Novinky
no este ze nie rozvody 😉 :yes: to mi odlahlo
Jakmile německá značka svolává pár tisíc aut, máš plnou klávesnici keců o nespolehlivosti a nekvalitě Němců. Když Toyota /potřetí/ svolává milióny aut, napíšeš " 😉 :yes: ".....K tomu není co dodat.
Vzpominam jak svolavali pritelkyni, co zadny problem nemela a i tak ji uprvavovali pedal. Jsou to ve vysledku prkotiny v porovnani pravdepodobnosti problemu a financnim dopadem(benzin do servisu) na vlastni kapsu u evropske konkurence >😒]
Když je každé auto poskládné s tisíců komponent, tak je spíše nepravděpodobné, že by ani jedna z komponent nebyla vyrobena v bezchybné sérii, nebo aby s některým z dílů nebyl nějaký problém, na který se přijde až po delší době. Takže si zvykejte na to, že časem budou svolávačky u automobilek, které to myslí se svými zákazníky vážně, mnohem častější než jsou dnes u Toyoty. Redaktoři, kteří to stále nechápou a takto reagují na tento typ tiskových zpráv automobilek považuju za břídily. Např. koncern VW ani nemůže mít tolik svolávaček, protože na rozdíl od Toyoty, jejímž hlavním cílem je spokojený zákazník, je jeho primárním cílem být jedničkou v objemu prodaných vozů na světě.
napr. ford a vw fóra sú plné výrobných a konstrukcnych vad aut tychto značiek ktoré už dlhé roky notoricky trápia ich majiteľov. Ale obe automobilky sa tvária ako by nič. A tým u mňa strácajú. Toyota zvoláva auta už pri náznaku problému a tým u mňa boduje.
Pokazit to ide velmi rychlo, ale napravit to trva vacnost. Fiat, Renault, Citroen a Peugeot by o tom vedeli dlho rozpravat. Podobne ako kedysi Skodovka v Anglicku 😄
Chyba se stane, dulezite je reagovat proaktivne a nenechat to prerust do problemu.