Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Testujeme Mazdu 6, jízdní dojmy už zítra

Redaktoři Auto.cz vyrazili do Lisabonu, aby vyzkoušeli zcela novou generaci Mazdy 6.
Zpět na článek
22. 1. 2013 11:51
22. 1. 2013 11:53
22. 1. 2013 11:56
22. 1. 2013 11:58
22. 1. 2013 12:20
22. 1. 2013 14:36
22. 1. 2013 12:00
22. 1. 2013 14:51
22. 1. 2013 12:01
22. 1. 2013 12:15
22. 1. 2013 12:22
22. 1. 2013 12:19
22. 1. 2013 12:23
22. 1. 2013 12:32
22. 1. 2013 12:34
22. 1. 2013 13:09
22. 1. 2013 15:03
22. 1. 2013 16:48
22. 1. 2013 15:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 1. 2013 07:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2013 11:43
Passat apod. už se třese
Legenda přijiždí :yes: :-) :-)
Rozbalit vlákno
16
22. 1. 2013 11:47
Re: Passat apod. už se třese
Já bych raději Superba ;-)
22. 1. 2013 11:51
Re: Passat apod. už se třese
To je ještě o level níže,než Passat :-)
Avatar - iudex
22. 1. 2013 12:13
Re: Passat apod. už se třese
No iste sa nájdu aj takí, ktorí uprednostnia Superb: [odkaz] pred M6: [odkaz] , ale tí väčšinou musia nosiť toto: [odkaz] >:D
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 12:17
Re: Passat apod. už se třese
Ale notak.. To je snad otázka vkusu, mne se model Mazdy 6, který se doteď prodával taky moc nelíbí, ale nutno podotknout že ani nový Passat.. :-) Nyní to auto vypadá už pohledněji. Nejvíce se mi ale líbila první generace Mazdy 6 :-)
Avatar - iudex
22. 1. 2013 12:54
Re: Passat apod. už se třese
Isteže je to otázka vkusu. Ja verím, že niekomu sa Ivetka B. páči viac ako Bar R. a jeho vkus mu úprimne prajem. >:-[]
Avatar - guze
22. 1. 2013 13:00
Re: Passat apod. už se třese
Tak to je tvůj pohled na věc a je vidět, že ti z toho už hrabe, když jí vídáš každý den na ulici několikrát za den, (Ivetku B.) ;-)
Avatar - iudex
22. 1. 2013 13:27
Re: Passat apod. už se třese
Ivetka je vaša (a vidím, že si ju nedáš za ten svet). :-) Presne ako pri tom Superbe. ;-)
Avatar - guze
22. 1. 2013 14:02
Re: Passat apod. už se třese
Já jsem s Ivetkou nezačal, vidíš jí tam kde chceš, asi tam bude nějaký pouto mezi tebou a Ivetkou >:-[]
Avatar - iudex
22. 1. 2013 14:07
Re: Passat apod. už se třese
Nemusíš sa obhajovať, keď sa Ti páči, či už Bartošová, alebo Superb; každý má nejakú tú úchylku. >:-[]
Avatar - guze
22. 1. 2013 15:42
Re: Passat apod. už se třese
Tak mě osobně se Superb líbí (jen kombi), ale s Ivetkou opravdu nesympatizuji, proto je pro mně spojení těchto dvou nemorální >:D
23. 1. 2013 11:32
Re: Passat apod. už se třese
>:D 1:0 pro tebe >:D Trefný přirovnání >:D Na alibistický řeči, jak má každý svůj vkus nedej. To řikají jen ti, co nemají dost argumentů a odvahy pro obhajobu svého názoru :yes:
Avatar - miromen
22. 1. 2013 12:40
Re: Passat apod. už se třese
Upřimně nova 6 se mi nějak zvlašť nelibi a součastna generace je rozhodně pohlednějši. A dalši věci je ta že u auta upřednostňuji jine věci a určitě neřešim vzhled. Přesněji řečeno vzhled je v žebřičku na požadavek auta hodně vzadu.
22. 1. 2013 14:45
Re: Passat apod. už se třese
Passat se rozhodně z nikoho třást nemusí. Ve střední třídě je to doslova pojem, který má velkou oblibu především mezi manažery. Nová Mazda 6 se povedla :yes: na globálním trhu bude bojovat především s Korejcema. No držim jí palce.
22. 1. 2013 21:02
Re: Passat apod. už se třese
Kolki z tych manazerov si to auto kupili za vlastne...casi sa menia a aj drahe Passaty budu aj firmami nahradene inými...
23. 1. 2013 11:33
Re: Passat apod. už se třese
Myslíš "manažeři". >:D
23. 1. 2013 11:40
Re: Passat apod. už se třese
Pojem? Nemyslíš ty slovem globální Čechy, možná Evropu? V opravdu globálním, tedy celosvětovém měřítku, rozhodně žádný pojem není.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 11:51
Jako OIII
Snad bude v očích redaktorů alespoň tak dobrá jako OIII na předváděčce >:-[]

P.s. nepřipomíná vám zadek sedanu mazdu xedos? :-) Vypadá velmi zajímavě :-)
Rozbalit vlákno
20
22. 1. 2013 11:53
Re: Jako OIII
To by museli být redaktoři zdrogavaní,aby ji byť vzdáleně srovnávali s OIII :-) Seděl sem v ní v Ženevě na salonu a naživo vypadá naprosto fantasticky.
Avatar - sargis
22. 1. 2013 11:56
Re: Jako OIII
Preco zdrogovani, ked Octu novinarsky sapu do strednej triedy?? Stavim sa o notebook z ktoreho pisem, ze v clanku bude aspon jedno porovnanie s OIII (samozrejme skrabka, kufor, absencia multilinku nie ...) :-!
22. 1. 2013 11:58
Re: Jako OIII
To je taky jediné,co možná budou mít společné :-) Ještě možná koberečky :-)
Avatar - Choochoo
22. 1. 2013 12:20
Re: Jako OIII
Je jen otazka co v tom porovnani vyjde lepe a bojim se hadat ;-)
22. 1. 2013 14:36
Re: Jako OIII
musíme se smířit s tím, že octa III (mám těch čárek správný počet? :-) ) je i s torzkou nadauto a pak jsou už jen auta. My ostatní, byť v menšime objektivně tušíme, že mazda bude hrát úplně jinou ligu (pro zaujatce myslím tu vyšší)
22. 1. 2013 14:44
Re: Jako OIII
kdo to bude psat? Veverka?
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 12:00
Re: Jako OIII
Mne se taky Mazda líbí , ale jde mi spíše o tu "zaujatost" s kterou O III vychvalovali při představování ( a nejen zde na ACZ, ale i třeba na Prime v pořadu Autosalon, to mi přišlo jako reklama na nejlepší auto na světě) , tak by mne zajímalo, jestli když jim Mazda naservíruje v plné polní novou 6tku, tak jak budou reagovat :-) Nemyslím přímé srovnání, jelikož to by bylo třídně nefér vůči OIII. :-)
Avatar - Individualita
22. 1. 2013 14:50
Re: Jako OIII
No ten autosalon už jsme tu někde probírali v jiném článku. Fakt neskutečná a ubohá trapnost. Přehnaností podobné Yetimu v Top gearu, ale mnohem nudnější...
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 14:51
Re: Jako OIII
To se omlouvám, já tu diskuzi nečetl, jen sem si na to právě teď vzpoměl a hlo mi to žlučí :-)
22. 1. 2013 12:01
Re: Jako OIII
OIII tu redaktori zrovnavali uz aj s trojkovym baworakom! Neviem ci si vtedy nieco slahli...
Avatar - iudex
22. 1. 2013 12:15
Re: Jako OIII
Pamätám, len som to za svet nemohol nájsť, keď som to chcel nominovať do Ventilku. >:D
Avatar - Choochoo
22. 1. 2013 12:22
Re: Jako OIII
Slo ale spise o design predni masky, jestli se nepletu a to jsem tam na te predni lomene mrizce trochu videl, ikdyz bych si toho bez nakopnuti nevsiml. Kdo hleda najde ;-)
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 12:23
Re: Jako OIII
Na ten sem si tajně myslel celá 90tá léta.. Na zahradě nám však stála Felicia :-) Xedos-9...
Avatar - Choochoo
22. 1. 2013 12:32
Re: Jako OIII
Ja teda spise okukoval Xedos 6, prisla mi takova sportovnejsi, nizka, byla to nadhera ;-)
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 12:34
Re: Jako OIII
Obě byly ve své době hezká auta :-) Jenže dnes už u nás hezký kus nepotkáš a jestli jo, tak je to výjmečné..
Avatar - Choochoo
22. 1. 2013 13:09
Re: Jako OIII
Ani nevim, kdy naposledy jsem ji vlastne potkal.
Avatar - Individualita
22. 1. 2013 14:45
Re: Jako OIII
Zdejší páprdové totiž neumí ocenit hezká a kvalitní auta. Je to až k nevíře jak málo japonců tu jezdí a když už, tak nějaké nudné SUV či offroady. Ať si strčí oktávku někam a my ostatní si užijeme pořádné svezení :-!
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 15:03
Re: Jako OIII
Já sám Japoncem nejezdím, ale soused má Mazdu 626 2.0i z roku 1992. ( mam ji na jedné fotce u Mondea v recenzi) Dal mu jí děda, který si ji koupil novou a staral se o ní více než o své dítě. Auto doteď vypadá jako kdyby vyjelo z autosalonu.. Opravdu krasavec a pořád jezdí jak nová :-)
22. 1. 2013 16:48
Re: Jako OIII
V 90. letech to byla velmi žádaná auta. Jen o ten status přišla.
Avatar - Aladeen
22. 1. 2013 12:00
Nie pre Dlháňov ...
Na toto auto som sa veľmi tešil , hneď ako prišlo do KE som si ho išiel vyskúšať , bohužiaľ vo vnútri to nie je žiadna sláva , aby sa tam vmestil človek nad 190cm musí si dať vodičove sedadlo úplne dozadu a do najnižšej polohy . Koľajničky sú krátke ... Na spolujazdzcovom sedadle vyšších obmedzuje palubovka , v ľavej časti kde palubovka dosť vystupuje to obmedzuje nohu , proste sa tam nevystriete , bráni tomu aj dizajn priehradky ;-\ Mazda ma Sklamala aj ohladne karosérii , nebude liftback a prístup do sedana je miniatúrny ... :no: Pre ľudí do max.185 cm je to v pohode .. Ja Radšej ostanem pri mojej 626-ke >:D
Rozbalit vlákno
35
22. 1. 2013 13:18
Re: Nie pre Dlháňov ...
Tak nemůžu úplně souhlasit, zčásti ano. Novou M6 jsem si už také důkladně prolezl. Naživo se mi moc líbí, zejména boční profil a předek - design je ale otázkou vkusu. Interiér podle mě OK, možná jen trošku usedlá záležitost. Prostor - mám 187 cm a něměl jsem problém, stejně tak můj kamarád, který se byl podívat se mnou a má 196cm. Je sice pravda, že jsem čekal víc místa (vzhledem k velikosti auta), resp jeho přebytek. Místa je tam tak akorát, sedačku jsem měl až dole, ale to bych měl asi vždycky, mám rád nízký posez. Co mě ale hodně překvapilo, bylo to, že se mi subjektivně zdálo, že vzadu je víc místa v combi (i přes menší rozvor). A nemyslím tím místo nad hlavou. Buď je to opravdu jen subjektivní dojem, nebo jsou sedačky oproti sedanu jinak umístěny.
K testu - myslím že jsou obě motorizace vhodně zvoleny - benzín s manuálem a diesel s automatem. Jsem zvědav, sám se na testování těším.
Avatar - KANKUNEN
22. 1. 2013 13:49
Re: Nie pre Dlháňov ...
Opravdu nevím co by mělo být na nové 6ce špatně i ten profil je bez výhrad a předek je dokonalý. Co mě dostalo je kvalita materiálů uvnitř a dojem z palubky. Mám odzkoušený jak diesel tak benzín, automat i manuál a vše patří mezi absolutní špičku. Místa je tam tak akorát a za to že ho není víc můžou velká kola. 17 jsou balóny a 19 mají vyšší profil než 18 u Pašíka. Snad jen ten displej měl být bez těch čudlíků větší.
Avatar - Dinar
22. 1. 2013 14:37
Re: Nie pre Dlháňov ...
Pár výhrad tu je, na sedmnáctkách vypadá kastle přerostle, malá kola příliš zvýrazňují opticky těžký předek, na devatenáctkách je to o.k. Připojil bych se i k výtkám o prostoru, auto je velké a přesto si na dlouhé nohy krátké ruce nesednu (193), za mnou pak bída, na šířku je to velmi dobré, samotné sedačky taky o.k. Celkový dojem z vnitřku je takový nijaký a obrovská kaplička se spoustou prostoru kolem displeje, to je vyloženě nepovedené. Zvenku velmi dobré, vnitřek docela zchladí nadšení, uvidíme, jak bude jezdit. ;-)
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2013 13:56
Re: Nie pre Dlháňov ...
tak novu 6tku som v kosiciach videl prvykrat vystavenu v Optime ;-) a poviem ti .... ziadna slava... uz na pohlad vcelku bezne auto.... ten humbuk okolo tejto mazdy moc nechapem.... tie prelisy prednych blatnikov su snad este zvlastnejsie ako v i40tke..... predna maska a svetla mi pripomina eru pezotov... ked cim vacsai maska a vacsia tlama znamenala novsi a vacsi model.... dnes je to vsak uz trosku za zenitom.... som zvedavy na predaje tohto auta... interier je kopia CX5ky... co si budeme hovorit , cakalo sa viac , nic proti mazde.... japoncov mam rad ale o auto ma nezaujalo... podstatny ale bude predaj.... ak bude uspesne v poriadku.... ak nie tak mazda ma vazny problem... uz teraz su jej predaje v eu dost mizerne... nova mazda 2 v nedohladne... nova 3ka tiez predajne ziadna slava... no som zvedavy na 6tku... ale necakam ziadny bestseller
Avatar - KANKUNEN
22. 1. 2013 14:24
Re: Nie pre Dlháňov ...
Už jenom z toho co je pod kapotou, by jsi měl smeknout.
Avatar - Dinar
22. 1. 2013 14:39
Re: Nie pre Dlháňov ...
Myslíš motory? Dýzl je opravdu špička, zkoušel jsem v CX-5, ale ten benzin mě moc nenadchnul. Technicky jistě velmi zajímavé, ale projev v relat. těžkém autě..., řekl bych, nemáš-li objem, turbo nenahradíš. ;-)
Avatar - KANKUNEN
22. 1. 2013 15:50
Re: Nie pre Dlháňov ...
Ano přesně, proto 2,5. Do Gazíku stejně patří nafta.
Avatar - Dinar
22. 1. 2013 15:56
Re: Nie pre Dlháňov ...
Jo, ta 2,5 by mohla být ok, a ještě kdyby tak byla šestiválec plus rwd... :-) ;-) 2,5 je taky skájaktiv?
22. 1. 2013 16:55
Re: Nie pre Dlháňov ...
Ano, je to SKYACTIV-G. Jinak Mazda oznámila 2,5 i pro CX-5. Nevím, jestli se to týká i Evropy.
23. 1. 2013 04:08
Re: Nie pre Dlháňov ...
reativne ťažké auto? to ako v porovnaní s čím? so smartom? však je ľahšie ako akékoľvek iné v strednej aj ako veľa áut v nižšej strednej.
ten 165 koňový benzínový dvojliter úplne v pohode potiehne 1300 kg ťažké auto. Samozrejme 2.5 je úplne iná káva.
Avatar - Dinar
23. 1. 2013 07:39
Re: Nie pre Dlháňov ...
To chápání psaného textu... :-O Tedy znova, dvoulitrový benzín v relativně (podtrhuji relativně) těžké CX-5 (váží 1600kg) je kompromisem, ano, dá se s tím jezdit, ale 208 Nm ve 4000 ot. je prostě na danou váhu málo, musí se neúměrně točit, k relaxovanému způsobu jízdy typickému pro SUV se nehodí. Jakékoliv turbo je pro tento typ auta prostě lepší, 1600 kg je třeba vozit na vlně krouťáku min. kolem 250 Nm v co nejširším pásmu otáček.
23. 1. 2013 11:08
Re: Nie pre Dlháňov ...
Mazda6 nemá 1300kg, ale trochu víc.
22. 1. 2013 14:41
Re: Nie pre Dlháňov ...
Vzhledem k tvěmu věku tvůj názor beru z uměvem :-)
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 14:48
Re: Nie pre Dlháňov ...
Protože to neni Korejec vid :-) . Za ty prachy, za který se M6 nabízí válcuje brutálně H i40 ( hlavně pro karoserie kombi) a vypadá alespon dle mého názoru o dost lépe. Schválně, kdo by si co vybral? Hjondé 40 nebo novou Mazdu?
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2013 15:10
Re: Nie pre Dlháňov ...
i40 kombik CRdi :yes: [odkaz]
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 15:19
Re: Nie pre Dlháňov ...
594 tisíc 1.7 CRdi 85kw VS 599 tisíc M6 2.2 Skyactiv-D 110Kw... Nevim nevim... já bych se nerozhodoval dlouho... Navíc kroutící moment (to je to proč tu naftu hafo lidí kupuje víš?:D) 260Nm (hyu) vs 380 Nm ( M6)... To je dost podstatný rozdíl při cenovém rozdílu 5 tisíc kč nemyslíš?? Jen pro informaci, můj Francouzský diesel (A jak tak čtu tak se FR pořád vysmíváš) má v 2.0 a 85kw 300 Nm (sice ho mam v nefrancouzském autě, ale to neva)... >:D Jednou ti to dojde :-) Nechci řikat že H/K jsou špatný auta.. ale v tomto duelu nic moc...
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2013 15:32
Re: Nie pre Dlháňov ...
ja by som bral 100KW CRDi s 330Nm :yes: , ta slabsia 85KW verzia je uz vazne slaba hadam si nemyslis ze by som siel do nej 8-s

kroutak robi aj objem motora.... je logicke ze aj ked starsi motor v tvojom pripade bude mat pri rovnakom vykone ako novsi a mensi motor vacsi kroutak

pezoty mam rad ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 15:38
Re: Nie pre Dlháňov ...
S tim 100Kw CRDi jsi ale finančně zase jinde než s M6..
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2013 15:39
Re: Nie pre Dlháňov ...
pytal si sa jasne ci chcem hjonde i40 alebo mazdu6 tak som ti napisal :

chcem i40 1,7 CRDi 100KW kombik :yes:

bavili sme sa o cene? nejako som nepostrehol, myslim ze som ti odpovedal dokonca viac ako si sa pytal... lebo na motorizaciu si sa ani nepytal
:yes:
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 15:51
Re: Nie pre Dlháňov ...
Tak když už ne cenou, tak zde Hyundai nemá s čím soupeřit... To už je čistě o tom, jestli si ochotný za korejské auto utratit tolik peněz..Jestli se ti líbí.. proti gustu.. :-)
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2013 15:56
Re: Nie pre Dlháňov ...
nie je to len o tom ze ci sa mi paci: niekto moze v novej mazde 6 suchat hlavou o strop a naopak v i40 moze mat nad hlavou 5 cm miesta.... je to aj o praktickosti..... takisto kufor.... razvor... sirka v interiery,,, spotreba..... kto kupuje auto urcite si viac aut tejto triedy vyskusa a porovnava.... pozerat na obrazky a pisat len tak zbrucha ze mazda je naj .... to je trosku mimo reality.... urcite si clovek rad priplati za i40 ako by mal ist do lacnejsieho auta inej znacky kde by hlavou suchal o strop ze? je to o viacerych faktoroch....
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 16:29
Re: Nie pre Dlháňov ...
Já neřikám že je nej, na to pozor ! Porovnávám cenově Mazdu s Hyundai. A když už bych si měl připlatit, tak to já bych volil Mondeo v kombiku, mám 188cm a prostorově mi vyhovuje, nyní jsou na něj skvělé nabídky, jelikož je to dosluhující generace. Taktéž bych už spíše než Hyundai zkusil Passata či Superba popř Lagunu III nebo 508. Hodně lidí volí Hyundai právě z hlediska finančního, ale když už mě to bude stát stejně jako Evropani, tak to Hyundai přestává dávat už takový smysl. Mazda zareagovala agresivní cenovou nabídkou, takže proto mi I40 v tomto segmentu přijde jako průměrné auto jak cenou, tak motory i výbavou.. Design nehodnotí..je to subjektivní.
22. 1. 2013 17:01
Re: Nie pre Dlháňov ...
Sice mi i40 neimponuje, ale slevy jsou na ni velké. Podle mne bude šestka vyspělejší auto, obzvláště by to mohlo vyniknout v kombinaci nafta + automat. Ale levnější nebude.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 17:08
Re: Nie pre Dlháňov ...
Bavíme se o ceníkových cenách a tam v porovnání Hi40 kombi v naftě jak Psal topper stojí jako Mazda 6 kombi nafta. Jak to bude vypadat v reálu nemohu porovnat, kdo dostane jakou slevu.. :-)
U sedanu v akci na hyundai to už je zase jinde.:)
22. 1. 2013 17:31
Re: Nie pre Dlháňov ...
Proč se vozit na ceníku? Tenhle argument má nulovou váhu. Jestli ceník lidi odrazuje, je starost marketingu. Bavíte se o tom, že by i40 měla bojovat cenou. Já jen říkám, že skutečnost je jiná než fikce ceníku. Porovnávat ceny není žádná sranda, to tu snad víme všichni.
Avatar - KANKUNEN
22. 1. 2013 15:44
Re: Nie pre Dlháňov ...
Jsou ještě další věci: projev motoru, ale tohle je už mimo chápání. I40 je pro Mazdu nedůstojmý soupeř, kromě vyhřívaného volantu nemá čím soupeřit. Vrchol i40 nedoshuje základu M6.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2013 15:52
Re: Nie pre Dlháňov ...
no ja som hlavne zvedavy na tie dostojne predaje mazdy 6 ... jedna vec je teoretizovat kto je lepsi horsi krajsi skaredsi a druha vec je byt realne uspesny.... vies ake auto strednej triedy bolo za r 2012 v nemecku predajne najuspesnejsie ak neratam domacich nemcov a koncernovy superb? Ano hadas spravne, je to i40 ktora porazila aj 508micku aj avensis aj volvo S60 a vsetkych dalsich.... mazde treba auta aj predavat.... nie len teoreticky sa tu tlapkat kto je lepsi a horsi.... ja nevravim ze je mazda 6 zle auto.... ze bude lepsie auto ako i40tka je viac nez iste ale ak bude predajne neuspesna tak co z toho ze? Byt najkvalitnejsi najspolahlivejsi ale predavat mizerne to asi nie je velka frajerina...
Avatar - Ozzman
22. 1. 2013 16:32
Re: Nie pre Dlháňov ...
Když si upravíme statistiku, vyjde nám každé auto dobře.. stačí to jen správně nastavit.. Stejně tak bys mohl říct, která automobilka prodává nejvíce v Evropě? ( když vyjmeme všechny Evropské Japonské a Americké) je to Hyundai s Kiou třikrát hurá >:-[] !
22. 1. 2013 17:06
Re: Nie pre Dlháňov ...
Nevím, jak moc dobře to v praxi funguje, ale v ceníku i40 vidím jednu položku, která mi u Mazdy chybí, když už k 2,5 litru nutí kůži - odvětrávání sedadel.
Avatar - roman.rs
22. 1. 2013 19:40
Re: Nie pre Dlháňov ...
čtu někdy ty tvoje bláboly, tedy nevím jaké auto je dle tebe ideální? Myslím, že ale žádný. Jooo vlastně Koreašmejdi jsou to pravé. Jdi se léčit. To jsou názory prakticky na jakýkoliv auto a nemusí to být jen Mazda - tak nevím, to se prodávat nebude, ten design je divný, apod. bláboly. Nejlepší hláška je, mám japonce rád??? Která japonská značka vyrábí hezčí auta? Každý, kdo viděl novou M6 je unešen právě sportovně střiženým kabátem a novou technikou Skyactiv.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2013 15:51
Re: Nie pre Dlháňov ...
Nuz, nie kazdy robi auta s kadibudkou nad miestom vodica :-) Ja mam 185 a zatial som sa do akejkolvek mazdy zmestil tak, ze za mojim sedadlom vodica sa este dalo sediet - s vynimkou MX-5 a RX-8, ale to je ina kategoria.

A tiez je fakt, ze ludi nad 185 az tak vela nie je. Ked kracam popri vytahoch u nas v budove na schody, pripadam si casto ako Gulliver. A to nerobim v Japonsku :-)
22. 1. 2013 17:24
Re: Nie pre Dlháňov ...
Mezi mladými lidmi v ČR je průměrná výška muže přes 1,8 metru. V Praze chlapů nad 180 potkáš spoustu. Mám přes 180 a někdy jsem si připadal jako prcek. A absolutní výška o ničem nevypovídá. Každý máme jinak dlouhé ruce, nohy, trup.
Avatar - Aladeen
22. 1. 2013 17:48
Re: Nie pre Dlháňov ...
:yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 1. 2013 07:55
Re: Nie pre Dlháňov ...
No jo, Praha je Praha, ale co venkov :-)

Nehadam sa, vyskytujem sa medzi Bratislavou a Londynom, ale clovek si, instinktivne, viac vsima ludi vyssich nez oni sam, takze na 99% su tvoje dojmy dost skreslene.

Inak, je to 177,7 a od roku 2002 sa vyrazne nezmenila.
[odkaz]
23. 1. 2013 22:49
Re: Nie pre Dlháňov ...
Bral jsem čísla myslím z roku 2008, nejsem si teď jist. A bylo to mezi mladými muži, ne v celé populaci. Jak jsem uvedl, byť trochu kostrbatě.

Samozřejmě, že si uvědomuji, že vysoké víc vnímáš, proto také provádím mentální korekci. Ono jich je opravdu hodně. V mé věkové kategorii se skutečně cítím jako takový lehounký nadprůměr, což statistika potvrzuje.
22. 1. 2013 16:32
profi redaktoři
No jestli to budou testovat zdejší redaktoři ( hlavně pan Vaverka to je umě megaprofík)tak to dopadne katastrofálně páč to není VW. No nevadí počkám si na test ve Světe Motorů tam jsou zkušení, nezaujatí redaktoři, kteří tomu rozumí. >:D
Rozbalit vlákno
2
23. 1. 2013 04:16
Re: profi redaktoři
ja navrhujem počkať si na test na autoforum.cz
snad to otestuje p.janda
Avatar - Johny.Rico
23. 1. 2013 09:49
Re: profi redaktoři
:yes: :yes: :yes: