tak myslim ze ma na vyber dalsie zaujimave a cenovo prijatelne auto ;-) ... dokonca este lacnejsie ako 5dverak .... takze za akysi bonus kupatka ( somarina ten pojem ja viem ) si nemusi este priplacat... :yes:
sam rozmyslam ake auto bude asi najvacsim konkurentom tohto 3D hyundaia? Zeby prave novy pro ceed? 3dverovyh aut v nizsej strednej triede az tolko zase nie je... ano bude tu golfik.... megane.... a par dalsich ale nejako vela kupatok tu nie je.... focus uz tiez neponuka 3dverak alebo sa mylim? takisto 3Dverova uz nie je ani C4-ka ako kedysi.... zmizlo aj trojdverove bravo ( stilo ) ..... zaujimave ze hyundai prave naoapak s kupatkom prichadza zatial co vela aut s kupatkami v tejto triede skoncilo.... vzhladom na priaznivu cenu, vydareny dizajn [odkaz] a dobre meno modelu i30 v celej europe bude tento 3dverak isto uspesny ... drzim palce.. aj ked pro ceed bude iny level :yes:;-)
ak sa nemylim tak o mazde 6 som sa nevyjadroval celosvetovo ale len z hladiska predaja v europe... ak sa mylim dokaz mi to ;-) ak to nevies dokazat tak nesir nezmysly :yes:
Mne sa naopak páči viac 5-dverová verzia, ale komplexne to žiadne terno kvôli oblinám a vlnkám nie je. Tento dizajn je ľúbivý teraz, ale o pár rokov bude zastaralý a odpudivý.
Konzervatíva a nuda bude na tom s dizajnom o 5 rokov lepšie...
Otázkou je spoľahlivosť. Myslím si, že navrch budú mať "okukané vlnky", nielen preto, že ponúkajú dlhšiu záruku. Hanbou je, že niektoré automobilky, aj prémiové, ponúkajú iba zákonnú, 2-ročnú záruku. To je ostuda, už aj dacia má 3 roky ... H/K :yes:
3D verzia sa skuocne podarila... vlnkam od hyundaia to v 3D verzii sedi akosi lepsie povedal by som ze prave v 3D verzii su tieto vlnky akesi opodstatnenejsie a davaju autu ten spravny hravy smrnc... kupatka... :yes:
s GDI motorom to bude dokonaly trojdveracik ktory dokaze jazdit aj sportovo :yes: parada
Za prvé je sympatické, že na rozdíl od minulého pro ceedu, je opravdu levnější jak 5D. Asi bude mít tužší karoserii, působit sportovněji, ale.... vadí mi dvě věci - nějak mi nesedí zadní světla...to je subjektivní, ale hlavně - ta kola díky designu vypadají ještě menší, než jsou. A mě to zkrátka připadá do očí bijící, tuplem u třídvéřové verze, která si může hrát na pseudosportovní.
Hezký a ač vlastním již v řadě několikátý třídveřák, tak bych se pro hyundai nerozhodnul z toho důvodu, že v nabídce není žádný motor co by dokázal automobil řádně rozhýbat. Mrknul bych se spíše po OPEL ASTŘE GTC nebo po VW GOLFU popřípadě po RENAULT MEGANU.
tak ano i30 v trojdveraku chyba "sportovy poriadny motor" ale tento problem sa nebude tykat uz pro ceedu... verzia pro ceed GT bude ine kafe :yes: tam to uz bude zaujmavejsie
Ta KIA mě docela zajímá s čím přijde. :-) Pokud bude v nabídce diesel o výkonu alespoň 100kw nebo benzin okolo 120kw, tak to už by bylo hezké. :-)Když už je to sportovně střižené třídvířko tak 0-100km alespon těch 8.9s. :-)