Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejnebezpečnějších písní pro řízení: The Black Eyed Peas, Nickelback nebo Guns N' Roses

Podle odborníků je nebezpečná muzika pro řízení ta, která je hlučná a radostná, řidič se totiž může začít soustředit více na hudbu než na řízení.
Zpět na článek
18. 1. 2013 09:54
18. 1. 2013 10:06
18. 1. 2013 10:46
18. 1. 2013 10:16
18. 1. 2013 10:19
18. 1. 2013 10:30
18. 1. 2013 10:34
18. 1. 2013 10:44
18. 1. 2013 10:45
18. 1. 2013 11:01
18. 1. 2013 10:49
18. 1. 2013 11:06
18. 1. 2013 11:11
18. 1. 2013 11:12
18. 1. 2013 10:44
18. 1. 2013 11:07
18. 1. 2013 10:46
18. 1. 2013 11:11
18. 1. 2013 11:12
18. 1. 2013 11:17
18. 1. 2013 11:22
18. 1. 2013 11:31
18. 1. 2013 11:44
18. 1. 2013 11:53
18. 1. 2013 11:58
18. 1. 2013 12:01
18. 1. 2013 12:04
18. 1. 2013 17:17
18. 1. 2013 11:32
18. 1. 2013 11:55
18. 1. 2013 11:17
18. 1. 2013 11:24
18. 1. 2013 11:27
18. 1. 2013 11:32
18. 1. 2013 11:34
18. 1. 2013 11:40
18. 1. 2013 22:49
19. 1. 2013 05:42
18. 1. 2013 19:11
18. 1. 2013 22:55
20. 1. 2013 15:31
20. 1. 2013 15:28
18. 1. 2013 14:27
18. 1. 2013 18:23
18. 1. 2013 18:43
18. 1. 2013 22:20
19. 1. 2013 00:12
18. 1. 2013 22:54
19. 1. 2013 05:38
18. 1. 2013 10:44
18. 1. 2013 10:58
18. 1. 2013 11:34
18. 1. 2013 11:37
18. 1. 2013 11:46
18. 1. 2013 13:55
18. 1. 2013 11:45
18. 1. 2013 12:00
18. 1. 2013 12:08
18. 1. 2013 12:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2013 14:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2013 14:13
18. 1. 2013 14:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2013 14:38
19. 1. 2013 09:34
19. 1. 2013 20:02
18. 1. 2013 14:26
18. 1. 2013 14:29
18. 1. 2013 14:05
18. 1. 2013 15:27
18. 1. 2013 17:03
18. 1. 2013 18:37
19. 1. 2013 01:15
19. 1. 2013 13:58
Avatar - sargis
18. 1. 2013 09:54
no...
pre tych v polorozpadnutych "ojetinach" s 50 kg subwoferom v kufri a 20 repro na preglejkach v aute je akakolvek hudba nebezpecna :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 10:06
Re: no...
:yes: >:D každý úder basu se rovná jeden povolený šroubek v autě:D
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 10:11
Zajímavá studie
A pravdivá. Hlavně u lidí s vyvinutějším hudenbím sluchem je to pravda. Hudební analfabet muziku tolik nevnímá a když už, tak spíše rušivě. Také mám tendenci u rychlé a mne líbivé muziky jet rychleji, ne však agresivněji. Osobně bych bez muziky v autě nikam nedojel, působí jako rozptýlení např při dlouhé monotónní noční jízdě. Jen škoda že jsou ty GnR nebezpeční:) to je moje oblíbená kapela:D
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 10:16
Tak já nevím
Něco na tom asi bude, ale já žádnou z uvedených skladeb moc neposlouchám.
Mám svoje oblbené skladby na flashce, a je to mix všeho možného včetně mluveného slova a klasické hudby. A pouštím si to podle nálady, která může být pokaždé úplně jiná..
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 10:19
RALLYE MP3
Té tvé zdechlině by nepomohlo, ani kdyby sis do kufru přivázal na obojku Ozzyho... 8-s >:D Popravdě však musím napsat, že když v Comfortably Numb David Gilmour najede na závěrečné kytarové sólo, pak doslova letím. Raketa...

Hlavně tedy poslouchej v autě muziku. Tyhlety hiphop dechovky nebo nějaké ty drumbassové tuposti, ty ti na kráse nepřidají. Hudbu, poslouchej výhradně hudbu. A poslouchej ji na kvalitním železe, empétrojkové huhly přenech amatérům. Možná, když si pak pustíš vážně něco opravdu vážného, pochopíš, že jízda a hudba k sobě tak nějak patří...

BRAVO HUDBA :yes:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 10:30
Re: RALLYE MP3
Á, pán poslouchá Pink Floyd :-) Gilmourova sola jsuo výborná, já si tuhle hudbu vychutnám spíš na pořádné aparatuře v klidu než v autě a mezi námi, záznamy z živého koncertu v tomto případě znějí lépe, má to větší drive :-) Já nejsem jejich extra fanoušek a polovina jejich tvorby mi moc neříká, každopádně je to klasika.

Nevim, jak tobě nebo ostatním, ale do mé zdechliny by se OZZY do kufru aspon vešel >:-[]
Avatar - M4Touch
18. 1. 2013 10:34
Re: RALLYE MP3
Hip-Hop jde mimo mě, ale je pravda, že nějakej pořádnej metal ve mě při řízení dokáže pořádně rozproudit krev >:-[]
18. 1. 2013 10:44
Re: RALLYE MP3
>:D Možná bych tam vtěsnal i komplet Black Sabbath >:D Koncerty znějí lépe proto, že to tam Gilmour improvizačně vždy vygraduje opravdu až do nebe.
Avatar - Dinar
18. 1. 2013 10:45
Re: RALLYE MP3
Floydi jsou dobrý na dálnici, plynou stejně jako cesta. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 10:49
Re: RALLYE MP3
Ano a o tom to přesně je :-) Také na živo se lidem co hrát umí ( Teď si odmyslete všechny pseudoumělce vytažené marketingem) hraje lépe. Máš zpětnou vazbu od lidí a můžeš se víc "okouřit" >:D Doufám, že s dnešními technologiem si živá hudba udrží své místo ve světě.. :-(

Black Sabbath říkáš? Tak to mi s tím nacouvej na zahradu, to si rád poslechnu >:D
18. 1. 2013 11:06
Re: RALLYE MP3
>:D Taková skladbička "Sabbath Bloody Sabbath", to je v podstatě nejlepší metalová pecka, jaká byla kdy nahraná. Všichni to jenom (40 let) kopírují :-) - [odkaz]
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:11
Re: RALLYE MP3
Já je znám velmi dobře a tuhle nahrávku sem slyšel v tolika různých mutacích.. >:D Originál je stejně nej. Já mám rád i éru s DIEm, nebo je velmi zajímavé poslechnout si živáky z roku 1992, kdy jim zpíval Rob Halford z Judas priest :-) .. Když se Iommi uzdraví, rád bych na ně zašel :-)
18. 1. 2013 11:12
Re: RALLYE MP3
:-) Jo jo :-)
Avatar - Dinar
18. 1. 2013 10:44
Re: RALLYE MP3
Tak jistě, v zácpě mluvené slovo, pro dálniční přelet blues a na zakroucený asfalt jedině poctivý přímočarý rock, to jde pak samo, levá pravá, seno sláma. >:D ;-)
18. 1. 2013 10:46
Re: RALLYE MP3
Zrovna nedávno jsem četl článek o "náccích v nás". Psalo se v něm něco ve smyslu: Jen toto je správná hudba (30let stará), jen takto lze poslouchat, jen toto je správný auto...
18. 1. 2013 11:11
Re: RALLYE MP3
To ty budeš spíš takovej ten "nicek" - třasořitnej pravdoláskovej popař >:D
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:12
Re: RALLYE MP3
I dnes se dělá dobrá muzika, jen ji nesmíš soudit dle toho, co hrajou na rádiích typu Evropa 2 :-) Bohužel média nám cpou co jim nejvíc vydělá :-)
18. 1. 2013 11:17
Re: RALLYE MP3
Jenže to je těžký. Na něco dobrého z dneška narazíš výjmečně a vyhledávat to cíleně, aby jsi si to mohl ehm koupit v obchodě a pak dát do auta... na to není čas.
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:22
Re: RALLYE MP3
Vyraž na festivaly, nebo na koncerty. Pohybuje se zde dost kvalitních kapel, kteří někdy i převyšují ( dle mého názoru) tu mainstreamovou hudební větev, co je v rádiu :-)
18. 1. 2013 11:31
Re: RALLYE MP3
To je sice fajn, ale když já prostě nesnáším moc lidí na jednom místě. Nějaký koncert přežiju, ale festival mi stačil asi dvakrát. Prostě mě dokážou ty lidi, fronty tak rozhodit, že si to pak neužiju.
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:44
Re: RALLYE MP3
To si pak ale stěžuj jinde:) Kdyby tam ty lidi nebyly, kapely by neměly pro koho hrát:D Tak jedině youtube v related videos.. tam se dá taky najít ledasco.. nebo zkus www.bandzone.cz :-)
18. 1. 2013 11:53
Re: RALLYE MP3
No jo já vím >:D ale třeba koncert BB kinga mě bavil a to i přes lidi. Asi jsem ten typ na malý klub a nebo když na koncertu sedím.
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:58
Re: RALLYE MP3
Jenže ve velkých halách a na stadionech málokdy objevíš něco nového:D Tam budou hrát jen ti zavedení interpreti >:D To je ten problém bohužel:) Já se v tomhle už 10 let pohybuji a dát o sobě vědět je setsakra těžký :-)
18. 1. 2013 12:01
Re: RALLYE MP3
Já mám třeba rád malé kluby, kde účinkují nové kapely. Ale po tom co jsem zmizel z města to už v okolí nemám ...
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 12:04
Re: RALLYE MP3
To je druhá věc. Kluby se u nás zavírají. Tohle je fenomén tak posledních 3-4 let. Hafo klubů se zavřelo, ale jen pár otevřelo. Díky různým žalobám o hluku, ale i z finančních důvodů.. je krize lidi seděj doma.... Krásný model, nějaký podnikavec koupí nemovitost v blízkosti klubu. Nemovitost je nebytová, on ji přestaví, nastěhuje lidi a ti si pak stěžují až klub zavřou.. Třeba nejklasičtější klub v Praze Rock Cafe ( dnes již po dlouhých rekonstrukcích funguje) takto dopadl ... Děs a bída... :-)
18. 1. 2013 15:55
Re: RALLYE MP3
Upřímně, ten BB King byl marnost nad marnost. Už je na nějaké koncertování fakt starej. A moc mu to nešlo. To bývalí The Doors o den (resp. večer) později ukázali, jak má vypadat pořádenj rokec. :-! :yes:
18. 1. 2013 17:17
Re: RALLYE MP3
No já na něm byl asi 4 roky zpět co byl v Praze
18. 1. 2013 17:38
Re: RALLYE MP3
Já minulej rok, děs, běs, hrůza, škoda peněz.
18. 1. 2013 11:32
Re: RALLYE MP3
Tak ale fanoušek muziky si čas na hledání udělá ;-) vlastně je to teď i jednodušší... někde něco slyšíš, pustíš na mobilu shazam a rovnou si tu hudbu můžeš koupit nebo ukrást a je to otázka 2minut. V autě je člověk odkázán sice na FM rádia nebo svá stará oposlouchaná CD, ale doma si můžeš pustit internetové rádio, výběr je obrovský. Takže nemůžu souhlasit s tím co píšeš.
18. 1. 2013 11:55
Re: RALLYE MP3
Myslím, že moje nokia z doby ledové toto neumí :-) Jj v tomhle doporučuju pandora.com, akorát je třeba změnit proxy na US. Vyhazuje to náhodně písničky dle zadaných kriterií a nebo podobné tebou poslouchaných kapel. Jenže těch nových se objeví málo.

Internetová rádia jsou fajn, těším se na dobu až to půjde dát do auta. Tedy už to jde, ale běžné to není
18. 1. 2013 11:17
Re: RALLYE MP3
To u mně nehrozí ;-)
Avatar - Dinar
18. 1. 2013 11:24
Re: RALLYE MP3
To bylo vždycky, v době, kdy se ke mě dostalo třeba "Back in Black", sbíral v našich rádiích Michal David céčka. Problém je, že od konce sedmdesátých let už je nová muzika jen nějakou variací na to, co už tu bylo. To ale neznamená, že se dnes nedělá kvalitní muzika, jen nemůže logický být tak objevná, jiná, nová. ;-)
18. 1. 2013 11:27
Re: RALLYE MP3
samozřejmě, hlavně že máš ve všem jasno >:D
18. 1. 2013 11:32
Re: RALLYE MP3
V tobě dokonale >:-[]
18. 1. 2013 11:34
Re: RALLYE MP3
no tak to je vážně dno, končím a odkazuju tě na svůj první dnešní příspěvek
18. 1. 2013 11:40
Re: RALLYE MP3
Hlavně si kup uši >:D
Avatar - wawawa
18. 1. 2013 10:39
Moj rebricek nebezpecnych kapiel
1. Foo Fighters
2. Radiohead
3. U2
4. Mando Diao
5. Audioslave
6. Muse
7. Red Hot Chili Peppers
8. Santana
9. Faithless
10. buena vista social club

a ako to uz byva, rebricek sa stale vyvyja, takze to berte s rezervou :-)
Rozbalit vlákno
47
18. 1. 2013 10:44
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
az na Muse velmi pekne
18. 1. 2013 11:18
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Na muse nešahat. Podle mě mají nejlepší živé koncerty v současné době.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 12:32
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Můžou mít, ale podle mě Muse a Coldplay jsou popová *** asi 20 let za Radiohead, taková alternativa pro ty, který je nedokážou zkousnout a pro mainstreamový rádia.
18. 1. 2013 12:37
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Taky mi Muse přijdou hlavně u nás v poslední době (pět let po UK) přeceňovaní. Ale některý věci od nich byly (jsou) dobrý
Avatar - Righ
18. 1. 2013 14:13
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Muse jsou v UK ocenovany uz od svyho prvniho EPcka, to jest nejakych 15 let zpatky, az do dnes.
18. 1. 2013 15:37
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
No tak dýl trochu no black holes a absolution, to myslím že byl jejich vrchol tzn. 6-9 let zpátky. Myslím že už jsou za zenitem
18. 1. 2013 12:46
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
>:D
Avatar - Righ
18. 1. 2013 14:08
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
No to je ale demagogie. Tak za prve, vsechny ty 3 kapely, o kterych je rec, jsou jasnej mainstream, a to pochopitelne vcetne Radiohead. Vzpominam si, jak kdyz jsem pred 10 a vice lety sledoval MTV, VH1 apod. - tedy definicni obory mainstreamu, tak Radiohead hraly doslova imrvere, stejne tak jako treba ty Muse. I Radiohead byly plny radia (prinejmensim ty zahranicni), casaky, prodavaly miliony desek atd. Jako nejaka "alternativa" se muzou zdat akorat tak v CR.

Za dalsi, vsechny ty 3 tebou vyjmenovany kapely hrajou dost odlisnou muziku a nelze je hazet do jednoho pytle. Nejpopovejsi jsou samozrejme Coldplay, i kdyz ani to neni klasicka americka "popova sracka", ale spis navazovani na britpopovej sound 90. let, definovanej kapelama jako Oasis nebo Blur. Podle myho nazoru patri urcite k tomu lepsimu, co muzes v ceskym radiovym eteru zaslechnout. Muse jsou zase podstatne rockovejsi, nekdy to pripomina az progresivni nebo industrialni metal, samozrejme je tam spousta elektroniky a vlivu dalsich zanru, proste takovej relativne tvrdej eklektickej mix. Kazdopadne maji od popu mnohem vetsi odstup nez ty Coldplay a opet plati, ze jejich muzika patri k tomu lepsimu, co muze v mainstreamu prorazit. Mimochodem to, co se tvrdi o koncertech Muse, je 100% pravda, coz jsem si mohl potvrdit loni v listopadu na jejich koncerte v O2 arene - absolutne fantastickej zazitek, a to jinak posloucham totalne odlisnej zanr. No a muziku Radiohead ti predpokladam popisovat nemusim, tak jen napisu, ze z tehle 3 je mam zdaleka nejradsi, mam od nich temer vsechny desky (to ale plati i pro Muse) a album OK Computer patrilo k ustrednim hudebnim vlivum na moje teenagerovsky obdobi. :-)

Proti Radiohead tedy nemam zhola nic, akorat protestuju proti oznacovani za popovou sracku vseho, co se dostane na playlist ceskejch radii, to je dost nefer. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 14:34
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Můj názor. Nejde o to, jestli to hrajou rádia. Ono i MTV se změnilo, že... Jde o to, že třeba cokoliv, co jsem slyšel od Muse mě nechytlo, zatím co od Radiohead ano, právě v době, kdy hráli ještě daleko více "popově", resp. byla doba, kdy to byl mainstream. Dnes je pop/mainstream taková směs všeho možnýho, tehdy to byl brit pop. Ale v té době, kde byli Muse? Já to nevím, nepamatuji se, že bych je tehdy viděl. A pokud ano, tak mě asi nezaujali. A to co jsem slyšell v poslední době, mě nezaujalo zrovna tak. O Coldplay ani raději nemluvě. Radiohead vyrostli, posunuli se, dokonce tak, že posledních 11 let jsou poslechově poměrně nároční, v autě bych je vůbec raději neposlouchal. Od Muse a Coldplay znám jen to co se dostalo do éteru a nenacházím v tom nic. Ani přímočarost, ani nějaké novátorství, prostě takový průměrná kytarovka/klavírovka, prostě to jde mimo mě a z toho mála, byť to možná není reprezentativní vzorek, mi to celé přijde jako mainstream/pop, který mě ovšem ničím nezaujal. A to neznamená,Cd že se mi nidky nelíbilo nic, co je nahráno víc "líbivě" a dostane se to do rádií a je jedno, co to je za žánr.
Avatar - Righ
18. 1. 2013 15:08
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Jak jsem psal, moje sledovani MTV a jinych hudebnich televizi se datuje do doby vzdaleny cca 10 a vice let, skoncil jsem s tim priblizne v dobe, kdy Radiohead vydali desku Hail to the Thief. Pak jsem se totalne hudebne preorientoval (na skandinavskej metal, kterej teda v MTV nehrali nikdy :-) ) a s mainstreamem dost ztratil nit. I tak jsem ale zaslech, ze se to meni k cim dal horsimu, dneska je prej na MTV vic realityshow nez muziky, ktera je beztak neposlouchatelna. 8-s

To se ale vzdaluju od meritu veci - chapu, ze se ti treba Muse nelibi, ja jsem ten posledni clovek na svete, kterej by nekomu cpal nazory o jedinym spravnym "uchu". Ja jsem se akorat ohrazoval jednak proti tomu, hazet Muse o Coldplay do jednoho pytle a navic ho oznacovat jako "popova sracka", a druhak proti predstave, ze Radiohead je nejaka alternativa temhle dvema kapelam na mile vzdalena. Mezi muzikou Radiohead a Muse je stejna dira jako mezi Muse a Coldplay.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 17:15
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Ok. Tak to jsme na tom zhurba stejně, na MTV jsem se také přestal koukat tou dobou, možná i o něco dříve. Vlastně posledních 10 let koukám na hudební tv málo. PS. Kamarád je metalák, tak jsem mu kdysi tu a tam něco stáhnul. Co říkáš na Carpathian Forest? Damnation Chant umí vzít za srdce. >:-[] Ideálně si to pustit někde v noci v lese, to se naučíš běhat tak, že ani řídit nebudeš muset. >:-[]
Avatar - Righ
18. 1. 2013 18:24
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Carpathian Forest samozrejme znam, jedna se uz de facto o klasiku. Ale prestoze mi je black metal ze vsech metalovych subzanru nejblizsi, mam ho podstatne radsi v melodicky ci symfonicky variaci spis nez ten klasickej, syrovej black, jakymu se blizej treba ty CF. Pouziti klaves nebo zapojeni symfonickyho orchestru muze dat black metalu uplne jinej rozmer a atmosferu. Paradoxne se jim muze ta hudba jeste pritvrdit.

Momentalne jedu toto - [odkaz] . S timhle ve sluchatkach bys v nocnim lese predbehl i Bolta. >:-[] Na druhou stranu do auta se to absolutne nehodi, neb vsechny jejich alba jsou konceptualni ( [odkaz] ) a je proto vic nez vhodny je vyslechnout od zacatku do konce. Ja navic obecne metal v aute neposloucham, protoze bych jednak mohl snadno zabit sebe plus x dalsich lidi a predevsim si muziku, ke ktery mam opravdu vztah, radsi vyslechnu v klidu doma na slusny aparature.
18. 1. 2013 10:50
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Dobrý výběr :yes:
Na jednom CD mám za sebou nesmyslně seřazené "Metronomy" (doporučuji - jemný progresivní indie) a pak brutální poslední Groove Armadu. Při změně interpreta mi vždy stoupá spotřeba o 20% >:D
18. 1. 2013 11:26
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
No ty budeš hudební fajnšmekr >:-[]
18. 1. 2013 11:42
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
To že něco nechápeš nebo tomu nerozumíš je tvůj problém
18. 1. 2013 11:46
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Kup si alespoň jedno ucho... >:-[] :no:
18. 1. 2013 12:08
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Dobře abychom se vyhnuli dalšímu ubohému napadání: Pokud si chci poslechnout a vychutnat hudbu poslouchám doma třeba i tebou zmiňované Pink Floyd z gramofonu NAD přes zesilovač Onkyo a studiové bedny Alesis. Produkoval jsem a mixoval pár CD, byl jsem aktivní muzikant (ale zradili mě ruce), zvučím koncerty, občas dělám DJe. To k těm uším... a ke vkusu (asi si pleteš pojmy) :Kromě dechovky (k tomu jsem nedospěl), českého "country", tvrdého techna, trance, dubstepu apod., něterého metalu poslouchám vše, od Juniora Wellse přes Andyho Stotta po Kap Bambino. Předpokldám že ani jedno ti nic neříká. Žádný žánr neodsuzuji, v každém jsou kvalitní i nekvalitní interpreti. Čekám další intelektuální blitku :-!
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 12:18
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Nechci se vám vměšovat do diskuze a určitě si to neber osobně, ale každému se líbí něco jiného, má jiný vkus a NEZÁLEŽÍ jestli má sluch. A zvukař může být i špatný, stejně jako producent nebo muzikant... :-) Mám s tím téže dost zkušeností zase z pohledu aktivního muzikanta.. :-) Tyhe aspekty musí o člověku posoudit jiný člověk, popřípadě skupina lidí, abychom je mohli brát směrodatně :).
18. 1. 2013 12:28
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Samozřejmě že každému se líbí něco jiného právě proto jsem reagoval na rady co má kdo poslouchat, výpady proti hiphopu a určování toho co je "správná hudba" a následné výpotky >:D

Pod tvůj příspěvek se bez výhrady podepíšu
18. 1. 2013 12:49
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
>:-[] Díky za podrobný rodokmen, to tě ale nálepky zdejšího hudebního mistra "pec nám spadla" nezbaví... 8-s >:D :no: Začni ušima, pak to co bys měl mít mezi nimi, pak teprve začni poslouchat. A nezapomeň na duši. Nemyslím tu od kola ;-)
18. 1. 2013 13:01
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Chybí ti jediný argument, takže urážky...
Nic si z toho nedělej to se i rozumbradům stává
končím
18. 1. 2013 13:14
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
To, že končíš jsi tu psal už dnes asi třikrát.

P.S. Uraženeckost, dokonalá póza diskusních prosťáčků... :no: :-!
18. 1. 2013 13:39
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Z toho si fakt nič nerob. GTI je miestna figúrka, čo si myslí, že je arbiter elegantiarum: počúva najlepšiu hudbu, má najsprávnejšie názory a podobné pindy.
Divím sa len, že mu to tu žerú, z hodinkového fóra ho za tento prístup jednoducho vyhodili :-)
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 13:44
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
No.. ač se nechci zastávat jeho jiných názorů, na muziku má dobrý vkus :-)
18. 1. 2013 13:48
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
:-) Díky. Lovap (geniální nick... >:-[] to je zdejší snad nejvýraznější prosťáček, co se tu kdy objevil. Nic neví, nic nezná a nic neumí. Král prosťáčků >:D
18. 1. 2013 15:08
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Přestaň se chovat jako oslík.
18. 1. 2013 15:34
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Neměj péči, na tvojí úroveň se tu klesnout zatím nepodařilo nikomu.
18. 1. 2013 16:04
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Proč se snažíš všem dokázat, jaký jsi pitomeček? Tady už to všichni dávno ví.
18. 1. 2013 16:13
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Koukám, že trpíš samomluvou >:D
18. 1. 2013 16:29
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
V hospodě bych tě za ty tvoje ***ské manýry spráskal jak psa. A pak bych ti vylil pivo na hlavu.
Škoda, že tam nechodím:-) A je mi jedno, co si o tom myslí parta tvojich řiťolezců:-)
18. 1. 2013 17:29
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Hele - a co když nezpráskal?
18. 1. 2013 17:50
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Tak potom - zelenou.
18. 1. 2013 18:23
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
Nerozumím :-O
18. 1. 2013 18:40
Re: Moj rebricek nebezpecnych kapiel
že kdybych ho nezpráskal, tak bych mu aspoň vylil na hlavou zelenou. Peprmintku. Lidový nápoj:-)
18. 1. 2013 22:49
Re: kapiel
Věřím, že tohle tvůj morální profil dokonale ilustruje.
19. 1. 2013 05:42
Re: kapiel
Ještě že máme ten internet. Lidé tvého ražení si mohou připadat důležití aspoň takhle:-)
18. 1. 2013 19:11
Re: kapiel
Ako "prosťáček" sa tu chová maximálne tak nejaký rádobyfrajer so s nickom obdivujúcim koncernový športový model - zrejme naňho nemá tak aspoň ten nick >:D
18. 1. 2013 22:55
Re: kapiel
Přesně, ty jsi z toho všeho tak zjanokvatělý, že sis napsal dokonce ten nick obráceně >:D
20. 1. 2013 15:31
Re: kapiel
ja mám aspoň nick vychádzajúci z mena. ty máš nick z pre teba nedostupnej modly >:D
20. 1. 2013 15:28
Re: kapiel
Ale Ventilek ... no ták. Definícia "Nic neví, nic nezná a nic neumí. Král prosťáčků" Sadne taktiež na teba ... >:D
18. 1. 2013 14:27
Re: kapiel
Vždyť já si z toho nic nerobím, dost jsem se bavil >:D

Auto.cz je jediný zájmový web, kteý znám, kde je diskuzní rutinerství bez jediného argumentu zato plné urážek asi žádané. To "náckovství" v nás je bohužel (nechápu proč) u fandů aut asi víc zastoupené. To co nemám v reálném životě si holt nahoním na fóru no :-(
18. 1. 2013 18:23
Re: kapiel
Definuj mi to tvoje "náckovství".
18. 1. 2013 18:43
Re: kapiel
Určování co je správné a co je póvl. Nemístné poznámky a urážky k někomu, čí vkus není tak dobrý jako vkus pana ponožky v barvě kakaových bobů. Kličového diskutéra a arbitra elegance v jedné osobě.
18. 1. 2013 22:20
Re: kapiel
To není náckovství...
19. 1. 2013 00:12
Re: kapiel
Je to termín z tohoto článku (dal jsem ho do úvozovek, aby nebyl brán doslovně), jsem si vzpomněl, když jsem si přečetl GTIho příspěvek o správné hudbě, není to termín který jsem vymyslel jen jsem poznamenal, že mi to připomnělo.

[odkaz]

A posléze se to potvrdilo :-)
to je jedno, pěknej flame z toho vznikl >:-[]
18. 1. 2013 22:54
Re: kapiel
Trochu více si věř. Máš-li tedy čemu vůbec věřit. Až si všimnu nějakého tvého názoru, myšlénky, co stojí alespoň za krátkou úvahu, sdělím ti to, zatím jsi tu jen do počtu, klaka, mlha. Ono si od tebe zde stačí přečíst obhajobu Mandrage a je mu vše jasné... 8-s :no:
19. 1. 2013 05:38
Re: kapiel
Od klíčového diskutéra je to jako pravý direkt:-) nenapíšeš o tom nějaké pojednání? :-)
Avatar - SCHROJF
18. 1. 2013 10:44
hudba a jazda
Osobne si neviem bez hudby ani jazdu predstavit,a je jedno ci radio,alebo pri nalade nieco,co rad pocuvam,a radio,resp.hudbu som mal v aute vypnutu snad 3 minuty,aj to vtedy,ked ma zastavil policajt,aby som ho lepsie pocul...No ked sadnem v praci vedla kolegu,ktory zasadne hudbu nepocuva v aute,lebo ho to vyrusuje...pripadam si ako v MHDecku... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - deliqent4
18. 1. 2013 10:58
:D
To vymýšlel nějakej hňup >:D každýmu se líbí něco jinýho a to co popisují možná některé řidiče strhneale většinu spíš otráví >:D to jsou s tudyje jak pojď na mě z boku fakt >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 11:06
Osvědčená jízdní hudba
Rozhodně 50,60,70s v americe. Taky US country, jižanský blues. To člověka přenese někam jinam a představuje si sám sebe jak jede po americké dálnici vybrat banku do sousedního státu.

Elvis, Cash, CCR, Lynyrd Skynyrd, Doors, Willie Nelson, Bob Dylan, Nina simone, Rolling Stones, Beach Boys, The Who, Jimi Hendrix, Ottis Reding, a další a další.

To jsou ty chvíle, kdy nakopneš auto ohulíš rádio, vytáhneš ruku z okýnka a je ti jedno, že zítra musíš jít do práce která tě nebaví a nebo že máš doma ženu která tě štve.

P.S.: Projíždět se po americkém venkově v otevřeném cadillacu a poslouchat that smell od lynyrd skynyrd se rovná ultimátnímu řidičskému a životnímu zážitku. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:32
Re: Osvědčená jízdní hudba
Jo, já myslim, že to co píšeš u mě přesně evokuje hlavně On the Road Again od Willieho Nelsona. Už mi jen chybí ten kamion :D
18. 1. 2013 11:51
Re: Osvědčená jízdní hudba
jo přesně tenhle jízdní styl mi vyhovuje :-) Ostatně známí mi říkají, že vypadám jako postava z filmů od tarantina, takže asi i ten životní >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 11:43
Re: Osvědčená jízdní hudba
abolutny suhlas... :yes:

tusim uz starnem ale mam ten isty vkus...... mam rad kvalitnu hudbu a pohodovu hudbu

dole nizsie som to uz napisal ... na dovolenke beach boys nesmu chybat

Jimi hendrix opat klasssaaa :yes: presne :yes:
18. 1. 2013 13:08
Re: Osvědčená jízdní hudba
Dobrý výběr. :-) Na poslední cestě mi vyhrával Yann Tiersen - lehké, radostné. Neuspával, nevařila se mi z něj krev v žilách. A zpívala Shirley Bassey.

Jinak za nebezpečnou považuji hudbu, která uvolňuje. To funguje leda v zácpách, kde nepotřebuješ dobré reakce, ale spíš chladnou hlavu. Jinak dobrá hudba nesmí odvádět pozornost. Klidně ať si jezdím rychleji, nevyzpytatelněji, méně plynule, hlavně když se soustředím na řízení.
Avatar - Ronault.
19. 1. 2013 19:45
Re: Osvědčená jízdní hudba
Yann Tiersen :yes:
Avatar - jeylkey
18. 1. 2013 14:01
Re: Osvědčená jízdní hudba
amerika, otevreny caddy a that smell :yes: :yes: :yes: i kdyz ted' sedim misto cadillacu v kancelari, mam na tvari usmev :-)
18. 1. 2013 14:48
Re: Osvědčená jízdní hudba
No to já taky ... do toho času utíkám skoro vždy.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 11:22
mnohi sa zasmejete
ale ja mam rad v aute pohodovu hudbu .... hudbu ktora ma naladi... rozveseli... ktora nehulaka... a nerobi ramus.... mam rad rytmicke pesnicky ale take do pohody.... ziadny rap ale zase ani nejake melancholicke orchestre.... nakolko mame v rodine este aj stale staru dobru feldu ( r v 2001 - slape ako nova ) tato pesnicka u mna nesmie chybat: [odkaz] takato nevtierava rytmicka hudba ma vie pozitivne naladit, a ano aj gott je do auta vyborny [odkaz] :yes: :yes: :yes:

cestou po francuzskej riviere niekde na dovolenke v lete by som si pustil asi toto: [odkaz] neskutocna pohoda :yes:
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2013 01:17
Re: mnohi sa zasmejete
Gott? nepraskaju z toho okna?
19. 1. 2013 01:38
Re: mnohi sa zasmejete
Ako fakt.aj mne to je trochu smiesne.felicie ...ale gotom to zabil .myslel som si ze nie je az taky zly chalan ako tu o nom ostatni pisu. No tak to som si o tebe nemyslel.Zartujem nie som ziadny s vyrivacov
Avatar - Ronault.
19. 1. 2013 19:47
Re: mnohi sa zasmejete
Ach... >:D No nevím, jestli by to francouzi ocenili, kdybys jim na riviéře vyhrával toto >:D
Avatar - Atlis
18. 1. 2013 11:26
Absolutne suhlasim!
Polova tych pesniciek su take sracky, ze keby mi zacali hrat v aute, odtrhnem volat a vyhodim ho cez zavrete okno von. Pravdepodobne by som pri tom trafil auto iduce vedla mna, ktoreho vodic by sa tak zlakol, ze by trhol svojim volantom vlavo a vpalil do protiiduceho auta, sposobujuc tym smrt minimalne sebe ale aj chudakovi ktori isliel oproti... :yes: a pretoze ja by som bol bez volantu, moje auto by asi vpalilo do zastavky - smrt minimalne 15 dochodcov. No hruza a des. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wačice
18. 1. 2013 11:34
Rytmus
Muzika ve výběru je celkem fajnová :yes: Pro mě nejnebezpečnější "muzika" ta od Rytmuse. Jak ho začnou hrát v rádiu, mám chuť odepnout si pás a namířit to do nejbližšího sloupu...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 11:37
Re: Rytmus
rytmus nie je hudba.... to je odpad... a ludia mu ten odpad zeru
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 11:46
Re: Rytmus
Protože ho umí skvěle prodat... :-) Ať je jakej chce, je výbornej obchodník.. :-)
18. 1. 2013 22:58
Re: Rytmus
nekecej ze poslouchas tohle [odkaz]
18. 1. 2013 11:45
Evropa 2
Když tak koukám na ten úvodní obrázek, jsem rád, že jsem preventivně odpojil z autorádia anténu :-)

Vliv hudby na řízení je značný, třeba Moby nebo Massive Attack je ideální pro pomalé plutí noční krajinou (samozřejmě, pokud je člověk unavený, není to moc vhodná volba :-) )
Set Your Goals a jejich energický album Mutiny! zas dokáže jízdě dodat pořádné grády a těch 30 minut rychlou zatáčkovitou silnici doslova rozřeže na cáry.
A pak jsou tu třeba takoví AC/DC a to člověka až mrzí, že nesedí na široké lavici a před ním mocně nebublá vysokoobjemový zaoceánský osmiválec, přesně tam ta jistá těžkopádnost totiž padla, jak * na hrnec :-)
A takhle by se dalo sáhodlouze pokračovat.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 12:00
.
Počúvať v aute môžeš čokoľvek, vinná obvykle nie je muzika, vinný je vodič, že sa viac venuje hudbe ako jazde. Ak môže byť niečo nepríjemné, tak sú to rôzne efekty, ktorých je dnes pop plný, najmä kdejaké sirény a podobné pazvuky...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sendador
18. 1. 2013 12:08
.
Koukam, ze tady budu za exota :-) Ja jezdim predevsim na ceskem folku - Hop Trop, Samson, Plihal, Janousek, Redl, Nohavica, Zalman, Kamelot, Nezmari, Dobes, Klic... a sem tam to prolozim americkym - Simon and Garfunkel, Peter Paul and Mary, Dylan, Baez
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2013 12:37
Re: .
Nejlepší z nejlepších... [odkaz]

Song ideálně zapadá do myšlenkového rámce filmu Watership Down ( zde - [odkaz] ... nejlepší scénou filmu je však moment vyobrazení smrti, která je stejně krásná jako narození... [odkaz] )
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 12:24
I'm a cold heartbreaker, fit to burn...
Celkem souhlasím. Jsem z těch, na které má hudba velký vliv (myslím, při poslechu), takže to, že ovlivňuje náladu a tím případně způsob jízdy, mě nepřekvapuje. Zajímavý je výsledek, že by zrovna tahle skladba od BEP nějak výrazně zvyšovala agresivitu, nebo rychlost se mi nezdá. Ani Paradise City, ale jakmile zazní You Could Be Mine, tak se mi raději vyhněte, i kdybych šel pěšky. >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
5
18. 1. 2013 12:39
Re: I'm a cold heartbreaker, fit to burn...
A co teprve na Harleyi s brokovnicí v ruce >:-[]
18. 1. 2013 12:51
Re: I'm a cold heartbreaker, fit to burn...
>:D :yes:
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 12:57
Re: I'm a cold heartbreaker, fit to burn...
A co teprv Welcome to the Jungle: >:D
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 14:36
Re: I'm a cold heartbreaker, fit to burn...
To o kousek méně... ;-)
18. 1. 2013 13:21
Re: I'm a cold heartbreaker, fit to burn...
:yes:
Avatar - shamal
18. 1. 2013 12:50
Řebříček TOP 10
Všechno špatně! Kde to žijete? Nejhorší jsoun písně, kdy se máte chuť zabít a proto nevěnujete už tolik pozornost řízení a jen přemýšlíte jak ten sucid provést! Nejnebezpečnější skladby jsou seřazeny v následujícím žebříčku:

10. Iveta Bartošová - Heja heja
09. Jan Vyčítal feat. Vlasta Parkanová- Vítej nám radare
08. Lunetic - Máma
07. Eva + Vašek - Bílá orchidej (vlastně všechno z produkce labelu "Česká muzika")
06. Sámer Issa - cokoliv z jeho tvorby
05. Michal David - Sbíráme céčka
04. Petra Pojkarová + Marie Pojkarová - Krásný léto
03. Marie Pojkarová - Pejskové se koušou
02. PatCrycheer - Praha žije !
01. ........................................… />
Kdo je vaše Nr. 1 nejhorších songů? ;-)
Rozbalit vlákno
34
18. 1. 2013 12:54
Re: Řebříček TOP 10
mhh, tak ten výběr je docela dost krutej, slyšet tuhle sérku tak budu mít chut se porvat víc než po celým albu sepultury, můj favorit je asi michal, toho zjeba bych nejradši přejel,lol >:D
edit: za sprostá slova se omlouvám ;-)
18. 1. 2013 12:59
Re: Řebříček TOP 10
>:D Tak tohle by snad porazilo i... panameru >:-[]

Já mám alergii na pecku, kterou jakmile uslyším z radia, zastavuji a musím to vydýchávat v pangejtu - Mandrage - šrouby a matice (jak slyším "vopice" tak zvracím...) (nezaměňovat prosím se Šroubama do hlavy od Lucie!)
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 13:12
Re: Řebříček TOP 10
Koukám, že máme stejné smýšlení ohledně hudby:D Ale určitě si je neslyšel ještě na živo:D Já bohužel jo >:D :no:
18. 1. 2013 13:14
Re: Řebříček TOP 10
>:D Trefa :-)
Avatar - Ronault.
19. 1. 2013 19:53
Re: Řebříček TOP 10
Já taky, děs běs, naštěstí po nich nastoupili Horkýže a ti už to uměli trochu "rozjet"
18. 1. 2013 16:24
Re: Řebříček TOP 10
já bleju u Kluse a jeho už celkem ohranym pánubohu 8-s

Ovšem když začnou hrát ploužáky od Lucie nebo WV tak to klesne spotřeba raz dva, za to když tam pak je nějaká pecka tipu Ona řiká jo, Oheň nebo Blbá..... no tak škoda mluvit, to si pak pumpaři mnou ruce >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 12:59
Re: Řebříček TOP 10
Já teda v poslední době už nemůžu vystát Mandrage a jejich matice >:D
18. 1. 2013 13:14
Re: Řebříček TOP 10
>:D :yes:
18. 1. 2013 13:16
Re: Řebříček TOP 10
[odkaz] ... naštěstí jsem to ještě neslyšel v rádiu >:D To bych asi najel na ostrůvek s tramvají zabil několik lidí a pak to hodil pod kamion >:D

Ps. souhlas mandrage jsou hrozní
18. 1. 2013 13:26
Re: Řebříček TOP 10
>:D >:D :yes:
18. 1. 2013 13:33
Re: Řebříček TOP 10
Odcházím potupně vrhnout za školní zeď.
Do konce to nešlo, fakt ne (típnul jsem to u tibeťana).

Co se týká Mandrage, tak zrovna šrouby a matice mi až tak nevadí, co ale nemusím, je "Hledá se žena".
Jak jsem to slyšel poprvé, napadlo mně, že v Mateřídoušce už asi taky hledaj superstár...
18. 1. 2013 13:50
Re: Řebříček TOP 10
:-) To je taky dílo.
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 13:45
Re: Řebříček TOP 10
Tvl.. to sem nedávno viděl, nějak sem nepobral co to má být:D recese? vtip? vážně braný song?:D
18. 1. 2013 13:54
Re: Řebříček TOP 10
Ale vzor je jasnej:

[odkaz]

>:D
18. 1. 2013 13:59
Re: Řebříček TOP 10
vážně :-( Hlavně ten fanánek [odkaz] docela rozdíl ...
18. 1. 2013 16:18
Re: Řebříček TOP 10
Mandrage jsou teenage rocková kapela. Jejich cílová skupina je trochu někde jinde pánové. To je jako pohoršovat se nad Justinem Bobrem. Ne tímhle [odkaz] Justinem Biebrem:-)
18. 1. 2013 17:35
Re: Řebříček TOP 10
Tak to už tu můžem rovnou zatáhnout i Edu Marnou [odkaz] >:D
18. 1. 2013 13:04
Re: Řebříček TOP 10
1+1 od Ready Kirken a Tabáček od Chinaski
to je týrání
Avatar - Nerez
18. 1. 2013 13:17
Re: Řebříček TOP 10
No, poslední dobou když v rádiu začne hrát ten přiblblej korejec (Gangnam style nebo co), tak ihned přelaďuji. Tu písničku nesnáším a myslím, že nikdy nehrála dýl jak 5 vteřin 8-s >:-[]
Další taková je od Kluse Pánu bohu do oken, ta se taky hned přepína na něco jinýho...
Jinak mi asi nic tolik nevadí
;-)
Avatar - Ozzman
18. 1. 2013 13:45
Re: Řebříček TOP 10
Víš, že PSY hrával i Rocknroll? takovej moderní korejskej, ale je to celkem zajímavý:D
Avatar - Ronault.
19. 1. 2013 19:58
Re: Řebříček TOP 10
Naštěstí neposlouchám rádio, kde hrajou korejské písničky >:D
Avatar - Dinar
18. 1. 2013 13:33
Re: Řebříček TOP 10
Pro mě zaříkávači hadů, skupina No name, to je úkaz, jehož existenci nejsem s to pochopit. >:-[]
18. 1. 2013 13:51
Re: Řebříček TOP 10
No name, to ani neznám... >:D
18. 1. 2013 13:52
Re: Řebříček TOP 10
Bodejť když nemaj jméno... >:D
Avatar - Dinar
18. 1. 2013 14:02
Re: Řebříček TOP 10
Živoucí důkaz toho, že se lze živit hudbou aniž bys hudbu produkoval. Naprosto neuvěřitelná záležitost, a prý dokonce vyhráli i nějaké ankety. >:-[] :-O
18. 1. 2013 14:16
Re: Řebříček TOP 10
>:D ´Sem si to našel, song Ty a tvoja sestra, to je přesně ta ukážka :-) nemuzikálnosti, kterou člověk tolik cení právě třeba u blues. Já tyhle pop kapely také nesnáším.
Avatar - Johny.Rico
18. 1. 2013 14:38
Re: PatCrycheer - Praha žije :-D
No ty v*ole >:D >:D PatCrycheer - Praha žije ??? Tak ty máš rozhled, na toho majstra jsem už skoro zapomněl >:D
Avatar - Righ
18. 1. 2013 14:40
Re: PatCrycheer - Praha žije :-D
Myslim, ze tim svym prispevkem jsi to v podstate vystih - neposlouchatelna je predevsim komplet ceska produkce, a to az na par vyjimek. Osobne povazuju za obzvlast hrozivou tvorbu kapely Krystof. :puke: Dale je, alespon pro me, nestravitelny komplet disco a soucasny popovy RnB. Pak obligatni dechovka, country (to pravy americky stejne jako cesky "kotlikari"), drtiva vetsina hiphopu i elektroniky, tupy americky pop a vlastne vubec drtiva vetsina hudby, kterou ma vetsina lidi rada. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 17:31
Re: PatCrycheer - Praha žije :-D
Kryštof nemusím, ale u mě to není na :puke: Disco, tím myslíš co?
Avatar - Righ
18. 1. 2013 18:37
Re: PatCrycheer - Praha žije :-D
Tak ja Krystof absolutne nemuzu, v mych ocich se jedna o klasickou ceskou provincni odrhovacku, navic casto ubrecenou a s texty plytkymi az hanba. A disco, to je pro me termin oznacujici mainstreamovy tanecni tucarny vyhravany na teenagerovskejch diskotekach, ktery jsou typicky treba pro Evropu 2. :doublepuke:
18. 1. 2013 15:41
Re: PatCrycheer - Praha žije :-D
Zbraně hromadnýho ničení jsou zakázaný, dávej si pozor, tohle by mohl někdo nahlásit.
Na prvním místě je Nightwork.
18. 1. 2013 16:42
Re: PatCrycheer - Praha žije :-D
Nr. 1?
[odkaz]
18. 1. 2013 12:51
hudba a styl ježdění
zrovna včera jsem jel po "fitku" a hrály mi staří dobří system of a down, když se člověk snaží, tak i na přechodu občas zastaví:)
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2013 14:14
Re: hudba a styl ježdění
Záleží, co přesně, že. Je celkem rozdíl mezi třeba Lonely Day a B.Y.O.B. :-)
18. 1. 2013 13:25
Rádio f tédéíčku
K čemu rádio, když mi hraje motor pětiválcovej metal se sólem pro nerez výfuk a do toho vítr a pirellky ječí v orgastickém obdivu... :yes:

No jo, ale co mám dýzla, pochopil jsem, k čemu tam ta hrací skříňka je :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
18. 1. 2013 13:55
Re: Rádio f tédéíčku
>:D >:D :yes:

Svätá pravda.
18. 1. 2013 14:16
Re: Rádio f tédéíčku
>:-[]
Avatar - qwert88
18. 1. 2013 13:56
A co heavy metal,nebo black metal
Při takový muzice se ještě huře řídí,protože drsnej vocal autem zní a když se ještě zaposloucháte do sola na bicí či kytaru je vymalováno,ale takový Vály v rádiu moc nehrají.Když už ,ale zahrají Justina Biebra či co to je,tak stačí rádio vypnout a je po problémech >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Stejsn
18. 1. 2013 14:05
Re: A co heavy metal,nebo black metal
Up the Irons! >:-[] :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2013 14:01
H+H...
Nejhorší "pecky" máme z krku... ale co ty nejlepší? Za mě jsou to pánové Hapka a Horáček, zejména album Strážce plamene... dlouho jsem neslyšel (ani neviděl) něco tak výjimečného, jak je tohle... [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
18. 1. 2013 14:13
Re: H+H...
Do auta? :-) Tohle leda za jízdy s funebráckým autem, Avantime. Vizualita žalostně podprahově "hrabalovská", projekt nijak moc úspěšný na trhu. Na té desce jsou samozřejmě i lepší čísla - Neodolatelná, Na hotelu v Olomouci, ale jestli se ti v tvých letech líbí hlavně ten klip, pak to vypadá, že se nutíš do póz, které nevěříš ani tomu Hrabalovi, natožpak sobě...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2013 14:20
Re: H+H...
Dobře teda - co je adekvátní mému věku?
18. 1. 2013 14:38
Re: H+H...
No řekl bych - pravda sdělovaná na tvé mentální úrovni (nemyslím to hanlivě). Četl jsi Kdo chytá v žitě od Salingera? Tam to všechno je. Úplně všechno. Mimochodem, Avantime, já tu knihu četl letos po mnoha desetiletích znovu s dětma (nahlas a pomalu, to mám rád) a několikrát jsem při tom čtení měl slzy v očích. Je to doslovná nádhera.

Jinak ten HH, samozřejmě, to je vysoká, převysoká lať, vždyť takovou Rozeznávám mám vřazenou hluboko do srdce a při jejím poslechu mi leze mráz po zádech. Takže to poslouchej, jsou tam hluboké pravdy slov i not. Já, abys mě dobře chápal mám též HH jako své vrcholné oblíbence, ale musel, jsem si trochu do tebe šťouchnout.

P.S. V klipech se nevyznám, tenhle svět nesleduji.
Avatar - Ji/Ri
19. 1. 2013 09:34
Re: H+H...
....tady máš něco pro svou mentální úroveň.... ;-)
[odkaz]
:-)
Avatar - Ronault.
19. 1. 2013 20:02
Re: H+H...
Na Dádu nám nešahej! To jsou vzpomínky na nezkažené období dětství >:D
18. 1. 2013 14:26
Re: H+H...
Na hotelu v Olomouc :yes: ale do auta ne ... to patří do té putyky někde ve sklepení pod olomouckým měštanským domem, kde se mlátí půllitrama do stolu :-)
Avatar - Stejsn
18. 1. 2013 14:05
Se nedivím,
z tědlech s*aček bych taky rozežral volant a trefil strom! :no:
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 14:56
PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
No dej si šťávu, ale protože vím, že na první čtyři minuty nemáš, dej si to od 4:00. Já jen abys konečně věděl čemu se říká hudba - [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Atlis
18. 1. 2013 16:03
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
:yes:
18. 1. 2013 16:13
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
:yes:
18. 1. 2013 23:23
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
:yes:
19. 1. 2013 00:32
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
:yes:
Avatar - Ji/Ri
19. 1. 2013 09:31
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
Honzík Biomasa s Betynkou? ...no jestli tohle si dáváš tak tě snad na cestě nechci ani potkat >:D >:D :yes:
19. 1. 2013 23:09
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
>:D :yes:
Avatar - Ozzman
20. 1. 2013 17:14
Re: PECKA DO AUTA (NIC PRO PROSŤÁČKY)
:yes: Já od něj ale nejradši Black Lung.. to má koule a pořádně chlupatý! >:D
18. 1. 2013 14:56
Deep Purple, Led Zeppelin
Zjistil jsem, že když poslouchám Led Zeppelin - Whole Lotta Love, tak opravdu jedu jinak než obvykle. Je to divné, vím o tom, ale nejde s tím nic dělat. Tahle to samé Deep Purple-Child In Time. Miluji tuhle hudbu >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
18. 1. 2013 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2013 17:08
Re: Deep Purple, Led Zeppelin
jj na Maideny jsem zapomněl., nevím jak je to možné >:D Z maidenů je pro mě nej asi Fear of the dark, to je mega nářez...
Avatar - petrumr
18. 1. 2013 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2013 16:45
Re: Deep Purple, Led Zeppelin
Jejich poslední počin Celebration Day, jsem slyšel už několikrát, sjíždím to pořád dokola... Neskutečný nářez! :-! :yes:
18. 1. 2013 18:00
Re: Deep Purple, Led Zeppelin
:yes:
Avatar - petrumr
18. 1. 2013 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2013 23:33
Re: Deep Purple, Led Zeppelin
Jinak ještě neznamená nebezpečněji. :-)
Avatar - dr.biker
18. 1. 2013 15:27
???
Takové problémy nemám, mě v autě hraje pořád jeden zpěvák a to je benzínový motor! Autorádio totiž nemám. Když rodiče kupovali před 10 lety auto, tak nebyla v základní výbavě ani příprava na autorádio. Jako studentovi se mi nechce platit za instalaci reproduktorů a samotného rádia do auta rodičů a rodiče nějak o to nejeví zájem. Hold to budu muset ještě něco přes rok vydržet, potom už se snad osamostatním po motoristické stránce a pořídím si vlastní auto s rádiem a budu moci poslouchat při řízení BEP. >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 15:30
Já v Impreze rádio ani neměl...
... jednak by to nemělo moc smysl, protože by ani nebylo slyšet a pak, týhle symfonii se beztak nic nevyrovná... :-)
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 15:35
Láďa jede autobusem
Má to být o nebezpečných, ale což...
Můj TOP:

Dálnice: Camel, Kraftwerk, Gleitzeit, Daft Punk, Jarre, elektro všeobecně
Okresky, kratší "povinné" cesty: RHCP, Police, Clash, Sex Pistols, The Streets, Beastie Boys
Okresky, pohoda: Serge Gainsbourg, Vivaldi, Beethoven, Mussorgsky, Nina Simone
Město: Horkýže, Iné Kafe, Mňága, komplet 80's mix od A-ha po ZZ Top a do toho Tři Sestry.

Rádio neposlouchám, zaprvý mi nefunguje a zadruhý se mi mainstream nelíbí.
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2013 00:40
Re: Láďa jede autobusem
Pěkný výběr. :-) Gainsbourg, Jarre, Kraftwerk... :yes: Moc elektra jsem tu neviděl a Gainsbourg se tu snad také ještě neobjevil.

Takový Čajkovskij... Slovanský pochod (opus 31), nebo Slavnostní předehra 1812 (opus 49), když se ti autem rozezní střelba z kanónů. :-) A jeho balety, například Louskáček (opus 71). Všechno velmi známá díla. A dalo by se dlouho pokračovat. :-)
19. 1. 2013 18:45
Re: Láďa jede autobusem
Tak na Čajkovského se mrknu, k němu jsem se ještě nedostal. Díky za tip. :-)
18. 1. 2013 17:03
Ulalaaa
Takovy soukromy MIX ruznych songu z ruznych alb...

1. Redhoti
2. Foo Fighters
3. Nirvana
4. Muse
5. Woodkid
6. Kavinski
7. The Black Keys
8. Linkin Park
9. Static-X
10. Spineshank

RADIA : RockZone, Expres
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 17:04
dmb je nejbezečnější ...
Dle jiné studie to vyhrál jako nejbezpečnější hudební sty dmb ... ostatní podněcují buď k rychlé a agresivní jízdě nebo naopak k pomalé, která odvádí pozornost.

"pop" dmb song [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
18. 1. 2013 17:37
Re: dmb je nejbezečnější ...
Prosimtě kuře, ta zkratka je DnB, pokud máš na mysli drum and bass, stejně jako Rock and Roll je RnR. A ten song co uvádíš je takový slepenec všeho možného, je tam tedy sice i část, co má dnb základ, ale jako ilustrace tohto žánru to není zrovna vypovídající.

Vybral bych i klipově zajímavý [odkaz]
Jednu ze skladeb, kterou bych klidně zařadil do Top 10 devadesátých let. [odkaz]
A ještě krásně plynoucí [odkaz]
18. 1. 2013 17:41
Studie aneb: není kouře bez ohně
Osobně by mně vůbec zajímalo, za jakým účelem tahle studie vznikla.
Dočetl jsem se, že na zadání jakési pojišťovací firmy.
Pojišťovák do domu - hůl do ruky, jakmile si pojišťovna začne objednávat studie, jistě to povede k nějakým zákazům, omezením, nebo alespoň odmítnutým plněním. :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
18. 1. 2013 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2013 18:13
Re: Studie aneb: není kouře bez ohně
Víš, v dnešní době, v pokřiveném socialistickém svazu evropských nesvéprávných republik, si umím představit, že se ti pojišťovák zavolá a jen tak mimochodem mezi řečí se tě zeptá, co posloucháš za hudbu.
A pak tě vyfakuje s plněním a ve zdůvodnění bude něco o tom, že posloucháš "agresivní" hudbu, která "zásadním způsobem" ovlivnila tvé schopnosti předejít nehodě.
Jak píšu - pojišťovák do domu = hůl do ruky.
18. 1. 2013 18:45
Re: Studie aneb: není kouře bez ohně
:-) :-)
Avatar - petrumr
18. 1. 2013 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - BruceWayne
18. 1. 2013 18:37
Hudba
Evokuje, provokuje, uklidňuje, inspiruje. Nic nového. Záleží jakou má posluchač náladu k poslechu. Takový Lemmy Kilmister s Motorhead dokáže solidně provětrat uši. >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2013 00:55
pocuvam kadeco
Samo okrem tej s.r.a.cky co sa pise v clanku.a im podobne ktore napr. Na europe 2 hraju 4x behom jenej hodiny jednu pesnicku a cely vysielaci cas ichj tam tocia 15dookoloa.hold su v tom prachy.
Ale neviem preco osobne mi dire straits a chris rea su naozaj na kludnu jazdu pri ktorej sa da sustredit.len som ich nepocuval hadam uz 5 rokov. Este aj fleetwood mac.doors je podobny na kludnu jazdu.ale to som v aute tiez moc nepocuval :-) uprednostnujem radcej balkansku rychlejsiu hudbu :-) ved jazda ma byt pozitok tak kazdemu co podla chuti.

Topper dufam.ze ten vyber hudby si zartoval. :-) ze felicie to som pocl prvy krat a ze gott? To by som nevydrzal ani ako spolujazdec :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2013 01:15
Top10
Zaujimave by bolo zverejnenie kompletneho zoznamu skladieb, z ktoreho top10 vyberali, resp. akym nahodnym vyberom dosli k pouzitiu danych skladieb.
Polovica rebricka su take *, ze vysledok posluchu je rovno na mrakoty a buracku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
19. 1. 2013 09:53
Viděl bych to následovně.....
[odkaz]
Na tuhle symphony nenajdeš konkurenta....
snad jen....
[odkaz]

Fajn víkend všem ;-)
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2013 23:10
Re: Viděl bych to následovně.....
:-) :yes:
19. 1. 2013 13:58
Na cesty...
Do auta je velmi dobry aj tento zaner, len sa netreba nechat prilis uniest, zatvorit oci a pustit volant .. [odkaz]

Alebo typicka skladba, ktora ma cestovanie priamo v krvi: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
19. 1. 2013 15:14
Ideál na dlouhé cesty
;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2013 18:44
Re: Ideál na dlouhé cesty
Staženo, vypáleno. Díky. :yes:
19. 1. 2013 18:44
Takže asi takhle
za volantem potřebuju pohodu, proto: [odkaz] nebo [odkaz] nebo [odkaz] nebo [odkaz] atd. Ze současné hudby bych asi nic nevybral, většinou je to takové prvoplánové, prachy jsou z toho cejtit na sto honů, hudba je až na druhém místě ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
19. 1. 2013 20:08
Jsem rád, že jsem...
... nebyl účastníkem tohoto výzkumu, pustit mi v autě skladby z té TOP 10, tak snad krom GnR a Hit the road Jack bych to v případě nemožnosti přeladit raději rozkopal >:D
Rozbalit vlákno
0