Novinky
Jako že bych na ně neměl?
Nebud trapnej jo, když chceš bejt vtipnej a rejpat, tak musíš vědět která bije.
07 Sebring začíná na 150 tis Kč [odkaz]
další v podstatě nejetej kousek [odkaz]
compass začíná na 189 tis [odkaz]
Za cenu jaguaru [odkaz] bych si mohl koupit oba dva tyhle modely, ale nekupuju si designové paskvily.
I kdyby měly logo RR a i když je to má oblíbená značka.
Takže ti to repnutí zase nevyšlo, střílíš slepejma vid.
Ona závist je blbá vlastnost, víme.
Nebud trapnej jo, když chceš bejt vtipnej a rejpat, tak musíš vědět která bije.
07 Sebring začíná na 150 tis Kč [odkaz]
další v podstatě nejetej kousek [odkaz]
compass začíná na 189 tis [odkaz]
Za cenu jaguaru [odkaz] bych si mohl koupit oba dva tyhle modely, ale nekupuju si designové paskvily.
I kdyby měly logo RR a i když je to má oblíbená značka.
Takže ti to repnutí zase nevyšlo, střílíš slepejma vid.
Ona závist je blbá vlastnost, víme.
No však to přesně korensponduje s tím co sem předpovídal a co tu říkám - kdo chtěl stylovou ameriku si něpůjde koupit přelepence, ono je tu pořád ještě GM a FORD USA, či možnost si to dodge a Chryslera dovést z USA.
Kdo je fanda do itlaskýho designu a techniky, nekoupí si to protože ej to amerika.
A typický zákazník Lancie je žena co hledá prdítko do ěmsta typu Ypsilon.
Potom rpdeje vypadaj jak vypadaj, Voyagery mírně pod tím co se prodávalo pod Chryslerem, 300C v poklesu tak 65% oproti chrysleru, 200 se tu neprodává a tak je ajsné že výsledná čísla sou mnohem horší než bývala kdysi.
Navíc bylo zrušen i prodej Dodge, takže se sám fait připravil tímto krokem o e😜ort tisíců aut.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Kdo je fanda do itlaskýho designu a techniky, nekoupí si to protože ej to amerika.
A typický zákazník Lancie je žena co hledá prdítko do ěmsta typu Ypsilon.
Potom rpdeje vypadaj jak vypadaj, Voyagery mírně pod tím co se prodávalo pod Chryslerem, 300C v poklesu tak 65% oproti chrysleru, 200 se tu neprodává a tak je ajsné že výsledná čísla sou mnohem horší než bývala kdysi.
Navíc bylo zrušen i prodej Dodge, takže se sám fait připravil tímto krokem o e😜ort tisíců aut.
Komu není rady, tomu není pomoci.
"nasvědčuje tomu, že rebadgeované Chryslery u zákazníků velké nadšení nevyvolaly"
Tu nie je problém v produkte ale v značke! Hovoril som s predajcom "Lancie" ako zákazníci reagujú na 300 a Voyager. Chryslerový zákazníci zäčša radšej idú ku konkurencii nechcú "taliana". Lanciový tý majú ambície a peniaze tak po Deltu. No a ak dojde niekto nový 300 hodnotí zvnútra super zvonka super cena super a potom si ide kúpiť radšej niečo čo má značku teda image.
Ešte väčším prekvapením pre mňa bolo stretnutie s Talianom ako oni vnímajú rebrendované autá. Pre nich je Lancia hlavne MALÉ štýlové auto nie však nejaká dobrá značka. Aj keď Chryslery tam pred krízou mali dobré predaje sa po preznačkovaní nepredávajú ani tam.
Tu nie je problém v produkte ale v značke! Hovoril som s predajcom "Lancie" ako zákazníci reagujú na 300 a Voyager. Chryslerový zákazníci zäčša radšej idú ku konkurencii nechcú "taliana". Lanciový tý majú ambície a peniaze tak po Deltu. No a ak dojde niekto nový 300 hodnotí zvnútra super zvonka super cena super a potom si ide kúpiť radšej niečo čo má značku teda image.
Ešte väčším prekvapením pre mňa bolo stretnutie s Talianom ako oni vnímajú rebrendované autá. Pre nich je Lancia hlavne MALÉ štýlové auto nie však nejaká dobrá značka. Aj keď Chryslery tam pred krízou mali dobré predaje sa po preznačkovaní nepredávajú ani tam.
Mam poněkud jiný názor, na LH series (Concorde, Imtrepid, LHS) nebo na 300C či Stratus nebo Sebring 01-06 to nemá ani omylem.....
Ty uata měli osobitý styl, skvělá koncepce cab forward (vyjma 300c); nadčasoé tvary, moderní přitom tam byl cítit americký směr.
Dart je korejec kříženej s japoncem.
On 200 taky není žádná perla ale ještě to pořád jde.
Ale Avenger je hezčí, o tom není sporu.
Ty uata měli osobitý styl, skvělá koncepce cab forward (vyjma 300c); nadčasoé tvary, moderní přitom tam byl cítit americký směr.
Dart je korejec kříženej s japoncem.
On 200 taky není žádná perla ale ještě to pořád jde.
Ale Avenger je hezčí, o tom není sporu.
Jak jsem si přečetl nadpis, hned jsem věděl, že budeš mít radost! >😒] Btw. vkus američanů na design opravdu nechápu. Dart je jedno z nejhezčích aut, který kdy koncern Chrysler vyrobil. Když ho srovnám třeba s Neonem, který vypadá jak automobilový kvasimodo a přesto se prodával mnohem líp, tak bych řekl, že američany kromě obezity těžce trápí i porucha zraku. :-!
Já mam pořád chryslery rád, ale nebudu chváílit za každou cenu vše co vypustí, stejně jako sem to nědělal ani v minulosti a věci typu Compass před faceliftem a Sebring 07-10 bych si nikdy nekoupil.
Stejně tak bych si ze současný nabídky nekoupil Dart.
Nevidím jedinej důvod, to můžu jít pro Suzuki Kizashi, to je mnohem hezčí.
Stejně tak bych si ze současný nabídky nekoupil Dart.
Nevidím jedinej důvod, to můžu jít pro Suzuki Kizashi, to je mnohem hezčí.
Z tohoto koceptu vychází částečně ta současná 200, ale samo na původní Sebring nešlo naroubovat vše.
No náhodou současná 200 vypadá dobře, asi maximum co šlo vytěžit z hrůzného modelu Sebring 2007-2010.
Změně designu se vůbec nebráním, jen mam obavy po shlédnutí Dartu a špionážních fotek nového Liberty že to bude tragédie...
Změně designu se vůbec nebráním, jen mam obavy po shlédnutí Dartu a špionážních fotek nového Liberty že to bude tragédie...
Stratus/Sebring 200 měly a mají náhon na předek, takže nepředpokládám že by se na tom cokoliv měnilo
.... jsou s ohledem na text článku zcela irelevantní.... 😉 Jediné, co z nich vyplývá, je fakt, že CH200 opravdu bůhvíjak zajímavé auto není....
Čili sdělení článku je jediné: nové Chryslery budou vypadat jinak, ale zatím nevíme jak.... 😉
A druhé zásadní sdělení z dikuse je to, že podle Barika se to určitě nepovede a bude to další strašný fiaťácký přešlap >😁
Čili sdělení článku je jediné: nové Chryslery budou vypadat jinak, ale zatím nevíme jak.... 😉
A druhé zásadní sdělení z dikuse je to, že podle Barika se to určitě nepovede a bude to další strašný fiaťácký přešlap >😁
na design se vykašli, ale technicky mě zaujal průhledový obrázek přední haubny, to vážně chtějí u dvoustovky přejít od motorů podélně na motory napříč?
Proto bych si to nikdy nekoupil, Sebring co jsem měl byl proti tomu opravdu naprostá nádhera.