Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Prodej aut: Evropa se dále propadá, Amerika začíná růst

19 komentářů

Radim70
V Evropě se rodí už 20 let stále méně dětí a taky stále rostou výdaje na vše ostatní. Za co si tedy mají lidi pořizovat stále nová a nová auta? A vemte si, jak neustále rostou výdaje za auta. Dálniční známka, pohonné hmoty, daně, dph, atd..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Dobrý postřeh.
Daně, poplatky, penalizace za CO2, penalizace za vjezd do emisních zón, parkovné pro rezidenty ve městech, spotřební daně na paliva (nyní i na aditiva), neustále se zvyšující požadavky na bezpečnost a povinnou výbavy auta, ekologické výstřelky jako jsou hybridy a elektrovehikly paradoxně mohutně - avšak bez výsledku - podporovány.
A státní rozpočty se propadají kvůli nesmyslným dotacím všeho možného - potřebují odněkud doplnit.
A ovčané automobilisté platí a platí.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: ;-\
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a zivotne naklady su stale vyssie a vyssie.......

takze priputajte sa prosim.... pojdeme uz len z kopca.... dobre casy uz boli ( zlate 90 roky ) ......

pri pohlade na januarove vysledky predaja v spanielsku taliansku alebo francuzku ... to vyzera na riadny klesak..... :yes:

najpredavanejsie auto v spanielsku v januari? ani ibiza ani leon ani kaskaj ale : sandero... bravo dacia :yes:

vo francuzsku by malo byt sandero 4te za januar.... to su neuveritelne pozicie pre daciu.... kedze dacii fandim... mam radost

tento rok sa v eu budu usmievat len niektori.... vyzera to tak ze dacia bude medzi nimi... zo sandera sa nam stava trhak :yes:
michalpneu
:-) Ty taky pořád fandíš takovým sračkám:-)...neber to ale ve zlém:-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
;-) ano fandim :yes:
pogo26
Nejseš sám, kdo fandí sračkám. To určitě potěší.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cuoresportivo
cuoresportivo
Jedná se o čistý pragmatismus. Ta *** tě odveze zrovna tak jako německá prémie... Možná dokonce o něco spolehlivěji.
figurka
Doufám, že by jsi byl s nadšením první v řadě, když by jsme se fanděním sr*čkám dopracovali ke konci evropských výrobců a přišel by si stát pro (třeba) 80% desátek.
CarFan
Máš pravdu, zlaté časy už boli.

Vo výrobnej sfére nahradzujú pracujúcich roboty a tí sa potom nutne presúvajú hlavne do sféry služieb - bohužiaľ aj do takých, ktoré v časoch šetrenia absolútne nepotrebuješ a ak na tých službách začneš šetriť, tak tých bývalých pracujúcich pošleš na dlažbu......

Ak chceš ušetriť vo výrobnej sfére, tak väčšinou nevyhodíš automatizovanú linku, ale ľudí...... a tých tiež pošleš na dlažbu.... ( a oni sa z dlažby automaticky presunú na úrad práce a pekne zaťažia štátny rozpočet ako tí pred nimi)

Z toho vyplýva, že je tu predsa len nejaká jedná vec, ktorú by nebolo vhodné v kríze obmedziť (aby totiž bolo z čoho vyplatiť tú pribúdajúcu armádu nezamestnaných) a to je príjem štátu - pripravme sa teda na to, že tie rôzne vymyslené dane a poplatky budú skôr pribúdať ako ubúdať .....

.... a na to je motorista VEĽMI, VEĽMI vhodný objekt ...
Josef 1
Kdysi se tvrdilo, že pracující z průmyslu a zemědělství převeznou služby.

Že by ty služby v USA fungovaly a v Evropě ne, jak se píše v článku???
Avatar - Barrichello
Barrichello
Jojo, USA se daří, protože tam sou jiné daně, jiné ceny PHM nejsou tamtak debilní předpisy a nepdoávají se tam předražená prdítka bez výbavy za přepálené ceny >:D
figurka
To, že jsi svůj příspěvek z mého pohledu (opět) trochu přehnal není nic nového. ALE. Nejhorší je, že s myšlenkou souhlasím. Přístup k motorizmu je prostě rozdílný. Evropa se bohužel začíná posouvat do roviny, kdy bude řidič odpadem společnosti. A co je nejhorší, kdyby se alespoň jednalo o racionální přístup. Automobilový průmysl stále ještě pro evropu snáší zlatá vejce, ale místo toho aby se přemýšlelo, jak upravit stravu slepice, aby se zachovala rizost zlata a produkovala méně hovínek, tak se slepici raději zmenší kurník a dostane méně vody. ;-\
Avatar - EauRouge
EauRouge
Souhlas, automobilový průmysl živí půlku Evropy, ale EU a vlády členských zemí se ho snaží soustavně podkopávat. Nejsem zastánce umělé podpory nebo zachraňování nějakého trhu, proto nechci aby automobilky dostávali nějaké finační záchranné balíčky apod., ale to, že jsou kladeny další a další regulace a normy na ekologii, udržitelný rozvoj a podobné blbiny prostě ubíjí jak sílu automobilek, tak chuť lidí kupovat si nová auta. Když se do toho přidají ještě faktory zatěžující přímo majitele aut, jako ceny paliv, kdejaké daně a omezení vjezdu do měst atd., tak to vede jenom k tomu, že odrazují lidi od kupování aut. Kolébka automobilového průmyslu se ke svým dětem chová doslova macešsky.
Avatar - dal
dal
Jsou tam ale jiné a debilnější předpisy, nikdo se s nikým nese.e a nikdo ti nedá peníze jenom proto že jsi cigán.
Atila_
To je jenom docasna korekce. Ted nakupuji auta ti, kterym se to predchozi rozpadlo, protoze prodeje za posledni tri ctyri roky byly velmi nizke a tak je potreba obnovit vozidlovy park. Ale dlouhodoba perspektiva neni o moc lepsi nez v Evrope, hluboka krize, rostouci nezamestnanost, klesajici platy, nejista budoucnost. Amiky neceka o nic lepsi budoucnost nez Evropu.
Samuel
vidim to stejne navic americke mladezi uz neni status "auto" tak dulezite jak bylo predchazejici generaci, pro mnohe je iphone dulezitejsi :-) Napr. pred 30lety si udelalo 80% dorustajicich (17-19) ridicak, dneska je to jen 60%.