Novinky
Katikakus
0
To mysleni dneska evidentne nejde moc tobe... 😉
Přejít do diskuze
Blb je ten,kdo si kupuje auta se stádem.Ten kdo používá rozum(což není Tvůj případ,protože není co používat) si koupí auto podle ,kvality auta,designu(čte se to dizajn lopato) a emocí.Tzn,že z toho auta musí něco vyzařovat.Krabici umí svařit ,kdejaký zámečník,ale vymyslet něco zajímavého tak,aby to vypadlo,jezdilo a bylo bezporuchové dokáží momentálně pouze japonci.
Opisování ti tradičně jde, jenže myšlení neopíšeš. Každá (tedy nejen německá) velmi úspěšná modelka je logicky pomyslným "ostrůvkem krásy v moři všech žen".
Ty jsi zřejmě germanofil 😄 úchyle 😄 Až potkáš 5 hezkých bab na chodníku ve Stutgartu(to je v Německu ,lopato) Tak můžeš napsat.
Souhlas..!
Už to , že VW snížil ceny je super..!
Museli reagovat i ostatní značky a ceny padají..
Vydělají na tom zákazníci. :yes:
Už to , že VW snížil ceny je super..!
Museli reagovat i ostatní značky a ceny padají..
Vydělají na tom zákazníci. :yes:
No, jestli kdo čekal něco jiného než že bude i Golf VII prodejně úspěšným autem, tak by si měl vyzvednout ty legendární "mokrý hadry" na hlavu... 😉
Golf si navíc ty prodeje opravdu zaslouží,bez ohledu na připomínky o šetření tam kde není vidět, o jednoduchých nápravách atd., stále zůstává nezpochybnitelným lídrem třídy. Takže Golfu gratuluji a přeju mu to, jediné co bych přivítal je, kdyby ta jeho dominance nebyla tak zjevná a konkurence se mu přiblížila jak funkčně, tak prodejně. Vůbec by mi nevadilo, kdyby Golf vládnul prodejům dalších dvacet let, ale rád bych prostě viděl ty rozdíly těsnější.
Golf si navíc ty prodeje opravdu zaslouží,bez ohledu na připomínky o šetření tam kde není vidět, o jednoduchých nápravách atd., stále zůstává nezpochybnitelným lídrem třídy. Takže Golfu gratuluji a přeju mu to, jediné co bych přivítal je, kdyby ta jeho dominance nebyla tak zjevná a konkurence se mu přiblížila jak funkčně, tak prodejně. Vůbec by mi nevadilo, kdyby Golf vládnul prodejům dalších dvacet let, ale rád bych prostě viděl ty rozdíly těsnější.
To je vlastně i odpovědí, proč se Seatu tak nedaří, tedy že kupující více zapojují mozek před auto emotion [odkaz]
OK možná jsou, ale na slečny ze zemí Visegrádské čtyřky se musí dívat z povzdálí stejně jako zbytek světa 😄
Japonky jsou takové kočky, že si Toyota musela na propagaci Aurise zaplatit nejaponskou transku... >😁
Ale tak sem tam jsou taky některé pěkné, ale často to jsou opticky spíš takové "lolitky pro pedály"... >😒]
Ale tak sem tam jsou taky některé pěkné, ale často to jsou opticky spíš takové "lolitky pro pedály"... >😒]
Skô sú zaujímavé pozície Audi... v našich končinách takmer dokonalú a nedotknuteľnú ikonu, vo svete ;-\
VW jako značce nebo koncernu prodeje rostou nebo klesají jedno je jisté ne jedna automobilka - koncern mu můžou jen závidět a přemýšlet proč to tak je?
Nekukaj toľko to DE porno z 80 - 90-tych rokov!
DE ženy sú OK a kto tvrdí opak nebol v DE!
O dizajne DE áut radšej ani nebudem robiť osvetu...
DE ženy sú OK a kto tvrdí opak nebol v DE!
O dizajne DE áut radšej ani nebudem robiť osvetu...
Chlapci a kde je kylia, fakt ste ju vyhnali alebo ostala vysiet v NADdvestekiloMETROVE rychlosti?
Poviem to naopak - keby neohlásili navýšenie, tak by - čiste matematicky - vychádzali ročné predaje pod 400 tis. kúskov a to už by bol poriadny prepad. Takže áno, je to dobrá správa pre VW, otázka je, aký výsledok to dá na konci roka.
Das auto nemám a nekupuju něco jenom proto,že se mi to líbí,protože na rozdíl od tebe používám rozum.S autem se jezdí a nekouká se na něj nebo provozuje erotika,jak píšeš.
V současné chvíli to tak samozřejmě vypadá, to máš pravdu. Jedině kdyby vyrobili super zázračného G7 Variant, který by výrazně zvedl prodeje, což asi těžko. Můj příspěvek měl jen doplnit topic o to, že pro VW to i tak nebude ztráta ba naopak. A to v současné situaci evropského automobilového trhu je opravdu povzbuzující zpráva pro VW.
Nikto nespochybňuje, že na nových modeloch sa šetrilo kde sa dalo, je samozrejme dokonca možné, že G7 bude najziskovejší model v histórii. Môj príspevok ale ukazoval, že predaje Golfíka medziročne podľa všetkého naďalej klesajú.
Tí, ktorí si myslia opak majú odo mňa ponuku - staviť sa a na svojom presvedčení môžu pekne zarobiť. Iste sa pridá aj kolega GTI, ktorý okrem svojho štedrého vkladu pripraví aj nepriestrelnú zmluvu. Alebo keď je to z vlastnej kapsy, tak zbabelo utečú? Čakám sa ponuky.
Tí, ktorí si myslia opak majú odo mňa ponuku - staviť sa a na svojom presvedčení môžu pekne zarobiť. Iste sa pridá aj kolega GTI, ktorý okrem svojho štedrého vkladu pripraví aj nepriestrelnú zmluvu. Alebo keď je to z vlastnej kapsy, tak zbabelo utečú? Čakám sa ponuky.
Taky dobrý názor. Přece si můžu koupit něco jenom proto, že se mi to líbí. Zapojovat emoce není o tom vypnout mozek(snad jenom při erotice). A kdyby jsi náhodou ten mozek používal o čemž po přečtení tvého příspěvku pochybuji, nekoupil by jsi das Auto.
Doufám, že jenom chceš provokovat i když ubohým způsobem. Jestli máš opravdu takový názor, tak jsi buď *** nebo nenávistný člověk. Takové názory mají například fašisti.
Souhlas. Plus jistá úspora ve vývoji, díky nové modulární platformě a máme tu moc pěkný zisk i s menším počtem prodaných modelů. Což se zmení až přijde kompletní karosářké portfolio. Tudíž bych to neviděl, že u VW budou letos o suchém chlebu.
Možná nehýřej designovou kreatůrovostí jako asijci,ale alespoň se prodávaj.Ono zapojovat do koupě auta emoce znamená přestat používat rozum a takový člověk který jej nepoužívá je lidově řečeno blb.
OK, vidím, že to máš spočítané a 40.000 x 12 ti dáva predpoklad slušných 480.000 kúskov na tento rok. Stavím sa s Tebou aj kolegom jossalitom, ktorý tiež reagoval, že to bude minimálne o 5% menej, dokonca sa stavím, že to bude ešte menej, takých 10-15% dole oproti Tvojmu predpokladu.
Kto sa staví a čo ponúkate za svoju vieru v silu G7 do stávky?
Kto sa staví a čo ponúkate za svoju vieru v silu G7 do stávky?
suhlas... vw je v tomto velmi silny :yes😒br />
5 miesto ford - F series.... kto by to povedal 😉
5 miesto ford - F series.... kto by to povedal 😉
Nemysli politicky ale logicky a už vůbec nepolemizuj s čísly 100 000 objednávek a 3 měsíce! 😉
Objednávek na nového Golfa VII je více než 100 000 jak bylo zmíněno v článku. O tom diskutovat nebudeme, ale nezapomeňte na vozy ve sladech a vozech, které se vyrobily do zásob (určené pro prodejce) ještě před uvedením na trh (rozumějte před první objednávkou zákazníka z řad motoristů). Předváděcí vozy pro dealery se vyrobí před prvnímy vozy na objednávku a ty se také prodají (většinou do 3-6 měsíců). Další Golfy co se prodaly jsou ty z šestkové generace. Myslíte, že pár měsíců před uvedením VII šli VI nadračku? No to asi ani ne a určitě VW nesnížil výrobu VI, takže ty vozy jsou stále na skladech stejně jako VI variant, který se stále vyrábí! To jsou další kusy navíc, reálně to vidím, že za vámi zmíněné 3 měsíce se k těm 100 000 objednávek přidá dalších 20 000 až 30 000 Golfů VI, VI variant, VII předváděčky.
Celkově jsme na 120 000 až 130 000. To je minimálně 40 000 Golfů měsíčně.
A to jsem ještě velice optimistický. Jen v Čechách má importér dost plné sklady VI a VI variant.
V čem s Vámi souhlasím je nadcházející rok 2013 co se prodejů automobilů týče. Osobně trh bude upadat a ať chceme nebo ne, bude muset z kola ven jeden prodejce, nebo více prodejců budou muset zredukovat produkci. To je jistě nevyhnutelné. Mnoho slov na toto téma míří právě do Francie kde označují PSA, který možná nyní čekají těžké časy.
Objednávek na nového Golfa VII je více než 100 000 jak bylo zmíněno v článku. O tom diskutovat nebudeme, ale nezapomeňte na vozy ve sladech a vozech, které se vyrobily do zásob (určené pro prodejce) ještě před uvedením na trh (rozumějte před první objednávkou zákazníka z řad motoristů). Předváděcí vozy pro dealery se vyrobí před prvnímy vozy na objednávku a ty se také prodají (většinou do 3-6 měsíců). Další Golfy co se prodaly jsou ty z šestkové generace. Myslíte, že pár měsíců před uvedením VII šli VI nadračku? No to asi ani ne a určitě VW nesnížil výrobu VI, takže ty vozy jsou stále na skladech stejně jako VI variant, který se stále vyrábí! To jsou další kusy navíc, reálně to vidím, že za vámi zmíněné 3 měsíce se k těm 100 000 objednávek přidá dalších 20 000 až 30 000 Golfů VI, VI variant, VII předváděčky.
Celkově jsme na 120 000 až 130 000. To je minimálně 40 000 Golfů měsíčně.
A to jsem ještě velice optimistický. Jen v Čechách má importér dost plné sklady VI a VI variant.
V čem s Vámi souhlasím je nadcházející rok 2013 co se prodejů automobilů týče. Osobně trh bude upadat a ať chceme nebo ne, bude muset z kola ven jeden prodejce, nebo více prodejců budou muset zredukovat produkci. To je jistě nevyhnutelné. Mnoho slov na toto téma míří právě do Francie kde označují PSA, který možná nyní čekají těžké časy.
Ci uz spocitame Jettu a Golf alebo to zoberieme tak, ze VW prada 2 modely namiesto jedneho Focusa, tak vzdy je na tom VW lepsie a ani v tretom parametre, ziskovost modelu urcite nedopadne zle.
Samozřejmě že ne, jen se podivuji nad některými jedinci, že se na to chytají. A proto mi to nedá a reaguji na ně.
Zrovna o prodeje Golfu, ještě s tak agresivní základní cenou, bych měl strach až v té poslední řadě.
Netuším, aký majú systém, koľko % predávajú na objednávky a koľko zo skladu, u nového modelu skladoviek zrejme veľa nebude. Rovnako je možné, že do objednávok sa počítajú aj autá pre jednotlivých predajcov, ktorí si ich berú na salón a predaných áut môže byť menej 😉 Počkajme si na čísla po 6-tich mesiacoch predaja a uvidíme, aký je ten reálny záujem.
tu je tiez nieco na konkurencnom webe o predaji golfu😒br />
[odkaz]
celosvetove tabulky aut za 11mesiacov😒br /> [odkaz]
vsimnite si napriklad pozicii Kiu optimy napr v porovnani s mercedesom C 😉 :yes:
[odkaz]
celosvetove tabulky aut za 11mesiacov😒br /> [odkaz]
vsimnite si napriklad pozicii Kiu optimy napr v porovnani s mercedesom C 😉 :yes:
Ale samotný počet objednávek není to, co automobilka může nakonec prodat, takové číslo může být logicky podstatně vyšší, zdaleka ne každý hlásí nákup vozu dopředu, tím spíš u auta jakým je Golf.
skor by som povedal ze tak ako maju pekne a dobre auta su nemecke zeny hm ... no katastrofa cest vynimkam a este mi vysvetli co je zvratene na tom ked sa mi paci napr Sklasse alebo napr 911tka alebo i Golf GTI ja v tych autach vidim historiu technologie image preciznost tak nevidim dovod preco by som mal ist do inych znaciek mimo nemecke mozno este znacky z anglicka (jag bentley rr aston atd)
Hlavně mysli člověče politicky, mysli! 😉
Pretože keby sme zobrali kalkulačku, tak to moc dobre nevyzerá 😲 Za minulý rok sa predalo cca 430 tis. Golfov, t.j. cca 36 tis. ks / mesiac. Ak majú na G7 100.000 objednávok za 3 mesiace, tak to nám dáva 33 tis. ks / mesiac. Toto navýšenie výroby uspokojí 35 tis. zákazníkov mesačne, stále to vyzerá na pokles...
Akokoľvek titulok článku navodzuje dojem pohody, 2013 vyzerá byť pre automobilky ďalší ťažký rok a ani VW nebude výnimkou.
Pretože keby sme zobrali kalkulačku, tak to moc dobre nevyzerá 😲 Za minulý rok sa predalo cca 430 tis. Golfov, t.j. cca 36 tis. ks / mesiac. Ak majú na G7 100.000 objednávok za 3 mesiace, tak to nám dáva 33 tis. ks / mesiac. Toto navýšenie výroby uspokojí 35 tis. zákazníkov mesačne, stále to vyzerá na pokles...
Akokoľvek titulok článku navodzuje dojem pohody, 2013 vyzerá byť pre automobilky ďalší ťažký rok a ani VW nebude výnimkou.
Německé auta jsou hezké a sexi,asi jako něměcké ženy 😄 Kupovat si je,resp. ženit se s nima ,je hrozná zvrácenost ,svědčící o duševním mrzáctví zajemců o oboje 😄