Bezpečnost
Tak o tom, že clio IV bude mít plnej počet, asi nebylo pochyb. Jen mě zaujalo 99 procent u bezp. systémů, a u BMW 3 jen 86 procent... Mi přijde, že čím víc elektroniky, tím míň řidiče, a to je špatně. Pak se člověk nesmí divit, jak to na silnicích vypadá, když každej spoléhá na elektroniku. Navíc můj názor je, že i ta Dacia je bezpečná, jen holt nemá všechny serepetičky, který by jí přihodily procenta navrch, takže se nedostane ani na 4 hvězdy....
Přesně tak, auto může mít sebelepší a pevnější karoserii, přesto nezíská plný počet hvězdiček, protože auto dostatečně neoznamuje řidiči, že spolucestující nejsou připoutáni nebo že auto nenabízí automatické brzdění před překážkou. Aby to nakonec nedopadlo tak, že přijdeš k autu, řekneš mu, kam chceš jet a auto tě tam samo odveze, přece nebudeš řídit sám, jsi přece jenom lidská bytost, která může lehce selhat a nabourat…
K té Dacii, myslím si, že je bezpečná, ale určitě nebude mít Sandero stejně pevnou karoserii jako nové Clio, přece jen se někde muselo šetřit, aby se auto mohlo prodávat za tak nízkou cenu.
K té Dacii, myslím si, že je bezpečná, ale určitě nebude mít Sandero stejně pevnou karoserii jako nové Clio, přece jen se někde muselo šetřit, aby se auto mohlo prodávat za tak nízkou cenu.
Na Automagu dávali min.týden výsledky amerického nárazového testu..
Náraz s přesahem 70% např do stromu atd..
Výsledky byly zcela jiné než nárazy zepředu!!
Špatně dopadly i Mercedesy..mají konstrukci na deformaci celého předku...
Když trefíte strom,jen např.světlem,sloupek Vám urazí hlavu.. :no😒br /> To je reálná situace..ne laboratoř.
Náraz s přesahem 70% např do stromu atd..
Výsledky byly zcela jiné než nárazy zepředu!!
Špatně dopadly i Mercedesy..mají konstrukci na deformaci celého předku...
Když trefíte strom,jen např.světlem,sloupek Vám urazí hlavu.. :no😒br /> To je reálná situace..ne laboratoř.
Bohužel je třeba se dívat až na ty detailní výsledky.