Ekonomika
Dylan McKay
0
To je nějaká drahota, ne? Myslel jsem si, že tyhle auta stojí podstatně míň, že stačí jít jen vrátit flašky... 😐
gld
0
nie každý je taký alkáč 😉
Dylan McKay
0
Statistika teda kecá... >😁
Malé, levné auto... to je deprimující kombinace. Pokud to dobře chápu, nížeji jít už prostě ani není možné... To máš třeba jako s botama, představ si, že by sis šel koupit nové tretry a tvým hlavním zájmem by bylo, aby byly co nejlevnější... Tedy, aby bylo jasno, jsou také velká a drahá auta. Ta si zpravidla kupují lidé proto, že v těch autech chtějí jezdit. Jací lidé si kupují auta nejmenší a nejlevnější... no, nebylo by špatné si udělat nějakou socio studii, co?
Ale abychom tu nemalovali švorcčerta na zeď. Každá třída má své propadáky i své premianty. O propadácích psát nemusím, ty znáš určitě dobře i ty, ovšem je potřeba si vypsat ty preminaty (skončíme to v abecedě u písmene "S" -
1. Peugeot 206+ (za nehasnoucí karoserii)
2. Peugeot 206+ (za prvotřídní nový vnitřek)
3. Peugeot 206+ (za neprostituční, přesto nízkou cenu)
4. Citroen C3 (zejména za vnitřní prostor)
Hele, na druhou stranu... Thalia za 194, odečti bonůsek od prodejce, bratru 10 tisíc, to máme 184, odečti depeháčko - 35 tisíc, a... posaď se, THALIA za necelých stopade... to tu utrácí řada lidí za víkendové pobyty v evropských metropolích. No vidíš, a ty s tím objedeš šestnáckrát zeměkouli. Tak si vyber...
Ale abychom tu nemalovali švorcčerta na zeď. Každá třída má své propadáky i své premianty. O propadácích psát nemusím, ty znáš určitě dobře i ty, ovšem je potřeba si vypsat ty preminaty (skončíme to v abecedě u písmene "S" -
1. Peugeot 206+ (za nehasnoucí karoserii)
2. Peugeot 206+ (za prvotřídní nový vnitřek)
3. Peugeot 206+ (za neprostituční, přesto nízkou cenu)
4. Citroen C3 (zejména za vnitřní prostor)
Hele, na druhou stranu... Thalia za 194, odečti bonůsek od prodejce, bratru 10 tisíc, to máme 184, odečti depeháčko - 35 tisíc, a... posaď se, THALIA za necelých stopade... to tu utrácí řada lidí za víkendové pobyty v evropských metropolích. No vidíš, a ty s tím objedeš šestnáckrát zeměkouli. Tak si vyber...
206+ je dobrá volba, ale ten motor je spíš na městské courání pěší zónou ;-\ Je to škoda protože jako celek budí dobrý dojem. Thalia je dobrej kauf 😉 Za 250 motor 1,4 16v v plné palbě to je slušná nabídka.
Za vnutorny priestor by som dal bod aj Fordu. Vyfasol som Fusion kdesi v anglicku z pozicovne, a aj ked motoricky to bola lemra, vnutri bolo prekvapivo dost miesta pre 4 ludi. Plus dostatocny kufor. C3-ku nemam vyskusanu, ale pochybujem ze by tam bolo viac miesta...
Kombinácia motor a výbava vychádza dobre u Forda. Za 300 už je slušné zvezenie v dobrej výbave. :yes😒br />
Ak ísť s cenou dole nezostáva než sa pozrieť na Tháliu alebo Aveo. Tam to tiež nie je márne. Na image sa v tejto triede snáď nikto hrať nechce...
206 môže byť fajn, ale s motorom 1,1 som trochu odjazdil v pred pár rokmi a je to odpad. S týmto na vás budú trúbiť a blikať aj Felicie 1,3 40kw. Favoritom za to ani nebudete stáť... 8-s
206 môže byť fajn, ale s motorom 1,1 som trochu odjazdil v pred pár rokmi a je to odpad. S týmto na vás budú trúbiť a blikať aj Felicie 1,3 40kw. Favoritom za to ani nebudete stáť... 8-s
Ta Dacie ve vybavě žebrak za takovy prachy???To si nekdo koupi?Ani se nedivim že už se neprodává tak jako nazačátku...
A ty ceny u Chevroletu nejsou aktualni,[odkaz]
A ty ceny u Chevroletu nejsou aktualni,[odkaz]
Ja keď si spomeniem čo som zahučal v roku 2002 za Fabiu vo výbave jaskyňa 😒 Bez mihnutia oka pýtali nejakých 380.000,- Potom pustil na 350.000,- a ja som bol šťastný jaký kauf som spravil 😄. 1.4 8v 50 Kw, eletrika vpredu (len okná) 2x airbag, Palubný počítač, a centrál ( nie diaľkový ). Ale s láskou spomínam...
Vždyť je z nich nejlevnější.
Komu se zdají být tyto auta drahá, ať zavzpomíná na dobu asi před 10 až 11 lety kolik stála Škoda Felicia. Nebo když porovnám cenu Punta Classic po faceliftu při uvedení na náš trh(to máme doma v základní výbavě) a nynější cenou, tak je rozdíl asi 80 tisíc kč. :yes:Zde je dobový ceník punta z roku 2003
[odkaz]
[odkaz]
patri do rovnakej triedy a najlacnejsia verzia Classic 1.2 HTP/44kW 5stup. mech. stoji 229 900 Kc a to je rovnako ako najlacnejsi Fusion. Neviem dojst na to, preco v zozname Fusion je a Fabia nie.
tak ono tam toho chybi vic - kolínska trojčata, Hyundai Accent, Opel Agila/Suzuki Splash, Subaru Justy, Suzuki Swift, VW Fox - a to se drzim pouze ve tride malych aut, pokud uz bys tam chtel zaradit i Fabii, tak by tam chybeli prakticky vsichni konkurenti
Přesně tak. Nejmenší auta na trhu tam chybí prakticky komplet. Třeba ještě Renault Twingo, Fiat Panda,...
Zajímalo by mě podle jakýho klíče byl tento nereprezentativní výběr vytvořen ;-\
Že by po dohodě s prodejci ve stylu: "Hele, dejte do toho přehledu xxxxx, toho máme plný sklady a potřebujeme se ho zbavit, xxxxx tam nedávejte, na to se teď čeká tři měsíce" 😉
Zajímalo by mě podle jakýho klíče byl tento nereprezentativní výběr vytvořen ;-\
Že by po dohodě s prodejci ve stylu: "Hele, dejte do toho přehledu xxxxx, toho máme plný sklady a potřebujeme se ho zbavit, xxxxx tam nedávejte, na to se teď čeká tři měsíce" 😉
znova: snaha o cenovy prehled je chvalihodna, jenze ne vsechno se ma tak, jak se to tady pise.. uvedu zase priklad seata:
pisete, ze "ibiza pepe" 70ps je k mani za 275tis.
ano, ale "nova ibiza" reference 5dv. 70ps je za 249tis.
tak proc se tady vubec bavime o "pepe" ?!
pisete, ze "ibiza pepe" 70ps je k mani za 275tis.
ano, ale "nova ibiza" reference 5dv. 70ps je za 249tis.
tak proc se tady vubec bavime o "pepe" ?!
... U mě boduje za velmi příznivý poměr mezi cenou a užitnou hodnotou. Po stránce kvality zpracování není špatná a může se pochlubit skvělou spolehlivostí. Základní motor je držák, stejně tak podvozek. Jistě, svá nejlepší léta má dávno za sebou, ale přesto neurazí (zejména na českých "silnicích").
Navíc, v nové generaci se na ní dá i trochu dívat. Automobil má charakter milého, lidového vozidla, které si na nic nehraje :yes:
Navíc, v nové generaci se na ní dá i trochu dívat. Automobil má charakter milého, lidového vozidla, které si na nic nehraje :yes:
Máš recht :yes: ale udivuje mě jedna věc. Thalia Privilége 1,4 16v za 250, Clio storia dinamique 1,2 16v za 250. Ta cena za Clio Storia je mozna "vysoka" pomer cena/uzitna hodnota hraje jasne pro thalii tak by me zajimalo kdo si koupi clio storia?
Nejnovější ceníky těchto aut jsem poslední obou nějak moc nesledoval, ale to, co říkáš, je zajímavé... u mě by vyhrála Thalia (pokud bych chtěl praktické auto za nízkou cenu)... to Clio Storia malinko ztrácí smysl...
Také NEsleduji ceníky těchto aut, milý Avantime, ale dnes mi přišla nová nabídka českého Citroën😒br />
C3 s klimatizací airbagy a ABS od 199.900 kč :yes:
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
Jak se dozvěděli o tvé současné tíživé finanční situaci...? >😁
Ale jsou docela pružní, místo nabídky C5, hned poslali C3..., ...tak to už moc neváhej, nebo ti příští týden přijde (matematicky) nabídka na C1, a potom už jen skůtr, kolo, kolečkové brusle, žabky... >😒]
Ale jsou docela pružní, místo nabídky C5, hned poslali C3..., ...tak to už moc neváhej, nebo ti příští týden přijde (matematicky) nabídka na C1, a potom už jen skůtr, kolo, kolečkové brusle, žabky... >😒]
To v tom mailu bylo TAKÉ😒br />
Citroën C1 od 164.900 kč 😄
PS: Já mám brusle Nike (myslíte že ty od Citroën budou LEPŠí? 😉
PS: Já mám brusle Nike (myslíte že ty od Citroën budou LEPŠí? 😉
nike je siroky pojem, ktory moc o kvalite korcul nehovori.Ine parametre urcuju kvalitu korcul. 😉
To (přiznávám) NENí moc moje "parketa" 😉
PS: Já jsem opravdu HODNĚ "rekreační" SPORTovkyně
Dobrou noc 😄
PS: Já jsem opravdu HODNĚ "rekreační" SPORTovkyně
Dobrou noc 😄
Pokud mají v základu ABS a ESP tak určitě... :yes: 😉
I s klimou???? Tak to je určitě cena při využití leasingu... nebo ne?
Dobrou noc 😄
Dobrou noc 😄
Zdravím Vás, Kylie.
Myslím, že je to dobrá nabídka. S Citroënem C3 mám příjemné zkušenosti, takže beru :yes:
Myslím, že je to dobrá nabídka. S Citroënem C3 mám příjemné zkušenosti, takže beru :yes:
Docela mne to PŘEKVAPILO - jestli v tom není nějaký "háček", tak je to asi docela LÁKAVÁ nabídka (a TomTom navigace k tomu 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
C3 mě zaujala obratností, příjemným komfortem, pružností motoru (1,1) a skvělým výhledem z vozu. Ideální vůz do města :yes:
Navíc, ta akce, jak říkáte, je opravdu lákavá.
Hezký večer 😄
Navíc, ta akce, jak říkáte, je opravdu lákavá.
Hezký večer 😄
Skvelé auto pre dvoch. Motoricky, priestorom, vyhladom, aj cenou. Vzadu je uz na dnesnu dobu primalo miesta. V tom je lepsia aj obycajna Fabia.
no uz ani pre dvoch tam nie je moc miesta.Este sofer ako tak, ale spolujazdec uz ma pramalo miesta na sirku na nohy a ma si problem urobie ake take pohodlie.Ale inak celkom pekne to auto zehli nerovnosti a je pomerne tichucke, ale vzadu je to pre dospelych ludi utrpenie a to doslova. 😉
Do C3 jsem přesedal právě z Fabie. Jelikož jsem vždy sedával vpředu, nevím, jak je na tom s prostorem pro zadní cestující. Nicméně, vůz mě překvapil :yes😒br />
Zajímavý byl kontrast mezi Fabií (jakožto automobilem, vyladěným spíše na tvrdší notu - odpružení, sedadla a karosérie) a C3 (což je spíše komfortní a příjemný polštář na kolech)...
Zajímavý byl kontrast mezi Fabií (jakožto automobilem, vyladěným spíše na tvrdší notu - odpružení, sedadla a karosérie) a C3 (což je spíše komfortní a příjemný polštář na kolech)...
Jazdou sú tieto dve autá neporovnateľné. C3 je pohodlím a pocitovo o celý vesmír vpredu.
Dle českých (a trochu i slovenských) statistik vidno, že v "zdejších krajích" to má NAPROSTÁ většina lidí ráda "natvrdo" 😄
PS: A jako bonus s HORŠíM motorem 😉
PS: A jako bonus s HORŠíM motorem 😉
Ja som šiel s benzínom1.4 a musím povedať, že to bola absolútna lahoda. Do mesta a na kratšie trasy maximálne vpohode, myslím, že ani na diaľnici by to nijaká tragédia nebola. Utlmenie motora aj podvozka je na solídnej úrovni, cez nerovnosti prejde pomerne mäkko a bez väčších rázov, veľké okná a super výhľad dobrý pocit ešte umocňujú. Je to smutné, ale o Fabii toľko superlatívov skutočne uviesť nemôžem, hoci jej prvú generáciu som si po príchode druhej začal ceniť viac.
Doporučuji vyzkoušet NAFTU 1.4 HDi (dnes sice již "postarší" motor, ale stále provozně VELMi příjemný - tam Fabia s tříválcem opravdu NEobstojí), jinak ten 1.4 benzín co chválíte pomalu také "končí" - měl by brzy dorazit nový ze spolupráce s bmw - informace jsou bohužel velmi "omezené" - "oficiálně" je oznámeno JEN to že po docela (hodně) povedeném 1.6 v několika výkonových verzích se pracuje na dalším "společném" motoru automobilek PSA/bmw, ale "konkrétnosti" bohužel zatím ŽÁDNÉ (snad jen že bmw v příští generaci řady 1 bude "začínat" právě BENZÍNovou 1,4kou) 😉
Pěkný den 😄
Pěkný den 😄
Tú 1.4 vlastní svokor, odtiaľ moja skúsenosť. Fabiami jazdím vpodstate denne. Aj tým naftovým trojvalcom 1.4, musím povedať, že to nie je zlý motor, má ale dve veľmi zásadné chyby - hluk a vibrácie. Za obe spomínané vlastnosti by sa nemusel hanbiť ani 30-ročný traktor. Ale zase potiahne, aj keď mu treba trochu šliapnuť na krk, čo sa nedá považovať za plus, ale ani za chybu, proste taký je. Príjemné je, že aj pri rýchlej jazde má super nízku spotrebu. Ale v rodinnom aute by som ho určite nechcel.
Tak "svokor"? Tak to asi bude nějaký "příbuzný" (?) - NAPROSTO NEtuším "jaký" 😄
Problém onoho 1.9 TDi po amputaci jednoho válce je, že i OSTATNí motory "táhnou" (díky 4 válcům tak nějak "klidněji"), že i OSTATNí motory tohoto objemu mají docela "rozumnou/malou" spotřebu a že OSTATNí motory neHLUČí a zdaleka tak neVIBRUJí - tolik z mého pohledu k třím válcům pojmenovaným 1.4 TDi
Pěkný den (raději se 4mi.. 😄
Problém onoho 1.9 TDi po amputaci jednoho válce je, že i OSTATNí motory "táhnou" (díky 4 válcům tak nějak "klidněji"), že i OSTATNí motory tohoto objemu mají docela "rozumnou/malou" spotřebu a že OSTATNí motory neHLUČí a zdaleka tak neVIBRUJí - tolik z mého pohledu k třím válcům pojmenovaným 1.4 TDi
Pěkný den (raději se 4mi.. 😄
U TEBE boduje "něco" s bránou do života ve znaku...no tos mi zas vyrazil dech... :yes: >😁
...že se už na ni teď dá (skoro) i dívat, je ale pravda... 😉
...že se už na ni teď dá (skoro) i dívat, je ale pravda... 😉
Tak priznám sa, kamoš, to už radšej Daciu Logan ako Thaliu. 😉
Logan je vyváženější a bytelnější, asi i o něco prostornější... ale pořád na mě působí laciněji, než Thalia 😉
uplne jedno, smejd ako smejd. 😉
No, ani jeden vůz bych tak zcela jednoznačně nenazval 😉
Jedná o vozy za malý peníz (což je na první pohled evidentní), které odvedou solidní práci. Ale lahůdkou opravdu nejsou (ani si na to nehrají).
Jedná o vozy za malý peníz (což je na první pohled evidentní), které odvedou solidní práci. Ale lahůdkou opravdu nejsou (ani si na to nehrají).
Pocuj, kamarat, ty najprv trochu porozmyslaj kym nieco napises. Aby si nakoniec nebol z tych, co ani toho "smejda" nemaju...
preco na mna hned utocis? Je tam smajlik, tak to trosku ber s humorom.
Za tie peniaze nemozeme cakat zazraky, ale su to jednoznacne auta, ktore dnes nesplnaju naroky na kvalitu, komfort a bezpecnost.Je 21 storocie. 😉
Za tie peniaze nemozeme cakat zazraky, ale su to jednoznacne auta, ktore dnes nesplnaju naroky na kvalitu, komfort a bezpecnost.Je 21 storocie. 😉
Vsak ked hned taku volovinu trepnes... >😁
Ukaz mi, v com nesplnaju naroky na kvalitu, komfort a bezpecnost. Menovite Thalia, Logan je predsa len stavany pre ine trhy ako tie zapadne, a kupodivu aj tam slavi usech. Takze mi Tvoje tvrdenie pride ako prinajmensom nepodlozene. 😉
Ukaz mi, v com nesplnaju naroky na kvalitu, komfort a bezpecnost. Menovite Thalia, Logan je predsa len stavany pre ine trhy ako tie zapadne, a kupodivu aj tam slavi usech. Takze mi Tvoje tvrdenie pride ako prinajmensom nepodlozene. 😉
Ja som sedel v THALII a stacilo mi.Taktiez crash testy su o nicom.Vybava v zaklade o nicom.Proste je to Low end.Ja by som v tom urcite moje deti nevozil, radsej by som si kupil ojazdene moderne auto za tie iste peniaze. 😉
Zase tvrdenie bez podkladu - pis konkretne.
preco prepisujes prispevky, to nehadze na teba moc dobre svetlo.
Odpoviem Ti aj na to co si zmazal, ojazdene moderne je vsetko okrem DACIA,THALIA a LADA.
Ake chces podklady? Ved si vyhladaj sam CRASH testy, sadni si do toho a pozri sa na materialy v interiery, to je uroven felicie.Pozri sa na celkovu technicku vyspelost.Zavri a otvor dvere na tychto autach a ak si clovek 21 storocia, tak na to prides sam.
Pozri si testy tychto aut a uvidis ako ich hodnotia na celom svete. 😉
Odpoviem Ti aj na to co si zmazal, ojazdene moderne je vsetko okrem DACIA,THALIA a LADA.
Ake chces podklady? Ved si vyhladaj sam CRASH testy, sadni si do toho a pozri sa na materialy v interiery, to je uroven felicie.Pozri sa na celkovu technicku vyspelost.Zavri a otvor dvere na tychto autach a ak si clovek 21 storocia, tak na to prides sam.
Pozri si testy tychto aut a uvidis ako ich hodnotia na celom svete. 😉
Prepisujem svoje prispevky, nie tvoje. Zbadal som, ze som reahgoval iba na zmenu temy, nie na to povodne, o co mi vlastne ide.
Thalia a uroven Felicie...kup si okuliare kamo, alebo skor presadni zo starej Thalie do novej, OK?
Navyse netusim, odkedy uroven auta urcuju len plasty v interieri...
Thalia a uroven Felicie...kup si okuliare kamo, alebo skor presadni zo starej Thalie do novej, OK?
Navyse netusim, odkedy uroven auta urcuju len plasty v interieri...
precitaj si aj to ostatne co je v texte kamo.
Prepisujes svoje prispevky, ale tie prispevky su pisane pre toho, kto s tebou vedie debatu a to opakujem svedci o niecom. 😉
Prepisujes svoje prispevky, ale tie prispevky su pisane pre toho, kto s tebou vedie debatu a to opakujem svedci o niecom. 😉
Samozrejme, Dacia je niečo iné. Jednoduchšia, robustnejšia a odolnejšia ako bežné autá, napríklad sestra Thalia. Myslím, že za podobné peniaze by som ju volil radšej, ponúka viac priestoru, ľahšiu údržbu a myslím, že aj viac znesie ako Thalia. 😉
Mě se celkem zamlouvá MCV - praktické, prostorné a velmi výhodné. Navíc, v nějaké slušivé metalíze vypadá i celkem k světu 😄 U faceliftovaného Loganu byly také použity o něco modernější prvky v interiéru, dříve známé ze Sandera.
Na Thalii je reprezentativnější znáček. I když design je modernější, není tak přesně vyvážený, jako na Loganu sedan.
Na Thalii je reprezentativnější znáček. I když design je modernější, není tak přesně vyvážený, jako na Loganu sedan.
Tak priznám sa, kombík Logan by mi bol sympatickejší krátky, bez predĺženého rázvoru. Je natiahnutý ako jazvečík, jasne priestor je bezkonkurenčný, ale skús s tým parkovať v meste...
Máš pravdu, možná bude problém s manévrovatelností. Dlouhý opravdu je, ale smekám před prostorností a praktičností.
Strejda má MCV, musí se s ním víc nadjíždět do zatáček kvůli tomu rozvoru a parkování taky není úplně jako u nějakýho mikro auta, ale zase tam jde naložit plno krámů a auto si hned nesedne na zadek jako třeba oktávka s obrovským převisem. A dobře se s tou 1.6 tahá karavan - dlouhej rozvor = skvělá stabilita za jízdy. A ani tolik nežere, i s tím karavanem jezdí mezi 8-9 litrama.
podle mě je velice zajimavá nabídka NISSAN NOTE...za málo peněz hodně muziky,na našem trhu opomijené supermini,přitom ho v autocaru docela chválí 😉
Nissan Note je skvělý vůz. Cením si útulného interiéru, který může být ve světlém provedení i v základních verzích (alespoň tomu tak bylo, když jsem se o tento vůz zajímal podrobněji).
Ibaže NOTE nikdy nebol lacným autom - neviem o súčasných akciách.
Nevím přesně, kolik Note stojí dnes, ale cca před rokem jsme o něj měli celkem zájem. Byl celkem výhodný a hlavně - po všech stránkách má co nabídnout.
Nas drzal cenou...mali sme strop a nejaku tu desiatku tisic nizsie. Pacil sa, za podobnu cenu bol Jazz, ktory sa tiez pacil, ale aj vacsi Matrix alebo dobre vybaveny Accent. nakoniec vznikla potreba vozit vzadu 3 detske sedacky a bolo rozhodnute....nove auto sa nekonalo... 😉
Tak na tři dětské sedačky jsou tu vhodnější kandidáti, než některá miniMPV.
Ale co se týká Jazzu, to auto je skvěle praktické a spolehlivé. Přitom nevypadá vůbec špatně, což je u Japonce svátek. Matrix je podle mě silně překonaný (i když možná spolehlivý) vůz. U mě by vyhrál Note.
Ale co se týká Jazzu, to auto je skvěle praktické a spolehlivé. Přitom nevypadá vůbec špatně, což je u Japonce svátek. Matrix je podle mě silně překonaný (i když možná spolehlivý) vůz. U mě by vyhrál Note.
myslím,že je určitě pod 300k
[odkaz]
[odkaz]
Moze byt - ked som sa ja on zaujimal, bol pomerne drahy....hooodne cez 400 Sk, a to este bola najnizsia prijatelna vybava....
chce to mít ostré lokty a mít pořádně prořízlou hubu,když jsem vloni v červenci (júli)kupoval auto tak jsem ukecal 196000 kč slevu 😄 😄 😄 😄 😄
ceníková cena 996,prodejní 800 (vč dph)
ceníková cena 996,prodejní 800 (vč dph)
Hmmm :yes:
PS: Mohla bych si vás "zamluvit" až si příště půjdu koupit auto? 😄
PS: Mohla bych si vás "zamluvit" až si příště půjdu koupit auto? 😄
Nekupoval si nahodou nejaky Ssangyong?
Ja som mohol mat Rodius 4x4 vo full vybave za 750 tis. Sk... >😁
Ja som mohol mat Rodius 4x4 vo full vybave za 750 tis. Sk... >😁
Ja som mohol mať novú Carreru GT, len som na ňu nemal peniaze... :no: >😁
No, so splatkami by som to mozno nejak bol zvladol....ale co s takym hebedom? >😁
Ide o to, ze predavac vo mne asi vycitil kuncofta, lebo postupne stiahol cenu (behom par chvil) o poriadnu palku... 😉
Ide o to, ze predavac vo mne asi vycitil kuncofta, lebo postupne stiahol cenu (behom par chvil) o poriadnu palku... 😉
Říkáš..., vycítil tvůj dobrý vkus, jo... :yes: >😁
obludil ho svým luzným zjevem >😒]
Ďakujem za komplimenty, páni...skôr som si ten voz dôkladne celý preliezol aj vyskúšal...keby chlapík vedel, že nemienimkupovať, asi by sa toľko nesnažil... 😉
Ten byl na to zvyklý..., jinak by u takové značky moc dlouho nemohl vydržet... >😒]
Mno, mať trochu lepšiu kvalitu, tie vozy by ťažko hľadali konkurenciu. Rodius - MPV s obrovskym vnutornym priestorom, lux. výbavou, pohonom 4x4 vrátane uzávierky a 5-valcom od Mercedesu... 😄
Už len skúsnuť tenkontroverzný vzhľad, aj keď práve tento model bol spredu celkom OK, zozadu je to divočina....
Už len skúsnuť tenkontroverzný vzhľad, aj keď práve tento model bol spredu celkom OK, zozadu je to divočina....
pre pana jana, to nemozes mysliet vazne. :no:
odvez sa, vyskúšaj a potom niečo píš...samozrejme, vzhľad môže človeka odradiť a tiež nie mercedesovská lvalita body nepridá...ale ukáž mi iné, podobne veľké, variabilné a vybavené MPV za takú cenu...napadá mi akurát Grand Voyager, ale ten je predsa len o dosť drahší, potom už jedine Multivan a podobne, ale to už má od MPV ďalej, to je skôr mikrobus
ja porovnavam kvalitu podla inych kriterii ako Ty.Ty podla tvojich vyjadreni pozeras na velkost a uzitkovost auta a jeho vybavu / cena.
Upresnil by som to asi takto:Co najviac priestoru a vybavy za co najnizsiu cenu.Ale to same hovori o kvalite toho vyrobku.
Radsej sa budem vozit v mansom vozidle s mansou vybavou, ale s kvalitou na urovni 21 storocia. 😉
Upresnil by som to asi takto:Co najviac priestoru a vybavy za co najnizsiu cenu.Ale to same hovori o kvalite toho vyrobku.
Radsej sa budem vozit v mansom vozidle s mansou vybavou, ale s kvalitou na urovni 21 storocia. 😉
Konči už, ty 21. storočie...
Trepeš nezmysly.
Trepeš nezmysly.
Kde? Ve třech Áčkách...? 😄 😄 😄
ne byl to X-TRAIL a bylo to u ofiko dealera v hk.je fakt,že jsem dva dny mejloval a telefonoval,ale stálo to za to >😒] :yes:
...a nakonec ti k němu prodali i motor... 😉
po faceliftu o poznání dospělejší tvář...
To je taky pravda. Díky faceliftu dospěl. I když, jeho design mě nikdy za srdce nechytil... prvně mi vadily zadní svítilny, poté bradavice na předních světlometech...
ty bouličky na světlech nejsou samoůčelné,vidíš,kde končí auto,tudíš se lépe orientuješ a víš kde je konec,resp.začátek auta.když světla svítí,je to dobře vidět...(mám to na x-trailu a micře)
p.s.note není out 😉
p.s.note není out 😉