Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mezi finalisty Světového auta roku 2013 je VW Golf i Range Rover

Porota bude Světové auto roku vybírat z deseti finalistů. Výsledky ankety budou zveřejněny na newyorském autosalonu.
Zpět na článek
4. 2. 2013 11:20
Re: To nie je mozne
..no, kdybys jí , jak píšeš "referoval" a né preferoval, tak by s tebou určitě nešla, ani kdys referoval víckrát po sobě - to nebude politickej typ ;-) .
4. 2. 2013 11:11
Re: Praštěné ankety
Tak s tím bych souhlasil, nicméně např. pro auto jako je fiesta bych to viděl spíše na přiklonění se k názoru dámy.
4. 2. 2013 09:58
Re: GOLVWORLD
Ti se prodávají za cenu Range Roveru?
3. 2. 2013 23:31
Re: GOLVWORLD
Do počtu, je málo nových modelů.
3. 2. 2013 23:30
Re: GOLVWORLD
To víme všichni. Tedy to o... Range Roveru ;-)
3. 2. 2013 23:29
Re: GOLVWORLD
>:D Mazda... >:-[] :no: Probuď se člověče.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 23:25
Re: Doufám
My předtím měli (nedávno prodali - minulou generaci) ML 6.3 AMG - snad i proto mne ten 3litrový diesel tak (pozitivně) překvapil :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 23:23
Re: GOLVWORLD
To už je (zda CX5 či M6) spíš o "osobních preferencích" - oba vozy jsou "uvařeny" ze stejných ingrediencí..
PS: No a mně je bližší typický vůz střední třídy = pro mne je "zajímavější" Mazda 6 :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 23:21
Re: To nie je mozne
Souhlasím, ale ženy (muže) míváme jen JEDEN "univerzální model" - aut naštěstí můžeme mít NĚKOLIK najednou :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 23:18
Re: Nechápu
TOLIK chybných předpokladů? :-) Podle SEBE soudím tebe - to NEmusí vždy fungovat - tolik k vaší představě, že když mi (velmi) vyhovuje Citroën C5 s 3litrovým šestiválcem musím být fanynka zrovna (a jen) CITROËNu ;-)
Již jsem to tu (na podobné reakce) psala HODNĚKRÁT - říkat o autech že jsou dobrá/špatná JEN podle automobily/znáčku na kapotě je pěkná BUBOST. Problematické to je dokonce o modelu - chce to v kombinaci s konkrétní motorizací (a u některých vozů dnes dokonce i s výbavou - leckterý paket vůz dovede posunout zajímavě "nahoru", ale také DOLŮ. A co se týče Citroën - tam mi na zajímavé modely (včetně motorizací) hravě vystačí prsty jedné ruky (jak jsem již NĚKOLIKRÁT psala - vedle C5 V6 bych hned na druhém místě jmenovala "moc příjemnou hračku" DS3 Racing :yes: :-)
Ale "k tématu" - zjevně NEznáte VÝZNAM slova legenda, jinak byste ho NEmohl přisuzovat masové produkci (nejde o cenu, ale o ty MILIONY kusů a že je potkáváte "od rána do večera" - ale samozřejmě NEjste sám kdo takto chybně používá slovo legenda.
Zdáli se vám design ultramasově prodávaných vozů jako je golf, nebo corolla (nový Auris alespoň "trochu něco" do sebe má) "legendární" - PROTOŽE to jsou masově prodávané vozy - VAŠE věc, já se kloním spíš k náhledu jary72 či Yelush(e)
A s tím sádrovým trpaslíkem máte pravdu - ještě pár stále stejných generací a Golf či A3 na mne bude působit podobně ;-)
PS: To co oceňuji třeba právě u Porsche 911 (tu neustálou cizelaci) to mne u "tukového rohlíku" (narozdíl od vás) opravdu NEfascinuje - a tak to asi zůstane, byť to jsou dnes vozy stejného výrobce
PPS: A když už něčeho fanynka, tak třeba BRADa MEHLDAUa, elektroniky Zanden, oblečení H-I-G-H a když automobilek tak Ferrari a Alpina a Wiesmann a Bristol atp. :yes: :-)
Avatar - Merrill
3. 2. 2013 21:38
co je to za anketu..
když mezi finalisty nefiguruje žádná simply cleaver schade, že by porota nečetla svět motorů??? Jinak vážně, je hezké, že mezi nominovanými auty se našlo i něco co není made in germany..
3. 2. 2013 21:19
Re: Doufám
Mercedes a jejich CDIčka to jsou úžasné diesely bez turboefektu, které táhnou v celém spektru. :-)
Avatar - PeterLuk
3. 2. 2013 21:14
Re: GOLVWORLD
No, myslím že je to trochu zvláštne, že najlepší motor majú PSA a Renault, sú to priamy konkurenti. Trochu ma to prekvapilo. Zle som to napísal.
3. 2. 2013 21:11
Re: Korejska ryza
vidis tvoja obmedzenost robi z teba zas len hlupaka...
3. 2. 2013 20:23
Re: Jak vybrat?
Ta 911 by tam měla bejt každej rok - a každej rok vyhrát :yes:
Co taky jiného, že? :-)

Ano, z té bandy finalistů je RR king.
3. 2. 2013 20:19
Re: Nechápu
Je-li neco legenda, designovy klenot, je zcela irelevantni, zda se jedna o Porsche za 2mega nebo Golfa za 300tisic... Je tedy jedno, jestli se nasledne prodava v milionovych seriich, nebo v tisicich kusu, to nijak kvalitu designu nemuze ovlivnit. Golfu se pred triceti lety podarilo najit recept na legendu, a tak tu je tricet let pilovani jednoho zakladu. Predpokladam, ze jako fanynka Citroenu dobre vis, ze Golf je vsechno, jen ne okoukany, tento triumf zcela bezpochyby patri predekorovanym kycum z rady DS, z kterych az oci prechazeji. Clovek nevi kam by se driv podival, kolik je tam zajimavosti, listicek, prolisu, oblouku... A za chvili si uvedomi, ze vlastne nema duvod na to koukat, nebot se uz okoukal... Chapu ale, ze je to otazka osobnich preferenci... Takovy barevny trpaslik na zahradce, nebo cap z plastiku je jiste taky originalni a pokud mu navic solarne pohaneny servomotorek klape zobakem, je dokonce i inovativni.
3. 2. 2013 19:48
Re: To nie je mozne
Ne to ne, ale určitě nebudu se ženou jen proto že je modelka, nebo dobře vaří, nebo je dobrá v posteli ;-) . Jde o ženu jako celek a vše co jsem vyjmenoval v jedné ženě nelze. Stejné je to i u aut ;-) Někdo referuje blondýny, někdo brunety, někdo černovlásky, zrzky, vysoké, štíhlé, oplácané atd atd taky nelze v jedné osobě ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 19:32
Re: To nie je mozne
Výborný příklad - kohokoliv určitě NEeee. Ale vy výběr děláte (řekněme) jen podle národnosti? :-)
3. 2. 2013 18:40
Re: To nie je mozne
Ano tu podstatnou věc na autě a ne jen na něm. Máš to to samí jako s muži určitě je máš ráda, ale taky by sis domů nevzala kohokoliv ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 18:00
Re: Jak vybrat?
Nu dobrá, v tom případě: 911 - co jiného? ;-)
Ne vážně (mám to letitou praxí vyzkoušené) - je MNOHEM lepší mít vítěze (alespoň) 2 (mohou být i 3, nebo 4, nebo 5 - víc aut jsme "najednou" snad nikdy neměli.. :-)
..ale 1 - to je opravdu "skoromálo" = a hlavně když jen jedno, tak spíš ten Range Rover :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 17:57
Re: To nie je mozne
..že prý jsou lidé kteří mají rádi AUTA - ne (jen) znáčky na nich ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 17:56
Re: Nechápu
Ale my se NEbavíme o komerčním úspěchu/neúspěchu, ale (jak v úvodu jary72 napsal) o "okoukaném" a až "bezpohlavním" designu - no a v tom s ním SOUHLASÍM, aneb vidět tu a tam vzhledově generaci za generací stále stejné Porsche 911 (a podobné "ikony") mi rozhodně NEvadí (je to spíš "potěcha oka") potkat během jedné jízdy "325" Octavii, audi A3 či Golf - to věru žádná potěcha NENí..
..pro ženu oceňující kvalitu inovativnost a originalitu (snad i více než) dvojnásob ;-)
Jojo - já VÍM jaké mám štěstí že mám doma BUŘTÍKa a ne (třeba) vás :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 17:51
Re: Nechápu
Nejde o to jestli je Golf nebo A3 legenda - PODSTATNÝM se mi zdá, že jich na silnicích potkáváte "mraky". Takže potkat "stále stejné/podobné" jen evolucí mírně pozměněné Porche 911 či MUSTANGa nebo Corvette nijak nevadí, snad právě NAOPAK - potkat denně "356" stejných stříbrných Octavíí nijak "zajímavé" prostě NENÍ ;-)
3. 2. 2013 16:30
Re: Nechápu
No a je vidět, že je to cesta k uspechu i u masovek. Navíc, jako ženská to zcela jistě oceníš dvojnásob. Zcela jistě jsi si prošla léty experimentu, chemicky žlutý blond, temná čerň, mahagon... No a teď, po letech, když už znáš svou "cestu" se každé ráno u zrcadla snažíš, aby si vypadala navždy stejně... A s Golfem je to stejné... ;-)
Avatar - Magnetofon
3. 2. 2013 15:31
Korejska ryza
Kde je korejska ryza? Nekaly import ako Rio, i40 a pod? >:D
3. 2. 2013 15:30
Re: GOLVWORLD
Tak Clio jako sportovní auto je dost dobrej úlet >:D :no:
3. 2. 2013 15:19
Re: To nie je mozne
To je jen známka toho že VW a Škodovka leží lidem v žaludku, hold někdo nepřekousne to že zrovna ta jeho značka není ani jedna z těchto dvou.
Avatar - kaa
3. 2. 2013 14:50
Re: GOLVWORLD
Jakpak by ne. Za tu cenu se nedá koupit nic lepšího.
Avatar - kaa
3. 2. 2013 14:45
Re: Nechápu
Je pravda že Golf je pro masy. A to proto, protože je na masy zaměřený. Je ale pravda i to že je to legenda. A zatím ve své třídě neohrožená legenda. Jsem přesvědčen, že razítko legendy mu nikdo sebrat nemůže.
3. 2. 2013 14:32
Re: Jak vybrat?
Nené, vítěz může být jen jeden :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 13:58
Re: Jak vybrat?
Jsou chvíle kdy bude Cayman JASNĚ "lepší/zajímavější", ale i chvíle "přesně opačné" = co takhle "kachnu i husu"? ;-)
3. 2. 2013 13:57
Re: Jak vybrat?
zalezelo by na vybave, pokud by to byl zaklad, tak bych jasne bezel k Range, pokud by tam byli ale nejake lepsi vybavicky a motorizace k nim prislusici, upaloval bych k Acku >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 13:57
Re: Doufám
NO problem :-)
Já tu preferenci sice (na 1 stranu) "chápu", ale... :-|
PS: Tak já jsem "fajnšmekr(yně)" - tak fajn ;-)
PPS: Jen tak "zcela mimo" - teď dopo jsem jezdila s novým ML 350 BlueTEC - a musím říci že to bylo LEPŠÍ než jsem čekala - až překvapivě DOBRÉ auto :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 13:52
Re: GOLVWORLD
Hmm "širší souvislosti" většinou znamenají...
... třeba že vaší hlavou státu bude vítěz soutěže "kdo z prezidentských kandidátů si nejvíc vymýšlí a přitom se tváří nejsuverénněji" = tudy cesta asi NEvede ;-)
Žádný xy-tý golf, nej je RANGE ROVER :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 13:50
Re: To nie je mozne
Dobrou chut - a pozor aby vám při pohledu na prodejní čísla "nezaskočilo" ;-)
PS: Vy jste ZAPOMNĚL na (třeba i místní) "masírku" která předcházela prodejům RAPIDu?!? To s tím že půjde o NEJVĚTŠÍ AUTOMOBILOVOU UDÁLOST ROKU - to NEbyl vtip!!! = takové auto (bráno dle množství textů a VÁŠNIVÝCH diskuzí pod nimi) by možná MĚLO být mezi finalisty "Auta roku" - takže doporučuji "klid na lůžku" a snad i ten "mokrý hadr" na čelo
Pěkný den (snad raději NEeee ve škodě Rapid - třeba raději v některém z finalistů, já doporučuji Range Rover :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 13:45
Re: To nie je mozne
Nejsem si jistá - dle prodejů RAPIDu snad ani v té "Vysoké Lhote" ne ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 13:43
Re: Nechápu
VÝBORNĚ jste jmenoval Porsche 911 (či Corvette) - u těch většině z nás JISTĚ NEvadí, že další a další generace jsou spíše "cizelací" lehkou evolucí legendy, u vozů masového prodeje jako je golf či jeho verze audi A3 to (viz třeba zde jary72 či Yelush) to tak jednoznačně věru NEní ;-)
Takže díky že (výjímečné auto) 911 vypadá jako 911, díky že (výjímečná) Corvette je stále sama sebou, ale jásat na stále stejnou audi A3 či golf(em), které se vyrábějí v milionech a potká(vá)te je (narozdíl od 911 či Corvette) na každém rohu znovu a znovu a znovu - ne díky :-)
Avatar - JDM
3. 2. 2013 13:23
Re: GOLVWORLD
Nespletl ses?nemluvis o rapidu?ne? A jakto ze ho v ankete nevidim?kde se stala chyba?
3. 2. 2013 12:36
Re: Srdce Hovorí jasne !
na snehu je ešte zabavnejsie! :-)
Avatar - PeterLuk
3. 2. 2013 12:31
Kto a prečo?
Mazda CX5: za odlachčenie hmotnosti, prepracované motory, od nuly postavená platforma a súčiastky, interiér a mnoho ďalšieho.
Range Rover: za odlachčenie hmotnosti, celkovú vyváženosť.
Toyobaru: za klasický atmosférický motor, za to, že sa Toyota/Subaru vydali proti prúdu a postavili auto podľa klasického, starého receptu.
Audi A3: za dotiahnutie do dokonalosti.
Toto sú moji finalisti.

Menšiu šancu by u mňa mali aj Peugeot 208, Volvo V40. A nesmiem zabudnút, podľa mňa by si víťazstvo zaslúžilo aj Subaru XV, ktoré však vo finále nieje.
3. 2. 2013 12:30
Re: GOLVWORLD
Jak si tedy vysvětluješ Clio mezi finalisty ?
Avatar - PeterLuk
3. 2. 2013 12:16
Re: GOLVWORLD
Ja by som dal hlas CX5ke. Nemala predchodcu. Mazda začala od nuly. Bez spolupráce. Malá automobilka s nízkymi predajmi. A CX5ka je jedným z najlepších áut segmentu, ktorý už má asi viac zástupcov než nižšia stredná. Za to si titul Mazda zaslúži. :yes:

Samozrejme, aj šestka je nepochybne parádne auto. ;-)
3. 2. 2013 12:16
Golf
Golf není legenda, ale auto pro masy lidí, kteří nemájí nápad a fantazii. To auto nic nového nepřináší a srovnávat ho s Porsche je zhovadilost a takový člověk by si měl dát facku
3. 2. 2013 12:04
Re: Nechápu
tak, že 911 a corveta legendy jsou, je nabíledni, že golf je auto pro masy, je snad taky jasný
3. 2. 2013 11:56
Re: Srdce Hovorí jasne !
Nevím, ve které části čr žiješ, ale i když jezdím téměř denně, marast na silnici zažiju tak 10krát během zimy. Třeba zrovna dnes bych se s gt86 vůbec nebál vyjet :-) ale na každý den to spíš není.
Avatar - Mireon
3. 2. 2013 11:39
Re: GOLVWORLD
No aby jste se nedivil. Ta Toyota už vyhrála titul auto roku v časopisech Evo, Top Gear a myslím i Autocar. A tam byli jiní protivníci. I když je pravda že tam se hodnotí jak auto jezdí a ne kolik žere a jestli je ekologické :-)
3. 2. 2013 11:31
Re: Srdce Hovorí jasne !
Na každý den? Možná někde, kde pět měsíců v roce na cestách neleží sníh nebo jiný maras. :-!
Avatar - Mrakoplas
3. 2. 2013 11:18
Re: GOLVWORLD
Když se podíváš do jiných automobilek zjistíš, že ekologická výroba je dnes standart. Za tahouna ve využívání recyklovatelných a recyklovaných materiálů bych označil spíš Ford než VW. Takže nesouhlasím. Ani v této oblasti nepřináší výroba Golfu nic převratně nového.
Avatar - Aladeen
3. 2. 2013 11:08
Srdce Hovorí jasne !
Subaru BRZ/Toyota GT 86 . Sú to pravé športové autá na každí deň ktoré vedia vyvolať úsmev na tvári s cenovkou lepšie vybaveného Passata ! :yes:
3. 2. 2013 11:02
Re: To nie je mozne
Nejvetsi automobilova udalost roka, to dozaista ano! Ale vo Vysoke Lhote.
3. 2. 2013 10:57
Re: Jak vybrat?
Neni to len otazka,co mas pred domom a mozes si vybrat...ale co si mas najprv kupit za vlastne!
3. 2. 2013 10:55
Re: GOLVWORLD
Za co? Tak tuto stupidnu otazku clovece nemyslis vazne? Technický,dizajnový(+ergonomický) naskok Mazdy voci koncernu je znacny a popierat to uz mozu len zaslepenci,ale nie fanusikovia všeobecne dobrych aut... :no:
Avatar - 4hill
3. 2. 2013 10:47
Re: Jak vybrat?
Neměl bych problém odjet či jezdit s jakýmkoliv z výše uvedených vozů..Faktem však zůstává že jízda v Range Roveru je balzámem pro všechny vjemy co snad člověk má...U mne vítězí hlavně vzhledem. :yes:
Avatar - 4hill
3. 2. 2013 10:39
Re: To nie je mozne
Podobné výkřiky do tmy žeru..Není o Škodě řeč ale přesto si nějaká chudinka neodpustí připomínku..Ježíš..ten zlý VW..ta zlá ošklivá Škoda... Jdi si dát mokrej hadr.
3. 2. 2013 10:26
Rok se s rokem sešel
a s volbou bych neměl problém. 1. Range Rover 2. Cayman/Boxster
A mimo nominační tabulky ? No, stálo by za to, kdyby se pořádalo to opravdové TOP auto roku. Za 2012 na zemi shlíží "bůh" v podobě F12.
3. 2. 2013 10:13
Re: Nechápu
Vymletý...? Je-li něco legendou, pak se zcela logicky nic moc na základních rysech nemění... Treba Porsche 911,Corvette, Golf jsou prostě legendy a je super, že jejich design prochází jen evoluci a ne revoluci. Takže díky, že 911 vypadá jako 911 a Golf jako Golf. :yes:
Avatar - Ozzman
3. 2. 2013 10:07
Re: GOLVWORLD
Laguna 1 Byla opravdu moc hezké auto a pořád zachovalé kusy vypadají velmi slušně ( Kombi i hatch). Mě se líbila i L II, sám sem ji 3 roky měl a když je v plné polní a neobouchaná, taky ještě parádu udělá :-) Nové Renaulty vypadají dobře jen ve vyšších výbavách ( Megane RS/GT, Laguna GT4C atd..) a je pravda, že třeba Megane II, který mi ve své době přišlo jako povedené auto dnes vypadá zastarale..
3. 2. 2013 08:27
Re: Doufám
Přehlédl jsem ten 4 válec. Holt už bylo pozdě v noci :-)
Každopádně ta preference 4 válcové nafty je jasná - dnes ty 2,0 (2,2) turdbodiesely dávají takové výkony, že šestiválce se staly jen zbožím pro fajnšmekry a těch je zatraceně málo.
3. 2. 2013 08:10
Re: Jak vybrat?
Já mu sice salutuju, ale úplně ho ocenit nedokážu.
Ještě jsem mladej, takže bych skočil do Caymanu :-)

Ale je mi jasné, že porotci musí brát ohled na "value for money", takže to dopadne kdo ví jak...
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 01:00
Re: Jak vybrat?
(za mne) Jasně (že) RANGE ROVER :yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 00:58
Re: Doufám
NEjsem si jista co to s tím má co dělat, ale "budiž" (a již jsem to tu vysvětlovala MOCKRÁT proč - určitě ne proto abych "uspořila" pár litrů každých 1000 km :-) ). Ano - realita evropské nabídky (pochopitelně) působí i na mne. ALE ve střední třídě mám V6 (a ne ve vyšší střední R4) = což přece jen trošičku ROZDÍL je, nebo? ;-)
(a počítám s tím že do budoucna budu asi muset "přejít" na vůz "vyšší" kategorie/třídy - vím že plánované 3válce budou sice fungovat, ale pokud ne"musím", tak já raději alespoň 2x3 válce :yes: :-)
PS: Nicméně podstatou byl ten americký vs evropský vůz roku a já bych spíš zvolila onen Cadillac (nebo "alespoň" Mazdu 6) než.. ;-)
PPS: A můj tip na celkové vítěze je.. (viz první příspěvek v diskuzi :-)
3. 2. 2013 00:53
Re: Doufám
Ty snad už nemáš pod kapotou dýzl?
3. 2. 2013 00:50
Jak vybrat?
No jednoduše:
Představ si, že ti všechna ta auta postaví před barák a ty smíš s jedním z nich odjet.
Utíkal bys k 208? K A3? Ke Golfu? K Mazdě?
Ale houby - hmátls bys klíčky od Range Roveru a už by tě nebylo.
A pokud řekneš, že ne, tak máš už jen jednu dvojjedinou možnost :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2013 00:21
Re: Nechápu
Chybička "se vloudí" - třeba myslel na to jak je ten stále stejný design už "vwYmletý" a "bylo to" no ;-)
Avatar - white label
2. 2. 2013 23:54
Re: Nechápu
Hlavně už to příště "neomÝlej" ani omylem... 8-s ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 23:40
Re: GOLVWORLD
Sama bych to lépe nenapsala :yes: ;-)
Ne VÁŽNĚ - pěkné a SOUHLASím :yes: :yes: :-)
2. 2. 2013 23:31
Re: GOLVWORLD
Vystrčit hlavu z písku a poctivě nastudovat technické pozadí modelů M6 a CX5.
Např. tolik propíraná hmotnostní úspora v Golfu je u Mazdy reálná a znatelná.
Diesel skyactiv nemá podle mě svým projevem mimo prémiový segment nyní konkurenci.
Např. to že Euro 6 normu splňuje i bez močoviny taky o něčem svědčí.

Ve smyslu kompromisu mezi jízdním požitkem, uživatelským komfrotem, úrovní technického zpracování, použitých technologií, jejich uvedení do praxe a následná neztráta kvality na důležitých místech konstrukce není lepších aut.

Jediný, v čem např. Tiguan kontruje CX5 je rozsah výbavy.

Každopádně tuhle masturbaci nad uniformitou VW a slepý nepřání úspěchu komukoliv jinýmu mě docela udivuje. Tobě asi nedochází, že jakákoliv konkurence a její úspěchy jsou jen dobře i pro klienty VW.
2. 2. 2013 22:33
Re: GOLVWORLD
Tvou realitu mohu těžko přijmout. Je jen tvá. A pokud se podíváš na ceny za design nebo i na výše uvedenou nominaci WCOTY za design, tak se design Clia asi celkem povedl.
2. 2. 2013 22:26
Re: GOLVWORLD
Přijmi realitu, poslední výborný designový počin byla laguna 1.
2. 2. 2013 22:22
Re: GOLVWORLD
Máš pravdu. Renault opravdu nejede na aktuální designové vlně. Třeba ta aktuální koncernová designová vlna se přes Renault převalila kolem roku 2000.
2. 2. 2013 22:11
Re: GOLVWORLD
...preto to dufam dostane Mazda 6!
2. 2. 2013 22:09
Re: GOLVWORLD
Trik je právě v tom, že ten Golf představuje (praktické) designové kompaktní absolutno. A vždy jede na aktuální estetické vlně. To Renault neumí už asi patnáct let. Měl lepší chvíle (R8, R16 atd)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 21:56
Re: GOLVWORLD
Nedávno jsem měla možnost "důkladněji" si prohlédnout Fisker Karma - TO je vůz který si zaslouží titul (za) Světový design :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 21:55
Re: Doufám
Americké auto roku - vůz střední třídy Cadillac ATS :yes: :-)
..no a zde (samozřejmě) VolksWagen golf - tolik k tomu "zblbnutí" ;-)
PS: To že se v Evropě často vůbec NEprodávají/nenabízí nejvyšší motorizace různých modelů a nevozí se sem jejich "atraktivnější" (coupe) varianty a standardní motorizací dokonce již i ve vyšší střední se stává (pouhý) 4 válec v naftě VŠICHNI VÍME - ZAJÍMAVÉ JE, ŽE ... i tak se domníváme že jsme "napřed" (no nevím NEvím, souhlasím s vámi že jsme spíše "napVWed" :-)
2. 2. 2013 21:54
Re: GOLVWORLD
Stejně jako Golf. Ale WCOTY se asi tento jednoduchý, čistý design líbí a tak jsou Clio i Golf mezi 6 finalisty ankety o Světový design roku 2013.
2. 2. 2013 21:44
Doufám
Doufám, že američani nejsou tak zblblí a znají také něco jiného, než střední evropa, která zná jen koncern vw.
Avatar - PeterLuk
2. 2. 2013 21:39
Re: GOLVWORLD
V Automagazíne mali (Clio) 1,5 Dci a napísali, že je to, paradoxne spolu s 1,5 HDi (208) najlepší motor v triede. ;-)
2. 2. 2013 21:34
Re: GOLVWORLD
Clio... nevypadá, to je malý problémek. Lépe řečeno vypadá jako auto z před deseti lety (206 atd.)
Avatar - PeterLuk
2. 2. 2013 21:27
Re: GOLVWORLD
Včera som videl dva nové Range Rovery. PARÁDA!

Ináč, nový Golf je už na každom rohu, je ich ako hadov. ;-)
Avatar - PeterLuk
2. 2. 2013 21:25
Re: Mala Mazda
Mazda používa dobrý recept. Nová trojka bude parádna :yes:
Avatar - 3_diamanty
2. 2. 2013 21:12
Re: GOLVWORLD
208 je ozaj vyborne auto a zatial tazi jednak z nizsej ceny ale jednak podla mna aj z lepsej motorovej ponuky ( 0,9TCe v cliu sa nejako extra nepodarilo aj ked to nie je zly motor ) .....

fandim 208micke... verim ze doma vo francuzku bude opat zasluzene vpredu pezot :yes:

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 20:54
Re: To nie je mozne
..ano Ano ANO - obzvláště Rapid je MIMOŘÁDNÝ technický skVWost, zhruba stejně MIMOŘÁDNÝ jako jeho prodeje - jak jsem slyšela.. ;-)
PS: I na auto.cz přitom o RAPIDu psali že to bude: "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", že? :-)
2. 2. 2013 20:49
Re: GOLVWORLD
P208 je povedené auto a bude s Cliem soupeřit o krále třídy. Zatím mu pomáhá nižší cena, ale Clio se časem asi srovná a uvidíme, jak rozhodnou zákazníci. Clio přišlo o nominaci nezvládnutou prezentací. VW by se určitě nestalo, aby prezentace a testy proběhly bez vyšších motorizací (1.2 TCe 1.5 DCi 110) a R-linku.
Ty jsi však kritizoval hlavně design Clia a v tom ti WCOTY moc nepomohla -
Finalisté ankety o Světový design roku 2013
Aston Martin Vanquish
Jaguar F-Type
Mazda 6
Range Rover
Renault Clio
Volkswagen Golf

Clio se také dostalo do nominace ankety o Sportovní auto roku 2013
Aston Martin Vanquish
Audi RS5
BMW M6 Coupe/Cabriolet
BMW M135i
Ferrari F12 Berlinetta
Mercedes-Benz SL63 AMG
Mercedes-Benz SLS AMG Roadster
Porsche Boxster/Cayman
Renault Clio RS 200 EDC
Subaru BRZ/ Scion FR-S/Toyota GT 86

Clio také nechybí mezi finalisty Evropského Auta roku 2013 (COTY)
Ford B-Max
Hyundai i30
Mercedes třídy A
Peugeot 208
Renault Clio
Subaru BRZ/Toyota GT 86
Volkswagen Golf VII
Volvo V40
2. 2. 2013 19:57
Re: GOLVWORLD
Nemyslím, tohle lze dokumentovat zaváděním nových bezpečnostních prvků, samozřejmě též příkladným akcentem na ekologickou výrobu a následnou recyklovatelnost materiálů, s tím souvisí i jedinečná konstrukce dílů - jejich poměrně jednoduchá náhrada a jejich tradiční nízká cena. V tom všem byl a i nadále Volkswagen je předním tahounem. Čistě s rozhodným akcentem na ty tvoje "nové" věci, by želízkem v ohni mohlo být snad jedině Volvo a jeho systém ochrany chodců, to ano, to je asi nejvýraznější novinka poslední doby.

Každopádně i se započtením "novinek" je myslím zcela jasné, že evropská produkce hraje jednoznačný prim. Mírným překvapením je snad jen P208 (pro mne je to však jisté diskusní zadostiučinění, neb tu soustavně dvěstěosmičku vychvaluji) avšak kdo se zajímá hlouběji o auta ví, že právě dvěstěosmička ční v národní (francouzské) konkurenci jako garážový maják. S tím nehnou ani zdejší prosťáčci, pro něž je nové clio modlou do nebes :-)

Japonská produkce, tu zde vnímám jen do komplexního počtu. Nic, co by mělo vyvolávat nějaké hlubší úvahy. Člověk se musí smát, když si vedle toho Boxstera představí TGT 86 :-)
Avatar - Mrakoplas
2. 2. 2013 19:38
Re: GOLVWORLD
Světové auto by mělo přinášet také něco nového a tento průsečík Golf (bohužel) naprosto míjí.
2. 2. 2013 19:10
Re: GOLVWORLD
Skutečnost, že ty se zatím Range Roveru bojíš mi nepřičítej k tíži. Až budeš velký, možná pochopíš, jak dobrý je to vůz. A možná to pochopíš i ve vztahu ke Golfu.
2. 2. 2013 18:43
GOLVWORLD
Ryze objektivně a absolutně vzato by vůz světa musel být... Range Rover. Jenomže, zde se hraje na širší garážové souvislosti, a tedy hledáme-li průsečík špičkového designu, špičkové techniky, špičkových jízdních vlastností a "špičkové" ceny, vychází to jednoznačně - GOLF, Gé Golf, Gé jako... GIGANT :yes: A to je pravda :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 2. 2013 18:03
Re: Praštěné ankety
Ma ucta, klanim se :-)
2. 2. 2013 17:04
To nie je mozne
Nedokazem pochopit ze tam nie je tak skvele auto ako je RAPID a tak isto OCTAVIA. Novinari uz fakt nevedia co je dobre ... 8-s 8-s 8-s :'-( :'-( :'-( :'-(
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 16:41
Re: Praštěné ankety
:-)
PS: Pěkně jste to napsal, s tím SOUHLASím ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 2. 2013 16:38
Re: Praštěné ankety
Ani moj zapal priedusiek nie zly, ked to porovnam s tym ze som mohol dostat zapal pluc :-)

Downsizing cez turbo este nedozrel, je to len platanie momentalnej potreby, ale technologiu v automobilizme to nikam neposuva.
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 16:31
Re: Praštěné ankety
S tím "MRZÁKem od FORDu" (1.0 ecoboost) opatrně, to NENí špatný motor! ;-)
Ten si označení "inovativní" a povedený (samozřejmě pro "nižší segment") spíš ZASLOUŽÍ :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 2. 2013 16:18
Mala Mazda
Mazda, mala nezavisla automobilka, dostala do finale hned dva modely.

Klobuk dole.
Avatar - KANKUNEN
2. 2. 2013 16:15
Praštěné ankety
Stačí si vzpomenout jak motor roku je dvouválec za to, že se točí vždy stejným směrem a amputovaný mrzák od Fordu, že má v papírech hezké hodnoty.
2. 2. 2013 15:56
Nechápu
Opravdu nechápu, jak může někdo nominovat na auto roku bezpohlavní Audinu a nejokoukanější z okoukaných WV Golf, přemýšlím čím by tyto dvě auta mohly být inovativní, ač mají skvělou techniku a zpracování omýlají to samé pořád dokola, autem roku by měl být automobil, který přináší něco nového, neokoukaného a svěžího. :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 2. 2013 15:42
Já bych, kdybych... tak bych..
1) Mazda 6 (a palec nahoru pro Range Rover)
2) Ferrari F12 (a p. n. pro Toybaru BRZ 86)
ad "palec" - Neb jsou to SKVĚLÉ vozy, ocenění si (dle mne) ZASLOUŽÍ, ale asi NEvyhrají (šanci na vítězství NEmají)- tak alespoň ten "palec nahoru" :yes: ;-)
PS: NETIPNETE SI TAKÉ NĚKDO??? :-)
Pěkný den (v kterémkoli z nich ;-)