Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEAT se připravuje na výrobu nového Audi Q3

60 komentářů

Avatar - Pierro
Pierro
a nebude to náhodou třetí generace Leona??? >😁 >😁 >😒]
Avatar - white label
white label
Podle té trojky za "Q" určitě... 😉
radsej q3 zo spaniel. ako q5 z ciny
kvalita vyroby v koncerne bola najnizsia hlavne u Spanielov.
Avatar - white label
white label
No jo... "horká" jižanská krev...na tu "nestačí" ani některé "horké" slovenské hlavy... 😉 >😒]
Avatar - miromen
miromen
Odkud maš tuto informaci jestli mužu vědět.
Avatar - white label
white label
Avatar - white label
white label
Zřejmě přímo ze sídla koncernu...z Bratislavy... 😉 >😒]
Avatar - miromen
miromen
Že by? Ale važně co jsem četl tak kvalita a spolehlivost seatu je nadpruměrna ale je fakt že ne u všech. V pohodě jsou co vim IBIZA,CORDOBA a ALTEA zbytek je na tom huř hlavně myslim AROSA.
z koncernu VW ma SEAT jednoznacne najhorsiu kvalitu vyroby. 😉
Avatar - miromen
miromen
Odkud maš ty informace nebo kde se o tom piše upřimně mě to zajima.
uprimne, robil som viac ako 10 rokov vo VW zavode a tym padom nieco o tom viem. 😉 Ale 2 roky tam uz nie som, takze nieco sa mohlo zmenit, ale nemyslim si.
lakyno
Robosa? >😒]
Myslim, ze to nie je podstatne, podstatne je to, ze som mal informacie.Prepac, asi sa TA to dotklo, ked vidim, ake auto mas. 😉
lakyno
Nie ani nahodou, nieje to moja srdcovka, neboj...
Ale aj tak by ma zaujimalo v com bola kvalita konkretne odlisna.
Dik za odpoved, mozes aj SS...
Avatar - white label
white label
Já už ti to jednou psal... 😉
...tak ani nevím, proč si mi vlastně nevěřil... >😒]
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
no tak to by mě taky zajímalo, kde jsi na to přišel? 8-s
Klaudius
Vysledky internzch auditov sa v ramci koncernu pravidelne zverejnuju. Faktom je, ze BA sa umiestnuje na tych vyssich prieckach, Spanieli skor na spodnych. Ale uplne objektivne to nie je, nemecke podniky musia byt zasadne lepsie ako tie za hranicami, a hra v tom rolu aj mera sympatii z materskeho podniku smerom k satelitu...ˇ
Co sa tyka Q3, Audinaci sa branili vyrobe v Spanielsu zubami-nechtami, koncernove zaujmy ich ale prevazili, takze musia zatnut zuby.
to nie je vobec pravda, ze domaci zavod musi byt na tom lepsie ako zavod za hranicami, naozaj, nie je to pravda.
Ale je znama aj dalsia vec a to, ze SEAT je na spodu v koncerne aj co sa tyka pouzitych materialov a kvality ich spracovania.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pokud JÁ vím, tak o tom "co a jak a kde" se bude pod jakým logem vyrábět ROZHODNĚ NErozhodují jednotlivé "značky", neb ty jsou "jen" (naprosto PODřízené) dcery jednoho vedení (a co a jestli se jimi líbí/nelíbí - to NENí příliš "důležité/podstatné", JEDINÉ kritérium je celková strategie = jestli bude "výhodné", jestli se bude "hodit", tak se ve Škoda Auto začnou vyrábět kočárky a v SEAT modely autíček - až TAK je to "danné" (já POHÁDKY ráda, ale "jiného" typu)
Pěkný den 😉
To je jasne, ze na prvom mieste je vyhodnost investicie, to nikto nepopiera.
Samozrejme ze koncern rozhoduje o vacsine veci.Ale koncern si aj velmi dobre uvedomuje kvality pracovnej sily vo vybranych krajinach.Majitel velmi dobre vie, kde je vyzsia kvalita prace, samozrejme si to najskor preveril a podla toho aj urcuje co sa bude kde robit, ale to Spanielsko je tentoraz dan za svetovu krizu.Spanieli nemaju bohvie aku pracovnu moralku a technicku zrucnost a system uz vobec.Audinaci hodne dbaju na to, aby vsetko bolo ako ma byt a budu si to tam vsetko riadit a manazovat a kontrolovat velmi tvrdo.
Ceske a Slovenske ruky su velmi sikovne , technicke a vynaliezave a nemci to moc dobre vedia.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEzlobte se, ale tady to vidím trochu JINAK
Mám tak trochu "interní" zprávy z výrobny 3 modelů v Kolíně, že naopak byly docela POTÍŽE a PROBLÉMY než se podařilo najít a "naučit" zaměstnance fungovat jak mají ..
Co se týče práce ve výrobě - tam myslím nakonec NENí rozdíl zda je vůz montován v Suomen tasavalta (Porsche), United Kingdom (honda), France (Toyota), Österreich (bmw), Magyárország (audi) atd./atp.
PS: A pokud vím, KONCERN plánuje v budoucnu VELKOU invazi (myslím "výrobní") i v zemích kde to s "kvalifikací" pracovní síly NEbude až tak slavné (během "chvilky" bude vyrábět VÍCE aut v Rossija, Bhárat ganarádža či "říši středu" - než v celé evropě (o státech s velmi šikovnými, technicky vynalézavými zaměstnanci NEmluvě)
Pěkný den

😉
Ono je jasne, ze prvorada je lacna pracovna sila, ale postupom casu si majitel preveril co a ako a luxusne a komplikovanejsie modely necha robit tam kde je ta pracovna sila na urovni.
Je jasne, ze si zamestnancov vyskoli, aby bolo vsetko ako ma byt, ale verte mi, ze aj tak su rozdiely v kvalite vystupneho produktu pri internych auditoch, ktore sa nezverejnia malicko rozdielne, ale to si bezny zakaznik nevsimne a nepociti to, to su uz take puntickarske meracky.
Ono vacsinu robi linka, ale je hodne veci, kde treba pracovnu silu a jej doslednost.Ako priklad mozem uviest doladovanie zatvarani dveri, ich kvalita zavretia+ presnost dosadnutia, tak aby bolo vsetko v jednej linni.Vedeli ste, ze taketo dopasovanie vyzera dost brutalne.Pracovnik ma gumene kladivo, alebo su aj taky co to ohynaju vlastnou vahou. Lestenie laku so specialnymi utierkami, aby nevznikli jemne skrabanceky laku.Napriklad Q7 a hlavne CAYENNE pre VIP zakaznikov sa robili a lestili s uplne inymi utierkami a povrch laku sa nenormalne kontroloval. Napriklad auta pre Japonsky trh sa museli asi najviac kontrolovat, vsetky tieto auta co isli do Japonska sa zvazali do pristavu a pred nalozenim na lod, si to japonsky specialisti, kazde jedno auto dokladne preverili a dokonca kontrolovali povrch pristrojoviek ci nie je zvlneny, alebo nema nejake vystupky alebo jamky, stalo sa vela krat, ze poslali cele serie spat, lebo nahmatali nerovnost povrchu na obklade prisrojovky.
Na SR maju vyhodu v tom, ze, ked nieco nefunovalo a neboli po ruke vsetky potrebne diely, tak to ludia vedeli vymysliet JUST IN TIME a vyrobit na kolene, tu sa necakalo na to, ze nech to nemci vyriesia.V nemecku takto improvizovat nevedia, lebo maju dokonaly system a vlastne nemusia riesit necakane komplikacie.
Avatar - miromen
miromen
No třeba zrovna ta ibiza je použitymy materialy a zpracovanim dost vysoko.
neviem ako je na tom nova ibiza, nesedel som v nej, ale predosly model viem v akom stave bol a aj ine modely.
Vsetci vyrobcovia musia zvysovat kvalitu, ked chcu byt konkurencie schopny.
Ale je jasne, ze kvalitu noveho Pola nedosiahne, uz, len preto, ze VW si nechava svoje modely na spici, co je aj celkom pochopitelne. 😉
Avatar - miromen
miromen
Ano předchozi model nic moc ale zase žadna tragedie.
Avatar - white label
white label
Tak opravdové tragedie si můžou v Evropě dovolit maximálně tak značky jako je LADA... 8-s
Avatar - miromen
miromen
Zajimalo by mě jestli to teda viš jak to bude s motorem 1.2 tsi pro ibizu.Bude nebude? A jestli ano kdy. Jo a pokud bych měl volit mezi ibizou a polem tak radši tu ibizu i za cenu trochu horšiho zpracovani.
Neviem Ti tuto info povedat, lebo uz tam 1,5 roka nepracujem.Ja aspon co som mal moznost vidiet ibizu z vonka a pohladom cez sklo a z fotiek tak vyzera urcite na urovni.
Ale ja by som bral POLO.
Avatar - miromen
miromen
Tak ja jsem odkojen na focusu tak proto ta ibiza. 😄
myslis kvoli sportovejsiemu podvozku a radosti z jazdy? 😉
Avatar - miromen
miromen
Jasna věc.
Avatar - white label
white label
Pokud ti stačí 3dveře, počkal bych na třídveřové Polo, které má mít celkově sportovnější charakter, nebo bych šel už dnes do Golfu 1,2 TSI (od 413.100,- Kč)...
Jsem si jistý, že 1,2 TSI v Ibize nakonec bude, je jen otázka kdy..., když ho ještě reálně! nemá ani to nové POLO...
Avatar - miromen
miromen
Jsem zvědavy jaky ten motor bude ale YETIHO podle redaktoru zvlada celkem slušně takže v menšim a lehčim autě to bude i dost žive.Navic psali že pruměrnou spotřebu měli kolem 8 litru a to včetně jizdy terenem to je taky v pohodě. Jen bych měl strach že je to novy motor takže kdovi jak bude spolehlivy.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Celkem "slušně" zvládá, ale Yeti jen jako "předokolka" NENí zas tak těžký (je to spíše taková Kia Soul) a motor to je do vozů Polo a spol URČITĚ dobrý (a dá snad ZAPOMENOUT na 3válcový "omyl" stejného objemu), ale slova jako "předjížděcí manévry si s Yeti 1,2 raději promyslete" naznačují, že své "limity" asi přeci jen má - do Polo, Ibiza a budoucí Fabia jistě ANO, ale má být snad základem i v Golf (tam to jistě NEbude "problém", ale "nadšení" již tak jednoznačné asi také ne a DOKONCE má být použit i v budoucím "prodlouženém" Golf jež ponese název Passat a tam už jsou OPRAVDU "na rozpacích")
PS: Obecně jsou za poslední desetiletí u vw MNOHEM "spolehlivější" právě BENZÍNové motory (narozdíl od TDi) - takže tam bych se zas tak NEobávala...
Pěkný den 😄
Avatar - miromen
miromen
Yeti s 1.2tsi je minimalně o 300 kg těžši než POLO,IBIZA a navic je podstatně vyšši a širši takže ten rozdil bude myslim dost velky jak v dynamice tak ve spotřebě. Navic 1.2 tce od renaultu (CLIO,MODUS) je natom s dynamikou a pružnosti podobně jak 1.6 77kw od vw a to ma horši parametry než 1.2 tsi.Navic jsem někde četl že např. polo s timto motorem zrychli na 100 za 9.7s takže myslim že jak IBIZA tak POLO s timto motorem budou velmi svižna autička.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ANO, to SOUHLASím! Myslím že do Polo (či Ibiza) jde o "super" motor!
PS: Přiznávám že NEvím/NEznám váhu předokolky Yeti s motorem 1.2, těžší samozřejmě BUDE (ale je to opravdu "minimálně o 300 kg"?)
Pěkný den 😉
Avatar - miromen
miromen
No s tou vahou jsem to asi přehnal když yeti 2.0 tdi 4x4 važi 1545kg tak 1.2tsi muže byt o nějakych 150-200kg lehči.POLO s 1.2tsi ma něco malo přes tunu takže rozdil bude kolem 250kg. Njn kapku jsem přestřelil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
"No problem" 😄
Avatar - white label
white label
V Golfu už se u nás tento motor nabízí (v Německu ještě ne!), ovšem ne jako vyloženě "základní"...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano - ZÁKLADní (motorizací) má být u Passat (i když onen starý 1.4 59 kW je dnes také trochu "out" a její výroba - tedy "prý", slyšela jsem - příští rok KONČí, NEvím čím má být nahrazena .. snad nějakou slabší variantou tohoto 1.2?) a tam ... "nevím" - příjde mi to přeci jen "málo" - i když tím směrem "kráčí" i ostatní automobilky ;-\
Pěkný den 😄
Avatar - white label
white label
Doufám, že myslíš tu současnou...
Otázka je, s čím to srovnáváš a co přesně máš na mysli..., celé auto, nebo spíš hlavně interiér...?
Avatar - miromen
miromen
Jasně že myslim součastnou a podle ruznych srovnani jsou natom v porovnani s fabii +- stejně co se tyče kvality zpracovani jak interieru tak exterieru. To že předchozi model ibizi natom nebyl moc dobře vim protože jsem měl možnost se přesvědčit u kolegy ktery ji vlastni.
Avatar - white label
white label
No vidíš, tak sis vlastně odpověděl sám... 😉
Klaudius
Evidentne tu ale nebol pochopený jeden fakt - kvalita vozidiel ako taká, a kvalita výroby podľa interných pravidiel koncernu úplne spolu nesúvisia...
Sú to dve roviny a treba ich odlišne vnímať. Určite sa vedenie nerozhoduje kde aký model budú vyrábať podľa akýchkoľvek hodnotení či dlhodobých testov alebo štatistí TUV, ADAC, alebo hocikoho iného...
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
a kdypak se dočkáme audi Q1? :-!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
Q9? to bude nějaký mastodont podobný hummeru ne? 😄
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
hlavně že je tam TDi 😄
To myslíš vážně, kde si na to přišel? 😄

a co takhle dvacetilitr? >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
jj, já vím, sem to četl v jedněch seriózních novinách( tuším že to byl blesk) >😁
Avatar - marek.g
marek.g
doufám,že se vrátí k čerpadlo-tryska.bez toho už to není ono >😒]
Avatar - pelikoš
pelikoš
a u benzínu karburátor 😉
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
Si pamatuji, když jsem v 18-ti ve svoji stodvacítce vyměnil karburátor za dvojitýho webera, byl sem z toho úplně hotovej >😒] tenkrát stačilo ke spokojenosti málo, to byly časy :-!
Dneska bych do stodvacítky nesednul ani za nic 😄
Avatar - white label
white label
Nikdy neříkej, nikdy... :-! 😉
Avatar - marek.g
marek.g
tak to pst před Pierrem :-! ten by ti řekl jak se žije s legendou legend stodvaciáškem :yes:
Avatar - pelikoš
pelikoš
ten profil mě přijde tedy dost podivní...to i ten renault koleos je snad hezčí...vím,že to je jen studie (zatím) ale stejně dost těžkopádné...
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
Mě se to rozhodně nelíbí, ale to ani Q5 takže žádná změna ;-\
Avatar - pelikoš
pelikoš
mě taky ne...řekl bych,že tomu chybí koule...