mi nejsou uplne jasne. Jestli dneska neco Fiat tahne, tak to jsou Panda a 500. Pokud se z nich pokusi udelat "neco vic" a zvedne jejich cenu, tak by se taky mohlo stat, ze se jim znacne propadnou prodeje a pak uz nevim, co by mel Fiat prodavat ;-\
Taky mi neni jasny rozdil mezi Pandou X a Pandou 4x4
to je presne ten isty pripad ako u suzuki a modely SX4.... terajsia SX4 bola uspesna prave kvoli kompaktnym rozmerom nizkej cene a dostupnosti aj pre bezne rodiny ....... v domneni ze zvacsenim rozmerov a zvysenim ceny ( nova SX4 ) dosiahneme lepsi predaj.... je podla mna nezmysel ... a bude to platit aj pripade O3......
tak to bych netvrdil. První generace pandy 4x4 je dneska už legendární auto. Bylo to něco úžasného. Lehounké a na nízkých kolech. V Lyžařských střediscích je mezi místními tak oblíbené, že v Itálii je každé třetí auto panda 4x4 první generace. Ale nejsem si úplně jistý jak na tom bude druhá, šeptá se něco o elektromotorech na zadku :-(
První generací je myšlena ta první z 80. let, co se prodávala dvě dekády, nebo ta druhá z roku 2004? Ta druhá v testu na Primě projela celým Hummer centrem, takže bych ji nezatracoval, tu první mechanicky jednoduchou generaci už vůbec ne, proto si předpokládám, že to Fiat teď nepošle do kytek a na dvě legendy plynule naváže třetí.