Mnichov neuhlídal únik fotek nové karosářské verze řady 3. S oficiálním představením tak nemusel dlouho otálet, teď tady máme obrázky všech verzí a kompletní informace.
BMW 5GT je cca 1,25x drahšie ako najlacnejšia verzia klasického 5 sedanu. Pri tejto matematike by 3GT v základnej verzií stálo cca 35.000€. Do prasiatka si treba teda dať aspoň 40k.
Je to auto, ktoré možno nie je praktické, ale uľahodí oku. Väčší brácho mi príde škaredý, toto je dizajnovo lepšie spravené.
Nebuďme zlý na O3. Keď si vybavíme O3 na rovnakú výbavu ako toto v štandarde s rovnakým motorom - tak aj niečo možno ušetríme. O3 je naozaj strednou triedou. Teda v cenníku, ak si ho vybavíte rovnakým štandardom, ako je konkurencia.
Silne pochybujem, ze nad nou vyhra. Neposkytuje napadite slinty clever riesenia - skrabka, obojstranny koberec v kufri, vesta pod sedackou, spidermana v kufri atd... a urcite neposkytne ani 1m miesta vzadu pred nohami beznoheho partizana.
Skarede takisto ako 5GT. Klasicky sedan 3. a 5. rady je ovela viac okulahodnejsi. Nechapem, ze vobec s vyrobou tychto podivnosti zacali. Audi 5 Sportback to je ina kava, ale toto....
Zatím, podotýkám. Obludnost jménem 5GT je pro mě nesmyslem co se týká designu (tak samo jako X6), ovšem u šestky je to aspoň ospravedlněno prodeji, u 5GT ne, což je jasný signál, že je to šlápnutí vedle po designové stránce. Ovšem, když je teď 520GT zlevněno o 200k oproti R6, why the heck not?!
A o to jde taky u 3GT. Přebuří-li cenu, adioo Bayern. Co se týče designu, neviděl jsem pozadí (jo, jsem na ty zadky), ale nemyslím si, že tam dají tak buranskou prde*l jako u 5GT.
Pohled z boku je povedeny, ale pohled na zadek ve me evokuje pohled na ohyzdnost kterou Audi vypousti pod oznacenim A7, a to za me rozhodne na palec nahoru neni. ;-\
Tak je jasne, ze ten zadok je nizsie posadeny ako u 5GT. Je to skoro uz ako u Audi 5 Sportback, no i tak je to divne.
6kova rada, to je bomba, povedal by som jedno z najkrajsich aut vobec: [odkaz]
Podobne malo vyzerat aj 5 dverove coupe 3kovej rady. A obe variaty GT nemuseli vyrabat vobec.
Obrázky po netu už nějakou dobu běhají, ale je celkem jasné (po odhalení 4er kupé) jak bude vypadat předek, ledvinky atd., k dvoudvéřáku stačí přidat další pár dveří a mírně protáhnout. Tady máš video maskované 4er GC na Ringu. [odkaz]
Velmi souhlasím! Mám zcela totožný názor. Pod pojmem GT si představuji něco mnohem atraktivnějšího, jenže nemohu poukázat na nějaký příklad (MB CLC Shooting Brake, ano to je ten správný Grand Tourer!!!). A proč vůbec GT3 zcela opouští typické BMW zakřivení rámu posledního bočního okna? Hanba současným tvrůrcům a managerům!
Problém zadku 5GT je v twindoor nesmyslu, který nepřináší žádnou výhodu, ale spoustu nevýhod daných nutností někam ten mechanismus umístit, takže ve výsledku vypadá záď z většiny úhlů bachratě a přitom nabízí, v relaci k velikosti auta samotného, malý kufr. 3GT je klasický liftback, takže zadek bude štíhlejší, ale stále je třeba dívat se na to auto jako na praktickou variantu pro ty co nechtějí kombík, a ne jako na stylovku, protože stylovkou v této třídě, která půjde proti A5 sportback bude 4GC.
Osobně ten design opravdu nechápu: vždyť je to doslova kopie řešení používaného v 70.-80. letech. A tehle "retro" se mi opravdu nelíbí. Proč? Velmi vysoká linie střechy (oba GT modely) a naprosto jakékoliv invence zbavené provedení D-sloupku. Prostě to nejhloupější a nejméně pohledné řešení. Zatímco řada 5 sedan/kombi ( a řada 6 celá) prokázala, že v BMW ještě neztratili cit pro design (i když Mr. Bangle dlouhou dobu dělal co mohl, aby BMW po této stránce potopil), u řady 3 si nejsem jistý (opět návrat k samoúčelným, málo harmonickým řešením?) a GT to jenom potvrzuje.
Jinak world car fans mají více fotografií, včetně zádě).
Stejně jako u 5GT nechápu vůbec podstatu tohoto kočkopsa. Někdo tu zmiňoval X6, jenže ta je velká a vyvážená a člověk si v ní krásně masturbuje ego. V 5GT se může tak akorát stydět za to, že vyhodil 1,5 milionů korun za něco odporného.
Presne tak, v pripade X6 ide praveze o velmi dobry napad s takym zadkom...lebo cele to auto je robustne. Avsak GT je spravene tak ako by chceli uplne poondit peknu sportovo ladenu limuzinu. Viac to pohnojit uz asi neslo ;-\
nie je to take tazke a obludne ako 5GT... vyzera to ovela vzdusnejsie a tak trosku retro a pritom moderne , nuz asi prvy baworak po dlhom case co sa mi paci :yes:
[odkaz]
najviac som vsak zvedavny na nove mpv co pride ;-)
Re: Nemyslím, že by to bolo skutočné trojkové GT-čko
Ja mám šestkovú mazdu a s Lantrou to nemá nič spoločné. Navyše mám kombíka. Len vyjadrujem svoj prvý dojem. A ten mi hovorí, že toto nie je originál BMW dizajn. Uvidíme o pár dní či týždňov, kto bol bližšie k pravde - či ty alebo ja :-)
Re: Nemyslím, že by to bolo skutočné trojkové GT-čko
Myslím, že ti trochu chýba logické myslenie. Pravdou som myslel to, že či to je len upravené nejakým maníkom v Power Pointe alebo je to skutočné auto. Ja si myslím, že je to to prvé, a podľa tvojej reakcie sa zase domnievam, že ty si myslíš to druhé.
To, že som BMW prirovnal k Lantre, je len fakt, za ktorý nemôžem. Nemám absolútne nič proti Hyundaiu ani proti BMW, Naopak, poChrisBanglovské bavoráky sa mi veľmi páčia a práve preto si myslím, že toto nie je reálne auto. To je všetko.
No... přijíždí střední prémiový král. Auto, co je obdařeno vynikajícími proporcemi, auto, které v siluetě rozehrává extázi představ a ostrém pohledu pak přináší jedinečnost stylu sesnoubeného s bezkonkurenční praktičností.
Nevím co jsi chtěl říct spojením Konečné auto, některé asociace si snad raděj nechám pro sebe >:-[] . Já osobně tu žádné dechberoucí proporce nevidím, základní trojka vypadá podle mě i v kombíku lépe, zejména díky nižší siluetě. Pro mě je vítězem designového duelu A5... ano, uvědomuju si že přijde 4GC, to ovšem bude zase sedan.
Druhým dechem... není to vyloženě špatné, předek se povedl a nepůsobí to tak těžkopádně jako 5GT, jen prostě běžná 3 je IMO lepší.
:-) Překlep, správně má znít - Konečně auto :-) Emele sedan je krásný zepředu, bohužel boční okénka, zejména to zadní je k diskusi, proto se mi jeví horní model jako špička střední prémie od BMW. Zatím jsem neviděl naživo kombi. Zdá se, že GT3 má záď vyvedenou o řád lépe než GT5.
Nová trojka v kombíku má hodně z pětky... naživo zezadu bys je skoro nerozeznal, při přímém srovnání na mě působí trojka dokonce díky své kompaktnosti lépe. Pro mě je ve střední jasným králem rodinných kombíků, A4 nemá šanci a u MB-C jsem nestrávil řešení zadních světel. Pokud porovnám fotky 3 Touring a GT, je pro mě Touring přitažlivější auto.
[odkaz]
Sedan neřeším, tam věřím v 4GC, ale z pohledu otce rodiny to pro mě není řešení. Jediná možná alternativa je pro mě ta A5, která má více sportovní elegance při obstojné praktičnosti (pokud uvažuju čtyřčlennou rodinu).
Osobně se mi kombíky BMW nikdy moc nelíbily (s výjimkou F11), naopak sedany se dle mého povedly všechny (s výjimkou E90). Ale souhlasím, jako otec rodiny na trojku v sedanu zapomeň, ten kufr je opravdu o.k., jedeš-li někam obchodně ve dvou, ale ne pro rodinu na víkend nemluvě o dovolené. Tohle chce kombík, rakev atd., F31 je dobré řešení, aby mělo smysl stavět proti ní akt. A4 kombi nebo A5 sportback museli by tito být v quattru, jinak je to nebe a dudy. ;-)
Mně přijde, že nová trojka touring má právě hodně z té F11... ku prospěchu věci.
Co se pohonu týče, je to dilema. Pokud upozadím své závodnické choutky a racionálně uvážím rodinné potřeby, (včetně toho že s tím bude jezdit v zimě manželka), pak je quattro dobrá volba, u BMW je to složitější. Předokolka je kompromis, možná tak v dvoulitrové naftě jako hezčí Passat.
Takže abych se držel při zemi, kolem toho milionu buď 320d Touring, nebo A5 2.0TDI 130kW Quattro.
:-) 320xdT AT, jo, tohle je varianta, u které to, po zvážení všech potřeb, při objednávce v reálu skončí. Je to logické a pochopitelné, jen to zmiňuju v kontextu diskusních debat, jak daleko je to od sedanů s benzinovými šestiválci a manuálem, pro jejichž absenci v nabídce bmw se tolik internetově pláče?! ;-)
Benzínový šestiválec bych bral u ojetiny, pokud bych nepotřeboval jezdit desetitisíce kilometrů ročně... a jedním z argumentů by byla lepší šance na bezproblémový provoz než u nafty. Nějaké 328i Touring E91 po faceliftu... proč ne, děti rostou, už se obejdou bez kočárku, ale ještě nepotřebují tolik místa vzadu... pro mé další auto je to docela zajímavá varianta.
Nové auto za mega bych kupoval jen pokud bych potřeboval jezdit hodně, mnohem víc než dnes... a nebo měl mnohem víc peněz :-) .
Tak jestli E90/91 pak buď 325i nebo 330i případně 335i. 328i byla jen u.s. verze podladěné 330i. Po fl sice vypadá E90 líp, ale kvůli emisím jsou R6 motory elektronicky dodrbané, horší odezva na plyn, nepadající otáčky atd., před fl atmo motory jsou lepší, a taky po fl je tam elektrický posilovač. Prostorově je ale E90/91 ještě o kus horší než F30/31, kdybys chtěl ojetinu, tak je lepší jít do E60/61 po fl, bude za hodně podobné peníze jako E90, je v ní více místa, bude vybavenější, v interieru si nemají co vyčítat, u E60 je facelift znát aspoň na kvalitě materiálů. ;-)
Hmm... kamarád má 325i E90 před FL a je to vcelku příjemné auto... 328 jsem jen tak plácl, prostě nějaký šestiválec. Netušil jsem, že byly s faceliftem spojené takové technické změny.
Že to je malé auto vím, kufr je malý a mělký... no, holt by to byl v tomhle trošku kompromis. E60 se mi kombík tolik nelíbí... rozhodně ne v černé kterých je nejvíc, to je takový pohřebák. Možná tmavě modrá...
Sedan je perfektní a z mého pohledu bere designově žezlo z ruky céčka. U 3GT se dá říct, že design by neměl být překážkou jeho prodejů, ale etalon tvarů bych z toho nedělal, hodně to připomíná reinkarnaci tvarů ze sedmdesátek viz. na hlavní stránce článek o passatu. Chápu, proč tyhle tvary, kam to auto míří atd., ale nutno říct, že z hlediska designu fastbackovité řešení karoserie nikdy nikoho na zadek neposadí. ;-)
To je ta nová doba, a BMW na ní reaguje tímto subsegmentem dokonale. Samozřejmě, že to nevypadá jako Miura, ale to víme oba ;-) Tedy, že tebe budu muset přemlouvat na BMW :-)
U boků sedanu trojky, tam mám "příliš mnoho oken"...
.. je veci subjektivni, samozrejme. Osobne se mi tohle dalsi GT od BMW nelibi ani trosku, ale vzhledem k technice, kterou skvostne BMW disponuje, to urcite bude skvele fungujici auto. O tom nepochybuji.
Nepříliš dobře se osvědčila již řada 5GT. Možná praktická, možná technicky vyspělá... Přesto ale nijak oceňovaná. Vzhledově jeden z nejméně harmonických bavorských produktů za poslední hodně dlouhou řádku let...
nyní to stejné, jen o segment níž... nevím, co si od tohoto kroku BMW slibuje. Jestli se tak vehementně snaží vyplnit i okrajové segmenty trhu... Otázkou, kolik vlastně stojí vývoj takovéto předělávky. Podle mě ale jen model do počtu - není ani zásadně praktická, ani nepřidává benefit v podobě lepšího technického pojetí, no a vzhledově... Expresivněji řečeno designérský omyl >:-[]
3, 5, 6, 7 ... to je ta správná postupka. K tomu druhá: X1, X3, X5, Z4. Vše ostatní je slepá střelba :-!
To je otázka, označení 3er coupé omezuje, a audi s A5 ukázalo, že tudy cesta vede. 4er se může více rozmáchnout, rozměrově, ve výbavě a tedy i cenou, plus přidá zcela novou karos. variantu grand coupe. Takže pod 3er najdeš standardní modely střední třídy, praktické, pod 4er stylovky. Nic k nepochopení nebo matení, stejně to má BMW o třídu výše, viz. 5e a 6er a nikdy z toho zmatení nebylo.
Někdo dal do pytle F30 sedan a X3, nechal je přes noc a vznikl incestní krypl, tak mi to teda připadá. Ale co, stejně jako v případě 5GT budu tenhle model ignorovat a opěvovat klasické karoserie sedan a kombi.
Chápu, že někdo chce větší prostor ve 3kové řadě, ale vždyť je kombi. Tohle dělá jediné BMW , Audi ani mercedes na to nijak nereagují. Ani v 5GT jsem neviděl nějakou myšlenku, za ty peníze se dala pořídit X3 ...
Navíc nejsem moc fanoušek bezrámových oken, a do auta, které chce oslovit rodiny, bych je nechtěl...
5,9 cm vyšší posaz je jasná odpověď, když nechceš SUV,protože se ti kombíkový tvar karoserie nelíbí a do sedanu je to už špatné nastupování... Uvědomte si, že evropská populace stárne a existují i lidé nad 55.
[odkaz] :yes::yes: Slov netřeba, snad jen - BRAVO BRAVO BRAVO :yes:
Střední liftback! od BMW, k tomu bezrámová okna. Zejtra si dohodni na středisku, kolik ti daj za litr té tvé žilní břečky. Pak se nech dva roky dokonale dojit a getečko máš jisté. Protože tohle auto, to je pro tebe doslovný silniční... životabudič.
P.S. Tak ještě zbývá na getečko přemluvit Dinara a je to komplet. Dinar si asi dnes nesundal před diskusí brejle ze solárka ;-)
Dinar jen vidí to co já... kompromis. Ok, kompromis vydařený, vcelku pohledný, ale přece kompromis. Z hlediska designu je ideální BMW široké a placaté, viz třeba 6GC - to je fáro. Tohle je pěkné jen "vzhledem k..." a "v rámci možností...".
Jedna věc je absolutní design, v tom s tebou souhlasím, druhá věc je ten životní kompromis s akcentem na uživatelskou praktičnost. Horní model je o dvacet čísel delší než sedan, bude to velké, mohutné auto. Jo, není to lehkonohý atlet, ale ne všichni jezdci těmi atlety jsou... :-)
Že je o dvacet čísel delší by až tak nevadilo jako že je o deset čísel vyšší. Pokud nemáš problém ohnout kolena, pak tě k tomuto kompromisu nic netlačí...
Emele, v momentě, kdy se často klient v kariérním postupu dopracuje na to, že si koupí auto za milion a výše, tak je ve věku, když už má problém s koleny... viz třeba můj šéf, který teď vybírá a 3-er by rád, ale nechce ohýbat kolena,. ale SUV se mu moc nelíbí, takže nad 3-er dneska jásal jak smyslu zbavený...
Audi není tolik kompromisní z pohledu designu, naopak dělá kompromisy v té praktičnosti - pokud má posádka výrazně přes 180cm nebo plánuje jezdit v pěti. Tohle už se tu probíralo, proti A5SB stojí praktická GT a stylová GC... své zákazníky si najdou asi všechny modely, pro mé rodinné zadání je nejlépe stravitelný liftbackový kompromis Audi.