Novinky
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fordem tam,vlakem zpět. Zde se chválí pouze Renault. >😒]
6. nasadte si si okuliare s rozptylovym filtrom a mozete ist...
Mal som kedysi Ford s vyhrievanym celnym sklom, a neskutocne ma rozptylovalo ze som tie drotiky uplne jasne videl. Aj ked som sa snazil pozerat pred auto, do dialky, neustale sa mi oci "preostrovali" na to sklo, a drotiky v nom. Netvrdim ze to tak vnima kazdy, ale mne to skratka vadilo. Som rad ze to uz teraz na aute nemam...
Mal som kedysi Ford s vyhrievanym celnym sklom, a neskutocne ma rozptylovalo ze som tie drotiky uplne jasne videl. Aj ked som sa snazil pozerat pred auto, do dialky, neustale sa mi oci "preostrovali" na to sklo, a drotiky v nom. Netvrdim ze to tak vnima kazdy, ale mne to skratka vadilo. Som rad ze to uz teraz na aute nemam...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Záleží, jaký máš zrak. Pokud má někdo 20/10, tak to nejspíš uvidí. Stejně tak uvidí třeba i mezery mezi body u "retina" displayů na vzdálenost 30 cm.
Na tom nieco moze byt. Ja som trochu kratkozraky, tak sa mi bod, na ktory je oko zaostrene, aj mimovolne presuva blizsie, hlavne ked v blizsom rozsahu nieco je, na co sa oko moze zachytit.
Ja nevravim ze je to z principu zla vec, ale v tej podobe ako to je zarial robene (tenucke drotiky zatavene v skle) to mne osobne nevyhovovalo. Ak to vyhrievanie bude urobene (trochu zafantazirujem) dakou teplovodivou priehladnou foliou, potom beriem...
Ja nevravim ze je to z principu zla vec, ale v tej podobe ako to je zarial robene (tenucke drotiky zatavene v skle) to mne osobne nevyhovovalo. Ak to vyhrievanie bude urobene (trochu zafantazirujem) dakou teplovodivou priehladnou foliou, potom beriem...
1. Kupte si forda.
2. Počkejte 2 roky, kdy vám bude s bídou fungovat polovina těch spirál v předním okně.
3. Začněte zase škrábat, nebo si kupte nového forda.
Vyhřívané přední okno už se dá pořídit třeba i do Fiatu 500L.
2. Počkejte 2 roky, kdy vám bude s bídou fungovat polovina těch spirál v předním okně.
3. Začněte zase škrábat, nebo si kupte nového forda.
Vyhřívané přední okno už se dá pořídit třeba i do Fiatu 500L.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, měly to snad už i escorty a je to rozhodně praktická věc. Ale snad u žádného modelu to není/nebyl standard, ale vždy jen záležitost příplatku čo vyšší výbavy. Já jsem to měl na fusionu a odcházející dráty, lamely či co to je, přibývaly jak na běžíčím pásu. Přitom okno v těch místech nebylo prasklé, nedostalo šutrem ani nic podobného. Faktem taky je, co už tu padlo, že to za určitých okolností vadí ve výhledu/rozptyluje pozornost až příliš.
Kupte si co chcete.
Moderní auta se na provozní teplotu dostanou tak rychle (a to i diesely), že elektricky vyhřívané sklo je pomalu zbytečnost (rozuměj - není rychlejší, než topení).
Moderní auta se na provozní teplotu dostanou tak rychle (a to i diesely), že elektricky vyhřívané sklo je pomalu zbytečnost (rozuměj - není rychlejší, než topení).
Tak v civicu z 2008 stačí pustit odmlžování čelního skla, odmražování zadního skla a zrcátek a nastavit teplotu na max. Klima si poradí a i když je motor ještě studný během pár minut je sklo OK. Dnes ráno -10°C. Okno namrzlé a ještě na něm 2cm sněhu. Během 4-5 min po námraze ani památka.
1) kupte si jakékoli auto
2) parkujte v garáži
2) parkujte v garáži
Do dodávky se osvědčilo celkem toto😒br />
[odkaz]
Jinak při silných mrazech na škrabku nic nemá 😄 Při těch menších používám sprej.
[odkaz]
Jinak při silných mrazech na škrabku nic nemá 😄 Při těch menších používám sprej.
Pokud není garáž, stačí nebýt líný a po dojetí dát na čelní sklo nějaké přikrytí - já používám karimatku :yes:
Ideální je sednout,nastartovat a ze dveřní kapsy vytáhnout chemický rozmrazovač.Postříkat okna,nechat chvilku působit a pak setřít.Klidně i zadní vyhřívané...je to zbytečný žrout energie,který se hodí spíš na zamlžené okno.
Jinak tragický ofuk přednícho okna měla octa mk1...
Jinak tragický ofuk přednícho okna měla octa mk1...
Tragický ofuk měla podle mně Felicie. Octavia jej má v případě ucpaného nebo nekvalitního filtru, druhý případ že nějakej kutil přístrojovku z jakéhokoliv důvodu demontoval a opětovně "odborně" namontoval zpět. Jinak jsem neviděl problém. :-!
Štandardnou výbavou všetkých dieslových šestiek je automatické nezávislé kúrenie. Nedá sa síce zapínať na diaľku, ale to mi moc nevadí. Keď je na aute námraza s napadaným snehom, naštartujem motor, nastavím kúrenie na max a smer ofukovania na predné okno., Kým odhrniem z auta sneh, tak predné okno je už trochu zohriate a bez veľkej námahy zotriem zvyšok ľadu z predného okna.
Považujem to za oveľa lepšie riešenie ako sieťku v prednom okne. Sieťka mi v noci vadí celý rok, zatiaľ čo predné okno mám zamrznuté pár krát do roka.
Považujem to za oveľa lepšie riešenie ako sieťku v prednom okne. Sieťka mi v noci vadí celý rok, zatiaľ čo predné okno mám zamrznuté pár krát do roka.
Napajanie cez kabel je mimoriadne neprakticke... ak prave nemate VW Camper van a dokazete ocistit celne sklo stojac pred autom, ale aj tak... motat sa v mraze okolo auta s kablom....???
Co takto nastartovat, pustit horuci vzduch na celne sklo...? Niektore auta maju rozmrazovace aj vpredu, ja mam len specialny rezim klimatizacie, ale funguje.
Uz som ale videl aj umelcov, ktori auto nenastartuju, ale obiehaju so skrabkou otvorene auto a usilovne zoskrabuju lad z vyhrievaneho zadneho okna.... muzi aj zeny.
Ono nejde o uplne rozmrazenie, ale ked je vonku -10, a sklo bude po dvoch minutach mat -3, tak ten lad pojde dolu rychlejsie. Vobec nemusis dosiahnut plusovu teplotu.
Koniec koncov, to je cielom defrost rezimu mojej klimatizacie.
To spíš nechápu průzoráře-tankisty a čepičáře (ty co neometou střechu a je za nimi vánice jak .... )