Presne, treba ten zadek vypada na generacni rozdil. Audi trochu zaspalo. M6 je nadherna ze vsech uhlu :yes:
Z profilu rovnez M6 nadhera, Audi mi tak trochu pripomina starou Tatru. Ta masa hmoty na zadku pusobi trochu divne ;-)
[odkaz]%CC%81-audi-s…
je to AUDI, tak se mi to líbí...moc.... ale jen do půlky auta. Předek je nádhera ve srovnání s RS6, která je už "MOC". Bohužel od půlky auta dozadu to není můj šálek kávy.
Ale vysvětlí mi někdo, proč auto za 3 mega má plastovej interiér?? Proč je tam stejnej interiér co je v "obyč" A6?? I to BMW nabízí koženou palubku a to komplet a za slušný peníze. CLS to má v základu hrubou kůží a za trapnejch 80 000kč (v týhle třídě) je to NAPPA + alcantarovej strop.
Bohužel. To je vyhrazené A8 a R8. Příplatkový kožený interiér stojí 200 tisíc a pořád nezahrnuje palubní desku. Přitom tou krásnou kůží ti v tomhle případě čalouní i zadní stranu sedadel, kde většinou bývá umělá kůže, nebo nějaká levná. Na objednávku to udělají, ale cena to pěkná nebude (mimo jiné i proto, že nemá pro čalounění ideální tvar). Škoda, plasty nemám rád.
Jinak za 3 miliony máš S8 a to by byla moje volba u Audi. Váží možná i méně (je o 30 kg těžší než S7), delší je jen o 5 cm (nic zásadního, už tohle je kráva) a líbí se mi z 6/ 7/ 8 asi nejvíc. U A8 sice příplatkový interiér stojí nějakých 420 tisíc (350 pro silnější motory, jestli si dobře pamatuji), ale S8 ho má "jen" za 200.
ZF. Koncern používá obě převodovky. Jinak ten 8 stupňový Aisin je srovnatelný s 8 stupňovým ZF. Asi jediná převodovka, která se mu vyrovná. Audi s výjimkou Q7 používá ZF - v EU hodně nabízí S tronic, ale "za louží" místo něj dost dává právě 8 stupňové ZF.
Aha diky za info. Osobne povazuji ZF 8st za spicku.
K tem amikum, oni si dost zakladaji na HDM automatech, bude to znit hloupe ale jim u dvojspojek chybi to plouzeni. Salsi vec je ta ze malo dvojspojek zvlada ty momenty co se v USA prodavaji tzn velke V8 nyni preplnovane s x set Nm.
Aisin v rámci koncernu používá Porsche (Panamera, Cayenne). :-) ZF je rozhodně známější, ale jak říkám, podle mne hrají stejnou ligu. Kdybys nevěděl, která tam je, tak je podle mne nepoznáš.
Audi v USA nabízí stejné motory, takže v momentech problém není. Třeba taková A4 s 2,0 TFSI má tiptronic (8 st. ZF), ale RS5 s V8 má S tronic. Ona to není jediná odlišnost A4/ 5 pro NA trh oproti těm evropským. Ale jak říkáš, dvouspojky nezvládají moc dobře popojíždění a rozjezdy. Dost se na tom zapracovalo, ale HDM to není. Jdou zkrátka s proudem.
Kdyby A9 byla dvoudveřový sedan (kupé), tak bych souhlasil. Ale pokud půjde o Sportback, tak si tím nejsem jist. S8 je opravdu pěkné auto. A za tři miliony to vůbec není špatná koupě, lepší než můj oblíbenec Panamera GTS.
Na druhou stranu, pokud ji postaví na MSB a dají jí pěkný kabátek... :-)
Nicméně WL by chtěl místo vzadu a to si nejsem jist, jestli je A9 řešením.