Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Katikakus
Ada...
| 25. 1. 2013 09:17
...si prave shani konopny provaz. >:-[]
Avatar - moreczech
Renault - quality made!
| 25. 1. 2013 09:27
Žádné překvapení, po průšvihu s dvojkovou Lagunou, patří vše od Renaultu s ročníkem 2007 a mladší k tomu nejlepšímu mezi neprémiovými značkami. Všude mimo náš ostrůvek deviace o tom nikdo nepochybuje...
Avatar - Katikakus
Renault - quality made!
| 25. 1. 2013 09:31
Ono nastesti se to lepsi. O tom, ze Renault v soucasnosti patri k tomu nejlepsimu, co se v mainstreamu da koupit pochybuje tady na Auto.cz uz jenom par natvrdlych jedincu. Kteri to jsou, vsichni vime. ;-)
Renault - quality made!
| 29. 1. 2013 23:35
heh cca rok-dva dozadu, kedy som sem prisiel prispievat to tu bolo opacne, slovo renault tu bola ta najhorsia nadavka
Avatar - dal
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 09:30
Text "překvapivě odolný" přímo v nadpise by měl být spíše u VW . Majitele, kteří jezdí s novějšími vozy Renault o jejich kvalitě vědí a tudíž je nepřekvapuje. Je vidět, že v novinářské obci přetrvává názor o nespolehlivosti, nekvalitě fr. aut. Já si naopak myslím, že mezi ty méně spolehlivé patří naopak německé značky. Někde jsem tady četl, že představitel Škodovky prohlásil, že fr. a it. automobilky dávají přednost designu před funkčností. Já říkám, že německé automobilky umí mistrně vyvolat dojem kvality která ve skutečnosti není.
Avatar - sargis
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 09:36
Asi to prekvapilo hlavne proVW zameranu redakciu casopisu i webu :-!
Překvapivě odolný
| 26. 1. 2013 10:22
Asi už mě ani nepřekvapí co všechno je schopen vyprodukovat chorej Českej,nebo Slovenskej mozek pod diskuzí na renault.Ty ,kaktus,topper a podobný tragédi musíte mít díky koncernu fakt těžkej život.
Avatar - Katikakus
Překvapivě odolný
| 26. 1. 2013 15:23
Staci se podivat na tve dalsi prispevky a clovek ma hned jasno, s jakym "yntelygentem" ma tu cest... 8-s :no:
Překvapivě odolný
| 31. 1. 2013 22:01
Dej mě prosímtě svůj patent na rozum ty profesore..Není nad to když tady někdo ze sebe dělá pod každým článkem o VW blba a pak si myslí jak je moudrej..
Avatar - Katikakus
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 09:37
Prekvapive odolni jsou hlavne majitele koncernovych vozu. Vzdy se pobavim kdyz ctu o tom, jak je nekdo spokojeny, ze mu sice blbne elektronika, dvakrat mu menili turbo, co 30tis.km rozvody a jednou nedojel vubec, ale jinak do toho leje jenom olej (co 2000km), palivo a kapalinu do ostrikovacu - proste naprosta spokojenost... :-O
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 10:08
Někde je holt i turbo a vstřiky pouze spotřebním materiálem :-!
Chápej, motor nevidíš, ale ta solidnost, německá kvalita, prémiový pocit...
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 10:19
jj, hlavne ten pocit :-)

[odkaz]
Avatar - moreczech
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 10:24
Na němce-myšleno lidi-tady každej plive, ale z německých aut se ti samí lidé můžou posrat, u nás holt každá socka chce jezdit v německé prémiovce >:D
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 11:16
Já proti Němcům ani německým autům nic nemám, obojí je mi asi nejbližší.
Jenže "kvalita", "solidnost" a "spolehlivost" tu naposledy byla někde u Golfu III, Passatu B3 a W124 :-)
Avatar - moreczech
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 11:30
ja genau!
Avatar - Ronault.
Překvapivě odolný
| 25. 1. 2013 12:46
:yes:
Renault
| 25. 1. 2013 09:35
Jakožto majitel autodopravy můžu potvrdit, že Renault patří k tomu spolehlivějšímu, co se dnes prodává. Renault od r. 07-08 se absolutně změnil. A díky za to. Trafic drží, zatímco kolegové s VW T5 mají neustálé problémy. A to samé platí i u osobních aut.
Renault
| 25. 1. 2013 10:13
VW sa tiez zmenil, ale opacne. Motory 5.0TDI, 2.0TDI, 1.2 a 1.4TSI, problemy s DPF, nekavalitny Fox, Sharan, T5,... co vlastne dokazuju aj vysledky v tychto testoch Autotipu, kde VW ma vacsinu modelov na poslednych prieckach. U Subaru som tiez pocul o upadnutej kvalite zhruba od 2007.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 09:45
Je potřeba si uvědomit, že horní informace se nevztahuje na nějaký paušální test firemní kvality, jedná se o náhodně vybraný model (jediný kus) který dojel stotisícovou metu s... prosakující vanou. Prosakuje ti vana? Umíš si představit, že by sis pořidil auto, kterému by vana prosakovala?

Tedy (objektivně), co cenit. No především to, že na německých silnicích (znáš doufám kvalitu německých silnic) scénik tu stovku jakž takž dal. Pro nás by to chtělo sto tisíc ostré středoevropské džungle, neboť kde jinde ocenit výdrž vozidla, než právě zde. Avšak i tak ber na vědomí, že si můžeš pořídit scénika. Necháš si jen přetěsnit vanu. Brnkačka.

P.S. Ta "překvapivost" s odkazem na odolnost. Trefné, co? :-)
Avatar - 3_diamanty
SCI-FI
| 25. 1. 2013 09:56
[odkaz]

pomozem si tvojim textom GTi:

"Je potřeba si uvědomit, že horní informace se nevztahuje na nějaký paušální test firemní kvality, jedná se o náhodně vybraný model (jediný kus) který dojel stotisícovou metu s... nefunkcni prevodovkou. Skapala ti prevodovka? Umíš si představit, že by sis pořidil premiu, které by skapala prevodovka po 100tisicech?"

tak hadam nam aj k tej audine nieco poucne povies :yes:
SCI-FI
| 25. 1. 2013 09:56
Někdo potřebuje při 64.474 km nové těsnění olejové vany, někdo potřebuje při 63.341 km novou hlavu motoru.
Umíš si představit, že si koupíš auto, kterému se při poprvé při 60k a podruhé při 95k podělá motor? Mít tvrdé a hlučné MPV, navíc ještě zoufale nespolehlivé - no to je na mašli.

Holt jedno auto je "překvapivě odolné", druhé zase "věčným pacientem".

No nic, zpátky k lopatě. :-)
Avatar - 3_diamanty
SCI-FI
| 25. 1. 2013 09:59
ono to tu niektorym zarytym ludom nevysvetlis..... najlepsi su prave ti ktori hladaju problemy u konkurencii a sami maju v spolahlivosti doma bordel :yes:
Avatar - dal
SCI-FI
| 25. 1. 2013 10:08
>:D :yes:
SCI-FI
| 25. 1. 2013 10:18
Mozno niekomu pride nepochopitelne, ze presakuje vana pri 60tis km. mne zase pride nepochopitelne preskocenie rozvodovej retaze pri 30tisic a to nehovorim "o náhodně vybraný model (jediný kus) který dojel stotisícovou metu" ale o uplne zlom koncepte celej palety motorov 1.2TSI.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:09
Ta vana může být taky "zlým konceptem", nebo třeba systematickou chybou při výrobě. Nebo to může být i náhoda.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:13
To moze, ale nie je to tak draha a nebezpecna vec ako rozvody, je aj hodnotena mensim poctom trestnych bodov v Autotipe a neznamena nepojazdnost auta.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 10:22
Vskutku zajímavě si scénika omlouváš ;-\ Tekla vana? Tekla. To je téma dne.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:08
Tekla. Jenže když teče vana (skrz prosakující těsnění - může být přetaženej šroub, špatně sesazené díly nebo prostě zmetek), nic se s autem nestane.
Když se zkroutí hlava nebo umře turbo, motor taky může odejít do věčných lovišť. Automat se totiž chcípá dost blbě.

Nějak takhle:
[odkaz]

Těsnění je jen nepříjemnost, která se vyřeší během jednoho odpoledne zatímco si majitel dá kafe a projede si nové Clio. (A přinejhorším vyklopí 300 Euro s prací). Jak probíhá oprava usmaženého motoru poté, co proteče turbo, nemusím říkat.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:11
Jestli teče olej z turba, nebo z vany - to je fuk.

Jako majiteli mi jde hlavně o to, jak se o mně servis - coby reprezentant automobilky - postará.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:13
Tady se neshodnem.
Když mi teče olej z vany, autu se nic nestane. Když protéká turbo, auto je nepojízdné.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:20
Nevím, na čem jezdíš, ale já jsem za posledních asi patnáct let měl ve všech autech kontrolku oleje.
Jakmile zavřeštěla (ano, světelný signál byl podpořen i zvukovým), zastavil jsem a vypnul motor.
Automat/manuál - šlo to vždy v pohodě.
A pro úplnost dodám, že co se týká oleje a destrukce motoru, tak se bezvýhradně jednalo o auta italská.
Kontrolovat stav a hladinu oleje by měl umět každej šofér, pokud na to kašle, tak se autu nedivím, že padne za vlast...
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:42
Jo, taky mám kontrolku, ale ještě jsem ji rozsvícenou neviděl.
Jenže ty jsi nadšenec a víš, jak auto funguje. Normální člověk si všimne, že kontrolka svítí, dojede domu a když si vzpomene, podívá se do manuálu o co vůbec jde...
Třeba já nevím, jak chcípnout automat když auto stojí... Asi bych šel narvat hadr do airboxu.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:45
Jó - ty narážíš na situaci, kdy diesel přes turbo saje olej z motorové vany a ten pak funguje jako palivo a vytočí motor až do zadření?
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:46
Jo jo, na vlastní oči jsem to viděl jen jednou (bylo to schválně) a je to rychlost, olejovou náplň turbo vypije během půlminuty.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:51
Tak to je samozřejmě katastrofa, ale pokud se nepletu, tak tahle závada s podobným následkem se vyskytuje dost ojediněle, i když diskutovaná je - díky těm speciálním efektům - dost.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:52
To jo, většinou se problém zjistí dřív, než k tomuhle dojde.

Ještě se vrátím k té původní myšlence: Jak se chcípne u stojícího automatu motor? Brzdu a zpátečku?
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:57
Člověče nevím...
Automat sice mám, ale zkoušet to nebudu >:D
Avatar - Ronault.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 12:52
Za posledních 15 let jsem já nebo doma nikdy kontrolka oleje nezavřeštěla, asi to bude tím, že jsme doma neměli auto z koncernu...
SCI-FI
| 25. 1. 2013 14:09
Pokud si dobře pamatuju, tak Renaulty měly ukazatel stavu hladiny oleje přímo na palubní desce, po zapnutí elektriky ti ručička ukázala stav a pak už ukazovala - myslím - teplotu chladící kapaliny.
Geniálně jednoduché...
SCI-FI
| 25. 1. 2013 20:13
Po nastartování se ti na PP ukáže stupnice s plnými a prázdnými okénky a nápis "oil ok". Teda u generace okolo prvního Mégana - ale to je asi jen pro verze s PP, holobyty nejspíš měly to, co říkáš ty.
Nikdy jsem to ale neviděl - docela machrovina. :yes:
Avatar - Ronault.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 12:51
Tak to jsi divnej, když ti je jedno, jestli ti prosakuje vana nebo turbo. Mě třeba vana prosakuje taky, je to prostě kolem vypouštěcího šroubu a těsnění mastné. Ale mezi výměnami oleje po 15t km nemusím dolívat olej (aktuálně jsme za 300t km), když by mi teklo turbo, asi bych měl s autem strach vůbec vyjet z garáže.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 13:15
Pokud by ti teklo turbo tak, že bys měl strach vyjet z garáže, tak bys ho asi nechal opravit, ne?
Avatar - Ronault.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 13:22
Což by stálo ne zrovna dost peněz, olej kolem těsnění vany ti horko těžko vyteče a udělá neplechu akutně, to může být chronický problém, který ve skutečnosti nic nepoškodí, ztráty jsou minimální. U turba těžko...
SCI-FI
| 25. 1. 2013 13:29
Promiň, ale to se hádáme o hrnci s nudlema.
Pokud chci nějaké konkrétní auto - v tomto případě se asi bavíme o ojetině - tak zkontroluju stav a odhadnu náklady na opravu.
Takže pokud chci Audi S4 biturbo, tak si kvůli tečícímu turbu raději nebudu kupovat Lagunu, co jí "jen" teče olej z vany, ale vemu tu S4 a turba opravím - a samozřejmě pak počítám s dalšími náklady.

Ano, pokud chci "jen" boudu na dopravu z Á do Bé a vybírám mezi Touranem TDI a Scénicem DCi, tak koukám na to, ve kterém se líp cítím, které se mi víc líbí - a je-li to Touran, opravím turbo jezdím, je-li to Scénic, opravím vanu a jezdím.

Pokud kupuju nové, tak prostě beru to, co opravdu chci a doplatím si za záruku na dobu, co to auto budu mít.
Závady v záruce řeší servis a pak už je mi to fuk.
Avatar - Ronault.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 12:49
A ty víš, kde bys tu vanu na autě hledal? Dost pochybuju ;-)
SCI-FI
| 25. 1. 2013 09:57
Tohle je auto pro nuzaky co nemaj na opravy. Opravdovi frajeri maj na vymeny prevodovek a navstevy servisu jak na bezicim pasu.
Avatar - 3_diamanty
SCI-FI
| 25. 1. 2013 09:58
>:D :yes: vid TSi :yes:
SCI-FI
| 25. 1. 2013 10:29
Spominas "objektivně" a pritom si neobjektivny (ale to je u teba bezne, takze sa sustredim len na fakty): nepresakovala vana, ale tesnenie medzi vanou a blokom, po dakych 65 tisic km. Nemalo by sa to stavat, ale par kvapiek presiaknuteho oleja nie je ziadna fatalna zavada (aj ked na stk by to asi nepreslo), auto normalne islo dalej, tesnenie prilezitostne vymenili a bol klud...

Ak uz cosi stoji za spomenutie, tak je to skor oznam "skontrolovat vyfukovy system" (btw, pochvala Renaultu ze namiesto dakych podivnych kontroliek a kryptografickych kodov jasne vodicovi oznami v com je problem), co malo za nasledok vymenu senzora vo filtri pevnych castic.

Scenic tych 100 tisic dal v uplnej pohode, nie ze " jakž takž". Vsetko ostatne boli len prkotiny (vypalena ziarovka, baterka v dialkovom ovladaci, brzdove dosticky). Nikdy sa neocitol "obeseny" na lane ani sa nevracal z vyletu potupne na plosine odtahoveho auta. To v pamatnom a slavnom teste Passatu bolo uplne inak, pasika vtedy tusim cela redakcia Autobild-u kolektivne dotlacila do tej stovky, len aby ho uz mali z krku! :-)
SCI-FI
| 25. 1. 2013 10:35
GTI, sklop hlavu, pak oči, a podívej se na dno tabulky AutoBildu. Jejda. 4 náhodně vybraný kusy z portfolia VW mezi 5 nejhoršíma. Ajaj...

A německý dálnice? Myslíš většinové omezení na 120, páteční zácpy, věcný omezení kvůli rekonstrukci... Byl jsi někdy ve Francii. To je stejnej poměr jako dálnice v CŘ-Německo, a Německo-Francie. Neskutečnej rozdíl. Jen prosím nepiš, že tam jezdíš každej tejden. Tady ti už nikdo nevěří ani titul z Plzně.

Jestli toho dementa děláš, pak ti to jde výborně, jestli dement jsi, pak lituju tvýho tátu, že tě raději nehodil někam na polštář. Každopádně tady bavíš všechny... >:D
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:00
Možná ti časem dojde, že zatímco se podle tebe "všichni" baví na komentu GTi-ho, tak reálně jsou nejzábavnější ty křečovité reakce - jako třeba ta tvoje polštářovka >:D
Avatar - Katikakus
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:46
Nemas pravdu. Krecovite pusobi tva snaha tady obhajovat tu stupiditu, co GTI napsal, coz me u tebe dost prekvapuje. Ac VW fan, vetsinou pises rozumne. Tohle je tak na urovni jossalita ci kari.laze... 8-s
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:47
Jak jsi došel k tomu, že jsem VW-fan?

Vzal sis ty tabletky pro nadhled?
Avatar - Katikakus
SCI-FI
| 25. 1. 2013 11:53
Ty bys dnes potreboval spis ty... ;-)
SCI-FI
| 25. 1. 2013 12:03
Já?
Pročpak?

Jen se snažím to hodit do správných kolejí, žel nejsem vyslyšen... :-)

Ta A4 a Scénik mají jedno společné - prošli tím testem s poskvrnou.

Těžiště testu je ale - jak už jsem napsal níže - ve větě: "Důvodem kritiky proto bylo hlavně řešení palubní desky, umístění některých ovládacích prvků nebo špatná izolace aerodynamického hluku.".
Tohle tě totiž bude potkávat celou dobu, po kterou budeš s autem jezdit, kdežto závada se vyřeší v servise v rámci záruky a jezdíš dál.
Jde jen o to, v jakém autě.

A na to ten GTi poukazoval - zatímco závada na A4 je důvodem k jejímu pohanění a poplivání a zavrhnutí, tak třicáté místo Scéniku je naopak důvodem k chvalozpěvům - přitom ta auta jsou na tom v podstatě stejně. Jezdila a pokazila se, to se může stát jakémukoliv autu.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 13:54
Přesně :yes: Na vanu tu plakáti naskakujou jak vosa na med, a kritizovaná ergonomie a aerodynamika je jim šumafuk.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 14:41
No za seba mozem povedat, ze radsej budem pat rokov jazdit v aute ktore nie je dokonale aerodynamicky odhlucnene, nez by som dva-tri krat do roka mal volat odtahovu sluzbu. Alebo inak povedane, pre mna je jedna fatalna zavada sposobujuca nepojazdnost vozidla omnoho horsia, ako desat banalnych typu nesikovne umiestneny ovladac klimy...
SCI-FI
| 25. 1. 2013 15:31
Ovšem pokud někdo napíše, že jsou špatně umístěné ovládací prvky, tak je to ryze subjektivní pocit. Něco na způsob ovládání rádia u Renaultu a pan Vaverka. Aerodynamický hluk - to už bych viděl jako problém, ovšem na druhou stranu od jaké rychlosti? U Scénica předpokládám, že cca 120km/h a výše - což bude asi logické.

Na A4 míří především plivance za vadnou převodovku ve spojení s prémiovou značkou, což by se určitě stávat němělo, obdobně jako kdysi A6 a její vadná navigace.
Avatar - grifith
SCI-FI
| 25. 1. 2013 16:29
Řešení palubní desky a celková ergonomie je myslím typicky Renaultovská. Ergonomie se nějak měří? Znamená to to, že když když jsem nenašel ovladač tam, kde jsem ho roky míval v jiném autě, je to hned špatně?
Druhým haněným bodem je aerodynamický hluk, co si projdeš testy, tak ani v jednom z nich se o ničem podobném nepíše... No nějaká špatná vlastnost se najít musela nebo nejspíš ostatní testeři mají klapky na uších a slyšet to nechtěli?
Píšeš, že závada se vyřeší v servise v rámci záruky. No pokud jezdíš jako drak, pak to možné je, ale co budeš dělat po záruce? Co je pak větší závada a nad čím raději mávneš rukou?
Avatar - Ronault.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 13:02
Ano, rozhodně bych si dokázal pořídit ojetinu s prosakujícím těsněním olejové vany, oprava trca asi hodinu, díly pár stokorun.

Rozhodně bych si třeba nedokázal pořídit auto, kterému prosakuje turbo nebo chrastí rozvwody.

Ale to ty chápat nebudeš, ty bys tu olejovou vanu na autě neuměl ani najít.
SCI-FI
| 25. 1. 2013 13:56
O to přece vůbec nejde, závady se odstraní, avšak přetrvá to, co je v článku zmíněno v kritické rovině - ergonomie, aerodynamika. Ta vana je odstranitelný problém, proto píši, že "jen" přetěsníš", s tím ostatním neuděláš nic. Přečti si nahoře Mariho, výborně to akcentuje.
Avatar - Blue Sun
SCI-FI
| 25. 1. 2013 17:07
Jak ty můžeš kritizovat aerodynamiku, když tvůj milovaný VW ani neví, co to je?
SCI-FI
| 25. 1. 2013 14:52
Panové, pokud máte alespoň trochu rozum, tak francouzské auto nekoupíte, a víte proč?

Protože máte na výběr tento kvalitní kousek : [odkaz]

BRAVO VW-SKODA-AUDI-SEAT-ALFA ROMEO-SUZUKI
SCI-FI
| 25. 1. 2013 15:09
Asi zrovna špatnej kousek... Ten stan by měli dávat v ceně... No zvedl jsem oči, a sakra, zase špatnej kus. Polo. A jejda, kousek nad ním Passat. Ježíš, ten VW má smůlu... >:D
SCI-FI
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 25. 1. 2013 15:50
Buď je to smolař století, nebo to s tou kvalitou nebude tak horké >:D
Avatar - grifith
SCI-FI
| 25. 1. 2013 16:16
No dá se to prostě a jednoduše vysvětlit tak, že těch špatnejch kusů bude asi trošičku víc, než by zde některým bylo milé >:-[]
SCI-FI
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 25. 1. 2013 16:45
>:D :yes:
SCI-FI
| 29. 1. 2013 23:48
pozri, u 2,0tdi praskali cele bloky motora.
U TSI odchadzali vdaka rozvodom cele motory a to VW robil problemy pri uznani reklamacie, cital som kopec nahnevanych ludi, ktorim vw zaruku uznal len ciastocne, ci vobec, nehovoriac o tom, ze ak im skoncil motor za dva roky a jeden den, tak sa s nimi vw odmietol bavit. Az potom dali ciastocne preplatenie oprav sposobenym rozvodmi.

Ono sa moze stat porucha aj na najkvalitnejsom aute na svete, ale dolezite je to, aky servis ti da vyrobca.
Ale aby som bol objektivny, renault mal podobne chovanie v rokoch kedy mu odchadzalo vsetko, rovnako aj mercedes. Poznam majitela mercedesu za 2,5mil Sk, ktory ked prisiel do servisu s uplatnenim zaruky, tak nanho nakricali ako na posledneho bezdomovca.
Raz na ulici som sa rozpraval s majitelom espace 2,2dci a ten dal v prvych troch rokoch donho cez 300 000Sk aj napriek zaruke, ktoru mu neuznali.
Kamos si kupil v roku 2005 noveho pasata B6 2,o tdi za 1 100 000Sk, bol pysny, ze to bol prvy pasat b6 taxik v Bratislave za tri mesiace som ho stretol, bol uz v servise 5x, za rok som ho stretol na mercedesi a ze vw uz nechce ani vidiet. Dal ho zene, ktora ma najazd 5000km rocne.

Kazdu znacku postihne cierne obdobie, preto treba vediet selektovat a hlavne zbytocne neprilnut k nejakej znacke, lebo potom sa klames len sam seba.
:-)
| 25. 1. 2013 10:03
Z články vyplívá ,že Dacia je spolehlivější než Renault :yes:
:-)
| 25. 1. 2013 10:04
Kde nic není, ani smrt nebere. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
renault je v pohode
| 25. 1. 2013 10:08
absolutna pohoda... momentalne uz 5 rocna zaruka... skvele dCi motory , Tce-cka su tiez uplne inde v kvalite a spolahlivosti ako TSi-cka takze renaultu by som sa nebal vobec..... dizajnovo bol reanult tiez pred koncernom tak 10 -15 rokov stale a plati to aj dnes.... dokonca mam pocit ze reanult naskok zvysuje.... pri pohlade na golfa hlavne zboku alebo spredu ale aj zozadu sme stale kdesi v dobe kamennej..... cas sa zastavil.... no co... aspon ini sa hybu ked uz vw zaspal....

treba povedat ze pripad audi A4 a jeho prevodovky nie je jediny... kazdy iste pozna polo 6N1 z devatdesiatych rokov... tak tam bolo bezne ze 5ka za jazdy vypadavala a po 100 tisicoch km sa u tychto aut prevodovky menili akosi automaticky ( bolo mi to povedane v servise - chlapik sa len usmieval ).... ja osobne mam skusenost ze mi po 110 tisicoch v nom odisla prevodovka.... bola uplne vymleta.... zaujimave.... mame aj feldu tam ten problem nebol.... a verim ze nebude ani v lanceri.... zahada... pre koncernistov snad mi povedia ich nazor :yes:
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 11:05
Test, ne Scénik, samozřejmě.

Těžiště sdělení totiž není apriori v tom, jestli se auta během sto tisíc km (jo, tohle najezdíš tak asi za pět až šest let, redaktoři AB to klidně dají za rok a půl) podělaj na motoru, nebo na zámku kufru.

Těžiště je v tom, jak se jim s dotyčným modelem žilo, neboť během těch rychlých sto tisícovek v něm museli i obědvat a občas možná i přespat (opět pamatuj, že ty s ním budeš žít těch pět až šest let).

Ale proč uvažovat, když se můžu ztrapnit děláním si s.r.a.n.d.y. z měněné převodovky v...Audi, když je řeč o Renaultu, že?

Vžyť ty máš v autech jasno hned - mrkneš do tabulky a valíš na nákup >:D
Avatar - Katikakus
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 11:43
Jiste nepochopeni vidim na tve strane. Diskuse je dusledkem plivani na Renault ze strany nekolika prostoduchych navstevniku tohoto serveru, temer vyhradne z rad VWfans. A4 tady byla zminena pouze jako priklad v reakci na prave takovy prostoduchy prispevek. ;-)
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 11:46
V tom případě tě musím odkázat na můj koment z 11:00 Re: Re: SCI-FI a před tím si dej dvě tabletky nadhledu :-)
Avatar - Katikakus
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 11:54
Mne nadhled nechybi, jeho nedostatkem tady trpi jini... ;-)
Avatar - Ronault.
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 12:55
Nehraj nám tady divadlo, nic proti tobě nemám, ale tvrzení, že nejsi VW fan či naopak nic nemáš proti Renaultu, to je jako tvrzení, že červená karkulka chodí ve všech pohádkách zásadně v modrých montérkách ;-)
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 13:23
Fakt nevím, kde jsem k té nálepce přišel.
Osobně bych o sobě řekl, že jsem italofil, ale holt mi Itálie nemá dnes co nabídnout - pokud tedy neslevní Maserati pod půl mega >:D
A pokud mám vzít nějakou normálně dostupnou značku, tak asi BMW fan, ale VW asi ne.
Proti Renaultu mám jen to, že se v designu nedokáže vzdát křečovitých úchyláren, které pak poškozují celou modelovou řadu...
Ostatně proč vlastně musím být něco-fan?
Já mám rád auta obecně, raději korejec v garáži, než tramvaj před barákem >:D
Avatar - Blue Sun
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 17:08
Nemusíš ani sám říkat, stačí se podívat na kompletní průřez tvým diskusním působením. Je takové... VWcelku jednostranné.
Avatar - Katikakus
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 20:11
Hele, nejsme tady treti den, abychom se neznali a museli si tady vykladat pohadky... ;-)
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 12:09
>:D :yes: Jsou to "takysti" >:-[] místo, aby se podívali pravdě do vočí, argumentují "taky" závadou u konkurence. Jsou to děti, diskusní renaultisti, jimž zmínka o závadě na scéniku vyvolá ve tvářích dvojí nášup beďarů >:D
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 12:16
Takysti - to sedí :yes:

Jako ve školce - "Proč jsem trestanej já, on přece TAKY zlobil" >:D

(tak mně napadá, že ta školka TAKY sedí >:D )
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 13:57
>:D
Avatar - Blue Sun
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 17:14
Čekat od německých autorů, že budou chválit ergonomii francouzského auta, je velmi naivní názor... toliko k části "testu", která se zaobírá něčím jiným, než závadami a technickou kvalitou.
Avatar - Emel
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 17:23
Výjimečně si dovolím s tebou nesouhlasit... těžiště testu je ve spolehlivosti. A tady nelze než Renaultu pogratulovat, ani následná rozborka neodhalila žádné problémy (na rozdíl od Laguny) a Scénic je tak mezi MPV premiantem (a celkově stále výrazně nad průměrem).

Těsnění vany je prkotina, u Renaultu je jednodušší přetěsnit vanu než vyměnit žárovku v mlhovce >:D . Čidlo filtru je asi horší, ale pořád žádná tragédie... během sta tisíc kilometrů je to stále potěšitelný výsledek.

O ergonomii ani jízdních vlastnostech ten test apriori není, to jsou spíše takové poznámky pod čarou. Ergonomii si může každý sám zhodnotit před koupí vozu při testovací jízdě a pokud snad někomu vadí centrálně umístěné budíky, pak si prostě takové auto nekoupí.
Překvapivě nepochopený
| 25. 1. 2013 18:20
:yes:
Překvapivě nepochopený
| 26. 1. 2013 20:17
Já tedy vyjímečně nesouhlasím s tebou.

Těžiště testu tak, jak je podaný, je asi opravdu v té spolehlivosti, ale těžiště pro uživatele, či zájemmce o vůz je právě v té ergonomii například.
Testovací jízda ti o ní zdaleka neřekne tolik, co sto tisíc kiláků.
Pokazit se může každé auto a vyvozovat z jednoho jediného auta v testu spolehlivost celé modelové řady je nesmysl - ta ergonomie, nebo jízdní vlastnosti, či hladina hluku je celé řadě dána stejně (OK, až na detaily) a budeš s tím jezdit několik let, porucha-neporucha.

Pokud občas jednáš s nějakým zákazníkem, tak jistě víš, že ty poznámky pod čarou jsou právě to nejdůležitější, o čem s tebou chce mluvit :-)
Avatar - Emel
Překvapivě nepochopený
| 28. 1. 2013 11:21
Od toho jsou klasické redakční testy a moje testovací jízda. Úroveň hluku, jízdní vlastnosti i ergonomii posoudím při pořádné projížďce sám... třeba ta ergonomie je dost individuální, viz evergreen ovládání rádia na volantu / pod volantem, to si musím osahat sám. A jsou i další příklady, někomu vadí omezený prostor na nohy v Octavii, já se tam vejdu bez problémů. Centrální budíky jistě také někomu vyhovují :-) .
Avatar - dr.biker
Předsudky
| 25. 1. 2013 13:45
Nechápu ty předsudky, proč by měl být Renault nespolehlivý? Miluji lidi, kterým když řekneš, že jezdíš například Fiatem, tak ti řekne: „Ach bože, ty jezdíš takovým nespolehlivým autem? Vždyť Fiat je nespolehlivá a poruchová značka“. Někdo si zkrátka myslí, že když před 20 lety automobilka měla problémy s kvalitou a spolehlivostí, že to nadále pokračuje i dnes a že jejich auta jsou poruchová. Nejsou to jen mé domněnky a výmysly, ale je to realita z mého okolí.

Jezdím Fiatem Punto, má 10 let a najeto pouze 80 tisíc km, protože většinou se auto používá na krátké jízdy 3 km tam, a 3 km zpátky, takže motor je stále studený a trpí. Přesto není potřeba dolévat olej, motor je stále bez poruch.
A teď k tomu „nespolehlivému“ Renaultu. Otec jezdil 9 let služební Lagunou, rv 1999 s motorem 1,8 16v. Celkem najel okolo 250 tisíc km bez závažných poruch, akorát se ke konci jejich soužití podělaly budíky, kdy lítala rafička rychloměru a palubní počítač nefungoval. Vše se vyřešilo výměnou budíků z havarované Laguny z vrakoviště. Laguna nadále slouží jako náhradí vůz, nyní má najeto přes 300 tisíc km a motor stále nebere olej a neprošel ani žádnou generálkou. Pouze běžná údržba a dokonce karoserie vůbec nerezaví. S Lagunou teď jezdí táty kolega, protože jeho Fabia Combi 1,4 16v, rv 2001 je do šrotu. Auto má také najeto 300 tisíc km, ale je o rok a půl novější, přesto motor už vůbec netěsní, olej se musí dolévat každý měsíc, jinak pořád problikává kontrolka oleje, hlavně při průjezdu zatáčkami. V servise řekli, že motor má svůj život za sebou, potřeboval by generální opravu, která by odhadem vyšla na 30 tisíc. Vzhledem k aktuální ceně auta to nemá smysl a auto tedy půjde pryč.

Obecně pravidelné dolévání oleje u koncernových motorů není nic divného, kamarád dolévá do svého Golfa IV pravidelně olej, i jejich 10 let stará Octavia žere olej a strašně se divil, jak je motor našeho Fiata stále tichý a že nebere olej, jejich benzínový motor je prý zhruba od 60 tisíc km hlučnější.
Jinak na druhou stranu i Škodovka může být spolehlivá, když se o ni budete pečlivě starat. Otec momentálně jezdí Škodou Superb 2,0 Tdi PD, za 3 roky najel 100 tisíc km a žádné větší problémy nemá, akorát občas zlobí palubní počítač, kdy napíše, že nesvítí zadní koncové světlo a ono svítí a podobné prkotiny…
Avatar - miromen
Klasika
| 25. 1. 2013 15:19
Stači přečist prvni přispěvky a je jasne že koncern samozřejmě VW sere pořad ty stejne lidi.
Vychvalme rencka,flustňeme na VW a zakončeme to smejlem.
Renault nejspolehlivějši značka na světě. :yes:
Klasika
| 25. 1. 2013 15:35
Je to trochu jinak - jistí jedinci stále serou koncernem.

A pokud je Renault nejspolehlivější značka na světě, pak ovšem až po VW [odkaz]
Klasika
| 25. 1. 2013 17:19
Nedělej si z VW srandu. Třeba se najde ještě horší auto než Touran. Ale 77 trestných bodů je docela dost (oproti 13 u Scénica).
Avatar - miromen
Klasika
| 25. 1. 2013 15:41
Zapoměl jsem dodat..

Renault nejspolehlivějši značka na světě. Samozřejmě až po japoncich.
Avatar - grifith
Klasika
| 25. 1. 2013 16:33
Co taky čekat, když se z Renaultu dělá nespolehlivý brak a z koncernu modla spolehlivosti?
...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 25. 1. 2013 15:34
Přátelé, kteří jste kritičtí k Renaultům - a to i po tomto velmi pěkném výsledku (oproti výsledkům u Volkswagenů jde o malý technický zázrak). Což takhle místo laciného diskusního plácání se v urážkách věcně argumentovat? Řada z vás mi připomíná mnoho voličů Zemana - plácat, plácat, plácat, ale podívá-li se člověk na Vaše argumenty, zjistí, že jde o prachobyčejné mlácení slámy...
...
| 25. 1. 2013 15:39
Já bych nezobecňoval, páč se najde i mezi voliči Zemana velmi mnoho rozumných lidí, ovšem i hloupých jak to dokazuje rodina Klausů, na druhé straně pan Stránský také dříve mluvil, než-li myslel.
...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 25. 1. 2013 15:46
Rozhodně nezobecňuju - proto jsem napsal, že jde o mnoho voličů, nikoli všechny voliče.
Avatar - aproximus
...
| 25. 1. 2013 16:20
tohle je alibismus. chceš moralizovat a přitom se hned vyfauluješ kecy o politice a na adresu zemana. kdyby ti to pálilo, napsal bys to obecně, že spousta lidí v současné kampani jen plácá a plácá (na obou stranách)...
...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 25. 1. 2013 16:44
Je jasný, že na obou stranách, ale výhradně ta jedna používá k pošpinění oponenta slova jako "cizák" či "kolaborant"...
...
| 25. 1. 2013 19:04
Prečo miešaš do áut politiku? Hádať sa môžeš na iných serveroch.
...
| 25. 1. 2013 19:09
Pár fotek nového Clia kombi, když už tady někdo zpochybňoval jeho krásu.
[odkaz]
[odkaz]
...
| 25. 1. 2013 21:20
Nemáš ještě fotku zepředu? Slečna ať zůstane jak je teď, zajímá mě čelní pohled. :-)

EDIT: už jsem našel, luxus.
[odkaz]
...
| 25. 1. 2013 23:23
Jak ty to děláš .... ;-)
...
| 25. 1. 2013 23:16
:yes:
...
| 25. 1. 2013 23:24
:yes:
...
| 25. 1. 2013 17:57
Je potřeba do toho tahat politiku?
Avatar - rohYpnol
Renault potvrzuje své kvality
| 25. 1. 2013 16:02
Bez jakékoliv povšimnutíhodné závady, antikorozní ochrana vzorná, odolný vůdči opotřebení... Co víc si přát?

Ve stínu koncernových potíží s kdečím je to opravdu velký vzor :yes: Výborný výsledek Scénica v dauertestu, výborný výsledek Laguny, solidní umístění v TUV report, výborné nové motory 1.6 dCi a 1.2 TCe, opravdu nádherný design nově představovaných modelů, spolupráce s Mercedesem, 5letá záruka... Ještě někdo pochybuje o jakosti a kvalitách Renaultu?

Skvěle Renault, jen tak dál :yes:
Renault potvrzuje své kvality
| 25. 1. 2013 23:26
Jen bych připomněl [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 16:19
Tak jsme se tady dozvěděli, jaký je rendlík úžasně spolehlivý kočár a všechny vozy VW totalni krámy. Jenže realita je obvykle trochu jiná. Rendlík je po 100 tis km téměř na konci své životnosti, zatímco vůz VW podobné třídy je obvykle právě dobře zajetý. A to, že se u obou najdou nějaké drobnosti není podstatné, k tomu slouží záruka. Vždyť opravdový řidič těch prvních 100 tisíc km ujede za dva roky a většinou na nich není co měnit. Zajímavější by byl test na 200 a 300 tisíc km, pokud by se vzalo do takového testu od vozů výrobce A i výrobce B statisticky významný počet vozů (například 100). A teprve potom na základě historie oprav a stavu vozu po proběhu těchto km něco hodnotit. Samozřejmě, že v té době budou u těch vozů již vyměněny kotouče a turba. Turba dnes nemají životnost ani u vozů VW, nejsou totiž německým výrobkem. Já jsem například v japonském voze s německým motorem měl turbo "made in Romania". Nikdo se potom nemůže divit tomu, že životnost turba je omezená. Podobné je to u pohádek, týkající se toho, jak který diesel žere olej. Ano motory TDI berou v průměru cca litr na 7 tisíc km, zatímco u frankofonních dieselů zdánlivě oleje neubývá. Je to známkou vyšší kvality německých, či italských motorů? Ani náhodou! Zatímco u TDI se spotřeba oleje až do cca 60 tisíc km záběhem snižuje (nové motory berou oleje i více), u jiných dieselů je olej často spíše jen postupně ředěn naftou, takže náplň zdánlivě neubývá a někdy "olej" v motoru i přibývá... Jaké následky to má na životnost takového motoru asi není třeba dodávat...

Takže: žádná revoluce se nekoná. To že jeden rendlík v Německu najezdil 100 tis km bez fatálních závad je spíše náhoda, která potvrzuje pravidlo. A pokud by se tento vůz porovnal se stejně ojetým vozem VW po proběhu 200, či 300 tis. km, jistě by se ukázalo, na straně které automobilky je technologická převaha :-! :-!

A to raději ani nehovořím o kvalitě, designu a ergonomii - zejména interiéru.
Avatar - rohYpnol
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 16:29
Spolupráce s Mercedesem? Náhoda
Umístění Laguny v dauertestu? Náhoda
Umístění Scenica v TUV report? Náhoda
Umístění Laguny v TUV report? Náhoda
Záruka 5 let? Náhoda

Prasklé hlavy u 2.0 TDI PD? Náhoda
Úniky oleje u TSI? Náhoda
Vytahaný rozvod u TSI? Náhoda
KO motorů TSI? Náhoda
Problémy s DSG? Náhoda

VW je naprostá špička, Renault se může jít vycpat. Kdo by kupoval takové nespolehlivé krámy... Snad jedině Nizozemci >:-[]
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 17:11
Je toho ještě trochu víc. Dle Adacu je Renault nejspolehlivější z mainstreamu a třeba Mégane je na třetím místě celkově a druhý ve třídě dle indexu závad ojetých aut DEKRA. A vlastní zkušenost jen potvrzuje. že nejde o náhody. Grand Scénic po třech letech bez jediné závady, bez známky opotřebení a samozřejmě nic nevrže a nerachotí. I dřívější problém Renaultu - žárovky - bez jediné výměny.
Avatar - rohYpnol
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 18:15
blázníš? To jsou taky jasné náhody >:-[] ;-)
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 16:36
Koukám, že pro Adu není dostatečnej důkaz ani tabulka z AutoBildu... Hele, ani netuším, jak vypadá motor od VW po 100000km, páč takovej skoro neexistuje... Co je to za dobu? Němečtí novináři kritizují německé auto. Scheisse

Spotřebu oleje jsem probrali, VW si vlastně do 60000km sedá, PHM jsou v tabulkách... Nevíte někdo, jaká je spotřeba motorů ve vozech VW na 100000km? >:D
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 17:31
3,5 l každejch 15.000 km :-) stejně jako u rencka
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 19:19
3,5 litra motorov? >:D
Avatar - Ronault.
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 26. 1. 2013 15:02
To těžko, anežko.
Avatar - qwert88
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 19:22
Těch 200000-300000km by dal Rencek taky.MOžná se objeví pár dětských nemocí,které většinou zezačátku řeší záruka.Spíše hodně záleží při jakém provozu s jakým řidičem a servisem.Jsou lidi co mění olej po 30000km jak mají napsáno v servisce,pak se ale nemouhou divit,že jde motor či turbo brzy do kytek.Rozhodně na výměnách oleje,pravidelnosti servisu a kvalitnější tankované nafty se rozhodně u moderních dieselů nevyplatí šetřit.
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
neregistrovaný "SR20"
| 30. 1. 2013 11:36
Kolegov brat ma na 1 generacii Scenicu 1,9dci 450000 km. Nikdy mu na ceste nezastal. Problemy:
Chladiaca kvapalina presakovala na kablovy zvazok, nasledkom toho nefunkcna cast elektriky. Pomerne dost vrzajuci interier. Turbo este stale povodne, starter uz novy.
Pred nedavnom vsak kupil Hondu (stvrte dieta) fr-v, ta je vo vsetkych ohladoch lepsia. Ved je aj novsia. Jej spolahlivost sa zatial porovnavat neda, ma zatial iba okolo 100 tisic.
Avatar - Katikakus
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 20:10
Neni divu, ze vuz VW je ve 100tis. km akorat dobre zajety, kdyz ma uz treti motor a druhou prevodovku... :-!
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 20:16
Přesně >:D :yes:
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 23:18
Pre Renault je vlastne kompliment, že sa tak vehementne snažíš.
Jak se nováčci za volantem poškorpili :-)
| 25. 1. 2013 23:35
Mě snad klamou woči ! To je první příspěvek od Ády, co má hlavu i patu. Blahopřeji :yes:

Nicméně, kvalita Renaultu se potvrzuje, to je prostý fakt, a "kvalita" VW se bohužel v posledních létech také projevuje. Ovšem tak jako nyní Renault přečnívá VW v kvalitě, tak za 2-3 roky to zase může být naopak. Bude tedy opravdu záležet jak se dál bude dařit Rendlíku.

Nejsem si jistý kolik let má VW záruku, ale při uvedení Golfa VII to byly pouhé 2 roky, takže spoléhat se u VW na záruku bych moc neriskoval.
Avatar - qwert88
Ale v jakém provozu je najel
| 25. 1. 2013 19:11
Ono kdyby auto jezdilo hodně studených startů a i dost krátké vzdálenosti,tak by těch závad mohlo být i víc,předně zanesený filtr pevných částic.Jinak ty nové Renaulty jsou asi už v pohodě.Motory slušné,design taky a cena není přehnaná.Co dodat,jen servis Renault není moc cenově přátelský a vlídný,ale jinde jsou třeba v pohodě.Každopádně bych řekl,že mají momentálně před PSA navrh.
Scenic
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 25. 1. 2013 19:32
MPV může způsobovat deprese, ale tohle se celkem povedlo... :yes:
Stačí málo...
| 25. 1. 2013 19:34
Jedna pochvala Renaultu a v momente tí inak orientovwaní skáču, akoby ich uštipla osa. Nie sú to náhodou tí istí ľudia, čo majú výhrady k ľuďom, čo si dovolia kritizovať autá od VW Group? 8-s
Stačí málo...
| 25. 1. 2013 22:06
Nebud tak hystericky, daleko vice reakci tady je od kasparku kteri blekotaji o tom jak se plive na renault i kdyz tady jeste zadna reakce nebyla, viz Katikakus.
Stačí málo...
| 25. 1. 2013 23:15
To by si musel nejak konkrétne spočítať. Ale nejde ani tak o počet, v ktorom tábore je koľko ľudí, ale o to, že sú všetci rovnakí - robia práve to, čo tým druhým vyčítajú.
Stačí málo...
| 27. 1. 2013 13:53
Tak si to schválně někdy srovnej.
Avatar - Katikakus
Stačí málo...
| 26. 1. 2013 01:08
Koukám, ze ses tam našel, aneb potrefena husa....
Stačí málo...
| 27. 1. 2013 13:52
Zakejhal Katikakus >:D
Avatar - Katikakus
Stačí málo...
| 28. 1. 2013 13:45
Zkus neco vlastniho, pokud to zvladnes...
Stačí málo...
| 28. 1. 2013 23:36
Ale jdi ty brepto...
Avatar - Hajzlík
Koukám, že se besídka zvláštní školy
| 25. 1. 2013 21:14
náramně vydařila. :-)
Koukám, že se besídka zvláštní školy
| 25. 1. 2013 22:03
Fakt, jaký to tam bylo??? Povídej... >:D
Avatar - petrumr
Koukám, že se besídka zvláštní školy
| 25. 1. 2013 23:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Koukám, že se besídka zvláštní školy
| 26. 1. 2013 18:03
A i rodičům se tvůj výkon líbil?

PS: Stává se z tebe čím dál, tím větší ubožák, čekal jsem od tebe více.
Avatar - Hajzlík
Koukám, že se besídka zvláštní školy
| 26. 1. 2013 21:23
Tvé rodiče neznám, ale nad tvým číslem s bleskově přetěsněnou vanou museli zůstat v němém úžasu.
PS: stává se z tebe čím dál větší automechanik, překonáváš všechna má očekávání.
:-)
Renault kraluje dalšímu žebříčku spolehlivosti
| 26. 1. 2013 16:34
Renault i v dalším novém žebříčku spolehlivosti (Top 100 Fiabilité de l'Automobile Magazine, La Tribune) potvrzuje, že je v současnosti nejspolehlivější mainstreamovou značkou.

supermini: 1. Twingo
subkompakty: 1. Audi A1
2. Polo
3. Clio
kompakty: 1. Mégane
MPV: 1. Mazda 5
2. Scénic
střední třída: 1. Mercedes C-Class
2. Laguna
kupé: 1. Audi TT
2. Laguna Coupe

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku