Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Suzuki Swift: Prodáno více než 3.000.000 kusů

14 komentářů

Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Jedním z důvodů prodejních úspěchů Swiftu je, že verzi Sport označil Clarkson za levnější Mini, kam se posadí i děti bez amputace nohou. I tak ale moc prostorný není. Prodává se krom toho i díky tomu, že ženy mají japonská auta rády. Jinak ve Swiftu kdovíjaký zázrak nevidím, ale k dosažené metě gratuluji.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Osobně považuji přerod "nepravého" Swifta v generaci MZ (od 2005) a následně i NZ za jednu z nejdramatičtějších a přitom nejpovedenějších změn v rámci běžných spotřebních aut vůbec. Dá se to vyjádřit jedině známým "nebe a dudy". Jistěže Swift není kdovíjaký zázrak, je to "jen" v průběhu času stále drobně vylepšované, nenáročné, spolehlivé a aspoň pro mě vzhledově atraktivní malé auto. Stejně jako před pár lety,výborná volba do města a okolí pro dva nebo malou rodinu, přičemž tě neutrápí ani na případných delších cestách. Verzi Sport, jakkoliv je to auto zábavné a dle mého gusta, bych za příčinu prodejních úspěchů ovšem neoznačil.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Ne to s tím Sportem ne, ale když vzpomenu na výkyvy prodejů po odvysílání Top Gearu s Yetim... A s tou modernizací máš pravdu - na vzhledu a prostornosti toho moc nezměnila, ale ten interiér považuji dodnes společně s hranatkou ve fabii 1. generace za etalon vzhledu i zpracování.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale taky faktem je, že to autíčko je prostě zábavné 😄 Sám sem řídil všechny motorizace, které byly na trhu před 4mi lety a i v základu to je mrštný malý hajzlík 😄 Jsem na větší auta, ale Swifta bych si na popojíždky po městě klidně koupil 😄
augustin
V AT maju obrovsky uspech!!! Na "vine" je ponukany pohon 4x4 a taky najst v tejto klasse je skor umenie. Suzuki a s tym trafil do cierneho! A navyse excellentna aktivna bezpecnost, s takou sa hocijake auto pochvalit naozaj nemoze. Cena je viac nez skvela a spolahlivost (mame tu take vo firme), bez namietky!
Petrko
Pozoruhodná věta. "Pak tu máme vozy, na které by automobilky nejraději zapomněly (například Ford Escort) a střídá je podobný automobil, avšak s jiným označením." Myslíte ten Escort kterého se za dobu výroby prodalo víc než 4.000.000 kusů a to pouze ve Velké Británii a celkem více než 20.000.000ks. Pochybuji že Ford by rád zapomenul na tento model.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Tak to jsou takové ty laciné keci redaktora, které mají přidat pár znaků navíc a článek opticky obohatit. Napoprvé člověk nechápe a většinou přeskočí. Občas se v tom ale zapitvá a vyplavou neskutečné pasvily. Co si má pak člověk o redaktorovi !auto.cz! myslet...
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Nedůtklivost příznivců značky je pochopitelná a je třeba s ní počítat. Přejmenovat klíčový model, prodávaný v milionech kusů, k tomu už musí být důvod. Toyota se s Aurisem v Evropě chtěla u Corolly zbavit image nudného auta pro důchodce s nijak zázračnými prodeji. Poslední Escort se potýkal se spolehlivostí, která jméno silně poškodila a Ford neměl chuť pověst pracně napravovat. Namísto toho začal s čistým štítem.
Petrko
Nejde o nedůtklivost příznivců značky, jde o pouhá čísla. To že poslední modelová řada Escortu nebyla zrovna o.k ještě neznamená že by Ford chtěl na Escort zapomenout. Prosím zkuste jmenovat kolik značek vyrobilo od jednoho modelu přes 20 milionů kusů. Já to vím mě, zajímá zda to víte vy.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v indii v malajzii a cine ale v europe velmi nie.... co je skoda.... ano swift je fajn auto ale mam pocit ze nova generacia sa az velmi ponasa na tu krasnu predoslu generaciu ktora bola aj v europe vcelku uspesna... tato nova generacia uz tolko neocarila.... ano je to vacsie je to silnejsie ale stratilo to originalnu tvar.... predosly swift bol jedinecny... tento novy je vlastne uz len akoby predlzeny predosly swift ... predaje vravia v europe jasne... swift je kusovka...z tych 144tisic aut co predala znacka suzuki v eu za rok 2012 .... je swiftov zrejme mozno taka tretina..... to je sice na japonca v eu mozno fajn cislo ale v ramci predajov auta malej triedy v europe je to bieda .....

jedna z pricin neuspechu v eu je podla mna aj v tom ze to auticko nech je akokolvek dobre.... tak ma jednu pre europana dost podstatnu chybu a tou je maly kufor .. 211 litrov je skutocne malo... to je uz aj v citigu viac... aj v pande ci dokonca v starej i10tke... sam tiez keby som chcel japonca a male auto tak swifta vylucim kvoli malemu kufru.... velky kufor mi netreba ale zase tak maly kufor ako ma swift tiez uz nie je dobre.... takych 250 az 300 litrov je dnes v malom aute uz standard.... skoda ze swift trpi tym malym kufrom... inak by to bolo mozno v eu celkom predajne auto ;-\
mirdach
I prdlajs malej kufr, odstěhoval jsem v něm celý byt - tedy kromě skříní, ale ty nenarveš ani do i30 😄 .
swifter
jako nepřekonatelný přibližovadlo pro DVA, pak je i ten kufr se 100 litry na osobu celkem dostačující, jpokud použít ho jako auto byť pro malou rodinu je samozřejmě odsouzen k neúspěchu. Proto ho také nemá cenu poměřovat třeba s Fabkou.

.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pre dvoch je lepsia volba snad aj splash.... sice ano ma to len 178 litrov ( bez dvojiteho dna 202 litrov )kufor ale ak zadne sedacky nevyuzivas tak mas vlastne kufor obrovsky 😄 sklopis sedacky v splashi a mas 1000 litrovy kombik.... a mas aj lepsi vyhlad.. sedi sa trosku vyssie

swift 1,2: max 165km/h... zrychl 12,3s

splash 1,2: max 175km/h... zrychl 12s... zaujimave

spotreba je u oboch aut fakticky zhodna.... ja by som bral splash.... dokonca mam pocit ze aj vzadu je v nom viac miesta ako v swifte kedze sa sedi vzpriamenejsie a strecha je vyssia
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
cca 330 tisic kusu jednoho modelu pripada nekomu jako mala???