Ekonomika
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Up zachranil VW pred tragediou..... o to co klesli golf polo a passat dokopy .... tak tolko kuskov predal novy up..... inak by siel vw riadne dole.... skodovka pojde hore vdaka modelu citigo.... pokial sa tam predava.... ale v top 10 ci bude to neviem neviem.... holandsko je zaujimavy trh... :yes:
Nevím proč by měli truchlit, to , že není koncern na vrcholu prodejnosti v Nizozemsku určitě není důvod se z toho pos.rat, když zaznamenává úsoěchy v jiných zemích, spíš tebe těší ta "naděje", že konečně neni něco z koncernu na prvním místě 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jako "blbecek" se tu projevuješ už pár dní právě ty. :-!
Jen ti opět připomínám, jak se zase snažíš někam vecpat koncern. Nikdo jiný nemá zde potřebu o tom psát, jen ...ty.
Jen ti opět připomínám, jak se zase snažíš někam vecpat koncern. Nikdo jiný nemá zde potřebu o tom psát, jen ...ty.
Tohle je fáze ústupu. Po dalším zvýšení se auta přestanu kupovat. A bude vymalováno. V Holandsku se toho moc nedělá , ale jak se to začne šířit i do dalších zemi tak už nebude návratu. Jen by mě zajímalo jak z těch daní zaplatí likvidaci CO2.
I kdyby žádná auta nebyla tak se oteplování planety nezastaví. 😄 Heslem eko***ů je : Vystrašit a okrást. :yes:
Miniauta nejsou v čele tabulky kvůli nízkým emisím, ale proto že jsou populární a levná. Pro získání daňových úlev totiž auto musí mít opravdu nízké emise, na ktere mini auta s levnými motůrky nedosáhnou. Byly tam dvě kategorie slev - předloni to bylo pod 110 a 120g/100km, letos pod 90 a 100g/100km a od ledna jestli se nepletu pod 60 a 70 g/100km. Tam si žádné miniauto nesáhne - sám jsem kupoval O2 se start/stop paketem a 1.6TDI který srazil spotřebu pod 120g/100km - letos bych nedostal nic.
Na stránkách prodejců si najdete skoro u každého rubriku modelů které jsou zvýhodněny - a světe div se, malé auta to skoro nikdy nejsou. Třeba taková Škodovka tam měla greenline modely Fábie a Octavie, ale nikdy tam nebylo CitiGo. To samé VW - BlueMotion Polo a Golf, ale ne Up! atd.
Jiná forma zvýhodnění je roční daň z používání auta - tam to zase není podle objemu ale podle emisí a tak platím jen pár Euro za rok, kde bych za 2.0TSI platil pár stovek, a stovku by si řekl i Up!/CitiGo.
Jak sem řekl, mám "zelenou" Oktavku a vůbec na škodu to není. Autu nic nechybí, po dálnici si to jede v tichu a pohodě za 5.1l/100km a kdyby to byl hybrid tak by to jezdilo pod čtyři/pět i ve městě kde je to obzvlášť třeba. Nízké emise jsou tady a nikam nepůjdou, už si na to zvykněme. Normální auta to nezasáhne - příklad toho Meganu v článku nebo mojí Oktávky - a sportovní auta holt přejdou na elektřinu nebo vyhynou, žádná škoda.
Na stránkách prodejců si najdete skoro u každého rubriku modelů které jsou zvýhodněny - a světe div se, malé auta to skoro nikdy nejsou. Třeba taková Škodovka tam měla greenline modely Fábie a Octavie, ale nikdy tam nebylo CitiGo. To samé VW - BlueMotion Polo a Golf, ale ne Up! atd.
Jiná forma zvýhodnění je roční daň z používání auta - tam to zase není podle objemu ale podle emisí a tak platím jen pár Euro za rok, kde bych za 2.0TSI platil pár stovek, a stovku by si řekl i Up!/CitiGo.
Jak sem řekl, mám "zelenou" Oktavku a vůbec na škodu to není. Autu nic nechybí, po dálnici si to jede v tichu a pohodě za 5.1l/100km a kdyby to byl hybrid tak by to jezdilo pod čtyři/pět i ve městě kde je to obzvlášť třeba. Nízké emise jsou tady a nikam nepůjdou, už si na to zvykněme. Normální auta to nezasáhne - příklad toho Meganu v článku nebo mojí Oktávky - a sportovní auta holt přejdou na elektřinu nebo vyhynou, žádná škoda.
presne tak... male auta su stale sikovnejsimi spolocnikmi do velkych miest :yes😒br />
za dalsie... ono tie male auta alebo teda povedzme miniauta ( up, panda picanto a pod ) nie su zase az take miniauta ako sa zda ze? Len si zoberme rozmery vw pola z r 92 ( male auto ) a porovnajme ho s rozemrmi Up-u z r 2012 ( miniauto ) - ano tak tak -- zrazu zistime ze dnesne miniauta az take mini nie su a su vacsie ( razvorom aj dlzkou ) ako male auta pred 15 timi alebo 20 rokmi :yes: takze kupou miniauta dnes dostavame vacsie auto ako sme dostali kedysi kupu vtedajsieho maleho auta... ( dostavame aj silnejsie motory, vacsi razvor, lepsiu bezpecnost a pod )
takze plne chapem oblubenost miniaut, ktore uz vobec nie su mini ani nie su slabe .... su to auta, ktore zvacsa bez problemov odnesu pohodlne 4 ludi, navyse su uz dost bezpecne a slusne vybavene ( klima, navigacia a pod ) takze kto nejazdi denno denne dlhe trasy a zije v meste pre neho je miniauto stale vhodnejsia volba...
za dalsie... ono tie male auta alebo teda povedzme miniauta ( up, panda picanto a pod ) nie su zase az take miniauta ako sa zda ze? Len si zoberme rozmery vw pola z r 92 ( male auto ) a porovnajme ho s rozemrmi Up-u z r 2012 ( miniauto ) - ano tak tak -- zrazu zistime ze dnesne miniauta az take mini nie su a su vacsie ( razvorom aj dlzkou ) ako male auta pred 15 timi alebo 20 rokmi :yes: takze kupou miniauta dnes dostavame vacsie auto ako sme dostali kedysi kupu vtedajsieho maleho auta... ( dostavame aj silnejsie motory, vacsi razvor, lepsiu bezpecnost a pod )
takze plne chapem oblubenost miniaut, ktore uz vobec nie su mini ani nie su slabe .... su to auta, ktore zvacsa bez problemov odnesu pohodlne 4 ludi, navyse su uz dost bezpecne a slusne vybavene ( klima, navigacia a pod ) takze kto nejazdi denno denne dlhe trasy a zije v meste pre neho je miniauto stale vhodnejsia volba...
start/stop paket a 1.6TDI to je snad úchylnost. >😒]
pockaj ked za dva tri roky pride z F1 do beznych aut system KERS... pocet kur.vitok sa opat rozsiri >😁
este si budeme vraviet : stare dobre feldy ... :yes: , fava... prve fabky 😒
cele to speje kdesi do ***... este ked sa zacnu auta otvarat mobilmi a o parkovanie sa nam zacne starat asistent miesto nasich ruk tak pan boh nas ochranuj... to bude koniec skutocnych aut :yes: nastava doba ladova ( doba debilizmu )
este si budeme vraviet : stare dobre feldy ... :yes: , fava... prve fabky 😒
cele to speje kdesi do ***... este ked sa zacnu auta otvarat mobilmi a o parkovanie sa nam zacne starat asistent miesto nasich ruk tak pan boh nas ochranuj... to bude koniec skutocnych aut :yes: nastava doba ladova ( doba debilizmu )
dokonce ani v ráji miniaut se citigo neobjevuje a přitom Up! se prodává solidně...ani v itálii kde jsou miniauta rovněž oblíbená citigo neexceluje...jak se vůbec to prdítko prodává?
11.miesto Golfu, uz som myslel, ze nevidim pre oci.
Tabulka vyzera ako v Dansku, same male auta. Mozno sa pozerame na nasu tabulku za 10 rokov. Na prvom mieste City Go MK3, za nim Hyundai i13 a Kia Picanto 4
holandsko je jednym z mala trhov v eu kde budeme skodovku v top 10 marne hladat a takisto je jednym z mala trhov kde je kia pred hyundaiom...
inak ti nestastni francuzi klesaju vsade... aj v holandsku sa PSA a renault nevyhli poklesom.... ovela vaznejsie je to vsak s oplom.... znacka opel preziva neskutocne poklesy v celej europe.... na nu sa ani francuzi nechytaju >😁
gratulujem meganu :yes: , za zmienku stoja skvele vysledky modelov ako up, picanto alebo 508 :yes😒br />
pre menej informovanych dodajme ze najpredavanejsim SUV je v holandsku sportage :yes😒br />
slava vitazom ( megane ) , cest porazenym
:yes:
Samozrejme, ze vyssie zdanenie vacsich aut k tomu pripieva tiez, A Holandania sa pri nakupoch spravaju dost racionalne (nepotrebuju ukazovat ze na to "maju", tym ze si kupia drahe auto).
Kto na to nemá, alebo nie je presvedčený o tom že ho potrebuje, kúpi si lacnejšie auto, vozí sa taxíkmi alebo leští mastnú tyč v MHD.
Takže velká auta by jim možná zabírala moc místa.
Ostatně tak jako tak oni jezdí spíš na kolech...