Volkswagen Group of America dosáhl za rok 2012 rekordních prodejních výsledků a všechny značky patřící pod křídla této společnosti prodaly celkem 580.286 automobilů.
koncern taky není můj šálek kávy a převaha prostoru pro něj mě nechává chladným, ovšem když bychom se podívali na plátky např. v Rumunsku, který je zase pod silným vlivem dacie a potažmo renaultu tak bude situace jistě velmi podobná
Já měl za to, že většinu čtenářů zajímají hlavně kvalitní testy, byť jich je dnes spíš poskrovnu. Novinky jsem tu vždy bral jen jako doplněk, s něčím originálním těžko přijdou a zbytek si mohu najít jinde. Také v minulosti tu novinky vypadaly trochu jinak.
Žádná osobni zkušenost, viď...? >:D Ale buď v pohode, tyhle fámy vždycky byly jsou a budou. Nekteri říkají, ze jsou Francouzka auta extrémně nespolehlivá, jini ze Japonska extrémně spolehlivá a další, ze se kazde třetí TSI vysype... >:D
To ze z uspechu skodovky něco ma každy kdo žije v teto zemi je snad jasny a nemusíš k tomu byt zrovna akcionář VW... Takže jsem skutečně rad, ze máme českou značku, která se umi ve světe prosadit s takovým úspěchem. :yes:
Sorry a ty opravdu věříš že auto.cz bude někdy objektivní a nestranné? Ajta krajta aby jsi se časem nezařadil mezi primitivnější čtenáře. Ti totiž taky věří jen tomu čemu chtějí věřit. ;-)
Je to stejný důvod jakým v Čechách dochází tedy nedochází ke svolávačkám když se něco nepodaří ve Škodě, prostě se to nenápadně odstraní v rámci garančky. A proč? Aby náhodou spousta Pepíku a Frantíku z hospody nepřišla o svou modlu, nejlepší auta na světě Škoda.
JJ to máš tak jemu vyhovuje to že mu vymyli hlavu s tím jak VW táhne naši ekonomiku výrobou škodovek. Já z toho žádný procenta nemám, Škodu ani VW si nekoupím, ale vím že budu muset zaplatit část arbitráže jako každý z nás. On ji zaplatí taky jenže je rozdíl v tom že on ji zaplatí rád a bude hrdý jak kdyby si koupil akcie fauvé, a já budu nasraný jelikož mám pocit že mohly zase být postaveny či opraveny další silnice.
No o prodejích budov (nebo sídla?) PSA se zde psalo,což může být každému automobilovému fandovi naprosto jedno.To byl jen jeden z mála příkladů kdy se tady píše o automobylkách,protože tak jak tak mají jakožto výrobci s auty dost společného.řeší se tu jak zisky,tak ztráty,počty prodejů....vše co se týká aut,nebo jijich tvůrců.Vše tedy ne,něco se asi nesmí.
Vždyť říkám pouze zábavný deník,kopírované zprávy.Ale je to fajn čtení pro pobavení,nic co by se mělo brát naprosto vážně a i to je třeba.
Tak jinak. Osvobodíme všechny odsouzené z metanolové kauzy... A důvod? Aby to náhodou neudělalo špatnou reklamu likérkám... Asi by ti to teda nevadilo, viď. Škoda, že doma nemáš jedno suprově zku.vený TSI. Ale ty bys byl šťastnej... >:D
>:D To už je fakt k smíchu. VW ukapříkuje soudce v Brazilii, VW platí nebo snad uz dokonce vlastní auto.cz, VW uplatil anketu auto roku, VW skrze zpravodajství TV Nova hypnotizuje diváky a tak je VW nejprodávanější znacka v ČR ( dovozova)... Je na tohle diagnóza...? ;-)
A...? Někdo něco pos..l a všichni jsme to zaplatili, stejně jako x dalších arbitráži... To se mají stát z auto.cz finanční noviny? Pak by tu ještě chyběla zprava o Diag Human... >:D
Jako třeba i takovéto zprávy,[odkaz] která se týká Škody,VW a především nás všech,protože i našeho státu?To zde nenajdeš.Proto jen a jen zábavné čtení,nic víc.
Ono jde spíš o to, že se tady popisují úspěchy VW. OK, je to úspěšná značka, bývala i spolehlivá, designem mě neoslovila... Hurá, vím, že v Americe se daří. Proč ale stále chybí článek o svolávačce v Brazílii, která byla soudně nařízena, a týkala se 400 tisíc 2-3 roky starých TSIček??? No dnes už je situace jiná, a soud své rozhodnutí zrušil. A důvod? Prý by to mohlo značku VW poškodit v očích zákazníků... [odkaz] To jsou věci... Asi v Brazílii taky plavou kapříci...
Děláš jako kdyby auto.cz nepsalo o jiných značkách... Já povazuji větší informovanost o české značce na českém auto.cz za naprosto logicke. Jsem si jist, ze to mají třeba Japonci, Francouzi nebo Korejci úplne stejně. Takže chovejme se jako Češi, buďme hrdi na to, ze tu máme klenot jakým Skodovka je a těšme se na každy článek o jejim uspechu... :yes: No a logicky nás čeká cela řada článku o jejim majiteli...
že článků o koncernu VW a zejména o Škodě je percentuálně víc, než o jiných značkách. A je mi to fakt úplně jedno. Nepočítal jsem to, je to jen můj pocit, možná i jako podvědomá reakce na diskuzní pláče.
Koncernu vč. Škody nijak zvlášť nefandím. Spíše naopak i když jsem ochoten uznat jisté úspěchy.
Nikdo mě však nenutí, abych si tyto články otvíral, abych si je s hořkostí četl a pak se v diskuzích jako, poraněná laň, marně vyplakával.
Je na redakci, jakou skladbu článků zvolí a jak si vyhodnotí co psát a co ne. A je mi dokonce i jedno, jestli to dělají nezištně nebo za peníze. Plně ponechávám na redakci, jaké články bude publikovat. (Bude fajn, když budou dobře česky.)
Je to otázka volby. Na někoho příliš mnoho reklamy může působit i negativně. (Jako třeba na mě.) A pokud by mě to přestalo bavit, tak to zde přestanu pouze číst a budu mít klid. Rozhodně nepůjdu s praporem "smrt auto.cz" na Václavák, ani se nebudu demonstrativně odhlašovat z tohoto serveru. (A pak se po absťáku nenápadně a potichu vracet, jako někteří.)
Pro výsledky jedné značky,která tě zájímá,se podívej na její stránky.Auto.cz by snad mělo informovat o všech značkách stejně,protože je to server pro fandy všech aut.V tomoto má Gilgit naprostou pravdu.Nebo jeVW.cz,nebo Škoda.cz....?Já zapomněl,není to odborný web,ale pouze zábavný...
Přesně tak. Gilgit ma asi nejaký problém s VW, ale to chce klid a nohy v teple... Já jsem rad, ze se dozvím o výsledcích Skodovky a potažmo koncernu, když je to tahounem naši ekonomiky. Takže nevidím nic podivného na tom, ze je tu víc informaci o škodovce a jejim majiteli, než třeba o Fordu. :yes:
docela bych ocenil článek a tabulku o celosvětových prodejích všech automobilových značek a jejich růstu/poklesu...říkám značek ne koncernů: takže asi nějak takto: toyota, ford, vw, chevy....atd
VW je v USA nejprodávanější evrospkou značkou, ale na tuzemáky, japonce a korejce kouká stále z velké dálky, stejně jako Audi kouká z dálky na Mercedes a BMW...takže: růst je to sice pěkný, ale z ničeho se roste lépe než se roste například v top10