Ekonomika
[odkaz]
mensi zaujem o passat moze byt ovplyvneny mozno aj "cakanim firiem" na novu octavku..... ktora uz nema daleko velkostou od passatu ale cenovo je podstatne lacnejsia...´pre firmy bude octavka opat zaujimava volba.... oplati sa im pockat
inak mne sa passat nepaci.... absolutne nudne strohe auto bez charizmy... totalne neohrabane hranate nudne das auto... ktorych budu jazdit v diesloch zase miliony ako za trest, no co nemecka pomsta za druhu svetovu je tu.....
mensi zaujem o passat moze byt ovplyvneny mozno aj "cakanim firiem" na novu octavku..... ktora uz nema daleko velkostou od passatu ale cenovo je podstatne lacnejsia...´pre firmy bude octavka opat zaujimava volba.... oplati sa im pockat
inak mne sa passat nepaci.... absolutne nudne strohe auto bez charizmy... totalne neohrabane hranate nudne das auto... ktorych budu jazdit v diesloch zase miliony ako za trest, no co nemecka pomsta za druhu svetovu je tu.....
Jasně, firmy celé Evropy už od Vánoc čekají na novou Vochcávku >😁
Ale jdi ty...
Ale jdi ty...
>😁 neber vsetko prilis vazne 😉
pisem len ze najdu sa urcite aj takti ktori cakaju na octavku..... passat je zbytocne velky a pridrahy.... pre mnohe firmy vlastne uz luxusne a zbytocne auto... navyse passat vyzera hrozne ( nudne auto bez duse ) ... takze vlastne ani sa netreba cudovat poklesu predaja.... dnes je na svete stale viac lepsich a krajsich aut.... takze passatu sa koncia zlate casy... ludia si dnes uz vedia vybrat a zvazit.... ze su aj lepsie ponuky
pisem len ze najdu sa urcite aj takti ktori cakaju na octavku..... passat je zbytocne velky a pridrahy.... pre mnohe firmy vlastne uz luxusne a zbytocne auto... navyse passat vyzera hrozne ( nudne auto bez duse ) ... takze vlastne ani sa netreba cudovat poklesu predaja.... dnes je na svete stale viac lepsich a krajsich aut.... takze passatu sa koncia zlate casy... ludia si dnes uz vedia vybrat a zvazit.... ze su aj lepsie ponuky
na to jak je Pašík starý se prodává výborně.
vw passat je stale relativne nove auto 😉 .... nebluznis troska 😉 ?
B7 je faceliftem B6, ktera je na trhu od roku 2005. Takze zadny mladoch.
Nová je pouze maska a zadní světla a označení.
no ano..... aj motory su samozrejme uz aktualne..... akurat ze vsade to prezentuju ako novy passat..... a nie faceliftovany passat.... no co... vw to robil vzdy akosi divne.... aj golf VI bol len akymsi faceliftom golfuV
Plky automobilek nežeru. Ani to, jak nahradili řetěz řemenem. Zfušovaný řetěz nahradili levnějším řemenem. Za pár let se ukáže, že ten řetěz jaksi vydržel víc.
Ty nové stránky jsou bomba, článek z rána už není na hlavní stránce.
Ty nové stránky jsou bomba, článek z rána už není na hlavní stránce.
kazda automobilka sa k tomu stavia inak..... niekto spravi takmer nove auto a nazve to faceliftom a niekto da iny naraznik prida nejaku chromovanu listu pripadne doplni nejaky novy motor a bude to povazovat pomaly za novu generaciu auta....
spolahlivost vw uz davno nie je taka ruzova ako kedysi.. ci s una vine len tsi ? to asi nie... aj diesle uz robia problemy: [odkaz]
je na kazdom z nas co si vyberieme.... vw ale u mna rozhodne nema sancu
spolahlivost vw uz davno nie je taka ruzova ako kedysi.. ci s una vine len tsi ? to asi nie... aj diesle uz robia problemy: [odkaz]
je na kazdom z nas co si vyberieme.... vw ale u mna rozhodne nema sancu
Ty jsi opět naprosto mimo. :-! :no😒br />
Mimoto, na hlavní stránce máš článek o svolávačce Toyoty, tak nebuď srab a jdi tam něco napsat. :-!
Mimoto, na hlavní stránce máš článek o svolávačce Toyoty, tak nebuď srab a jdi tam něco napsat. :-!
Kdybys v tom autě někdy seděl, tak nenapíšeš takový blábol. Jiný je nastavení podvozku, uvnitř jsou jiný dveře, sedadla, bezpečnostní systémy, motory atd. V podstatě zústala jen struktura karoserie a palibka. To je opravdu nová generace. Vychází z minulý, ale pro řidiče je to jiný auto. Faclift podle jizdy nepoznáš, Tohle určitě ano.
Koukam, ze patris k tem, co to marketingu VW sezrali i s navijakem... >😁
Presne tak. Jazdil som s B6 a momentálne jazdím B7 a jediné rozdiiely sú v prednej maske, zadných svetlách, a v interiéri madlá vodičových dverí, tlačítko parkovacej brzdy pri rýchlostnej páke a ručičkové hodiny v strede prístrojovky. Inak je to stále to isté auto. Rovnako to bolo aj s GV a GVI, ale tam sa mi vidí, že bola VI lepšie odhlučnená a na druhej strane mala dosť podstatne zmenený interiér. Tiež ale nepochopím, prečo VW vydal súčasný passat ako novú generáciu a nie ako facelift.
Ale zas na druhej strane pracujem vo VW a viem,že všeobecný trend je taký, že životný cyklus produktu sa zo štandardných 6 rokov pomaly skracuje. 😢
Ale zas na druhej strane pracujem vo VW a viem,že všeobecný trend je taký, že životný cyklus produktu sa zo štandardných 6 rokov pomaly skracuje. 😢
VW jde pomalu ke dnu a bude na tom stále hůř. Ty tam jsou doby, kdy se dal Passat, jakož i ostatní modely VW označit za spolehlivé a kvalitní auto. Je jasné že se složitější technikou roste pravděpodobnost poruch- smutné ale je, jak se k nim tato automobilka staví. Vyreklamovat něco se rovná boji s větrnými mlýny a jen blázen by jim daroval své vydělané peníze. Sám jsem zatím vlastnil pouze koncern vozy, ale s tím je definitivní konec. Shodou okolností jsem včera objednal nové auto této kategorie a Passat šel při rozhodování z kola ven jako první.
cos objednal jestli se můžu zeptat
Asi už nedokázal dál odolávat reklamám na nejkvalitnější vozy všech dob a objednal i40.
Poznám taký prípad .... a nový majiteľ sa čuduje ako vôbec mohol rozmýšťať nad Passatom :-!
suhlas... casy kedy ludia nepoznali nic ine len vw su chvalabohu prec.... dnes si uz mnohi vedia zratat a maju aj oci a vidia ze dnes je kopec skvelych ponuk staci si len vybrat.....
spravne rohodnutie , klobuk dole
:yes:
spravne rohodnutie , klobuk dole
:yes:
Přesně tak, neškodofkovat a nefolcvágnovat.
Automobilka, která vyrobí něco, co se MUSÍ v záruce 4x po sobě odtáhnout kvůli vstřikovačům do servisu,
co se po záruce musí nechat odtáhnout do servisu a zaplatit vadné vstřikovače, aby se po šesti letech v utajené svolávací akci tyto vstřikovače opět měnily,taková automobilka má zdechnout.
Never more
Automobilka, která vyrobí něco, co se MUSÍ v záruce 4x po sobě odtáhnout kvůli vstřikovačům do servisu,
co se po záruce musí nechat odtáhnout do servisu a zaplatit vadné vstřikovače, aby se po šesti letech v utajené svolávací akci tyto vstřikovače opět měnily,taková automobilka má zdechnout.
Never more
Cena není až takový problém u VW..
Myslím ,že se "nový" Passat moc designem nepovedl....jde spíš o takový facelift toho starého.
Jako u Golfu VI dost lidí čeká na zcela nový model..
Nebo jdou do Audi - to má rekordní prodeje.
Ale pokud je slevní , tak by něco prodat mohli.. :yes: :yes:
Myslím ,že se "nový" Passat moc designem nepovedl....jde spíš o takový facelift toho starého.
Jako u Golfu VI dost lidí čeká na zcela nový model..
Nebo jdou do Audi - to má rekordní prodeje.
Ale pokud je slevní , tak by něco prodat mohli.. :yes: :yes:
Passat udělali přesně takový, jaký udělat chtěli. Nebyl vážný důvod rušit stávající generaci. Čekali na dovyvinutí MQB, na které bude nová generace a na konkurenci bohatě stačil FL stávajícího modelu.
Všechno je naprosto přesně vypočítané, kdy, kde a kdo a co má vypustit na trh. Aby netratili jak podíl na trhu a také si udrželi krok před konkurencí.
Všechno je naprosto přesně vypočítané, kdy, kde a kdo a co má vypustit na trh. Aby netratili jak podíl na trhu a také si udrželi krok před konkurencí.
Já se také musím přiklonit k tomu designu, předchozí generace, nebo předfaceliftovaný dle mě dosáhl vrcholu. Nyní Passat, který není v plné palbě, tak vypadá obyčejně a to je škoda.
S cenou si také myslím problém nebude a ty plky o tom, že Octávia bude lepší pro firmy, s tím teda rozhodně nesouhlasím a rozdíl pro firmu tam bude maximálně 100 tisíc dle výbavy a motorizace, nehledě na to ,že obchodní zástupce či ředitel udělá více parády v Passatu než v Octavii a o to přeci ve firmě jde ne? Reprezentovat..
Dle mě je to tím, že se jak kvalita, tak technologie konkurence pomalu vyrovnává a už se nehledí na "prestiž" VW, ale jde se po konkrétních modelech a nabídkách. Některé zdejší toto rýpnutí do VW určitě potěší a ti chytří vědí, že žádná značka nedělá nadauta a každý si vybere co se mu líbí a na co má 😄
S cenou si také myslím problém nebude a ty plky o tom, že Octávia bude lepší pro firmy, s tím teda rozhodně nesouhlasím a rozdíl pro firmu tam bude maximálně 100 tisíc dle výbavy a motorizace, nehledě na to ,že obchodní zástupce či ředitel udělá více parády v Passatu než v Octavii a o to přeci ve firmě jde ne? Reprezentovat..
Dle mě je to tím, že se jak kvalita, tak technologie konkurence pomalu vyrovnává a už se nehledí na "prestiž" VW, ale jde se po konkrétních modelech a nabídkách. Některé zdejší toto rýpnutí do VW určitě potěší a ti chytří vědí, že žádná značka nedělá nadauta a každý si vybere co se mu líbí a na co má 😄
Ja myslel ze naskok diky technice ma jen oooo 😉
Vcera jsem zaslech sefa, jak se rozciloval do telefonu, ze ma v ..... auto, ze prej motor na vymenu. Superb 1,8 TSI. 2, 3 roky starej, kolem 70tis 😉
Vcera jsem zaslech sefa, jak se rozciloval do telefonu, ze ma v ..... auto, ze prej motor na vymenu. Superb 1,8 TSI. 2, 3 roky starej, kolem 70tis 😉
Není první ani poslední.....a těch oprav v garnačce, uznaných a pak pár hezkých případů kdy to enuznali >😁
Prostě Simply Hever >😁
Prostě Simply Hever >😁
Já myslím, že náskok díky technice má leda tak NASA >😁 >😁 Ostatní si mužou podat ruce😁
Ty už si tady hlavně přestaň pod každým článkem o koncernu ztěžovat jak se zase nějakýmu tvýmu známýmu po... rozvody u passatu nebo superbu atd.Už seš tým celkem profláklej a muže ti to sežrat snad jen Barrichello.
Nie casto su tu clanky z GTI-ho hate listu 😄
Jak se v článku zkratka VW objeví ve spojení se slovy: svolává, omezuje, neprodává, nekvalitní a poruchové tak se to k jeho očí ani nedoatane >😒]
Ale ale, pořád je to nejpordávanější auto v Evropě za segment D. Co by za jeho prodeje dali někteří jiní... :-!
Ale prodává, jen GTI bohužel neumí jiný jazyk než česky aby stíhal dělat demagogickou reklamu po celé Evropě: Ať si koupíš co si koupíš po půl roce budeš litovat žes nevzal Passata. Tato věta by měla mít předplacený přiblblý zlatý ventilek do smrti. 😉
Bohužel, tohle přesně vykládá známej, co si koupil Insignii. A já se mu nedivím. :-!
Co to tam lítá za čísla? 9.4M jsou zřejmě celkové prodeje všech modelů... ale je to tam tak divně nasekané do jedné věty s Passatem, zajímavější by bylo mluvit o výrobních plánech pouze pro Passat.
Výrobní plány pro Passat jsou v pohodě. Čína je chroupe jak amíci hranolky toho bych se nebál, jen v evropě už nic nebude jak bývalo. Nikomu se nechce pracovat všichni by chtěli sedět v kanclu, mít sexy sekretářku, služební Passat, služební notebook a mobil. Jenže legrace už skončila a kašpaři co jsou pro ně pracující lidi socky se za chvíli budou divit že mittelklase už skončila. Jen chudí a bohatí, nic mezi. Proto se bude bude prodávat víc MB,BMW a méně aut střední třídy mainstream. Supermainstream existuje pouze v hlavě několika místních géniu,jmenovat nemusím.
Pokud se tu snad někdo bláhově domnívá, že ve středním mainstreamu (vím, supermainstream) jdou dolů prodeje Volkswagenu a ostatní nestačí vyrábět, byl pravděpodobně posledních pět let někde mimo tuhle planetu.
Kdyby chtěl být člověk garážově neurvalý, napíše, že někdo holt ruší dvě tři šichty, zatímco jiný musí rušit rovnou celý závod... Z tohoto stavu však radost nemůže mít nikdo, neb když už klesají prodeje i prodejní třídní jedničky, je to jistě vážné komplexně s celým trhem.
Co si však napsat směrem k Apoštolovi? No především to, že i dnes je to stále jasná a v podstatě jediná správná (vedle Superbu) volba v dané třídě. I přes liftingované roky však jde čas. Nikoliv konkurenčně, v tom má Apoštol stále postavení krále třídy, čas jde uvnitř Volkswagenu. Nová platforma, nové designové trendy, máme se jistě na co těšit, vždyť nový Apoštol je takřka za dveřmi. Až se ty dveře otevřou, co nastane? No stále to samé - Apoštol bude dále nejprodávanější střední třídou, za ním bude dodýchávat Mondeo, pětseosmička a spol. Samozřejmě se světem plakátů tohle nehne, tam to vidím na mazdu. Máš recht, ostatně na garážový rozum máš ještě dost času.
Je to neuvěřitelné, ale můžeš-li ve střední prémii volit z široké a dokonalé nabídky (C, A4, 3, S/V 60) pak v mainstreamu (včetně supermainstreamu) je i nadále volba jednoznačná - PASSAT., VOLKSWAGEN PASSAT. A to je pravda.
P.S. Však znáš legendární úvahu - Pokud hodláš jezdit střední mainstream a nevezmeš Passata, je úplně jedno, co si koupíš. Do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Apoštola nevzal...
BRAVWO :yes: :-!
Kdyby chtěl být člověk garážově neurvalý, napíše, že někdo holt ruší dvě tři šichty, zatímco jiný musí rušit rovnou celý závod... Z tohoto stavu však radost nemůže mít nikdo, neb když už klesají prodeje i prodejní třídní jedničky, je to jistě vážné komplexně s celým trhem.
Co si však napsat směrem k Apoštolovi? No především to, že i dnes je to stále jasná a v podstatě jediná správná (vedle Superbu) volba v dané třídě. I přes liftingované roky však jde čas. Nikoliv konkurenčně, v tom má Apoštol stále postavení krále třídy, čas jde uvnitř Volkswagenu. Nová platforma, nové designové trendy, máme se jistě na co těšit, vždyť nový Apoštol je takřka za dveřmi. Až se ty dveře otevřou, co nastane? No stále to samé - Apoštol bude dále nejprodávanější střední třídou, za ním bude dodýchávat Mondeo, pětseosmička a spol. Samozřejmě se světem plakátů tohle nehne, tam to vidím na mazdu. Máš recht, ostatně na garážový rozum máš ještě dost času.
Je to neuvěřitelné, ale můžeš-li ve střední prémii volit z široké a dokonalé nabídky (C, A4, 3, S/V 60) pak v mainstreamu (včetně supermainstreamu) je i nadále volba jednoznačná - PASSAT., VOLKSWAGEN PASSAT. A to je pravda.
P.S. Však znáš legendární úvahu - Pokud hodláš jezdit střední mainstream a nevezmeš Passata, je úplně jedno, co si koupíš. Do půl roku stejně začneš litovat, žes toho Apoštola nevzal...
BRAVWO :yes: :-!
Na taxíku som mal možnosť vyskúšať aj Passata , po 10 minútach som začal ľutovať , ako som sa spamätával z nevoľnosti kvôli exteriéru tak začala bolesť pravej nohy už po 15km vďaka "ergonomickému" dizajnu palubnej dosky a v zátačkách to točí asi tak ako Titanic :no:
Hele s většinou příspěvku souhlas, ale poslední věta.. asi sem divnej, passata sem nevzal, je to rok a půl a nelituju >😁 Asi je někde něco špatně😁 A není správná volba, ale je individuální volba.. Já radši vezmu to Mondeo i když nikdy Passat neveme v prodejích 😄
Skoro se s tím dá souhlasit, je celkem jasné, že mistr konfigurací je mistr prodejů. Proč ta hloupá poznámka kolem Mazdy, kdo rozumí autům a ne pouze znakům musí uznale pokývat hlavou. Kdo to není schopen pochopit doporučuji přečist test kombíků v Autobildu, aby věděl komu to teď jezdí nejlíp.
Problémek s mazdou je v této třídě v tom, že neumí nabídnout v komplexu špičku třídy. Ano, jízdní vlastnosti balancují směrem ke sportovnímu svezení. Jenomže, ty snad chceš sportovně jezdit ve středním mainstreamu? 😄 Tedy i proto vykrývá dokonale ten Apoštol trůn třídy, to je ten v komplexu nejlepší. Osobně zrovna poslední generaci mazdy velmi cením, zejména jaksi v dálně-východní konfrontaci. Je to nepochybně dobrý vůz, a dobře i vypadá. Umíš si však představit tu kládu v podobě nového Passata? 😄
Predaje passata v EU sú väčšie než u konkurencie iba z jedného dôvodu - kupujú ho prevažne firmy. A prevažne nemecké firmy, ktoré majú pobočky po celej európe. Schválne, neviete niekto o tabuľke, kde by sa uvádzali predaje firmám a súkromným osobám ? Normálny človek s aspoň minimálnym citom pre krásu a estetiku si predsa také auto nemôže kúpiť. Kvalita ja na strane japoncov, o výdrži ani nehovorím. Sám som bol v pokušení kúpiť passata no po skúšobnej jazde som v tom mal jasno. Design úplná nuda a technika síce v pohode, no nič čo by som nedostal niekde inde. A aby som sa na tú designovú nemohúcnosť pozeral ďalšie tri roky, to teda nie.
Pláčeš ve špatné garáži. Nejsou podniky a ti tví normální lidé, jsou pouze - kupci aut. Passat navíc těží z toho že dokonale nejen jezdí, slouží svému majiteli, on dokonale též (v rámci své třídy) vypadá. Jinak řečeno, Passat má ve třídě nejlepší, nejpropracovanější design. Například verze Variant, tedy kombík, no to je doslovná škola kombíkovského designu.
Je však pravdou, že estetika se obecně posouvá, a tedy i proto přijde zanedlouho Passat nový. A ten opět nastaví lať ve třídě nejen v technice, v bezpečnosti a ve výbavě, nýbrž i v designu.
Uvidíš, že ti to časem dojde.
Je však pravdou, že estetika se obecně posouvá, a tedy i proto přijde zanedlouho Passat nový. A ten opět nastaví lať ve třídě nejen v technice, v bezpečnosti a ve výbavě, nýbrž i v designu.
Uvidíš, že ti to časem dojde.
Myslím, že nejsem sám, který si myslí, že design Passatu dosahl dokonalosti u předchozí generace (B6). To bylo a opravdu je nadčasové auto, které bude vypadat hezky ještě notnou řádku let. Bohužel mi nový B7 exteriérem zklamal. Můj otec, jakožto potencionální kupec VW řekl, že novou generaci VW nechce, že se mu zdá, jako kdyby se vrátily do 90tejch let těmi hranatými modely ( Golf, Jetta,Passat, CC) a radši si nechal Jettu generace předchozí >😁 Není všechno zlato co se třpytí. Design je subjektivní a tohle je můj názor na věc 😊.
U interiéru však mám opačný názor, ten se mi líbí více u novější generace 😄 .
Naproti tomu nový Touareg/Tiguan se mi zdá jako velmi povedené auto a ten Golf 7 mi taky nijak extra nevadí, ale Golf 6 GTI mi sedí více
:yes:
U interiéru však mám opačný názor, ten se mi líbí více u novější generace 😄 .
Naproti tomu nový Touareg/Tiguan se mi zdá jako velmi povedené auto a ten Golf 7 mi taky nijak extra nevadí, ale Golf 6 GTI mi sedí více
:yes:
Ja nemám žiaden dôvod na plač. Ja mám svoje skúsenosti a tie hovoria niečo iné. Dúfam že jazdíš passatom, keď tvrdíš o jeho dokonalosti pri jazde či nebodaj nadpriemernej výdrži. Minulá generácia mala dobré materiály vo vnútri, to jedno môžem povedať s kľudným srdcom. Ak teda opomenieme rukoväte dverí z materiálu nie nepodobnému plastovej miske na ovocie. S tým rozdielom, že miska sa nezačne lúpať po prvom roku.
Zbytok passatu je lepší priemer. To by mi ani tak nevadilo, ale vysoko nadpriemerný výskyt porúch toto auto u mňa skrátka diskvalifikuje. Nemám nič proti budovaniu dobrých vzťahov s mechanikmi, no moje priority sú niekde inde. Až sa zlepší kvalita , potom môžem o aute od VW uvažovať.
Zbytok passatu je lepší priemer. To by mi ani tak nevadilo, ale vysoko nadpriemerný výskyt porúch toto auto u mňa skrátka diskvalifikuje. Nemám nič proti budovaniu dobrých vzťahov s mechanikmi, no moje priority sú niekde inde. Až sa zlepší kvalita , potom môžem o aute od VW uvažovať.
Naopak, možnosti Passatu ať už z hlediska variant karosérií, tak i motorů, pohonů a výbav, je ve své třídě unikátní.
miliony ludi praveze lutuju ze sli do passata >😁
Jo, jistě, proto si pro něj jdou za pár let znova. :-!
A právě proto se SNIŽUJE výroba, to je snad jasné, ne? >😁
Tak se mezitím ještě podívej, jak "roste" konkurence Passatu. A rovnou to vem srkze roky. Někteří modely D segmentu z Evropy stáhli, jiní je úplně odpískali. :-!
To nikdo nerozporuje, on podíl téhle třídy v Evropě klesá celkově, napříč značkami, protože dost zákazníků přechází na SUV/crossovery a/nebo k prémiovkám. Někteří se možná v rámci úspor v horších časech naopak spokojí s autem o třídu níž (viz např. aktuální srovnávačka Passat vs. Octavia III).
Je zbytečné se tu jakože posmívat Passatu.
Je to asi to samé, jako když se tu místní pako z rezavé Feldy vysmívá lidem prémiovkách. Prostě směšné. :-!
Je to asi to samé, jako když se tu místní pako z rezavé Feldy vysmívá lidem prémiovkách. Prostě směšné. :-!
Abych ti zakzil radost, u kaminonů se propouští, Dimaler pustí 800 lidí, Scania 700, Man nedělá svátky, jedou na jednu směnu a údajně tisíc zaměstanců sedí doma....
A další budou následovat.
A je jen otázka času kdy se problém projeí u LUV a po LUV následně i u osobáků >😁 >😁
Takže se těště!!!!
A další budou následovat.
A je jen otázka času kdy se problém projeí u LUV a po LUV následně i u osobáků >😁 >😁
Takže se těště!!!!
Proč ty smajlíky, mě to radostné a ani vtipné nepřipadá a to u žádné evropské značky, ba spíše smutné.
jj, Passata uz adoruje jenom GTI, i nemecky novinari uz mu dali ranu z milosti ....
[odkaz]
[odkaz]
Zrušit výrobu.Alespoň by bylo o jednu dýmovnici na silnicích méně. >😁 Následně bych zrušil ještě Golf >😁
Že by se krize otřela i o takovou automobilku jako je fauvé. GTI a jeho falangu z toho musí chytat psotník. >😁
Ta predikovana B8 [odkaz] je vsak dost hnus proti aktualnej B7.