Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota a Lexus svolávají do servisu téměř 1,3 milionu vozů

12 komentářů

miro68
akcie su uz nejako moc caste. Co v tej Toyote robia?😒 To si chcu naozaj pokazit velmi dobre meno?
Pokazit to ide velmi rychlo, ale napravit to trva vacnost. Fiat, Renault, Citroen a Peugeot by o tom vedeli dlho rozpravat. Podobne ako kedysi Skodovka v Anglicku 😄
marianek
Povedlo se jim to podchytit driv, nez se stala katastrofa. Za to ma Toyota :yes: . Jsou automobilky, ktere cekaji az se problem projevi a nasledovne dany problem resi kulanci.
Avatar - Choochoo
Choochoo
nesnasim slovo kulance. Rozhodne lepe zni a funguje svolavacka po xx letech a pripadna oprava zdarma 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Naopak! Nechteji dopadnout, jako nektere jine automobilky, ktere problemy tutlaji, dokud to jde.

Chyba se stane, dulezite je reagovat proaktivne a nenechat to prerust do problemu.
Avatar - King
King
Co má společného Toyota s F, R a PSA? Ty u těch posledně jmenovaných vidíš nějaké náznaky nápravy? >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no este ze nie rozvody 😉 :yes: to mi odlahlo
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jakmile německá značka svolává pár tisíc aut, máš plnou klávesnici keců o nespolehlivosti a nekvalitě Němců. Když Toyota /potřetí/ svolává milióny aut, napíšeš " 😉 :yes: ".....K tomu není co dodat.
Avatar - sargis
sargis
To vies, najprv sa nauci clovek pisat, az potom mysliet.. ;-\ Ale odkedy topperovi rodicia kupili mobil a pausal s pristupom na net, tak je tu dost casto... 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Vzpominam jak svolavali pritelkyni, co zadny problem nemela a i tak ji uprvavovali pedal. Jsou to ve vysledku prkotiny v porovnani pravdepodobnosti problemu a financnim dopadem(benzin do servisu) na vlastni kapsu u evropske konkurence >😒]
pecival89
Když je každé auto poskládné s tisíců komponent, tak je spíše nepravděpodobné, že by ani jedna z komponent nebyla vyrobena v bezchybné sérii, nebo aby s některým z dílů nebyl nějaký problém, na který se přijde až po delší době. Takže si zvykejte na to, že časem budou svolávačky u automobilek, které to myslí se svými zákazníky vážně, mnohem častější než jsou dnes u Toyoty. Redaktoři, kteří to stále nechápou a takto reagují na tento typ tiskových zpráv automobilek považuju za břídily. Např. koncern VW ani nemůže mít tolik svolávaček, protože na rozdíl od Toyoty, jejímž hlavním cílem je spokojený zákazník, je jeho primárním cílem být jedničkou v objemu prodaných vozů na světě.
Avatar - !GAS!
!GAS!
Lépe bych to ani nedokázal vyjádřit. Konečně někdo (i pár lidí tady), kdo myslí hlavou a nenechává se strhnout proudem žvástů majících za účel jediné, mít o čem psát / mít senzaci, což platí bohužel o většině komunikačních kanálů včetně TV... 😒
podpolanec
napr. ford a vw fóra sú plné výrobných a konstrukcnych vad aut tychto značiek ktoré už dlhé roky notoricky trápia ich majiteľov. Ale obe automobilky sa tvária ako by nič. A tým u mňa strácajú. Toyota zvoláva auta už pri náznaku problému a tým u mňa boduje.