Novinky
vratidlo007
0
Ale treba takove IBM to uz zvlada pres 100 roku 😄
Přejít do diskuze
Myslím si, že pokud se vyhnou vulgarismům, pak jsou i obvykle tvrdší reakce na něj oprávněné a jeho velmi urážlivá reakce na tebe to také potvrzuje. To, že ani není schopen pochopit tvou ironii (z této diskuse zcela čitelnou) na tom nic nemění.
Ten "osobní" blog na stejně veřejném webu, je asi tak osobní, jako je "konstruktivní" ta tvoje kritika... :😉 >😒]
>😁
To si opět marně fandíš, pan Kovařík napsal reakci (nejen pro tebe), kterou si naopak neunesl ty..., což tyhle tvé bláboly dokonale potvrzují...
To si opět marně fandíš, pan Kovařík napsal reakci (nejen pro tebe), kterou si naopak neunesl ty..., což tyhle tvé bláboly dokonale potvrzují...
Máš samozřejmě pravdu, ale na mariankovu "konstruktivní" kritiku nemůžeš reagovat tak moc logicky. >😁
Škoda, že taky aspoň někdy nemůžu být zvědavý na to, co tu v reakcích napíšeš, prostě nepřekvapíš jak je rok dlouhý... :😉 😉
Tak urcite, treba jako dnes, vid? Ty si tady vlastne vsechny vodis jak potrebujes. Ty minoritni tabulko... >😁
Ramena ale delat umis, to se musi nechat... >😒]
Ted jeste kdybys zkusil neco k tem cislum nahore. :-!
Ramena ale delat umis, to se musi nechat... >😒]
Ted jeste kdybys zkusil neco k tem cislum nahore. :-!
Konkurenti VW nejsou tak velkohubý.Raději kladou důraz na kvalitu,v které chtějí být první.
VW je správná státní firma,kde se jede minimálně na pětiletky.
VW je správná státní firma,kde se jede minimálně na pětiletky.
A tohle mi napíše opisovač tabulek z reklamních letáků. >😁
Chlapče, já si tě tu povodím, kdy budu chtít. :-!
Chlapče, já si tě tu povodím, kdy budu chtít. :-!
Čím to, že u Toyoty vidíš 2 modely (v skutočnosti majú cca 70 rôznych modelov aktuálne vyrábaných po celom svete) a vo VW automobilku, ktorá "daleko víc respektuje regionální rozdíly než která koli jiná korporace"? Čím to, že vidíš "strategii VW která nabízí čechům dostupné octavie"? Internet používaš, čítať vieš, neboj sa skombinovať tieto dve úžasné schopnosti...
Venuj se necemu, cemu rozumis (pokud neco takoveho existuje) a nefusuj do oboru, o kterych nemas ani poneti, mily minoritni mozku... :-!
Hraní na někoho s nadhledem, ti žalostně nejde. Ale to, že sis už poléčil mindrák v diskuzi, to ti věřím. :-!
Kdybys mel neco v hlave, tak uz bys toho davno nechal. Cim uporneji nas tady presvedcujes, ze je ti to jedno, tim vic je vsem jasne jaka je skutecnost - fungujes jak trilety dite.
Uz te dnes ale nebudu trapit, tak zas nekdy priste... 😉
Uz te dnes ale nebudu trapit, tak zas nekdy priste... 😉
Přijde mi docela vtipný jak tu někteří chválí toyotu že dośahla prodejů je se dvěm (?!) značkami a jedním dechem odsuzují VW jako nudné a všude coupcí to samé.
Takže jsem rozhodně radší za strategii VW která nabízí Španělům sportovně laděné seaty, čechům dostupné octavie s velkým kufrem, němcům precizní audi, a číňanům úplně jiná auta podle jejich potřeb, A ktomu všemu univerzálního golfa zejména pro evropu. Naproti tomu stojí strategie toyoty cpát po celém světe jejich auris a corollu.
VW daleko víc respektuje regionální rozdíly než která koli jiná korporace. A nedělá to jako GM kdy svého času pod10 značkami bylo pořád stejný auto. Takže VW :yes:
Takže jsem rozhodně radší za strategii VW která nabízí Španělům sportovně laděné seaty, čechům dostupné octavie s velkým kufrem, němcům precizní audi, a číňanům úplně jiná auta podle jejich potřeb, A ktomu všemu univerzálního golfa zejména pro evropu. Naproti tomu stojí strategie toyoty cpát po celém světe jejich auris a corollu.
VW daleko víc respektuje regionální rozdíly než která koli jiná korporace. A nedělá to jako GM kdy svého času pod10 značkami bylo pořád stejný auto. Takže VW :yes:
Urazet te? Ale prosimte, zivot te bije, tady jsi vsem pro legraci, doma evidentne taktez...
K cemu by to bylo dobre?
K cemu by to bylo dobre?
Budu se opakovat, napíšu to sem poněkolikáté, zdejší diskutéři (a to všichni) jsou mi u zádele, nijak neovlivňují můj život. A špína jako ty, tím tuplem. :-!
Tak urcite...
Vsichni jsme tady absolventi pomocne skoly, jenom ty jsi letadlo a je ti vsechno ukradeny... >😒]
Vsichni jsme tady absolventi pomocne skoly, jenom ty jsi letadlo a je ti vsechno ukradeny... >😒]
Myslíš třeba tuto diskuzi?
[odkaz]
Co vidím, předvádím akorát názorovou konzistenci.
Jestli máš na mysli jinou diskuzi, prosím, klidně linkuj.
:-!
[odkaz]
Co vidím, předvádím akorát názorovou konzistenci.
Jestli máš na mysli jinou diskuzi, prosím, klidně linkuj.
:-!
Je mi vytecne, diky za optani.
Jo, jo, to jak taham za kratsi konec vidim z tvych reakci... >😒]
Radsi napis neco k tem cislum, ty minoritni trhu. A nebud porad takovej srab...
Jo, jo, to jak taham za kratsi konec vidim z tvych reakci... >😒]
Radsi napis neco k tem cislum, ty minoritni trhu. A nebud porad takovej srab...
Máš snad dojem, že ty, nebo kdokoliv ze zdejší "diskutérů", ovlivňuje můj život? Ale jdi ty. :-!
Už je ti líp? :-!
Chápu, že když tu věčně píšeš zcela mimózně, tak se někdy musíš pokusit to oplatit, ale opět taháš za ten kratší konec. 😉
Chápu, že když tu věčně píšeš zcela mimózně, tak se někdy musíš pokusit to oplatit, ale opět taháš za ten kratší konec. 😉
To o spatnem vlakne je uz proflakle - pouzivas to vzdycky, kdyz uz nemas kam uhnout. Ja vim moc dobre v jakem vlakne reaguji. Zato jenom ty tady placas pate pres devate a michas hrusky s jabkama, tak, jak se ti to hodi. 8-s :no😒br />
Kazdopadne - jak jsme si tady prokazali, tvrzeni, ze jsou arabske trhy pro Toyotu minoritni je proste prazdny zvast, jako vsechny tve prispevky, na tom se tady vsichni shodneme... :-!
Kazdopadne - jak jsme si tady prokazali, tvrzeni, ze jsou arabske trhy pro Toyotu minoritni je proste prazdny zvast, jako vsechny tve prispevky, na tom se tady vsichni shodneme... :-!
No jo, udelal jsi tady opet ze sebe kaspara, vsichni se na tobe bavi, tak kopes vztekle nozickama a presvedcujes nas, jak ti to vsechno u zadele... >😁
Hýkání? Tak sa volá to, čo si predvádzal, keď (omylom) predpokladali, že najväčším predajcom sveta sa minulý rok stal VW?
Reaguješ ve špatným vlákně, chlapečku.
Neboli jinak, opět si se pokusil propašovat něco někam, kam to nepatří. Ale chápu tě, u tebe je těžké udržet myšlenku a nejspíš i něco jiného. :-!
Neboli jinak, opět si se pokusil propašovat něco někam, kam to nepatří. Ale chápu tě, u tebe je těžké udržet myšlenku a nejspíš i něco jiného. :-!
Kdyby sis tady nepohonil ego, tak by to odnesli lidi v tvým okolí, to je mi zcela jasné. Takže si zanadávej, ulev si, pomůže ti to. A opakuji, špína jako ty, je mi u zádele. :-!
Vy doma na sebe rvete? To te lituju. I kdyz, zit s nekym jako ty, to musi byt peklo...
Jak je ti to u zadele, vidim - a s kazdou novou reakci je ti u zadele vic a vic, vid... >😒]
Jak je ti to u zadele, vidim - a s kazdou novou reakci je ti u zadele vic a vic, vid... >😒]
Opet konzistence hadr - mluvime tady o prodejich Toyoty a vyznamu jednotlivych trhu. Toyota celosvetove loni prodala 9,7 milionu vozidel - mas to v clanku pod kterym diskutujeme. O jakych triceti milionech to tady tedy placas?
V US Toyota proda rocne cca 2mio vozidel, v Cine cca 800 tis., zatimco stredni vychod (arabsky svet) udela cca 700 tis. vozidel rocne.
Jak jsme si tady prokazali, tvrzeni, ze jsou arabske trhy pro Toyotu minoritni je proste prazdny zvast, jako vsechny tve prispevky, na tom se tady vsichni shodneme... :-!
V US Toyota proda rocne cca 2mio vozidel, v Cine cca 800 tis., zatimco stredni vychod (arabsky svet) udela cca 700 tis. vozidel rocne.
Jak jsme si tady prokazali, tvrzeni, ze jsou arabske trhy pro Toyotu minoritni je proste prazdny zvast, jako vsechny tve prispevky, na tom se tady vsichni shodneme... :-!
Ale o tomhle jsem se tu vůbec nebavil. Tohle je diskuze, jestli ti to nedošlo. Ne jen hýkaní "gratuluji Toyotě". :-!
JIstě, pokud potřebuješ utěšit svoji ušlápnutou dušičku, klidně si posluž, aspoň nebudeš řvát po nikom doma. A mě jsi naprosto u zádele. :-!
Chápem, že radšej ako pogratulovať tohtoročnému víťazovi (lebo o tom je tento článok), to si radšej dáš gule do zveráku :-!
Koukam, ze tobe dela problem zpracovat i polopatisticky podanou informaci, zamerne formulovanou tak, aby ji pochopil i ten nejvetsi prostacek.
V puvodnim prispevku mluvim o celem arabskem svete a abych neplacal obecne fraze, jak to delas ty, uvadim v nem konkretni priklady - Afganistan, Iraq, Somalsko, Kuvajt a - svete div se - i Saudskou Arabii. Vsechny je mas v tom puvodnim prispevku. Nekonzistenci tady trpi tvuj mozek, o myslenkach v tvem pripade nelze mluvit vubec. 8-s :no😒br />
Jak jsme si tady prokazali, tvrzeni, ze jsou arabske trhy pro Toyotu minoritni je proste prazdny zvast, jako vsechny tve prispevky, na tom se tady vsichni shodneme... :-!
V puvodnim prispevku mluvim o celem arabskem svete a abych neplacal obecne fraze, jak to delas ty, uvadim v nem konkretni priklady - Afganistan, Iraq, Somalsko, Kuvajt a - svete div se - i Saudskou Arabii. Vsechny je mas v tom puvodnim prispevku. Nekonzistenci tady trpi tvuj mozek, o myslenkach v tvem pripade nelze mluvit vubec. 8-s :no😒br />
Jak jsme si tady prokazali, tvrzeni, ze jsou arabske trhy pro Toyotu minoritni je proste prazdny zvast, jako vsechny tve prispevky, na tom se tady vsichni shodneme... :-!
Ja by som povedal, že na spočítanie zaujímavých áut u VW Ti stačí prst jediný - prostredníček. A ten tu hrdo ukazuješ...
Som fanúšikom toho, čo na MQB platforme prichádza a dokonca zvažujem jeden taký model (na skúšku 😄 ) kúpiť. Napriek tomu nesúhlasím s tým čo píšeš a vidíš svet príliš jednoducho. Skús trochu viac študovať, porovnávať, potom napíš znova. Toyota má napríklad platformu MC a na nej postavených 18! modelov. Jej úspory z rozsahu sú taktiež obrovské a dokáže na rozdiel od iných ponúkať modely s kľučkami vo farbe karosérie - okrem iného 😄
Ozaj, zaujímalo by ma, ako si prišiel na názor, že nevidíš diverzifikáciu u Toyoty - tej Toyoty u ktorej som narýchlo napočítal nejakých 70 aktuálnych modelov? 😉
Ozaj, zaujímalo by ma, ako si prišiel na názor, že nevidíš diverzifikáciu u Toyoty - tej Toyoty u ktorej som narýchlo napočítal nejakých 70 aktuálnych modelov? 😉
Konkretne, redakce neunesla, kdyz jsem vetu po vete argumentoval proti "vysvetleni" p. Kovarika pri vyberu auta roku.
Toyota vyráběla a vyrábí spoustu zajímavých aut, z mainstreamových automobilek mě nenapadá žádná, která by měla výrazně bohatší historii sportovních modelů - Supra, Celica, MR-2, nyní GT-86, o starších nebo exotických modelech nemluvě.
Slušnou bilanci má i v motorsportu - WRC, vytrvalostní závody i F1 (ve které pravda příliš nezazářila).
Pak je tu Prius... osobní názor nechám stranou, ale každopádně je to auto už teď nesmazatelně zapsané do historie.
Slušnou bilanci má i v motorsportu - WRC, vytrvalostní závody i F1 (ve které pravda příliš nezazářila).
Pak je tu Prius... osobní názor nechám stranou, ale každopádně je to auto už teď nesmazatelně zapsané do historie.
Je žalostné, pokud se ve svém reálném životě nedovedeš zabavit jinak, než jen tímto primitivním způsobem. :-!
Daj nejaký link, úprimne, ešte som takéto vyhlásenia konkurencie nevidel. Zaujímavosťou je, že VW svoje vyhlásenie vydal myslím v r. 2009 a majú tam zrejme poriadnych frajerov plánovačov, keď vidia tak ďaleko dopredu.
Pěkně jsi to domotal, nejřív tu píšeš o "Afganistanu jsou Toyoty, podobne je na tom Iraq, Somalsko a dalsi krajiny", a pak si vypíchneš Saudskou Arábii. >😁
Zmotané vše dohromady, bez souvislostí, prostě jen něco rychle napsat. Konzistence tvých příspěvků, potažmo myšlenek, je žalostná. >😁 :no:
Zmotané vše dohromady, bez souvislostí, prostě jen něco rychle napsat. Konzistence tvých příspěvků, potažmo myšlenek, je žalostná. >😁 :no:
Všechny velké značky dělají hlavně spotřební auta - Toyota, GM, VW, Ford, HMC, Renault, PSA...
...kdyby svět nebyl svázán stupidními patenty..... Tak tohle je moc i pro zlatý ventilek a lze to označit za blbost tisíciletí.
Ano, presne takovou reakci jsem cekal - prave proto jsem uvedl tech prikladu nekolik a specialne pro tebe zminoval cely arabsky svet.
Jenom v Saudske Arabii proda Toyota 30 000 (tricet tisic) aut mesicne, ty minoritni trhu. A pak se divis, ze tady z tebe maji vsichni srandu... 8-s
Jenom v Saudske Arabii proda Toyota 30 000 (tricet tisic) aut mesicne, ty minoritni trhu. A pak se divis, ze tady z tebe maji vsichni srandu... 8-s
= Sparta, Slavia, Baník - třeba si tu navzájem roztrhejte řidičáky 😉 aneb klubismus je fajn věc, ale nic se nemá přehánět, to aby se pak bál člověj jít na fotbal s děckama. P.S. já fandím Klokanům a Spurs (rozuměj Seat a LR/Jag). Tož tak. :-!
Takovou otazku snad nemyslis vazne? Osobni blog je jako tvuj domov. Tam si taky nepustis kazdeho. Verejny web s otevrenou diskuzi je pro vsechny. Kazdy ma pravo projevit nazor a konstruktivni kritika neni zakazana.
Zase tě někdo zjebal, že neděláš co máš? Opět si to musíš vybít tady v diskuzi? Ubohé. :-!
Chlapče, než začneš reagovat, nejdřív se ujisti, že jsi pochopil předešlý příspěvěk. Tady jsi vyšel opět, s tvým mozečkem, naprázdno.
Malá nápověda, minoritní trh je takový, který nepatří mezi ty nejdůležitější na celém světě. Třeba tebou zmiňovaný Afghanistan, tam se ročně prodá pár stovek aut. Reaálně to tam vypadá jako v muzeu, vozový park +/- 20 let starý. Takže tvé "televizní" zkušenosti vyšly opět na prázdno a opět si ze sebe udělal vola. Gratuluji. :-!
Malá nápověda, minoritní trh je takový, který nepatří mezi ty nejdůležitější na celém světě. Třeba tebou zmiňovaný Afghanistan, tam se ročně prodá pár stovek aut. Reaálně to tam vypadá jako v muzeu, vozový park +/- 20 let starý. Takže tvé "televizní" zkušenosti vyšly opět na prázdno a opět si ze sebe udělal vola. Gratuluji. :-!
GM vždy patril medzi najväčších výrobcov, podobne na tom bola aj Toyota. Pozri sa na VW, ako rastie napr. posledných 10 rokov a potom mudruj. Pozri, ako rastie predaj škodoviek či audin, ale aj napríklad takého Porsche.
Čo chytí VW do rúk, to je úspešné. Samozrejme aj tu existuje výnimka z pravidla - Seat.
Málokto ešte asi dokáže do dôsledkov oceniť prínos jednotných a modulárnych platforiem v koncerne VW. Drasticky sa tým znížia náklady na vývoj a na druhej strane sa urýchli zavádzanie noviniek do praxe. Ušetrené peniaze potom môže buď použiť na zvýšenie zisku, zníženie cien áut alebo lepšiu výbavu, prípadne to skombinovať. VW v každej triede vyrába 3-4 autá postavené na rovnakom základe, ale s dosť odlišnou charakteristikou. Keď sa nebude predávať jeden typ, pôjde druhý. Ale nejaký určite vždy pôjde. U Toyoty takúto diverzifikáciu nevidím. Tá sa spolieha na masovú produkciu niekoľkých modelov. Stačí, že jeden z nich prestane byť úspešný, a Toyota pôjde s predajom dolu.
Modulárnu koncepciu áut robia, resp. začínajú robiť aj iné automobilky, ale nikto pri nej nedosiahol takú unifikáciu ako koncern VW. Predpokladám, že tento systém by bol schopný umožniť, aby sa v prípade potreby na tej istej linke súčasne vyrábali Golf, Octavia aj Leon. A možno aj Passst novej generácie.
Nie som fanúšik koncernu VW, pozerám sa na to skôr z manažérskeho a biznis hľadiska. Mojou srdcovkou ja Mazda. Ale to neznamená, že musím za každú cenu kydať hnoj na konkurenciu.
Čo chytí VW do rúk, to je úspešné. Samozrejme aj tu existuje výnimka z pravidla - Seat.
Málokto ešte asi dokáže do dôsledkov oceniť prínos jednotných a modulárnych platforiem v koncerne VW. Drasticky sa tým znížia náklady na vývoj a na druhej strane sa urýchli zavádzanie noviniek do praxe. Ušetrené peniaze potom môže buď použiť na zvýšenie zisku, zníženie cien áut alebo lepšiu výbavu, prípadne to skombinovať. VW v každej triede vyrába 3-4 autá postavené na rovnakom základe, ale s dosť odlišnou charakteristikou. Keď sa nebude predávať jeden typ, pôjde druhý. Ale nejaký určite vždy pôjde. U Toyoty takúto diverzifikáciu nevidím. Tá sa spolieha na masovú produkciu niekoľkých modelov. Stačí, že jeden z nich prestane byť úspešný, a Toyota pôjde s predajom dolu.
Modulárnu koncepciu áut robia, resp. začínajú robiť aj iné automobilky, ale nikto pri nej nedosiahol takú unifikáciu ako koncern VW. Predpokladám, že tento systém by bol schopný umožniť, aby sa v prípade potreby na tej istej linke súčasne vyrábali Golf, Octavia aj Leon. A možno aj Passst novej generácie.
Nie som fanúšik koncernu VW, pozerám sa na to skôr z manažérskeho a biznis hľadiska. Mojou srdcovkou ja Mazda. Ale to neznamená, že musím za každú cenu kydať hnoj na konkurenciu.
Tak jistě nejsou sami, kdo mají takovéhle plány. Přinejmenším Toyota, GM a HMC plánují dost podobně...
Tak předně je naprosto nesprávný předřečníkův postulát, že by VW dominoval třeba v Africe. Všude tam, kde se požaduje extrémní spolehlivost a odolnost, tam dominuje Toyota.
VW je jako Microsoft, všechno zkoupí, vnutí jim to svoje, přidá nějakého přiblblého markeťáka jako je Ballmer, chvíli roste a pak začne řešit problémy s tím či oním. VW roste jen díky tomu, že v každé zemi koupil nějakou značku a tu tam dál prodává. Možná je to dobrý přístup pro hazardéry na burze, ale jako majitel firmy bych na to hrdý nebyl.
Globalizace, tak jak je teď, je určená jen na to, aby někdo ovládnul svět. Byli bychom mnohem dál, kdyby svět nebyl svázán stupidními patenty. Místo toho, abysme do rozvojových světů sypali naše peníze, tam jim máme dát znalosti, aby se sami mohli rozvinout. Navíc by došlo k mnohem lepšímu rozvoji technologií, protože by technici rozvíjeli to, co už někdo vymyslel, místo toho aby vymýšlel již vymyšlené. Tvůj názor jen nahrává bankstrům, kteří chtějí jen větší moc. O to, abys jezdil v lepším a bezpečnějším autě s nízkou spotřebou jim nejde vůbec. Jsme jen jejich otroci a bohužel lidi si to ani neuvědomujou.
Tímto přístpuem by se vyřešilo mnoho problému - od Číny jako továrny světa až po muslimi, protože bysme je nemuseli okupovat a nutit jim náš názor na svět, přitom naopak spíš oni začínají ovládat nás, protože jich je moc. K rozvoji musí společnost dospět sama, vnutit jim to nejde. A pokud to nechtějí, tak ať to nedělají, je to na nich. Ale zase to naráží na to, že někdo chce ovládnout svět. A soutěž o to, který automobilový koncern bude největší je toho důkazem. Přitom užiovateli toho auta je to jedno, hlavně když je spokojen s výrobkem.
Globalizace, tak jak je teď, je určená jen na to, aby někdo ovládnul svět. Byli bychom mnohem dál, kdyby svět nebyl svázán stupidními patenty. Místo toho, abysme do rozvojových světů sypali naše peníze, tam jim máme dát znalosti, aby se sami mohli rozvinout. Navíc by došlo k mnohem lepšímu rozvoji technologií, protože by technici rozvíjeli to, co už někdo vymyslel, místo toho aby vymýšlel již vymyšlené. Tvůj názor jen nahrává bankstrům, kteří chtějí jen větší moc. O to, abys jezdil v lepším a bezpečnějším autě s nízkou spotřebou jim nejde vůbec. Jsme jen jejich otroci a bohužel lidi si to ani neuvědomujou.
Tímto přístpuem by se vyřešilo mnoho problému - od Číny jako továrny světa až po muslimi, protože bysme je nemuseli okupovat a nutit jim náš názor na svět, přitom naopak spíš oni začínají ovládat nás, protože jich je moc. K rozvoji musí společnost dospět sama, vnutit jim to nejde. A pokud to nechtějí, tak ať to nedělají, je to na nich. Ale zase to naráží na to, že někdo chce ovládnout svět. A soutěž o to, který automobilový koncern bude největší je toho důkazem. Přitom užiovateli toho auta je to jedno, hlavně když je spokojen s výrobkem.
Modularnu stavbu maju vsetci traja.
Vsetci maju potencial rast na vsetkych trhoch kde nie su - situacia na ostatnych trhoch bude dynamicka, ako vzdy.
Kazdy z vyrobcov ma vlastny nazor na koncept hybridu.
Kazdy z vyrobcov je schopny nieco 'hromadne' uviest ma trh. Hovori sa tomu Novy Model.
A neporovnavaj buduce produkty s tym, co je na trhu uspesne uz roky.
Takze, spat do skolskych lavic, pisanie analyz z brucha ti nejde.
Vsetci maju potencial rast na vsetkych trhoch kde nie su - situacia na ostatnych trhoch bude dynamicka, ako vzdy.
Kazdy z vyrobcov ma vlastny nazor na koncept hybridu.
Kazdy z vyrobcov je schopny nieco 'hromadne' uviest ma trh. Hovori sa tomu Novy Model.
A neporovnavaj buduce produkty s tym, co je na trhu uspesne uz roky.
Takze, spat do skolskych lavic, pisanie analyz z brucha ti nejde.
Ono je to celkovo s tým počtom značiek dikutabilné - predaje závisia síce aj na počte značiek, ale v súčinnosti s tým, v akom sú zložení, aké majú portfólio, zameranie aj obchodné regióny napríklad - tiež je rozdiel vyrobiť a predať milión luxusných limuzín a milión mini do mesta so základnou výbavou... Čiže akékoľvek porovnávania sú čistou teóriou. Ako sa hovorí - presný súčet nepresných čísel.
A aký rozdiel? Aj ten verejný portál niekto vlastní a rovnako aj tvoj blog je tým pádom verejný.
Najlepšie by bolo, keby tvoje príspevky nečítal nikto. Predišlo by sa tak omylom a nedorozumeniam, keď niečo iné píšeš, a iné myslíš...
Potom je na mieste otázka, načo vlastne píšeš?
Potom je na mieste otázka, načo vlastne píšeš?
Kvuli praci v Evrope, rikas? Nemyslis, ze ten rust bude probihat spis v Asii, potazmo Severni Americe, a ze si tam VW postavi sve tovarny?
Rozdiel medzi prvou Toyotou a tretím VW je cca 7%, myslím, že nikdy neboli čísla "na bedni" tak blízko. V abslútnych číslach je rozdiel pomerne vysoký, ale v reáli budú tento rok rozhodovať relatívne drobnosti a každé predané auto môže zamiešať karty. Držme palce, nech vyhrá najlepší.
Prirovnať mňa k niekomu, kto hajluje, za to by si zaslúžil do držky, to bez pochyby. Napriek tomu si myslím, že sú tu na neho niektorí neoprávnene tvrdí a sorry, ale ich reakcie sú na úrovni materskej škôlky...
Koncern VW sice dál roste a skutečně může být jen otázkou času, kdy bude první, ale taky nemusí. A pak záleží hodně na tom, jak dlouhého času. Ale i kdyby, až bude jednou první, tak bude "jen" první, protože nic zásadního se v souvislosti s tím stejně nestane, podobně jako když Toyota přeskočila GM. Stejně tak totiž může být otázkou času, kdy někdo následně přeskočí zase VW.
Kupuje si snad někdo zboží (v tomto případě auto) podle globálních prodejů té které značky?
Pogratulujme tedy Toyotě k letošnímu úspěchu, a pojďme raději (místo čísel a statistik) řešit rozdíly mezi jednotlivými modely různých značek...
Kupuje si snad někdo zboží (v tomto případě auto) podle globálních prodejů té které značky?
Pogratulujme tedy Toyotě k letošnímu úspěchu, a pojďme raději (místo čísel a statistik) řešit rozdíly mezi jednotlivými modely různých značek...
Tak, tak. Aby se toto ale japoncum nestalo, tak nabizeji hybridy, elektromobily, pohony s paliv. clanky a zbytek co nabizi kde kdo 😉 Vsechno to pri nejlepsi kvalite na trhu, coz je jiste dulezitejsi nez pocty kusu 😉
V arabskych zemich si evidentne nikdy nebyl, to bys tady neplacal tyhle nesmysly.
90% vozu jezdicich v Afganistanu jsou Toyoty, podobne je na tom Iraq, Somalsko a dalsi krajiny.
V Kuvajtu a Saudske Arabii ma Toyota v Top10 nejprodavanejsich vozu 5 modelu a tak bych mohl pokracovat - cely arabsky svet jede na Toyotach.
Kvuli "minoritnim" arabskym zemim pristoupila Toyota k odstraneni napisu "TOYOTA" ze zadni casti svych vozu, aby nebyla spojovana s terorizmem - kdykoli se objevily v televizi zabery z nejakeho teroristickeho utoku, vsude kolem byly vozy Toyota.
90% vozu jezdicich v Afganistanu jsou Toyoty, podobne je na tom Iraq, Somalsko a dalsi krajiny.
V Kuvajtu a Saudske Arabii ma Toyota v Top10 nejprodavanejsich vozu 5 modelu a tak bych mohl pokracovat - cely arabsky svet jede na Toyotach.
Kvuli "minoritnim" arabskym zemim pristoupila Toyota k odstraneni napisu "TOYOTA" ze zadni casti svych vozu, aby nebyla spojovana s terorizmem - kdykoli se objevily v televizi zabery z nejakeho teroristickeho utoku, vsude kolem byly vozy Toyota.
No plany to jsou pekny a nezbyva jen drzet palce, uz kvuli praci v evrope 😄
Design VW je jak ktery auto, nektery se me libi, nektery ne. To co jsem napsal byla jen narazka a vyuziti dvousmyslu, nic jineho 😄
Design VW je jak ktery auto, nektery se me libi, nektery ne. To co jsem napsal byla jen narazka a vyuziti dvousmyslu, nic jineho 😄
Miluju General Motors. 😄
Největší spokojenost v budoucnu by byla😒br /> 1. GM
2.Toyota
3.VW
Největší spokojenost v budoucnu by byla😒br /> 1. GM
2.Toyota
3.VW
Filozofia Toyoty je, že nechce preberať iné firmy a radšej si všetko postaví od základov, to bol prípad tak cenovo dostupného Scionu, ako luxusného Lexusu. VW sa vybralo cestou akvizícií a treba povedať, že je to cesta regulérna, akokoľvek sa objavujú narážky, že zneužívala situáciu a napr. získala podhodnotenú Škodu, Seat a napokon ani Suzuki nie je práve happy. Rovnako je na každej automobilke, ako sa stavia k zákazníkom - Toyota sa postavila k problémom čelom a dobrovoľne sa rozhodla odškodniť svojich zákazníkov, naproti tomu VW šiel v ostatnom probléme v Brazílii na hranu a cestou odvolacieho súdu dokazoval, že rozhodnutie o ich vine by vážne poškodilo automobilový trh...
Každý má vlastnú hlavu, tak si to spočítajte. Ja tvrdím, že bez globalizácie by sme nemali kopec vecí a nemám najmenší problém prijať Toyotu, ale chápem, že iný kolega bude oponovať, že viac by sme ich mohli získať cestou okupácie 😉
Každý má vlastnú hlavu, tak si to spočítajte. Ja tvrdím, že bez globalizácie by sme nemali kopec vecí a nemám najmenší problém prijať Toyotu, ale chápem, že iný kolega bude oponovať, že viac by sme ich mohli získať cestou okupácie 😉
Opět se směju, opět kroutím hlavou, jak zde banda trumbelínů "exceluje".
Pánové, Toyota resp. GM jsou na vrcholu již drahnou dobu, takže jestli někoho čeká pád, jsou to v první řadě tito dva.
Za druhé, směju se, jak zde šermujete vlastním zápalem pro auta (petrolheadstvím) a vše kolem něj a jedním dechem vyzdvihujete Toytou, která je nejtypičtějším producentem naprosto nudných spotřebních aut.
A za poslední, uvědomte si, že jste tady všichni Evropané, tak byste měli fandit spíše našim, evrospkým, výrobcům. Oni si to přece taky zaslouží.
Pánové, Toyota resp. GM jsou na vrcholu již drahnou dobu, takže jestli někoho čeká pád, jsou to v první řadě tito dva.
Za druhé, směju se, jak zde šermujete vlastním zápalem pro auta (petrolheadstvím) a vše kolem něj a jedním dechem vyzdvihujete Toytou, která je nejtypičtějším producentem naprosto nudných spotřebních aut.
A za poslední, uvědomte si, že jste tady všichni Evropané, tak byste měli fandit spíše našim, evrospkým, výrobcům. Oni si to přece taky zaslouží.
Ved samozrejme, firma stoji a pada na managemente, ako hlave stroja. Na priklady nemusim chodit daleko, jeden mam priamo v meste. [odkaz] Pivovar, ktory prezil 2 sv. vojny, 4 republiky, neprezil demokraciu. V clanku sa da najst, ze nebol konkurencieschopny, ale to je blabol. Sprivatizovali ho tesne po kupe novej pivovarnickej techniky a poslali do krachu, technologia bola prevezena do Ruska, ci Ukrajiny, kde funguje dalej, ale ako miestny. Mal 135r, ked padol.
Takych prikladov su samozrejme haldy. Po nich ostavaju len "developeri". Niemandi bez charakteru.
Takych prikladov su samozrejme haldy. Po nich ostavaju len "developeri". Niemandi bez charakteru.
Abecedne zoradené firmy v titulku vyzerajú v tomto prípade asi lepšie, tomu sa hovorí umenie žurnalistiky >😁
Zaujímavé je, že sa v diskusii neobjavujú príspevky skalných koncernistov, niet dôvodu plakať v kúte, tretie miesto je tiež pekné... 😉
Zaujímavé je, že sa v diskusii neobjavujú príspevky skalných koncernistov, niet dôvodu plakať v kúte, tretie miesto je tiež pekné... 😉
Jak pisu nize - predpokladam, ze Hino se do statistik nepocita, pravdepodobne ani to Daihatsu. To ale nebyla pointa moji reakce na Bristola - ten chtel zjevne svoji narazkou na to, jak se muze VW kvuli vetsimu poctu koncernovych znacek nez ma Toyota ji akorat koukat z dalky na zada, naznacit, ze to je nejaky jeho negativum nebo nevyhoda. Ja tvrdim, ze pocet znacek je uplne sumak.
Navic by bylo obtizny urcit, do jaky miry jsou treba prodejni uspechy znacek Audi nebo Skoda dusledkem akvizice ze strany VW a nebo jde spise o organicky, tentokrat koncernovy rust. Puvodne sice VW nepatrily a ten je normalne skoupil, na druhou stranu, kde tehdy byly a jak jsou na tom dnes? 😄
Navic by bylo obtizny urcit, do jaky miry jsou treba prodejni uspechy znacek Audi nebo Skoda dusledkem akvizice ze strany VW a nebo jde spise o organicky, tentokrat koncernovy rust. Puvodne sice VW nepatrily a ten je normalne skoupil, na druhou stranu, kde tehdy byly a jak jsou na tom dnes? 😄
Nechcem byť zlý, ale nabudúce by ste mohli ťažiskovú informáciu (tj- že toyota je najväčším výrobcom) dať skôr ako doprostred druhého odstavcu článku. Keby "vyhral" VW tak máme palcové titulky plus tri zmienky v podnadpise..
Jo, Hino jsou uzitkace, nakladaky a busy, viz [odkaz] . Jak je videt, prodaji toho vzhledem k zamereni docela dost. Jestli se to pocita do celorocnich prodeju Toyoty nevim, spis bych rekl, ze ne, ale rec byla zkratka o tom, kolik ma Toyota znacek a pri tom se nemuze na Hino zapomenout. Uznavam, ze pak by se ale mohlo vzpominat i na VW vlastnenou Ducati. 😄 Uprimne receno to prilis neresim, protoze jak jsem psal vyse Bristolovi, pocet znacek v koncernu je sam o sobe pro uspech ci neuspech uplne nicnerikajici udaj.
Edit: Napada me, ze by se mozna o tom, co se do prodeju pocita nebo nepocita, diskutovalo lip, kdyby p. Fokt tu tabulku prodeju nazdrojoval - treba puvodni zprava tohle info obsahuje.
Edit: Napada me, ze by se mozna o tom, co se do prodeju pocita nebo nepocita, diskutovalo lip, kdyby p. Fokt tu tabulku prodeju nazdrojoval - treba puvodni zprava tohle info obsahuje.
Do štatistík sa počítajú len osobáky a možno ľahké úžitkové vozy, takže divízie "náklaďákov" môžeš vynechať. Rovnako neviem, ako sa počítajú automobilky, ktoré nie sú plne vlastnené, zrejme Daihatsu sa k predajom Toyoty nepočíta, rovnako ako sa nepočíta Suzuki k VW Group.
Narážka Bristola je čiastočne logická, e😜anziu = väčší podiel na (globálnom) trhu môžeš dosiahnuť aj akvizíciami, čo bola cesta koncernu.
Narážka Bristola je čiastočne logická, e😜anziu = väčší podiel na (globálnom) trhu môžeš dosiahnuť aj akvizíciami, čo bola cesta koncernu.
Mel bys zustat u ignorace mych prispevku. Udelal by sis timto sluzbu sam sobe. Ja nikde nenarazel na postaveni nemcu, nebo japoncu za 2.sv. valky. Ja prirovnaval toho kolegu nahore k tem, co okupaci "vitali" se zdvizenou pravackou.
Navtechu, je rozdil mezi OSOBNIM blogem a verejnym webovym portalem. Dale je rozdil mezi urazeni od par kriklouvwnu a konstruktivni kritikou.
Poté, co Porsche adoptovalo TPS, si otevřelo vlastní konzultantskou "praxi", po vzoru Toyoty. VW je jejich klientem od roku 1996, jestli si dobře pamatuji. Za těch 16 let se jim TPS moc do krve nedostal. Po akvizici Porsche si VW odpovědné lidi přetáhl k sobě, takže určitě na tom pracovat chtějí, ale otázka je, kdy se nějak zásadněji posunou.
Co tím chci říct... VW má k tomu know-how přístup už 16 let. Jediný rozdíl je, že teď má i ty mozky, které to u Porsche vedly. A dal jim na starost produkci.
Co tím chci říct... VW má k tomu know-how přístup už 16 let. Jediný rozdíl je, že teď má i ty mozky, které to u Porsche vedly. A dal jim na starost produkci.
Keď už vyťahuješ takéto "múdrosti", tak skús potrápiť svoju hlavičku aj zistením, na ktorej strane stáli v istej dobe Japonci. A nikto im to dnes podobne primitívnym spôsobom nevyčíta.
Když už bys chtěl něco porovnávat, mnohem zajímavější jsou modely. Ale zpracovat to není zrovna triviální. Na značkách tolik nezáleží.
Ale jsou taci, kteri s dobou jdou i vice nez sto let - jako treba ti evropsti Siemens nebo Philips. V Americe treba General Eletric nebo IBM, v Japonsku zase Mitsubishi nebo Yamaha. Nezalezi zkratka na stari firmy a dokonce ani ne na jeji velikosti, je to vzdy o podnikateli/managementu, kterej ji ridi, a kterej dokaze postavit za par let celosvetovou firmu s mnohamiliardovym obratem a nebo za stejnou dobu zlikvidovat firmu se stoletou tradici (v CR bychom zrovna par takovych prikladu nasli).
Dalsi velky na rade je Osram (Siemens divizia). Znizeny dopyt po klasickych svetelnych zdrojoch ich tlaci dole, preskakuju ich cinania a Philips, ktori si vsimli vyznamu LED.
Bohuzial, kto nejde s dobou, ostava len v historickych knizkach.
Bohuzial, kto nejde s dobou, ostava len v historickych knizkach.
To mas tak, ze predstava toho, jak je v dobe krize nejaka firma zestatnena, cimz je zachraneno x pracovnich mist (v pripade GM jde o velke statisice, zvlast kdyz vezmeme v potaz sdubdodavatele, dealery apod.) a firma je pak v dobe konjunktury postavena zpet na vlastni nohy, je v tak ostrym rozporu s ceskym ekonomicko-politickym mainstreamem, ze tomu zkratka nekteri nemohou uverit a povazuji ta podvod. Pak samozrejme prichazi z jejich strany argument, ze GM by byval vubec nezkrachoval, kdyby za sebou netahnul lejno jmenem Podnikove penze a zdravotni pece. Na to se da zase rict, ze je opravdu blby, kdyz musi tyhle veci zajistovat individualne podniky a nikoliv stat, ktery je pro to precejen lepe vybaven. A na to zase uslysis, ze to nema zajistovat ani podnik ani stat, neb "kdo na to nema, at neji/neleci se/nebydli" etc. Existuje zkratka soustu dobrych duvodu, proc nezavlekat politiku aspon na ACZ, procez jsem odpurce podobnych clanku, na ktery narazis treba ted ty. 😉
A kdopak to, marihuanku, vymazaval nepohodlne komentare na svem blogu?
Asi nějakej inkvizitoRR, co?
Asi nějakej inkvizitoRR, co?
Az sa raz VW stane jednickou vo svete, tak v tom bude mat rozhodne prsty Toyota 😄
Ta totiz postavila na nohy Porsche a dala jej know-how, ako byt efektivny. Ta to info nepochybne posunie dalej a VW sa raz tou jednotkou stane. Jedina otazka je, kedy. Pretoze Wendelin Wiedeking bol ten, co Porsche pomohol a tento system presadzoval, ale upadol v nemilost Piecha.
Takze nie cherchez la femme, ale cherchez Toyota 😄
Ta totiz postavila na nohy Porsche a dala jej know-how, ako byt efektivny. Ta to info nepochybne posunie dalej a VW sa raz tou jednotkou stane. Jedina otazka je, kedy. Pretoze Wendelin Wiedeking bol ten, co Porsche pomohol a tento system presadzoval, ale upadol v nemilost Piecha.
Takze nie cherchez la femme, ale cherchez Toyota 😄
Toyota má jenom dvě značky? Ty se vyznáš, jen co je pravda.....Daihatsu, Scion? Nic? Hino? taky nic.....uč se, študuj a pak teprve něco piš.
A souvislost mezi počtem značek a množstvím vyrobených aut ?
Aha, zapomněl jsem, jelikož jich má VW víc, tak je to jeho ubohost, protože Toyota je lepší "lepší" se "dvěma". Kdyby to bylo naopak, pak by zase bylo lepší mít těch značek víc.
A souvislost mezi počtem značek a množstvím vyrobených aut ?
Aha, zapomněl jsem, jelikož jich má VW víc, tak je to jeho ubohost, protože Toyota je lepší "lepší" se "dvěma". Kdyby to bylo naopak, pak by zase bylo lepší mít těch značek víc.
Vsak ja jsem to myslel smerem k vw... o kvalite vozu toyota pochybnosti nemam, kvalita vozu vw je diskutabilni
a co takhle Toyota v africe viz třeba hilux?nebo arabáči s LC,myslím že tam má velmi silné postavení nemyslíš? takže nejen amerika a japonsko
Pokud informace pro svoje analýzy sbíráš pouze na tomto webu, pak věřím že si to snad i opravdu myslíš. Skutečnost není až tak černobílá jako je zde v poslední době podsouváno redakcí.
V poctech tech znacek mas trochu hokej, Toyota jich ma 4 az 5 (Toyota, Lexus, Daihatsu a Hino + Scion, ktery je nekdy razen pod Toyotu a nekdy samostatne), zatimco VW ma znacek 10 az 11 (zalezi na tom, jestli pocitas VW Nutzfahrzeuge, tedy uzitkace, jako samostatnou znacku - VW tak cini). Kazdopadne nechapu, jak pocet znacek v tom kterym koncernu rozhoduje o tom, kdo se na koho kouka z dalky? To je prece uplne sumak, dulezity pro akcionare je, jaky jsou zisky a prodeje za koncern jako celek. Koneckoncu je snad jasny, ze automobilky jako Bugatti nema VW kvuli nahaneni prodejnich cisel.
To vies, hrat hru o najvacsieho vyrobcu vzdy nieco stoji. To preto GM "skoro' skrachoval. On vlastne skrachoval, avsak vlada ho zachranila. No nepomozes, ked top manazment slubi, ze bude mesacne, namiesto 100.000, brat len 99.000 dolarov? No a vlastne zachranila aj banky!
Tak potom: To že niekto vyrobí najviac plechoviek v Eu ešte neznamená, že vyrába najlepšie plechovky.
suhlasim, nieco na tom bude, par rokov dozadu som tu chodil 2x za den, teraz 2x za tyzden....to tu este bolo normalne forum a trapny autofun neexistoval. odkedy sa auto.cz rozdelilo na 2 weby ide to prudko dole, podobne ako autoweb a autotube...skoda no...Top Gear to isti 😄
Tak to se koncern nema moc cim chlubit: ma 7 znacek a na toyotu se dvema znackama kouka hodne z dalky
Je jen otazkou casu kdy jeden fenomen skonci a nastoupi jiny...nokia, kodak, nebo general motors jsou toho dukazem...sveho casu ve svem odvetvi jasne jednicky, dnes😞 kodak je jiz historie, nokia ma problemy a ani zdaleka nestaci na duo samsung-apple a general motors taky skoro skrachoval...a po 77 letech v cele se musi bat o treti misto
Zajimave je ze toyota zvlada se 2 znackami to co koncern nezvlada se 7 znackami...kloubouk dolu nad prodejni strategii znacky toyota(pocitam ze lexus toho proda oproti toyote nepatrne takze veskerou tihu prodeju asi potahne toyota sama) jinak co se tyce techto zebricku tak jen dodatek: to ze nekdo proda plechovek nejvic na svete jeste neznamena ze dela nejlepsi plechovky...
To je oficialny plan VW - stat sa svetovou jednotkou v roku 2018, nic tajne, viď napr. tu: [odkaz]
Dizajn - nazvime ho unifikovaný - je súčasťou stratégie, páčiť sa je menej dôležité ako neuraziť 😉
Dizajn - nazvime ho unifikovaný - je súčasťou stratégie, páčiť sa je menej dôležité ako neuraziť 😉
"Svetova nadvlada" Volswagenu zni jako bys pri psani stal v pozoru s pravou rukou vztycenou. Nelze nez doufat v dobre pocasi, aby Toyota zase nebyla splachnuta do more.
Vweru, ploche jednoduche strechy a steny, aby bolo kde osadit takovwu vwezu s kanonom a pancierovwanie >😁
Jen male OT. V historii byla inkvizice, byl komunismus a nyni auto.cz , kdo nesnese konstruktivni kritiku. Kdysi fajn portal, postaveny lidmi zanicenymi pro automobily a automobilismus, neni dnes nicim jinym nez amatersky vedenym bulvarnim platkem se (hezky receno) zmatene navrzenou webovou strankou, ktera naposledy fungovala ve zlutem pozadi (nekteri jeste pamatuji).
P.S. uvidime jak dlouho zde tato kritika vydrzi. Predeslou redakce vymazala.
P.S. uvidime jak dlouho zde tato kritika vydrzi. Predeslou redakce vymazala.
Při stávající zoufalé kvalitě VW to možná ještě chvíli půjde nahoru, ale pak přijde tradiční pád.
Nedávno to tu někdo prezentoval před americkými prezidentskými volbami (čti jak to Obama špatně vede). Spousta lidí tomu tvrzení věřila a dost možná že stále věří. I to se dá přečíst na Auto.cz.
Daj koncernu ešte rok, maximalne dva 😉
Neboj, všetko ide podľa plánu, svetová nadvláda je stanovená na rok 2018 😉
Neboj, všetko ide podľa plánu, svetová nadvláda je stanovená na rok 2018 😉
z toho roztrhania na cucky ma kazdy strach 😉 .... poniektori vwanatici o tom pisu uz aspon 5 rokov.... a ono stale nic....
mna hlavne zaujima co bude so seatom... nevyzera to s nim dobre...
bravo toyota :yes:
mna hlavne zaujima co bude so seatom... nevyzera to s nim dobre...
bravo toyota :yes:
berú v týcho štatistikách ako samostatnú značku alebo ako VW Group so všetkymi jej divíziami? Vždy ma to zaujímalo.
Fundovaný názor, keď si to tak preberiem, tak vlastne Toyota má obrovský potenciál rásť všade tam, kde zatiaľ nemá taký podiel na trhu, čo povieš? 😉
VW má silné postavenie v južnej Amerike, Afrike, Číne, Indii a samozrejme v Európe, Toyota viacmenej len v USA a Japonsku. Hendikepom VW je absencia hybridov. Keď ich však hromadne uvedie na trh, vďaka modulárnej stavbe áut bude schopný v priebehu krátkeho času uviesť desiatky modelov. VW potom roztrhá konkurenciu na fufky, alebo skôr na cucky.