Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
Céčko v červené s panoramatickou střechou. Ale nevím, jestli by za tu cenu bylo. CLA jsem naživo neviděl, takže nemohu soudit, navíc nemám rád motor napříč (bez objektivního důvodu). E by asi bylo moc velké holátko.
Červená se u MB nepřiplácí, takže asi bylo. Je to zvláštní politika, která se podle mě do budoucna pozmění. Stejně jako teď šlo s cenou dolů nové Áčko...akčním modelem Style pro všechny motorizace.
Jde hlavně o tu skleněnou střechu, jestli je k dispozici v této výbavě a kolik to koštuje.
Souhlas, v červené a amg paketu céčko pořád vede. :yes😒br />
Při tomhle porovnání je třeba také zohlednit, že CLA je tam v super slušivé barvě na obrovských kolech, ta barva maskuje jeho bubliny, lístečková zadní světla atd., ovšem naživo jsou éčko a céčko mercedesy na první pohled, u CLA to tam prostě není, velký přední převis, obrovská "kukadla" takové auto bych čekal spíš od Citroenu, jinými slovy, já prostě CLA nějak nemůžu strávit, jako Mercedes.
Při tomhle porovnání je třeba také zohlednit, že CLA je tam v super slušivé barvě na obrovských kolech, ta barva maskuje jeho bubliny, lístečková zadní světla atd., ovšem naživo jsou éčko a céčko mercedesy na první pohled, u CLA to tam prostě není, velký přední převis, obrovská "kukadla" takové auto bych čekal spíš od Citroenu, jinými slovy, já prostě CLA nějak nemůžu strávit, jako Mercedes.
AD C AMG... souhlas. Měl to kamarád jako služebák, to auto vypadalo neskutečně krásně. Já bych stejně bral facelift E, ani bych nemrkl.
...ENZO...
Mercedes bude muset CLA zlevnit, jinak dopadne podobně jako minulý rok Škodovka s Rapidem. :yes:
jozephko
...päťkový bavorák >😁 .
Ten ale nezačíná pod milionem (první cena 1 037 500). Disel je dokonce ještě dražší (1 085 000)
Tak trojkový 😄
Trojkový je krásny. Predchodca u mňa nič moc (teda, biele kupé celkom pekné) ale súčasný... :yes:
XTad
Zajimave si u auta za milion priplacet za mlhovky. Hlavne, ze si tu furt nekdo stezuje na skodovku.
No zase k čemu ? Kvůli mlze je použiju max. 3x do roka. Většinou je v podstatě ilegálně používám na detekci děr při jízdě v noci, pokud není provoz. Ale jak říkám, tohle bych dělat neměl a potom jsou už jen estetický doplněk. Technicky vzato, žít se bez nich dá... 😄
Samozrejme, ale zit se da bez vetsiny veci, kterymi jsou moderni auta nacpana. A cenu techto aut vetsinou tvori prave ty veci, bez kterych se da zit. A pokud nekdo vytyka skodovkam za 3x0 000, ze se za mlhovky musi priplacet a potom stejny priplatek uvidim u auta za milion...
Postavme otazku inak - dostal niekto niekedy za svoje peniaze novy Mercedes v hodnote tych penazi?
Nedostal >😒]
Nedostal >😒]
PeterLuk
Éčko je nakrajšie, ale za tú cenu asi len základná výbava. Takže buď C-Klasse coupe alebo CLA.
happy_driver
Len zopakujem, kto si ide kupovat MB, tak si kupi jednak ten model, ktory sa mu paci (a preto, lebo nanho ma) a po druhe, nebude si ho (snad) kupovat bez vybavy (mozno okrem taxikara). Normalne zmyslajucemu cloveku je divne, ak si niekto kupi vyssiu triedu v social edition, len aby mohol odparkovat pred barakom Ecko.....radsej si kupim C/CLA s primeranym motorom a vybavou, ktora ma nebude urazat. Pre Ecko pojdem, ak mam prostriedky na motorizaciu a vybavu, ktora k tomu autu nalezi. Ked som kupoval GLK, mohol som si za tie iste peniaze kupit nejake ML takmer v holobyte, ktore stalo v salone....preco by som to ale robil??? Ecko som isiel kupovat vtedy, ked som mal k dispozicii volny obnos, aby som si mohol kupit motorizaciu+doplnk. vybavu, ktoru som si vybral.
Cele debaty o porovnani cien aut s rozlicnych tried mi pripadaju trosku divne, ale to je asi zazite v ludoch. V blizkom zahranici bezne, avsak v nasich krajoch raritne, vidim najroznejsie znacky aut a velkosti so slusnou, prip. max. vybavou, ale s mensou karoseriou, alebo z nizsej triedy a s motorizaciou primeranou ucelu. Ked niekto cely den stravi jazdenim napr. po Viedni a okoli, tak stravi kopec casu v aute - nie je tazke odhadnut, ze mu bude logickejsie minut peniaze za vybavu a komfortne prvky, ako za zbytocne velku karoseriu ci motor (napr. jeden obch. partner jazdi na Golfe Variant 1,2TSI DSG, co je sice len 105k motorcek, ale zato v Highline a plus este nejake dalsie extras, co sa tam dali napratat. V nasich krajoch by obdobny chlapik "potreboval" aspon Octavku kombi alebo Passat Variant s 2,0TDI).
Cele debaty o porovnani cien aut s rozlicnych tried mi pripadaju trosku divne, ale to je asi zazite v ludoch. V blizkom zahranici bezne, avsak v nasich krajoch raritne, vidim najroznejsie znacky aut a velkosti so slusnou, prip. max. vybavou, ale s mensou karoseriou, alebo z nizsej triedy a s motorizaciou primeranou ucelu. Ked niekto cely den stravi jazdenim napr. po Viedni a okoli, tak stravi kopec casu v aute - nie je tazke odhadnut, ze mu bude logickejsie minut peniaze za vybavu a komfortne prvky, ako za zbytocne velku karoseriu ci motor (napr. jeden obch. partner jazdi na Golfe Variant 1,2TSI DSG, co je sice len 105k motorcek, ale zato v Highline a plus este nejake dalsie extras, co sa tam dali napratat. V nasich krajoch by obdobny chlapik "potreboval" aspon Octavku kombi alebo Passat Variant s 2,0TDI).
Já Prvni_1
ale za mě nebrat.
Je to "sporťák"... a já už prostě nechci sportovat, ani náznakem.
A éčko už je zbytečně velký a přináší jen vyšší "prestiž".. takže u mě jasný - céčko s automatem a komfortním podvozkem, ortopedickýma sedačkama a špičkovou muzikou...
:-!
Je to "sporťák"... a já už prostě nechci sportovat, ani náznakem.
A éčko už je zbytečně velký a přináší jen vyšší "prestiž".. takže u mě jasný - céčko s automatem a komfortním podvozkem, ortopedickýma sedačkama a špičkovou muzikou...
:-!
Ecko je predsa len uz trosku drahsie ... skor je zaujimava takmer navlas rovnaka cena C a CLA... z toho mi ako jasny vitaz vychadza Cecko :yes😒br />
CLA je predrazene navyse pre fandov zadneho nahonu to nebude to prave orechove ....
Navíc si sem jistý, že 80 % řidičů stejně neví, která náprava je hnací a která hnaná.
Který model byste preferovali vy? C 350 4MATIC