Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Tundra: Japonský full-size pickup v třetí generaci

Na autosalonu v Chicagu představila Toyota nový full-size pickup Tundra. Změny této modelové řady jsou největší od roku 2006.
Zpět na článek
1. 4. 2016 11:21
Re: neskutečná obludnost
Ono to dává smysl tam, kde to jezdí. Široké rozbité, nebo rovnou nezpevněné venkovské cesty. Díry na šotolině to díky vysokému zdvihu, odpružení a velkým kolům vyžehlí, že o nich ani nevíte. Navíc neurvete třikrát do roka kolo, když do nějakého většího výmolu vletíte. Zároveň v méně nablýskaných variantách tomu neuškodí jen tak nějaký odletující kamínek. V těch obřích prostorách Amerického venkova, ale i na širokých pravoúhlých cestách amerických maloměst to ani nepůsobí nijak nepatřičně obrovským dojmem. Naopak, za chvíli si člověk zvykne a v kontextu okolí mu to vůbec nepřijde.

Dovnitř posadí v pohodlí až luxusu celou rodinu, a jedou na výlet. Potom přijedou a podle potřeby hodí na korbu čtyřkolku, vodní skútr, obří rybářskou síť, barely s palivem pro elektrocentrálu, uloveného losa, ... To všechno, aniž by je trápilo, že si umažou interiér auta. Korbu podle potřeby opláchnou hadicí, nebo oprší. Zajedou s tím klidně po lesní cestě, bahně,... Když je třeba, zapřáhnou loď, kterou tím tahají rovnou z vody (viděl jsem, jak chlap zacouval po rampě tak, že měl půlku korby pod vodou) a po rozbité cestě oddrandí s lodí i úlovkem domů.
Potom na dvoře zacouvá pod kempovací nástavbu s alkovnou, ta se na korbu připne sponami a celé auto najednou vypadá jako expediční offroad obytňák.

V zimě na to hodí řetězy, dopředu připne radlici jakou vídáme na traktorech nebo sypačích a prorazí si cestu na nejbližší udržovanou silnici. Nakrmí to levným benzínem za pár centů (i přes zdražování se místní ceny s našimi nedají srovnat) a jsou spokojení. Proto jich taky v USA (a ještě spolu s velmi podobnou konkurencí jako je Ford F150, Dodge Ram, Chevy Silverado, ...) jezdí takové množství.

Žije se tam jinak, jiné jsou potřeby a požadavky na auto a rovněž podmínky, ve kterých se jezdí. Proto se liší gepard od žraloka, přesto, že jsou oba králi svého prostředí. Ale když si prohodí místa, zle to pro oba dopadne.

Proto je taky zvěrstvo dovézt něco takového na naše uzoučké silnice, utažené zatáčky na okreskách, do přeplněných měst a miniaturních parkovacích míst. A ještě to krmit palivem za naše ceny.
9. 2. 2013 23:13
neskutečná obludnost
To se snad ani za auto nedá považovat.
8. 2. 2013 13:14
nádhera
takhle nějak mají 4bytelnýkola vypadat :yes:
8. 2. 2013 12:27
Re: Homologacni martyrium
zadny neni.... cca 3tydny auto nevidis, protoze je na homolagaci, a pak dostanes auto i s cistopisem k prihlaseni......
blaboly vyse uvedene jsou nesmysl..........
8. 2. 2013 11:43
Homologacni martyrium
Mate nekdo zkusenost s dovozem ameranskych pick-upu z USA? Co obnasi homologace v CR a o kolik se asi navysi cena oproti porizeni v USA (doprava, homologace v RC, prihlaseni k provozu)... Diky za odpoved.