Novinky
Mazda 6 Wagon vs. Ford Mondeo, Hyundai i40, Opel Insignia, Renault Laguna a Toyota Avensis
94 komentářů
Leden 2013, celkové prodeje (pardon, registrace) / diesel
CX-5 149 / 91
Tiguan 124 / 97
Mazda bije i Korejce ..........
Mazda :yes:
CX-5 149 / 91
Tiguan 124 / 97
Mazda bije i Korejce ..........
Mazda :yes:
Motory, benzine aj diesel, su o generaciu pred cimkolvek, co moze dnes Europa a Korea ponuknut v tejto triede. Namiesto primitivneho prilepenia turba na maly motor, je tu nova cesta.
Spojene su s prevodovkou uplne novej konstrukcie - jemnost hydra a rychlost dvojspojky.
Uspora hmotnosti v konstrukcii nejde na ukor konstrukcie naprav ci naivneho sestrenia ako pri O3.
Jazdne vlastnosti su vynikajuce.
Dizajn esteticky aj funkcny.
Mazda nestiha vyrabat CX-5 a situacia s M6 bude zrejme rovnaka, takze Passata asi nepredbehne, ale to ani nie je cielom.
P.S. Osobne mi chyba hybrid, ale vzhladom na spojenectvo s Toyotou, mozno sa dockam.
Spojene su s prevodovkou uplne novej konstrukcie - jemnost hydra a rychlost dvojspojky.
Uspora hmotnosti v konstrukcii nejde na ukor konstrukcie naprav ci naivneho sestrenia ako pri O3.
Jazdne vlastnosti su vynikajuce.
Dizajn esteticky aj funkcny.
Mazda nestiha vyrabat CX-5 a situacia s M6 bude zrejme rovnaka, takze Passata asi nepredbehne, ale to ani nie je cielom.
P.S. Osobne mi chyba hybrid, ale vzhladom na spojenectvo s Toyotou, mozno sa dockam.
cesko leden 2013 stredna trieda😒br />
1. passat - 255ks
2. superb - 242ks
3. i40 - 100ks
------------------
4. 508 - 39ks
5. mondeo - 36ks
i40 tento rok mozno bude 3tie najpredavanejsie auto stednej tiredy v cechach 😉 :yes😒br />
to tu bolo posmeskov ze i40 nema sancu .... a uz drvi aj mondeo aj pezota aj insigniu :yes😒br />
skvely rozbeh i40tky :yes😒br />
neviem ako dopadla v tomto teste ale u mna je i40 jasna volba.... to auto sa mi proste paci a je aj kvalitne ( chyba mu silnejsi diesel ale s radostou by som sa uskromnil ) , i40 bravo u mna jasna volba... druhou volbou by bola mazda6 :yes:
1. passat - 255ks
2. superb - 242ks
3. i40 - 100ks
------------------
4. 508 - 39ks
5. mondeo - 36ks
i40 tento rok mozno bude 3tie najpredavanejsie auto stednej tiredy v cechach 😉 :yes😒br />
to tu bolo posmeskov ze i40 nema sancu .... a uz drvi aj mondeo aj pezota aj insigniu :yes😒br />
skvely rozbeh i40tky :yes😒br />
neviem ako dopadla v tomto teste ale u mna je i40 jasna volba.... to auto sa mi proste paci a je aj kvalitne ( chyba mu silnejsi diesel ale s radostou by som sa uskromnil ) , i40 bravo u mna jasna volba... druhou volbou by bola mazda6 :yes:
Toppere toppere😁 Víš co to je statistická analýza? Když chceš něco hodnotit, tak nemužeš brát jedno kratičké období jako výchozí, stanadrtizujeme to třeba pomocí průměrů či klouzavých průměrů, abychom mohli eliminovat takovéto odchylky, které nastanou v určitých měřených úsecích, ale výsledně neovlivní celý vývoj zkoumaného jevu ( zde pořadí modelů na trhu). Takže vyčkej času, to, že I 40 vyhrálo jednu malou bitvičku neznamená, že vyhrálo celou válku 😄 Až tento úspěch v průměru zopakuje v řádu dvou let, bude důvod k úspěchu 😄 Ještě šampus nebouchej😊
ja viem 😉 len ono to skutocne tak vyzera ze i40 tento rok bdue velmi uspesna ..... ma na to predpoklady :yes😒br />
mondeo uz ma svoj vek, insignia tiez, peugeot 508 je vyborne auto ale na i40 zrejme mat v predaji opat nebude .... BMW3 uz asi tiez nepreda tolko co pred rokom... takze si myslim ze i40 ma to rozbehnute dobre.... pred rokom predala i40 za cely rok nieco cez 600 aut ... a uz len teraz za mesiac ich je 100... to by znamenalo ze tento rok by i40 mohla ist aj cez 1000 kuskov... vsetko je mozne.... necham sa prekvapit :yes😒br />
chapem ze z jedneho mesiaca sa neda robit velky zaver ale uz teraz ma i40tka takmer sestinu toho co predala za cely minuly rok.... to je skvely rozbeh.....
mondeo uz ma svoj vek, insignia tiez, peugeot 508 je vyborne auto ale na i40 zrejme mat v predaji opat nebude .... BMW3 uz asi tiez nepreda tolko co pred rokom... takze si myslim ze i40 ma to rozbehnute dobre.... pred rokom predala i40 za cely rok nieco cez 600 aut ... a uz len teraz za mesiac ich je 100... to by znamenalo ze tento rok by i40 mohla ist aj cez 1000 kuskov... vsetko je mozne.... necham sa prekvapit :yes😒br />
chapem ze z jedneho mesiaca sa neda robit velky zaver ale uz teraz ma i40tka takmer sestinu toho co predala za cely minuly rok.... to je skvely rozbeh.....
No pravda je ta, ze za relativnim uspechem i40 je velmi nizka cena. V dobe, kdy Hyundai takove slevy neposkytoval, se sotva neco prodalo.
nedavno mi tu ktosi pisal ze i40 je draha.... zrazu je za uspechom nizka cena.... kto sa z vas chlapi ma vyznat 😉
tak sa uz dohodnite 😉
tento rok to bude to krasna trojka: passat superb a i40 :yes: a za nimi zbytok
este by ma zaujimalo kde su teraz ti ktori i40 dorpdu ospisovali a predpovedali mu neuspech.... chlapi .... i40 je u teraz uspesne auto a to ma najlepsie roky este pred sebou.... pozrite si predaje v nemecku .. v holandsku aj inde.. to auto sa predava celkom fajn a tento rok pojde opat hore a nielen v cechach ale v celej eu :yes😒br />
vedel so mze i40 bude uspesna .. bolo len otazkou casu kedy sa rozbehne... a tento rok uz bude i40 predavat velmi dobre ... mnoho konkurentov ma uz teraz z i40tky vrasky na cele ani sa im necudujem... s hyundaiom ako uspesnym autom v strednej tirede nikto neratal... chyba 😉 casy sa zmenili :yes:
tak sa uz dohodnite 😉
tento rok to bude to krasna trojka: passat superb a i40 :yes: a za nimi zbytok
este by ma zaujimalo kde su teraz ti ktori i40 dorpdu ospisovali a predpovedali mu neuspech.... chlapi .... i40 je u teraz uspesne auto a to ma najlepsie roky este pred sebou.... pozrite si predaje v nemecku .. v holandsku aj inde.. to auto sa predava celkom fajn a tento rok pojde opat hore a nielen v cechach ale v celej eu :yes😒br />
vedel so mze i40 bude uspesna .. bolo len otazkou casu kedy sa rozbehne... a tento rok uz bude i40 predavat velmi dobre ... mnoho konkurentov ma uz teraz z i40tky vrasky na cele ani sa im necudujem... s hyundaiom ako uspesnym autom v strednej tirede nikto neratal... chyba 😉 casy sa zmenili :yes:
Nezlob se na mě, ale i přes veškeré kvality v testech je I40 prostě korejec.. stejně jako ix35.. Byl jsem se v těchto autech podívat, jelikož doma začínají uvažovat o výměně jejich VW a ty auta v interiéru ( ani exteriér neni žádná bomba podle mě) prostě působí lacině a byly to vyšší výbavy ( Ix35 nejvyšší).IX35- ošklivé plasty, zvláštní tvary... plastový krunýř sedaček ( někdo mi tvrdil, že je to pro lepší údržbu, ale vypadá to opravdu ohavně).. Tohle je prostě věc, kterou jentak korejci nedotáhnou, posaď se do těch 6let starých VW nebo Fordů. Proto bych si v tom malém cenovém rozdílu u nového auta radši připlatil za Mondeo, nebo "Apoštola" popřípadě 508 a i Laguna III mi v interieru připadá dotaženejší.. 😄 Kdybych měl I40 v naftě za 400 tisíc... neváham ani minutu...
i40 je novsia ako iX35 a ma uz lepsi interier ako iX35ka... takisto je aj novy ceed uz inde ako sportage... u korejcov totiz dochadzalo k vylepseniam a kvalitatyvnym zmenam doslova kazdym novym modelom ktory prichadzal na trh... i40 je momentalne s i30tkou najkvalitnejsi hyundai .... iX35 uz trosku straca ale stale je to tiez fajn
no aspon co som cital prispevky vyssie i40 skoncila v teste druha za mazdou6 ..... to je vyborny vysledok podla mna ... aj ked ano laguna je uz starsia ale porazit avensis ? to som necakal 😉 :yes:
no aspon co som cital prispevky vyssie i40 skoncila v teste druha za mazdou6 ..... to je vyborny vysledok podla mna ... aj ked ano laguna je uz starsia ale porazit avensis ? to som necakal 😉 :yes:
I 40 sem taky seděl a prostě proti konkurenci nic moc... Necítil jsem se tam dobře na auto jeho třídy...
Laguna ? Ta je jen velmi podceňovaným autem... Nevyniká, ale už neplatí ta pověstná nespolehlivost, nýbrž za tu cenu dostaneš velmi kvalitní naftový motor, který jede slušně a i výbavu, která už funguje.. Sám sem měl Lagunu předchozí generace a i když zpracování auta nebylo na úrovni tehdejšího apoštola, tak to byl velmi dobrý společník na dlouhé cesty se slušnou spotřebou a nikde mne nenechal a i dnes vypadá pořád dobře.. Laguna nikdy nebude prodejní trhák, ale určitě to nemusí být krokem vedle, zvláště v provedení GT 4C, kdy (údajně) strčí do kapsy i Mondeo jízdními vlastnostmi..
Laguna ? Ta je jen velmi podceňovaným autem... Nevyniká, ale už neplatí ta pověstná nespolehlivost, nýbrž za tu cenu dostaneš velmi kvalitní naftový motor, který jede slušně a i výbavu, která už funguje.. Sám sem měl Lagunu předchozí generace a i když zpracování auta nebylo na úrovni tehdejšího apoštola, tak to byl velmi dobrý společník na dlouhé cesty se slušnou spotřebou a nikde mne nenechal a i dnes vypadá pořád dobře.. Laguna nikdy nebude prodejní trhák, ale určitě to nemusí být krokem vedle, zvláště v provedení GT 4C, kdy (údajně) strčí do kapsy i Mondeo jízdními vlastnostmi..
Ad plastova zada prednich sedacek - Az budes mit deti, pochopis, k cemu je to dobre. V jednom aute je mame, co bych dal za to, aby byla i v tom druhem... 😉
Já tomu rozumím, ale to se to nedá udělat nějak.. lépe?😁 Vypadá to opravdu jak kryt čínského rádia z tržnice😁
Až jako manažer povezeš na jednání svého šéfa nebo své kolegy, pochopíš, proč to tam být nemůže.
Tak schválně, nechám se poučit od zkušenějšího... >😁
Jednoduše interier nemůže vypadat, jako když v něm svačí děti.
Tak zaprve - v aute se neji, v mem kazdopadne - od toho jsou restaurace, v pripade dlouhe cesty odpocivadla. Zadruhe jsi prave poprel to cos napsal nahore. Kdyz v aute musis vozit deti, tak predtim, nez nalozis "sefa" ta zada jednoduse otres vlhcenym ubrouskem a je cisto. Calounena zada tak snadno nevycistis - ta je potreba minimalne vykartacovat, nezridka nepomuze ani to a je potreba prikrocit k mokremu cisteni. Tohle bys mel vedet.
Vím to a děti vědí co mají dělat, aby sedačky nevypadaly jak prase. Navíc látka se dá vyčistit celkem v poho, rýhy na tvrdém plastu dost blbě.
Tve deti maji misto boticek podkovy? O jakych ryhach to mluvis? A chci videt, jak dvouletymu diteti vysvetlis, ze se nesmi botickama dotknout sedacky pred sebou. Jelikoz mame dve auta - jedno s latkou a druhe s plastem, tak mam moznost primeho srovnani - tady me nepresvedcis. Praxe mluvi jasne.
ani náhodou, tahle třída není o tom co je nejlevnější, přes polovinu prodejů v této třídě dělá korporátná nákup a když se podívám z okna na korporátní parking velkého business centra, tak je to škoda (superb, octa), vw (passat), sem tam opel, mercedes, bmw, volvo, pár vyloženě řiditelských vozů, vyjímečně japonec (Lexus), ale žádnej hyundai. Slovy ŽÁDNEJ... Takže v téhle třídě může vyhrát v koreji, ale ne u nás, případně třeba v Německu a potažmo u nás. Tyhle auta se v korporátech nekupují.
Navíc upřimně, i40 je v týhle třídě lowend, poslabší motor obzvlášť v naftě a ani benzín není žádná sláva a v testech se srovnává s oktávií, ne se superbem...
i40 si kupují fotříci domů pro pseudopocit vozu střední třídy, ale první dbě místa ve třídě jsou pro jiné.
P508 je moc pěkné auto, ale též to není korporátní standard v ČR a protože se neprodává za ceny i40, tak má smůlu. Ale podobně ani ve francii asi neatakuje první místa v této třídě. Nelži si do kapsy, zákazníci této třídy nejsou zákaznici hyundai.
Navíc upřimně, i40 je v týhle třídě lowend, poslabší motor obzvlášť v naftě a ani benzín není žádná sláva a v testech se srovnává s oktávií, ne se superbem...
i40 si kupují fotříci domů pro pseudopocit vozu střední třídy, ale první dbě místa ve třídě jsou pro jiné.
P508 je moc pěkné auto, ale též to není korporátní standard v ČR a protože se neprodává za ceny i40, tak má smůlu. Ale podobně ani ve francii asi neatakuje první místa v této třídě. Nelži si do kapsy, zákazníci této třídy nejsou zákaznici hyundai.
ja sa uspokojm s 3 miestom pre i40tku v tejto triede >😁 :yes😒br />
i40 je auto strednej triedy ako kazde ine jemu podobne auto ( 508, avensis, insignia ) ... tvoj pseudopocit je trosku mimo... pri pohlade do cennika tiez nevidim nic coby nasvedcovalo tomu ze i40 je nejaky chudak v tejto triede... predaje vravia jasnou recou ... i40 je uspesne auto... reci typu : je to porad korejec, dava pseudopocit strednej triedy, je to osklive prezvejkane - na to sa dnes nehraje.... ide o realny predaj.... a uspech na trhu... a i40 je uspesne auto :yes: a stale viac konkurentov dostava od i40 v predajoch na *
i40 je auto strednej triedy ako kazde ine jemu podobne auto ( 508, avensis, insignia ) ... tvoj pseudopocit je trosku mimo... pri pohlade do cennika tiez nevidim nic coby nasvedcovalo tomu ze i40 je nejaky chudak v tejto triede... predaje vravia jasnou recou ... i40 je uspesne auto... reci typu : je to porad korejec, dava pseudopocit strednej triedy, je to osklive prezvejkane - na to sa dnes nehraje.... ide o realny predaj.... a uspech na trhu... a i40 je uspesne auto :yes: a stale viac konkurentov dostava od i40 v predajoch na *
je to šklivé, přežvelkané auto, jehož maximum je spodinou této třídy... A pokud si myslíš, že čísla v této třídě nedělají korporátní prodeje, tak si sni svůj sen dál. A vzhledem k tomu, že korporace se za svoji manažerskou flotilu nechtějí stydět, tak prodeje i40 nemají kam stoupat, stejně jako o kategorii níž neohrozí prodeje i40/i30 pozici octavie.
Ještě taková perlička, nedávno tu někde byl prodej ojetých vozů a tam hyundai skončila skoro na posledním místě..
To není nic nelogického, hyundai není korporátní vůz, koupí si ho taťka jako nový a pak ho dojezdí do šrotu. Pak si zase koupí nový. V ojetinách budou kralovat 3 - 4 roky staré (od"nákladované") korporáty.
Jinak současná generace v bazarech ještě není a ty předchozí, to si fakt může koupit jen nějakej skalní fanda.
Jinak současná generace v bazarech ještě není a ty předchozí, to si fakt může koupit jen nějakej skalní fanda.
jinak upřímně, co se týče vzhledu, ač nemám vejšplechty od GTIho rád, když se podívám na hyundai, řeknu si zaplať pánbůh, že silnice jsou plné škodovek. Kia mi přijde snesitelnější, ale ani na tu bych se před barákem koukat nechtěl. Upřímně mi stačí podívat se na vhledové linie fotek aut v tomhle článku a ač je to věc vkusu, vím, nač bych ukázal že je nejošklivější. A to i kdyby se tam přidalo pár dalších kousků, včetně třeba stařičké C5
Kazda znacka si stanovuje predajny uspech inak.
Ak by bola Octavia v rebricku tretia, tak je to katastrofa - vzhladom na to, ze je to domaca znacka s dominantny postavenim na trhu a silnym rodicom.
Tretie miesto pre i40 bude obrovskym uspechom.
Mazda 6 nebude trhat v Cesku ci na Slovensku rekordy, pretoze automobilka skratka nema kapacity na to, aby mohla trh zaplavit. Ak bude drzat krok v predaji s ktorymkolvek z testovanych superov, tak to bude nepochybne dobry predajny vysledok.
Okrem toho, jeden mesiac nie je cely rok. Uvidime, ci ide o nastup trendu alebo odchylku od trendu.
V kazdom pripade, o i40 mam vyssiu mienku ako o koncernovych konkurentoch, ale v porovnani s Mazdou 6 je to az druha volba.
Ak by bola Octavia v rebricku tretia, tak je to katastrofa - vzhladom na to, ze je to domaca znacka s dominantny postavenim na trhu a silnym rodicom.
Tretie miesto pre i40 bude obrovskym uspechom.
Mazda 6 nebude trhat v Cesku ci na Slovensku rekordy, pretoze automobilka skratka nema kapacity na to, aby mohla trh zaplavit. Ak bude drzat krok v predaji s ktorymkolvek z testovanych superov, tak to bude nepochybne dobry predajny vysledok.
Okrem toho, jeden mesiac nie je cely rok. Uvidime, ci ide o nastup trendu alebo odchylku od trendu.
V kazdom pripade, o i40 mam vyssiu mienku ako o koncernovych konkurentoch, ale v porovnani s Mazdou 6 je to az druha volba.
Pro Hundy je to velký úspěch, protože kolik Sonat prodali před 10 lety? Když tehdy naznačovali, že by se chtěli časem v tabulkách prodejů u nás podívat před Toyotu, vzbudilo to shovívavý úsměv. A právem.
Dnes sice lepší auta než Toyota nedělají, ale v prodejích se derou před dříve stabilně třetí Mondeo. A není to poprvé.
Jistě, je to i cenou, ale třeba takovou Lagunu si lidi moc nekupovali ani za tyhle prachy.
Dnes sice lepší auta než Toyota nedělají, ale v prodejích se derou před dříve stabilně třetí Mondeo. A není to poprvé.
Jistě, je to i cenou, ale třeba takovou Lagunu si lidi moc nekupovali ani za tyhle prachy.
Nejlevnější bude Mondeo a Laguna,alespoň skladovky,ovšem Mondeo dosluhuje.Mojí kandidáty by byly Mazda6,Avensis,Insignia,divím se,že tam chybý Passat.i40 nebude špatné auto,ale moc se mi nelíbí vzhled je takový přeplácaný.Vzhledově působý nejlíp Avensis,Insignia jsou takové uhlazenější.S těchto kandidátů to ztrhuje především Mondeo,protože dosluhuje a tím pádem jsou skladovky za velice dobré ceny a auto má v podstatě všechno co český motorista očekává od auta střední třídy,dobrý komfort,prostor,celkem výbavu,na mě ale Mondeo působý humpolácky,neotesaně,ale to je věc názoru.V tomto případě bych šel japonsko-německou cestou,tou německou nemyslím Mondeo,které je taky vlastně německé.
zaujimave ze kolegovia nad tebou pripisuju uspech i40tke na trhu prave vdaka nizkej cene... ty zase tvrdis ze najlacnejsie bude mondeo a laguna..... zaujimave ako kazdy pise inak ... a kazdy ma svoju pravdu ...
nove mondeo pride do predaja tusim na buduci rok.. vela majitelov asi bude cakat na novu generaciu a tak to bude pre mondeo velmi tazky tento rok... laguna nie je zle auto ale dizajnovo sa akosi nezadarilo ( povest z minulosti si velmi nepoopravilo mozno prave vdaka divnemu dizajnu inak je to fajn auto ) ... nova laguna uz moze byt velmi zaujimava... som zvedavy kedy pride...
inak mnohym tu nerozumiem ( ich dizajnovym chutkam ) co je na i40 take nekukatelne a skarede neviem... podla mna je to nadherne auto: [odkaz] :yes😒br />
naopak nechapem co by malo cloveku sa pacit na passate alebo lagune.. zvlast passat vyzera totalne tupo a nudne .... [odkaz]
nove mondeo pride do predaja tusim na buduci rok.. vela majitelov asi bude cakat na novu generaciu a tak to bude pre mondeo velmi tazky tento rok... laguna nie je zle auto ale dizajnovo sa akosi nezadarilo ( povest z minulosti si velmi nepoopravilo mozno prave vdaka divnemu dizajnu inak je to fajn auto ) ... nova laguna uz moze byt velmi zaujimava... som zvedavy kedy pride...
inak mnohym tu nerozumiem ( ich dizajnovym chutkam ) co je na i40 take nekukatelne a skarede neviem... podla mna je to nadherne auto: [odkaz] :yes😒br />
naopak nechapem co by malo cloveku sa pacit na passate alebo lagune.. zvlast passat vyzera totalne tupo a nudne .... [odkaz]
qwert spíš myslel poměr cena/výkon. V tom porovnání pár aut chybí, dobrý poměr cena/výkon má i C5 (i po faceliftu designově trochu omšelé), případně 508.
No vidiš, mě se zase Laguna líbí, v GT verzi vypadá elegantně agresivně.. nikomu to necpu, je to muj názor stejně tak, jako se mi nelíbí I40, který vypadá jak banán >😁 ( bavíme se o kombi). Když chceš ještě pomlouvat Lagunu, tak porovnej taky interiéry..
Laguna [odkaz]
I40 [odkaz]
nezlob se, ale ta I40 vypadá vevnitř jak hifivěž😁 Každý at si koupí co chce a co mu vyhovuje.
Bravo individualitě a zdravému rozumu 😊
Laguna [odkaz]
I40 [odkaz]
nezlob se, ale ta I40 vypadá vevnitř jak hifivěž😁 Každý at si koupí co chce a co mu vyhovuje.
Bravo individualitě a zdravému rozumu 😊
samsung má asi sklady plný displejů...
na i40 je prostě patrná snaha vypadat jako nekorejské auto. Jenže je to jenom snaha. Před mnoha lety se podobně snažili japonci. Uvidíme, kam korejci dojdou.
Zapoměl jsi ještě napsat korejská hifivěž. Mám hifivěž, která vypadá důstojně, elegantně a k tomu, aby mne potěšila si vystačí se zvukem, nemusí mne upoutávat" barevnou hudbou". A nestydím se mít ji na očích. Tento typ interiéru se rychle okouká, ale narozdíl od té hifivěže ho prostě nevyměníš...
na i40 je prostě patrná snaha vypadat jako nekorejské auto. Jenže je to jenom snaha. Před mnoha lety se podobně snažili japonci. Uvidíme, kam korejci dojdou.
Zapoměl jsi ještě napsat korejská hifivěž. Mám hifivěž, která vypadá důstojně, elegantně a k tomu, aby mne potěšila si vystačí se zvukem, nemusí mne upoutávat" barevnou hudbou". A nestydím se mít ji na očích. Tento typ interiéru se rychle okouká, ale narozdíl od té hifivěže ho prostě nevyměníš...
Jo, přesně takhle na mne interiér korejských aut působí.. stejně tak i exteriér.. Nechci ale zase schazovat to, že ty auta sou špatný..Třeba u něj taky nakonec skončím.. ale zatím auto mám a jsem spokojený >😁
no já je taky neshazuji, je vidět pokrok, ale za stejné peníze se lze svézt lépe a protože se mi to nelíbí (vkus je věc subjektivní), tak u nich neskončm. Podobně nejásám nad nudnou uniformitou koncernového designu (obvykle, pokud něco vybočí, tak je to šeredné), ale kdybych se měl rozhodnout, jestli denně potkám 300 oktávek a 10 hundajů nebo 300 hundajů a deset okávek, moje volba bude celkem jasná. naštěstí to zatím tak funguje, i když cena dělá svoje.
Laguna s 4C by asi v testu dopadla trochu jinak. Tedy pokud by nebyla velikost to nejdůležitější. Ne všechny srovnávačky skončí jako v Autobildu. V jiném testu Laguna vyhrála. 4C z ní dělá trochu jiné auto.
Hodnotilo 6 redaktorů a na tom, že Laguna nejlépe jezdí se shodli všichni.
1) Renault Laguna : 14,25
2) Opel Insignia : 13,55
3) Ford Mondeo : 13,26
4) Citroën C5 : 13,18
5) Peugeot 508 : 12,38
6) Volkswagen Passat : 12,05
[odkaz]
Hodnotilo 6 redaktorů a na tom, že Laguna nejlépe jezdí se shodli všichni.
1) Renault Laguna : 14,25
2) Opel Insignia : 13,55
3) Ford Mondeo : 13,26
4) Citroën C5 : 13,18
5) Peugeot 508 : 12,38
6) Volkswagen Passat : 12,05
[odkaz]
myslim ze z tychto aut jednoznacne mazda vitazi ....
inak viete mi povedat co to je to auto oznacovane ako Apoštol ?
diky😉
inak viete mi povedat co to je to auto oznacovane ako Apoštol ?
diky😉
Apoštol Pašík je ten, koho vyslal nejvyšší aby hlásal passátní víru mezi nevwěřícími. 😉
Pro mne je vítěz rozhodně Opel Insignia. Má nádherný desing, disponuje výbornými jizdními vlastnostmi, spolehlivostí a kvalitním zpracováním. jen cena se mi zdá přemrštěná. Na druhé místo bych dal Mazdu 6. Jedná se o opravdu hžavou novinku. Desing ve stylu Kodo je velice elegantní, ale mě osobně se více zamlouvá na Modleu cx5. Mazda nabízí rovněž vyspělé technologie, jen někdy nefungují tak jak by měly. Motor je rovněž na dobré úrovni. Na třetí místo bych dal mě nejvíce sympatický Hyundai I40. Nabízí výborné a úsporné motory. Výborné zpracování kabiny. Prostorný interiér a bohatou výbavu za málo peněz. Dalé boduje 5ti letou zárukou a elegantním desingem.
Tak jak? No jak známo, design je to co rozhoduje. Naštěstí je design ryze objektivní kategorií, na rozdíl od diskusních proklamací zdejších plakátů a gallardů, kteří si design pletou s prosťáčkovskou dvou-kategorií líbí/nelíbí, můžeme se tedy na věc podívat objektivníma vočima. Tak tedy ve vztahu k designu bych testové klání spatřoval v rovině dobrého výběru, šestka ideálně sekunduje té šestileté laguně i výběhovému mondeu, a v tom je nutno výběr aut ocenit - svůj k svému.
Je potřeba však šestku též pochválit, a to především za nízkou hmotnost, která jak čtu "ztrácí" na insignii 240 kilogramů... :😉
Zbývá tedy vyřešit otázku, čím to je, že v prodejích nedosáhla předchozí modelová generace mazdy na vítězné příčky? Já to vím, vím, že to víš též, jen holt se tu pravdu bojíš napsat. Ale to není nic výjimečného, pravda, zejména ta garážová, to má neskutečně těžké. Vždyť jen si to vezmi intimně, většinou na diskusích opíjíš sám sebe garážovým rohlíkem. Vím, činíš tak v zájmu své osobnostní integritky, no možná bys měl vědět, že jsou i tací, co v garážové pravdě dokonce i žijí. A není jich málo...
BRAVWO NOVÝ APOŠTOL :yes: :-!
Mazda CX-5 ti právě pobila (v lednu, v ČR) Tigiho ....... třeba to dokáže (velmi brzy) i Mazda 6 s Apoštolem....
Co potom uděláš?
Ale já vlastně vím,vyplodíš další hromadu blábolů.
Mazda 6 je trošku jiná, podle mě stejně se bude u nás těžko prodávat, koupí si jí jen pár individualistů. Je to "řidičsky aktivnější auto", podobné spíš BMW, ale nemá samozřejmě takovou prestiž. A ta rozhoduje.
99% prodejů ve střední třídě jsou fleety a tam každý rád podpoří Škodovku (nevím, jak je to jinde, ale u nás prostě ani japonská auta kupovat nesmíme) a v kompaktech a "nadkompaktech" je povolená reálně Škoda. Škoda.
Ostatně v Autobildu dělali i srovnávací test VW Golf VII s Mercedesem A, což by nebylo divné, ale bylo jen na základě statické prohlídky Golfa na autosalónu. Takže tam psali - autem jsme ještě nejeli, ale jízdní vlastnosti a komfort budou určitě minimálně srovnatelné. No, a Golf má větší kufr a víc místa vzadu. Vítězem je Golf, jak jinak.
Nový Passat bude až příští rok, podle mě teď moc nových korektních srovnávaček s Passatem už nebude.
Čekal bys ale, že se třeba i v jednom jediném měsíci prodá víc CX-5 než Tiguanů? Já ne.
Takže stát se může cokoli. A lidi od Mazdy se musí pokusit Mazdu nabídnout i jako fleetové auto. Takže uvidíme. 😄
taka 508 je plne konkurencieschopne auto. Laguna uz nie, je stara a mala, c5 ma tiez svoju skupinu akaznikov.
Podla toho, ze sa docitas, ze je nejaky koncern vo financnych problemoch, tak to neznamena, ze automaticky su ich auta na odpis.
Ale inac suhlasim s tym, ze papierovo mazda 6 fici. Snad ju nezabiju cenou, napr mazdu 3 by som si novu nekupil uz iba koli cene.
2. místo i40
poslední Laguna
Mazda vynikla v dynamice motoru a ve spotřebě (cca o litr lepší než konkurence)
4. Insignia ve všem průměr, vnitřní rozměry podprůměr, nejlepší brzdy
5. Avensis všude průměr, podprůměr v komfortu a v motoru (zoufalá spotřeba)
6. Laguna druhá v motoru, nejmenší, nejnepohodlnější, nejhorší jízdní vlastnosti
Laguna (150 PS) : 446 bodů. Výborný motor, horší podvozek, řízení. Málo místa.
Avensis (150 PS) : 457 bodů vyšší spotřeba, údajně horší komfort, hodně místa, dobré brzdy.
Insignia (160 PS) : 466 bodů velké auto s překvapivě malým prostorem, hlučný "hrubý" motor, těžký, velmi komfortní podvozek (testováno s adaptivním podvozkem)
Mondeo (140 PS) : 472 bodů. Spousta prostoru, praktické ovládání, motor trošku horší, agilní podvozek a celkové naladění.
Hyundai i40 (136 PS) : 476 bodů. Motor trošku slabší v nízkých otáčkách, ve vyšších hlučnější. Povozek není úplně dobře vyladěný, horší brzdy. Výborná cena, hodně místa
Mazda 6 (150 PS) : 508 bodů. Dostatek místa, kufr trošku menší, ale s dobrou variabilitou, výborný "posez" řidiče, pěkná palubka s jasným ovládáním, celkově svěží vzhled. Výborný výkonný motor s nejnižší spotřebou. Podvozek odladěn pro "aktivnější jízdu" - trošku tužší, tomu odpovídá i řízení. Znamenitá jízda, údajně jasný vítěz
V Autotipu budou určitě přesné tabulky a bude vidět, které auto kde ztratilo a získalo. Proč asi chyběl Passat... Asi by to vypadalo dost blbě, kdyby dostal na frak. Podle mě by byl asi druhý. Můžeme vyjít ze staršího testu (Mondeo, Passat, Superb, Insignia) [odkaz] . V tomto testu vyhrál Superb, Passat druhý, pak Mondeo. Bohužel bodové hodnocení bylo jiné.
Zajímavá bude přímá srovnávačka Superbu a Mazdy 6.
vau :yes: parada , skvele auto... u mna jasna volba :yes:
A Passat dostal az 17 bodu pri rozmerech 930mm, 500mm, 630mm, 630-890mm, 340mm, takze ve vsem (krome vysky sedaku) je horsi. Jak mohl dost vic bodu?
I OIII dostal vic bodu - 14 pri rozmerech 920, 440, 650, 580-820.
I to vychvalene Mondeo dostalo jen 15 bodu za rozmery 965mm, 490mm, 620mm, 665-920mm, 360mm.
Jo jeste je tam rozmer - mereno pri prostoru pro nohy ve predu 1m (asi kdyz se nastavi sedacka v predu), kde ma M6 770, Passat 790, OIII 760, Mondeo 790), tu ma M6 min nez Passat ale to urcite neznamena rozdil 4 bodu a Mondeo to ma stejne, takze kdyz Passat dostal 17, Mondeo pak melo mit 20.
Taky zajimave jsou body za pohotovostni hmotnost (max 10), kde vime jak vsichni chvali M6 jak schudla a dostala plnych 8 bodu, Passat taky 8, OIII 9.
Toto mi fakt hlava nebere, aneb rozkal znel jasne: Muz s brasnou nesmi projet 😉
P.S. Koukam ze body jsou trochu jinak (cesky Auto-tip) nez jak uvedl Horst Fuchs😒br /> 1. M6 517 (pomer cena/vykon = 2.)
2. i40 484 (3.)
3. Mondeo 473 (6.)
4. Insignia 468 (5.)
5. Toyota 453 (4.)
6. Laguna 460 (1.)
Jsem zapomel vysledne body - OIII dostala 521, Passat 505.
Skús si preklikať výsledky a potom horekuj nad sfalšovaním výsledkou,poprípade nad vymývaním mozgov blbou reklamou.
A ako pozerám tie výsledky, až tak som sa nemýlil v predpovedi, že to bude medzi M6 a Mondeom: M6 vyhrala a Mondeo tretie. 😉
Ale to nevadi, ze si na hlavicku, sme si uz zvykli. >😁
Při čtení tvých příspěvků si říkám, jestli je to póza, čí ti něco schází (ego, duševní zdraví)...
Ale po pravdě bych v tom testu místo vyčpělé laguny raději viděl třeba 508, to by byl rozhodně důstojnější soupeř.
No a druha vec, ze redaktori Autobildu nepostavili do testu Pasika ma aj vyrazny prakticky rozmer: obavali sa, ze by im "ewige Patient" tento test nezvladol bez poruchy. Chapes tu ostudu, keby ho do servisu musela na lane odtiahnut... Laguna! >😁
Ti to v duchu vieš. Vieš že CX5 poráža Tiguany. Vieš že je to dokonalosť sama. Bojíš sa čo príde. Schovávaš sa za dokonalý Fauvé. Ale ty to vieš. A v duchu túžiš po Mazde pred domom. Keď sedíš v Mazde: V ruke držíš volant. Volant Mazdy. Zaž/vaš "Jimbo ittai", spojenie jazdca s koňom. Zvieraš volant. Túliš sa k nemu. Okamžite zabúdaš na apoštolov, na Yetiho, na Tigiho. Ak sú to apoštoli, toto je spasiteľ. Spasiteľ SUV sveta. A už je tu ďalší. Der neu Sechs Klasse. Viac ako len "Das Auto". Sen manažérov. Sen otcov rodín. Sen vodičov Volkswágenov, Škodoviek, sen miestnych diskutérov. Spovedajte sa, páč prichádza nový Spasiteľ. Nová Šestka. Už neunikneš. Či? V tvojom štýle >😁
Mal by si uznať kvality nových Mázd. Netvrdím, že sú dokonalé. Ale to že sa ti nepáčia ich ešte nemusíš odsdudzovať. BRAVO MAZDA!