Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT se připravuje na výrobu nového Audi Q3

Ondřej Láník
Diskuze (60)
SEAT zahájil výstavbu výrobní haly pro Audi Q3, které přijde na trh v roce 2011.

Základní kámen nové karosárny pro výrobu Audi Q3 slavnostně položili ve výrobním závodě SEAT v Martorellu u Barcelony. Nové SUV značky Audi bude z bran závodu vyjíždět od roku 2011. V únoru 2010 se v budované hale počítá s instalací výrobního zařízení, která se s téměř 300 roboty stane jedním z nejmodernějších provozů svého druhu na světě.

Erich Schmitt zdůraznil důležitost nového provozu pro budoucnost firmy SEAT. "Tato výrobní hala představuje největší investici (300 milionů eur) firmy SEAT v uplynulých 15 letech. V prostorách závodu Martorell budeme v prémiové kvalitě vyrábět vozy Q3 pro Audi. To je dobrá zpráva pro španělský automobilový průmysl a obzvlášť pro Katalánsko."

Výstavba závodu č. 6 byla zahájena dva měsíce poté, co vedení koncernu Volkswagen přidělilo výrobu Audi Q3 závodu Martorell. Produkci vozu bude zajišťovat 1500 zaměstnanců a další důležitá pracovní místa vzniknou u dodavatelů.

Ve španělském Martorellu se s výjimkou Alhambry vyrábějí všechny modely značky SEAT (Ibiza, Ibiza SC, Cordoba, Leon, Toledo, Altea, Altea, Altea XL, Altea freetrack, Exeo a Exeo ST).

Ondřej Láník
Diskuze (60)
22. 6. 2009 19:50
Re: Milý white label(e)!
Evidentne tu ale nebol pochopený jeden fakt - kvalita vozidiel ako taká, a kvalita výroby podľa interných pravidiel koncernu úplne spolu nesúvisia...
Sú to dve roviny a treba ich odlišne vnímať. Určite sa vedenie nerozhoduje kde aký model budú vyrábať podľa akýchkoľvek hodnotení či dlhodobých testov alebo štatistí TUV, ADAC, alebo hocikoho iného...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 19:07
Re: Milý white label(e)!
Ano - ZÁKLADní (motorizací) má být u Passat (i když onen starý 1.4 59 kW je dnes také trochu "out" a její výroba - tedy "prý", slyšela jsem - příští rok KONČí, NEvím čím má být nahrazena .. snad nějakou slabší variantou tohoto 1.2?) a tam ... "nevím" - příjde mi to přeci jen "málo" - i když tím směrem "kráčí" i ostatní automobilky ;-\
Pěkný den :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 18:34
Re: Milý miromen(e)!
V Golfu už se u nás tento motor nabízí (v Německu ještě ne!), ovšem ne jako vyloženě "základní"...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:22
Re: Milý miromen(e)!
"No problem" :-)
Avatar - miromen
21. 6. 2009 12:44
Re: Milý miromen(e)!
No s tou vahou jsem to asi přehnal když yeti 2.0 tdi 4x4 važi 1545kg tak 1.2tsi muže byt o nějakych 150-200kg lehči.POLO s 1.2tsi ma něco malo přes tunu takže rozdil bude kolem 250kg. Njn kapku jsem přestřelil.