Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
tempe73
Německé auta jsou hezké a sexi,asi jako něměcké ženy 😄 Kupovat si je,resp. ženit se s nima ,je hrozná zvrácenost ,svědčící o duševním mrzáctví zajemců o oboje 😄
Videl si uz niekedy P 911? Ci Astru GTC? 😉
Nebo Heidi Klum?
Ovšem jedna vlaštovka ještě jaro nědělá, že?
Snad se tady nechceš pokoušet omlouvat ten tempeho ubohý názor. :-!
Samozřejmě že ne, jen se podivuji nad některými jedinci, že se na to chytají. A proto mi to nedá a reaguji na ně.
Tvá reakce nevypadá tak, že by něco odsoudila, ba spíše naopak.
Claudia Schiffer, Barbara Meier, Diane Kruger, Jennifer Hof...
Ostruvky v mori...
skor by som povedal ze tak ako maju pekne a dobre auta su nemecke zeny hm ... no katastrofa cest vynimkam a este mi vysvetli co je zvratene na tom ked sa mi paci napr Sklasse alebo napr 911tka alebo i Golf GTI ja v tych autach vidim historiu technologie image preciznost tak nevidim dovod preco by som mal ist do inych znaciek mimo nemecke mozno este znacky z anglicka (jag bentley rr aston atd)
Možná nehýřej designovou kreatůrovostí jako asijci,ale alespoň se prodávaj.Ono zapojovat do koupě auta emoce znamená přestat používat rozum a takový člověk který jej nepoužívá je lidově řečeno blb.
Taky dobrý názor. Přece si můžu koupit něco jenom proto, že se mi to líbí. Zapojovat emoce není o tom vypnout mozek(snad jenom při erotice). A kdyby jsi náhodou ten mozek používal o čemž po přečtení tvého příspěvku pochybuji, nekoupil by jsi das Auto.
Das auto nemám a nekupuju něco jenom proto,že se mi to líbí,protože na rozdíl od tebe používám rozum.S autem se jezdí a nekouká se na něj nebo provozuje erotika,jak píšeš.
To je vlastně i odpovědí, proč se Seatu tak nedaří, tedy že kupující více zapojují mozek před auto emotion [odkaz]
Blb je ten,kdo si kupuje auta se stádem.Ten kdo používá rozum(což není Tvůj případ,protože není co používat) si koupí auto podle ,kvality auta,designu(čte se to dizajn lopato) a emocí.Tzn,že z toho auta musí něco vyzařovat.Krabici umí svařit ,kdejaký zámečník,ale vymyslet něco zajímavého tak,aby to vypadlo,jezdilo a bylo bezporuchové dokáží momentálně pouze japonci.
Doufám, že jenom chceš provokovat i když ubohým způsobem. Jestli máš opravdu takový názor, tak jsi buď *** nebo nenávistný člověk. Takové názory mají například fašisti.
Joooooo,zato japonky to sou kočky >😒] To je pěkný když si blb jako ty naběhne na smeč :yes:
Japonky jsou takové kočky, že si Toyota musela na propagaci Aurise zaplatit nejaponskou transku... >😁
Ale tak sem tam jsou taky některé pěkné, ale často to jsou opticky spíš takové "lolitky pro pedály"... >😒]
Ale tak sem tam jsou taky některé pěkné, ale často to jsou opticky spíš takové "lolitky pro pedály"... >😒]
3_diamanty
tu je tiez nieco na konkurencnom webe o predaji golfu😒br />
[odkaz]
celosvetove tabulky aut za 11mesiacov😒br /> [odkaz]
vsimnite si napriklad pozicii Kiu optimy napr v porovnani s mercedesom C 😉 :yes:
[odkaz]
celosvetove tabulky aut za 11mesiacov😒br /> [odkaz]
vsimnite si napriklad pozicii Kiu optimy napr v porovnani s mercedesom C 😉 :yes:
Ci uz spocitame Jettu a Golf alebo to zoberieme tak, ze VW prada 2 modely namiesto jedneho Focusa, tak vzdy je na tom VW lepsie a ani v tretom parametre, ziskovost modelu urcite nedopadne zle.
Skô sú zaujímavé pozície Audi... v našich končinách takmer dokonalú a nedotknuteľnú ikonu, vo svete ;-\
vuug
Chlapci a kde je kylia, fakt ste ju vyhnali alebo ostala vysiet v NADdvestekiloMETROVE rychlosti?
Autoservis
VW jako značce nebo koncernu prodeje rostou nebo klesají jedno je jisté ne jedna automobilka - koncern mu můžou jen závidět a přemýšlet proč to tak je?
woody-alien
No, jestli kdo čekal něco jiného než že bude i Golf VII prodejně úspěšným autem, tak by si měl vyzvednout ty legendární "mokrý hadry" na hlavu... 😉
Golf si navíc ty prodeje opravdu zaslouží,bez ohledu na připomínky o šetření tam kde není vidět, o jednoduchých nápravách atd., stále zůstává nezpochybnitelným lídrem třídy. Takže Golfu gratuluji a přeju mu to, jediné co bych přivítal je, kdyby ta jeho dominance nebyla tak zjevná a konkurence se mu přiblížila jak funkčně, tak prodejně. Vůbec by mi nevadilo, kdyby Golf vládnul prodejům dalších dvacet let, ale rád bych prostě viděl ty rozdíly těsnější.
Golf si navíc ty prodeje opravdu zaslouží,bez ohledu na připomínky o šetření tam kde není vidět, o jednoduchých nápravách atd., stále zůstává nezpochybnitelným lídrem třídy. Takže Golfu gratuluji a přeju mu to, jediné co bych přivítal je, kdyby ta jeho dominance nebyla tak zjevná a konkurence se mu přiblížila jak funkčně, tak prodejně. Vůbec by mi nevadilo, kdyby Golf vládnul prodejům dalších dvacet let, ale rád bych prostě viděl ty rozdíly těsnější.
To je normální.. 😉
Hodně lidí na něj čekalo , VI byla něco jako přechod ke zcela novému modelu.
Není to překvapení.
Pretože keby sme zobrali kalkulačku, tak to moc dobre nevyzerá 😲 Za minulý rok sa predalo cca 430 tis. Golfov, t.j. cca 36 tis. ks / mesiac. Ak majú na G7 100.000 objednávok za 3 mesiace, tak to nám dáva 33 tis. ks / mesiac. Toto navýšenie výroby uspokojí 35 tis. zákazníkov mesačne, stále to vyzerá na pokles...
Akokoľvek titulok článku navodzuje dojem pohody, 2013 vyzerá byť pre automobilky ďalší ťažký rok a ani VW nebude výnimkou.
Tí, ktorí si myslia opak majú odo mňa ponuku - staviť sa a na svojom presvedčení môžu pekne zarobiť. Iste sa pridá aj kolega GTI, ktorý okrem svojho štedrého vkladu pripraví aj nepriestrelnú zmluvu. Alebo keď je to z vlastnej kapsy, tak zbabelo utečú? Čakám sa ponuky.
Objednávek na nového Golfa VII je více než 100 000 jak bylo zmíněno v článku. O tom diskutovat nebudeme, ale nezapomeňte na vozy ve sladech a vozech, které se vyrobily do zásob (určené pro prodejce) ještě před uvedením na trh (rozumějte před první objednávkou zákazníka z řad motoristů). Předváděcí vozy pro dealery se vyrobí před prvnímy vozy na objednávku a ty se také prodají (většinou do 3-6 měsíců). Další Golfy co se prodaly jsou ty z šestkové generace. Myslíte, že pár měsíců před uvedením VII šli VI nadračku? No to asi ani ne a určitě VW nesnížil výrobu VI, takže ty vozy jsou stále na skladech stejně jako VI variant, který se stále vyrábí! To jsou další kusy navíc, reálně to vidím, že za vámi zmíněné 3 měsíce se k těm 100 000 objednávek přidá dalších 20 000 až 30 000 Golfů VI, VI variant, VII předváděčky.
Celkově jsme na 120 000 až 130 000. To je minimálně 40 000 Golfů měsíčně.
A to jsem ještě velice optimistický. Jen v Čechách má importér dost plné sklady VI a VI variant.
V čem s Vámi souhlasím je nadcházející rok 2013 co se prodejů automobilů týče. Osobně trh bude upadat a ať chceme nebo ne, bude muset z kola ven jeden prodejce, nebo více prodejců budou muset zredukovat produkci. To je jistě nevyhnutelné. Mnoho slov na toto téma míří právě do Francie kde označují PSA, který možná nyní čekají těžké časy.
Kto sa staví a čo ponúkate za svoju vieru v silu G7 do stávky?