Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Přehled cen nových aut na českém trhu: Nejlevnější malé vozy (červen 2009)

Diskuze (124)
Nabídka v segmentu malých vozů na českém trhu zahrnuje přes 40 modelů. První část našeho přehledu aktuálních cen obsahuje ty nejlevnější z nich, které lze zpravidla v nejvyšší výbavě a s nejsilnějším motorem pořídit do 300 tisíc Kč.

Do první části našeho přehledu jsme vybrali nejlevnější automobily v třídě malých vozů.

Většinou se jedná o starší generace modelů, které se prodávají souběžně se svými nástupci a plní úlohu dostupnějšího malého modelu dané značky. V přehledu ale nechybí ani jedny z vůbec nejlevnějších aut na českém trhu – Dacia Sandero, Renault Thalia a Lada Kalina – a zařadili jsme i nejprodávanější zahraniční vůz v této třídě, Ford Fusion.

Ceny sice jen výjimečně začínají pod 200 tisíci korun, ale na druhou stranu se jen v případě nejdražších verzí přehoupnou přes 300 tisíc Kč.

Citroën

Citroën C3 je po sedmi letech na trhu v závěru svého modelového cyklu. To se projevuje na příznivých cenách tohoto modelu, které v aktuální akci začínají na 229.900,- Kč. Základní výbava Furio obsahuje klimatizaci, dva airbagy, posilovač řízení, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka a výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

SX Pack k tomuto bohatému základu za příplatek 20 tisíc Kč přidává boční airbagy, rádio s CD/MP3 přehrávačem, přední mlhovky a nárazníky a dveřní lišty celé v barvě karoserie. K tomu je možné přiobjednat paket Plus – tempomat a zadní parkovací senzory za 15 tisíc Kč a automatickou klimatizaci společně se světelným a dešťovým senzorem za 9 tisíc Kč.

Citroën C3 - akční ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,1i 1,4i 1,4 HDi
Převodovka 5M 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1124 1360 1398
Válce/ventily 4/2 4/2 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 44/5500 54/5400 50/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 94/3300 118/3300 160/2000
Max. rychlost [km/h] 157 167 163
Zrychlení 0-100 km/h [s] 15,9 12,4 13,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,0 6,1 4,4
Akční cena Furio [Kč] 229.900,- 249.900,- 289.900,-
Akční cena SX Pack [Kč] 249.900,- 269.900,- 309.900,-
Dacia

Dacia Sandero ve svém nejlevnějším provedení stojí 179.900,- Kč. Je tak úplně nejlevnějším autem v dané třídě, přitom nepatří k těm nejmenším. Cena je vykoupena použitím staršího osmiventilového motoru 1,4 l o výkonu 55 kW (ve vyšších výbavách je i silnější 1,6 se 64 kW) a jen tím nejnutnějším v základní výbavě. Zákazníci se tak musí spokojit jen s airbagem řidiče, ABS, otáčkoměrem, multifunkčním ukazatelem (hodiny, počítadlo km, stav paliva) a zapalovačem.

Položky obvyklé v jiných modelech už v základu, jako je airbag spolujezdce, posilovač řízení, výškově nastavitelné přední pásy, možnost recirkulace vzduchu v kabině nebo osvětlení zavazadlového prostoru, jsou součástí výbavy Ambiance, která je o 30 tisíc Kč dražší. Ta dále obsahuje elektrické stahování předních oken a centrální zamykání s dálkovým ovladačem.

Dacia Sandero - ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,4 (75 k) 1,6 (90 k) 1,5 dCi (70 k) 1,5 dCi (85 k)
Převodovka 5M 5M 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1390 1598 1461 1461
Válce/ventily 4/2 4/2 4/2 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 55/5500 64/5500 50/4000 63/3750
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 112/3000 128/3000 160/1700 200/1900
Max. rychlost [km/h] 161 174 157 167
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,0 11,5 15,0 13,0
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,0 7,2 4,5 4,6
Cena Access [Kč] 179.900,- - - -
Cena Ambiance [Kč] 209.900,- 219.900,- 257.900,- -
Cena Arctica Music [Kč] 229.900,- 239.900,- 271.900,- 288.900,-

Provedení Arcitca Music za dalších 20 tisíc Kč navíc přidává chromovanou masku chladiče, ochranné lišty dveří v barvě karoserie, palubní počítač, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče, přední mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, dělená zadní sedadla a rádio Pioneer s podporou MP3. Sandero lze dále dovybavit litými koly (9 tisíc Kč) a bočními airbagy (4.500,- Kč).

Fiat

Fiat v dubnu zlevnil Punto Classic, třídveřové provedení s motorem 1,2 8V tak obohatilo řady aut, které je možné pořídit pod 200 tisíc Kč, konkrétně za 196.900,- Kč. Ten samý motor s pětidveřovou karoserií je o 13 tisíc Kč dražší a v nabídce je i turbodiesel 1,3 MultiJet.

Výběr „zjednodušuje“ existence jediného stupně výbavy. Ten ovšem obsahuje vše podstatné – elektrický posilovač řízení, ABS, dva airbagy, centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, dělená zadní sedadla, výškově nastavitelný volant a sedadlo řidiče a otáčkoměr. Připlatit si lze za klimatizaci (35 tisíc Kč), rádio (9 tisíc Kč), přední mlhovky (4 tisíce Kč), okenní airbagy (10 tisíc Kč) nebo ESP+Hill Holder (20 tisíc Kč).

Fiat Punto Classic
Motor 1,2 8V 3dv. 1,2 8V 5dv. 1,3 MJET 16V 5dv.
Zdvihový objem [cm3] 1242 1242 1248
Válce/ventily 4/2 4/2 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 44/5000 44/5000 51/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 102/3000 102/3000 180/1750
Max. rychlost [km/h] 155 155 164
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,3 14,3 13,4
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,7 5,7 4,5
Cena Classic [Kč] 196.900,- 209.900,- 271.900,-
Ford

Kombinace velkého vnitřního prostoru, nízkých akčních cen a bohaté výbavě stojí za prodejním úspěchem Fordu Fusion, kdy tento model dlouhodobě poráží nejen modernější Fiestu, ale i veškerou konkurenci kromě Škody Fabia.

Základní výbava Ambiente je dostupná jen s motorem 1,25 Duratec. Obsahuje dva airbagy, rádio s CD přehrávačem, elektrické stahování oken, centrální zamykání, elektricky ovládáná zpětná zrcátka, otáčkoměr a posilovač řízení. Provedení Comfort znamená za příplatek 20 tisíc Kč silnější motor 1,4 Duratec a řadu prvků výbavy navíc. Konkrétně manuální klimatizaci, kůží potažený volant, dálkový ovladač k centrálnímu zamykání, kryty zrcátek a ochranné dveřní lišty v barvě karoserie a přední mlhovky.

Ford Fusion - akční ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,25 Duratec 1,4 Duratec 1,6 Duratec 1,4 TDCi
Převodovka 5M 5M 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1242 1388 1596 1399
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 55/6000 58/5700 74/6000 50/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 110/4000 124/3500 146/4000 160/2000
Max. rychlost [km/h] 159 163 178 164
Zrychlení 0-100 km/h [s] 15,5 14,0 11,1 16,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,4 6,5 6,6 4,6
Cena Ambiente [Kč] 229.900,- - - -
Cena Comfort [Kč] - 249.900,- - 289.900,-
Cena Collection [Kč] - 264.900,- 284.900,- -
Cena Calero [Kč] - 264.900,- 284.900,- -

Nejvyšší úrovní výbavy je Collection, který za příplatek 15 tisíc Kč proti Comfort přidává automatickou klimatizaci, palubní počítač, středovou loketní opěrku, 15palcová litá kola a kůží potaženou hlavici řadicí páky. Za stejnou cenu se nabízí i verze Calero, ta ke Comfort přidává sadu tmavě šedých ochranných plastů, kryt předního a zadního nárazníku a 15palcová litá kola.

Připlácet lze například za boční airbagy (9 tisíc Kč, možnost získat zdarma v paketu světla pro denní svícení), případně boční a okenní airbagy (18 tisíc Kč), dešťový a světelný senzor (3 tisíc Kč), nebo paket ESP, boční airbagy a palubní počítač (26 tisíc Kč).

Chevrolet

Chevrolet Aveo tako v posledních měsících obsahuje čelní příčky prodejních žebříčků na českém trhu. První cena s motorem 1,2 16V (výkon 62 kW) je 224.900,- Kč s pětidveřovou karoserií, třídveřové provedení je o 10 tisíc Kč levnější. Výbava base obsahuje airbag řidiče (pro spolujezdce za příplatek 6 tisíc Kč), posilovač řízení, otáčkoměr, centrální zamykání, dělená zadní sedadla, rádio s CD přehrávačem, elektrické stahování předních oken, výškově nastavitelný volant a v případě motoru 1,4 16V manuální klimatizaci. Tento handicap pro motor 1,2 16V stírá akční model Komfort, který má klimatizaci zdarma.

LS přidává airbag spolujezdce a boční airbagy, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dálkový ovladač k centrálnímu zamykání a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Za klimatizaci ovšem musí zájemci o motor 1,2 16V v případě této výbavy připlatit 13 tisíc Kč. Nejlépe je vybavena verze LT. Ta už má v každém případě klimatizaci, dále elektrické stahování zadních oken, litá 15palcová kola, ovládání rádia na volantu, přední mlhovky a kůží potažený volant a hlavici řadicí páky.

Chevrolet Aveo pětidveřové - ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,2 16V 1,4 16V 1,4 16V
Převodovka 5M 5M 4A
Zdvihový objem [cm3] 1206 1399 1399
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 62/6000 74/6400 74/6400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 114/3800 131/4200 131/4200
Max. rychlost [km/h] 170 175 170
Zrychlení 0-100 km/h [s] 12,8 11,9 12,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,5 5,9 6,4
Cena Base [Kč] 224.900,- 244.900,- -
Cena Komfort [Kč] 224.900,- - -
Cena LS [Kč] 247.900,- 267.900,- -
Cena LT [Kč] 274.900,- 289.900,- 319.900,-

Třídveřový hatchback je o 10 tisíc Kč levnější, nabízí se ale jen ve vybraných kombinacích.

Struktura nabídky Aveo sedan je odlišná. Jednak základním motorem je 1,2 8V (53 kW), jedna je výbava Base „ochuzená“ o posilovač řízení a má 13palcová místo 14palcových kol. Obsahem se s Base u hatchbacku Aveo shoduje výbava sedanu Direct, obě mají shodnou cenu. I v případě Aveo sedan navíc platí akční model Komfort s klimatizací zdarma.

Provedení Star se shoduje s LS u hatchbacku a Premium s LT. Nejvyšší verze Elite ještě přidává automatickou klimatizaci a boční airbagy.

Chevrolet Aveo sedan - ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,2 8V 1,4 16V 1,4 16V
Převodovka 5M 5M 4A
Zdvihový objem [cm3] 1206 1399 1399
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 53/5400 69/6200 74/6400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 104/4400 130/3400 131/4200
Max. rychlost [km/h] 157 176 170
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,7 11,1 11,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,4 6,7 7,0
Cena Base [Kč] 209.900,- - -
Cena Direct [Kč] 224.900,- - -
Cena Komfort [Kč] 224.900,- - -
Cena Star [Kč] 256.900,- 263.900,- 293.900,-
Cena Premium [Kč] - 277.900,- -
Cena Elite [Kč] - 291.900,- 321.900,-
Kia

Kia Rio je domácí konkurencí Chevroletu Aveo a po příchodu Hyundai i20, který nahradil Getz, přebírá ve skupině Hyundai-Kia úlohu levného modelu třídy malých vozů. Hatchback se po slevě aktuálně prodává za ceny od 219 tisíc Kč, akční ceník smazal příplatek 10 tisíc za karoserii sedan, obě verze modelu Rio tak nyní mají shodné ceny.

Základní výbava Active obsahuje dva airbagy, rádio s CD přehrávačem, otáčkoměr, digitální hodiny, posilovač řízení a výškově stavitelný volant. Active Plus (o 40 tisíc Kč dražší) přidává manuální klimatizaci, kliky a zpětná zrcátka v barvě karoserie, centrální zamykání, výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač, elektrické stahování předních a zadních oken a výškově stavitelné bezpečnostní pásy.

Akční model Samba má navíc 14palcová litá kola a centrální zamykání s dálkovým ovladačem, přitom je o 9 tisíc Kč levnější než Active Plus. Za stejnou cenu je i akční model Sport, který dále bez příplatku přidává sportovní doplňky interiéru a aktivní opěrky hlavy.

Aktivní opěrky hlavy má standardně také výbava Comfort (o 60 tisíc Kč dražší než Active Plus). K tomu dále přidává boční a okenní airbagy, 15palcová kola a automatickou klimatizaci.

Kia Rio - akční ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,4 1,4 1,6 CVVT 1,6 CVVT 1,5 CRDi
Převodovka 5M 4A 5M 4A 5M
Zdvihový objem [cm3] 1399 1399 1599 1599 1493
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 71/6000 71/6000 82/6000 82/6000 81/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 128/4700 128/4700 149/4500 149/4500 220/2000
Max. rychlost [km/h] 177 177 190 190 176
Zrychlení 0-100 km/h [s] 12,3 12,3 10,2 10,2 11,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,3 6,3 6,5 6,6 4,6
Cena Active [Kč] 218.980,- - - - 268.980,-
Cena Active Plus [Kč] 258.980,- 298.980,- - - 308.980,-
Cena Samba [Kč] 249.980,- 289.980,- - - 299.980,-
Cena Sport [Kč] 249.980,- 289.980,- - - 299.980,-
Cena Comfort [Kč] 318.980,- 348.980,- 348.980,- 388.980,- 368.980,-

Ceny pro sedan jsou shodné s hatchbackem, v nabídce ale není verze Samba.

Lada

Ruská Lada usiluje o přízeň zákazníků v segmentu malých vozů s modelem Kalina. Nabídku na českém trhu momentálně tvoří jediný motor 1,4 16V o výkonu 66 kW, letitý agregát 1,6 8V (60 kW) už pro české zákazníky není dostupný. Čtrnáctistovka současně s tím zlevnila o 25 tisíc Kč a stojí tak nyní tolik, kolik stával osmiventil.

Výbava zahrnuje dva airbagy, posilovač řízení, palubní počítač, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, dělená zadní sedadla, výškové nastavení volantu, osvětlení zavazadlového prostoru a přípravu pro rádio.

Lada Kalina - ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,4 16V
Zdvihový objem [cm3] 1390
Válce 4/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 66/5000
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min] 127/4500
Max. rychlost [km/h] 165
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,0
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 6,4
Cena hatchback [Kč] 202.900,-
Cena sedan [Kč] 192.900,-
Cena kombi [Kč] 202.900,-
Peugeot

Peugeot 206+, který je faceliftem modelu 206 prodávaného souběžně vedle novější 207, od svého uvedení na český trh v březnu zdražil o 20 tisíc Kč. Pětidveřové provedení se tak momentálně nabízí za cenu těsně pod 250 tisíc Kč a v první části našeho přehledu je při porovnání ceny a výbavy k nejdražším autům. V nabídce Peugeotu ale tento model plní podobnou úlohu jako Punto Classic u Fiatu nebo Clio Storia u Renaultu.

Základní výbava obsahuje dva čelní airbagy, ABS, elektronický rozdělovač brzdného účinku, posilovač řízení, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s manuální nastavováním, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, nárazníky, boční lišty, kliky a zpětná zrcátka v barvě karoserie.

Příplatky lze snadno vyjmenovat: klimatizace (+30.000,-Kč), mlhové světlomety (+4.000,-Kč), Rádio RD3 + CD přehrávač + 4 reproduktory + ovládání u volantu (+12.000,-Kč), metalický lak (+9.000,-Kč), boční airbagy (+9.000,-Kč).

Peugeot 206+ - ceny na českém trhu (červen 2009)
Karoserie 3 dv. 5 dv.
Převodovka 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1124 1124
Válce/ventily 4/2 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 44/5000 44/5000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 94/3300 94/3300
Max. rychlost [km/h] 159 159
Zrychlení 0-100 km/h [s] 16,1 16,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,7 5,7
Akční cena Urban [Kč] 234.900,- 249.900,-
Akční cena Urban vč. klima+radia [Kč] 276.900,- 291.900,-
Renault

Clio Storia, tedy druhá generace Renaultu Clio, podstoupila v květnu facelift. Po něm z nabídky vypadlo třídveřové provedení a ceny motoru 1,2 8V, které byly na jaře označovány jako akční (o 20 tisíc nižší než ceníkové), jsou nyní uvedeny ve standardním ceníku. Dvojice silnějších motorů 1,2 16V a 1,5 dCi je dokonce o 5 tisíc Kč levnější, než kolik stála před faceliftem. Tak jako dosud budou moci čeští zákazníci objednávat jen slabší verzi turbodieselu, 63kW se v ČR oficiálně nabízet nebude.

Základní výbava Authentique obsahuje dva airbagy, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant, elektrické stahování předních oken a centrální zamykání s dálkovým ovladačem. Dynamique přidává zrcátka, kliky a boční lišty v barvě karoserie, klimatizaci, volant a hlavici řadicí páky potažené kůží, rádio s CD přehrávačem, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a přední mlhovky.

Pro Dynamique dále Renault nabízí několik příplatkových prvků výbavy. Jsou to 15palcová litá kola (+ 14 tisíc Kč), boční airbagy (8 tisíc Kč), automatická klimatizace (10 tisíc Kč) a tempomat (12 tisíc Kč).

Renault Clio Campus - české ceny po faceliftu
Motor 1,2 8V 1,2 16V 1,5 dCi
Převodovka 5M 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1149 1149 1461
Válce/ventily 4/2 4/4 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 43/5250 55/5500 47/3750
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 93/2500 105/4250 160/1900
Max. rychlost [km/h] 160 170 165
Zrychlení 0-100 km/h [s] 15,0 13,0 14,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 5,9 4,4
Cena Autentique [Kč] 199.900,- - -
Cena Dynamique [Kč] 229.900,- 249.900,- 295.900,-

Prodejně velmi úspěšný je sedan Thalia, který patří k těm vozů s první cenou pod hranicí 200 tisíc Kč. Konkrétně se jedná o verzi Authentique s motorem 1,2 16V, který nalezneme také v Cliu. Od Dacie se Thalia přitom nejvíce liší právě modernějšími motory.

Provedení Authentique má dva airbagy, ABS, výškově nastavitelné bezpečnostní pásy a uzamykatelnou schránku před spolujezdcem. Expression přidává posilovač řízení, výškově nastavitelný volant, elektrické stahování předních oken, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a zrcátka v barvě karoserie. Nejvyšší výbava Privilege má dále manuální klimatizaci, přední mlhovky, elektricky ovládaná zpětná zrcátka a autorádio.

Renault Thalia - ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,2 16V 1,4 16V 1,5 dCi 65 1,5 dCi 85
Převodovka 5M 5M 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1149 1390 1461 1461
Válce/ventily 4/4 4/4 4/2 4/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 55/5500 72/6000 47/3750 63/3750
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 105/4250 127/3750 160/1900 200/1750
Max. rychlost [km/h] 170 186 161 177
Zrychlení 0-100 km/h [s] 13,0 11,5 16,5 12,3
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 7,0 4,5 4,3
Cena Autentique [Kč] 194.900,- - - -
Cena Expression [Kč] 214.900,- - 259.900,- -
Cena Privilege [Kč] 234.900,- 249.900,- - 299.900,-

Boční airbagy jsou za příplatek 8 tisíc Kč, za automatickou klimatizaci se připlácí 10 tisíc Kč, za manuální pro Expression 20 tisíc Kč.

SEAT

Předchozí generace modelu Ibiza a odvozený sedan Cordoba končí kariéru na českém trhu s přívlastkem Pepe v označení modelu. Zajímavá je především cena Cordoby Pepe s motorem 1,4 16V, která je stanovena na 259.900,- Kč. Výbava je všem verzím této dvojice modelů společná. Obsahuje dva airbagy, klimatizaci, posilovač řízení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrické stahování předních oken a centrální zamykání s dálkovým ovladačem.

SEAT Ibiza Pepe a Cordoba Pepe - ceny na českém trhu (červen 2009)
Motor 1,2 12V 1,4 16V 1,4 TDI
Převodovka 5M 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1198 1390 1422
Válce/ventily 3/4 4/4 3/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min] 51/5400 63/5000 51/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min] 112/3000 130/3800 155/1600-2800
Max. rychlost [km/h] 171 181 167
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,7 12,4 15,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 6,5 4,7
Cena Ibiza Pepe [Kč] 274.900,- 284.900,- 325.900,-
Cena Cordoba Pepe [Kč] - 259.900,- 340.900,-
Diskuze (124)
24. 6. 2009 18:55
Re: Milý pelikoš(i)!
Ale isteže dovolím, akurát o týcj nezmysloch by sa dalo chvíľu polemizovať. Ak si si nevšimol, ja netvrdím, že Rodius je kvalitné auto... ;-)
24. 6. 2009 18:22
Re: Milý white label(e)!
Určite? >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2009 15:02
Re: Milý Klaudie!
TUŠILA jsem - čosi také! :-)
24. 6. 2009 14:49
Re: Milý Klaudie!
svokor = tchán ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2009 11:24
Re: Milý Klaudie!
Tak "svokor"? Tak to asi bude nějaký "příbuzný" (?) - NAPROSTO NEtuším "jaký" :-)
Problém onoho 1.9 TDi po amputaci jednoho válce je, že i OSTATNí motory "táhnou" (díky 4 válcům tak nějak "klidněji"), že i OSTATNí motory tohoto objemu mají docela "rozumnou/malou" spotřebu a že OSTATNí motory neHLUČí a zdaleka tak neVIBRUJí - tolik z mého pohledu k třím válcům pojmenovaným 1.4 TDi
Pěkný den (raději se 4mi.. :-)