf VII? Jistě, výborný vůz, ale v čem je nový? Ničím, je to evoluce, jen další krok. Že přišli s MBQ... ok, to je ale věcí koncernu. Já jako zákazník tím nic nezískávám, jen koncern víc vydělá.
Kdo přišel s něčím novým, svvěžím? JEDNOZNAČNĚ A-classe - svěží design, nové pojetí, nová koncepce. TO se mělo stát být autem roku :-!
Škoda, přál jsem jí to. Vidět stejně bude jen vítěz a sportovní auto na prvním místě mohlo tak trochu zbořit zavedené pořádky, což by bylo velmi sympatické. Což se tedy podařilo i místem druhým, ale jak píšu, nebude to vidět. Chtělo to v porotě o pár golfistů méně. >😁 Ale co i tak úspěch. Stejně tak CX-5 si místo na špičce díky inovativnímu přístupu značky jistě zaslouží.
Jde v podstatě o houby, ale šlo to rozhodně napsat mnohem jednoznačněji..., přesto OK, berme to jako vzájemné nedorozumění/nepochopení... 😉
Zase tak složité to nebylo.
Golf je za tu cenu velmi dobrá volba. Poměr kvality a ceny je zde brilantní. To se mu musí nechat. :-!
Golf je za tu cenu velmi dobrá volba. Poměr kvality a ceny je zde brilantní. To se mu musí nechat. :-!
Jedna a ta samá skupina tady nadává, že se tu píše jen o VW a zas ti samí oslové nadávají, že se tu nepíše o problémech VW za mořem.
Vy jste sebranka směšných kašparů. Vy přímo vyžadujete, aby se tu psalo jen o VW. A jde to vidět v diskuzích, včera tu byly jen články o jiných automobilech a nikdo tam do diskuze prakticky nepsal. Prostě mrtvo. A jak je tu článek o koncernu, každej se může podělat. :-!
Vy jste sebranka směšných kašparů. Vy přímo vyžadujete, aby se tu psalo jen o VW. A jde to vidět v diskuzích, včera tu byly jen články o jiných automobilech a nikdo tam do diskuze prakticky nepsal. Prostě mrtvo. A jak je tu článek o koncernu, každej se může podělat. :-!
Asi šlo, jen jsem nečekal, že to tady nepochopí půlka diskutujících... Každopádně na věci to nic nemění, anketa není objektivní, a auto roku by mělo být něco inovativního, novýho. Což Golf VII není. Je to zas jen golf technickyo další generaci dál. Nic víc...
Bože, nejde mi do hlavy, proč Vám ta torzka pořád tak vadí 8-s
To je pořád dokola...
Pro mě lepší kvalitní torzka(Golf, Octavia, Astra) než mizernej víceprvek(některé korejské vozíky)
To je pořád dokola...
Pro mě lepší kvalitní torzka(Golf, Octavia, Astra) než mizernej víceprvek(některé korejské vozíky)
Stačí se pořádně vyjádřit. Šlo to napsat třeba následovně. Nelze se ničemu divit. Přeci jen jde o anketu, kterou vyhrála i Fabia. Tvoje konstrukce s dalším rokem prostě kulhá. I tesař se utne, netřeba to rozmazávat.
Myslím, že nešlo, zdejší koncernisti by to nepřenesli přes srdce... Jo jo, 400 tisíc aut, to je slušnej počin. * se po třech letech, to moc motorů neumí...To i sekačka na trávu vydrží dýl. >😁
Učili tě, co to znamená, když se o něčem mluví v obecný rovině???Vidíš tam snad nějakej letopočet??? Tys asi nikdy v životě neřekl: Jednou jsem tam byl... Místo abys uznal chybu, děláš ze sebe většího vola... No nic...
Šlo by tady informovat i o problému VW v Brazílii? Myslím, že cca 400 tis. "aut" z dvou let výroby není zas tak málo. VW-onanisté by se alespoň částečně vrátili na zem.
Cituji tě: "Země, kde jeden rok vyhraje strašná fabia, se není další rok co divit výsledkům... "
Žádný Golf další rok po Fabii tuhle anketu nevyhrál. Nemůžu za to, že se už dlouho ve školách nevyučue logika, takže šetři na síle výrazu, a raděj víc přemýšlej, než něco napíšeš...
Žádný Golf další rok po Fabii tuhle anketu nevyhrál. Nemůžu za to, že se už dlouho ve školách nevyučue logika, takže šetři na síle výrazu, a raděj víc přemýšlej, než něco napíšeš...
A jéje... Napsal jsem "...kde jeden rok vyhraje Fabia..." Ty tam vydíš loni??? Ty bys potřeboval očního. Nenapadej za něco, kde blbce ze sebe děláš sám...
A když se koukneš, co za auta to vyhrála, pak tam určitě patří i golf s fabií...
A když se koukneš, co za auta to vyhrála, pak tam určitě patří i golf s fabií...
Promiň, chyběj mi tam smajlíci. A to, že jeden rok dokázala vyhrát fabie, svědčí o tom, že nejde ani o krásu, ani o techniku...
Ona tá karoséria bez B-stĺpika nie je žiadna výhra, skazili to jak sa dalo. Interiér je malý a nastupovanie dozadu je vyslovene nepríjemné a nepohodlné - niet sa čoho chytiť, takže máš tam len kúsok voľného miesta a operadlo predného sedadla. Zázrak sa nekoná.
Být tebou, tak už si na O3 vsadím teď, protože ty budeš nejpozději příští rok vsazen do klecového lůžka. Tam si sice budeš moct pindat jak chceš, ale loterie ti primář povolí jen těžko.
Loni vyhrála Fabia? Že to byl Ford Focus a Range Rover Evoque ber jen jako malou zajímavost této ankety, stejně jako vítězství Mercedes-Benz SLS AMG o rok předtím.
Loni vyhrála Fabia? Že to byl Ford Focus a Range Rover Evoque ber jen jako malou zajímavost této ankety, stejně jako vítězství Mercedes-Benz SLS AMG o rok předtím.
Ešte keby si vedel, o čom pletieš, ty facelift...
Nový Golf je solídna voľba, posledná generácia je vyvážená a tvarovo vydarená. O technike ťažko možno pochybovať - Golf síce nikdy nebol priekopníkom, ale prečo by sa mal o to zrovna začať pokúšať, že...
Nový Golf je solídna voľba, posledná generácia je vyvážená a tvarovo vydarená. O technike ťažko možno pochybovať - Golf síce nikdy nebol priekopníkom, ale prečo by sa mal o to zrovna začať pokúšať, že...
Gratuluji prvním třem, bez ohledu na pořadí. Dobrá volba, tyto tři modely, i kdyby bylo poředí jiné, to je úplně jedno, byly vybrány zaslouženě. :yes😒br />
A extra - gratulace GVII a fanouškům koncernu. :yes:
A extra - gratulace GVII a fanouškům koncernu. :yes:
Mazda 5, je pokud vím rodinné MPV, takže těsně vedle. Golfu se sluší pogratulovat, je to auto, které nabízí mix vlastností, se kterým konkurence (i ta má oblíbená japonská) vždy bude mít problémy. Neduhy motorů TSI jsou snad ty tam, a tak má Golf opět zaděláno na TOP 5. Kliková náprava je potenciální slabina, ale existují i jiné motorizace než 1.2 TSI a ty ji mít nebudou. Co se týká GT-86, tak mně její 2. místo moc potěšilo, nicméně očekávat její vítězství v ČR posedlou velikostí kufru, považuji za mírně naivní.
Ano, můžeš si vsadit už teď, minimálně ode mě máš k tomu požehnání, jen bych to nečekal (stejně jako délku příspěvku) od někoho, kdo hned v úvodu tvrdí, že tahle anketa jde mimo něj. Na druhou stranu tvé tvrzení, že minulý rok vyhrála "strašná fabie", to zase naopak potvrzuje... 8-s
Tak takováhle anketa jde mimo mně. Země, kde jeden rok vyhraje strašná fabia, se není další rok co divit výsledkům... Jen by mě zajímalo, jak hlasovali redaktoři ACZ, a proč. Zajímalo by mě například, v čem je lepší golf než BMW3 nebo Mazda. V ceně??? Tak to tady máme lepší auta. V technice? Taky lepší...A nekonečný facelift s technikou, která jde dopředu v každé automobilce.No... Takže poměr cena/užitek??? To je podle mě kategorie, kde na přejezd z A do B stačí cokoliv... Nevím...
Jinak furt čekám, kdy se tady objeví článek o spolehlivosti VW... [odkaz] To jen aby se zas nepsalo, kdo dělá nejspolehlivější auta. A když jsem četl AutoTip a dlouhodobý test Grand scénicu, zasmál jsem se u posledních 5 míst od konce... Od konce: Touran, Polo, C8, Fox, Passat...
Mimochodem, můžu si už teď vsadit, že příští rok vyhraje OIII???
Jinak furt čekám, kdy se tady objeví článek o spolehlivosti VW... [odkaz] To jen aby se zas nepsalo, kdo dělá nejspolehlivější auta. A když jsem četl AutoTip a dlouhodobý test Grand scénicu, zasmál jsem se u posledních 5 míst od konce... Od konce: Touran, Polo, C8, Fox, Passat...
Mimochodem, můžu si už teď vsadit, že příští rok vyhraje OIII???
Jo, s GT86 souhlas, ale většina zdejších příznivců japonské produkce si tento úspěch stejně nemůže užít, první místo koncernu je totiž něco tak strašně negativního, že by to nevyrovnal ani zbytek TOP10 komplet ze země vycházejícího slunce... >😒] 😉
To máš pravdu. Vedle těch tragických prodejů a povědomosti trhu o produktu je tohle to opravdové terno.
Jako obvykle jsem prvně nakoukl do diskuze a říkal jsem si, že to snad nemůže myslet vážně. Mazda 5? Vzhledem k faceliftu tedy nevím, nevím.
Příjemné překvapení je umístění GT86. Nechybělo moc a Golf měl po ptácích. 😄
Příjemné překvapení je umístění GT86. Nechybělo moc a Golf měl po ptácích. 😄
Chybajuci sloupek je inovacia? Pri Fordoch mozno... hoci, exitoval Ford Cougar, ktory mal dvojicu "suicide doors" bez stlpikov - islo o testovacieho "mule" pre Mazdu RX-8.
No konečně to vyhrál pořádněj vůz! 😉 Mazda není špatná kára, ale nesmí do soli >😁 Jinak to sežere i řidiče! 😒 Koroze je sviňa :no:
Vidím, že se dál pevně držíš svého podobně "unikátního" nicku..., asi to vypadá tak, že ani všichni "neandrtálci" ještě nevymřeli. 😄
Musím uznat, že letos vyhrává poprávu Golf :yes:
I když B-Max by si zasloužil za inovace (chybějící sloupek) zasloužil lepší ohodnocení. Jediná, ale výrazná slabina je menší kufr.
I když B-Max by si zasloužil za inovace (chybějící sloupek) zasloužil lepší ohodnocení. Jediná, ale výrazná slabina je menší kufr.
Suhlas. Golf je recyklaciou starej techniky, starych technologii a stareho "dizajnu".
CX-5 pohanaju dva unikatne motory a dve unikatne prevodovky.
Nuz co, nase narody asi stavili na klamlivy pocit istoty, ktora sa dokaze pozerat len dozadu, snivat o minulej slave, a nema odvahu posunut sa vpred.
Kreacionizmus slavi uspech pred evoluciou, slepa vetva pred vyspelejsim jedincom...
Keby prirodzeny vyber fungoval ako anketa auto roka, tak Homo Sapiens vymrie spolu s neandertalcami.
CX-5 pohanaju dva unikatne motory a dve unikatne prevodovky.
Nuz co, nase narody asi stavili na klamlivy pocit istoty, ktora sa dokaze pozerat len dozadu, snivat o minulej slave, a nema odvahu posunut sa vpred.
Kreacionizmus slavi uspech pred evoluciou, slepa vetva pred vyspelejsim jedincom...
Keby prirodzeny vyber fungoval ako anketa auto roka, tak Homo Sapiens vymrie spolu s neandertalcami.
Z té šestice vyhrál ten nejhorší.Tak už to tady chodí je potřeba se zavděčit svým chlebodárcům.