Ale notak.. To je snad otázka vkusu, mne se model Mazdy 6, který se doteď prodával taky moc nelíbí, ale nutno podotknout že ani nový Passat.. :-) Nyní to auto vypadá už pohledněji. Nejvíce se mi ale líbila první generace Mazdy 6 :-)
>:D 1:0 pro tebe >:D Trefný přirovnání >:D Na alibistický řeči, jak má každý svůj vkus nedej. To řikají jen ti, co nemají dost argumentů a odvahy pro obhajobu svého názoru :yes:
Upřimně nova 6 se mi nějak zvlašť nelibi a součastna generace je rozhodně pohlednějši. A dalši věci je ta že u auta upřednostňuji jine věci a určitě neřešim vzhled. Přesněji řečeno vzhled je v žebřičku na požadavek auta hodně vzadu.
Passat se rozhodně z nikoho třást nemusí. Ve střední třídě je to doslova pojem, který má velkou oblibu především mezi manažery. Nová Mazda 6 se povedla :yes: na globálním trhu bude bojovat především s Korejcema. No držim jí palce.
To by museli být redaktoři zdrogavaní,aby ji byť vzdáleně srovnávali s OIII :-) Seděl sem v ní v Ženevě na salonu a naživo vypadá naprosto fantasticky.
Preco zdrogovani, ked Octu novinarsky sapu do strednej triedy?? Stavim sa o notebook z ktoreho pisem, ze v clanku bude aspon jedno porovnanie s OIII (samozrejme skrabka, kufor, absencia multilinku nie ...) :-!
musíme se smířit s tím, že octa III (mám těch čárek správný počet? :-) ) je i s torzkou nadauto a pak jsou už jen auta. My ostatní, byť v menšime objektivně tušíme, že mazda bude hrát úplně jinou ligu (pro zaujatce myslím tu vyšší)
Mne se taky Mazda líbí , ale jde mi spíše o tu "zaujatost" s kterou O III vychvalovali při představování ( a nejen zde na ACZ, ale i třeba na Prime v pořadu Autosalon, to mi přišlo jako reklama na nejlepší auto na světě) , tak by mne zajímalo, jestli když jim Mazda naservíruje v plné polní novou 6tku, tak jak budou reagovat :-) Nemyslím přímé srovnání, jelikož to by bylo třídně nefér vůči OIII. :-)
No ten autosalon už jsme tu někde probírali v jiném článku. Fakt neskutečná a ubohá trapnost. Přehnaností podobné Yetimu v Top gearu, ale mnohem nudnější...
Slo ale spise o design predni masky, jestli se nepletu a to jsem tam na te predni lomene mrizce trochu videl, ikdyz bych si toho bez nakopnuti nevsiml. Kdo hleda najde ;-)
Zdejší páprdové totiž neumí ocenit hezká a kvalitní auta. Je to až k nevíře jak málo japonců tu jezdí a když už, tak nějaké nudné SUV či offroady. Ať si strčí oktávku někam a my ostatní si užijeme pořádné svezení :-!
Já sám Japoncem nejezdím, ale soused má Mazdu 626 2.0i z roku 1992. ( mam ji na jedné fotce u Mondea v recenzi) Dal mu jí děda, který si ji koupil novou a staral se o ní více než o své dítě. Auto doteď vypadá jako kdyby vyjelo z autosalonu.. Opravdu krasavec a pořád jezdí jak nová :-)
Na toto auto som sa veľmi tešil , hneď ako prišlo do KE som si ho išiel vyskúšať , bohužiaľ vo vnútri to nie je žiadna sláva , aby sa tam vmestil človek nad 190cm musí si dať vodičove sedadlo úplne dozadu a do najnižšej polohy . Koľajničky sú krátke ... Na spolujazdzcovom sedadle vyšších obmedzuje palubovka , v ľavej časti kde palubovka dosť vystupuje to obmedzuje nohu , proste sa tam nevystriete , bráni tomu aj dizajn priehradky ;-\ Mazda ma Sklamala aj ohladne karosérii , nebude liftback a prístup do sedana je miniatúrny ... :no: Pre ľudí do max.185 cm je to v pohode .. Ja Radšej ostanem pri mojej 626-ke >:D
Tak nemůžu úplně souhlasit, zčásti ano. Novou M6 jsem si už také důkladně prolezl. Naživo se mi moc líbí, zejména boční profil a předek - design je ale otázkou vkusu. Interiér podle mě OK, možná jen trošku usedlá záležitost. Prostor - mám 187 cm a něměl jsem problém, stejně tak můj kamarád, který se byl podívat se mnou a má 196cm. Je sice pravda, že jsem čekal víc místa (vzhledem k velikosti auta), resp jeho přebytek. Místa je tam tak akorát, sedačku jsem měl až dole, ale to bych měl asi vždycky, mám rád nízký posez. Co mě ale hodně překvapilo, bylo to, že se mi subjektivně zdálo, že vzadu je víc místa v combi (i přes menší rozvor). A nemyslím tím místo nad hlavou. Buď je to opravdu jen subjektivní dojem, nebo jsou sedačky oproti sedanu jinak umístěny.
K testu - myslím že jsou obě motorizace vhodně zvoleny - benzín s manuálem a diesel s automatem. Jsem zvědav, sám se na testování těším.
Opravdu nevím co by mělo být na nové 6ce špatně i ten profil je bez výhrad a předek je dokonalý. Co mě dostalo je kvalita materiálů uvnitř a dojem z palubky. Mám odzkoušený jak diesel tak benzín, automat i manuál a vše patří mezi absolutní špičku. Místa je tam tak akorát a za to že ho není víc můžou velká kola. 17 jsou balóny a 19 mají vyšší profil než 18 u Pašíka. Snad jen ten displej měl být bez těch čudlíků větší.
Pár výhrad tu je, na sedmnáctkách vypadá kastle přerostle, malá kola příliš zvýrazňují opticky těžký předek, na devatenáctkách je to o.k. Připojil bych se i k výtkám o prostoru, auto je velké a přesto si na dlouhé nohy krátké ruce nesednu (193), za mnou pak bída, na šířku je to velmi dobré, samotné sedačky taky o.k. Celkový dojem z vnitřku je takový nijaký a obrovská kaplička se spoustou prostoru kolem displeje, to je vyloženě nepovedené. Zvenku velmi dobré, vnitřek docela zchladí nadšení, uvidíme, jak bude jezdit. ;-)
tak novu 6tku som v kosiciach videl prvykrat vystavenu v Optime ;-) a poviem ti .... ziadna slava... uz na pohlad vcelku bezne auto.... ten humbuk okolo tejto mazdy moc nechapem.... tie prelisy prednych blatnikov su snad este zvlastnejsie ako v i40tke..... predna maska a svetla mi pripomina eru pezotov... ked cim vacsai maska a vacsia tlama znamenala novsi a vacsi model.... dnes je to vsak uz trosku za zenitom.... som zvedavy na predaje tohto auta... interier je kopia CX5ky... co si budeme hovorit , cakalo sa viac , nic proti mazde.... japoncov mam rad ale o auto ma nezaujalo... podstatny ale bude predaj.... ak bude uspesne v poriadku.... ak nie tak mazda ma vazny problem... uz teraz su jej predaje v eu dost mizerne... nova mazda 2 v nedohladne... nova 3ka tiez predajne ziadna slava... no som zvedavy na 6tku... ale necakam ziadny bestseller
Myslíš motory? Dýzl je opravdu špička, zkoušel jsem v CX-5, ale ten benzin mě moc nenadchnul. Technicky jistě velmi zajímavé, ale projev v relat. těžkém autě..., řekl bych, nemáš-li objem, turbo nenahradíš. ;-)
reativne ťažké auto? to ako v porovnaní s čím? so smartom? však je ľahšie ako akékoľvek iné v strednej aj ako veľa áut v nižšej strednej.
ten 165 koňový benzínový dvojliter úplne v pohode potiehne 1300 kg ťažké auto. Samozrejme 2.5 je úplne iná káva.
To chápání psaného textu... :-O Tedy znova, dvoulitrový benzín v relativně (podtrhuji relativně) těžké CX-5 (váží 1600kg) je kompromisem, ano, dá se s tím jezdit, ale 208 Nm ve 4000 ot. je prostě na danou váhu málo, musí se neúměrně točit, k relaxovanému způsobu jízdy typickému pro SUV se nehodí. Jakékoliv turbo je pro tento typ auta prostě lepší, 1600 kg je třeba vozit na vlně krouťáku min. kolem 250 Nm v co nejširším pásmu otáček.
Protože to neni Korejec vid :-) . Za ty prachy, za který se M6 nabízí válcuje brutálně H i40 ( hlavně pro karoserie kombi) a vypadá alespon dle mého názoru o dost lépe. Schválně, kdo by si co vybral? Hjondé 40 nebo novou Mazdu?
594 tisíc 1.7 CRdi 85kw VS 599 tisíc M6 2.2 Skyactiv-D 110Kw... Nevim nevim... já bych se nerozhodoval dlouho... Navíc kroutící moment (to je to proč tu naftu hafo lidí kupuje víš?:D) 260Nm (hyu) vs 380 Nm ( M6)... To je dost podstatný rozdíl při cenovém rozdílu 5 tisíc kč nemyslíš?? Jen pro informaci, můj Francouzský diesel (A jak tak čtu tak se FR pořád vysmíváš) má v 2.0 a 85kw 300 Nm (sice ho mam v nefrancouzském autě, ale to neva)... >:D Jednou ti to dojde :-) Nechci řikat že H/K jsou špatný auta.. ale v tomto duelu nic moc...
Tak když už ne cenou, tak zde Hyundai nemá s čím soupeřit... To už je čistě o tom, jestli si ochotný za korejské auto utratit tolik peněz..Jestli se ti líbí.. proti gustu.. :-)
nie je to len o tom ze ci sa mi paci: niekto moze v novej mazde 6 suchat hlavou o strop a naopak v i40 moze mat nad hlavou 5 cm miesta.... je to aj o praktickosti..... takisto kufor.... razvor... sirka v interiery,,, spotreba..... kto kupuje auto urcite si viac aut tejto triedy vyskusa a porovnava.... pozerat na obrazky a pisat len tak zbrucha ze mazda je naj .... to je trosku mimo reality.... urcite si clovek rad priplati za i40 ako by mal ist do lacnejsieho auta inej znacky kde by hlavou suchal o strop ze? je to o viacerych faktoroch....
Já neřikám že je nej, na to pozor ! Porovnávám cenově Mazdu s Hyundai. A když už bych si měl připlatit, tak to já bych volil Mondeo v kombiku, mám 188cm a prostorově mi vyhovuje, nyní jsou na něj skvělé nabídky, jelikož je to dosluhující generace. Taktéž bych už spíše než Hyundai zkusil Passata či Superba popř Lagunu III nebo 508. Hodně lidí volí Hyundai právě z hlediska finančního, ale když už mě to bude stát stejně jako Evropani, tak to Hyundai přestává dávat už takový smysl. Mazda zareagovala agresivní cenovou nabídkou, takže proto mi I40 v tomto segmentu přijde jako průměrné auto jak cenou, tak motory i výbavou.. Design nehodnotí..je to subjektivní.
Sice mi i40 neimponuje, ale slevy jsou na ni velké. Podle mne bude šestka vyspělejší auto, obzvláště by to mohlo vyniknout v kombinaci nafta + automat. Ale levnější nebude.
Bavíme se o ceníkových cenách a tam v porovnání Hi40 kombi v naftě jak Psal topper stojí jako Mazda 6 kombi nafta. Jak to bude vypadat v reálu nemohu porovnat, kdo dostane jakou slevu.. :-)
U sedanu v akci na hyundai to už je zase jinde.:)
Proč se vozit na ceníku? Tenhle argument má nulovou váhu. Jestli ceník lidi odrazuje, je starost marketingu. Bavíte se o tom, že by i40 měla bojovat cenou. Já jen říkám, že skutečnost je jiná než fikce ceníku. Porovnávat ceny není žádná sranda, to tu snad víme všichni.
Jsou ještě další věci: projev motoru, ale tohle je už mimo chápání. I40 je pro Mazdu nedůstojmý soupeř, kromě vyhřívaného volantu nemá čím soupeřit. Vrchol i40 nedoshuje základu M6.
no ja som hlavne zvedavy na tie dostojne predaje mazdy 6 ... jedna vec je teoretizovat kto je lepsi horsi krajsi skaredsi a druha vec je byt realne uspesny.... vies ake auto strednej triedy bolo za r 2012 v nemecku predajne najuspesnejsie ak neratam domacich nemcov a koncernovy superb? Ano hadas spravne, je to i40 ktora porazila aj 508micku aj avensis aj volvo S60 a vsetkych dalsich.... mazde treba auta aj predavat.... nie len teoreticky sa tu tlapkat kto je lepsi a horsi.... ja nevravim ze je mazda 6 zle auto.... ze bude lepsie auto ako i40tka je viac nez iste ale ak bude predajne neuspesna tak co z toho ze? Byt najkvalitnejsi najspolahlivejsi ale predavat mizerne to asi nie je velka frajerina...
Když si upravíme statistiku, vyjde nám každé auto dobře.. stačí to jen správně nastavit.. Stejně tak bys mohl říct, která automobilka prodává nejvíce v Evropě? ( když vyjmeme všechny Evropské Japonské a Americké) je to Hyundai s Kiou třikrát hurá >:-[] !
Nevím, jak moc dobře to v praxi funguje, ale v ceníku i40 vidím jednu položku, která mi u Mazdy chybí, když už k 2,5 litru nutí kůži - odvětrávání sedadel.
čtu někdy ty tvoje bláboly, tedy nevím jaké auto je dle tebe ideální? Myslím, že ale žádný. Jooo vlastně Koreašmejdi jsou to pravé. Jdi se léčit. To jsou názory prakticky na jakýkoliv auto a nemusí to být jen Mazda - tak nevím, to se prodávat nebude, ten design je divný, apod. bláboly. Nejlepší hláška je, mám japonce rád??? Která japonská značka vyrábí hezčí auta? Každý, kdo viděl novou M6 je unešen právě sportovně střiženým kabátem a novou technikou Skyactiv.
Nuz, nie kazdy robi auta s kadibudkou nad miestom vodica :-) Ja mam 185 a zatial som sa do akejkolvek mazdy zmestil tak, ze za mojim sedadlom vodica sa este dalo sediet - s vynimkou MX-5 a RX-8, ale to je ina kategoria.
A tiez je fakt, ze ludi nad 185 az tak vela nie je. Ked kracam popri vytahoch u nas v budove na schody, pripadam si casto ako Gulliver. A to nerobim v Japonsku :-)
Mezi mladými lidmi v ČR je průměrná výška muže přes 1,8 metru. V Praze chlapů nad 180 potkáš spoustu. Mám přes 180 a někdy jsem si připadal jako prcek. A absolutní výška o ničem nevypovídá. Každý máme jinak dlouhé ruce, nohy, trup.
Nehadam sa, vyskytujem sa medzi Bratislavou a Londynom, ale clovek si, instinktivne, viac vsima ludi vyssich nez oni sam, takze na 99% su tvoje dojmy dost skreslene.
Inak, je to 177,7 a od roku 2002 sa vyrazne nezmenila.
[odkaz]
Bral jsem čísla myslím z roku 2008, nejsem si teď jist. A bylo to mezi mladými muži, ne v celé populaci. Jak jsem uvedl, byť trochu kostrbatě.
Samozřejmě, že si uvědomuji, že vysoké víc vnímáš, proto také provádím mentální korekci. Ono jich je opravdu hodně. V mé věkové kategorii se skutečně cítím jako takový lehounký nadprůměr, což statistika potvrzuje.
No jestli to budou testovat zdejší redaktoři ( hlavně pan Vaverka to je umě megaprofík)tak to dopadne katastrofálně páč to není VW. No nevadí počkám si na test ve Světe Motorů tam jsou zkušení, nezaujatí redaktoři, kteří tomu rozumí. >:D